ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Δευτέρα 3 Απριλίου 2023

Μέχρι να ωριμάσει ο χρόνος “ενημέρωσης”, ΜΗΝ ΠΟΥΛΑΤΕ τις ΑΞΙΕΣ που έχετε στην κατοχή σας.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Το 1997 ένας από τους πιο επιδραστικούς και σημαντικούς διανοούμενους της διεθνούς πολιτικής, ο Αμερικανοπολωνός Ζμπίγκνιου Μπρζεζίνσκι στο βιβλίο του "The Grand Chessboard," προειδοποιούσε ότι η μεγάλη ανατροπή στις παγκόσμιες ισορροπίες θα μπορούσε να προκληθεί από μια αναπάντεχη συμμαχία Ρωσίας, Κίνας και Ιράν.
 
Στις αρχές Μαρτίου, οι τρεις χώρες πραγματοποίησαν κοινές στρατιωτικές ασκήσεις, ενώ παράλληλα οι εμπορικές συναλλαγές μεταξύ τους έχουν ξεπεράσει κάθε προηγούμενο.Μόνο οι συναλλαγές Κίνας - Ρωσίας, έφτασαν στα 185 δις δολάρια για το 2022 και φέτος θα ξεπεράσουν τα 200 δις.Και δεν είναι μόνο το “μέγεθος” των συναλλαγών.Κυρίως είναι το νόμισμα…
 
Το Κινεζικό Γουάν, είναι πλέον το επικρατέστερο νόμισμα μεταξύ αυτών των χωρών και το “αστείο” είναι ότι οι ίδιοι οι Κινέζοι δεν το επεδίωκαν, αφού στον σχεδιασμό τους δεν είχε φτάσει ακόμα η στιγμή να εκτοπίσουν το δολάριο από τον κυρίαρχο μέχρι πρότινος ρόλο του.Ο πόλεμος στην Ουκρανία και οι σκανδαλώδεις κυρώσεις των ΗΠΑ με “μοχλό” το δολάριο, έτρεξαν τις εξελίξεις και εξαφάνισαν κάθε ενδοιασμό.
 
Τον Αύγουστο του 2023, στην επικείμενη συνάντηση των BRICS+ ένα από τα κύρια ζητήματα θα είναι το κοινό νόμισμα που θα χρησιμοποιούν οι χώρες της νέας οικονομικής και γεωπολιτικής συμμαχίας.Γράφω για τον νομισματικό παγκόσμιο πόλεμο από το 2019 και όσοι με παρακολουθείτε ξέρετε ότι μιλάω για την αποδολαριοποιηση ακόμα και όταν σημαντικοί οικονομολόγοι και αναλυτές, θεωρούσαν ότι αυτά που έλεγα ήταν “τραβηγμένα από τα μαλλιά”...
 
Βασική ένσταση τους ήταν η σύνδεση του δολαρίου με το πετρέλαιο και η “έκθεση” των ισχυρών χωρών σε ομόλογα του Αμερικανικού δημοσίου. Σήμερα επιβεβαιώνομαι, αλλά δεν είναι αυτό το ζητούμενο, ούτε το σημαντικό…Δεν κρύβω ότι προβληματίζομαι καιρό τώρα για τις πραγματικές προθέσεις των ανθρώπων που αποτελούν το βαθύ κράτος των ΗΠΑ.
 
Δεν έχω πιστέψει στο ελάχιστο ότι δεν μπορούσαν να προβλέψουν τις εξελίξεις που ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ. Ήταν σαφές ότι με την πολιτική τους έφερναν σε σφιχταγκάλιασμα τις υπερδυνάμεις που ο Μπρεζίνσκι “αφόριζε” πριν 26 χρόνια ως τον δαίμονα των Αμερικανών. Διακινδυνεύοντας ένα συμπέρασμα στο πολύπλοκο παγκόσμιο γεωπολιτικό παιχνίδι, θα πω την άποψη μου (χωρίς την “βαθιά” αιτιολόγηση)...
 
Πιστεύω λοιπόν ότι:
 
 - Μπροστά μας έχουμε σε σύντομο χρόνο την απόλυτη κατάρρευση του οικονομικού συστήματος που θα ξεκινήσει από τις εμπορικές τράπεζες.
- Τα υπάρχοντα μεγάλα κεφάλαια θα διοχετευθούν σε κρίσιμα εμπορεύματα και μέταλλα*, αλλά κυρίως σε καλλιεργήσιμη ΓΗ και ΑΚΙΝΗΤΑ.
- Ο νομισματικός πόλεμος θα είναι η αφορμή και η αιτία για την “επανεκκίνηση” που τόσο πολύ θέλουν όσοι επί δεκαετίες φούσκωσαν το παγκόσμιο χρέος στα επίπεδα που έχουμε σήμερα.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Υπάρχει ένας τρόπος να έχουμε “ρόλο” και “εργαλείο αντίστασης” σε όλα αυτά που περιγράφω και ΕΡΧΟΝΤΑΙ. Μέχρι να ωριμάσει ο χρόνος “ενημέρωσης”, ΜΗΝ ΠΟΥΛΑΤΕ τις ΑΞΙΕΣ που έχετε στην κατοχή σας.
 
Υ.Γ  Αν ήξερε ο κόσμος τι του ετοιμάζουν με την νομισματική επανεκκίνηση, θα τα είχε κάψει όλα...θα μάθει όμως στην ώρα του.
 
* Ως κρίσιμα εμπορεύματα και μέταλλα εννοούνται ο χαλκός, χρυσός, ασήμι, ημιαγωγοί κ.ο.κ Ενέργεια και τρόφιμα επίσης, αλλά αυτά σε δευτερογενείς αγορές ως επένδυση,

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"- Μπροστά μας έχουμε σε σύντομο χρόνο την απόλυτη κατάρρευση του οικονομικού συστήματος που θα ξεκινήσει από τις εμπορικές τράπεζες.
- Τα υπάρχοντα μεγάλα κεφάλαια θα διοχετευθούν σε κρίσιμα εμπορεύματα και μέταλλα*, αλλά κυρίως σε καλλιεργήσιμη ΓΗ και ΑΚΙΝΗΤΑ."

ακριβώς γι αυτό τον λόγο πρέπει να μείνουν στα χέρια μας τα περιουσιακά στοιχεία μας,άσχετα εάν είναι υποθηκευμένα στις τράπεζες.Πάση θυσία πρέπει να αποτρέπονται
οι πλειστηριασμοί με νομικά επιχειρήματα έτσι ώστε να κερδίζουμε χρόνο.
Παίζουμε καθυστερήσεις όσο μπορούμε.αντί να κάψουμε τους κόπους των γονιών μας και παππούδων μας
θα κάψουμε αυτούς μετά.
Αν φτάσουμε στον Σεπτέμβρη θα είναι θαύμα.

Ξενοδόχε ακούς?είναι ώρα να λουφάξουμε ακόμη και αν δουλεύουμε σε πολλά πόστα όλη μέρα.Μετά θα βγούμε σε ταμείο ανεργίας όλοι και θα είναι διαρκείας.

https://www.youtube.com/watch?v=wFLDArDDpCU

Λίγη μουσική για να ηρεμήσει η ψυχή

Καλό βράδυ

Θ

Ανώνυμος είπε...

Αυτό το σίχαμα ο Μπρζεζίνσκυ είναι από τα μεγαλύτερα μιάσματα της σύγχρονης ιστορίας, και μέντορας του Κίσσινγκερ.
Οργανωτής των Μουτζαχεντίν στο Αφγανιστάν, στη δεκαετία του 80 μετά τη Ρώσσικη εισβολή, ύστερ'απ' το αμερικανόφερτο πραξικόπημα που έριξε την νόμιμα εκλεγμένη κυβέρνηση της χώρας.
Υπάρχει η περίφημη φωτογραφία με τον Οσάμα Μπιν Λάντεν

https://pbs.twimg.com/media/EP4FfZzWsAgeZSr.jpg

Πέθανε την ίδια χρονιά με τον (god)father Μιζοτάκη, και χαριτολογώντας έγραψα στο Φουμπού "Τι γίνεται, πάμε για την εποχή του Αντίχριστου, και μαζεύει κοντά του τα τάγματα εφόδου";;;

