ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2024

ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

Από το τριμερές της ψυχής, και τα τρία είδη της προπαγάνδας (ο αριθμός τρία δεν είναι τυχαίως) αποσκοπούν στο συναισθηματικό μέρος της ψυχής δηλαδή ανάμεσα στο θυμικό και στο επιθυμητικό και ουδέποτε στο λογικό μέρος. 

Βεβαίως η μαύρη προπαγάνδα που ξεχύθηκε από το 2020 μέχρι το 2023 από συγκεκριμένα κέντρα, ήταν πρωτόγνωρη και δεν υπάρχει ανάλογο προηγούμενο για τα μυθιστορικά δεδομένα της χώρας των Ελλήνων, αλλά κάπως έτσι διακρίνονται οι Έλληνες, από τους απλά γηγενείς κάτοικους της χώρας των Ελλήνων... οι Έλληνες τείνουν να χρησιμοποιούν κάτι που διαθέτουν εκ φύσεως, τον νου, την λογική

Βασική αρχή και τριών ειδών προπαγάνδας (λευκής - μαύρης και φαιάς είναι όπως η σοκολάτα) είναι ότι η προπαγάνδα επιβάλλεται να επιβεβαιώνει τον εαυτό της αλλά πως μπορεί να γίνει αυτό όταν για ένα στέλεχος ιού που μεταλλάσσεται, σου προπαγανδίζουν ότι πρέπει να κάνεις φαρμακευτικό σκεύασμα, το οποίο λόγο της συνεχούς μεταλλάξεις του στελέχους, δεν σε καλύπτει πουθενά και είναι άσκοπο να το κάνεις! (βλ. και σουηδικό μοντέλο ανοσίας της αγέλης) Αυτομάτως παύει και ο λόγος να το κάνεις... 

Αυτό το αντιλήφθηκαν μέσω της απλής - κοινής λογικής, όσοι τείνουν είτε να γίνουν, είτε είναι Έλληνες νοητικά.... οι υπόλοιποι, η μεγάλη μάζα... οδηγήθηκαν μέσω της μαύρη προπαγάνδας για ακόμα μια φορά από τα ταπεινά τους συναισθήματα, του φόβου, της ελπίδας, της μιμήσεως, της υπακοής, και για αυτό ουδέποτε ήσαν Έλληνες, απλά πλέον δεν προλαβαίνουν και να γίνουν.

Στο βίντεο ΕΔΩ, διακρίνουμε το αίτιο της καταστροφής της νεότερης Ελλάδας, κλάνοντας να ομιλεί. Όταν πεθαίνει ένας από αυτούς, πεθαίνει και ένα μέρος του σκότους... και όσο το σκότος φεύγει, έρχεται η ανατολή του ήλιου, που είναι ελπίδα για τους νεότερους.

2 σχόλια:

Μμ είπε...



Είχαμε την ξαφνικίτιδα, την πουστοκολίτιδα, ορθοπολιτικίτιδα, η Μητσοτακοκολίτις μας έλειπε.
Είναι να μη μας ξεκωλιάζουν οι ξεκωλιασμένοι;
Δεν μας σώζει τίποτα πια.
Τί ¨σύνδρομο της Στοκχόλμης,¨ βρε παίδες, εδώ η γεροντική παράνοια τρυπά ταβάνια.

Ανώνυμος είπε...

Δεν ήταν πρωτόγνωρη Λύκαστρε.Το ίδιο είχε συμβεί και απο το 2009 εώς το 2012 με τα μνημόνια. Δεν άλλαξε τίποτα απολύτως στον τρόπο που μεταφέρανε το μήνυμα τους και η ανταπόκριση ήταν ακριβώς η ίδια. Συνταγή που πετυχαίνει δεν την αλλάζεις.