ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2021

Covid kai madness free

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Αυτά είναι.
 
Στο βουνό, με το τζάκι του, την δορυφορική και το ινετρνετ του, αλάργα από τους παλαβούς. Ιδανικό και για τηλεργασία. Καλύτερα να ακούς τους λύκους να ουρλιάζουν παρά τον Αδωνι και τον Βασιλακόπουλο.
 
Covid kai madness free
 
Και έχω και τον Βρασίδα να μου λέει :  Το θέμα είναι ότι ούτε εκεί θα σε αφήσουν ήσυχο....θα έρθουν με ελικόπτερα να σε πάρουν γιατί θα είσαι δημόσιος κίνδυνος.
 
Kαλά  ας μαζέψουν πρώτα αυτούς στις πόλεις και μετά αν τους μείνει χρόνος μαζεύουν και μένα.Καλημέρα Λυκόπουλα μου.

3 σχόλια:

kakos04 είπε...

Καλησπέρα ,:) κάτι αντίστοιχο λέω και εγώ σαν ιδέα , αλλά σαν φαροφύλακας κάπου απομακρυσμένα στην ερημιά μακριά από κόσμο να ρίχνουμε και καμιά βουτιά . Μουσική , βιβλία , λίγο διαδίκτυο και ένα pc να παίζουμε και κανένα παιχνιδάκι , και φυσικά τα κουβαδάκια μας & μάσκα. Μόνο μην είναι στον χάρτη να μας βρίσκουν , χτες ρίξαμε τις τελευταίες ελιές και με ψάχνει ο πατέρας μου ήδη για κλαδέματα χαχαχα .

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Καλησπέρα Νικόλα...εντάξει τα καλοκαίρια θα έρχομαι εγώ στον Φάρο...και τον χειμώνα εσείς στην καλύβα μου πάνω στο βουνό. Αυτό με την θάλασσα το σκέφτηκα και εγώ διότι μου αρέσει πολύ το κολύμπι και το ψάρεμα....αλλά στο μέλλον ένα θέμα με τσουνάμια και άνοδο της στάθμης της θάλασσας θα το έχουμε.

Έρχονται δυνατοί σεισμοί και και οι σεισμοί φέρνουν τσουνάμια.!! Αλλά και στο βουνό θέλουμε υπέδαφος στέρεο και γρανιτένιο. Ψηλά μακριά και σε στέρεο έδαφος θέλουμε καλύβα...θα μπορούμε να ψαρεύουμε σε λίμνη η στο ποτάμι δίπλα.

ΑΡΡ. είπε...



Μακάριος όποιος εννόησε ότι πληρότης ζωής, υγεία και ευδαιμονία σημαίνει, ισορροπημένα, δημιουργική δράσις και διασκεδαστική από-δρασις.

(Αλητάρχης.)