Στο τρίο Ιραν-Ρωσσία-Κίνα, βάλτε και την Τουρκία (προς το παρόν).Ο κ. Αγάδης είχε πεί 2-3 χρόνια πριν ότι το τουρκικό "ΤΑΥΠΕΔ" (ταχυδρομεία, τραίνα,λιμάνια) έδωσαν τεράστιο πακέτο μετοχών στους Σίνες, όταν είχε τα πρώτα ζόρια με την υποτίμηση της τουρκικής λίρας ο "κουμπάρος του Καραμανλή,και συνεταιράκι της Οικογένειας", και εισέπραξε ένα μυθώδες ποσό.
Πρόσφατα, ο ίδιος ανταποκριτής από την "γκείτονα", είπε ότι οι εισαγωγές από Κίνα έχουν 50πλασιαστεί τον τελευταίο χρόνο, κάτι που είναι ένδειξη για εμπορία όπλων Κίνας -ωσσίας, μέσω Τουρκίας.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

@ Θ

Φαίνεται ότι οδεύουμε σε σαρωτικές αλλαγές αλλά όποια προειδοποίηση ή απλή νύξη συνήθως εξοστρακίζεται. Σαν να μιλάς σε μπετόν αρμέ συνειδήσεις που δεν διαταράσσονται με τίποτα!

Ανώνυμος είπε...

@Λύκαστρος
Με όσα γράφετε στο άρθρο σας, και όσα ανέφερα στο προηγούμενο μου σχόλιο, αν πριν 5-6 μήνες μου φαινόταν 20% πιθανό (λόγω της μεταφοράς εκεί παραγωγής/τεχνογνωσίας, και γιατί τις έκαναν άκρως εξαρτημένες από τους Σίνες ) το σενάριο ότι το βαθύ κράτος φουντάρει τις ΗΠΑ, τώρα μου πάει στο μυαλό, για γύρω στο 70% (έτσι, να τιμήσω και το έτος γέννησης μου).Αρχίζει και διαγράφεται ορατή η "συνομωσιολογική" θεωρία περί κατάληψης της εξουσίας από τη Φαβιανή σχολή, που ήθελε να καταστρέψει την Δύση σε όλα τα επίπεδα, με κύριο όπλο την ηθική καταρράκωση.

κατ' αρχήν, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας και τις συμβουλές σας.
Κατά δεύτερον είναι "ΞενοδόχΩΦ", κάνω άνοιγμα στο ξανθό γένος, περιμένω να μας δώσουν την μΠόλιν, να πάω να ξουρίσω τον Βοθρολυμαίο (ντ'αξ,πλάκα κάνω).
Κατά 3ον οι γονείς μου που έφτιαξαν το ξεν/χειο με τον ιδρώτα τους με πιέζουν να το πουλήσω, και εγώ δεν ψήνομαι άλλο για εκεί, ούτε καταγωγή έχω, ούτε φίλους καρδιακούς, και μετά το 2019 ψάχνω να βρώ μια καμαριέρα της προκοπής αλλά παίρνω το 3ο το μακρύτερο, και σπάω τα νεύρα μου. Επίσης το νησί πάει να γίνει Μύκονος σε μενταλιτέ, με τίγκα νεόπλουτους να επιδεικνύουν το μαύρο χρήμα τους και να κλείνουν παραλίες με το έτσι θέλω, και οι ντόπιοι να κάνουν τους αβάντα. Όπως περιγράφει από πάνω ο οικοδεσπότης, μέσα σε 2-3 μέρες το τίμημα θα μετατραπεί σε ακίνητα στην Αθήνα, μέταλλα σε φυσική μορφή, περίπου 50.000 σε δωρεές σε φίλους, συγγενείς, και τον "Πελίτι" που έφαγε πρόστιμο 40.000€, αν προλάβω μια αγροικία στην Κρήτη να έχω τα δικά μου λαχανικά, και αν περισσέψουν κι άλλα, μετοχές σε πετρελα'ι'κές ΟΧΙ αμερικάνικες/€υρωπε'ι'κές, αλλά από το αποκεί μπλόκ, και μετοχές σε αμερικάνικες φάρμες (όχι πολυεθνικές)παραγωγής τροφίμων.Αν μείνουν κι άλλα ελάχιστα κρυπτονομίσματα. Και -αν προλάβω από Σεπτέμβρη- να βάλω μπρος το σχέδιο για βίζα συνταξιούχου στην Τα'υ'λάνδη.Αν τα καταφέρω στο τελευταίο, θα σας εγγράψω δωρεάν στο όνλυ φανς κανάλι μου, όπου αντί για τσόντες θα είμαι πρωταγωνιστής σε τουριστικές περιηγήσεις στην Ν.Α Ασία, και μαγειρικές/ζαχαροπλαστικές συνταγές, μιας και λόγω σπουδών έχω μάθει γαλλική κουζίνα, έχω πατέρα πρώην αρτοποιό, ψήνομαι και για να πάρω μαθήματα από κανά ΙΕΚ ή να δουλέψω σε κανένα φούρνο/ζαχαροπλαστείο στο εργαστήριο.
Στην τελική, ανεμβολίαστος είμαι, μπορώ να εμπορευτώ και αίμα /σπέρμα
ΞΕΝΟΔΟΧΩΦ

Ανώνυμος είπε...

Υ.Γ.
Σάν σήμερα πέθανε ο Κούρτ Βάηλ,και είπα ν'ανταπαντήσω και γώ με ένα τραγουδάκι στον ευγενικό κ.Θ


https://www.youtube.com/watch?v=sUEf6goy0G8

Youkali

C'est presque au bout du monde
Ma barque vagabonde
Errante au gré de l'onde
M'y conduisit un jour
L'île est toute petite
Mais la fée qui l'habite
Gentiment nous invite
À en faire le tour

Youkali
C'est le pays de nos désirs
Youkali
C'est le bonheur, c'est le plaisir
Youkali
C'est la terre où l'on quitte tous les soucis
C'est, dans notre nuit, comme une éclaircie
L'étoile qu'on suit
C'est Youkali

Youkali,
C'est le respect
De tous les Vœux échangés,
Youkali,
C'est le pays
Des beaux amours partagés,
C'est l'espérance
Qui est au cœur de tous les humains,
La délivrance
Que nous attendons tous pour demain,
Youkali,
C'est le pays de nos désirs,
Youkali,
C'est le bonheur
C'est le plaisir

Mais c'est un rêve, une folie,
Il n'y a pas de Youkali !
Mais c'est un rêve, une folie,
Il n'y a pas de Youkali !

Et la vie nous entraîne,
Lassante, quotidienne,
Mais la pauvre âme humaine,
Cherchant partout l'oubli,
A, pour quitter la terre,
Su trouver le mystère
Où nos rêves se terrent
En quelque Youkali ...
Youkali,
C'est le pays de nos désirs,
Youkali,
C'est le bonheur,
C'est le plaisir,

Mais c'est un rêve, une folie,
Il n'y a pas de Youkali !
Mais c'est un rêve, une folie,
Il n'y a pas de Youkali !

Γιουκάλι

Είναι σχεδόν στο τέλος του κόσμου,
Η βάρκα των περιπλανήσεών μου,
Πλέοντας στην άκρη του κύματος,
Με πήγε εκεί μια μέρα.

Το νησί είναι πολύ μικρό,
Αλλά η νεράιδα που το κατοικεί,
Ευγενικά μας προσκαλεί,
Να κάνουμε μια ξενάγηση.

Γιουκάλι,
Είναι η χώρα των επιθυμιών μας,
Γιουκάλι,
Είναι η ευτυχία,
Είναι η απόλαυση.

Γιουκάλι,
Είναι η γη όπου ξεχνάμε όλες μας τις έγνοιες,
Είναι, μέσα στην νύχτα μας, σαν ξέφωτο,
Το αστέρι που ακολουθούμε,
Είναι το Γιουκάλι.

Γιουκάλι,
Είναι ο σεβασμός,
Για όλους τους όρκους που ανταλλάχθηκαν,
Γιουκάλι,
Είναι η χώρα των όμορφων ερώτων που μοιράστηκαν,
Είναι η ελπίδα,
Που βρίσκεται στην καρδιά όλων των ανθρώπων,
Η ανακούφιση,
που όλοι περιμένουμε για το αύριο.

Γιουκάλι,
Είναι η χώρα των επιθυμιών μας,
Γιουκάλι,
Είναι η ευτυχία,
Είναι η απόλαυση.

Αλλά είναι ένα όνειρο, μια τρέλα,
Δεν υπάρχει το Γιουκάλι!
Αλλά είναι ένα όνειρο, μία τρέλα,
Δεν υπάρχει το Γιουκάλι!

Και η ζωή μας οδηγεί,
Βαρετή ρουτίνα,
Αλλά η φτωχή ανθρώπινη ψυχή,
Ψάχνοντας παντού τη λησμονιά,
Για να παρατήσει τη γη,
Να βρει το μυστήριο
Όπου κρύβονται τα όνειρά μας
Σε κάποιο Γιουκάλι...

Γιουκάλι,
Είναι η χώρα των επιθυμιών μας
Γιουκάλι
Είναι η ευτυχία
Είναι η απόλαυση

Αλλά είναι ένα όνειρο, μια τρέλα,
Δεν υπάρχει το Γιουκάλι!
Αλλά είναι ένα όνειρο, μία τρέλα,
Δεν υπάρχει το Γιουκάλι!

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Να τέτοια γράφεις και μετά μου στέλνουν σχόλια (που δεν αναρτώ) για να σε κάνω συντάκτη στο ιστολόγιο για να τους λες τα απομνημονεύματα σου, γιατί είναι αμαρτία να χάνουνε τα σχόλια από το παιδί*.

* Το παιδί είσαι εσύ...το θέμα είναι ότι έχω αρχίσει και αναρωτιέμαι με την πάρτη σου.!!! Τα λες και τα εννοείς η μας κάνεις πλάκα;;

Ανώνυμος είπε...

συνηθως τα χιουμοριστικά τα επισημαίνω ως τέτοια, κ. Λύκαστρε, αλλά αν επιτρέπετε μια ερώτηση για να σας δώσω μια ειλικρινή απάντηση, όταν λέτε "μας δουλεύεις;" έχετε κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό σας, όπως κάτι από τα όσα έγραψα στο παρόν άρθρο ως σχόλιο ας πούμε;
Δεν πιστεύετε για παράδειγμα ότι θα δωρίσω ένα σεβαστό ποσό σε φίλους και συγγενείς; Εκτός αν θεωρείτε τελείως μπούρδα τις μετοχές σε κάποια πετρελα'ι'κή του αποκεί μπλόκ, επειδή έχετε καλύτερη πληροφόρηση από μένα στα περί οικονομίας και βλέπετε το λάθος μου πρίν το κάνω.
Αλλά ας μην κάνω εικασίες, παρακαλώ ρωτήστε.

Το κακό είναι ότι πάντα στη ζωή μου ήμουν μέγα τρολλ, και χρησιμοποιώ το χιούμορ μου για να περιγράψω σοβαρά πράγματα, με αποτέλεσμα να μπερδεύω πολύ κόσμο.
Παιδί είμαι όντως μέσα μου ακόμα, έφηβος μάλλον, γιατί καταλαβαίνω το τριγύρω, αλλά κάνω χαβαλέ ή οργίζομαι. Και γιατί ποτέ δεν πολυασχολήθηκα με τα οικονομικά μου, ώστε να τα βελτιώσω. Δούλευα όσο άντεχα, αλλά όταν έπρεπε να δουλέψω παραπάνω , προτιμούσα να κάνω κάτι άλλο που θα άρεσε στην ψυχή μου, και μείωνα τα έξοδα μου. Εχω την ίδια γκαρνταρόμπα εδώ και 15-20 χρόνια, δεν έχω πλέον αμάξι, ούτε βλέπω πιθανό να πάρω ακόμα κι αν έχω λεφτά, το λάπτοπ που γράφω είναι ένα που πήρε ο πατέρας μου πριν 10 χρόνια με 300€, τηλεόραση έχω αυτή που άλλαξαν οι γονείς μου με μιά πιό μεγάλη και καινούργια, για ποτά δεν πηγαίνω λόγω παλινδρόμησης στομάχου, και κινούμαι συνήθως με τα πόδια, ακόμα και αν "γράψω" 5-6 χιλιόμετρα. Εχω ένα εισιτήριο 10 διαδρομών ΜΕΤΡΟ εδώ και 4 χρονια. Δηλαδή είμαι ολιγαρκής, και με το χρήμα δεν ασχολούμαι, όχι γιατί έχω μπόλικα, αλλά γιατί (προς το παρόν)δεν χρειάζομαι παραπάνω απ'όσα έχω.

Δεν μπορώ να πώ ότι είμαι ανώριμος, μάλλον συναισθηματικός με παλιακές αρχές, και ρομαντισμό.
Τα σχόλια στην παρούσα ανάρτηση είναι όλα αληθινά, εκτός του ξυρίσματος του Βοθρολυμαίου.
Όλα τ'άλλα είναι σκέψεις , σχέδια, όνειρα 100% αληθινά , αλλά μπορεί και ουτοπικά, γιατί πέρα των άλλων είμαι πολύ συντηρητικό άτομο στις κινήσεις μου, δεν είμαι σίγουρος ότι έτσι θα πράξω. Α, και τα τισέρτ όντως είναι αλήθεια, έχω κάπου και φωτογραφίες.

Αν σας κολλάει κανένας να με κάνετε συντάκτη, να του λέτε να γραφτεί στο ονλυ φανς κανάλι μου.
Η αλήθεια είναι ότι τό'χω το λέγειν το άτιμο, το καλοκαίρι όταν περιέγραφα πως κλείδωσα την καμαριέρα μου στην κουζίνα για να ΜΗΝ δουλέψει στο ρεπό της (αυτή ήθελε να δουλέψει, εγώ όχι, και στην κουζίνα είχε πάει να πιεί νερό) γελάγαμε όλοι με τα χάλια μου, και τον τρόπο αφήγησης, και μου έλεγαν "να κάνεις σταντ απ κόμεντυ"."Σιγά μην βγάζω λεφτά από το χόμπι μου, προτιμώ να τα λέω στους φίλους μου τσάμπα"

Ελπίζω να σας κάλυψα, αλλιώς παρακαλώ ρωτήστε να το διευκρινίσουμε, δεν μ'αρέσει να έχουμε εκκρεμότητες γιατί σας σέβομαι και σας εκτιμώ, δεν θέλω να νομίζετε ότι σας δουλεύω, ήδη νομίζω ότι καταχρώμαι την φιλοξενία σας με τα τόσα σχόλια που κάνω, άσχετα αν τα θεωρώ χρήσιμα , ενδιαφέροντα, με τεκμηριωμένη άποψη ή εύθυμα.
Βασικά φτάσαμε στο ρεζουμέ. Αυτά τα 3 τελευταία είναι αυτά που θέλω να νοιώθουν για μένα όταν με συναντούν στη ζωή τους κανονική ή ψηφιακή

Μμ είπε...



΄Σ΄ ωραίος, Ξεν., χα, χα! Συνέχα έτσι.
Ο κοσμοπολίτικος και σφριγηλός λόγος σου εμπλουτίζει και ομορφαίνει την εν πολλοίς ρηχή και αποσπασματική ζωή μας. Άλλωστε, αν έχει νόημα και αξία ο σύντομος και θνητός ανθρώπινος βίος, είναι ακριβώς γι αυτό: επειδή εντός του συγκατοικούν μορφές συνανθρώπων θεοειδείς, φωτεινές και ζείδωρες όπως η δική σου και των εκλεκτών επισκεπτών εδώ μέσα.

Ανώνυμος είπε...

"και αν περισσέψουν κι άλλα, μετοχές σε πετρελα'ι'κές ΟΧΙ αμερικάνικες/€υρωπε'ι'κές, αλλά από το αποκεί μπλόκ, και μετοχές σε αμερικάνικες φάρμες (όχι πολυεθνικές)παραγωγής τροφίμων.Αν μείνουν κι άλλα ελάχιστα κρυπτονομίσματα. "

Αγαπητέ ξενοδόχε,σε αποκαλώ με την ιδιότητα σου, και όχι με το υποκοριστικό σου που παραπέμπει σε ξανθό γένος.

Στα παραπάνω μας λες πως :
σε έναν αγώνα στημένο,
με διαιτητές πουλημένους,
με γήπεδο κατεστραμμένο,
και παίχτες εμβολιασμένους ,
εσύ θέλεις να βάλεις στοίχημα πως θα κερδίσεις στον αγώνα.

Γενναίο πολύ σε βρίσκω ,εγώ από την άλλη ούτε χαρτομάντιλο χρησιμοποιημένο δεν θα έδινα στα ευαγή ιδρύματα.Θα ήταν σα να έκανα χαρτάκια για το γήπεδο ,αυτό βέβαια είναι προσωπική μου αντίληψη με βάση όσα βλέπω να γίνονται, δεν απαραίτητα σωστό λέμε καμιά κουβέντα για να περνάει η ώρα.

Αυτό που διαφαίνεται για την παγκόσμια οικονομία δεν έχει καταγραφεί στα χρονικά ,δεν θα μείνει πέτρα πάνω στην πέτρα .Ας φανταστούμε με αυτό το σενάριο ,ποια αξία θα έχουν τα αγαθά -όχι νομισματική-και ποιες θα είναι οι νέες προτεραιότητες.

Όσο για τον αν τα πιστεύεις ή όχι αυτό μόνο εσύ το γνωρίζεις και όπως λένε στην Κρήτη ξάσου(δουλειά σου).
Το χιούμορ είναι ο καλύτερος τρόπος να πει κάποιος τα πιο σοβαρά πράγματα που είναι τραβηγμένα,μπορεί να κρύψει τους ευσεβείς πόθους του,να δώσει σάρκα σε όνειρα,να βάλει στην θέση τους όσους δεν θέλει να τους αντιμετωπίσει με συζήτηση,ο αυτοσαρκασμός βέβαια δείχνει το επίπεδο της νοημοσύνης του ατόμου.

Πάνω κάτω το ίδιο κάνουμε όλοι.Συνέχισε να διανθίζεις τα σχόλια πάντα κάτι βγαίνει.

Θ

Ανώνυμος είπε...

@ Μμ
θα σας προέτρεπα να σχολιάζετε πιό συχνά, γιατί τα σχόλια σας είναι πολύ εύστοχα ,μεστά και πηγή νέων σχολίων.
Εγώ βέβαια έχω άπλετο χρόνο πάνω στον υπολογιστή είτε γιατί δεν δουλεύω το χειμώνα, είτε γιατί το καλοκαίρι που δουλεύω, πρέπει για καμμιά 10αριά ώρες να 'μαι κάπου που να με βλέπουν οι πελάτες μου, γιατί έχω ξενοδοχείο όχι ενοικιαζόμενα, και πρέπει να δηλώνω παρουσία.
Ετσι, μπάινω κάθε 2-3 ώρες εδώ μέσα και σχολιάζω.
Αλλά πρέπει και εσείς, και ο kakos04 ,και ο απλός ανώνυμος σχολιαστής,και κυρίως ο ΝΙΚΑΝΔΡΗΚ να σχολιάζετε περισσότερο αν μπορείτε. Ο οικοδεσπότης κάθε μέρα παρουσιάζει κάτι νέο, καλό είναι να συνεισφέρουμε και μεις τη γνώμη μας, ή κάτι που ακούσαμε/είδαμε αλλού να γίνει πιό σφαιρική η παρουσίαση του θέματος, να γίνουμε ένα μέρος σκέψης και προτάσεων από άτομα που πέρα από τις διαφορε΄ς μας, οι απόψεις μας και οι αρχές μας και τα όνειρα μας για αυτόν τον τόπο είναι ίδιες, αλλά καταλήγουμε από άλλη ατραπό.
Η και μέσω διαφωνιών, επειδή ακριβώς οι πόθοι μας για το μέλλον με περισσότερη δικαιοσύνη να καταθέσουμε τις αντιπροτάσεις μας.
Κατανοώ ότι δεν έχετε όλοι τον ελεύθερο χρόνο που έχω εγώ,αλλά θεωρώ ότι με τις απόψεις στα σχόλια μας τιμούμε την προσπάθεια του κ.Λύκαστρου.
Επειδή κοντεύω στο σχολιασμό μου να περάσω τα άρθρα που σχολιάζω, γράφω και καμμιά χαριτομενιά, να γελάσουμε με τα χάλια μας.
Απ'ότι γράφει και ο οικοδεσπότης, έχω και θαυμαστές, αλλά κυρίως γελάει και ο ίδιος με τα αστεία μου, οπότε τιμώ τη φιλοξενία του .
Θα προτιμούσα να έχω βέβαια κάποια 18χρονη να κάθεται στα πόδια μου και να της λέω ιστορίες, αλλά κάνω εδώ προπόνηση στην εξιστόριση,και διορθώνω την τεχνική αφήγησης μου για όταν αυτό συμβεί, να μην βαριέται πριν πιάσω κανά μπουτάκι

https://www.youtube.com/watch?v=C-ULqcKoGGY