ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Κυριακή 26 Αυγούστου 2018

ΩΡ-ΑΙΑ ΕΛΕΝΗ- ΕΝ-ΕΝΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΣΤΙ

Μεταφέρω τα σχόλια του αγαπητού και φιλτάτου ΑΡΡΙΩΝ και τα δικά μου ,σε αυτό το θέμα από εδώ διότι το θέμα στο οποίο αναφερόμαστε είναι τόσο σημαντικό, και του πρέπει να έχει τον δικό του ξεχωριστό χώρο.

Αγαπημένε φίλε ΑΡΡΙΩΝ....γράφεις :

" Προσεχώς έχω καγώ συν τοις άλλοις εκπληκτικόν τι ανακοινώσαι δια τον θάνατον του Μενελάου. ¨Εκβάλλει όμματα¨ η σχετική περιγραφή του Ομήρου εις την ¨Οδύσσειαν.¨ Και οι αρχαιόσοφοι και φιλόλογοι τσιμουδιά. Μα καλά….
Αλλά ας όψεται η Παυλική περιτομή..."

Mε κάθε βεβαιότητα σου λέγω ότι έχουμε κβαντική επικοινωνία και αυτό δεν συμβαίνει μεταξύ άσχετων και ξένων..Δεν έχει σημασία που δεν έχουμε συναντηθεί ποτέ από κοντά σε αυτήν την ζωή....γνωριζόμασταν σε άλλες.Κάπου κάποτε εμείς είχαμε κοινή φόρτιση η οποία επαναδραστηριοποιείται τώρα.

Ας μην ξεφεύγω όμως από το θέμα...να υποθέσω ότι αναφέρεσαι σε αυτήν την περιγραφή του Ομήρου Οδύσσεια Ραψωδία Δ 562-570...

" Ἄργει ἐν ἱπποβότῳ θανέειν καὶ πότμον ἐπισπεῖν,
ἀλλά σ᾿ ἐς Ἠλύσιον πεδίον καὶ πείρατα γαίης
ἀθάνατοι πέμψουσιν, ὅθι ξανθὸς Ῥαδάμανθυς
τῇ περ ῥηίστη βιοτὴ πέλει ἀνθρώποισιν:
οὐ νιφετός, οὔτ᾿ ἂρ χειμὼν πολὺς οὔτε ποτ᾿ ὄμβρος,
ἀλλ᾿ αἰεὶ Ζεφύροιο λιγὺ πνείοντος ἀήτας
Ὠκεανὸς ἀνίησιν ἀναψύχειν ἀνθρώπους:
οὕνεκ᾿ ἔχεις Ἑλένην καί σφιν γαμβρὸς Διός ἐσσι’."

Μετάφραση :

Μα εσένα η μοίρα, αρχοντογέννητε Μενέλαε, δε σου γράφει
στο αλογοθρόφο το Άργός κλείνοντας τα μάτια να πεθάνεις·
στην τέλειωση της γης οι αθάνατοι και στους Ηλύσιους κάμπους,
που κυβερνά ο ξανθός Ραδάμανθης, λογιάζουν να σε στείλουν,
όπου περνούν οι ανθρώποι ξέγνοιαστη ζωή, μακάρια, δίχως
μηδέ βροχές μηδέ χιονόκαιρα μηδέ βαριούς χειμώνες.
Ο Ωκεανός εκεί του Ζέφυρου πνοές γλυκές, καθάριες
αφήνει να φυσούν, να χαίρουντοα δροσιές οι ανθρώποι πάντα᾿
τι αφού έχεις την Ελένη ταίρι σου, του Δία γαμπρός λογιέσαι."

Δια στόματος Πρωτέα ο Μενέλαος μαθαίνει ότι δεν θα πεθάνει στο Άργος δεν θα μείνει εκεί δηλαδή αλλά θα πάει στα " Ἠλύσιον πεδίον καὶ πείρατα γαίης"
Δηλαδή τα Ηλύσια Πεδία, που δεν είναι άλλο παρά η Ήλυσις η Έλευσις =Πορεία σύμφωνα με τον Ησύχιο....αυτό είναι το ΠΡΩΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ...έχουμε και ΔΕΥΤΕΡΟ.

Το δεύτερο στοιχείο που μας δίνει ο Όμηρος είναι η λέξη Ζέφυρος...ο οποίος μας δηλώνει πορεία από τα Δυτικά καθότι ο Ζέφυρος είναι δυτικός άνεμος...και ήταν γιος της Ηούς που ήταν ΑΔΕΛΦΗ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ.!!! Πάμε τώρα και στο τρίτο στοιχείο ....το μέρος που θα πάει ο Μενέλαος ΔΕΝ έχει βροχές...ΔΕΝ έχει χιόνια..Δεν έχει χειμώνες...χμ χμ υπάρχει πουθενά επάνω στον πλανήτη Χθόνα τέτοιο μέρος ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ. Bέβαια είναι ΑΚΡΙΒΩΣ η ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ μέσα στην Ιλιάδα που μας δίδει ο Όμηρος για τον Όλυμπο η Ούλυμπο , ο οποίος φυσικά και δεν είναι το βουνό που όλοι νομίζουν....δείτε εδώ το σχετικό απόσπασμα μέσα στην Ιλιάδα και κάντε σύγκριση ΠΟΣΟ ΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΣΗΜΕΙΑ.!

"Αὐτὰ σὰν εἶπε, μίσεψε ἡ θεὰ ἡ γαλανομάτα
στὸν Ὄλυμπο, ποὺ τῶν θεῶν εἶναι καθέδρα στέρια,
τὶ μήτε ἄνεμοι τὴ φυσοῦν, μήτε βροχὴ τὴ δέρνει,
καὶ μήτε χιόνι ἀγγίζει την, παρὰ καθάριο ἀγέρι"

ΑΡΡΙΩΝ είπε...


Χα, χα... ¨Στο μυαλό του Τζον Μάλκοβιτς¨ ένα πράμα!

Εν τάχει...
Η κωδικοποιημένη αλληγορική ουσία ευρίσκεται νομίζω εις τον τελευταίον στίχον. ¨ούνεκ' έχεις Ελένην και σφιν γαμβρός Διός εσσί..." Ο Μενέλαος αποθανατίζεται λόγω Ελένης. Εάν Ελένη εστί σελήνη και κατ' επέκτασιν Παλλάδιον και Παλλάδιον, πτητική θεϊκή συσκευή συγκοινωνίας γης Σελήνης δια παρακάμψεως της οδυνηράς οδού, μέσω θανάτου-Άδου, αναγκαίας ούσης δοκιμασίας των κοινών θνητών; Γαμβρός Διός ήτοι γνώστης της αθανατοποιού τεχνολογίας των θεών μέσω σελήνης-Ελένης. (Πανεπιστημιακό διδακτορικό αθανασίας η Ελένη-σελήνη...)

Αλλά τις σελήνη; Η ημετέρα; Μα εκεί ου μόνον Ζέφυρος δεν πνέει αλλά τον κακό της τον καρό έχει μονίμως. Άρα μήπως ο κατοικημένος πλανήτης της σελήνης του Σειρίου, το κατάλυμα των Ολυμπίων -ίσως και ου μόνον - αγαθοποιών θεών πατέρων της λευκής ελληνοφυλής;

Έρρωσο νικηφόρως φίλε μου
και υπ' όψιν προσέτι. Οι εστιάζοντες εις τον ουράνιον κήπον της αθανασίας έχουσι πνεύμα αποθανατισμού.

Έσσεται συνέχεια...




ΜΑΥΡΟΣ ΑΕΤΟΣ είπε...
" ¨ούνεκ' έχεις Ελένην και σφιν γαμβρός Διός εσσί..."

Για να αναλύσουμε λίγο ακόμα αυτή την πρόταση αγαπημένε μου Αρρίων...πρώτα θα πρέπει να βρούμε τι είναι η Ελένη και σε ποίον Δία αναφέρεται...καθότι ο Όμηρος γνωρίζει πολύ καλά την λέξη ΖΕΥΣ αλλά δεν την χρησιμοποιεί σε αυτό το σημείο, και πολύ ορθός διότι θέλει να μας ξεκαθαρίσει ότι άλλο ΖΕΥΣ και άλλο ΔΙΑΣ.

Θα πρέπει να δούμε τι κρύβεται πίσω από το όνομα Δίας το οποίο δεν έχει καμία σχέση με το όνομα Ζεύς.Ο Λυκόφρονας στον 335ο στοίχο μας λέει ότι ο Πρίαμος θυσιάζεται πάνω στον βωμό του Αγαμέμνονα, ο οποίος λατρεύεται ως θεός Δίας όπου έχουν βάλει το πόδι τους οι εισβολείς βάρβαροι Πελοπίδες.Στα σχόλια αναφέρεται και από τους παλαιότερους σχολιαστές ότι ο Αγαμέμνων λατρεύεται ως Δίας σε πολλά μέρη της αρχαίας Ελλάδος.
Πίσω όμως από το όνομα Αγαμέμνων κρύβεται έντεχνα ο Λίβυος κερασφόρος θεός Άμμων, δηλαδή ο αναγεννημένος θεσμός των Ατλάντων. Σημειώνω μόνο ότι ο Μενέλαος είχε γεννηθεί στον Πλυνό της Λιβύης, που τύχαινε να είναι και γενέτειρα του προπάππου του Άτλαντος.

Στους στοίχους 149-151 τα λέει όλα για τον Μενέλαο και την βαρβαρική καταγωγή του.

«ο επόμενος από του Πλυνού την ρίζα βλαστάρι,
Από τα νερά της Καρίας,
Μισός Κρητικός, βάρβαρος Επειός,
ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΡΓΕΙΟΣ ακραιφνής στη γενιά»

Βαρβάρους, αποκαλεί ο Λυκόφρων τους βάρβαρους εισβολείς Μυκηναίους οι οποίοι διέπραξαν και μέγα έγκλημα (γενοκτονία) σε βάρος του Ελληνικού λαού.

Ας δούμε όμως και τι είναι η Ελένη.  «Ελένη, είσαι του Δία θυγατέρα, σαν άσπρος κύκνος ο γονιός σου στον κόρφο σ’ έσπειρε της Λήδας.» μας λέει ο ποιητής..χμ χμ άσπρος κύκνος...κάτι το μη ανθρώπινο δηλαδή, που δεν έχει ανθρώπινη μορφή.

"..φασί δ' Ηχώ μεν την Ελένην το κύριον κληθήναι διά το φωνόμιμον αυτήν γενέσθαι"
Πιο  κάτω μας διαβάζουμε και ....  "Εκαλείτο δε και Λεοντή"   σελ.189. εδώ


 Μετά απ' αυτό είμαι βέβαιος ότι η Ηχώ (κτύπος κατά τον Ησύχιο) ή Λεοντή  θα σε οδηγήσουν υποχρεωτικά αγαπητέ ΑΡΡΙΩΝ στο ρόπαλον ή την ΡΟΠΗ ΑΛΙΑΝ έτσι όπως ετυμολογείται η λέξη από το λεξικό Σουΐδα. Με λίγα λόγια μας οδηγεί η ΕΛΕΝΗ στην ΑΛΙΑΝ (μάχη) των Ροπών.
Εξαιρετική πληροφορία ...δεν νομίζεις;

Η ΕΛΕΝΗ είναι η ΕΛ-ΕΝΙ που έχει σχέση με την Αρχική Ελένη και όχι αυτή που όλοι νομίζουν ότι είναι η Σελήνη....η Ελένη δεν ήταν  η Σελήνη.Είναι το ΕΝ-ΕΝΙ των Ελλήνων και έχει σχέση με την....Αρχή της Δημιουργίας...Το Ε της δημιουργίας !! Που νόμισαν ότι είχαν κλέψει οι Τρώες αλλά τελικά η Ελένη ήταν αλλού.Απλά είχαν την "απομίμηση".




1 σχόλιο:

ΑΡΡΙΩΝ είπε...

(ΑΣΧΕΤΟΝ ΑΛΛΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΝ ΠΡΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΝ ΗΜΩΝ ΓΕΙΩΣΙΝ )



ΠΡΟΒΑΤΟΨΥΧΩΝ ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΙΑ ΚΡΙΣΙΣ

ΕΚΤΑΚΤΟΝ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΝ ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΟΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ)

Ο γέρων Αγριώνιος, μέγας απρακτόρευτος πρέσβυς
και αυθεντικός ανταποκριτής του ενεστώτος υπερβατικού,
ως εξής κατέγραψεν συνέντευξιν ανωτάτου εν Άιδου δικαστικού λειτουργού
ως προς τας μεταθανατίους κρίσεις των, δυτικής κοπής, ανθρωπίνων ψυχών:

« Μάθετε δίαν δικαιοσύνην, βοσκηματώδεις δημοκρατικοί μικροαστοί,
και υμείς παναγιώτατοι μεγαλοσχήμονες των υπάτων πάντων
πολιτικοθρησκευτικών εγκληματικών οργανώσεων της γης
(και εξαιρετικώς υμείς, απάτριδες και έκφυλοι αυλικοί μεγαλοαστοί!)
» Αι ψυχαί των μεταστάντων γαρ και βιωσάντων εν ταις φαύλαις
της ξενοκρατικής δημοκρατίας εποχαίς, εις τούτο εν ταις ημέραις
της εσχάτης κρίσεως κυρίως ερωτηθήσονται, και εξετασθείσαι,
αναλόγως των απαντήσεων αυτών, κριθήσονται και καταταγήσονται:
Εις το εί την της πατρίδος τιμίαν και ταπεινήν φωνήν
κομματικώς υπερεψήφιζον και εστήριζον, ή αντ’ αυτής και μόνον,
και αντί πινακίου πελατειακής ανταμοιβής, το εθνικόν κοινόν αγαθόν
και συμφέρον ως Εφιάλται επρόδιδον, εκλέγοντες τας της ξενοκρατίας
και πλουτοκρατίας πεφημισμένας πολιτικάς πόρνας,
τας σειρήνας του πελατειακού ψεύδους και της εθνοδιχαστικής
και αδίκου ευνοιοκρατίας…
Και ει μεν το πρώτον έπραττον, εις την των φιλοδικαίων ηρώων ηλυσίαν
χρυσήν πύλην εισέρχονται, ευφροσύνως και απαλλακτικώς
της πλανητικής αυτών ειρκτής. Όσοι δε ού, ως τυφλοί,
κτηνώδεις και ερεβώδεις, εις το συγγενές αυτοίς
της Κίρκης χοιροστάσιον ρίπτονται και εις δεκάδας τοιούτου
πολιτικού καθεστώτος βίους, τιμωρητικώς και βασανιστικώς,
επανενσαρκούνται, μέχρις ότου
μετενοημένοι και εθνικώς κεκαθαρμένοι είτε ως εθνικοί
επαναστάται είτε ως εν ταις εθνικαίς μάχαις των ελευθέρων
αυτοθυσιαστικώς πεσόντες το ηθικόν χρέος αυτών,
τελικώς και ακριβώς, επιτελέσωσι και αποπληρώσωσι.


Νίκας τοις ελευθέρως σκεπτομένοις