ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τρίτη 10 Αυγούστου 2021

ΜΙΑ FANOUROPITA 7ΥΛΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΓΑΜΟΠΙΤΑ (the sequel δεν θυμάμαι νούμερο)

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

ΜΙΑ FANOUROPITA 7ΥΛΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΓΑΜΟΠΙΤΑ (the sequel δεν θυμάμαι νούμερο) 

-Έλα εδώ Washington DC! Παρακαλώ να με συνδέσετε με τον Πουθου σας,. Μπάιντεν πείτε του, from US, με ξέρει. Επείγον πείτε του.
-Hold on please...
.................
-Hello? 
 
-Καλημέρα Mr President, εδώ Μητσοτάκης, Ευτυχώς που με προλάβατε, ότι έμπαινα στο καράβι για Τήνο να την προλάβω να ανάψω κανένα κερί για να σβήσουν κάτι φωτιές...
 
- Φωτιές? Τsipras, is that you?
 
-Όχι πάλι τα ίδια Mr President... Μητσοτάκης, ο πρωθυπουργός της Ελλάδος, Με είχατε πάρει τις προάλλες, λίγες μέρες πριν τα γεγονότα στο Καπιτωλιο, είπαμε τότε κάτι για μια συνταγή φανουρόπιτας, μετά ξαναμιλήσουμε για μια χαμένη ομπρέλα σας που ξαναβρέθηκε... Και με καλέσατε δύο φορές εσείς πάλι τώρα. What can i do for you...
 
-Οh Tsipras! Is that you?
 
-Ποιός Τσιπρας κύριε πρόεδρε, Μητσοτάκης σας λέω, ο Κυριάκος...
 
-Κυριάκος? Για θυμίστε μου σας παρακαλώ.
 
-Εγώ, που με είχε πάρει ο προκάτοχός σας για μια συνταγή που είχε ζητήσει η ex first Lady από την σύζυγο μου, για μια φανουρόπιτα. Γιατί είχε χάσει, λέει, το καλό της το ρολόι, αυτό που μέτραγε τις ώρες για να φύγει από το White House και μετά σας πήρα, νομίζοντας ότι είστε ο Τραμπ, για να σας δώσω την σωστή, μπέρδεμα τότε, θα το θυμάστε...
 
-Συνταγή από την σύζυγο σας? Ω, τι κάνει η αγαπητή μου η Pigeon? Τα μικρά σας διαβολάκια καλά? Έμαθα και τα νέα για εκείνον τον Tsalakotos. Ελπίζω τώρα που παντρεύτηκε να ηρεμήσει. Η Σκάρλετ εννοώ. 
 
-Ποια Περιστέρα, ποια Pigeon κύριε πρόεδρε? Μαρεβα λέγεται η σύζυγος μου. Θα την είδατε πριν λίγους μήνες και στους Financial Times και στην επίδειξη της Dior στο Καλλιμάρμαρο...
 
-Πως το κατάντησες έτσι το κορίτσι ρε Alexis? Μια χαρά ήτανε όταν βρεθήκαμε το 14 στο Τέξας. Εκτός από να φοράει αηδίες την έβαλες να κάνει τώρα και φανουρόπιτες? Την έρεψες, ένα μαύρο χάλι έγινε με αυτά τα τσουβάλια που φοράει. 
 
-Δεν είμαι ο Τσιπρας Mr President, ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ σας λέω!!! Ξεχάσατε που συναντηθήκαμε στο ΝΑΤΟ τις προάλλες, όταν σας πέτυχα έξω από τις τουαλέτες που είχατε πάει προς νερού σας και που γνέψατε κλείνοντας μου το μάτι ?
 
-Δεν ξεχνώ ποτέ κύριε, όποιος και να είσαι και να λέγεσαι. Έτσι μου είπε ο επικοινωνιολογος μου να κάνω, να το παίζω ότι ξεχνάω και να κλείνω το μάτι στους παρείσακτους. Κερδίζεις λέει έτσι συμπάθεια και ανοιακές ψήφους στην Φλόριντα,. Άσε άσχετος ο τύπος, την ψυχή μου βγάλε μέχρι να βγω.
Το ξέρω ότι δεν είσαι Τσίπρας, ο Τσίπρας μόνο μην το ξεχάσει αυτό ακούγοντας μόνο Stathakis FM (***) πρωί μεσημέρι βράδυ...
Σε πήρα σήμερα για άλλο πράγμα που θέλω να σου ζητήσω.
 
- Ότι θέλετε Mr President, Τι μπορώ να κάνω για σας?
 
-.Να ψάξεις τώρα να βρεις συνταγή για καμιά γαμόπιτα. Και να δεις αν έχει πάρει κανείς τα copyrights για εκείνο το renbranding σλόγκαν. Μου το ζητάνε στο Hollywood για μια ταινία για την ζωή του Τραμπ, που και αυτός ήθελε να κάνει ιδιωτική την δασοπυρόσβεση και τις αναδασώσεις.Το θέλω και εγώ για κάθε μελλοντική χρήση...
 
-Ποιο σλόγκαν κύριε πρόεδρε?
 
-Το Gamiesai Mitsotaki, δεν υπάρχει άλλο καλύτερο. Bye!
Tουτ, τουουτ, τουτ...
 
-Ο Μπαιντεν ήταν! Και μου το έκλεισε! Να βρούμε, λέει, συνταγή για μια γαμόπιτα.
Εσύ τι κατάλαβες ρε Δενδια?
 
- Bende var!. Benden sığınma istemeye geldiğinde sana vereceğim
(Σημ. Μτφρ (*) Την έχω εγώ! Θα σου την δώσω όταν έρθεις να μου ζητήσεις άσυλο ... 
 
-Πάλι κρυφακούς στην γραμμή ρε Ερντογάν? Θα το πω στην Μέρκελ...
 
-Seni Pakistanlı br bundala'ya götürmelerine izin ver**
(**) Δώσε του να σε παίρνει στο πακιστανικό σου βρε μπουνταλά
 
(***) Ουπς, ξέχασε ο μεταφραστής να μεταφράσει το FM! For MisesDouleies..I apologize...

Δεν υπάρχουν σχόλια: