ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :
H σημερινή ανάρτηση έχει να κάνει με τους αιώνιους δεσμούς και τις παρεμβολές που σου κάνουν όταν πρέπει.
Μου έγινε μια ευχάριστη "παρεμβολή" μετά από τις παρενέργειες που είχα από κάποιες ειδήσεις που διάβασα. Χρειάστηκαν αρκετά χρόνια για να καταφέρω αυτό που προσπαθούσα από τα 10, όταν άρχισα να βλέπω Τον Πόλεμο των Άστρων με την γιαγιά μου, όπου έβαζα μετά μια τρίχα στο τραπέζι της κουζίνας και προσπαθούσα να την μετακινήσω με την δύναμη της σκέψης.
Χρειάστηκαν λοιπόν
ένα κινητό (που διαβάζω τις ειδήσεις και το bluetooth ON)
και τα ασύρματα ακουστικά μου (που ανοίγουν χειροκίνητα όταν πατάς 5 δευτερόλεπτα το ΟΝ)
για να αρχίσω να “φορτώνω” ενεργειακά και να αλλάξω στιβάδα από την αγανάκτηση με αυτά που διάβαζα και έβλεπα, ώστε στο τέλος το μυαλό (ως παρεμβολή) να επικρατήσει της ύλης.
Αρχικά, και γραμμικά και πολύ σταθερά, φόρτωνα με αυτά που έγιναν στο Μετρό της Θεσσαλονίκης , μετά στην Ρόδο με τους δύο αστυνομικούς που βίαζαν τα παιδιά τους (όπου ακόμα και σήμερα αρνούμαι να το επεξεργαστώ),και μετά λογαριθμικά φορτώνω στο max με τον περιφερειάρχη Ιονίων στην Αμερική και τον Κοντό να φωτογραφίζεται δίπλα στο Δένδια και να λέει “Ενωμένοι καταφέρνουμε πολλά”.
Και εκεί αυθόρμητα (μετά τις τελευταίες δύο ειδήσεις), και στο max της παραγόμενης ενέργειας από ένα υποσυνείδητό και ακοντρολαριστο πια θυμό και ενόχληση, ακούω ξαφνικά “Power off” από τα ακουστικά μου (που ακούγεται μόνο όταν πατάς χειροκίνητα το κουμπί OFF για 5 δευτερόλεπτα) ενώ παράλληλα κλείνει και το bluetooth στο κινητό μου.
Σαστίζω και μένω με το στόμα ανοιχτό. Ενώ συγχρόνως μια γνώριμη πολύ οικεία παρουσία με περιβάλει. Με την συγκίνηση έντονη και με φωνή που τρέμει ψιθυρίζω:
“Γιαγιά εσύ είσαι;;”
Της ζητάω συγνώμη που ακόμα ασχολούμαι με πράγματα που εκείνη θεωρεί χάσιμο χρόνου, και αφού της λέω πως μου λείπει, της ζητάω να με βοηθήσει να εκδικηθώ για όλα και για όλους.
“Μην ανησυχείς” μου ψιθύρισε σήμερα, “Είμαστε εδώ και σας βλέπουμε θα έρθουμε με βοήθεια”.
Αυτούς δηλαδή που χτίζουν στα ρέματα,
αυτούς που κλέβουν πάνω από 20% στα δημόσια έργα και μετά στάζει,
αυτούς που στοιβάζουν σκουπίδια όπου βρουν,
αυτούς που βιάζουν άντρες και γυναίκες ως αντάλλαγμα πολιτικής αναρρίχησης,
αυτούς που ξεπουλούν την μάνα τους και την πατρίδα για την μπουγάδα,
αυτούς χωρίς όραμα απλά πιόνια της εκάστοτε στοάς.
Αυτούς τους απλούς κλέφτες της διαπλοκής. Ενίοτε πολύ ζώα βιαστές στο ίδιο τους το σπίτι.
Όλους αυτούς του πάμε και όπου βγεί.
Πριν φύγει μου λέει... «Πες
στην θειά σου ότι σας περιμένω αύριο. Αν βρεις κάτι διαφορετικό από
ζουμπούλι θα ήταν καλύτερα. Συνέχεια το ίδιο μου φέρνετε από χειμώνα,
βαρέθηκα πια!»
Υ.Γ Σύμφωνα με την Ιερά Ελληνική Μυθολογία, τα όνειρα, ιδίως αυτά που βιώνουμε ως ζωντανά, επιβεβαιώνουν την αντικειμενικότητά τους αφήνοντας στον πραγματικό Κόσμο ένα ΥΛΙΚΟ ΙΧΝΟΣ - ένα ΣΗΜΑΔΙ που αποδεικνύει ότι το όνειρο ήταν αληθινό• το σημάδι αυτό που περιγράφει η Ελληνική Μυθολογία, σήμερα οι πνευματιστές το αποκαλούν «εισφορά».
Η πιο γνωστή περίπτωση που μας παραδίδει η Ελληνική Μυθολογία αναφέρεται από τον Πίνδαρο, με το όνειρο του Βελλεροφόντη κατά την εγκοίμησή του, όπου η εισφορά είναι ένα χρυσό χαλινάρι. Όταν ο Βελλεροφόντης επισκέφθηκε το Ιερό τής Αθηνάς για να ζητήσει τη βοήθειά Της, κοιμήθηκε στον Ναό (εγκοίμηση) και είδε σε όνειρο την Θεό να του δίνει ένα χρυσό χαλινάρι, το οποίο θα τον βοηθούσε να δαμάσει τον Πήγασο. Όταν ξύπνησε, βρήκε πραγματικά το χρυσό χαλινάρι δίπλα του. Αυτό το χρυσό χαλινάρι λειτουργεί σαν «εισφορά», είναι ένα υλικό σημάδι που αποδεικνύει τη θεϊκή παρέμβαση και την αλήθεια του ονείρου του.
Παρομοίως, ο Παυσανίας αναφέρεται σε υλική απόδειξη του ονείρου στον πραγματικό κόσμο. Ο Παυσανίας, στο έργο του «Ελλάδος Περιήγησις», κάνει αρκετές αναφορές σε Ιερά και Μαντεία, ειδικά στα Ασκληπιεία που συνδέονται με τον Ασκληπιό, τον Θεό τής Ιατρικής. Σε διάφορα Ιερά τού Ασκληπιού, όπως στο Ασκληπιείο στην Επίδαυρο, η πρακτική της εγκοίμησης ήταν το κύριο θεραπευτικό πρωτόκολλο για την αποθεραπεία τού ασθενούς.
Οι ασθενείς κοιμούνταν εντός τού Ναού, ελπίζοντας να λάβουν θεραπευτικά οράματα ή οδηγίες από τον Θεό μέσω των ονείρων. Σε μια από τις περιγραφές του, ο Παυσανίας αναφέρει ότι ο Θεός Ασκληπιός, εμφανιζόμενος στα όνειρα των ασθενών Του, αφήνει σε αυτούς μία επιστολή με θεραπευτικές οδηγίες. Η γνωμάτευση αυτή με τις ιατρικές οδηγίες, που οι ασθενείς βρίσκουν δίπλα τους όταν ξυπνήσουν, είναι η απόδειξη της αληθινής παρουσίας του Ασκληπιού στο όνειρο, επιβεβαιώνοντας την παρέμβασή Του δίδοντας ιατρική καθοδήγηση για την θεραπεία της ασθένειας.
3 σχόλια:
... μετά δε ταύτα έλεγον τούτον τον βασιλέα (Ραμψίνιτον) ζωόν καταβήναι κάτω ες τον οί Έλληνες αίδην νομίζουσι είναι, και κείθι συγκυβεύειν ( παίοντας ζάρια ) τη Δήμητρι, και τα μεν νικών αυτήν, τα δε εσσούσθαι (ηττάσθαι) υπ' αυτής, και μιν πάλιν επικέσθαι (επιστρρέφοντας) δώρον έχοντα παρ' αυτής χ ε ι ρ ό μ α κ τ ρ ο ν (μαντήλι) χ ρ ύ σ ε ο ν.
.........................................................................................................
αρχηγετέειν δε των κάτω Αιγύπτιοι λέγουσι Δήμητρα και Διόνυσον. πρώτοι δε και τόνδε τον λόγον Αιγύπτιοι εισίν οι ειπόντες, ως ανθρώπου ψυχή αθάνατος εστί, του σώματος καταφθίνοντος (φθαρέντος) ες άλλο ζώον αιεί γινόμενον εσδύεται (εισέρχεται). επεάν δε πάντα περιέλθη τα χερσαία και και τα θαλάσσια και τα πετεινά, αύτις εις ανθρώπου σώμα γινόμενον εσδύνειν, την περιήλυσιν (περιήγησιν) αυτή γενέσθαι εν τρισχιλίοισι έτεσι.
(Ηροδότου Ιστορίαι. β. 2, κεφ. 121, 4- 123 )
Φίλτατε και αγαπητέ ΑΡΡΙΩΝ να με συμπαθάς αλλά ούτε ο Διόνυσος ούτε η Δήμητρα ίδρυσαν πολιτισμό στην Αίγυπτο.
Η ΜΟΝΗ που ίδρυσε τον πανάρχαιο Ελληνικό Πολιτισμό -- κατά τη Μυθολογία -- ήταν η Θεός Αθηνά στα 20000 πχ όταν ίδρυσε την Πρεσβυτέρα Αθήνα στην Αίγυπτο σύμφωνα με τα πρότυπα της τότε Αθήνας, ιδρύοντας στη συνέχεια την Μέμφιδα στην Αίγυπτο. Μέχρι τότε στην Αίγυπτο ούτε Διονυσος ούτε Δημητρούλα υπήρχαν για να παίξουν "μπάλα".
Όλοι οι άλλοι τα βρήκαν και τα πήραν από αυτήν.
Γνωστό και ορθο αυτό. Ο Ηρόδοτος ταξιδιάρης έμπορος ών τα εμπορικά του κέρδη κοίταζε περισσότερο ή τα εθνικά. Εμείς όμως ξέρομε ότι οι τότε Αιγύπτιοι και ο πολιτισμός των ήσαν απλά παραλήπται κληρονόμοι της προκατακλυσμιαίας ελληνικής σοφίας όπως και η μέχρι Κλεοπάτρας ελληνική δυναστεία των μαρτυρεί.
Αυτό άλλωστε παραδέχετο και ο Αιγύπτιος ιερεύς ενώπιον του Σόλωνος όταν, κατά Πλάτωνα, ο σοφός επεσκέφθη την Αίγυπτο και μιλούσαν για την προκατακλυσμιαία Αθήνα που κατεβύθισε την Ατλαντίδα και έσωσε την τότε ανθρωπότητα από την τότε Γουόκ Ατζέντα κ.λ.π.
Δημοσίευση σχολίου