ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Δευτέρα 7 Αυγούστου 2023

Oι ιδανικές συνθήκες...

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Oι ιδανικές συνθήκες...

Το Σ/Κ οι συνθήκες ήταν ιδανικές με τον δυνατό αέρα που είχε.Αποπειράθηκα με το surf να κάνω τετραπλό back flip με 360 alley oop και nac nac, ενώ κατά την προσθαλάσσωση εκτέλεσα cliff hanger, nine o' clock boardgrabber και την Santa Cruz παραλλαγή του kiss of death. Και όλ αυτά ενώ ο Φώντας έξω φώναξε : "Bγές έξω τρελέεεεε..."

Όταν οι άλλοι πηγαίνουν στην θάλασσα εγώ φεύγω...αυτά σκεφτόμουν σήμερα και έλεγα :

Έχεις πιεί τις καφεδιές σου
Έχεις κλείσει το κινητό
Έχεις πάει στις 8 το πρωί θάλασσα πριν ξυπνήσουν οι βάρβαροι
Να έχεις στείλει μετά και όλους τους άλλους στην θάλασσα αφού έχεις ήδη γυρίσει και εσύ να μείνεις πίσω δήθεν για δουλειά και να απολαμβάνεις μια ησυχία.
 
Και τι είναι το μόνο που σκέφτεσαι;;
 
Να χα ένα προφιτερόλ, ένα τζιζκέικ, ή ένα τιραμισού ρε αδελφέ και μετά να την πέσω για σιέστα κάπου δροσερά για τέσσερις πέντε ώρες.Αυτές είναι διακοπές .... όχι να τρέχεις όλη μέρα δεξιά και αριστερά και να γίνεσαι κομμάτια.
 

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αααααχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
ενθυμούμαι κ.Λύκαστρε όταν ήμουν νέος και ερωτευμένος, ξεκίναγα 5,30 το πρωί να πάω σε μιά ανατολική παραλία και 6 βούταγα και κοίταγα την ανατολή του ηλίου που έβγαινε μέσα από τη θάλασσα,και στις 7 ήμουν πίσω για ντουζάκι και πρωινή βάρδια..
Ξενοδόχωφ

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Είδες κ.Ξενοδόχε τι ωραία που είναι όταν είσαι ερωτευμένος και έχεις άγνοια "κινδύνου";; Να δω πότε θα αξιωθώ να έρθω στο νησί σου...να ξυπνάμε αχάραγα και να πηγαίνουμε για μπάνιο στην θάλασσα και να βλέπουμε τον ήλιο να ανατέλλει...υπάρχει ολόκληρο λατρευτικό για την ανατολή του Ηλίου , τον οποίο οι Έλληνες των αρχαιοτάτων χρόνων τον λάτρευαν....χωρίς θυσίες αίματος...το μόνο που πρόσφεραν ήταν τα δάκρυα τους και κάποιες φορές και τα μαλλιά τους.

ΝΙΚΑΝΔΡΙΚ είπε...

Καλημερες
Σερφ δεν ξερω αλλα για τα γλυκα ειμαι μεσα.
Ξενοδοχεφ να ερωτευτεις ξανα,εσενα σε κοβω για τυραμισου μαλλον...

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα , επαυξάνω για το πρωινό μπάνιο , 2 βράδια ήμουν Ιεράπετρα , τίποτα καλύτερο από το να είσαι στην θάλασσα νωρίς , βουτάς και ανοίγει το μάτι , 11 - 12 πίσω που σκάνε τα ορκ . Κάνεις όντως windsurfing , είχα κάνει 2-3 μαθήματα στα νιάτα μου στην αλλαγή κατεύθυνσης μου έπεφτε το πανί μπράβο πάντως.
Χτες χτύπησα και 2 παγωμένα bounty για την υπογλυκαιμία ...........:)

kakos04

Ανώνυμος είπε...

γεράσαμαν κ.Λύκαστρε,πάνε οι έρωτες, ούτε μπορώ να ξυπνήσω πριν τις 07.00 πλέον

kalliopisouf@gmail.com είπε...

Προς "γερασμένους" και "νεανίζοντες": Πες τε μου που μπορώ να σας στείλω το καλλίτερο cheesecake που έχετε φάει ποτέ... σπιτική συνταγή που δεν δίδεται σε κανέναν...
Την επόμενη φορά που θα θέλετε σαν τρελλοί να το ξανα-απολαύσετε, θα μου στείλετε τα έξοδα των υλικών... χαχαχαχα...

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

A κ.Σουφλή να σας πληροφορήσω...ότι κάνω την καλύτερη τούρτα cheesecake που έχετε φάει ποτέ. Και μπορώ να σας την δώσω την συνταγή είναι απλή γρήγορη και εύκολη.

kalliopisouf@gmail.com είπε...

Προτείνω να προσκαλέσεις την ανδροπαρέα σου, να μου πεις που να στειλω το cheesecake μου, δεν θα τους πεις ποιό από τα δυο είναι δικό σου και ποιό δικό μου, και άφησέ τους να τα φάνε και να αποφανθούν...
Και μετά, θα μου στείλεις την συνταγή σου... κι εγώ τη δική μου...

Υ.Γ. Θεωρώ πως όταν οι άντρες ασχοληθείτε σοβαρά με τη μαγειρική ή την ζαχαροπλαστική, είναι πολύ ανώτερες από εμάς τις γυναίκες...