ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Κυριακή 29 Μαΐου 2022

Όπου φύγει φύγει τα ελληνικά τάνκερ και από την Αγγλία λόγω της υποστήριξης του Κούλη στην Λίβερπουλ.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Όπου φύγει φύγει τα ελληνικά τάνκερ και από την Αγγλία λόγω της υποστήριξης του Κούλη στην Λίβερπουλ.

Εν τω μεταξύ έβλεπα τον αγώνα Ρεάλ Λίβερπουλ και τις φάσεις πάνω στη γραμμή, το δοκάρι, τι έβγαλε ο τερματοφυλακας της Ρεαλ και έλεγα τι γκαντεμιά είναι αυτή με αυτή την ομάδα;; Τώρα εξηγούνται όλα. Μωρέ το μαλάκα δεν το βούλωνε μέχρι να γίνει ο αγώνας;; Όλοι με την Λίβερπουλ ήταν . Τους έκαψε.

 Τα καράβια μου καίω !!!!!


Από   αλλού το περίμενα και από αλλού θα φάει της κλωτσιές και δεν είναι μόνο ο Λασκαριδης μεγάλο εφοπλιστής με 85 γκαζάδικα και άλλα βαπόρια, που τα έχει πάρει κρανίο μαζί του. Παρασκευή βράδυ στο σπίτι του στην Εκάλη σε μάζωξη μαζί με άλλους αποφάσισαν ότι θα τον αφαλοκόψουν και χεστηκανε για τα χρέη έχουν υπογράψει συμβόλαια δις για της μεταφορές παίζονται πολλά δις είναι θέμα ημερών εβδομάδων αν δεν γυρίσει το πετρέλαιο στους άραβες.

Και δεν είναι μόνο 17 γκαζάδικα είναι πολλά εκεί κάτω , πάρτε και το ντιζερτ Βαρδινογιαννης και Τσακος σηκώσανε μανίκια από Παρασκευή ιδιαίτερα ο Τσακος που έχει τον μεγαλύτερο στόλο από όλους και τα γραφεία του στην Μόσχα. Κούλη ακούς;;;;; Την έβαψες.

1 σχόλιο:

Μμ. είπε...


HOMO GANTEMICUS LOATKIUS.

Όπου πατώ το πόδι μου
και ρίχνω τ' αλλήθωρά μου
μεγάλος ντόρος γίνεται
γύρω απ' την γκαντεμιά μου.

Με τρέμει κάθε ζωντανός
και κάθε πεθαμένος
που μαι σαν δρακουλόσογο
στην γκαντεμιά ταμένος.

Σ' όποια γυναίκα τά 'ριξα (λέμε τώρα)
δεν έβγηκα χαμένος
γιατί πολύ στις ΜΚΟ
είμαι εκπαιδευμένος.


ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΤΣΑΟΥΣΑΚΗΣ: Όπου πατώ το πόδι μου. (Ρεμπέτικο.)

https://www.youtube.com/watch?v=6KQyN_N274s

ΥΓ.
Εις υγείαν σας, βρε μάγκες. Πίετε και ευγενή οίνον ρητίνης καμιά φορά. όχι όλο βλαχοτσίπουρα του τηλεΣ(κ)ασμού!