ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ : Αλήθεια βρε παιδάκι μου....αυτά τα F-35 που κάποιοι έσκιζαν τα ιμάτια τους ότι θα τα πάρουν τα Μογγόλια, τι έγινε ακόμα να τα πάρουν όπως μαθαίνουμε.!!Οι Τούρκοι θα πάρουν F-35 και S-400 όταν στερέψουν οι ωκεανοί και ο Βόρειος Πόλος θα μετατοπιστεί στο Ζαΐρ.
Δηλαδή ποτέ.!! Σχετικά εδώ , εδώ , και εδώ.
Όπως και να έχει υπάρχουν μερικά σοβαρά προβλήματα με τη διάρκεια ζωής του F-35B .
Τα προβλήματα φαίνονται να γίνονται όλο και πιο έντονα για τον στόλο F-35B αν και τα πρώτα μοντέλα δεν θα είναι αξιόπιστα χωρίς σημαντικές δομικές αναβαθμίσεις μέχρι το τέλος της επόμενης δεκαετίας. Πέρα από αυτό, δεν υπάρχει εγγύηση ότι αργότερα το μοντέλο Bs θα καλύψει την ώρα των 8,000 πτήσεων ο στόχος του προσδόκιμου ζωής, ακόμη και με εκτεταμένες τροποποιήσεις για την ενίσχυση του αεροσκάφους.
Ακόμη και μετά από χρόνια αναβαθμίσεων και βελτιώσεων, το σύστημα επιμελητείας του F-35 συνεχίζει να ταλανίζεται από κενά και σφάλματα (bugs) στα στοιχεία που δυσχεραίνουν ακόμα πιο πολύ τους μηχανικούς για να διατηρήσουν το διακλαδικό μαχητικό κρούσης έτοιμο προς επιχειρήσεις, όπως δήλωσε ο αρχιδοκιμαστής όπλων του Πενταγώνου σε νέα έκθεση του.
Το ALIS ή Autonomic Logistics Information System (Αυτόνομο Σύστημα Πληροφοριών Επιμελητείας) που κατασκευάστηκε από την Lockheed Martin “σχεδιάστηκε για να προσφέρει αποδοτικότητα στις εργασίες συντήρησης και τις αεροπορικές επιχειρήσεις, αλλά ακόμα δεν λειτουργεί όπως προβλέπεται,” έγραψε ο Ρόμπερτ Βέχλερ, διευθυντής επιχειρησιακών δοκιμών και αξιολόγησης, στην ετήσια έκθεση του που αποδεσμεύθηκε την Πέμπτη.
Στην πραγματικότητα, αυτά τα προβλήματα ανάγκασαν τον Στρατό των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής (ΗΠΑ) να καθηλώσει στο έδαφος τα αεροσκάφη που λανθασμένα χαρακτηρίστηκαν ως μη επιχειρησιακά, μείωσε την ικανότητα μιας Μοίρας να αρχίσει τις πτήσεις αφότου είχε εκστρατεύσει, και δημιούργησαν μεγαλύτερο φόρτο εργασιών για τους μηχανικούς.
Το τμήμα DOT&E του υπουργείου άμυνας των ΗΠΑ δήλωσε ότι οι περισσότερες δυσλειτουργίες που σχετίζονται με το ALIS κατατάσσονται σε τρεις κατηγορίες.
Η πρώτη είναι ο μεγάλος αριθμός των προχείρων λύσεων που χρειάζονται για να χρησιμοποιηθεί το σύστημα ALIS για να εκτελέσει τον σχεδιασμό αποστολής, τις επισκευές και τη διαχείριση της υποστηρικτικής ροής για το F-35. Οι λειτουργίες που πρέπει να είναι αυτόματες συχνά απαιτούν την χειροκίνητη ρύθμιση τους από τους μηχανικούς.
Δεύτερον, συχνά τα στοιχεία που παρέχονται απο το ALIS είναι ελλειπή ή τελείως λανθασμένα. Οι λόγοι είναι διάφοροι -οι εργολάβοι δεν βασίζονται στο σύστημα για τη δική τους χρήση, και ως εκ τούτου δεν εισάγουν πάντα τις πληροφορίες με τον σωστό ή τυποποιημένο τρόπο. Ακόμα και ο κατασκευαστής του συστήματος, Lockheed Martin, δεν αρχίσει να χρησιμοποιεί το ALIS στην πορεία της παραγωγή του F-35 μέχρι τον Μάρτιο του 2018, όπως ανέφερε η έκθεση.
Το τελικό αποτέλεσμα είναι η κακή εμπειρία του χρήστη. Η επιδιόρθωση των πιο περίπλοκων συνόλων δεδομένων, όπως οι τεχνικές πληροφορίες που προκύπτουν απο ένα περίπλοκο μηχάνημα όπως το εκτινασσόμενο κάθισμα του F-35, παίρνει πολύ χρόνο. Αλλά το πιο σημαντικό, αυτά τα προβλήματα οδηγούν στις χαμένες πτητικές αποστολές, με την Πολεμική Αεροπορία να ονομάζει αυτά τα προβλήματα ως τους πέντε κορυφαίους οδηγούς των ποσοστών χαμηλής επιχειρησιακής ετοιμότητας.
Και κατά τη διάρκεια των εκστρατειών πάνω σε πλοία ή σε περιοχές με περιορισμούς, αυτή η περιπλοκότητα καθιστά δύσκολη την εγκατάσταση του ALIS και την πτητική ικανότητα.
“Συχνά, το χρονοδιάγραμμα για την έναρξη των αεροπορικών επιχειρήσεων είναι μεγαλύτερο από αυτό με τα παλιότερα αεροσκάφη,” τονίζει η έκθεση.
Αυτό υπεισέρχεται στο τρίτο πρόβλημα: την έλλειψη εμπιστοσύνης στο ALIS η οποία οδηγεί αυτούς που εργάζονται με το σύστημα να αναπτύξουν άλλους τρόπους διαχείρισης στοιχείων που το ALIS είχε φτιαχτεί για να παρέχει.
Τα προβλήματα με το σύστημα ALIS έχουν καταγραφεί εκτενώς κατά τα προηγούμενα χρόνια από το DOT&E και άλλες υπηρεσίες.
Κατά τη διάρκεια επίσκεψης, τον Μάιο 2014, στον σταθμό αεροπορίας Σώματος Πεζοναυτών Μποφόρ, στην Νότια Καρολίνα, η οποία έχει μερικά από τα χαμηλότερα ποσοστά επιχειρησιακής ετοιμότητας σε όλη την επιχείρηση των F-35, ένας μηχανικός δήλωσε στο Defence News ότι μερικές φορές το ALIS αναφέρει οτι συγκεκριμένα τμήματα του F-35 θα χρειαστούν αρκετά χρόνια για να φτάσουν. Τότε, απόκειται στους μηχανικούς για να κάνουν τις τηλεφωνικές κλήσεις που απαιτούνται ώστε να δουν αν αυτά μπορούν να επισπευσθούν.
Το DOT&E τονίζει ότι το γραφείο προγράμματος έχει κάνει πρόοδο στην επιδιόρθωση συγκεκριμένων ελλείψεων. Ωστόσο, κάποια άλλα ζητήματα δεν αντιμετωπίζονται εγκαίρως και τυπικά χρειάζονται μια “υπερβολική” χρονική περίοδο για να επιλυθούν.
Η έκθεση επισημαίνει ότι όλες οι εφαρμογές ALIS’ Squadron Health Management και Customer Maintenance Management System καποιες φορές δείχνουν αντικρουόμενες πληροφορίες όπως στο πότε ένα αεροσκάφος ειναι επιχειρησιακά έτοιμο. Αυτό το πρόβλημα ειναι γνωστό απο το 2012, αλλά εξακολουθεί να υφίσταται παρά τις πολλαπλές διορθώσεις λογισμικού που έκτοτε αναπτύσσονται.
Σε μια ανακοίνωση, η Lockheed Martin δήλωσε οτι πραγματοποιεί επενδύσεις στο ALIS οι οποίες θα “αυξήσουν την ενσωμάτωση στοιχείων, θα βελτιώσουν την εμπειρία και διεπαφή χρήστη, θα ενσωματώσουν την ρομποτική διαδικασία αυτοματοποίησης, την μείωση του κόστους εργασίας και θα βελτιώσουν δραματικά την ταχύτητα.”
Για τις μελλοντικές εκδόσεις του ALIS, το γραφείο προγράμματος θέλει να προχωρήσει στην πιο συχνή και πιο γρήγορη ανάπτυξη μικρότερων ενισχύσεων λογισμικού – μια απόφαση που το DOT&E πιστευει ειναι ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση.
Ωστόσο, το γραφείο πιστευει οτι το πρόγραμμα δεν δοκιμάζει το σύστημα με έναν τρόπο που μιμείται το πως συμπεριφέρονται οι χειριστές σε καθημερινή βάση, και επικρίνει τις δοκιμές του ALIS οτι δεν ειναι τυποποιημένες μεταξύ των διαφορετικών εργαστηρίων που το αξιολόγησαν.
“Μια μοναδική τοποθεσία δοκιμών του ALIS θα αυξήσει την αποτελεσματικότητα των δοκιμών και θα υποστηρίξει την πιο έγκαιρη ανάπτυξη του λογισμικού ALIS στην επιχειρησιακή μονάδα,” αναφέρει η έκθεση. “Η υφιστάμενη, μη επιχειρησιακή αντιπροσωπευτική μέθοδος των ανακοινώσεων δοκιμής του ALIS οδηγεί στις καθυστερήσεις στην χρηματοδότηση και την επιδιόρθωση των ελλείψεων, συχνά μετά την ανάπτυξη του νέου λογισμικού”.
Εκτός απο τα πολλά προβλήματα του ALIS, η έκθεση τόνισε αριθμό ανησυχιών σχετικά με το πρόγραμμα του F-35.
-Οι δοκιμές αξιοπιστίας έδειξαν οτι οι πρώτες εκδόσεις των F-35B βραχείας απογείωσης και κάθετης προσγείωσης (STOVL) του Σώματος Πεζοναυτών ίσως διαρκέσουν μέχρι τις 2100 ώρες πτήσης – σχεδόν ένα τέταρτο της αναμενόμενης επιχειρησιακής ζωής των 8000 ωρών. Αυτό σημαίνει οτι συγκεκριμένα μοντέλα B μπορεί να αποσυρθούν απο την ενεργό υπηρεσία στις αρχές του 2026 -σχεδόν μόλις μια δεκαετίας αφότου το μαχητικό αεροσκάφος ανακηρύχθηκε επιχειρησιακά έτοιμο. Αυτό το ζήτημα, που μεταδόθηκε πρώτη φορά απο το Bloomberg και αναλύθηκε λεπτομερώς από το The War Zone. Σε ανακοίνωση της, η Lockheed Martin, δήλωσε οτι εξακολουθεί να ειναι πεπεισμένη οτι το F-35B θα εκπληρώσει την απαίτηση των 8000 ωρών επιχειρησιακής ζωής εκτελώντας στα πρώτα μοντέλα “προγραμματισμένες τροποποιήσεις και διαχείριση του στόλου.” Πρόσθεσε: “Τα αεροσκάφη που παραδίδονται σήμερα ενσωματώνουν αυτές τις σχεδιαστικές αλλαγές κατά τη κατασκευαστική διαδικασία για να να διασφαλιστεί ότι θα εκπληρώσουν τις 8000 ώρες ή περισσότερες.”
-Το DOT&E εξετάζει η ακρίβεια του εσωτερικού πυροβόλου του F-35A να δηλωθεί ως απαράδεκτη και όχι σύμφωνη με τις προδιαγραφές της σύμβασης. Ενώ οι αναβαθμίσεις λογισμικού έχουν αυξήσει την σταθερότητα του όπλου, δεν έχουν εκτελεστεί αλλαγές στα συστήματα ή το λογισμικό που θα βελτιώσουν την ακρίβεια του πυροβόλου. Επιπλέον, οι έρευνες του υπουργείου βρήκαν ότι τα πυροβόλα ειναι ασύγκλητα με διάφορους τρόπους, έτσι ώστε η πραγματική σύγκληση του πυροβόλου δεν μπορεί να υλοποιηθεί.
-Αν και το πρόγραμμα έλαβε επικύρωση στη δημιουργία αρχείων στοιχείων αποστολής, τα οποία ενεργούν ως η βιβλιοθήκη απειλών του αεροσκάφους, το DOT&E πιστευει οτι “δεν διαθέτει επαρκή εξοπλισμό” για να δημιουργήσει νέα αρχεία στοιχείων ταχέως “κάτω απο ακραίες συνθήκες,” τα οποία ενδέχεται να παρεμποδίσουν την ικανότητα του να απαντήσει στους αντιπάλους του κατά τη διάρκεια των επιχειρήσεων.
-Το DOT&E συνεχίζει επίσης να ανησυχεί για το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού του F-35, το οποίο χρησιμοποιεί ένα ευέλικτο πλάνο εξέλιξης λογισμικού με την ονομασία Continuous Capability Development and Delivery”, ή “C2D2”. Το γραφείο δοκιμών πιστευει ότι το σχέδιο του γραφείου διακλαδικού προγράμματος (JPO) για την ανακαίνιση του λογισμικού του αεροσκάφους κάθε έξι μήνες ειναι μια στρατηγική “υψηλού κινδύνου”, και λέει ότι το γραφείο προγράμματος πρέπει να διασφαλίσει οτι οι δοκιμές πρέπει να πραγματοποιηθούν όσο το δυνατόν περισσότερο εντός εργαστηριακών εγκαταστάσεων παρά σε πτητικές δοκιμές.
ΠΗΓΗ
Δηλαδή ποτέ.!! Σχετικά εδώ , εδώ , και εδώ.
Όπως και να έχει υπάρχουν μερικά σοβαρά προβλήματα με τη διάρκεια ζωής του F-35B .
Τα προβλήματα φαίνονται να γίνονται όλο και πιο έντονα για τον στόλο F-35B αν και τα πρώτα μοντέλα δεν θα είναι αξιόπιστα χωρίς σημαντικές δομικές αναβαθμίσεις μέχρι το τέλος της επόμενης δεκαετίας. Πέρα από αυτό, δεν υπάρχει εγγύηση ότι αργότερα το μοντέλο Bs θα καλύψει την ώρα των 8,000 πτήσεων ο στόχος του προσδόκιμου ζωής, ακόμη και με εκτεταμένες τροποποιήσεις για την ενίσχυση του αεροσκάφους.
Ακόμη και μετά από χρόνια αναβαθμίσεων και βελτιώσεων, το σύστημα επιμελητείας του F-35 συνεχίζει να ταλανίζεται από κενά και σφάλματα (bugs) στα στοιχεία που δυσχεραίνουν ακόμα πιο πολύ τους μηχανικούς για να διατηρήσουν το διακλαδικό μαχητικό κρούσης έτοιμο προς επιχειρήσεις, όπως δήλωσε ο αρχιδοκιμαστής όπλων του Πενταγώνου σε νέα έκθεση του.
