Σκεφτόμουν αυτές τις μέρες την καταγωγή του Αχιλλέα. Είναι σημαντικό να γνωρίζει κανείς ποιος είναι, από που κρατάει η σκούφια του, γενικά ποιές είναι οι ρίζες του.
Πατέρας του Αχιλλέα ο Πηλέας και μητέρα του η Θέτις . Διαφορικό DNA ο ένας (γήινο) και διαφορετικό το άλλο , "θεϊκό" που σημαίνει όχι ίδιο με αυτό που υπήρχε μέχρι τότε πάνω στην γη. Για αυτό και ο Αχιλλέας ήταν εννέα πήχεις ψηλός (σχεδόν 6 μέτρα!!!!). Ο Πλούταρχος στο "Περί της Αλεξάνδρου τύχης η αρετής" μας λέει ότι ο Αλέξανδρος αναγνώριζε στην Ιλιάδα τον Αχιλλέα ως προπάππου του και πρότυπο της δράσης του. Κοιμόταν με την Ιλιάδα κάτω από το προσκέφαλο του και η ασπίδα του Αχιλλέα που πήρε από την Τροία τον συνόδευσε στη μεγάλη του εκστρατεία. Μια ασπίδα που τον κάλυπτε ολόκληρο.!
Μια ασπίδα που γύρισε πίσω στην Μακεδονία μαζί με την σωρό του Αλέξανδρου και θάφτηκε μαζί του. Δεν μπορεί κάποιος να είναι εννέα πήχεις ψηλός και να έχει μέγεθος ασπίδας όπως ένας που είναι 1.80 μέτρα.!! Δεν γίνεται. Ανάλογα με το μπόι σου πάνε και τα ρούχα σου και ο οπλισμός σου. Και δεν μπορεί κάποιος που είχε προπάππου γίγαντα να τον αποκαλούν κάποια σαπρόφυτα σήμερα στην Ελλάδα κοντό.!!!
Και δεν ήταν ο μόνος. Αιγαίας , Θησέας, Αίαντας, Περσέας, Έκτωρας, ήταν όλοι γίγαντες στο ύψος. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Τον Θησέα γιό του γίγαντα τον αποκαλεί ο Λυκόφρων στο έργο του "Αλεξάνδρα" , και όταν ο Αθηναίος στρατηγός Κίμωνας πήγε στην Σκύρο για να ανακαλύψει τον τάφο του ,ανακάλυψε ένα τάφο με μεγάλα, σε μέγεθος, οστά. .."εὑρέθη δὲ θήκη τε ΜΕΓΑΛΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ αἰχμή τε παρακειμένη χαλκῆ καὶ ξίφος" .Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Πλούταρχου. Βλέπουμε λοιπόν ότι όλη εκείνη η γενιά ηρώων του Τρωικού πολέμου είχε μεγάλο μέγεθος σώματος.
Αιακός και Ενδηίδα ήταν οι παππούδες του Αχιλλέα από την πλευρά του πατέρα του Πηλέα. Είναι γνωστός ο μύθος της μεταμόρφωσης των "μυρμηγκιών" σε ανθρώπους από τον Ζεύ .Μετά την καταστροφή από τον ζεστό αέρα που έκαψε και ξέρανε τα πάντα πάνω στον πλανήτη, όσοι άνθρωποι βρίσκονταν επάνω στην επιφάνεια της γης πέθαναν. Επέζησαν αυτοί που μετά την καταστροφή βγήκαν έξω σαν τα μυρμήγκια από τις υπόγειες πολιτείες που υπήρχαν σε διάφορα μέρη της Ελλάδας όπως στην Αίγινα, στην Μακεδονία...στην Κρήτη και αλλού. Και εδώ θα μπορούσε κάποιος να μου πει , καλά δεν γίνονται αυτά που μας λες. Η απάντηση μου είναι ναι γίνονται. Έχετε αναλύσει τι σημαίνουν τα ονόματα ΑΙΑΚΟΣ-ΑΙ-ΑΚΟΣ και ΕΝΔΗΙΔΑ-ΕΝ-ΔΗΙΔΑ;;;
ΑΙΑΚΟΣ = Σημαίνει υγεία, θεραπεία αλλά και φάρμακο . Από το Άκεση , Ακέομαι (θεραπεύω). Σημαίνει επίσης και πρώτη γενεά. ΑΙ από το Αία = Αία η γη γαία μετά την αφαίρεση του "γ". Παντρεύτηκε την Ενδηίδα κόρη του Χείρωνα που ήταν ένας άλλος μεγάλος θεραπευτής, αστρολόγος και δάσκαλος της πολεμικής τέχνης του Αχιλλέα. Επίσης η κατάληξη -ιακός μας δηλώνει και κάτι το εθνικό. Όπως γνωρίζουμε στον Όμηρο συναντάμε λέξει όπως Ἀχαιϊκός, Πελασγικός, Τρωϊκός που δηλώνουν και καταγωγή.
ΕΝΔΗΙΔΑ = ΕΝ-ΔΗ-ΙΔΑ= Δηώ και Δή η γη αυτή που κατοικεί μέσα στην γή.
Ο Αιακός ήταν τόσο ευσεβής και δίκαιος πού σύμφωνα με τον Πλάτωνα (Γοργ.523-524) έκρινε τους Ευρωπαίους νεκρούς στον Κάτω Κόσμο.!! Ενώ ο Ραδάμανθυς τους Ασιάτες. Δηλαδή μας το λέει ξεκάθαρα ο παππούλης ο Πλάτωνας ότι ήταν ο κριτής της Λευκής Φυλής και όχι της κιτρινόμαυρης φυλής...γιατί αυτός ήταν ο ποιο δίκαιος της ΛΕΥΚΗΣ φυλής . Και να πα να κόψουν τον λαιμό τους όσοι μου βάζουν μαύρους ηθοποιούς να παίξουν τον ρόλο του Αχιλλέα. Δεν μπορείς να δικάζεις ασιάτες αν δεν είσαι ασιάτης ο ίδιος. Για αυτό και ο Αχιλλέας αναφέρεται ως Αρχέγονος γαρ Σός Γενέτης... των Ελλήνων.
19 σχόλια:
Όπως επίσης όταν ο Θησέας σηκωσε τον βραχο για να πάρει το ξίφος του πατέρα του.
Δεν ηταν μικρός ο βράχος.
Παραπεμπει σε γιγαντιαία μεγέθη.
Πολύ σωστά φίλε Ρόκκο .Το αρχαίο κείμενο μιλάει για "Κοίλον βράχο"...δηλαδή κούφιο.!!!
Στο Δυτικό Σήμα της Ελευσίνος, κοντά στον Αρχαιολογικό χώρο, υπάρχει η οδός Επτά επί Θήβας, εκεί υπάρχουν οι τάφοι των 6 από τους 7 Βασιλείς και Ήρωες που έλαβαν μέρος στην εκστρατεία, οι τάφοι είναι σε εγκατάλειψη από την πολιτεία και καθαρίζονται ενίοτε από κάποιους λαμπρούς κατοίκους της περιοχής. Οι διαστάσεις των σε μήκος είναι περίπου 3.5 μέτρα.
https://www.schizas.com/oi-tafoi-ton-epta-epi-thivas/
http://www.elefsinaculture.gr/el/poi/%CF%84%CE%AC%CF%86%CE%BF%CE%B9-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CF%80%CF%84%CE%AC-%CE%B5%CF%80%CE%AF-%CE%B8%CE%AE%CE%B2%CE%B1%CF%82
Όσον η Ελλάς κυβερνάται από ανθέλληνες η σύνδεση με τα Ιερά Σύμβολα και Αρχέτυπα είναι απαγορευμένη, τρέμουν στην ιδέα μήπως και η ψυχή ενθυμηθεί την αρχέγονη γνώση και καταλάβει την δυνατότητα επικοινωνίας με το σύμπαν.
ΚΙΜΩΝ
ΠΑΝΤΟΥ.
