ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2022

Τώρα θα έχει ο Πούτιν ισχυρή αντιπολίτευση εντός των BRICS.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Σύμφωνα με τα τελικά αποτελέσματα του πρώτου γύρου, στον δεύτερο το αποτέλεσμα είναι Λουλα 55% Μπολσονάρο 45% .Όπως ακριβώς το καταγράψανε οι μέχρι τώρα εκεί δημοσκοπήσεις.
 
Και μια και η Βραζιλία ανήκει πλέον οριστικά στα BRICS, ο Λούλα θα είναι εχθρός του Πούτιν (και όχι αντιρώσος έχει διαφορά) εντός των BRICS. Ο  Πουτιν και η φράξια την οποία αντιπροσωπεύει έχει τώρα και εκεί να αντιμετωπίσει ισχυρή αντιπολίτευση. Ξέρω μερικοί θα πείτε μα είναι δυνατόν ο αριστερός Λούλα να είναι εχθρός του Πούτιν;;
 
Για να καταλάβετε που παίζεται η τεράστια διαφορά. Την Λατινική Αμερική ο Πουτιν την θέλει νέα αποικία χρέους υπό το αντιδολάριο του. Ο Λουλα θέλει αυτή να έχει το δικό της ψηφιακό νόμισμα, το sur, ανθεκτικό και στο ΔΝΤ και σε εκείνο υπό την Κίνα. 
 
Έχει να γίνει χαμός...η εκδίκηση της μεσήλικης μεταλλαγμένης χελώνας 😂😂😂

2 σχόλια:

ΗΛΊΟΥ ΑΛΚΗ είπε...

Αχαχαχαχαααααα!!!

Κορμί κι αλάτι κι άσπρα πουλιά,
γαλάζια μάτια, μαύρα μαλλιά,
κόκκινα χείλη, στόμα καυτό
Τι καλοκαίρι ήταν κι αυτό!

Το περσινό μας καλοκαίρι
του έρωτα μας τ’ άγιο χέρι
το 'κανε εικόνα
κι η ζωή απ’ την αγάπη
πήρε χρώμα

Κορμί κι αλάτι κι άσπρα πουλιά,
γαλάζια μάτια, μαύρα μαλλιά,
κόκκινα χείλη, στόμα καυτό
Τι καλοκαίρι ήταν κι αυτό!

Το περσινό μας καλοκαίρι
να 'ταν αιτία να σε φέρει
κι αυτό που θα 'ρθει
να ξεχαστώ, να ξανακάνω ίδια λάθη

Κορμί κι αλάτι κι άσπρα πουλιά,
γαλάζια μάτια, μαύρα μαλλιά,
κόκκινα χείλη, στόμα καυτό
Τι καλοκαίρι ήταν κι αυτό!



https://stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=54272

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Μπέθυυυυ ω ναι...αλλά σίγουρα ξέρεις και αυτό το τραγούδι της Μπέθυς με τον σχωρεμένο τον Ρόμπερτ μαζί ντουέτο...

Μου γέλασαν τα μάτια σου
και σκίρτησε στο βλέμμα σου η καρδιά μου
Μου μίλησαν τα χείλη σου
και γέμισες με φως τα όνειρά μου

Το ξέρω κάποτε θα φύγεις θα χαθείς σαν ένα όνειρο
μα μέχρι να `ρθει αυτή η στιγμή μη σταματήσεις να γελάς
μη σταματήσεις να μου λες πως μ' αγαπάς, μ' αγαπάς

Μου γέλασαν τα μάτια σου
και σκίρτησε στο βλέμμα σου η καρδιά μου
μου μίλησαν τα χείλη σου
και γέμισες με φως τα όνειρά μου

Στίχοι/Μουσική: Robert Williams