ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Σάββατο 5 Αυγούστου 2023

Δεν υπάρχει σωσμός λέμε!


 ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Από το "Μάθε παιδί μου γράμματα", την κοινωνική κωμωδία του 1981 σε σενάριο και σκηνοθεσία του Θεόδωρου Μαραγκού και με πρωταγωνιστές τους Βασίλη Διαμαντόπουλο, Νίκο Καλογερόπουλο, Κώστα Τσάκωνα και Άννα Μαντζουράνη:
 
"Αυτά παιδί μου τα λένε οι κομμουνισταί"
 
Δεν υπάρχει σωσμός λέμε! Τρομάρα του, είναι και μαθηματικός ο αδερφός του. Ούτε την προπαίδεια του..
 
24ωρο με 27 ώρες ανακάλυψε ο Α.Γεωργιάδης: «16 ώρες εργασία και 11 ώρες ξεκούραση»!...Επίσης αν συμφωνεί ο εργαζόμενος θα επιτρέπεται το δέσιμο με αλυσίδες...το μαστίγωμα....η εργασία για ένα πιάτο φαγητό καθώς και η πώληση του εργαζόμενου....
 
Και αυτό σουρλελο ούτε μια ώρα την ημέρα δεν δουλεύει και τόσες χιλιάδες ευρώ πληρώνεται.
 
Την καλημέρα μου μόνο στους φυσιολογικούς ανθρώπους...

1 σχόλιο:

Dojo Westend είπε...

Κατέβαινα με το καράβι χθες Σαντορινη και βλέπω ένα πιτσιρικά καμαρωτο κατακίτρινο να καπνίζει.
Πως πας του λέω;
Χάλια μου απαντάει, έχω τέσσερις μήνες να πάω σπίτι;
Που μένεις ;
Πειραιά. Δεν έχω βγει απ το καράβι τέσσερις μήνες. Δουλεύω όλη μέρα και το βράδυ. Κοιμάμαι μόνο λίγο και τρώω κάτι στο πόδι.
Αυτά.