1. https://olastofos.com/%CF%83%CE%BA%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%84%CE%BF%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CF%84%CF%89%CE%BD/
2. http://eleftheri-epistimi.blogspot.com/2009/03/blog-post_6158.html
Φιλικά
ΗΡΩΕΣ Ή ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ.
Ο το ασίγαστον και κορυφαίον πάθος και έρωτα προς την αλήθειαν έχων
ανάγκη εστί τούτον Έλληνα είναι η φιλέλληνα. επειδή εις τον ιερόν αυτόν σκοπόν, αγώνα και πορείαν το αυτό, Έλληνας και φιλέλληνας μόνον,
μέλλει έχειν ευγενείς διδασκάλους και συνοδοιπόρους.
Αγαπητοί φίλοι Ρόκκο, ΑΡΡΙΩΝ και ΚΙΜΩΝ
Οι Κύκλωπες ή Τιτάνες ήταν μέχρι 15 μέτρα, οι Γίγαντες από 3.4 έως 7μέτρα. Στην εποχή του Τρωϊκού πολέμου είχαν μείνει ελάχιστοι. Ακόμα και το ύψος των δέντρων και των ζώων ήταν διαφορετικό. Τα δέντρα είχα ύψος περίπου 600 μέτρα. Αν κανείς ασχοληθεί με το θέμα των πετρωμένων δασών (ένα απ' αυτά και τα Μετέωρα) λένε ότι έφταναν και τα 1200 μέτρα.
Ζούμε πράγματι σε ένα κόσμο βαθειά νυχτωμένο αλλά και άπληστο.Που κόβουν συνέχεια τα δέντρα πάνω στην γη. Κάποτε τα δέντρα σύμφωνα με κάποιους ιθαγενείς της Αμερικής είχαν αυτό το ύψος.
https://en.wikipedia.org/wiki/Devils_Tower
Ακριβώς το ίδιο είναι/ήταν και τα Μετέωρα..κομμένα από τους ΑΠΛΗΣΤΟΥΣ καλικάντζαρους που ήρθαν σε αυτόν τον πλανήτη.
Το γιατί όμως άνθρωποι ζώα και φυτά/δέντρα είχαν αυτό το ύψος είναι μια άλλη μεγάλη και πονεμένη ιστορία.
Ο χρήστης Ρόκκος... σχολίασε την ανάρτηση "Η ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ- Η 5η ΕΞΟΥΣΙΑ"
7 λεπτά πριν
Πανέμορφα!!! https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sequoiadendron_giganteum
-------------------------------------------------
Φίλε Ρόκκο μεταφέρω εδώ το σχόλιο σου , με την άδεια σου φυσικά για να μπορέσω να σου σχολιάσω. Έχεις διαβάσει Καλλίμαxο τον ύμνο του ΕΙΣ ΔΗΜΗΤΡΑΝ;; Εκεί μας λέει :
την Κνιδία όχι ακόμα, μα στο ιερό το Δώτιο ήδη κατοικούσαν,όταν για σένα άλσος έφκιαξαν καλό οι Πελασγοί,
πυκνόδεντρο, που ανάμεσά του μόλις θα περνούσε βέλος.
Πεύκα σε τούτο ήτανε, φτελιές μεγάλες και αγριαπιδιές
κι ωραία γλυκόμηλα. Νερό κεχριμπαρένιο ανάβλυζε από τις πηγές. Κι ευφραίνονταν στο χώρο τούτο η θεά,όπως και στην Ελευσίνα, στον Τριόπα και στην Έννα.
Μα όταν η ευπρέπεια χάθηκεν από τους Τριοπίδες,
τότες ο Ερυσίχθονας βουλήθη τα χειρότερα.
Είκοσι παίρνοντας βοηθούς και όλους στην ακμή τους,
όλους τους ΑΝΔΡΟΓΙΓΑΝΤΕΣ, να ξεπατώσουν αρκετούς ακέρια πόλη,μ᾽ αυτά τα δυο τούς όπλισε: πελέκια και αξίνες,
και δράμανε μ᾽ αναίδεια στης Δήμητρας το άλσος.
Ήταν εκεί και κάποια λεύκα ΔΕΝΤΡΟ ΜΕΓΑ ΠΟΥ ΑΓΓΙΖΕ ΤΑ ΑΙΘΕΡΙΑ όπου και τέρπονταν τα μεσημέρια οι νύμφες.
Κι όπως πρωτοπληγώθηκεν αυτή, πόνου κραυγήν αφήνει και στις άλλες.
40Η Δήμητρα αιστάνθηκε ότι πονάει το ιερό το δέντρο
κι είπε οργισμένη: «Ποιός μου κόβει τα καλά δέντρα;
https://www.greek-language.gr/digitalResources/ancient_greek/library/browse.html?text_id=14&page=20
Μας μιλάει για πελώρια δέντρα και ανδρογίγαντες μέσα σε αυτόν τον ύμνο προς την θεά Δήμητρα, καθώς και το κακό που κάνανε αυτοί κόβοντας τα δέντρα.!
Σύμφωνα με τον Λυκόφρων ο Ευρισίχθων ονομαζόταν και Αίθων διότι ήταν ο υπαίτιος δια το βίαιον του λιμού, της πείνας δηλαδή που έπεσε πάνω στον πλανήτη, από την καταστροφή που προκάλεσαν αυτός και οι άλλοι άπληστοι.
" ὁ δὲ. Ἐρυσίχθων Αἴθων ἐκαλεῖτο, ὥς φησιν Ἡσίοδος, διὰ τὸν λιµόν"
Ακόμα και ο Ησίοδος στο Έργα και Ημέρες μας μιλάει για αυτόν τον λιμό/πείνα .."ο δ' αλύξειαι Αίθοπα λιμόν."
Δέντρο
Συνδεει την γη μέσω ριζών διαμεσου καναλιού (κορμος) με τον αιθερα μεσω κλαδιών.
Κόψε το δέντρο και κόβεις τη γέφυρα με το θείον.
Φροντίζεις το δέντρο -ζεις με αρμονία.
Το δέντρο είναι αλληγορικα η ανελιξη/εξέλιξη του ανθρώπου.
Απληστία και ευπρέπεια. Ότι έχουμε και ότι απωλεσαμε.
Τριοπας και Αιθων ένα σκαλι ο ένας πιο κάτω από τον άλλον.
Όπως ο παλαιος κόσμος με τον νεον.
Μου θύμησες κινηματογράφο με αυτά.
Στο Avatar ολοφάνερη η αντιγραφή των δασών,των γιγάντων και των εισβολέων.
Κάτι παρόμοιο και στο LOTR 2 + 3 με τα δάση ,τα κινούμενα δέντρα και το ιερό δέντρο στον βράχο της Minas Tirith. Φανερή παραπομπή στην θεα Αθηνα.
Ευχαριστώ για το σχόλιο σου.
Κατάλοιπον παναρχαίου τινος γιγαντισμού της γηίνης φύσεως
και η του εν Μαγνησία
(Μαγνησία ονομασία δηλούσα τον ιδιαίτερον μαγνητισμόμ του χώρου)
Πηλίου όρους χλωρίς, και οι καρποί και τα άνθη γενικώς.
(Αν έχετε επισκεφθή το μέρος, θα το διεπιστώσατε.)
Ο Παυσανίας ομιλεί περί του εκπληκτικού φαινομένου της αβαρίας εν τω χώρω αυτώ και δι΄άνδρας ιερούς εις χαράδρας αίροντας επ' ώμου των υπερμεγέθεις κορμούς δένδρων ωσάν πανάλαφρα κλαδία.
Πρβ. και Μάγνης (ο, γεν. -ητος) > μέγας (λατ. magnus)> μάγος (= ο κατέχων τα ιερά μυστικά του μαγνητισμού!)
Πήλιον = Πύλη εξόδου (το γράμμα ¨ήτα¨ όπως και εις την λ. π-η-γή σημειογραφεί την έξοδον ενώ το ύψιλον την είσοδον, πρβ. και λέξεις πηγή και πυγή.) από τα έγκατα της γης όπου κατά μαρτυρίας εντοπίων εθεάθησαν προ αρκετών ετών, και όλως απροόπτως ξένοι επισκέπται μέχρι και Σίνες...
Πολύ σωστά φίλε Αρρίων όσα μας γράφεις. Όμως δεν είναι μόνο η Μαγνησία , το Πήλειο τόπος γιγάντων. Η Μαγνησία λειτουργεί ως ένα τεράστιο πηνίο. Δεν θα αποκαλύψουμε ακόμα ποιος ο ρόλος αυτού του τεράστιου πηνίου. Όμως η ρίζα των γιγάντων είναι η Σιθωνία.
https://prnt.sc/119wg2m
https://prnt.sc/119wjjv
Διότι ο Σίθων ήταν υιός γίγαντος.!! Με τον όρο Θράκη εκείνη την εποχή εννοούσαν όλον τον γεωγραφικό χώρο της Μακεδονίας και της Θράκης.
είναι λίγο πιο περίπλοκο το ενεργειακό ζήτημα του πηλίου, καταρχήν δεν είναι ένα μόνο το ενεργειακό δυναμικό εκεί και αυτό καθρεφτίζεται και στο κλίμα του και στη βλάστηση το οποίο δεν είναι ίδιο σε όλο το εύρος του πηλίου, ίσα ίσα. το πήλιο έχει την ιδιαιτερότητα πολλών και αντιδιαμετρικών μικροκλιμάτων. πχ. το βόρειο είναι πολύ υγρό, στο βορειοανατολικό υπάρχουν μέχρι και τροπικά δάση. το νότιο θυμίζει αιγαιοπελαγήτικο νησί, είναι πιο ξερικό και η βλάστηση πιο χαμηλή. επίσης και το κεντρικό έχει ανομοιότητες με διαφορετική βλάστηση και κλίμα ακόμη και σε πολύ μικρές αποστάσεις. ο παυσανίας μάλλον δεν ήταν και πολύ συγκεκριμένος όταν μίλαγε περί αβαρίας, εγώ δεν το εχω ξανακούσει αυτό ούτε καν από ανθρώπους που ζουν εκεί, αντιθέτως οι περισσότεροι έχουν να λένε για την πολύ μαγνητική σχεδόν καθηλωτική ενέργεια του μέρους.εσύ ΑΡΡ. έχεις υπ' όψιν σου για ποιο συγκεκριμένο μέρος της μαγνησίας μιλάει ο παυσανίας;
4 Έστι δε και τοίς επί ποταμώ Ληθαίω (σημερ. ποτ. Τρικκαλινός ή Τρικκαλίτκος) Μάγνησιν Ύ λ α ι καλούμενον χωρίον. ενταύθα Απόλλωνι
ανείται σπήλαιον, μεγέθους μεν ένεκα ου πολλού θαύματος, το δε άγαλμα του Απόλλωνος τα μάλιστα αρχαίον, και ι σ χ ύ ν επί έργω παρέχεται παντί.
κ α ι α υ τ ώ ά ν δ ρ ε ς ι ε ρ ο ί κ α τ ά κ ρ η μ ν ώ ν τ ε
α π ο τ ό μ ω ν π ε τ ρ ώ ν π η δ ώ σ ι ν υ ψ η λ ώ ν,
κ α ι υ π ε ρ μ ή κ η δ έ ν δ ρ α ε ρ ι π ό ν τ ε ς ε κ ρ ι ζ ώ ν
κ α τ ά τ α σ τ ε ν ώ τ α τ α τ ω ν α τ ρ α π ώ ν ο μ ο ύ τ ο ί ς
ά χ θ ε σ ι ν ο δ ε ύ ο υ σ ι.
(Παυσανίας: ΦΩΚΙΚΑ, 878, 6.4.)
Ερμ.σημ;
άνδρες ιεροί= επιστημονικώς κατηρτισμένοι-μεμυημένοι-εκπαιδευμένοι
(κρατώντας το άγαλμα του Απόλλωνος) πηδούν μ' αυτό σε γκρεμούς και από βράχια απότομα και υψηλά, φορτωμένοι με γιγαντιαία δένδρα που ξερρίζωσαν και προχωρούν σε στενότατους ατραπούς φορτωμένοι μ' αυτά.
Το εν λόγω άγαλμα (Παλλάδιον, βρέτας;) ήτο γενικής μαγικής-μαγνητικής χρήσεως κατάλοιπον ίσως ενός προηγηθέντος προπανάρχαιου, ελληνικού και αυτού, υπερπολιτισμού (του αθανατοποιηθέντος και ¨μετασταθέντος μετά της γαίας του χρυσού ελληνικού γένους;), άγαλμα του οποίου παρόμοιον και δια το οποίον ίσως εγένετο και ο δια την αλληγορικώς ¨Ελένην΄ τρωικός πόλεμος.
ΥΓ.
Προσέξατε το ι σ χ υ ν π α ρ έ χ ο ν π α ν τ ί π ρ ά γ μ α τ ι δια το άγαλμα του Απόλλωνος... ήτοι μπορεί τα πάντα... άρα ένας μηχανισμός και δια το κυριεύειν (άλωσις) πόλεις. Θεϊκή τεχνολογία! Όπως και η ¨Ελένη¨ η λεγομένη Ελέπτολις ( η κυριεύουσα πόλεις) η Ελένη-μαγικό εργαλείο που κατεσκόπευσε τις συνομιλίες των εντός του δουρείου ίππου...
(Δεν κρατιόταν ο Όμηρος...), η αλήθεια καίει κι όποιος την λέει καίγεται αλλά όπως ο Ηρακλής, αν δεν ¨λαμπαδιάσης¨απ' αυτήν μαρτυρήσας αυτήν δεν μπορείς λυτρωθήναι αναβήναι, φιλανθρώπως και φιλοθέως, εις το Όλυμπον των θεών της συμπαντικής αλήθειας.
ΑΡΡ.
τώρα εδώ υπάρχει κάτι που μάλλον δεν καταλαβαίνω [;]... ο ληθαίος βρίσκεται στα τρίκαλα! μιλάμε δλδ για θεσσαλία, όχι για μαγνησία ούτε και για πήλιο, εκείνο το Μάγνησιν βέβαια δεν ξέρω τί σημαίνει... ήταν διαφορετικές οι ονομασίες την εποχή εκείνη; ήταν άλλα τα τότε όρια των σημερινών νομών; άλλη διάταξη γης; και σκέφτομαι και κάτι άλλο... ο παυσανίας δίνει μια πληροφορία που προφανώς ίσχυε κατά την εποχή του ή κατά κάποια άλλη παρελθοντική εποχή του... τα ενεργειακά δυναμικά των τόπων παραμένουν ίδια και σήμερα; με τόσες υπο-αλλαγές και υπο-αναδιαρθρώσεις από το τότε μέχρι το σήμερα, το βλέπω λίγο δύσκολο να παραμένουν ίδια...
ΑΡΡ. : τώρα εδώ υπάρχει κάτι που μάλλον δεν καταλαβαίνω [;]... ο ληθαίος βρίσκεται στα τρίκαλα! μιλάμε δλδ για θεσσαλία, όχι για μαγνησία ούτε και για πήλιο.
Η αρχαία Θεσσαλία, το βασίλειο του Πηλέα περιελάμβανε όλες αυτές τις περιοχές.Και άλλωστε σύμφωνα με το λεξικό του Ησύχιου οι Μάγνητες ήταν έθνος της Θεσσαλίας.
Ο Όμηρος αναφέρει ότι το βασίλειο του Πηλέα περιελάμβανε δύο βασικές «περιοχές» : την Φθία και την Ελλάδα.Είναι δεδομένο ότι η Φθία αποτελούσε μια ΕΥΡΥΤΑΤΗ περιοχή που εντοπίζεται ΒΟΡΕΙΩΣ του Σπερχειού. Ανάμεσα στα πολλά το αποδεικνύει η επιβίωση εκεί, κατά τους ιστορικούς χρόνους του τοπωνυμίου «Αχαϊα Φθιώτιδα».Ο ποιητής σ’ αυτόν τον χώρο, βορείως του Σπερχειού, κατανέμει γενικά οκτώ βασίλεια και μαζί με του Πηλέα γίνονται εννέα.
Εννέα βασίλεια.!! Μιλάμε για μια πολύ μεγάλη περιοχή που περιλαμβάνει την σημερινή Θεσσαλία, Μαγνησία και Φθιώτιδα.
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%98%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%AF#/media/%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%BF:Ancient_thessalia.PNG
Η πατρίδα του Αχιλλέα βρίσκεται κοντά στον ποταμό Σπερχειό και την κοιλάδα του και είναι αυτή η περιοχή που πολλοί αποκαλούν "Βασική Φθία" η οποία όπως υποστηρίζουν συνδέεται πολιτικά, με ένα είδος χαλαρής ομοσπονδίας με τα γύρω βασίλεια .
Για να κατανοήσουμε την χρήση της λέξης Φθία και στην ευρύτατη θεσσαλική ζώνη πρέπει να τονίσουμε ότι στα βόρεια σύνορά της "Βασικής Φθίας" απλώνεται μια ευρύτερη Φθία που μερικοί την αποκαλούν "Μείζονα Φθία" .
Αυτή, η "Μείζονα Φθία", περιλαμβάνει τα άλλα οκτώ "Θεσσαλικά" βασίλεια, ίσως όχι όλα :
Το βασίλειο του Πρωτεσιλάου (Φθίοι)
του Ευρυπύλου (Φθίοι)
του Μαχάονα - Ποδαλείριου (Οιχαλία… Τρίκκη, Ιθώμη)
του Ευμήλου (Φερές -Ιωλκός)
του Φιλοκτήτη ( Θαυμακία, Μηθώνη… )
του Πρόθοου (Μάγνητες)
του Γουνέα (Αινιάνες - Περραιβοί)
του Πολυποίτη (Λαπίθες)
Μάγνησιν Ύ λ α ι= Μέρος όπου υπάρχει αντίστροφη μαγνητική ενέργεια.! Για αυτό και έχουμε ΑΙΩΡΗΣΗ.!Δεν έχετε ακούσει για την Μαγνητική αιώρηση;; Μαγνητική ανύψωση (Magnetic levitation), ή μαγνητική αιώρηση (magnetic suspension) είναι μια μέθοδος με την οποία ένα αντικείμενο αιωρείται χωρίς υποστήριξη παρά μόνο από μαγνητικά πεδία.
Δέν είναι χωριό..αλλά συγκεκριμένο σημείο.
Πραγματικά οι αναφορές του Ομήρου στον αριθμό των Νηών των Βασιλείων (Ραψωδία Β) είναι ενδεικτική της δύναμης των. Βέβαια οι γεωγραφικές αναφορές του Ομήρου σε κάποιες περιπτώσεις διαφέρουν από τις σημερινές που σημαίνει ότι ίσως μεσολάβησαν διάφορα γεωλογικά φαινόμενα
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9D%CE%B5%CF%8E%CE%BD_%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%82
ΚΙΜΩΝ
όχι εγώ δεν έχω ακούσει ούτε και γνωρίζω τίποτα από όσα λέτε, έθεσα ενα συγκεκριμένο ερώτημα αναφορικά με το πήλιο που αναφέρθηκε παραπάνω, συγκεκριμένα εκείνο το σημείο με ενδιέφερε να ξεκαθαρίσει. κι από ό,τι φαίνεται τελικά ξεκαθάρισε, δεν σχετίζεται το πήλιο με την αβαρία και τις ανυψώσεις που λέτε, μάλλον μπέρδεψε η μαγνησία, αλλού συνέβαιναν αυτά που λέτε. ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Δημοσίευση σχολίου