Το ALIS ή Autonomic Logistics Information System (Αυτόνομο Σύστημα Πληροφοριών Επιμελητείας) που κατασκευάστηκε από την Lockheed Martin “σχεδιάστηκε για να προσφέρει αποδοτικότητα στις εργασίες συντήρησης και τις αεροπορικές επιχειρήσεις, αλλά ακόμα δεν λειτουργεί όπως προβλέπεται,” έγραψε ο Ρόμπερτ Βέχλερ, διευθυντής επιχειρησιακών δοκιμών και αξιολόγησης, στην ετήσια έκθεση του που αποδεσμεύθηκε την Πέμπτη.
Στην πραγματικότητα, αυτά τα προβλήματα ανάγκασαν τον Στρατό των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής (ΗΠΑ) να καθηλώσει στο έδαφος τα αεροσκάφη που λανθασμένα χαρακτηρίστηκαν ως μη επιχειρησιακά, μείωσε την ικανότητα μιας Μοίρας να αρχίσει τις πτήσεις αφότου είχε εκστρατεύσει, και δημιούργησαν μεγαλύτερο φόρτο εργασιών για τους μηχανικούς.
Το τμήμα DOT&E του υπουργείου άμυνας των ΗΠΑ δήλωσε ότι οι περισσότερες δυσλειτουργίες που σχετίζονται με το ALIS κατατάσσονται σε τρεις κατηγορίες.
Η πρώτη είναι ο μεγάλος αριθμός των προχείρων λύσεων που χρειάζονται για να χρησιμοποιηθεί το σύστημα ALIS για να εκτελέσει τον σχεδιασμό αποστολής, τις επισκευές και τη διαχείριση της υποστηρικτικής ροής για το F-35. Οι λειτουργίες που πρέπει να είναι αυτόματες συχνά απαιτούν την χειροκίνητη ρύθμιση τους από τους μηχανικούς.
Δεύτερον, συχνά τα στοιχεία που παρέχονται απο το ALIS είναι ελλειπή ή τελείως λανθασμένα. Οι λόγοι είναι διάφοροι -οι εργολάβοι δεν βασίζονται στο σύστημα για τη δική τους χρήση, και ως εκ τούτου δεν εισάγουν πάντα τις πληροφορίες με τον σωστό ή τυποποιημένο τρόπο. Ακόμα και ο κατασκευαστής του συστήματος, Lockheed Martin, δεν αρχίσει να χρησιμοποιεί το ALIS στην πορεία της παραγωγή του F-35 μέχρι τον Μάρτιο του 2018, όπως ανέφερε η έκθεση.
Το τελικό αποτέλεσμα είναι η κακή εμπειρία του χρήστη. Η επιδιόρθωση των πιο περίπλοκων συνόλων δεδομένων, όπως οι τεχνικές πληροφορίες που προκύπτουν απο ένα περίπλοκο μηχάνημα όπως το εκτινασσόμενο κάθισμα του F-35, παίρνει πολύ χρόνο. Αλλά το πιο σημαντικό, αυτά τα προβλήματα οδηγούν στις χαμένες πτητικές αποστολές, με την Πολεμική Αεροπορία να ονομάζει αυτά τα προβλήματα ως τους πέντε κορυφαίους οδηγούς των ποσοστών χαμηλής επιχειρησιακής ετοιμότητας.
Και κατά τη διάρκεια των εκστρατειών πάνω σε πλοία ή σε περιοχές με περιορισμούς, αυτή η περιπλοκότητα καθιστά δύσκολη την εγκατάσταση του ALIS και την πτητική ικανότητα.
“Συχνά, το χρονοδιάγραμμα για την έναρξη των αεροπορικών επιχειρήσεων είναι μεγαλύτερο από αυτό με τα παλιότερα αεροσκάφη,” τονίζει η έκθεση.
Αυτό υπεισέρχεται στο τρίτο πρόβλημα: την έλλειψη εμπιστοσύνης στο ALIS η οποία οδηγεί αυτούς που εργάζονται με το σύστημα να αναπτύξουν άλλους τρόπους διαχείρισης στοιχείων που το ALIS είχε φτιαχτεί για να παρέχει.
Τα προβλήματα με το σύστημα ALIS έχουν καταγραφεί εκτενώς κατά τα προηγούμενα χρόνια από το DOT&E και άλλες υπηρεσίες.
Κατά τη διάρκεια επίσκεψης, τον Μάιο 2014, στον σταθμό αεροπορίας Σώματος Πεζοναυτών Μποφόρ, στην Νότια Καρολίνα, η οποία έχει μερικά από τα χαμηλότερα ποσοστά επιχειρησιακής ετοιμότητας σε όλη την επιχείρηση των F-35, ένας μηχανικός δήλωσε στο Defence News ότι μερικές φορές το ALIS αναφέρει οτι συγκεκριμένα τμήματα του F-35 θα χρειαστούν αρκετά χρόνια για να φτάσουν. Τότε, απόκειται στους μηχανικούς για να κάνουν τις τηλεφωνικές κλήσεις που απαιτούνται ώστε να δουν αν αυτά μπορούν να επισπευσθούν.
Το DOT&E τονίζει ότι το γραφείο προγράμματος έχει κάνει πρόοδο στην επιδιόρθωση συγκεκριμένων ελλείψεων. Ωστόσο, κάποια άλλα ζητήματα δεν αντιμετωπίζονται εγκαίρως και τυπικά χρειάζονται μια “υπερβολική” χρονική περίοδο για να επιλυθούν.
Η έκθεση επισημαίνει ότι όλες οι εφαρμογές ALIS’ Squadron Health Management και Customer Maintenance Management System καποιες φορές δείχνουν αντικρουόμενες πληροφορίες όπως στο πότε ένα αεροσκάφος ειναι επιχειρησιακά έτοιμο. Αυτό το πρόβλημα ειναι γνωστό απο το 2012, αλλά εξακολουθεί να υφίσταται παρά τις πολλαπλές διορθώσεις λογισμικού που έκτοτε αναπτύσσονται.
Σε μια ανακοίνωση, η Lockheed Martin δήλωσε οτι πραγματοποιεί επενδύσεις στο ALIS οι οποίες θα “αυξήσουν την ενσωμάτωση στοιχείων, θα βελτιώσουν την εμπειρία και διεπαφή χρήστη, θα ενσωματώσουν την ρομποτική διαδικασία αυτοματοποίησης, την μείωση του κόστους εργασίας και θα βελτιώσουν δραματικά την ταχύτητα.”
Για τις μελλοντικές εκδόσεις του ALIS, το γραφείο προγράμματος θέλει να προχωρήσει στην πιο συχνή και πιο γρήγορη ανάπτυξη μικρότερων ενισχύσεων λογισμικού – μια απόφαση που το DOT&E πιστευει ειναι ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση.
Ωστόσο, το γραφείο πιστευει οτι το πρόγραμμα δεν δοκιμάζει το σύστημα με έναν τρόπο που μιμείται το πως συμπεριφέρονται οι χειριστές σε καθημερινή βάση, και επικρίνει τις δοκιμές του ALIS οτι δεν ειναι τυποποιημένες μεταξύ των διαφορετικών εργαστηρίων που το αξιολόγησαν.
“Μια μοναδική τοποθεσία δοκιμών του ALIS θα αυξήσει την αποτελεσματικότητα των δοκιμών και θα υποστηρίξει την πιο έγκαιρη ανάπτυξη του λογισμικού ALIS στην επιχειρησιακή μονάδα,” αναφέρει η έκθεση. “Η υφιστάμενη, μη επιχειρησιακή αντιπροσωπευτική μέθοδος των ανακοινώσεων δοκιμής του ALIS οδηγεί στις καθυστερήσεις στην χρηματοδότηση και την επιδιόρθωση των ελλείψεων, συχνά μετά την ανάπτυξη του νέου λογισμικού”.
Εκτός απο τα πολλά προβλήματα του ALIS, η έκθεση τόνισε αριθμό ανησυχιών σχετικά με το πρόγραμμα του F-35.
-Οι δοκιμές αξιοπιστίας έδειξαν οτι οι πρώτες εκδόσεις των F-35B βραχείας απογείωσης και κάθετης προσγείωσης (STOVL) του Σώματος Πεζοναυτών ίσως διαρκέσουν μέχρι τις 2100 ώρες πτήσης – σχεδόν ένα τέταρτο της αναμενόμενης επιχειρησιακής ζωής των 8000 ωρών. Αυτό σημαίνει οτι συγκεκριμένα μοντέλα B μπορεί να αποσυρθούν απο την ενεργό υπηρεσία στις αρχές του 2026 -σχεδόν μόλις μια δεκαετίας αφότου το μαχητικό αεροσκάφος ανακηρύχθηκε επιχειρησιακά έτοιμο. Αυτό το ζήτημα, που μεταδόθηκε πρώτη φορά απο το Bloomberg και αναλύθηκε λεπτομερώς από το The War Zone. Σε ανακοίνωση της, η Lockheed Martin, δήλωσε οτι εξακολουθεί να ειναι πεπεισμένη οτι το F-35B θα εκπληρώσει την απαίτηση των 8000 ωρών επιχειρησιακής ζωής εκτελώντας στα πρώτα μοντέλα “προγραμματισμένες τροποποιήσεις και διαχείριση του στόλου.” Πρόσθεσε: “Τα αεροσκάφη που παραδίδονται σήμερα ενσωματώνουν αυτές τις σχεδιαστικές αλλαγές κατά τη κατασκευαστική διαδικασία για να να διασφαλιστεί ότι θα εκπληρώσουν τις 8000 ώρες ή περισσότερες.”
-Το DOT&E εξετάζει η ακρίβεια του εσωτερικού πυροβόλου του F-35A να δηλωθεί ως απαράδεκτη και όχι σύμφωνη με τις προδιαγραφές της σύμβασης. Ενώ οι αναβαθμίσεις λογισμικού έχουν αυξήσει την σταθερότητα του όπλου, δεν έχουν εκτελεστεί αλλαγές στα συστήματα ή το λογισμικό που θα βελτιώσουν την ακρίβεια του πυροβόλου. Επιπλέον, οι έρευνες του υπουργείου βρήκαν ότι τα πυροβόλα ειναι ασύγκλητα με διάφορους τρόπους, έτσι ώστε η πραγματική σύγκληση του πυροβόλου δεν μπορεί να υλοποιηθεί.
-Αν και το πρόγραμμα έλαβε επικύρωση στη δημιουργία αρχείων στοιχείων αποστολής, τα οποία ενεργούν ως η βιβλιοθήκη απειλών του αεροσκάφους, το DOT&E πιστευει οτι “δεν διαθέτει επαρκή εξοπλισμό” για να δημιουργήσει νέα αρχεία στοιχείων ταχέως “κάτω απο ακραίες συνθήκες,” τα οποία ενδέχεται να παρεμποδίσουν την ικανότητα του να απαντήσει στους αντιπάλους του κατά τη διάρκεια των επιχειρήσεων.
-Το DOT&E συνεχίζει επίσης να ανησυχεί για το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού του F-35, το οποίο χρησιμοποιεί ένα ευέλικτο πλάνο εξέλιξης λογισμικού με την ονομασία Continuous Capability Development and Delivery”, ή “C2D2”. Το γραφείο δοκιμών πιστευει ότι το σχέδιο του γραφείου διακλαδικού προγράμματος (JPO) για την ανακαίνιση του λογισμικού του αεροσκάφους κάθε έξι μήνες ειναι μια στρατηγική “υψηλού κινδύνου”, και λέει ότι το γραφείο προγράμματος πρέπει να διασφαλίσει οτι οι δοκιμές πρέπει να πραγματοποιηθούν όσο το δυνατόν περισσότερο εντός εργαστηριακών εγκαταστάσεων παρά σε πτητικές δοκιμές.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου