ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Δευτέρα 15 Αυγούστου 2022

Προσδεθείτε λέγαμε. Έρχονται αναταράξεις λέγαμε...

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Προσδεθείτε λέγαμε.
Έρχονται αναταράξεις λέγαμε...ακριβώς πριν έναν χρόνο την ίδια μέρα.

Άντε και του χρόνου!
 
Και άλλα λέγαμε ΕΔΩ...πολλά λέγαμε...όπως για και για την βιωσιμότητα του χαλιφάτου ΕΔΩ
 
Η έγκυρη προειδοποίηση μας και ανάλυση πριν έναν χρόνο των τώρα τεκταινόμενων, με βάση την μεθοδολογία που χρησιμοποιείται από το ιστολόγιο.
 
Σε σχέση με την νησίδα στον Έβρο ....." Αλλά θα μου έλεγες μετά " και τι θα γίνουν μετά οι ΜΚΟ βρε μάστορα αν περιορίζεται ο ρόλος τους στην διανομή της βοήθειας μόνο στα γραφειοκρατικά και τις υπηρεσίες;; Κλέφτες;;"
 
Ελπίζω ότι το δικό μας υφιστάμενο πολιτικό προσωπικό θα αντιληφθεί και τους μεγάλους κινδύνους αλλά και τις ευκαιρίες που διαγράφονται στον ορίζοντα. Αν δεν τις αντιληφθεί έγκαιρα αναγνωρίζοντας ότι, αργά ή γρήγορα, το σύνορο των δύο κόσμων θα είναι και στο Αιγαίο, τότε θα βρεθεί άλλο προσωπικό για να καλυφθεί το κενό. Ας σημειωθεί κάπου ότι φύση και η πολιτική απεχθάνονται τα κενά. Και τα κενά τύπου Μητσοτάκη πέφτουν πάντα με πάταγο."

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γειά σας κ.Λύκαστρε.και Χρόνια Πολλά για χτές.

Εν πρώτοις θα φανεί άσχετο το σχόλιο με την ανάρτηση,αλλά αν θυμάμαι οι αναταράξεις είχαν αναφερθεί στο αστρολογικό άρθρο για την Πανσέληνο.

'Οπου είδα μαζί με την 5η καμαριέρα της σαιζόν τη ανατολή της, σε ένα πριβέ ανατολικό κήπο που ΄εχω,όπου δειπνήσαμε, αλλά την άλλη μέρα με άκουσε να λέω σ'έναν πελάτη πως όποιος πάει με Τα'ι'λανδέζα, δεν ξανασχολείται με λευκές.
Και έτσι πέρασε η μέρα της, κοπανόντας της πόρτες των δωματίων που καθάριζε , ενώ την επόμενη μου έκανε τη ζωή μαρτύριο, και στα δωμάτια λειψές δουλειές.

Χτές γιόρταζε, και της είπα ότι Δεκαπενταύγουστο αλλάζουμε μόνο καλαθάκια και πετσέτες, και επειδή την λένε Μαρία, θα τα κάνω εγώ,και ότι είναι ελεύθερη να περάσει την μέρα όπου και όπως θέλει.
Είπε ότι θέλει να δουλέψει, και της πήρα το πασπαρτού, και μέχρι να τελειώσει ένα καπέλο που έραβε στο δωμάτιο της, είχα ήδη τεέιώσει τα φωμάτια, γιατί είχα μόνο 4 να φτιάξω, επειδή οι υπόλοιποι έφευγαν απόγευμα,και τους άφησα μέσα στο δωμάτιο μέχρι νά'ρθει το καράβι, οπότε θα μάζευα σκουπίδια και λινά το απόγευμα
Εμφανίζεται μετά από 1 ώρα με στολή εργασίας.
Τι ρωτάω τι κάνει με τη φόρμα, και μου λέει ότι θέλει να δουλέψει και μπαίνει στην κουζίνα,
Την κλειδώνω μέσα, και της λέω πως η πόρτα δεν ανοίγει μέχρι να βγάλει τη στολή , και να πάει καμμιά βόλτα - όπως και έγινε 3 λεπτά αργότερα.
2 ώρες μετά εμφανίζεται με τις βαλίτσες, και μου λέει ότι φεύγει, και να μιλήσω με το λογιστή της γιατί ήθελε να πληρωθεί άμεσα τα δεδουλευμένα.
Αφού έκανα το απόγευμα το μάζεμα από τους πελάτες και την ίδια που έφυγαν,πήγα σ'ένα Παναγιώτη , ήπια 3-4 τεκίλες και άλλα τόσα τζίν και έλεγα το πόνο μου ότι θα ξανακάνω για φέτος την καμαριέρα (10 μέρες Ιούλη, όταν έφυγε η 3η).
Σήμερα το πρωι, κατά τις 6.30 που ξεκίνησα βάρδια, την βρήκα να κοιμάται στον καναπέ,και να έχει φέρει και τα μπαγκάζια της.

αν δεν είναι όλα τα παραπάνω ανατροπές, τότε τι είναι κ.Λύκαστρε μου;;
Πάντως σκέφτομαι ότι πρέπει να είμαι ένα από τα λίγα ξενοδοχεία που ο υπάλληλος θέλει να δουλέψει παραπάνω, και ο εργοδότης το αρνείται...
Το είχα ξανακάνει το 2018, ,με μια αλβανίδα η οπο'ια είναι και η καλύτερη που έχει περάσει από το ξενοδοχείο από το 1981 που λειτουργεί.....

Ελπίζω να γελάσατε με την ιστορία μου, φαντάζομαι ότι δεν είστε σίγουρος για το ότι είναι αλήθεια όλ'αυτά, και ότι δεν έχω ξεσουρώσει από χτές.Ευτυχώς έχω μάρτυρες
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ
Ξενοδόχωφ

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Αχ κύριε Ξενοδόχωφ τα καλύτερα χάνω.!! Τι να σου κάνω που έχω πολύ δουλειά αυτό το διάστημα και δεν μπορώ να πάρω λίγες μέρες άδεια να έρθω εκεί να πίνουμε μαζί τις τεκίλες μας (μου αρέσει πολύ η τεκίλα Sunrise)και να σου κάνω εξήγα για τα αστρολογικά δεδομένα.

Παρεμπιπτόντως η επιστήμη της αστρονομίας και όχι αστρολογίας κάποτε είχε καταγεγραμμένες όλες τις ενεργειακές μεταβολές που ήταν παροδικές αλλά ακριβείς , αφού βασιζότανε στην περιοδική κίνηση των πλανητών και μπορούσαν όσοι είχαν πρόσβαση στην γνώση αυτή , να την χρησιμοποιούν προς όφελος δικό τους και των άλλων (γνώριζαν πότε θα γίνουν μεγάλες καταστροφές πάνω στον πλανήτη, και έπαιρναν τα ανάλογα μέτρα).

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Tequila Sunrise Soundtrack

https://www.youtube.com/watch?v=ln1plk7irIw

Ανώνυμος είπε...

τεκίλα κίτρινη κ.Λύκαστρε,το καλύτερο φάρμακο για το ταλαίπωρημένο μυαλό.
Δυστυχώς η φάση τον 15Αύγουστο ήταν τελικά η πιό απαλή, γιατί από εκείνη τη μέρα με έχει βγάλει από τα ρούχα μου (μεταφορικά, μην μας πιάσουν και για παρενόχληση)......Ετσι, αποφάσισα και εγώ να τη διώξω αύριο, 2 κρατήσεις έχω,θα καθαρίζω μόνος μου όπως και τον Ιούλιο, και επειδή έχω και 7θέσιο Σερενάτα πρώην Ντατσούν, θα παίρνω το ξενοδοχείο, κια θα πηγαίνουμε για μπάνια ωλτουγκέδερ......και από 30/8 τα λέμε του χρόνου με υγεία, χαρά αγάπη και σοφία