Αυτά είναι τα ελληνικά NH-90. Κορυφαία τεχνολογία. Περιμένουν την υπογραφή μια FOS 50 mil για να επανέλθουν σε πτητική κατάσταση. Θα μπορούσαμε να πάρουμε ένα αριθμό από τα NH-90 που αποσύρουν άλλες χώρες σε τιμή σκότωμα και να υπογραφεί μία μεγαλύτερη FOS.
Δεν υπάρχει λόγος να παρακάμψουμε έτσι απλά τα NH-90, ενώ είναι καθηλωμένα εξαιτίας της μη υπογραφής FOS από μεριάς, και να κατευθυνθούμε αμέσως στα UH-60M. Για να πάρουμε 40~ UH-60 M, χρειαζόμαστε 2 δις. Αντέχει η οικονομία τέτοια αγορά, ενώ το ΠΝ περιμένει τον σωτήρα του;;
Μπορούμε να δώσουμε 2 δις, όταν τα F-16 ακόμα δεν φέρουν Harpoon, Agm- 88, rampage, spice;; Πρέπει να βάλουμε πρώτα τάξη σε αυτά που έχουμε και τα NH-90 έχουν κορυφαίες επιδόσεις, απλά είναι πιο απαιτητικά. Μία καλή FOS και η αλλαγές που θα φέρει η airbus στην υποστήριξη θα μας έδινε πολύ γρήγορα τα νούμερα που χρειαζόμαστε για αντικατάσταση των Huey.
Είναι ακατανόητη η στάση των πάντων απέναντι σε αυτά τα σύγχρονα ελικόπτερα,τι σκοπεύουν να τα κάνουν,στατικά εκθέματα;;
2 σχόλια:
Καλημέρα , θεωρείς ότι έχουν ή μπορούν να διορθωθούν τα προβλήματα τους ? Γιατί πολλοί τα αποσύρουν , αν ναι είναι καλύτερα από τα blackhawk? και έχει νόημα να προμηθευτούμε και άλλα από Σκανδιναβικές χώρες και Αυστραλία . Είναι πιο γρήγορα από τα ήδη υπάρχοντα ? και έχουν ικανοποιητικές ικανότητες ελιγμών και νυχτερινών δυνατοτήτων που μας λείπουν ?
Το να έχουμε πάρει 15 χρόνια ελικόπτερα χωρίς fos με ξεπερνάει . Γαμώ τους προδότες που έχουμε .
kakos04
Καλημέρα Νικόλα ...ναι θεωρώ ότι μπορούμε να τα διορθώσουμε κανιβαλίζοντας υλικά από αυτά που αποσύρουν άλλοι.Το Nh-90 έχει τεράστια προβλήματα υποστήριξης σε παγκόσμιο επίπεδο. Στην Ελλάδα δίνεται τώρα μια τελευταία ευκαιρία με την παραλαβή των τελευταίων 6, την ενσωμάτωση μιας σειράς τροποποιήσεων στα υπάρχοντα και τη δρομολόγηση τεχνικής υποστήριξης 50 εκ.
Δημοσίευση σχολίου