ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2021

Θεσσαλονίκη...Γ' Σώμα Στρατού.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ : 

Στη Θεσσαλονίκη στο Γ´Σώμα Στρατού πρέπει να διαδραματίστηκε χθές ο εξής διάλογος:

Στρατηγός:
- Πρέπει να στολίσουμε καμία φάτνη και γενικά να κάνουμε ένα γιορτινό ντεκόρ στο προαύλιο στη Λεωφόρο Στρατού.
👮🏻‍♀️ Επιτελάρχης:
- Μάλιστα στρατηγέ μου. Να βάλουμε και Άγιο Βασίλη;
👨🏻‍✈️ Στρατηγός:
- Φυσικά! Μαζί με ξωτικά!
👮🏻‍♀️ Επιτελάρχης:
- Έχουμε μόνο δυο. Αλλά μας άφησαν και ένα οι Ιρλανδοί του NDC που τους έμεινε από το Saint Patrick’s Day.
👨🏻‍✈️ Στρατηγός:
- Ε;
👮🏻‍♀️ Επιτελάρχης:
- Τα λεγόμενα Leprecons στρατηγέ μου, αυτά με το ιρλανδικό τριφύλλι.
👨🏻‍✈️ Στρατηγός:
- Ξωτικό δεν είναι και αυτό;
👮🏻‍♀️ Επιτελάρχης:
- Ναι στρατηγέ μου αλλά είναι από άλλη γιορτή, ιρλανδική, που γίνεται κάθε Μάρτιο για τον προστάτη άγιο τους.
👨🏻‍✈️ Στρατηγός:
- Λες να το καταλάβει κάνεις;
👮🏻‍♀️ Επιτελάρχης:
- Αν δεν πετάξουμε Guinness και Jameson από δίπλα, μπορεί και όχι.
👨🏻‍✈️ Στρατηγός:
- Δε γαμιέται! Βάλε τα φαντάρια να το στήσουν. Σήμερα!
👮🏻‍♀️ Επιτελάρχης:
- Διατάξτε!

Μαλάκα μου δεν υπάρχουν αυτά που γίνονται σε αυτόν τον τόπο,είναι ένα ατελείωτο (αλλά και θλιβερό) τσίρκο η φάση όλη. Η φωτογραφία είναι αληθινή από την τοποθεσία Γ' Σώμα Στρατού., ξέχασαν να βάλουν τον Legolas. Ξωτικό είναι κι αυτός.

Τι στο καλό ξέρουν από που περνώ και τα στήνουν μόνο για μένα ;;; 

4 σχόλια:

Μμ. είπε...



Μαλάκα μου, δεν...


..........................


Μαλακίδιον!, και που αν ίδης και την τελικήν νουδοσυριζοφάσιν, Λοατκί σύμπλεγμα Έλληνοχριστιανού και Οθωμανομογγόλου στρατιώτου και υπέρανω
αυτού επιγραφήν με την αιτίαν αυτού γεγραμμένην:
¨Ειρήνη και φιλία, ζήτω η νέα ανωμαλία.¨ Και υπό κάτω:
¨Ανοίξ'τε κώλοι,
ανοίξ'τε σύνορα,
η οικουμένη πάσα
Σόδομα και Γόμμορα.¨


ΥΓ.

Στην Χονο λουλού, στην Χονο λουλού...
.........................................

Η Χονολουλού τα έχει όλα. Άμμο για τα παιδιά, ήλιο για την γυναίκα, καρχαρίες για την πεθερά!

(KEN DOOD, Βρετανός κωμικός.)


kakos04 είπε...

Δεν υπάρχουν λέμε, μας προετοιμάζουν για το lord of the rings του χρόνου στο Amazon τέτοια εποχή. Άσχετο αλλά αυτό το ξωτικό πάει πακέτο με ένα κασελακι με χρυσό. Μήπως μπερδεύτηκε κανείς και το πήρε να το εξαργυρώσει γιατί δεν το βλέπω εκεί γύρω. Δεν υπάρχουν....

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Φίλε Μμ...τώρα για την Χονολουλού ξέρω ένα ανέκδοτο, αλλά αν το πω...ο στριμμένος σχολιαστής που μου γράφει ότι δεν είμαι σοβαρός μετά θα βρεί πάτημα για να μου πει κι άλλα.!!
χαχαχα Πάντως ναι έχεις δίκιο η Χονολουλού τα έχει όλα.!!!

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Φίλε Νικόλα...μιλάμε όταν το είδα νόμιζα ότι κάποιος μου έκανε πλάκα. Μετά λογικά ακολουθούν οι κλόουν 🤡 και ύστερα οι ακροβάτες....για το κασελάκι με το χρυσό έχεις δίκιο.

Ούτε ένα τσουκάλι με χρυσάφι ρε παιδί μου, τίποτα. Νόμιζα ότι θα μου πει το ξωτικό : Πιάσε μια Guinness Patrick.