Γράφει ο Λύκαστρος :
Είναι από εκείνες τις βραδιές, που "νιώθεις" ότι κάτι θα γίνει αλλά δεν γνωρίζεις τι ακριβώς. Ο γράφων έχει την συνήθεια να βγαίνει το βράδυ στο μπαλκόνι και να απολαμβάνει την ηρεμία της νύχτας, καπνίζοντας το τσιγάρο του ακούγοντας μουσική και παρατηρώντας τον ουρανό. Μουσική ...μπυρίτσα...τσιγάρο...χαμένος στις σκέψεις και ξαφνικά βλέπω να έρχεται δίπλα στο φεγγάρι ένα πολύ φωτεινό μακρόστενο αντικείμενο. Υπέθεσα στην αρχή ότι θα ήταν κάποιο αεροπλάνο, κάποιο ελικόπτερο, κάποιο ιπτάμενο όχημα τέλος πάντων...αλλά συνέχισα να το παρατηρώ. Η πορεία του φωτεινού αντικειμένου σταμάτησε...έκανε στάση και αμέσως άλλαξε σχήμα.!!
Από μακρόστενο πήρε ένα φωτεινό στρόγγυλο σχήμα....που έμοιαζε σαν κύτταρο που κολυμπά μέσα σε ένα ανθρώπινο σώμα. Εδώ είμαστε λέω μέσα μου..τώρα θα έχουμε "κουβέντα". Στην στιγμή βγήκε μια ανεπαίσθητη μπλέ ακτίνα...που έφτασε μέχρι σε μένα. Αυτό το φως κρατήθηκε πάνω μου σχεδόν όσο κράτησε και η κουβέντα μας. Η κατάσταση ήταν λιγάκι παράξενη, αλλά δεν ένοιωθα καθόλου φοβισμένος, αλλά ούτε και αμήχανος. Στα αυτιά μου μέσα έφτασε μια φωνή :
- Mας παρατηρείς αλλά δεν μας φοβάσαι.
ΛΥΚ. -Γιατί να φοβηθώ ...θα έπρεπε;;
- Όχι δεν έχεις λόγο, για σένα ήρθαμε.
ΛΥΚ. -Έχετε υποστεί κάποια βλάβη;
- Όχι απλά βρισκόμαστε εδώ στην Γη αρκετό διάστημα.
ΛΥΚ. -Μπορείτε να σβήσετε το μπλε φως ...μπορώ να σας "ακούσω" και χωρίς αυτό.(το φως έσβυσε στην στιγμή).
ΛΥΚ.-Πόσο χρονικό διάστημα είστε εδώ;;
- Αρκετό ...πολύ περισσότερο από ότι νομίζεις.
ΛΥΚ.- Γιατί κρύβεστε;; Γιατί δεν έχετε προσπαθήσει να έρθετε σε επαφή μαζί μας;;
- Ένας λόγος είναι ότι εσείς δεν ξέρετε τους νόμους του υψηλότερου πολιτισμού, αν και κάποιες φορές αφήνουμε την παρουσία μας να γίνει αισθητή.
ΛΥΚ.- A ναι θυμάμαι όταν έγραφα ένα κείμενο .." το σίγουρο είναι ότι ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΝΗΚΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΠΤΑΜΕΝΟ ΣΚΑΦΟΣ.!! Σίγουρα ΔΕΝ ανήκει στους Αμερικάνους, όλο και περισσότερο αρχίζω να πιστεύω ότι ανήκει στους 5 ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΥΣ. "..αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί δεν κάνετε πιο έντονη την παρουσία σας.
- Υπάρχουν πολλά που οι άνθρωποι αυτού του πλανήτη δεν καταλαβαίνουν.
ΛΥΚ.- Πόσα ξέρουν για εμάς σκέφτηκα μέσα μου ...και αμέσως η φωνή μέσα στα αυτιά μου απάντησε
- Σας έχουμε μελετήσει για πολύ χρόνο...
ΛΥΚ.- Υποθέτω ότι δεν θα έχετε πολύ καλή γνώμη για εμάς.
- Η παρατήρηση σου παρουσιάζει κάποια διορατικότητα.
ΛΥΚ.- Είναι οι άνθρωποι σας περισσότερο ευφυείς από τους εδώ κατοίκους της γης;; Διότι εάν είναι έτσι θα μπορούσατε να μας βοηθούσατε να συμμαζέψουμε αυτό εδώ το χάλι επάνω στον πλανήτη.
- Αυτό θα αποτελούσε μια παραβίαση των νόμων της φύσης.
ΛΥΚ.- Εδώ άρχισα να νοιώθω περισσότερο άνετα..και άφησα να πλανηθούν στον αέρα οι δονήσεις από ένα τραγούδι ....σαν να τα πίναμε παρέα με ένα φιλαράκι και να τα λέγαμε χαλαρά.
- Τι είναι αυτό;;
ΛΥΚ.- Είναι μουσική...σαν προσφορά, ένα δώρο.
- Επιθυμούμε και εμείς να σου δώσουμε κάτι σαν ανταπόδοση του "δώρου" σου...θα σου δώσουμε ένα αντικείμενο με το οποίο θα μπορείς να αποδείξεις την ύπαρξη μας. Ελπίζουμε ότι θα το δεχτείς...μην φοβάσαι είναι αποστειρωμένο.
ΛΥΚ.- Τι περίεργο κομμάτι μέταλλο είναι αυτό;;
- Είναι ένα κομμάτι αδρανούς μετάλλου που είναι πολύ πιο δυνατό από τον καλύτερο χάλυβα σας...και έχει το μισό βάρος από αυτόν. Έχει μια υπεραγώγιμη δομή που είναι τόσο ευθεία έτσι, ώστε το ρεύμα μπορεί να την διατρέξει μόνο όταν τοποθετείται άμεσα ένας θετικός πόλος απέναντι από τον αρνητικό πόλο, σύμφωνα με την δομή του μετάλλου. Εάν ένα από τα ηλεκτρόδια κινηθεί έστω και ένα χιλιοστό της ίντσας , το ρεύμα παύει να ρέει. Με αυτήν την δομή είναι δυνατό, με τα σωστά τοποθετημένα ηλεκτρόδια να διαμορφωθεί ένα σπειροειδές υπόδειγμα . Όταν σε αυτό συνδεθεί ένα άμεσο ρεύμα με δύο καλώδια τροφοδοσίας , δημιουργείται ένας ΥΠΕΡ-ΜΑΓΝΗΤΗΣ με αμελητέα τρέχουσα κατανάλωση ενέργειας. Επίσης το μέταλλο αυτό έχει σημείο τήξης πολύ υψηλότερο απο οποιοδήποτε μέταλλο που είναι γνωστό πάνω στην Γη. Χρησιμοποιούμε αυτό το μέταλλο για εξωτερικό "δέρμα" στα διαστημικά μας σκάφη. Αυτό είναι το "δώρο" ελπίζουμε ότι θα το δεχτείς.
ΛΥΚ.- Έμεινα εντυπωσιασμένος..αυτό είναι απίστευτο είπα..σας είμαι ευγνώμων απάντησα .(και αμέσως σκέφτηκα που αποσκοπούσε αυτή τους η κίνηση)
- Θα πρέπει να σου επισημάνουμε ότι αυτό το κομμάτι μέταλλο αντιπροσωπεύει μια πάρα πολύ προηγμένη τεχνική για να είναι χρήσιμο σε οποιαδήποτε δική σας έρευνα. Από τεχνικής άποψης είναι άχρηστο για εσάς. Αλλά έχεις δίκιο στη σκέψη σου ότι κάτι υπάρχει πίσω από αυτήν την κίνηση. Επιθυμούμε να σου/σας δώσουμε την απόδειξη ότι παρατηρείστε από ευφυείς εξωγήινες φυλές που σας ξέρουν τόσο καλά και είναι σε θέση να επικοινωνήσουν μαζί σας, αλλά απέχουν από κάτι τέτοιο. Ζούμε με την ελπίδα ότι υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι , οι οποίοι με αυτές τις πληροφορίες θα είναι σε θέση να καταλάβουν τον λόγο της απροθυμίας μας.
ΛΥΚ.- Και ποιος είναι ο λόγος;;
- Δεν έχετε τις αξίες και την ηθική ενός ανεπτυγμένου πολιτισμού. Λόγω αυτού η ανθρώπινη φυλή δεν έχει , μέχρι τώρα, καμία πιθανότητα αιώνιας επιβίωσης. Η φυλή σας εμποδίζει την πορεία προς την κοσμική ολοκλήρωση.
Στο σημείο αυτό η "κουβέντα" μας τελείωσε....και πριν αναχωρήσει ο βραδινός μου "επισκέπτης" μου επέτρεψε να βγάλω 2 φωτογραφίες από το παλιό και άχρηστο κινητό μου.
53 σχόλια:
Α, αυτού ήσουν, αγαπητέ,
και είπα κι εγώ, έλαβες ή δεν έλαβες το χθεσινοβραδινό μου πακέτο!
Αμ τι νόμιζες φίλε μου ότι κάθομαι μέσα...ρεμβάζω ακούω μουσική...πίνω τα ποτάκια μου..κάνω την φούμα μου....και μιλάω με "παιδιά" από άλλες "γειτονιές".! χαχαχαχα Το έλαβα το πακέτο σου.
Τι βλέπω, επίσκεψη από την κ. Νανά;
Ε
E : Τι βλέπω, επίσκεψη από την κ. Νανά;
Tο τελευταίο διάστημα δέχομαι πολλές "επισκέψεις". Την Μ.Εβδομάδα μέχρι και ο συγχωρεμένος ο πατέρας μου ήρθε.!! Το περίεργο ήταν η αλλαγή σχήματος.!! Απο μακρουλό έγινε στρόγγυλο...αχνά φωτεινό στο κέντρο με ένα στεφάνι πολύ φωτεινό στην άκρη.Στην πρώτη φώτο δεν φαίνεται εδώ το μακρουλό σχήμα...αν όμως το κάνω ζουμ από τις εικόνες μου..εκεί ξεχωρίζει καλά .
Χαχα... μην ανησυχείς μπορεί και να φταίει το καρηνοβαρές πακέτο του Αρρίωνος από την ...Μηκώνη. Ξέρεις κάποτε εκεί στην Μηκώνη έγινε της κακομοίρας με τα πακέτα. Το τι έπαθε ο φουκαράς ο Προμηθέας για το σκάρτο πράμα που πάσαρε στον Δία δεν πιστεύω να το θυμάσαι, ήσουν πιτσιρίκι τότε. Μιά χαρά πήγαιναν στο πάρτι όλοι, αγκαλιές τραγούδια τσιφτετέλια και εταίρες μπόλικες από το NETFLIX μέχρι που πήρε ανάποδες ο θολωμένος Δίας για την πουστιά του Τελχίνα Προμηθέα και έγινες της μερκέλως το κάγκελο. Τα υπόλοιπα είναι η μισή Ελληνική Μυθολογία.
Τελχινία την λέγανε τότε την Μηκώνη και Μεμνεία και Σικυώνα . Κάτι θα σου θυμίζει αυτή η Μεμνεία δεν μπορεί!!!
Όσο για την Σικυώνα που είχε το καλό το πράμα, σήμερα έχει πιό μοντέρνο όνομα και κυβερνά αθόρυβα και πολιτισμένα σχεδόν όλο τον κόσμο. Ξέρει όμως Ποίος την παρακολουθεί σε κάθε βήμα και γι' αυτό ήλθε να σου ρίξει στάχτη στα μάτια.
Ε
Ε
Ε : Τελχινία την λέγανε τότε την Μηκώνη και Μεμνεία και Σικυώνα . Κάτι θα σου θυμίζει αυτή η Μεμνεία δεν μπορεί!!!
Mου θυμίζει την λέξη Μέμνων...που όταν την θυμάμαι, θυμώνω.!! χαχαχα Όμως η λέξη Μέμνων σημαίνει...Όνος.!
Ε : Το τι έπαθε ο φουκαράς ο Προμηθέας για το σκάρτο πράμα που πάσαρε στον Δία δεν πιστεύω να το θυμάσαι, ήσουν πιτσιρίκι τότε.
Α τώρα κατάλαβα από που είχα ενθύμηση και όταν ήμουν 2 ετών , όταν έβλεπα κρουνό πυροσβεστικής έτρεχα και τον αγκάλιαζα και νόμιζα ότι ήταν άλλο παιδάκι. Διότι ο κρουνός έμοιαζε σαν το ρομπότ από το .."Χαμένοι στο Διάστημα"...έτσι το έβλεπα εγώ σαν παιδάκι ρομποτάκι.! Μάταια βέβαια οι γονείς μου προσπαθούσαν να μου εξηγήσουν ότι αυτό δεν ήταν παιδάκι...εγώ δεν τους άκουγα.! Εγώ νόμιζα ότι ήταν παιδάκι ρομποτάκι με ανοιχτά τα χέρια διότι ήθελε να κάνουμε...αγκαλιές.! χα χα χα
Κάθε φορά που με έβγαζαν έξω βόλτα...εγώ έτρεχα και αγκάλιαζα τους κρουνούς.!! Τώρα κάθε φορά που περνάω από εκεί του λέω..." Γειά σου φίλε τι κάνεις;; Μεγαλώσαμε εεε;;"...από μέσα μου εννοείται.!!
Ίσως μια μέρα γράψω μια ιστορία με τίτλο..." Ο Κρουνός που ζωντάνεψε και έγινε παιδάκι.".
https://tinyurl.com/y7yxkufk
Περίμενε ...Λυκαστράκι, αν δεν μπεί ο Αρρίων δεν γίνεται παιχνίδι με την Μηκώνη.
Αλλού τραβάει.
Να ξεκαθαρίσουμε όμως ένα πράγμα. Το άστρο που ακολουθεί την Σελήνη στην φωτό είναι η Αφροδίτη η οποία εμφανίζεται φορτωμένη Μήκωνες. Για την Μηκώνη έγραψε ο Αρρίων...
Στην Μηκώνη (σημερινό Κιάτο;) φαγωθήκανε οι θεοί, διότι εκεί ήταν το κέντρο της παπαρούνας (μήκων) και εκεί εξαπάτησε ο Προμηθέας τον Δία αφού πρώτα του θόλωσε το μυαλό με σκάρτο πράμα. Η συνέχεια είναι γνωστή.
Ε
Ε : Για την Μηκώνη έγραψε ο Αρρίων...
Εννοείς αυτό εδώ ..." Η πόλις ¨Μηκώνη¨ εδώ κρυπτογραφεί (Μ, Κ, ύ, ω ν ) το άστρο Δακτυλοπόα του αστερισμού του Μ. (Μήτρα γεννήσεως ηλίων) Κυνός (Σείριο) και προφανώς δεν πρόκειται δια την αρχαίαν πόλιν της Κορινθίας
την κατόπιν μετονομασθείσα υπό του Σικυώνος εις Σικυώνα (λέξιν που κι αυτή κρυπτογραφεί τον Σείριον Κύνα (Σι, -Κυ-) "
Και είναι σωστό διότι η λέξη Σικυών προέρχεται από το Σι-κύων....που αν την αναλύσουμε περισσότερο μας δίνει ότι ο Σι είναι ο Σείριος...που θα μπορούσε όμως να βρίσκεται το "σπίτι" του Σι εδώ πάνω στην χθόνα;; Αν το δούμε αστρολογικά ο αστερισμός του Κυνός αντικατοπτρίζεται στην περιοχή του Άργους περίπου με Αθήνα...Τρείς οι Ήλιοι του κάθε ένας πάνω από μία πόλη.
Ε : Να ξεκαθαρίσουμε όμως ένα πράγμα. Το άστρο που ακολουθεί την Σελήνη στην φωτό είναι η Αφροδίτη η οποία εμφανίζεται φορτωμένη Μήκωνες.
Χμ δεν είμαι τόσο σίγουρος..στην αρχή η πρώτη μου σκέψη ήταν αυτή..όμως κοιτώντας προσεκτικότερα το σχήμα δεν ήταν στρόγγυλο...άλλαξε μετά..και αυτό δεν ήταν το μόνο περίεργο. Κάποια στιγμή αφού άλλαξε σχήμα και έγινε στρόγγυλο έβγαζε κάτι σαν μικρές αστραπές τριγύρω.!! Σαν ηλεκτρικές κενώσεις...
https://prnt.sc/s7xt48
Πέρα από τον γεωδετικό συσχετισμό, κάτι παρόμοιο έχω αναφέρει και εγώ σε κάποια σημειώματά μου, Η Σικυών ή Μηκώνη ήταν το κέντρο διανομής και εμπορίας στην αρχαία εποχή της μήκωνος της υπνοφόρου, κοινώς οπίου, αφιονίου, παπαρούνας, την οποία έλεγχαν οι Επειοί Τελχίνες ή Tελχάνες Τel Khan, οπως ο Dominus Khan (IMF) και ότι η πόλη ονομάστηκε Μηκώνη από το φυτό ενώ παλαιότερα είχε και άλλα ονόματα.
Ατλαντολίβυοι Φοίνικες, Καρχηδόνιοι και Άτλαντοσκύθες, λέγεται ότι έφεραν την παπαρούνα στην Ελλάδα δηλαδή ο συρφετός των Καδμείων και την πουλούσαν στους ναούς πορνεία και τεκέδες της Δήμητρας και Περσεφόνης, της Αφροδίτης ή Μίθρα και της Σελήνης. Λένε μάλιστα πολλά και για τους κόκκους μηκωνος που δοκίμασε η Περσεφόνη στα καταγώγια του Πλούτωνος με αποτέλεσμα να εθιστεί και να μη μπορεί να επιστρέψει στην κανονικότητα.
Ε
Ε τότε δεν μιλάμε για Αφροδίτη. Ενδιαφέροντα πάντως αυτά που παρατήρησες.
Το αφήνουμε λοιπόν εδώ που έφτασε.
Ε
Ναι, μόλις είδα και την φωτογραφία.
Νομίζω έχει καθυστέρησει στο διάφραγμα διότι και η Σελήνη παρουσιάζει τις ίδιες τραβηγμένες με καθυστέρηση γραμμές.
Πάντως αυτή είναι η μόνιμη θέση της Αφροδίτης. Και μάλιστα με τόσο έντονο φως.
Ε
Παίζει και αυτή η είδηση:
https://corfutvnews.gr/oi-doryforoi-starlink-tis-spacex-ston-ourano-tis-kerkyras/
Ε
Κι αυτό επίσης.
https://corfutvnews.gr/oi-doryforoi-starlink-tis-spacex-ston-ourano-tis-kerkyras/
Σας έχω και εγώ όμως μια είδηση....
https://www.huffingtonpost.gr/entry/to-pentayono-ton-epa-edose-episema-ste-demosioteta-vinteo-me-ufo_gr_5ea7c796c5b6a30004e79b88
Λ και Ε.
Ιδού κι άλλο πακέτο. 40 χρόνια φούρναρης γαρ.
(Ηρόδοτος, ΙΙ, 4, 122)
.....μετά δε ταύτα έλεγον τούτον τον βασιλέα (Ραμψίνιτον)
ζωόν καταβήναι κάτω εις τον οι Έλληνες αίδην (¨Αδην) νομίζουσι (Αιγύπτιοι) είναι,
και κείθι συγκυβεύειν τηι Δήμητρι,
και τα μεν νικάν αυτήν, το δε εσσούσθαι (ηττάσθαι)
και μην πάλιν επικέεσθαι ( αφικνείσθαι)
δώρον έχοντα παρ' αυτής χειρόμακτρον χρύσεον.
από δε της Ραμψινίτου καταβάσιος, ως πάλιν απίκετο(αφίχθη)
ορτήν (εορτήν) δη ανάγειν Αιγυπτίους,
την και εγώ οίδα έτι και εις εμέ επιτελέοντας αυτού.
ο υ μέντοι ει γε δια ταύτα ορτάζουσι έχω λέγειν.
//////////////////////////////////////////////////////
Εδώ σε θέλω αποκωδικοποιητά μου κάβουρα!
(Αυτά που οι χαζοφιλόλογοι και χαζαροϊστορικοί φοινικισταί αντιπαρέχρχονται αβλεπί. Κάνει τζίζζζζζ! )
1) ζ ω ό ν κ α τ α β ή ν α ι κάτω εις τον οι Έλληνες α ί δ η ν (¨Αδην) νομίζουσι
Τί νομίζουσι οι Έλληνες τον Άδην, ο,ε,ο!
(Οι Έλληνες και όχι οι χριστιανούληδες..)
Σελήνη; Στύγα; Μιλάμε για τεχνολογία θεών και όχι πνευματικώς περιτετμημένων και περικεχαρακωμένων.
2) ζ ω ό ν (ζώντα) κ α τ α β ή ν α ι (διακτινισμός, τηλεσωματομεταφορά, αποϋλοποίησι-επανυλοοίησι, μέσω των πυραμίδων; Κι ο Χριστούλης από κει μάλλον έμαθε το κόλπο.)
3) σ υ γ κ υ β ε ύ ε ι ν τ ηι Δ ή μ η τ ρ ι.
κ α ι τ α μ ε ν ν ι κ ά ν α υ τ ή ν, τ α δ ε ε σ σ ο ύ σ θ α ι (ηττάσθαι)
(έπαιξε κύβους-ζάρια με τον Χάρο, Χμ, τουτέστιν διακινδύνευσε αποτυχίαν του εγχειρήματός του, ¨έμπα ψυχή, έβγα ψυχή¨ ως λέγεται αλλά τέλος καλό, όλα καλά. Κερδίσαμε το ματς!) Ναι αλλά μήπως έπεσα μέσα εις τας δίνας-δακτυλίους της Καάμπα;)
4) και μην πάλιν επικέεσθαι (αφικνείσθαι, επιστρέφειν) δ ώ ρ ο ν
έχοντα (τον Ραμψίνιτον) παρ' αυτής (της Δήμητρος)
χ ε ι ρ ό μ α κ τ ρ ο ν (μαντήλι) χ ρ ύ σ ε ο ν.
Ώπα! Να και το μαντήλι της νεράιδας των ξωτικών δι' ού δένεται με τον γήινο γαμπρό! Υλικόν αποδεικτικόν στοιχείον της υπερφυσικής υπερανθρωπίνης επισκέψεως;
Αλλά και χ ρ ύ σ ε ο ν; Πού κολλάει αυτό τώρα; Ηλιακό σύμβολο; Γιατί υπάρχουσι και οι σεληνιακοί Κρόνιοι τελχινοσατανάδες βλέπεις, κιβδηλοποιοί, παραχαράκται ανέκαθεν των έργων του φωτός...
5) ο υ μέντοι ει γε δ ι α τ α ύ τ α ορτάζουσι έ χ ω λ έ γ ε ι ν.
Ιερά λογοκρισία, Πυθαγόρεια σιωπή, ¨βούς επικαθήμενος τοις ωσίν¨) κι εδώ. Αρχαία λαμογιοτεχνική κι αυτή.
(Ιδιωτικοποίησις-ιεροποίησις-μυστικιστισμός της γνώσεως,
το πρώτο αόρατο βήμα προς την ανισότητα και την ανελευθερία.
Και κυρίως επικερδέστατον. Πουλάει τρελά. Εξάπτει γαρ την θρησκευτικήν ειδωλολατρικήν περέργειαν του αμορφώτου και δεισιδαίμονος πλήθους. Μπίγκο!)
Ουφ, τι σού είναι κι αυτά τα αρχαία Αιγυπτιακά μυστικιστικά, ιερά λογοπαίγνια!
Από κει εκολλήσαμεν αρχαιοελληνικώς μυθολογικώς φαίνεται και ημείς.
Τέλος πάντων!
Εις την ημών υγείαν και ευφροσύνην, παίδες Ελλήνων!
Φίλε ΑΡΡ. πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά που μας έγραψες. Ταιριάζουν όμως και δένουν πολύ ωραία και με την ιστορία που είχε πει πάλι ο ίδιος ο Ηρόδοτος (διότι είχε επισκεφθεί την Αίγυπτο)και για αυτό το ταξίδι του εκεί μιλάει στο δεύτερο βιβλίο του "Ευτέρπη" μας μιλά για την ύπαρξη ενός θρυλικού Λαβυρίνθου, στην όαση Φαγιούμ που περιείχε μέχρι 1500 δωμάτια και αίθουσες υπόγειες.
Αυτή η κατάβαση του ΖΩΝΤΑΝΟΥ Φαραώ στον Άδη στα δώματα της Δήμητρας αυτό ακριβώς ήταν. Η επίσκεψη του Φαραώ στην υπόγεια πολιτεία...αλλά κοίτα τώρα να δεις σύμπτωση το ίδιο όνομα της ΔΗΜΗΤΡΑΣ δηλαδή παίζει και στον Ομηρικό Ύμνο στην ΔΗΜΗΤΡΑ όπου εκεί μας μιλάει για ... "αμεννηνά χαμαιγενεών ανθρώπων"...δηλαδή ΑΔΥΝΑΜΗ ΦΥΛΗ ΧΟΙΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ "ενερείς"...ΥΠΟ-ΓΗΙΝΟΥΣ !!!!!
Κατέβαινε έπαιζε τους πεσσούς του με την Δήμητρα , και άλλοτε κέρδιζε και άλλοτε έχανε...όπως σήμερα παίζει κανείς μια παρτίδα σκάκι...και μετά ξανα γυρνούσε στην επιφάνεια και στο παλάτι του.
Μην ξεχνάμε ότι και σύμφωνα με την Φοινικική ιστορία...οι Άτλαντες ξεγελάστηκαν από τον Κρόνο (Κρόνιους) και κλείστηκαν μέσα στα έγκατα της γης.
Για αυτόν τον υπόγειο και "Μεγάλο Λαβύρινθο" εκτός απο τον Ηρόδοτο μας έχουν μιλήσει και ο Στράβων, και ο Πλίνιος ο πρεσβύτερος και ο Διόδωρος ο Σικελιώτης ο Πομπόνιος αλλά και ο Μανέθων.!!
2) ζ ω ό ν (ζώντα) κ α τ α β ή ν α ι (διακτινισμός, τηλεσωματομεταφορά, αποϋλοποίησι-επανυλοοίησι, μέσω των πυραμίδων; Κι ο Χριστούλης από κει μάλλον έμαθε το κόλπο.)
Τα κόλπα αυτά είναι γνωρίσματα άλλων !!!
Το φως "Χρειστός" και ουχί Χριστούλης ,το μόνο που έκανε ήταν
να φωτίσει την μαυρίλα των Τυφώνειων ιερατείων.
-------------------------------------------------------------------
Τί νομίζουσι οι Έλληνες τον Άδην, ο,ε,ο!
(Οι Έλληνες και όχι οι χριστιανούληδες..)
Σελήνη; Στύγα; Μιλάμε για τεχνολογία θεών και όχι πνευματικώς περιτετμημένων και περικεχαρακωμένων.
Τι νομίζουν οι Έλληνες αλήθεια ?
Για τον Άδη ?
Για την Στύγα?
Για την Σελήνη?
Έχει αξία να μας το πει κάποιος με τόσο βαθειά γνώση,και ευρυμάθεια σχετικά με τον απόσυμβολισμό των μύθων,ιστοριών,των προγόνων μας.
Είναι εξαιρετικές οι αναφορές των σχετικών σημείων στα διάφορα βιβλία,
όμως για την ανάγκη του διαλόγου έχει ιδιαίτερό βάρος η προσωπική σου άποψη .
Ο Ραμψίνιτος με το όνομά του μας πληροφορεί και την ιδιότητά του, κάτι που ο παμφλύαρος Ηρόδοτος δεν φρόντισε απ’ ό,τι φαίνεται να μάθει και έτσι μας φόρτωσε ακόμα μία απορία με τα ανόητα γραπτά του.
Πρόσφατα θαυμάσαμε μία άλλη γκάφα του με τους Αριμασπούς που τους ήθελε σώνει και καλά με ένα μάτι και όχι με μισάνυχτα μάτια δηλαδή τα Κινεζικά μάτια.
Οι Τυφώνιοι ιερείς της Αιγύπτου που είχαν την ιερατική εξουσία στην εποχή του Ηροδότου, όντες αλλογενείς, ήσαν τελείως άσχετοι με την αρχαία ιστορία και κυρίως με την πανάρχαια γλώσσα των Αιγυπτίων.
Οι παλαιές παραδόσεις του τόπου κυκλοφορούσαν από στόμα σε στόμα και κυρίως από τους Αιγυπτίους και όχι από τους Τυφωνίους Μογγόλους και Σήρες που είχαν εισβάλει για άλλη μία φορά στην χώρα.
Ο μύθος λοιπόν του Ραμσίνιτου ή Ραμψίνιτου, τον οποίο δεν πρέπει να θεωρούμε υπαρκτό πρόσωπο (οι Αιγυπτιολόγοι αρνούνται να τον δεχτούν σαν υπαρκτό πρόσωπο) έχει ως εξής:
Ράμσι, ή ράμζι στην αρχαία Αιγυπτιακή γλώσσα σημαίνει ο σκοτεινός, και ο καταχθόνιος.
