ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τετάρτη 17 Ιουλίου 2019

Το πρώτο βαρύ παγοθραυστικό της Κίνας – παράκαμψη των παλαιών δρόμων του εμπορίου

ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ : Δεν είναι παράκαμψη, αλλά ΕΝΩΣΗ ΚΟΜΒΙΚΩΝ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ μεταξύ τους, για να αποκτήσει η Κίνα την Πλανητική Κυριαρχία. Τα λέγαμε πριν καν συνδέσουν το θέμα πάγος-παγοθραυστικό- Κίνα ΌΛΟΙ οι υπόλοιποι , και ακόμα δεν έχουν καταλάβει το σχέδιο της Κίνας. Τι λέγαμε εδώ :......" Η Κίνα σχεδιάζει ένα Παγκόσμιο Δίκτυο....το σχέδιο που παρουσιάζει στα φανερά και δημόσια «Μια Ζώνη, Ένας Δρόμος», είναι ο αντιπερισπασμός για να κρύψει το πραγματικό σχέδιο. Αυτό που την ενδιαφέρει δεν είναι τόσο το εμπόριο, αλλά στόχος της Κίνας στη διάρκεια των ερχόμενων δεκαετιών είναι να καταστεί περιφερειακή δύναμη και, παράλληλα, να είναι σε θέση να προβάλει την ισχύ της σε έναν ευρύτερο της περιφέρειάς της χώρο. Για να το καταφέρει αυτό θα πρέπει να ΕΝΩΣΕΙ  ΚΟΜΒΙΚΑ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ. Πάντα φυσικά υπό τον δικό της στρατιωτικό έλεγχο. Φανταστείτε  να δημιουργήσει ένα ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΔΙΚΤΥΟ που θα ΕΝΩΝΕΙ γεωφυσικά-στρατιωτικά-ενεργειακά-οικονομικά  ΑΡΚΤΙΚΗ και ΜΕΣΟΓΕΙΟ.!! Το λιμάνι του Πειραιά αποτελεί στρατηγική κομβική θέση για τον σκοπό αυτό.Τα "βήματα" της Κίνας που γίνονται , δεν γίνονται ούτε για την ενεργειακή αυτονομία, ούτε για εμπορικούς λόγους . Τα Βαλκάνια ενώνονται με την ΜΕΣΟΓΕΙΟ...τα λέγαμε εδώ. Η πλωτή ένωση Αξιού-Μοράβα-Δούναβη είναι για να ΕΝΩΣΕΙ ΑΡΚΤΙΚΗ με ΜΕΣΟΓΕΙΟ για ΠΟΛΕΜΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ.!!"
 Το πρώτο βαρύ παγοθραυστικό – ερευνητικό πλοίο της Κίνας αναμένεται να αναλάβει αποστολές μέσα στο τρέχον έτος. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την China Daily, το νέο παγοθραυστικό Xuelong 2 (Δράκος του χιονιού 2) είναι το πρώτο παγοθραυστικό εξ ολοκλήρου κινεζικής σχεδίασης.

Πρόκειται για ένα πλοίο ειδικού σκοπού, το οποίο έχει προβλέψεις στην κατασκευή του για πλοήγηση σε ύδατα καλυμμένα από πάγο για την δημιουργία προσβάσιμων υδάτινων οδών στην εμπορική ναυσιπλοΐα. Επιπλέον, το πλοίο διαθέτει την μοναδική ικανότητα να σπάζει τον πάγο κινούμενο προς δύο κατευθύνσεις και έχει επιχειρησιακή αυτονομία περίπου δύο μήνες.
Αν και αναφέρεται ότι το πλοίο είναι εξ ολοκλήρου κινέζικης σχεδίασης, ωστόσο υπήρξε συνεργασία μεταξύ της φινλανδικής εταιρείας Aker Arctic και του Ινστιτούτου Ναυτικών Μελετών της Κίνας στη Σαγκάη για τον σκοπό αυτό.
Το σκάφος έχει μήκος 122,5 μέτρα, πλάτος 22,3 μέτρα και εκτόπισμα σχεδόν 14.000 τόνων. Θα μπορεί να διεξάγει γεωλογικά – βιολογικά πειράματα και έρευνες στις περιοχές της Αρκτικής και της Ανταρκτικής, εκτός του βασικού του ρόλου της διάνοιξης θαλάσσιων οδών σε παγωμένα ύδατα.
Τον περασμένο Ιούνιο δημοσιεύθηκε η λεγόμενη Αρκτική Πολιτική της Κίνας, η οποία σύμφωνα με το Πεκίνο αφορά τη δημιουργία ενός «πολικού δρόμου του μεταξιού», επεκτείνοντας την πρωτοβουλία «Belt And Road Initiative» του Κινέζου προέδρου Σι Τζινπίνγκ.
Με τον τρόπο αυτό θα εξασφαλιστεί μία ακόμα θαλάσσια οδός προς τις δυτικές αγορές, παρακάμπτοντας την κλασική διαδρομή μέσω του Ινδικού Ωκεανού και της διώρυγας του Σουέζ.
Στα ίδια πλαίσια, η Κίνα πρόκειται σύντομα να αποκτήσει και το πρώτο της πυρηνοκίνητο παγοθραυστικό πλοίο αυξάνοντας ακόμα περισσότερο τις δυνατότητές της στον τομέα αυτόν.

πηγή
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: