ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τρίτη 4 Αυγούστου 2020

ΡΕ ΜΙΧΑΛΑΚΗ, ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑ ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΟΥΣ, ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΜΕΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, ΤΗΝ ΒΑΣΩ ΚΟΡΤΕΣΗ? ΘΑ ΣΑΣ ΘΥΜΑΤΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ..

ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ : Μιχαλάκη όχι στα βαθιά παιδί μου.! Θα σας τρολάρουμε άγρια Μιχαλάκη...αλλά δεν φταίμε εμείς .! Τα ζητάει το οργανικό σας σύστημα. Καλά που δεν ζει η Βασιλειάδου, για να σας πει και το φλιτζάνι.!
Γράφει ο Γιώργος Αδαλής :


ΡΕ ΜΙΧΑΛΑΚΗ, ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑ ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΟΥΣ, ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΜΕΛΛΟΝΤΟΛΟΓΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, ΤΗΝ ΒΑΣΩ ΚΟΡΤΕΣΗ? ΘΑ ΣΑΣ ΘΥΜΑΤΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ....
-
Bρε αγόρι μου, μέχρι χτες, στην ΠΑΣΟΚΑΡΑ το 1985, ψηφίζατε νομοσχέδια όποτε η επίτιμη μελλοντολόγος διάβαζε στην κρυστάλλινη σφαίρα της ότι όλα είναι εντάξει!!!! Και η ΠΑΣΟΚΑΡΑ, έτρεχε στην Ελληνοβρετανίδα μελλοντολόγο να δει τα μελούμενα! Τι έγινε βρε αγόρι μου? Τα ξεχάσατε αυτά? Ξεχάσατε την εποχή που η φίλη του Ανδρέα η Κορτέση σας έλεγε τα μελλούμενα ?
Από πότε βρε αγόρι μου μάθατε εκεί στην ΠΑΣΟΚΑΡΑ τις ... θεωρίες συνωμοσίας και τρέχετε στους Εισαγγελείς?
Δεν τραβάς καμιά βόλτα στην Κορτέση να σου πει τα μελλούμενα με τον Κορωνοιό και να αφήσεις αυτές τις δεξιές μαλακίες?
Συνωμοσιολόγοι στην Ελλάδα βρε αγόρι μου δεν υπάρχουν! Μόνο παπατζήδες, χαρτορίχτρες και καφετζούδες!
Εκεί θα σου πουν πως σφάζονται οι γιατροί για τις μάσκες και τον covid-19 και την μια μέρα μας τα λένε έτσι και την άλλη γιουβέτσι! Σταθερές αξίες οι καφετζούδες Μιχάλη μου!!!
Δεν πας καμιά βόλτα να σου πει η Κορτέση το μέλλον της Κυβέρνησης κι αν το ΠΑΣΟΚ θα επιστρέψει από τον τάφο του?
Είμαι βέβαιος, ότι όλοι εσείς οι ορθόδοξοι ΠΑΣΟΚΕΜΟΝ, όταν ψηφίζατε τα μνημόνια χωρίς καν να τα έχετε διαβάσει, θα είχατε πάρει την έγκριση καμιάς ... ξεματιάστρας!!!
Ελα πες την αλήθεια τώρα! Η Κορτέση δεν σας είπε ότι τα μνημόνια είναι ευλογία?
Μίλα γιατί αλλιώς θα πάω σε καφετζού και θα τα μάθω όλα!!!
ΥΓ.
Πραγματικά Μιχάλη, η κατάσταση είναι τόσο τσίρκο, που δεν χρειάζεται βρε αδερφέ μου να λες πολλές φορές την λέξη συνωμοσιολόγος, γιατί θυμάμαι πάντα τις ουρές που κάνανε οι ΠΑΣΟΚΑΡΕΣ όποτε ερχόταν στην Ελλάδα η Κορτέση ! Τι παρακάλι ήταν αυτό για μια πρόβλεψη βρε Μιχάλη μου? Θυμάσαι???
Χαχαχααααααα! Μιχαλάκη, άστο καλύτερα αγόρι μου... Αστο να πάει!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: