ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :
Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά, το αμερικάνικο NORTHROP GRUMMAN RQ-4B (GLOBAL HAWK) της USAF που έχει ανοιχτό το σύστημα εντοπισμού (!) δεν σταματάει να βολτάρει. Το μόνο σίγουρο ότι είναι το πιο κρίσιμο πεδίο της σύγκρουσης.
Δεν είναι τυχαίο ότι ΚΑΙ οι Αργοναύτες σε εκείνο το μέρος πήγαν με μυστική αποστολή. Είδατε πως στις μέρες μας η ιστορία επαναλαμβάνετε;; Σας το έχω γράψει εδώ και καιρό...άλλος θα είναι ο ηγέτης στην Κωνσταντινούπολη..ούτε ο Βλαδίμηρος ούτε κάποιος άλλος από τους δυτικούς φλώρους .
Ακόμα και οι Η.Π.Α. που ξεκίνησαν και έστησαν μια ακόμα δική τους εμβόλιμη παγίδα θα πέσουν μέσα. Και μην περιμένουν μετά κανένα δυτικό τσογλάνι από τα δικά τους να ηγηθεί....στην Πανστρατιά που θα δημιουργηθεί για το τρίτο και τελευταίο μέρος του Γ΄.Π.Π.
6 σχόλια:
ΚΑΛΗΜΕΡΑ .Το προβατο τρωγοντας τη μπαφομπαλα του οσιου χασισιου ακομη πιστευει οτι αυτο θα το σωσει απο τα δοντια του λυκου, ξεχνωντας οτι το προβατο το τρωει στο τελος ο ποιμενας τους
Τόσο το πρόβατο, όσο και ο ποιμένας του, δεν γνωρίζουν ότι ο Λύκος περπατάει δίπλα τους στο σκοτάδι χωρίς να τον βλέπουν...και θα χτυπήσει όταν αυτός το αποφασίσει.
ΠόΤΕ ή ΠΟΤέ;
Το κύριον εθνικόν ερώτημα είναι: Πότε εσόμεθα Έλληνες και ημείς πάλιν
και ίνα κυβερνώμεθα ως ελεύθεροι άνθρωποι από Έλληνες μόνον και όχι ελληνώνυμες και ελληνόφωνες λαθροπουτάνες του γερμανικού ευρωλαθροαπόπατου!
Και ένα δεύτερον; Τί κάνομεν όταν ο σταυρός περιπίπτει εις χείρας του
διαβόλου-αβρααμικού κομμουνισμού; Προσκυνούμεν ή ού:
Κι ένα τελευταίον: Υποκλίνονται οι θεοί στην ιδέα της πατρίδος επειδή
η γη, κατά την ελληνικήν κοσμοαντίληψιν, αποτελεί την κατοικίαν των
και τα έθνη τα παιδιά των ή ού;
Ή, δια να το θέσωμεν αλλέως: Τί προηγείται αξιακώς: Η πατρίς ή η θρησκεία;
(Ο ομηρικός Οδυσσεύς πάντως επροτίμησεν θάνατον εις την πατρίδα παρά Καλυψώ-θρησκείαν και αθανασίαν.)
Ελπίζω να μην κούρασα.
" Ή, δια να το θέσωμεν αλλέως: Τί προηγείται αξιακώς: Η πατρίς ή η θρησκεία; "
Αγαπητέ μου φίλε....οι Έλληνες τα τελευταία σχεδόν 2000 χρόνια σαν θρησκεία έχουν τον χριστιανισμό, ποιο πριν πίστευαν σε κάτι άλλο και ακόμα ποιο πριν σε κάτι άλλο. Άρα σημασία δεν έχει η όποια θρησκεία αλλά η πατρίδα, το γένος το ομόαιμον.
"Το κύριον εθνικόν ερώτημα είναι: Πότε εσόμεθα Έλληνες και ημείς πάλιν και ίνα κυβερνώμεθα ως ελεύθεροι άνθρωποι από Έλληνες μόνον και όχι ελληνώνυμες και ελληνόφωνες λαθροπουτάνες του γερμανικού ευρωλαθροαπόπατου! "
Φίλε μου σαν χώρα θα περάσουμε πολλά δεινά το επόμενο διάστημα. Ας είμαστε σε εγρήγορση και αρκετά έξυπνοι ώστε να χτίσουμε την Ελλάδα όπως πρέπει μετά από όλα αυτά. Γιατί όταν ένα "σπίτι" είναι σάπιο, πρέπει να γκρεμιστεί τελείως και να ξαναχτιστεί απο την αρχή.
Δεν αρκούν μερικά μερεμέτια μόνο.Παρ' όλα αυτά όμως δεν βλέπω να ξυπνάει κανείς καταμεσίς όλου αυτού.
Άρα σημασία δεν έχει η όποια θρησκεία αλλά η πατρίδα, το γένος το ομόαιμον.
Λυκ.
............................................................
Άρα επανερχόμεθα εις το διαχρονικόν, το πάτριον ομηρικόν εκείνο
¨είς οιωνός(= αντικείμενον θρησκευτικής πίστεως και υπακοής)
άριστος (= υπερτάτη ηθική και ιερά ανθρωπιστική αξία )
αμύνεσθαι (= το υπερασπίζεσθαι) περί πάτρης (την πατρίδα και τα πάτρια.)
Άρα ως αρχαιοτέρα (πρώτα εγεννήθη η εθνοφυλή και μετά η θρησκεία) ανωτέρα και ιεροτέρα αξία η πατρίς έχει και το δικαίωμα του ελέγχειν και αξιολογείν το ποιόν της θρησκείας και ουχί το αντίθετον.
Ώστε οσάκις η θρησκεία τιμά τας ηθικοπολιτικάς αξίας του ελευθέρου έθνους καλώς έχει Οπόταν όμως προδίδη αυτό μετά της ιεράς γηίνης πολιτισμικής αποστολής του ποτέ μεν ¨μηδίζουσα,¨ ποτέ δε ρωμαϊζουσα ή οθωμανίζουσα (όπως η ημετέρα ανθελληνικώς αντεθνικίζουσα και απεθνικοποιημένη Ορθοδοξία) συμβιβαζομένη με την εθνικήν δουλείαν και συντασσομένην και συναλλασσομένη ιδιοτελώς με τον εκάστοτε κατακτητήν.
Τότε επιβάλλεται το κολοκοτρώνειον εκείνο ¨φωτιά και τσεκούρι΄ και δι' αυτήν ως παραβιάζουσαν τας εθνικάς κόκκινας γραμμάς. Το επιβάλλει δε, πολλώ μάλλον, και η αγάπη προς την πατρίδα προς την οποίαν δεν συγκρίνεται
και την οποίαν δεν υπερβαίνει εις ήθος και ευγένειαν ουδεμία άλλη αγάπη. Ώστε ούτε και οι αγνοί ουρανοί δεν θα προέβαλλον επί της προκειμένης θέσεως ουδεμίαν αντίρρησιν.
Δημοσίευση σχολίου