ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2018

Νετανιάχου σε Ερντογάν: Είσαι δολοφόνος παιδιών

ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ : Αυτό μου θυμίζει την λαϊκή παροιμία που λέει.." Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα.". Σιγά μην τον πήρε ο πόνος τον Ισραηλινό για τους Κύπριους και τους Κούρδους....άργησε δε  κάτι αιώνες για να παραδεχτεί τι δολοφόνοι είναι οι Τούρκοι.Αλλά θα μου πεις κάλλιο αργά, παρά ποτέ. Εύχομαι να έχουμε και άλλες τέτοιες "εξομολογήσεις" σύντομα.
«Ο κατακτητής της βόρειας Κύπρου, του οποίου ο στρατός σφαγιάζει γυναίκες και παιδιά σε κουρδικά χωριά, στην Τουρκία και στο εξωτερικό, δεν θα κάνει μάθημα ηθικής στο Ισραήλ»
Αυτή ήταν η απάντηση του Ισραηλινού πρωθυπουργού Μπέντζαμιν Νετανιάχου στον Τούρκο πρόεδρο. Ο Ερντογάν από την Σμύρνη είχε δηλώσει ότι ότι «οι Εβραίοι στο Ισραήλ κλωτσούν τον άνδρα στο έδαφος, στην πραγματικότητα οι Εβραίοι κλωτσούν όχι μόνο τον άνδρα, αλλά και γυναίκες και παιδιά όταν βρεθούν στο έδαφος. Είμαστε εμείς ίδιοι με αυτούς; Εμείς ως μουσουλμάνοι αντιμετωπίζουμε τον άνδρα κατά πρόσωπο, εάν είναι αρκετά γενναίος για να μας αντιμετωπίσει και του διδάσκουμε ένα μάθημα».


Erdogan – the occupier of northern Cyprus, whose army massacres women and children in Kurdish villages, inside and outside Turkey – should not preach to Israel.

ΠΗΓΗ 

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ειπε ο γαϊδαρος τον πετεινο κεφαλα χαχαχαχα

ΑΡΡΙΩΝ είπε...


Η μεν ως κατάρα της Ασίας, το δε ως κατάρα της υφηλίου.
Μετά φωτεινών εξαιρέσεων αιρέσεων βέβαια,
επιβεβαιούντων πάντως τον γενικόν κανόνα.

Ανώνυμος είπε...

τι θα τους κανουμε αυτους τους δυο?
να τους τυλιξουμε με σακκουλες και να τους πεταξουμε στον Νιαγαρα,να τους πεταξουμε στον Αμαζονιο να τους φανε τα πιρανχας,η να τους βαλουμε σε ενα δωματιο μονους τους και να πεταξουμε τα κλειδια?

ΑΡΡΙΩΝ είπε...


@ Αν.

Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΤΡΙΞ

Κατ' αρχάς Save Our Souls.
Το κακό προσφέρει ηθικά τα μέγιστα εις το έργον της δημιουργίας και της εκπαιδευτικής εξελίξεως των όντων. (αυτογνωσία, ηθική αυτοβελτίωσις.)
άνευ γαρ της επικινδύνου εξωτερικής του κακού παρουσίας όσον και της εν γένει προβολής και ταυτίσεως αυτού υπό του κρίνοντος ανθρώπου, είη αν αδύνατον δι' αυτόν ενεργοποιούντα τα ηθικά του ανακλαστικά εντοπίσαι και το εντός του κακόν και καταπολεμήσαι αυτό αποτελεσματικώς και ευστόχως όσον και ταυτοχρόνως μετά του εξωτερικού κακού.
Διότι εις το εντός ημών κακόν, τα αδύνατα ηθικά σημεία, επενδύει και προσβάλλει επιτιθέμενον αυτό το έξω κακόν.
Πρόκειται δι' αυτογνωσιακήν εγχείρησιν λίαν επώδυνον όσον και λυτρωτικήν καθ' ότι ο έμφυτος ημών εγωισμός και φιλαρέσκεια, άνευ της εξωτερικής εκδηλώσεως και πιέσεως του κακού τούτου, το εντός ημών κακό καθίσταται αδιάγνωστον και ακαταμάχητον.

Όταν ο Σωκράτης έλεγεν αδύνατον είναι τον κακόν βλάψαι τον όντως αγαθόν-καλόν άνθρωπον, εννόει το έξω κακό ουκ έστι ευρείν ηθικόν έδαφος του εισχωρήσαι και βλάψαι τον καλόν, ει μη αφορμάς μόνον προσφέρειν εις αυτόν του τελειοποιείν τον ηθικόν του εξοπλισμόν και εξασκείν την ανθεκτικότητα και μαχητικότητα αυτού προς αντιμετώπισιν αυτού έτι περαιτέρω.

Φυσικά αυτό έχει δυο αναγνώσεις: Την παθητικήν-μοιρολατρικήν-βουδιστικοχριστιανικήν έννοιαν (το στρέφειν και την άλλην σιαγόνα εις διπλούν ράπισμα) αφίνουσα την πρωτοβουλίαν αποκλειστικώς εις την εν αδίκω πλευράν.
και την ενεργητικήν, αισιόδοξον ελληνικήν του ¨γηράσκω αεί διδασκόμενος υπό του κακού¨, αντιμετωπίζων και νικών το εντός μου κακό (τον κακόν εαυτόν μου, ηθική αυτοβελτίωσις) δια του νικάν το έξω, και το εκτός μου νικών δια του νικάν το εντός μου.

Όθεν χρη ημάς μισείν άνευ πάθους και αγαπάν άνευ αυταρεσκείας-ναρκισσισμού.