Το όνομα αυτό μαζί με την λέξη «Νιτ» που σημαίνει αποκλειστικά ναός στην ίδια γλώσσα αποτελούν τα δύο κύρια έτυμα του Ραμψίνιτου. (Νίτ στον ενικό, Νιούτ στον πληθυντικό).
Βλέπουμε λοιπόν ότι ο Ραμψίνιτος ήταν ένας καταχθόνιος ναός, ή ένα καταγώγιο το οποίο οι κατ’ όνομα μόνο ιερείς του το λειτουργούσαν ως Τζογείο. Κάτι παρόμοιο με τα σημερινά Καζίνα του Λας Βέγκας.
Η ιστορία λοιπόν του ανύπαρκτου ή καλύτερα θα λέγαμε του λογοτεχνικού Ραμψίνιτου περιγράφει γενικώς την επίσκεψη σε ένα τέτοιο τζογείο ή Ραμσίνιτο, θα λέγαμε εμείς. Γι’ αυτό μας λέει ο Ηρόδοτος ότι κατέβαιναν στον καταγώγιο Άδη και εκεί έπαιζαν ζάρια με την Σεληνοθέα Δήμητρα ή Ίσιδα, όπως γράφει ο Ηρόδοτος.
Το χειρόμακτρο, κοινώς πετσέτα, σίγουρα θα το έδιναν σε όσους είχαν παίξει και τα σώβρακά τους στον τζόγο και για να μη βγουν γυμνοί στο δρόμο, το οποίο ήταν ένα κομμάτι απλό ύφασμα και το οποίο οι άνθρωποι είχαν πληρώσει χρυσό με τις χασούρες τους, εξ’ ου και το χρυσό χειρόμακτρον, το οποίο μάλλον θα το έλεγαν ασωτείο, δηλαδή ένδυμα του ασώτου κα του χασούρη.
Όλα αυτά συνέβαιναν όταν ο Πρωτέας ο πατήρ των Ελληνικών γραμμάτων που κυβερνούσε την Αίγυπτο είχε φύγει από την ζωή μετά το τέλος του Τρωϊκού πολέμου και όλος ο κόσμος πέρασε στην αναρχία και την ασωτεία.
Το γεγονός ότι ο Ραμσίνιτος ως καταγώγιο τζογείο πλέον εμφανίζεται στον μύθο ως κάτοχος μεγάλων ποσοτήτων χρυσού και αργύρου μας το επιβεβαιώνει στην επόμενη ιστορία του ο Ηρόδοτος με την διαρκή προσπάθεια των Αιγυπτίων να μπουν κρυφά στο καταχθόνιο Ραμσίνιτο και να κλέψουν το θησαυροφυλάκιό του.
Οι Δύο Λύκοι που εμφανίζονται ως φύλακες της εισόδου του Ραμσίνιτου δεν είναι άλλοι από τους γνωστούς Κύνες δηλαδή τους φύλακες των αρχαίων ναών και ανακτόρων. Σεκιουρητάδες θα τους λέγαμε σήμερα οι οποίοι όταν έχουν και λίγη Τυφώνια τύχη γίνονται και Υπουργοί στην Ελλάδα των Καντέμ Πρωθυπουργών.
ΕΡΙΩΠΑΣ
E.
Η Σικυών ή Μηκώνη ήταν το κέντρο διανομής και εμπορίας στην αρχαία εποχή της μήκωνος της υπνοφόρου,
==================================
AΡ.
Προφανώς η Σειριακή Μηκώνη έδωκε το όνομα εις την μήκωνα την υπνοφόρο και ουχί το αντίθετον, και αυτό λόγω πιθανόν των εκστατικών μυστηριακών εμπειριών άς η χρήσις αυτής επιφέρει.
....................................
ΑΡ.
ΟΜΗΡΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΗΜΗΤΡΑ
(στ.352) φυλ' αμενηνά (χωρίς μένος, α στερητικό + μένος, μανία) = αναιμικά) χαμαιγενέων (γηγενών) ανθρώπων.
Παρατήρησις: Σημειωτέον ότι επί εποχής Κρόνου - σήμερον διανύομεν το τέλος της εποχής του Διός - ήτοι ανά δωδεκαχιλιετίαν περίπου (Πλάτων Πολιτικός.)
οι άνθρωποι κυοφορούνται όχι εις την γυναικείαν μήτρα αλλά αναπαράγονται γεννώμενοι κυριολεκτικώς εκ του χώματος.
(στ. 357) ...άναξ ενέρων Αιδωνεύς..
ανήρ ο (γεν. ανδρός) = ο άν-ω + ήρ-α, αορ. του ρ. αίρω, πρβλ. ουσ. άρσις, έπαρσις, ρ. αν-αρ-τώ. = ο άνω αιρόμενος, υψούμενος, ο υπέργειος άρα και ζων.
ενέρων, ον.πληθ. οι ενέρες = οι εν-τός της γης, υπό την γην (άρα και νεκροί)
πρβ. επιρρ. ένερθεν = κάτωθεν
Άιδης ο μη ορώμενος (α+ ιδ., αορ.β΄, οριστ. ε-ίδ-ον, υποτακτ. ίδ-ω)
Κατά Πλάτων, ποιητική ετυμολογία, ο ηδύς (γλυκύς, ελκυστικός) διο και οι νεκροί δεν εγκαταλείπουν αυτόν ξεχνώντας τον επάνω κόσμον.
Άϊδης ή Άδης κατά τον Απολλόδωρο ήταν ένας τόπος ερεβώδης ο οποίος απείχε από την Γη όσο απέχει η Γη από τον Ήλιο, ήτοι 300 εκατομμύρια χιλιόμετρα περίπου από τον Ήλιο.
Αυτός είναι ο Διαστημικός Άδης διότι στην γη κάθε καταχθόνιος τόπος ελέγετο και αυτός Άδης.
Κατά τη γνώμη μου ετυμολογείται ο διαστηνικός Άδης από την αρχαία Αιγυπτιακή λέξη Χάντ που σημαίνει όριο. Την ίδια περίπου έννοια, δηλαδή του ορίου ή του τέλους, δίνουν και παλαιοσκυθικές γλώσσες όπως οι Τουρκική με την λέξη Ahret. Οι Ετρούσκοι τον έλεγαν ΕΙΤΑ
ΕΡΙΩΠΑΣ
¨Μπου γκιουν ντουνιά, γιαρούν αχρέτ¨.
Μουσουλμανικός τουρκικός όρκος επικλήσεως του θεού.
¨Σήμερον κόσμος, αύριον κρίσις.¨
Ανώνυμος προς ΑΡΡ.
Είναι εξαιρετικές οι αναφορές των σχετικών σημείων στα διάφορα βιβλία,
όμως για την ανάγκη του διαλόγου έχει ιδιαίτερό βάρος η προσωπική σου άποψη .
===================================================================
Εγώ ξέρω όσα ελάχιστα ξέρω, δεν είμαι απόλυτα βέβαιος για τίποτα κι αυτό έχει και μια θετική πλευρά, δεν αφήνει χώρο σε δογματικές, άγονες και δραματικές, ψυχοφθόρες αντιπαλότητες.
(η ανθρώπινη άλλωστε γλώσσα είναι τόσο ατελής για να περιγράψη την αλήθεια, εύκολα νοθεύεται και παραποιείται αλλά συγχωρείται γιατί αφήνει ανοικτά όλα τα παράθυρα της φαντασίας.)
και γι αυτό χαίρομαι πάντα να ερευνώ, να μαθαίνω και να εμβαθύνω εις την επίγνωσιν της άγνοιάς μου πέραν πάσης λογοφοβίας και λογοκρισίας.
Ζωή, για μένα τουλάχιστον, πέραν αυτής της πνευματικής εξερευνήσεως και αναζητήσεως δεν έχει νόημα και νοστιμιά καμιά γιατί είναι ζωή βιασμού, ανάγκης και ανελευθερίας.
"Οι Ετρούσκοι τον έλεγαν ΕΙΤΑ..."
Αυτό ήταν για τον Λύκαστρο, σχεδόν έτοιμο φαΐ στο πιάτο, αλλά δεν τσίμπησε.
Τα τσιγάρα ...τα ποτά ...και τα ξενύχτια φταίνε...χαχα.
Και όμως είναι εύκολο φίλε Λύκαστρε.
ΕΡΙΩΠΑΣ
Τσίμπησα πως δεν τσίμπησα την "γαριδούλα"¨που μου έριξες...και ασχολήθηκα χθές είναι η αλήθεια...αλλά όχι πολύ. Πάντως την λέξη ΕΙΤΑ αν την πάρω και την διαβάσω από την ανάποδη βγαίνει ΑΤΙΕ.
Αλλά πάλι δεν βγαίνει νόημα...αλλά όπως μου έχει πει και ένα φιλαράκι...στα εύκολα κολλάω και στα δύσκολα παίρνω μπροστά.
Είναι και αυτά τα τσιγάρα τα ποτά και τα..ξενύχτια...πού έχουν κλείσει τα καλύτερα τα σπίτια.!! χα χα χα Λέω να βγάλω το ναργιλεδάκι που έχω στο ντουλάπι...και να το ντουμανιάζω στο μπαλκόνι χα χα μπας και μου έρθει καμιά ιδέα για τον κύριο ΕΙΤΑ...αα τώρα που το είπα μήπως εννοείς το γράμμα "Η" ;;
Εννοείς φίλε Ε τον Πλούτωνα που τον ονόμαζαν ΕΙΤΑ η ΑΙΤΑ;; Που εύκολα μετά αυτή η λέξη γίνεται ΑΤΤΙ.
Ο Όσιρις των Αιγυπτίων...;;
Βοηθάει, βοηθάει... Αντε πιάσε κουπί πάλι και δρόμο για Κολχίδα ... εκεί θα τον βρείς στην υποχθόνια Κολχίδα... δεν μπορεί κάτι θα σου θυμίζει από την Αργώ.
Θα θυμάσαι και το τζουκ μποξ που του φερες στο κεφάλι.χαχα...
Αν δεν το βρείς θα σε θέσω στο μαρτύριο της δικής μου μουσικής επιλογής.
Καλό μήνα νάχεις και λιγότερα φιλιά στην Λερναία Ύδρα.
Ε
Ε : Αν δεν το βρείς θα σε θέσω στο μαρτύριο της δικής μου μουσικής επιλογής.
Και δεν στέλνεις μουσική...μόλις ξύπνησα και ακόμα ούτε καφέ δεν ήπια για να ανοίξει το μάτι μου. Από τις 5 το πρωί ξύπνησα α χα χα
Καλό μήνα και σε σένα...σιγά μην φιλήσω την Λερναία Ύδρα. Μπλιάχ...μετά θα θέλει να πλύνω το στόμα μου με χλωρίνη.!!
Μέχρι να γίνει ο καφές....άκουσε αυτό.
https://www.youtube.com/watch?v=P5rmWIXHnIQ
Εγκρίνω. Πολύ καλοί.
Τι έγινε σου έσπασε την πόρτα η Alexa; ...χαχα
...έφτασες αισίως στην θέση 260.000 από 300.000 πριν λιγες μέρες.
και σ'ανώτερα και καλύτερα...
Αυτην είναι η μουσική μου επιλογή! Ακούγεται πολύ ωραία.
Ε
Λύκαστρος:Εννοείς φίλε Ε τον Πλούτωνα που τον ονόμαζαν ΕΙΤΑ η ΑΙΤΑ;; Που εύκολα μετά αυτή η λέξη γίνεται ΑΤΤΙ.
Ο Όσιρις των Αιγυπτίων...;;
-Μέσα είσαι σε όλα, αλλά ο ΕΙΤΑ των Ετρούσκων είναι ο καταχθόνιος Αιήτης των δικών μας συγγραφέων, που είχε αδελφή την Κίρκη στην διαστημική τροχιά του Άδη.
Βασικά με την λέξη Αιήτη εννοούμε τις καταχθόνιες Τυφωνικές εγκαταστάσεις στην περιοχή.
Ε
Ε : Τι έγινε σου έσπασε την πόρτα η Alexa; ...χαχα
...έφτασες αισίως στην θέση 260.000 από 300.000 πριν λιγες μέρες.
Όλα τα προσέχεις βλέπω.! Ναι το έχω προσέξει και εγώ χθές συγκεκριμένα ότι είχαμε άνοδο στην παγκόσμια κατάταξη. Δεν μας διαβάζουν μόνο στην Αμερική (χθές με το κείμενο για τον Τράμπ έμπαιναν και διάβαζαν) αλλά και από Σαουδική Αραβία.!! Οι Ουαχαμπιστές διαβάζουν καθημερινά ΖΕΥ ΕΛΑΥΝΩΝ...και τα τουρκάκια απο απέναντι..χθές με το θέμα για τους S-400 διάβασαν τι τους έγραψα.
Διότι ότι λέμε και γράφουμε εδώ...συνήθως γίνεται.!!
Ε : Βασικά με την λέξη Αιήτη εννοούμε τις καταχθόνιες Τυφωνικές εγκαταστάσεις στην περιοχή.
Ακριβώς...οι "πύρινοι ταύροι" στο τέμενος δηλαδή στο τυφωνικό ιερό που αντιμετώπισε ο Ιάσων. Δεν ήταν ταύροι..αλλά μηχανική κατασκεύη...που έκανε θόρυβο σαν να "μουγκριζει" ζώο.
" κατὰ δέ τι λόγιον θύσαντα τὸν κριὸν ἀναθεῖναι τὸ δέρος εἰς τὸ τοῦ Ἄρεος ἱερόν. μετὰ δὲ ταῦτα βασιλεύοντος τῆς Κολχίδος Αἰήτου χρησμὸν ἐκπεσεῖν ὅτι τότε καταστρέψει τὸν βίον ὅταν ξένοι καταπλεύσαντες τὸ χρυσόμαλλον δέρος ἀπενέγκωσι. διὰ δὴ ταύτας τὰς αἰτίας καὶ {διὰ} τὴν ἰδίαν ὠμότητα καταδεῖξαι θύειν τοὺς ξένους, ἵνα διαδοθείσης τῆς φήμης εἰς ἅπαντα τόπον περὶ τῆς Κόλχων ἀγριότητος μηδεὶς τῶν ξένων ἐπιβῆναι τολμήσῃ τῆς χώρας. περιβαλεῖν δὲ καὶ τῷ τεμένει τεῖχος καὶ φύλακας πολλοὺς ἐπιστῆσαι τῶν ἐκ τῆς Ταυρικῆς· ἀφ´ ὧν καὶ τερατώδεις παρὰ τοῖς Ἕλλησι πλασθῆναι μύθους. διαβεβοῆσθαι γὰρ ὅτι ΠΥΡΙΠΝΟΟΙ ΤΑΥΡΟΙ ΠΕΡΙ ΤΟ ΤΕΜΕΝΟΣ ὑπῆρχον, δράκων δ´ ἄυπνος ἐτήρει τὸ δέρος, ἀπὸ μὲν τῶν Ταύρων μετενεχθείσης τῆς ὁμωνυμίας ἐπὶ τὴν τῶν βοῶν ἰσχύν, ἀπὸ δὲ τῆς κατὰ τὴν ξενοκτονίαν ὠμότητος πυρπνεῖν τοὺς ταύρους μυθολογηθέντος· παραπλησίως δὲ τοῦ τηροῦντος τὸ τέμενος Δράκοντος ὀνομαζομένου, μετενηνοχέναι τοὺς ποιητὰς ἐπὶ τὸ τερατῶδες καὶ καταπληκτικὸν τοῦ ζῴου. τῆς ὁμοίας δὲ μυθολογίας ἔχεσθαι καὶ τὰ περὶ τοῦ Φρίξου λεγόμενα. διαπλεῦσαι γὰρ αὐτόν φασιν οἱ μὲν ἐπὶ νεὼς προτομὴν ἐπὶ τῆς πρῴρας ἐχούσης κριοῦ,"
Ωραία, απομένει τώρα να μας πει και ο φίλος ΑΡΡ. μόλις πιεί τον καφέ του, τι νομίζει ότι μπορεί να ήταν το δέρας.
Ε
Καλόν και αίσιον μήνα, καλοί μου φίλοι.
Εν συγκινητικόν τραγουδάκι της υστέρας αρχαιότητος
λατινιστί έλεγεν δια το κλίμα των ημερών.
Cras amet qui numquam amavit,
et qui numquam amavit, cras amet.
(Αύριον αγαπήσει όστις ουδέποτε ηγάπησε,
και όστις ουδέποτε ηγάπησε, αύριον αγαπήσει).
Και νυν επί του προκειμένου ερωτήματος του φιλτάτου Ε.
Οσάκις ηρώτησα το ιδιωτικόν μου μαντείον περί του δέρατος αυτό απαντά στερεοτύπως: ¨Προσπαθήσατε πάλιν.¨ Προφανώς τούτο διανύει περίοδον α-φασίας
(εκ ρ. φημί.) και αμηχανίας ή κατά Πλάτωνα, α-φορίας πνευματικής.
Κατόπιν τούτου ανέτρεξα εις την μουσικήν (καμιά σχέσι με μουσικήν) μου βιβλιοθήκην και δη εις αναγνωστικήν ανάμνησιν τινα μιας παρελθούσης παραπομπής του Λυκάστρου δια το εν λόγω θέμα αλλά δεν συγκρατώ ήδη ούτε τον συγγραφέα (Σουίδας, εκεί τίποτα ) μόνον αμυδράν την αλληγορικήν ερμηνείαν της λέξεως. Εικάζω όθεν ότι πρόκειται μάλλον δια κάτι μεταξύ ενός λαρτζ πουγκίου (θησαυροφυλακίου) και μια συσκευής αλχημικής κατασκευής χρυσού (χρήμα, το απόλυτον, ανέκαθεν, υπερόπλον.)
Αυτοί γαρ οι Τυφώνιοι, - τύφος (=αλαζονία) και τύφλα τοις όμμασι αυτών -
όλο περί τον χρυσόν, ως τσιφούτηδες, ασχολούνται (Βαβυλώνια παράδοσις, ότι χρυσός συν τοις άλλοις και ελιξίριον νεότητος)
αλλά και τους βακίλους-ιούς (γενοκτονικά βιολογικά όπλα) εις τους σατανικούς αυτών υπογείους καμπινέδες.
Ώστε πρώτα αποστέλλουσι τους ανθρωποκτόνους μολυσματικούς ιούς των
(μετά ή άνευ κορώνης) του αποδεκατίσαι τα έθνη της δίας ελληνικής και λευκής εν γένει φυλής Δυτικώς...
(Ανατολικώς γαρ έχουσι ήδη ξεμπερδέψει προϊστορικώς, Βλ. Μύθον Κάιν και Άβελ όπου το ΚΑΙΝ αναγραμματιζόμενον δίδει ΚΙΝΑ, προς αφανισμόν διωκομένη λευκή φυλή Αϊνού Ιαπωνίας, η πρωτοκατοικήσασα την νήσον αυτήν! ...)
και κατόπιν τας ασιατικάς των ορδάς. (Τί ου θυμίζει, τί ου θυμίζει!)
(Σημειωτέον ότι μετά την ελληνογενοκτονικήν Σκυθόπολιν και τους ρωμαϊκούς λοιμούς έδωσε και ο Ιουστινιάνειος λιμός την χαριστικήν του βολήν εξολοθρεύσας σχεδόν το ήμισυ περίπου του της Κων/πόλεως τότε ελληνικού πληθυσμού (έως 500 χιλιάδες.) Όστις βυζαντινός ελληνισμός εν κρατική αδυναμία αίφνης γενόμενος του υπερασπισθήναι τα σύνορά του ευρέθη, τσουπ, από της μιας ημέρας εις την άλλην, συγκάτοικος με τα νέα φρούτα, λαθροεισβολείς της Ανατολής, τους σημερινούς του βορείους αρπακτικούς μογγολΑσιάτας γειτόνους του (Σλαύοι, Βούλγαροι, Αλβανοί και Ρομά.)
Το αυτό συνέβη και αργότερον, την περίοδον της τουρκικής εισβολής εις Μ.Ασίαν, μεταξύ 1071 και 1192, (βυζαντιναί ήτται εις Ματζικέρτ και Μυριοκέφαλον) δι' ών οι Τούρκοι εδραιώθησαν εν Μ. Ασία εκμεταλλευθέντες συν τοις άλλοις τον λόγω λοιμού πληθυσμιακήν απομείωσιν-κενόν.
(Τί μου θυμίζει, τί μου λαθρο-θυμίζει!)
Εξέφυγον ολίγον τι, ε;
Αλλά νομίζω τον μήστορα Ερίωπα, και ως αρχαιοδιφικήν αυθεντίαν,
εικός έχειν τον τελευταίον ως και τον πρώτον λόγον
και περί του ¨Δέρατος¨ ερωτήματος αυτού.
(Λ. μη εξάπτου.)
Φίλε ΑΡΡ, είσαι Ωραίος, απολαυστικός, υπομονετικός και διπλωματικός στις προκλήσεις και πάνω απ'όλα κύριος. Τα λέω αυτά γιατί έχει τρομάξει το μάτι μου με τους άρρωστους και τα ζόμπι που παρεξηγιούνται αμέσως μόλις τους κάνεις μιά ερώτηση και σου τα χώνουν και από πάνω.
Καλά δεν σου λέω τίποτα, αυτό εδώ είναι όλα τα λεφτα:
"Οσάκις ηρώτησα το ιδιωτικόν μου μαντείον περί του δέρατος αυτό απαντά στερεοτύπως: ¨Προσπαθήσατε πάλιν.¨ Προφανώς τούτο διανύει περίοδον α-φασίας
(εκ ρ. φημί.) και αμηχανίας ή κατά Πλάτωνα, α-φορίας πνευματικής."
Μου θύμισε χρυσή εποχή του ΟΤΕ και εκείνο το Πασοκικό έκτρωμα που είχε για πρόεδρο μιά εποχή, τον ...Τρόμπα, θα τον θυμάσαι.
Λοιπόν αν πάμε αφαιρετικώς - reductio ad absurdum- και αποκλείσουμε την εξήγηση που δίνει το Λεξικό Σουΐδα, δηλώνω ότι υπάρχει μία και μόνη εξήγηση, στην οποία θα αφήσω τον Λύκαστρο να δικιμάσει τα Μονομαχικά" του προσόντα ...χαχα
...μετά θα δοκιμάσω και εγώ με τη σειρά μου μία άποψη και αν εγκριθεί από την Εκκλησία του Δήμου, έστω και σαν λογικοφανής θα την αφιερώσω και αυτή στον βωμό του Ζευ Ελευθερίου.
Ε
Παράβλεψις.
Ιουστινιάνειον λοιμόν (και ουχί λιμόν.)
Επιδημία λοιμώξεων γαρ ο πρώτος,
λιμοκτονία ο δεύτερος.
Είμαι υπέρ της άποψης ότι η Αργοναυτική Εκστρατεία μπορεί να φαίνεται αλληγορική, έτσι όπως την θέλουν πολλοί ερευνητές και λόγιοι της Ευρώπης, στην πραγματικότητα όμως άπτεται μιας ιστορικότητας που είχε κύριο αντικείμενο όχι την επανάκτηση μιάς προβιάς, ούτε την επανάκτηση ενός επιστημονικού βιβλίου με θέμα την παραγωγή χρυσού, όπως υποστηρίζεται στην Σούδα, αλλά την διεκδίκηση ολοκλήρου του Μογγολοσκυθικού Τυφωνικού Θησαυροφυλακίου εκείνης της εποχής. Με τις σημερινές σταθερές είναι σαν να λέγαμε να διεκδικήσουμε το Θησαυροφυλάκιο της Reserve Bank of New York μέσα από μία καταδρομική επίθεση.
Έχω κατ’ επανάληψη θίξει το θέμα των χρυσών μήλων που δεν ήσαν ούτε πρόβατα ούτε φρούτα αλλά βαρβαρισμός της αρχαίας φράσης Χρυσέα μάλα, ήτοι πολύς χρυσός. Ο Ησίοδος προσθέτει και αυτός το βάρος του υπέρ αυτής της άποψης.
Έχουμε επίσης θίξει σε προηγούμενες αναρτήσεις και το θέμα των Μογγολο-Αριμασπών εκείνης της περιοχής οι οποίοι έκλεβαν διαρκώς τον χρυσό από τους Υπερβόρειους και του Κιμμέριους.
Οπότε δεν τίθεται θέμα αμφιβολίας για το αντικείμενο της εκστρατείας. Αυτό που λείπει από την εξίσωση είναι απλώς το παρεξηγημένο δέρας. Σ’ αυτή την περίπτωση είμαστε υποχρεωμένοι να ζητήσουμε απ’ τους ιθαγενείς Σκύθες να μας βοηθήσουν για την φύση της δέρας θυλυκού γένους πλέον και όχι ουδετέρου.
Dere, μας λένε σημαίνει στις Σκυθικές διαλέκτους σημαίνει Πύλη ή απλώς πόρτα. Οι Κιμμέριοι που υποχώρησαν κάποτε απ’ αυτή την περιοχή και έφτασαν μέχρι την Βρετανία διατήρησαν αυτή την λέξη ως (Door).
Επομένως οι Αργοναύτες έπρεπε να μπουν σε μια Μεγάλη Πύλη η οποία αρχίζει πλέον και παίρνει την μορφή οργανωμένου και οχυρωμένου Θησαυροφυλακίου και μάλιστα με ένα φοβερό και διαρκώς άγρυπνο Δράκο για φύλακα.
Εγκαταλείπουμε του Κόλγκες ή Κόλχες οι οποίοι και αυτοί με την προσωνυμία τους μας βοηθούν στο θέμα Κοίλος χώρος αφού όπως γνωρίζουμε Κόλγκε στις Τουρανομογγολικές γλώσσες σημαίνει Σκότιος, σκιερός κλπ. και αναζητούμε πλέον βοήθεια από τους Έλληνες γραμματικούς.
Δέραι, μας λένε σημαίνει κοίλοι τόποι. Ευχαριστούμε πολύ τους λέμε και ρωτάμε τον Ερίωπα αν ξέρει κάτι περισσότερο για αυτές στις Δέρες.
Γριφώδης ως συνήθως απαντά «να πάτε να ρωτήσετε τους Σπαρτούς Λακεδαιμονίους και αυτοί θα σας πουν ότι Δέραι είναι οι Συνάγκειες, δηλαδή οι κοίλοι τόποι από το φοινικικό άγκο ήτοι το άγγο δηλαδή το αγγείο.
Πριν προλάβει να τελειώσει ο Ερίωπας την φράση του εμφανίζεται σαν σίφουνας ο Λύκαστρος και λέγει:
«ΧΡΥΣΕΑ ΜΑΛΑ ΔΕΡΑΙ» δηλαδή «Καταχθόνιοι κοίλοι τόποι γεμάτοι χρυσό». Τι καλά να ξαναβρίσκαμε πάλι την τρύπα όπως και τότες και θα βλεπες ποτά τσιγάρα και ξενύχτια και ας διαμαρτύρεται ο Ερίωπας.
Ε
Ε
Ηρίστευκας και πάλιν.
Σκέπτομαι ότι εις μιαν προηγουμένην ζωήν υπήρξες μέγας Αιγύπτιος αρχιερεύς, (ολοκάρηνος εξηρυκώς, φαντάζομαι, και λευκήν λεπτήν εκ βάμβακος αισθήτα περιβεβλημένος), αρχαιοφύλαξ κρατικών απορρήτων
ως και δεινός συγγραφεύς ιερών λογοπαιγνίων-αλληγοριών και ιερών σεναρίων (σκηνοθέτης θεατρικών παραστάσεων θρησκευτικών μυστηρίων άκρως δημοφιλών και προσοδοφόρων)
προς τούτοις δε και σοφός σχολικός διδάσκαλος αριστοκρατικών και βασιλικών γόνων, εν είδει gaia scientia, διδάσκων άμα τε και μυών αυτούς, διασκεδαστικώι τωι τρόπωι, εις τα υπέρτατα φιλοσοφικά μυστήρια, τα ιστορικά νοήματα και τα κεκρυμμένα επιστημονικά κάλλη της συμπαντικής δημιουργίας και των θεογνωσιακών αποθεωτικών αληθειών της ανθρωπίνης υπάρξεως.
Εγώ δε οιονεί γλωσσαμύντωρ Μιστριώτης,
ο τόσον λοιδορηθείς δια το εις καθαρά ελληνικά συντάξας έχειν όλα τα γραφειοκρατικά έντυπα της προμεταπολιτευτικής ν.ε. γραφειοκρατίας,
αλλά, και τόσον δυστυχώς, εν μέσω της σημερινής νεοελληνικής γλωσσικής χυδαιότητος και ακαταστασίας, εκ των υστέρων δικαιωθείς,
διορθωτής λέγω βαρβαρικών γλωσσικών αβλεψιών ως και της ανωτέρω
ουχί ¨Ζεύ ελαύνοντος¨ αλλά Ζευς, γεν. Ζ η ν ό ς (correct) ελαύνοντος,
(κλινόμενον ως ον. Ζευς, γεν. Ζηνός, δοτ. Ζηνί, αιτ. Ζήνα, κλ, ω Ζην.(σπάνιον).
ΥΓ.
Νομίζω και το Λ. δειν επί τούτω συμφωνείν.
Ε : Λοιπόν αν πάμε αφαιρετικώς - reductio ad absurdum- και αποκλείσουμε την εξήγηση που δίνει το Λεξικό Σουΐδα, δηλώνω ότι υπάρχει μία και μόνη εξήγηση, στην οποία θα αφήσω τον Λύκαστρο να δoκιμάσει τα Μονομαχικά" του προσόντα ...χαχα
Tα "μονομαχικά" μου προσόντα σήμερα δεν λειτουργούν....ελέω τσίπουρου και ήλιου ακόμα θα αργήσω να συνέλθω καναδύο ωρίτσες.
Τώρα το λεξικό Σουίδα μας λέει...:
Το «Χρυσόμαλλο Δέρας» ήταν βιβλίο με γνώσεις υψηλού επιπέδου μας πληροφορούν οι αρχαίοι συγγραφείς.
«Δέρας το χρυσόμαλλον: Τούτο δε ην ουχ ως ποιητικώς φέρεται, αλλά βιβλίον ήν εν δέρματι γεγραμμένον, περιέχον όπως δει γίνεσθαι δια χημείας χρυσόν, εικότως ουν οι τότε χρυσούν ωνόμαζον αυτό δέρας δια την ενέργειαν την εξ αυτού(Σουϊδας)»
Kαμμία σχέση με χρυσό επομένως...αλλά με την "χρυσή" ενέργεια του Ήλιου. Δεν ήταν δηλαδή επιστημονικό βιβλίο για παραγωγή χρυσού..αλλά για τιθάσευση της ενέργειας του Ήλιου.
Ε : ...μετά θα δοκιμάσω και εγώ με τη σειρά μου μία άποψη και αν εγκριθεί από την Εκκλησία του Δήμου, έστω και σαν λογικοφανής θα την αφιερώσω και αυτή στον βωμό του Ζευ Ελευθερίου.
Φίλε Ε είσαι ελεύθερος να καταθέσεις την άποψη σου, και η εκκλησία του Δήμου θα εγκρίνει την άποψη σου...άλλωστε στον βωμό του Ζευ Ελευθέριου καταθέτουμε όλοι ελεύθερα τις απόψεις μας.
Όπως θα καταθέσω και εγώ ελεύθερα την δική μου άποψη μας γράφεις :
«ΧΡΥΣΕΑ ΜΑΛΑ ΔΕΡΑΙ» δηλαδή «Καταχθόνιοι κοίλοι τόποι γεμάτοι χρυσό». Τι καλά να ξαναβρίσκαμε πάλι την τρύπα όπως και τότες και θα βλεπες ποτά τσιγάρα και ξενύχτια και ας διαμαρτύρεται ο Ερίωπας."
Μου φαίνεται λίγο περίεργο να ξεκινήσαμε ολόκληρη εκστρατεία για ένα θησαυροφυλάκιο...διότι ως Έλληνες δεν είμαστε φιλοχρήματοι. Όμως οι καταχθόνιοι κοίλοι τόποι μπορεί να μην ήταν καν εδώ στην γη...αλλά κάπου στο διάστημα. Μην ξεχνάμε ότι Κοίλον Κύτος αναφέρεται και η Αργώ.
ΑΡΡ. : Νομίζω και το Λ. δειν επί τούτω συμφωνείν. (Λ. μη εξάπτου.)
Φίλε ΑΡΡ δεν εξάπτομαι καθόλου διαβάζω αυτά που γράφεται και σας απολαμβάνω και σας χαίρομαι.
Ε : Γριφώδης ως συνήθως απαντά «να πάτε να ρωτήσετε τους Σπαρτούς Λακεδαιμονίους και αυτοί θα σας πουν ότι Δέραι είναι οι Συνάγκειες, δηλαδή οι κοίλοι τόποι από το φοινικικό άγκο ήτοι το άγγο δηλαδή το αγγείο.
Πριν προλάβει να τελειώσει ο Ερίωπας την φράση του εμφανίζεται σαν σίφουνας ο Λύκαστρος και λέγει:
«ΧΡΥΣΕΑ ΜΑΛΑ ΔΕΡΑΙ» δηλαδή «Καταχθόνιοι κοίλοι τόποι γεμάτοι χρυσό». Τι καλά να ξαναβρίσκαμε πάλι την τρύπα όπως και τότες και θα βλεπες ποτά τσιγάρα και ξενύχτια και ας διαμαρτύρεται ο Ερίωπας.
Όντως αγαπητέ Ε η λέξη "Δέραι" κατά τους Λάκωνες σημαίνει Συνάγκειες σύμφωνα με το Λεξικό του Ησύχιου. Ψάχνοντας όμως λίγο περισσότερο τις λέξεις βρήκα ότι στον Παυσανία στο τέταρτο βιβλίο του αναφέρεται .."Τότε δε οι Μεσσήνιοι Λακεδαιμονίοις συμβάλλουσιν εν Δέραις καλουμέναις της σφετέρας, έτει πρώτωι μετά την απόστασιν"
https://prnt.sc/s9cz77
Με την φράση .." εν Δέραις καλουμέναις της σφετέρας"
ξεχωρίζει σαφώς τις μεσσηνιακές από τις λακωνικές Δέρες. Και ήδη στα Λακωνικά του ο Παυσανίας έχει αναφερθεί σε τοπωνύμιο Δέρειον στην λακωνική πλευρά του Ταΰγετου...όπου υπήρχε ιερό της Αρτέμιδος Δερεάτιδος. Το οποίο μας το αναφέρουν και ο Στέφανος Βυζάντιος αλλά και ο Ησύχιος. Άρα ίσως η λέξη "Δέρα" να δηλώνει μια απρόσιτη ορεινή περιοχή , διότι και σύμφωνα με τον Ησύχιο η λέξη "Δέρα" δηλώνει την υπερβολή όρους .
Οι λέξεις είναι παραπλήσιες και δύσκολα βρίσκει κανείς άκρη...πάντως για την λέξη Συνάγκειες...δεν έχω ψάξει ακόμα.
Η ορθή κλίσις του ονόματος:
ον. ο Ζ ε ύ ς Ελαύνων
γεν. του Ζ η ν ό ς Ελαύνοντος
αιτ. τον Ζ ή ν α Ελαύνοντα
Αγαπητέ ΑΡΡ. Νομίζω ότι πολλοί θα έπρεπε να διερωτώνται σήμερα πως κατέληξε να κλίνεται το όνομα Ζευς στην γενική του Διός πριν ασχοληθούν με το ανέδραστο «Ζήνα»
Την απάντηση μας την προσφέρει αδιαπραγμάτευτα ο μέγας γραμματικός Γ. Χοιροβοσκός, ο οποίος υποστήριζε ότι «των δύο κανόνων μαχομένων εισήλθεν η των Δωριέων διάλεκτος και εγένετο ο Ζευς του Διός», δικαιολογώντας την θέση του με το εξής «οι γαρ Δωριείς το Δ εις Ζ τρέπουσιν. Αυτά υποστήριζε αλλά δίχως κάποια πηγή.
Μας αφήνει απλώς να υποθέσουμε ότι ο Ζευς υπήρχε στην γλώσσα των Σπαρτών ως Δευς, και αφού προήλθε σύγχυση στη γλώσσα από τους Σπαρτούς καταλήξαμε να λέμε και εμείς σήμερα άλλα αντί άλλων. Είναι σαν να λέμε «Βάλε εσύ το α να βάλω εγώ το β να μη μαλώνουμε» και έτσι καταλήξαμε στη κλίση ο Ζευς του Διός.
Ο γραμματικός κανών όμως μας πληροφορεί ότι:
«παν όνομα μονοσύλλαβον μακροκατάληκτον εις σίγμα λήγον δια του «ὁς» κλινόμενον, τον χρόνον της ευθείας φυλάσσει και εν τη γενική.»
Με αυτόν τον κανόνα φαίνεται ότι οι Δωριείς πάνε να σκοράρουν ολέθριο γραμματικό γκολ που μπορεί να υποβιβάσει τους Αττικούς δασκάλους στην 3η Ερασιτεχνική. Μας επιτρέπει επίσης να υποθέσουμε ότι οι Δωριείς έλεγαν ο Διός του Διός και όχι ο Ζευς του Διός. Αυτό λέει ο Γ. Χοιροβοσκός. Εγώ νομίζω ότι ένα βήμα πίσω ήταν ο Ζιός του Ζιός και στην απόλυτη αρχή του ο Ιός του Ιός.
Και λέει τώρα ο ΕΡΙΩΠΑΣ, καλά γιατί ρε παλικάρια αγνοείτε με τόσο πείσμα όλοι σας μέχρι σήμερα την μόνη ορθή γραφή και προφορά του ονόματος ΙΕΥΣ;
Να πεις δεν συναντάται στις επιγραφές να πω εντάξει. Αλλά ο ΙΕΥΣ συναντάται άπειρες φορές σε επιγραφές. Ένας ΙΕΥΣ πολεμά τον Τυφώνα και απεικονίζεται σε διάφορους αμφορείς, χώρια τις άπειρες αναφορές του ονόματος όπου υπονοείται η παρουσία Θεού. Ποιος ήταν τελικά ο γραμματικός πρόδρομος του Ιευός;
Υπάρχει περίπτωση ή κλίση «ο Ζευς του Ζευ» να είναι γραμματικά λανθασμένη και βάσει ποίου κανόνος γραμματικού;
Αν αναζητήσουμε το αρχαιότατο έτυμο του «Ζευ», ως άκλιτο πλέον, οι γραμματικοί δεν αναφέρουν ποτέ τον Ζήνα (κατά την γνώμη μου είναι πολύ λανθασμένο), λένε ότι ετυμολογείται από το «Ιέναι» που σημαίνει, κίνηση, πορεία αλλά και κορύφωση του πυρός.
Νάσου αμέσως και ο «Ιός» δηλαδή το πύρινο βέλος και την κορύφωση του πυρός. Ακολουθεί η «Ιότης» δηλαδή η βούληση του θεού. Μα κεραυνούς (Ιούς) και μάλιστα τρείς δεν κρατά στα χέρια του ο ΙΕΥΣ όταν πολεμά τον Τυφώνα;
Τώρα θα ρωτήσετε γιατί κλίνω το όνομα Ιευς στη γενική του Ιευός; Αν και θα προτιμούσα το Ιός. Διότι ένας ακόμη κανόνας της Γραμματικής λέει ότι τα λήγοντα εις «ευς» κλίνονται δια του «εός». Ορθώς λοιπόν κλίνεται ο ΙΕΥΣ του ΙΕΥΟΣ σε κάποια εποχή σταθμό στην εξέλιξη του ονόματος. Με τον ίδιο τρόπο θα έπρεπε να κλίνεται και ο Ζευς του Ζευός ή Ζεός ή Ιεός ή Ιός (άκλητο) και ποτέ του Ζηνός.
Τώρα αν πούμε ότι ο Ιεύς, του Ιευός, τω Ιευί, τον Ιευά ως Ιεύ, ως ονομασία και κλίση του θεού την είχαμε μονοπώλιο μόνο εμείς, μάλλον σαν στοίχημα θα το χάσουμε.
Μέχρι πριν 100 χρόνια οι Τούρκοι έλεγαν Σαμαβάτ Ιευί και εννοούσαν τον ουράνιο Ιεύ ή τον Όλυμπο. (Σαμαβάτ από το Αιγυπτιακό Σαμαουάτ, ήτοι ουρανοί)
Οι Ιουδαίοι μετέφεραν την ονομασία του θεού ΙΕΥΑ σταδιακά σε ΙΕVE (Ιεχωβά), (μία από τις επτά ονομασίες του θεού. ( Μ’ αρέσει που μιλάνε κάποιοι για μονοθεϊσμό).
Γνωρίζουμε όμως τους Έλληνες ως Ιάονες και Ιάνας. Νομίζω ότι το Ζ που αντικατέστησε το Ι προήλθε από την προφορά ξένων λαών όπως υποστήριζε και ο Χοιροβοσκός που έλεγε ότι «οι γαρ Δωριείς το Δ εις Ζ τρέπουσιν».
Οι Ινδοί και κάποιοι άλλο λαοί της Ασίας, πρόφεραν τους Ιάονες στην γλώσσα τους ως Ιαβάνας και Ζαβάνας. Ακόμη και αυτός ο Ια-πετός με το όνομα του μαρτυρά πτώση από τον Ιό ή Ιευό, δηλαδή απομάκρυνση από τον θεό.
ΕΡΙΩΠΑΣ.
ΕΡΙΩΠΑΣ : Και λέει τώρα ο ΕΡΙΩΠΑΣ, καλά γιατί ρε παλικάρια αγνοείτε με τόσο πείσμα όλοι σας μέχρι σήμερα την μόνη ορθή γραφή και προφορά του ονόματος ΙΕΥΣ;
Aγαπητέ Ερίωπα αυτή είναι μια πολύ καλή ερώτηση...και μάλιστα μια ερώτηση "καυτή".!! Διότι δεν τους αρέσει να ακούγεται το ΙΕΥΣ...και την απάντηση μας την δίνεις παρακάτω φίλε Ερίωπα ο ίδιος όταν μας λές ότι...." Οι Ιουδαίοι μετέφεραν την ονομασία του θεού ΙΕΥΑ σταδιακά σε ΙΕVE (Ιεχωβά)."
Άρα αφού γνωρίζουμε ότι ο ΙΕΥΣ ή ΖΕΥΣ είναι ο Ήλιος τότε και η λέξη ΙΕΧΩΒΑ είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα.!!! Και μας έχουν ζαλίσει το κεφάλι να μας λένε για τον "κακό" ΙΕΧΩΒΑ όλοι τους.
"εν τρισί εν γάρ τοις της Φύσεως λεγόμενοις χρόνοις ωνομάζετο....ΣΔΙ=ΙΣΧΥΡΟΣ, εν δε του γραπτού νόμου χρόνοις ωνομάζετο ΙεΧοΥαΧ =ΑΘΑΝΑΤΟΣ εν δε τοις του ΔΙΚΑΙΟΥ ημών ονομσθήσεται ΙΕΣΥΕ ΣΩΤΗΡ η ΕΛΕΗΜΩΝ....Ωστε πρίν του ΙΣΧΥΡΟΣ ωνομάζετο απλώς ϟ ΕΛ ΘΕΟΣ.!!!!!!"
Θυμάσαι που τα έγραφα αυτά κάπου άλλου ...,αν αριθμήσουμε το ΣΔΙ με Εβραϊκά γράμματα שדי αν δεν κάνω λάθος μας δίνει 314.Τον λόγο της περιφέρειας προς την διάμετρο ενός κύκλου. Και επίσης όπου υπάρχει το γράμμα ϟ απλά βάλτε το γράμμα Ν .
Ενδιαφέροντα αυτά που καταθέτεις φίλε Λύκαστρε ιδιαίτερα αυτό περί Τριαδος:
"εν τρισί εν γάρ τοις της Φύσεως λεγόμενοις χρόνοις ωνομάζετο....ΣΔΙ=ΙΣΧΥΡΟΣ, εν δε του γραπτού νόμου χρόνοις ωνομάζετο ΙεΧοΥαΧ =ΑΘΑΝΑΤΟΣ εν δε τοις του ΔΙΚΑΙΟΥ ημών ονομσθήσεται ΙΕΣΥΕ ΣΩΤΗΡ η ΕΛΕΗΜΩΝ....Ωστε πρίν του ΙΣΧΥΡΟΣ ωνομάζετο απλώς ϟ ΕΛ ΘΕΟΣ.!!!!!!"
Θυμάσαι που τα έγραφα αυτά κάπου άλλου ...,αν αριθμήσουμε το ΣΔΙ με Εβραϊκά γράμματα שדי αν δεν κάνω λάθος μας δίνει 314.Τον λόγο της περιφέρειας προς την διάμετρο ενός κύκλου. Και επίσης όπου υπάρχει το γράμμα ϟ απλά βάλτε το γράμμα Ν .
-Όπου το Ν=50 ως ακτίνα (ο φυσικός Ενδυμίων) και αν προστεθεί στο 314 δίνει τις 364+1 ημέρες του έτους.
Ανέπτυξέ μας, αν έχεις καιρό, λιγάκι περισσότερο την παραπομπή απ'το κείμενό σου που έβαλα παραπάνω.
256.824 γράφει (Ιέναι...) σήμερα το διαστημικό όχημα. χαχα... Η διαφορά όμως είναι φίλε μου ότι οι αναγνώστες σου διαθέτουν περίπου 33 λεπτά της ώρας σε κάθε επίσκεψή τους και διαβάζουν περισσότερες από 11 σελίδες κάθε φορά όταν στα περισσότερα ιστολόγια με παρεμφερές θεματικό πλαίσιο η διάρκεια καταγράφεται σε 1 με 2 λεπτά και 1-2 σελίδες.
Μου φαίνεται το Hypestat σταμάτησε να λειτουργεί όπως πριν. Γνωρίζεις τίποτε σχετικό;
Ε
Ε : Μου φαίνεται το Hypestat σταμάτησε να λειτουργεί όπως πριν. Γνωρίζεις τίποτε σχετικό;
Όντως σταμάτησε..κόλλησε η βελόνα που λένε. Όχι δεν γνωρίζω τίποτε σχετικό και γιατί έγινε αυτό. Δεν ασχολούμαι και πολύ με αυτά..έχει 2 ώρες από το πρωί ψάχνω να βρω καμμία καλή είδηση..να αναρτήσω (είμαι και δύσκολος) και δεν βρίσκω ούτε μια.!! Όλοι τα ίδια και τα ίδια..τίποτε το διαφορετικό το πρωτότυπο. Μου φαίνεται θα πρέπει να καθίσω να γράψω πάλι κάτι..κάτι έχω στον νου μου..όπως ότι ο ηρωισμός και είναι έμφυτος στον άνθρωπο ..αλλά και καλλιεργείται. Οι ήρωες δεν έρχονται δεν γεννιούνται απο το πουθενά..αλλά "χτίζονται" απο μικρή ηλικία. Για αυτό έχουμε μεγάλο πρόβλημα σαν χώρα.
Ό,τι σε φωτίσει ο ΣΙΟΣ... Αυτό πως το ξέχασα πριν; Και αυτό το είχαν υιοθετήσει κάποιοι λαοί και μάλιστα σε δυάδα.
Ε
Ε : Και αυτό το είχαν υιοθετήσει κάποιοι λαοί και μάλιστα σε δυάδα.
Εννοείς ότι με αυτό εννοούσαν 2 ήλιους μαζί;;
ΣΙΟΣ = 480
ΖΕΥΞΗ = 480
ΕΠΤΑ ΘΕΟΙ =480 (7 ΉΛΙΟΙ)
ΗΛΙΑΚΗ ΕΚΡΗΞΙΣ = 480
Από τον ΣΙΟ που είναι και η πηγή του ΑΙΘΕΡΑ (η θεά Αθηνά που βγήκε με μια "σφυριά" δόνηση από το κεφάλι του πατέρα της του Ήλιου(Ζεύς)...από εκεί ξεκίνησαν όλα.
¨Νυ τωι σιώι,¨ ωμοτική επίκλησις των δύο Διοσκούρων υπό των Λακεδαιμονίων.
Δημοσίευση σχολίου