ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021

Σκηνή από τα "Προσεχώς"...

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Σκηνή από τα "Προσεχώς"...

Θα πέσει πολύ φαπα, το είδα εγώ το όνειρο! Κι ο Σαμ παίζοντας "Θύμισε μου την αρχή"....

Ετοιμάζουμε εκδρομικό για να πάμε να φάμε στην ταβέρνα του Ζιώγα. Το καλύτερο μενού έχει... κοτομπουνιές αλά κρεμ, σφαλιάρες φλαμπέ και για επιδόρπιο μους από σχισμένο πουκάμισο! 

Την καλημέρα μου σε όλους και ξεκινάτε εντατικά μαθήματα "μαγειρικής" ..Αναρωτιέμαι αν στις σφαλιάρες είχαν βάλει και λαδορίγανη;; Έμαθα έχει και κοπανιστό καλό! Στα τόσα χρόνια στις ταβέρνες δεν έχω δει τόσο νόστιμο (φαγητό). Και χειροποίητη χτυπητή...και σκορδόμπουνο για ορεκτικό.

1 σχόλιο:

Μμ. είπε...


ΕΜΑΘΑ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΨΑΡΙ ΨΩΝΙΟ.

Καλύτερα ωμοφάγος
παρά σφαλιαροφάγος.

...............................

Έμαθα πώς είσαι (χονδρό) ψώνιο
είσαι και τσαμπουκάς;
πώς στην γκλίτσα του τσοπάνη
εμβόλια ζητάς.

Έμαθα πως ζάρια παίζεις
και τηλεπερπατάς
τον σκασμό ποτέ δεν βγάζεις
και θάνατο σκορπάς.

Τούρνε και τούρνε, τούρνε νέ;
πες το, βρε ψώνιο, βρε ψάρι μου, το ναι.
.....................

(Αχ Βασιλάκο, Βασιλάκι
ξύλο που θα το φας,
μέσα στο ξένο περιβολάκι
θα γίνη σαματάς.)

Ε ρε, κορωνογλέντια!