ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2020

Το σημερινό διάγγελμα του Κυριάκου όπως αυτό μεtαδόθηκε live από το HAIVANIA TV

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Το σημερινό διάγγελμα του Κυριάκου όπως αυτό μεtαδόθηκε live από το HAIVANIA TV 
 
Συμπολίτες μου (σνιφ)
 
Επέλεξα σήμερα έναν διαφορετικό τρόπο επικοινωνίας, μαζί με τον Σ.Τσιόδρα, για να καταδείξω ότι οδηγός μας είναι πάντα τα επιστημονικά δεδομένα. Αν καταστρέψω την οικονομία που θα την καταστρέψω να δείρετε τον Σωτήρη, αυτός θα φταίει. Μην ξεχάσατε μόνο να του βγάλετε πριν τα γυαλιά .
 
Συμπολίτες μου, (σνιφ)
 
Γνωρίζω ότι υπάρχει φόβος. Για αυτό είμαι εγώ εδω στο καθημερινό μας εβδομαδιαίο 10λεπτο ραντεβού - όπως και παλιότερα στην δεκαετία του 70 σαν αυτό που είχατε με τον Ζάχο Χατζηφωτίου - για να σας τον συντηρήσω
Θέλουμε εσάς τους πολίτες σύμμαχους σε αυτή τη νέα προσπάθεια της επίτευξης των σχεδίων μας. Να είστε καλά παιδιά υπάκουα και να μην τσακώνεστε.
Θα δώσουμε έμφαση σήμερα στα επιστημονικά δεδομένα, γιατί αυτά πρέπει να λάβω κι εγώ υπόψη μου.
Αυτά τα επιστημονικά δεδομένα δεν μπορούν να είναι αντικείμενο πολιτικής αντιπαράθεσης, και φυσικά είναι αδιαπραγμάτευτα. ¨Οταν η επιστήμη μιλά οι υπόλοιποι σιωπούν, αλλιώς πέφτουν πρόστιμα και φυλάκιση.
 
Συμπολίτες μου (σνιφ)
 
Από τις 6.00π.μ. του Σαββάτου και μέχρι 30 Νοεμβρίου θα ισχύουν νέα περιοριστικά μέτρα. Φυσικά αν υπάρξει ανάγκη αυτά θα παραταθούν, ούτε σκέψη περί του αντιθέτου.
Σημαντική διαφορά σε σχέση με τον Μάρτιο, είναι ότι νηπιαγωγεία, οι παιδικοί σταθμοί, τα δημοτικά σχολεία και τα σχολεία ειδικής αγωγής θα είναι ανοιχτά, για παιδαγωγικούς κυρίως λόγους και επίσης μια ακόμα σημαντική διαφορά είναι ότι τον Μάρτιο ήταν άνοιξη αλλά σήμερα χειμώνας και θα το δαγκώσετε για τα καλά από το κρύο.
Μην λησμονείτε επίσης ότι τον Μάρτιο δεν είχε ψηφιστεί ακόμα ο νέος πτωχευτικός.
Κλειστά θα παραμείνουν τα γυμνάσια και λύκεια γιατί οι τσόγλανοι κάνουν χαζομάρες, καταλήψεις και μας αμφισβητούν ποικιλοτρόπως.
800 ευρώ θα δοθούν στους εργαζομένους που δεν θα εργάζονται, όταν η ρευστότητα μας βεβαίως το επιτρέψει και για να τους κλείσουμε το στόμα πριν τους κλείσουμε το σπίτι.
Για τους ελεύθερους επαγγελματίες την οικονομική κολώνα της χώρας μας προνόησα και η κυβέρνηση ήλθε σε συμφωνία για χαμηλού κόστους παροχές με το γνωστό γραφείο τελετών Μπούκουρα.
 
Συμπολίτες μου, (σνιφ)
 
Μην ξεχνάτε να επιδεικνύεται ατομική ευθύνη, να πλένετε σχολαστικά τα χέρια σας και να φοράτε συνεχώς την μάσκα σας.
Ανανεώνω το ραντεβού μου μαζί σας για την άλλη εβδομάδα μην τυχόν και μου επανέλθετε στο μεταξύ στις εργοστασιακές σας ρυθμίσεις
Τέλος να σας υπενθυμίσω ότι η ανάπτυξη έρχεται και πως στον πόλεμο της πανδημίας θα βγώ - συγγνώμη - θα βγούμε νικητές.
 
Au revoir (σνιφ)
 
Υ.Γ  Όλοι για τον Σεφερλή δουλεύουν ... Το Δελφινάριο το καλοκαίρι θα αλλάζει παράσταση ανά τριήμερο με τόσο υλικό...

Δεν υπάρχουν σχόλια: