ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2022

Εσείς που ψηφίζετε όλα αυτά τα λαμόγια....θα την πληρώσετε την νύφη και μάλιστα πολύ ακριβά.!!

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Ο κύριος της φωτογραφίας είναι ο Γεώργιος Μυλωνογιάννης, ο μέχρι χθες πρόεδρος της ΕΛΛΑΚΤΩΡ που έχει τη διαχείριση της «ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ» με πλειοψηφική συμμετοχή της τάξης του 65,8%. Όπως φαίνεται η Reggeborgh ζήτησε την παραίτηση του.
 
Η ΕΛΛΑΚΤΩΡ από πέρσι τον Ιανουάριο ανοίκει πλειοψηφικά στο ολλανδικό fund Reggeborgh Invest. Ο Μυλωνογιάννης ανέλαβε Πρόεδρος της ΕΛΛΑΚΤΩΡ μετά από εισήγηση της Reggeborgh Invest ως αντάλλαγμα στη συμφωνία που έκλεισε με μεσολάβηση του Κυριάκου Μητσοτάκη τον περασμένο Ιανουάριο.
 
Ο Γεώργιος Μυλωνογιάννης είναι νομικός και ιδιοκτήτης της νομικής φίρμας FDMA.
Είναι επίσης από το 2019 Νομικός σύμβουλος για φορολογικά θέματα, του «Πρωθυπουργού» Κυριάκου Μητσοτάκη, και είχε διατελέσει σύμβουλος επενδύσεων την τριετία 1990 - 1993 διακυβέρνησης του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη.
 
Πριν ένα μήνα ο κατασκευαστικός βραχίονας του ΕΛΛΑΚΤΩΡ με την επωνυμία ΑΚΤΩΡ παρέδωσε αυτοκινητόδρομο στη Ρουμανία και στις 9-12-2021 ο Κυριάκος Μητσοτάκης βρέθηκε με τον Χένρι Χόλτερμαν, μεγαλομέτοχο της ολλανδικής Reggeborgh, βασικής μετόχου της ΕΛΛΑΚΤΩΡ.
Η Reggeborgh εξέδωσε ανακοίνωση σε μια προσπάθεια να αποσυνδέσει τη συνάντηση που είχε ο Χόντερμαν με τον Κούλη από την αντιπαράθεση που έχει η εταιρεία με την Greenhill και την Kiloman για την ΕΛΛΑΚΤΩΡ, καθώς και με την πίεση που ασκεί προς την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, ζητώντας να ενημερωθεί εάν η τελευταία διεξάγει έρευνα εις βάρος της.
 
Η Reggeborgh είχε στείλει νέα εξώδικη δήλωση την Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2021, προς όλα τα μέλη του Δ.Σ. της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, διαμαρτυρόμενη για το απίστευτο γεγονός της μη ενημέρωσής της μέχρι σήμερα, σχετικά με τη συνεδρίαση του Δ.Σ. της Επιτροπής της Δευτέρας, 29ης Νοεμβρίου 2021 και τις συναφείς παράνομες διαρροές προς τον τύπο.
 
Η Reggeborgh επισημαίνει ότι παρ’ ότι έχει επενδύσει τα τελευταία χρόνια άνω των 200 εκατομμυρίων ευρώ στην ΕΛΛΑΚΤΩΡ αλλά και τον χρηματοπιστωτικό κλάδο, εντούτοις υφίσταται άνιση και διακριτική μεταχείριση κατά παράβαση του ευρωπαϊκού δικαίου και βλάβη των συνθηκών υγιούς ανταγωνισμού, αλλά και ζημία της εθνικής οικονομίας. Μάλιστα κοινοποιεί την εξώδικη δήλωσή της προς τον Εισαγγελέα Οικονομικού Εγκλήματος για την ενεργοποίησή του.
 
Τι γίνεται με την ΕΛΛΑΚΤΩΡ και την Greenhill; Η Greenhill Investment Limited των δύο εφοπλιστών Μπάκου και Καϋμενάκη έχει τα δικαιώματα ψήφου που αντιστοιχούν μόνο σε 3,33 εκατ. μετοχές. Οι δύο τελευταίοι έχουν καταθέσει και αίτημα αναβολής της Γ.Σ. όπως και η Pemanoaro Limited. Το αίτημα της τελευταίας έγινε δεκτό και η γενική συνέλευση αναβλήθηκε για τις 22 Απριλίου.
Τα δικαιώματα ψήφου για τις υπόλοιπες μετοχές που ελέγχει (39,647 εκατομμύρια μετοχές ή 18,5% της ΕΛΛΑΚΤΩΡ) έχουν εκχωρηθεί σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΧΑΕ, που παρουσίασε ο κ. Μυλωνογιάννης, ως ενέχυρο στην πρωτοεμφανιζόμενη εταιρεία Aiolos Investor. Συνεπώς κατά τον πρόεδρο της ΕΛΛΑΚΤΩΡ η Greenhill μπορεί να συμμετάσχει στη συνέλευση μόνο με τα 3,33 εκατ. μετοχές / δικαιώματα ψήφου.
 
Ο κ. Σωτηρόπουλος αναρωτήθηκε «ποια είναι η εταιρεία Aiolos. Έχουμε ακούσει καμιά δεκαριά υπεράκτιες εταιρείες από την πλευρά Μπάκου – Καϋμενάκη – Καλλιτσάντση. Τι σχέση έχει; Για να έχει τα δικαιώματα ψήφου η Aiolos σημαίνει πως έχει συσταθεί ενέχυρο επί σχεδόν όλων των μετοχών που φέρονται να ελέγχει η Greenhill. Άρα η τελευταία οφείλει χρήματα στην Aiolos. Σε ποιον πραγματικά ανήκουν αυτές οι μετοχές;»
 
Συμπέρασμα : 
 
Καταλάβατε τώρα γιατί τρέχει ο Κούλης για την Αττική Οδό, δεν έχει εμφανιστεί πουθενά δυο μέρες τώρα, και γιατί εδώ και τρία χρόνια δεν έχει καταθέσει πόθεν έσχες το κωλόσογο. Μην πέσετε από τα σύννεφα όπως πέσατε με την περιουσία του Τράγκα αν εμφανιστούν μεγαλομέτοχοι σε offshore εταιρίες και funds που εμπλέκονται με τα παραπάνω.
 
Παραιτήθηκε ο τύπος που έχει γεμίσει την κοιλάρα του 20 χρόνια διευθύνων σύμβουλος στη Αττική οδό,σε ένα δυο μήνες θα τον εκμεταλλευτούν κάπου άλλου,πολύ πιθανόν και θέση σε νέα κυβέρνηση ο κύριος…νομίζω κουτί του ήρθε η όλη κατάσταση,ούτε σχεδιασμένη να την είχαν!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: