ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2023

Το Γεράκι του Φαρμακείου

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Το Γεράκι του Φαρμακείου

- Γειά σου όμορφε τι κάνεις; Mου λέει η φίλη μου πίσω από τον πάγκο.
- Τα ίδια αγάπη. Όπως τα ξέρεις τις λέω. Είπα να βγω έξω και πέρασα να σε δω.
- Τι να σου βάλω Το γνωστό;
- Ναι, ένα στα γρήγορα γιατί έχω δουλειά.
 
Μου δίνει ένα Νορβάσκ των 10 για την πίεση και συνωμοτικά ένα ντεπόν μάξιμουμ.
 
- Το μικρό κερασμένο από το κατάστημα μου λέει και μου στέλνει ένα φιλί.
-Είσαι κούκλα της λέω .Τα βαζω γρήγορά στην τσέπη, πληρώνω,, της κλείνω το μάτι και με ένα απαλό χάδι στα δάκτυλα του χεριού της με τα όμορφα βαμμένα κόκκινα νύχια , φεύγω.
 
Θα με ζήλευε και ο Χάμφρει Μπόγκαρτ στο Γεράκι της Μάλτας σκέφτομαι βγαίνοντας στον δρόμο ανάβοντας τσιγάρο.
 
Με εντολή Κυριάκου Μητσοτάκη δίνεται στον ελληνικό λαό γεννόσημο παντός φαρμάκου.Τώρα δεν βρίσκετε φάρμακα γιατί είναι φτηνά...σε λίγες μέρες θα είναι ακριβά και δεν θα μπορείτε να τα αγοράσετε.
 
Depon, Panadol, Ponstan,
Zyrtek, Lexotanil, Amoxil,
Mesulid, Voltaren, Buscopan,
Contrex, Prezolon, Aspirin,
Prelagon, Salospir
 
Όλα τα χάπια είναι ίδια
τίποτα πια δεν με πιάνει
του μυαλού μου αποκαΐδια
ψάχνουνε να βρουν λιμάνι
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: