ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2021

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΜΈΤΩΠΑ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΤΏΡΑ

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΜΈΤΩΠΑ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΤΏΡΑ (Του πολεμικού ανταποκριτή του ιστολογίου μας).

Εμφανώς το "business as usual". Κανένα μπλοκ στον Κραουνάκη, αφού η Ακρίτα έμαθε να προσέχει ή κανένα άλλο δοκιμαστικό σε προφίλ κυρίως όμορφων γυναικών, τελείως αναίτια.
 
Στο backstage όπως οι μάχες είναι άγριες μετά την ακρόαση του Ζουκη από το Κογκρέσο και κάτι ασυνήθιστα blackout μεγάλης διάρκειας του Facebook, που οδήγησαν και σε αυτό το εξώφυλλο του Τime. Για να απαντηθεί το υπαρξιακό delete or not delete, σημείωσε τα πιο κάτω:
6+1 πράγματα είπε στην Γενική Συνέλευση των μετόχων του ο Μαρκ Ζούκεμπεργκ για το μέλλον του Facebook, πριν λίγους μήνες:
 
- Θα συνεχίσει να εστιάζει στα groups. Αυτή τη στιγμή το Facebook έχει 2,9 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες (και άλλα 2δισ μη ενεργούς). 700 εκατομμύρια από αυτούς είναι σε Groups.Θα προσθέσει την δυνατότητα στα groups να είναι συνδρομητικά, με πληρωμή. 
 
- Θα σταματήσει ο αλγόριθμος να εστιάζει σε συζητήσεις που θεωρούνται πολιτικές. Να πάτε αλλού, λέει. Τι το κάναμε εδώ, καφενείο;; (Ουπς)
 
- Θεωρεί την Apple, που ο συνιδρυτής της έφτιαξε ήδη δικό του κρυπτονόμισμα, τον κύριο ανταγωνιστή του. Aλλα και γιατί ο μεγαλύτερος στις ΗΠΑ κατασκευαστής υλικού υπολογιστών δεν συμφωνεί με τις δικές του εμπορικές επιλογές στις προδιαγραφές του metaverse, βάζοντας του και τρικλοποδιές μέσω του λειτουργικού Ios, που δίνει στον χρήστη την δυνατότητα να αποκλείει τα spyware που καταγράφουν τα πάντα.
 
- Υπεραμύνθηκε όμως και της συγκέντρωσης προσωπικών δεδομένων γιατί αυτό είναι, λέει, που επιτρέπει στις μικρές εταιρείες να κάνουν πετυχημένες διαφημίσεις. Δικό του είναι το fb, ότι θέλει το κάνει. 
 
- Θα επενδύσει στο να κάνει το Facebook την νο 1 πλατφόρμα εμπορίου. Το Facebook έχει βοηθήσει, λέει, ήδη 200 εκατομμύρια μικρές επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο να ανταγωνίζονται με ελάχιστο κόστος τις μεγαλύτερες διαφημίζοντας τα προϊόντα τους αποτελεσματικά. 
 
- Θα επενδύσει στις 3D virtual reality εμπειριες των χρηστών, ακολουθώντας τον ανταγωνισμό κινεζικών εταιρειών κυρίως, που προφέρουν ήδη τέτοιες υπηρεσίες σε δικές τους πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως η Alibaba.
 
Εντός αυτής της εταιρικής στρατηγικής, άλλαξε ήδη το logo της εταιρίας και, εντός του πολύ εγγύς μέλλοντος, αναμένεται και η μετονομασία της εδώ πλατφόρμας σε Metaverse με όλα τα πιο πάνω χαρακτηριστικά.
 
ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ "ΠΑΙΖΕΙ":
 
1-Μία άνευ προηγούμενου τεχνο-πολιτικη μάχη για να διατηρηθεί το σημερινό μοντέλο web2.0 με τις παρακολουθήσεις, τους αποκλεισμούς περιεχομένου και τα ανεξέλεγκτα fake-news , όσο γίνεται. Το επερχόμενο νέο web3.0  επί των τεχνολογιών blockchain δείχνει ήδη απειλητικό και θα κλείσει πολλά "μαγαζιά" τύπου facebook και google στο προσεχές μέλλον.
 Το metaverse με τα avatars είναι το "όπλο" για μια μάχη οπισθοφυλάκων για την συνέχιση της παρακολούθησης των χρηστών-αντικειμενων. Τα data που παράγουν είναι το νέο χρυσάφι.
 
2- Μια παράλληλη μάχη επικράτησης επί του metaverse. Προς το παρόν δείχνει άλυτο το πρόβλημα πως να στείλεις το avatar σου που έφτιαξες πχ στο google η στην Amazon να συμμετέχει στις 3D διαδικτυακές εμπειρίες συναυλιών, sex ή shopping στο facebook, ή το αντίστροφο, με την ίδια ευκολία που σήμερα κινείσαι από ιστοσελίδα σε ιστοσελιδα. Ο λόγος δεν είναι μόνο τεχνικός, ασυμβατότητα τεχνικών προδιαγραφών. Είναι κυρίως εμπορικός αφού κάθε avatar "κουβαλάει" και όλα τα data- χρυσάφι που η κάθε αντίστοιχη μηχανή συνέλεξε. Δεν τα δίνει κανείς αυτά στον ανταγωνιστή του για να του κλέψει την διαφημιστική πίτα...
 
3-  Ένας αθέατος για τους πολλούς πόλεμος για το ποιο ψηφιακό μέσο συναλλαγών τύπου "κρυπτονόμισμα" θα κυριαρχήσει εντός του ψηφιοποιημένου μας κόσμου. Και αυτός έχει και τεράστιες γεωπολιτικές διαστάσεις λόγω του προβαδισματος της Κίνας σε αυτόν τον τομέα με το ψηφιακό γουάν και τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου που προσφέρει ήδη. Αντίστοιχη υποδομή η Δύση δεν έχει ακόμα αναπτύξει και περιμένει από τον Ζουκη ή την Amazon να παράγουν τα αντίστοιχα "όπλα" και για αυτόν τον πόλεμο. Εξ ου και οι εκβιασμοί στις κυβερνήσεις για φορολογικές ασυλίες ή προνόμια παραβίασης άρθρων των Συνταγμάτων. Αλλά και οι προχθεσινές ανακοινώσεις του Πούτιν περί αποχώρησης της Ρωσίας από το διατραπεζικό σύστημα υπό το δολάριο SWIFT για συμμετοχή στο αντίστοιχο Κινεζικό (2 SWIFT Ουπς! Τι έγινε βρε παιδιά;;).
 
Σημειώστε ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο, λόγω του κορονοϊού, εκτινάχθηκε κατά 21%, παρασύροντας αντίστοιχα και τα ανέτοιμα δίκτυα logistics να παρακολουθησουν αυτή την μεταβολή σε πολύ μεγάλη κρίση.
 
Ποιός θα κερδίσει;;
 
Όποιος έχει μαζί του τους πιο πολλούς και είναι και πιο γρήγορος. Δεν έχει πλέον και πολύ μεγάλη σημασία και το ποιος είναι πιο πλούσιος.
 
Φυσικά και θα πάρει 2-3 χρόνια ακόμα (αν δεν καταρρεύσουν εν τω μεταξύ τα πάντα λόγω της ενεργειακής και οικονομικής κρίσης που έχει δημιουργήσει τεράστια προβλήματα και στην προσφορά και την ζήτηση της πραγματικής οικονομίας))για να έχει κριθεί και η μάχη του παλιού web2.0 με το επερχόμενο web3.0. Αυτό που αλλάζει τα πάντα όσα γνωρίζουμε και τα θεωρούμε δεδομένα.
Όπως πχ τις συνήθεις συναλλαγές με την εκτελεστική εξουσία ή και με κύκλους από θεούσες. 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: