Γράφει ο ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ:
Η σημερινή μας ανάρτηση είναι αφιερωμένη σε έναν άπλυτο αδαή και άμυαλο Επειό Τελχίνα, που τον έλεγαν Παλαιό...για όσους δεν γνωρίζουν τι είναι ένας Τελχίνας μας εξηγεί πολλά ο Καλλίμαχος περί Τελχινών.... «φύτρα ...ειδικευμένη στον φθόνο που τρώει τα σωθικά σας». Και είχε απόλυτο δίκιο ο Καλλίμαχος όταν το έγραφε, διότι αυτός ο φθονερός Τελχίνας μισούσε κάθε τι ελληνικό, και έβριζε συνέχεια τον κόσμο. Κάθε μέρα έβριζε και κατηγορούσε τον λαό....…"και θυμήσου !! … μακριά από τον βρωμερόν αυτόν λαό … μακριά !!"...." …δεν το αξίζει να χαλιέσαι για δαύτον … δεν το αξίζει !!"
Η προπαγάνδα του αποσκοπούσε στην αδρανοποίηση των αντιπάλων του, μέσω των βρισιών και της αποθάρρυνσης για αντίδραση. Με την στείρα αντιπαράθεση και τις βρισιές του στους σχολιαστές του ιστολογίου που ήταν αρθρογράφος και σχολιαστής προσπαθούσε να βγάλει τα απωθημένα του.
Κάθε μέρα τα ίδια, έλεγε και τι δεν έλεγε για τον λαό....τους αποκαλούσε.." έναν κατιμά … μιά χλέμπα, ένα τσούρμο ζωντόβολα "..." βοιδολάο, γίδια και πρόβατα", έγραφε ότι .." τα ζά … δεν καταλαβαίνουν γρί " ...και είχε ένα σοβαρό δίλημμα :
" Αξίζει να χαλάει κάποιος τον χρόνο και την ζαχαρένια του προσπαθώντας να ξυπνήσει τα λοβοτομημένα δίποδα της ελλαδικής … ή θα πρέπει να τα στείλει στον διάολο και να σταματήσει να αναλώνεται, να ταλαιπωρείται και να ασχολείται μαζί τους ;; "
Και αναρωτιόταν μήπως ήταν ώρα να τους πει..." είναι ώρα να πούμε το … «άντεστε και πηδηχτείτε» !!" ...Κάθε μέρα η ίδια ιστορία, έβριζε και ζητούσε από όσους διαφωνούσαν να του απαντάνε με "λογικά επιχειρήματα" .!! Βέβαια όποιος προσπαθούσε να του μιλήσει με λογικά επιχειρήματα, έπαιρνε ως απάντηση βρισιές, λάσπη και κατηγορίες προς το πρόσωπο του.
Όμως όπως λέει και η παροιμία, πολλές φορές θα πάει η στάμνα στην βρύση, μία όμως θα σπάσει.! Διότι σε όλες τις χώρες του κόσμου, σε όλες τις ιστορικές περιόδους, σε όλα τα πολιτικά συστήματα, το πρώτιστο κριτήριο της ψήφου είναι το ατομικό οικονομικό συμφέρον.Όποιος κατηγορεί τον ελληνικό λαό για το τι ψήφισε, είναι εξωμότης και προδότης. Συνεργάτης και εγκάθετος των κατοχικών Κυβερνήσεων και ομοϊδεάτης του Πάγκαλου με το "μαζί τα φάγαμε". Και φυσικά δεν έλεγε ότι οι συνομήλικοι του ήταν και είναι η αιτία, η ρίζα του κακού, η γενιά του εδραίωσε αυτό το όποιο ζούμε σήμερα.!! Για όλα έφταιγαν όλοι οι άλλοι , εκτός από αυτόν.
Δεν γνώριζε όμως ότι οι αδογμάτιστοι και ελεύθεροι Έλληνες (σαν τον Λύκαστρο), δεν μπορούν να χωρέσουν σε δεσποτικούς κανόνες αυταρχισμού και εξουσιομανίας.Και μπορούν ότι ώρα θέλουν και γουστάρουν, να τα κάνουν όλα πουταναριό.
Οι Έλληνες ουδέποτε έκλειναν το γόνυ, η τον αυχένα σε κανέναν πούστη σε κανέναν κερατά ,όποιος και αν είναι αυτός… και αυτό συμβαίνει διότι ο Έλληνας είναι ΙΔΕΑ, και ως είρηται, οι ιδέες είναι αθάνατες, ανυπότακτες, αδιαπραγμάτευτες.
Βέβαια το κακό ξεκινάει πάντα από τον οικοδεσπότη, ο οποίος πρέπει πάντα να προστατεύει τους επισκέπτες/σχολιαστές του, και όχι να ανεβάζει ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ και προσβλητικά σχόλια...που προσβάλλουν την προσωπικότητα των σχολιαστών του. Όταν ένας διαχειριστής (Εργοδότης) και μια γραμματέας (Φωτεινή) του ιστολογίου , που είναι υπεύθυνοι για τον έλεγχο και ανάρτηση των σχολίων, ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ και ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ σχόλια με τρομακτικά βίντεο με αιματοχυσίες ενός ημιπαράφρωνα που είναι ακούσιο η εκούσιο εργαλείο και όργανο των ντόπιων και ξένων μυστικών υπηρεσιών....με μόνο σκοπό να ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΟΥΝ συγκεκριμένους σχολιαστές μέσα στο ιστολόγιο του Εργοδότη.....έχουν η δεν έχουν ευθύνη για όλα αυτά;; Όταν ανεβάζουν σχόλια του του Επειού Τελχίνα...που καθυβρίζει και προσβάλλει την προσωπικότητα ενός σχολιαστή...έχουν η δεν έχουν ευθύνη;;
Εκεί μέσα γίνεται ένας ΥΒΡΙΔΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ξένων και ντόπιων μυστικών υπηρεσιών, για να προκαλέσουν σύγχυση, διάσπαση και πανικό στον ελληνικό χώρο. Εκεί μέσα τον έλεγχο ΔΕΝ τον έχει ο Εργοδότης, και ούτε φυσικά η Φωτεινή...άλλος λύνει και δένει.!! Και αυτό δεν το λέω εγώ...αλλά η ίδια η Φωτεινή...σε μέιλ που μου έστειλε , όταν μετά την προσβολή της προσωπικότητας μου με υβριστικούς χαρακτηρισμούς και ψευδείς κατηγορίες, απείλησα ότι θα τους πάω στα δικαστήρια.
» ΦΩΤΕΙΝΗ ΦΩΤΕΙΝΗ
12 Σεπ 2019, 8:05 μ.μ.
προς εγώ
χίλια συγγνώμην λεβέντη μου….εχεις δίκιο,δικιο δίκιο….δυστυχως δεν με υπολογίζει καθόλου,γιατι ΕΛΕΓΧΕΙ τον πανάγαθο εργάκια…»
Το ποιός όμως είναι ο Παλαιός...και ότι δεν θα πρέπει να τον εμπιστεύομαι, μου το είπε και άλλο άτομο...μέσω μέιλ :
» Μην δίνεις και πολύ αέρα στον Παλαιό.Μπορεί να γνωρίζει πολλά, όπως εσύ, ο ***** και ο Εργοδότης από Ιστορία..είναι όμως ΠΟΝΗΡΗ περίπτωση που ΚΡΑΤΑΕΙ ΥΠΟ ΟΜΗΡΙΑ το μπλογκ του Εργ, χωρίς ο καημένος ο Εργ που είναι αγαθός κατά βάθος, να το έχει αντιληφθεί. Αφέθηκε στο ότι μπορεί από τον παλαιό να αποκομίσει πληροφορίες χρήσιμες για την προϊστορία.. και την πάτησε. Εκείνος τον ΔΟΥΛΕΥΕΙ -και όλους μας δηλαδή- για να παριστάνει τον κάποιο μέσα στην μπλογκόσφαιρα, κρύβοντας έτσι την ασημαντότητά του.
Οι πιο πολλοί καλοί σχολιαστές έχουν σταματήσει να σχολιάζουν στο μπλογκ (ίσως και να το διαβάζουν) από τότε που κατάλαβαν πού θα καταλήξει. Και κυρίως από τότε που ο παλαιός αποδόμησε και απαξίωσε τα εθνικά σύμβολα (σημαία, εθνικό ύμνο, Σολωμό κ.ά..). Το ένστικτό τους τούς καθοδήγησε σωστά. Το ένστικτο του Εργ όμως, στην περίπτωση του παλαιού δεν δούλεψε.
Ο παλαιός -και έχω πληροφορία που δεν μπορώ να την γράψω- μετά τα χρόνια που κωλοτριβότανε, μαζί με άλλα εκκολαπτώμενα μασονάκια, στη γκλίτσα του μέγιστου ερευνητή Κυράγγελου (και καθαρού ανθρώπου, έχω προσωπικές πληροφορίες και επαφή), ακολούθησε (ΜΠΗΚΕ σε) στοήτικη κατάσταση, της οποίας η εξέλιξή ήταν άκρως ανθελληνική, ΚΑΙ ΜΕ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΝΕΟΤΑΞΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΟΕΠΟΧΗΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ (ΜΕ ΦΕΡΕΤΖΕ ΤΟ ΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΤΡΩΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, πράγματα αποδεκτά, ωστε να τσιμπήσουμε εμείς οι πραγματικοί ευπατρίδες)
Έχει μπει από την αρχή για ζημιά (προς το Έθνος) στο μπλογκ. Μόνο εγώ κι άλλο ένα άτομο, τον καταλάβαμε από την πρώτη στιγμή, την πρώτη εβδομάδα της εμφάνισής του.»
Βλέπουμε λοιπόν ότι δια στόματος Φωτεινής...και του άλλου ατόμου ο Παλαιός κρατάει ΥΠΟ ΟΜΗΡΙΑ το μπλόγκ...και ΕΛΕΓΧΕΙ τον Εργάκια.!!! Το θέμα έχει και πολύ μεγαλύτερη συνέχεια και βάθος....και η ιστορία με τα email έχει και sequel.!!
Η σημερινή μας ανάρτηση είναι αφιερωμένη σε έναν άπλυτο αδαή και άμυαλο Επειό Τελχίνα, που τον έλεγαν Παλαιό...για όσους δεν γνωρίζουν τι είναι ένας Τελχίνας μας εξηγεί πολλά ο Καλλίμαχος περί Τελχινών.... «φύτρα ...ειδικευμένη στον φθόνο που τρώει τα σωθικά σας». Και είχε απόλυτο δίκιο ο Καλλίμαχος όταν το έγραφε, διότι αυτός ο φθονερός Τελχίνας μισούσε κάθε τι ελληνικό, και έβριζε συνέχεια τον κόσμο. Κάθε μέρα έβριζε και κατηγορούσε τον λαό....…"και θυμήσου !! … μακριά από τον βρωμερόν αυτόν λαό … μακριά !!"...." …δεν το αξίζει να χαλιέσαι για δαύτον … δεν το αξίζει !!"
Η προπαγάνδα του αποσκοπούσε στην αδρανοποίηση των αντιπάλων του, μέσω των βρισιών και της αποθάρρυνσης για αντίδραση. Με την στείρα αντιπαράθεση και τις βρισιές του στους σχολιαστές του ιστολογίου που ήταν αρθρογράφος και σχολιαστής προσπαθούσε να βγάλει τα απωθημένα του.
Κάθε μέρα τα ίδια, έλεγε και τι δεν έλεγε για τον λαό....τους αποκαλούσε.." έναν κατιμά … μιά χλέμπα, ένα τσούρμο ζωντόβολα "..." βοιδολάο, γίδια και πρόβατα", έγραφε ότι .." τα ζά … δεν καταλαβαίνουν γρί " ...και είχε ένα σοβαρό δίλημμα :
" Αξίζει να χαλάει κάποιος τον χρόνο και την ζαχαρένια του προσπαθώντας να ξυπνήσει τα λοβοτομημένα δίποδα της ελλαδικής … ή θα πρέπει να τα στείλει στον διάολο και να σταματήσει να αναλώνεται, να ταλαιπωρείται και να ασχολείται μαζί τους ;; "
Και αναρωτιόταν μήπως ήταν ώρα να τους πει..." είναι ώρα να πούμε το … «άντεστε και πηδηχτείτε» !!" ...Κάθε μέρα η ίδια ιστορία, έβριζε και ζητούσε από όσους διαφωνούσαν να του απαντάνε με "λογικά επιχειρήματα" .!! Βέβαια όποιος προσπαθούσε να του μιλήσει με λογικά επιχειρήματα, έπαιρνε ως απάντηση βρισιές, λάσπη και κατηγορίες προς το πρόσωπο του.
Όμως όπως λέει και η παροιμία, πολλές φορές θα πάει η στάμνα στην βρύση, μία όμως θα σπάσει.! Διότι σε όλες τις χώρες του κόσμου, σε όλες τις ιστορικές περιόδους, σε όλα τα πολιτικά συστήματα, το πρώτιστο κριτήριο της ψήφου είναι το ατομικό οικονομικό συμφέρον.Όποιος κατηγορεί τον ελληνικό λαό για το τι ψήφισε, είναι εξωμότης και προδότης. Συνεργάτης και εγκάθετος των κατοχικών Κυβερνήσεων και ομοϊδεάτης του Πάγκαλου με το "μαζί τα φάγαμε". Και φυσικά δεν έλεγε ότι οι συνομήλικοι του ήταν και είναι η αιτία, η ρίζα του κακού, η γενιά του εδραίωσε αυτό το όποιο ζούμε σήμερα.!! Για όλα έφταιγαν όλοι οι άλλοι , εκτός από αυτόν.
Δεν γνώριζε όμως ότι οι αδογμάτιστοι και ελεύθεροι Έλληνες (σαν τον Λύκαστρο), δεν μπορούν να χωρέσουν σε δεσποτικούς κανόνες αυταρχισμού και εξουσιομανίας.Και μπορούν ότι ώρα θέλουν και γουστάρουν, να τα κάνουν όλα πουταναριό.
Οι Έλληνες ουδέποτε έκλειναν το γόνυ, η τον αυχένα σε κανέναν πούστη σε κανέναν κερατά ,όποιος και αν είναι αυτός… και αυτό συμβαίνει διότι ο Έλληνας είναι ΙΔΕΑ, και ως είρηται, οι ιδέες είναι αθάνατες, ανυπότακτες, αδιαπραγμάτευτες.
Βέβαια το κακό ξεκινάει πάντα από τον οικοδεσπότη, ο οποίος πρέπει πάντα να προστατεύει τους επισκέπτες/σχολιαστές του, και όχι να ανεβάζει ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ και προσβλητικά σχόλια...που προσβάλλουν την προσωπικότητα των σχολιαστών του. Όταν ένας διαχειριστής (Εργοδότης) και μια γραμματέας (Φωτεινή) του ιστολογίου , που είναι υπεύθυνοι για τον έλεγχο και ανάρτηση των σχολίων, ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ και ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ σχόλια με τρομακτικά βίντεο με αιματοχυσίες ενός ημιπαράφρωνα που είναι ακούσιο η εκούσιο εργαλείο και όργανο των ντόπιων και ξένων μυστικών υπηρεσιών....με μόνο σκοπό να ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΟΥΝ συγκεκριμένους σχολιαστές μέσα στο ιστολόγιο του Εργοδότη.....έχουν η δεν έχουν ευθύνη για όλα αυτά;; Όταν ανεβάζουν σχόλια του του Επειού Τελχίνα...που καθυβρίζει και προσβάλλει την προσωπικότητα ενός σχολιαστή...έχουν η δεν έχουν ευθύνη;;
Εκεί μέσα γίνεται ένας ΥΒΡΙΔΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ξένων και ντόπιων μυστικών υπηρεσιών, για να προκαλέσουν σύγχυση, διάσπαση και πανικό στον ελληνικό χώρο. Εκεί μέσα τον έλεγχο ΔΕΝ τον έχει ο Εργοδότης, και ούτε φυσικά η Φωτεινή...άλλος λύνει και δένει.!! Και αυτό δεν το λέω εγώ...αλλά η ίδια η Φωτεινή...σε μέιλ που μου έστειλε , όταν μετά την προσβολή της προσωπικότητας μου με υβριστικούς χαρακτηρισμούς και ψευδείς κατηγορίες, απείλησα ότι θα τους πάω στα δικαστήρια.
» ΦΩΤΕΙΝΗ ΦΩΤΕΙΝΗ
12 Σεπ 2019, 8:05 μ.μ.
προς εγώ
χίλια συγγνώμην λεβέντη μου….εχεις δίκιο,δικιο δίκιο….δυστυχως δεν με υπολογίζει καθόλου,γιατι ΕΛΕΓΧΕΙ τον πανάγαθο εργάκια…»
Το ποιός όμως είναι ο Παλαιός...και ότι δεν θα πρέπει να τον εμπιστεύομαι, μου το είπε και άλλο άτομο...μέσω μέιλ :
» Μην δίνεις και πολύ αέρα στον Παλαιό.Μπορεί να γνωρίζει πολλά, όπως εσύ, ο ***** και ο Εργοδότης από Ιστορία..είναι όμως ΠΟΝΗΡΗ περίπτωση που ΚΡΑΤΑΕΙ ΥΠΟ ΟΜΗΡΙΑ το μπλογκ του Εργ, χωρίς ο καημένος ο Εργ που είναι αγαθός κατά βάθος, να το έχει αντιληφθεί. Αφέθηκε στο ότι μπορεί από τον παλαιό να αποκομίσει πληροφορίες χρήσιμες για την προϊστορία.. και την πάτησε. Εκείνος τον ΔΟΥΛΕΥΕΙ -και όλους μας δηλαδή- για να παριστάνει τον κάποιο μέσα στην μπλογκόσφαιρα, κρύβοντας έτσι την ασημαντότητά του.
Οι πιο πολλοί καλοί σχολιαστές έχουν σταματήσει να σχολιάζουν στο μπλογκ (ίσως και να το διαβάζουν) από τότε που κατάλαβαν πού θα καταλήξει. Και κυρίως από τότε που ο παλαιός αποδόμησε και απαξίωσε τα εθνικά σύμβολα (σημαία, εθνικό ύμνο, Σολωμό κ.ά..). Το ένστικτό τους τούς καθοδήγησε σωστά. Το ένστικτο του Εργ όμως, στην περίπτωση του παλαιού δεν δούλεψε.
Ο παλαιός -και έχω πληροφορία που δεν μπορώ να την γράψω- μετά τα χρόνια που κωλοτριβότανε, μαζί με άλλα εκκολαπτώμενα μασονάκια, στη γκλίτσα του μέγιστου ερευνητή Κυράγγελου (και καθαρού ανθρώπου, έχω προσωπικές πληροφορίες και επαφή), ακολούθησε (ΜΠΗΚΕ σε) στοήτικη κατάσταση, της οποίας η εξέλιξή ήταν άκρως ανθελληνική, ΚΑΙ ΜΕ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΝΕΟΤΑΞΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΟΕΠΟΧΗΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ (ΜΕ ΦΕΡΕΤΖΕ ΤΟ ΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΤΡΩΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, πράγματα αποδεκτά, ωστε να τσιμπήσουμε εμείς οι πραγματικοί ευπατρίδες)
Έχει μπει από την αρχή για ζημιά (προς το Έθνος) στο μπλογκ. Μόνο εγώ κι άλλο ένα άτομο, τον καταλάβαμε από την πρώτη στιγμή, την πρώτη εβδομάδα της εμφάνισής του.»
Βλέπουμε λοιπόν ότι δια στόματος Φωτεινής...και του άλλου ατόμου ο Παλαιός κρατάει ΥΠΟ ΟΜΗΡΙΑ το μπλόγκ...και ΕΛΕΓΧΕΙ τον Εργάκια.!!! Το θέμα έχει και πολύ μεγαλύτερη συνέχεια και βάθος....και η ιστορία με τα email έχει και sequel.!!
27 σχόλια:
θα πρεπει σημερα να διαβασες τους ορους του ΕΡΔΗΜΕΡΓ να ενα αποσπασμα απο τον ιδιο τον εργολαβο "Όμως, τί να κάνουμε; Με την ίδια λογική (της ανθηροστομίας – που είναι απαράδεκτη, κτλ), εάν ζούσα στην ίδια εποχή με τον Καραϊσκάκη, θά ‘πρεπε του Γιώργαρου να του κόψω την καλημέρα!
Κατά τα λοιπά, η επιλογή των φίλων μας είναι επίπονη, κι όχι εύκολη διαδικασία. Όθεν, ο Παλαιός ήρθε εδώ γιά να μείνει.
Επομένως, πάρτε όσα καλά βρίσκετε εδώ (τζάμπα είναι!), καί προσπεράστε τα υπόλοιπα"
καταλαβες λοιπον οτι και ο εργακιας το ιδιο ειναι αλλα το παιζει οπως στις ανακρισεις που ποτε ερχεται ο καλος και ποτε ο κακος μεχρι να γαμησουν το μυαλο του ανακρινομενου.
Εχουν ευθυνη ολοι εκει μεσα δες σχολιο της Φωτεινης " ΦΩΤΕΙΝΗ Γ.
Οκτ. 02, 2019 @ 23:23:00
Παλιούρα πάψε επιτέλους….εγώ να κάτσω να,,,,,αλλα εσυ πάψε που να σε πάρει και να σε σηκώσει…..ολοι,αφου ξεκατινιαστήκαμε κατά τά ειωθότα,αφου αποδείξαμε απαντες,πώς δεν είμαστε ικανοί για έναν ψυχραιμο και πολιτισμένο διάλογο,αφου μετατρέψαμε τον χωρο σε αρρένα,κυρήσσω την λήξη των αγώνων,τά χάπια σας απαντες και υπνο,κι ας ελπίσουμε αυριο νά είναι μια καλύτερη ημέρα και ολοι μας καλύτεροι ανθρωποι…..καλό ξημέρωμα"
αποδειξαμε κατα την κυρια οτι ΑΠΑΝΤΕΣ δεν ειμαστε ικανοι για διαλογο και στο τελος να παρουμε και τα χαπια μας,αντι να επιπληξει μονο τον παλιοσαβουρα τα εβαλε με ολους,τι δεικνυει αυτο?
Εκτος αυτου υπαρχουν και περιεργα ατομα με περιεργα ψευδωνυμα που γραφουν κατι ακαταλαβιστηκα σχολια,και αναρτουν κατι περιεργα βιντεο που για εναν νεο επισκεπτη δεν εχουν κανενα νοημα.
Εκτος αυτου τα θεματα τους δεν εχουν καποια ολοκληρωμενη επιστημονικη η και λογικη υποσταση,μοιαζουν σαν να ζουν καπου αλλου,οπως τωρα τελευταια το θεμα με τα κρυστλακια και τα πλεγματατα προστασιας που ψαχνονται ακομα και απο θα τα προμηθευτουν για να κανουν κατι που ουτε και αυτοι ξερουν ακριβως,το λενε αλλωστε και οι ιδιοι.
Και λεω εγω ο ασχετος και αμορφωτος πως τωρα στο και πεντε προσπαθειτε να κανετε κατι που επρεπε να το εχετε πριν απο χρονια?
Αρα η ειναι βλαμενοι οι οπως ειπες προσπαθουν να παρουν πληροφοριες απο καποιον που ξερει,τελως παντων το ισολογιο αυτο ειναι επικυνδυνο και μακρια απο αυτο,στο κατω κατω τοσα χρονια δεν εχει προσφερει κατι παραπανω απο ολα τα αλλα ιστολογια.
Το σχόλιο σου δεν θα ανέβει, δεν είναι υβριστικό....αλλά όχι σε μένα αυτά.!! Ποιός πρόδωσε ποιόν;; ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ όταν με έβριζαν και με έλεγαν "ποδίτσα";;; ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ όταν ο Τελχίνας Παλαιός προσέβαλε την προσωπικότητα μου;;; ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ όταν ο ημιπαράφρων και εργαλείο ντόπιων και ξένω μυστικών υπηρεσιών προσπαθούσε να ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΕΙ εμένα και άλλους σχολιαστές με απαίσια βίντεο;;;
Μήπως πήρες φανερά το μέρος μου;;; ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ...άρα ΠΟΙΟΣ ΠΡΟΔΩΣΕ ΠΟΙΟΝ;;; Και φυσικά η Φωτεινή έχει ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ...αυτή δεν ανέβαζε όλα αυτά τα υβριστικά σχόλια;;; Αυτή η ίδια κρυφά απο τον Παλαιό δεν μου έλεγε ότι έχω ΔΙΚΙΟ και ότι αυτός ΕΛΕΓΧΕΙ τον εργάκια;; ΝΑΙ η ΟΧΙ;; ΝΑΙ...άρα ποιος είναι ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ ΚΑΙ ΚΡΎΒΕΤΑΙ ΠΊΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΤΟΥ;; ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΑΣ...ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΣΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΩΣΕΤΕ...ΑΠΟ ΈΝΑΝ ΗΜΙΠΑΡΑΦΡΟΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΈΝΑΝ ΜΗ ΕΛΛΗΝΑ ΤΕΛΧΙΝΑ ΕΠΕΙΟ.!!
ΜΑΚΡΙΑ ΜΟΥ...ΜΕ ΒΡΩΜΙΖΕΤΕ. ΕΔΩ Ο ΧΩΡΟΣ ΕΝΑΙ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΔΟΥΛΟΥΣ.
Ποτέ μα ποτέ δεν θα μπορούσα να πιστέψω πως η απόπειρα για την επίτευξη διάλογος θα μπορούσε να φέρει αυτά τα αποτελέσματα !
Είχα ξεχάσει η αφελής πως την ικανότητα ενός κόσμιου διαλόγου στις μέρες μας την έχουν πια ελάχιστοι.
Τα επιχειρήματα ,είναι είδος προς εξαφάνιση ,μάλλον θα πρέπει να αρχίσουμε όλοι να μαθαίνουμε στην απουσία της ελευθερίας του λόγου.
Δεν ξέρω αν θα πρέπει να λυπηθώ ή να αγανακτήσω με την έλλειψη λογικής από όλους όσους την επικαλούνται ,το σίγουρο είναι πως από αυτό χάνουν οι Ελληνες !!!
Οι σκηνές βίας και εκφοβισμού θα περίμενε κανείς να είναι πράξη άλλων λαών και κουλτούρας όχι Ελλήνων ,δυστυχώς το είδαμε και αυτό ,θα το δούμε βέβαια ξανά γιατί όσο δίνεις έδαφος τόσο ο άλλος το καταλαμβάνει,νομίζοντας κιόλας πως είναι και νόμιμο δικαίωμά του .
Άλλες εποχές άλλες συνήθειες !!!!!!!!!!!
Η υποκρισία έχει γίνει δεύτερη φύση .
Φαίδρα
Αγαπητέ ανώνυμε γράφεις :
" αποδειξαμε κατα την κυρια οτι ΑΠΑΝΤΕΣ δεν ειμαστε ικανοι για διαλογο και στο τελος να παρουμε και τα χαπια μας,αντι να επιπληξει μονο τον παλιοσαβουρα τα εβαλε με ολους,τι δεικνυει αυτο?'
ΠΩΣ να τα βάλει μόνο με τον παλιοσαβούρα...αφού αυτός τους ΕΛΕΓΧΕΙ.!!! Διάβασες σήμερα τι έγραψε ο παλιοσάβουρας...το λέει καθαρά,!!! ...." Η απόφαση για τον εφ’ εξής τρόπο λειτουργίας είναι οριστική. Καί η γραμματεύς έχει λάβει σαφείς εντολές."
Της έχει δώσει ΣΑΦΕΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ..άρα αυτός τους δίνει ΕΝΤΟΛΕΣ..και όχι η συγκεκριμένη ΚΥΡΙΑ σε αυτόν.!! Καταλάβατε τώρα τι γίνεται εκεί.;;;
Αγαπητέ Λύκαστρε,
Νομίζω ότι ο Εργοδότης έχασε το μέτρο πάνω στην προσπάθειά του να διατηρήσει μία ενωτική γραμμή για όλους.
Έχουν λυσσάξει πάντως όλοι αυτοί της "παλαιάς" κοπής με την τρομοκρατία και την απαξίωση. Και βγάζουν τους εαυτούς τους απ'έξω διότι βεβαίως ο δικός τους ρόλος αρχίζει και τελειώνει με την φλυαρία, με το να "αφυπνίζουν" εμάς τους ανήμπορους, επαναλαμβάνοντας εσαεί τι και πώς και γιατί φτάσαμε έως εδώ. Κι άλλοι τέτοιοι πλανεμένοι υπερφίαλοι παπάρες υπάρχουν στην μπλογκόσφαιρα και το μιμίδιο του αποδομητικού λόγου είναι επικίνδυνα εξαπλωμένο. Γι'αυτό σιχαινόμαστε τους συνομωσιολόγους.
Τέτοιες λέξεις όμως, μας δίνουν δύναμη:
"Η νοημοσύνη σας δεν θα πρέπει να δέχεται συστήματα (πολιτικά η θρησκευτικά) και όλους τους αντιπροσώπους τους, και ειδικά αυτούς της μεταφυσικής του πεζοδρομίου και των ορνιθοτροφείων που σας καταδυναστεύουν την ζωή με τον φόβο την βία…και ζητάνε την ψήφο σας. Η Ιδανική Πολιτεία βρίσκεται μέσα σας…και ο «Νόμος» της είναι αποκλειστικά δικός σας.!"
Ευχαριστούμε!!
αααα καλα σημερα μπες στο εργολαβειο να παθης πλακα,εξαφανησαν τις χθεσινες δηλωσεις για την λειτουργια του χωρου με τους ορους του παλαιου δρακουλα και την συμπληρωματικη αναρτηση για το ιδιο θεμα του εργλαβου και εχουν βαλει παλι αυτη την σαχλαμαρα με την γεωδιαταξη και τα κρυσταλακια,χεστηκανε μαλλον και τα εξαφανησαν εντελως τα χθεσινα .
@Ο/Η Ανώνυμος 8 Οκτωβρίου 2019 - 10:53 π.μ
Εκτός από τον σωματικό βιασμό λοιπόν ,έχουμε τον ΛΕΚΤΙΚΟ ,και τον ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ .
Από εμάς εξαρτάται αποκλειστικά λοιπόν τι θα δεχθούμε, και αν θα αντιδράσουμε .
Πόσο θα συναινέσουμε στις παραπάνω πράξεις ,και για ποιόν σκοπό ,ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΑΓΙΑΖΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΜΈΣΑ .
Πόσο αυτό θα το επιτρέψουμε ,την αυλή μας (ψυχή μας)αν θα την αφήσουμε εκτεθειμένη, απροστάτευτη, στις δολιότητες του κάθε άξεστου, που νομίζει πως είναι καθαρός ,όμως τις βρομιές του δεν διστάζει να τις πετάξει σε όποιο κήπο βρει .
Νομίζοντας στρεβλά πως είναι αυτός η άρχουσα τάξη --βέβαια πάντα για τι καλό μας--
Φαίδρα
Κάποιος μπορεί να ελέγχεται και λόγω του υπερβολικού θαυμασμού που έχει και αυτό θα εννοούσε η Φωτεινή. Σιγά μη σου έλεγε εσένα ότι ελέγχεται με τις μεθόδους των μασόνων.
Έκλεισαν το μπλογκ για ένα διάστημα και αυτό αποκλείεται να ήταν ιδέα του Παλαιού που ξημεροβραδιάζεται στο ίντερνετ. Πως το βλέπετε αυτό;
@ 8 Οκτωβρίου 2019 - 10:56 μ.μ
Ανέβασα το σχόλιο σου, για να δουν και να αντιληφθούν όλοι το μέγεθος της "ευφυίας" σου.!! Γιατί σας πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες και εσείς τα αγοράζετε. Ώστε έτσι εεε "στον καθρέφτη του κοιτιέται και από μόνος τους αγαπιέται" που λέει και το λαϊκό άσμα. Για αυτό έτρεξαν μετά να σβήσουν επίμαχες λέξεις με μπλάνκο αλλά και αναρτήσεις ολόκληρες που έλεγαν μόνοι τους ποιός δίνει εκεί μέσα τις εντολές.
- ...." Η απόφαση για τον εφ’ εξής τρόπο λειτουργίας είναι οριστική. Καί η γραμματεύς έχει λάβει σαφείς ΕΝΤΟΛΕΣ."
Αυτά ήταν τα λόγια του παλιοσαβούρα...τα οποία σβύστηκαν μαζί με ολόκληρη την ανάρτηση με τις λειτουργίες του καταστήματος τους. Τις οποίες τις είχε γράψει ο ίδιος.!!!!!
Εκτός όμως από τα λόγια της ίδιας της κυρίας αυτής...που λέει μόνη της ότι ο παλιοσαβούρας όχι μόνο ΔΕΝ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ, αλλά ΕΛΕΓΧΕΙ και τον εργάκια...υπάρχει και η γραπτή μαρτυρία και άλλου ατόμου, το οποίο είναι κώλος και βρακί με την Φωτεινή....και γνωρίζει πολύ περισσότερα απο όσα έγραψε στο μέιλ, καθότι όλοι τους μαζί είναι μια παρεούλα, το οποίο άτομο λέει ότι ο παλιοσαβούρας κρατάει ΥΠΟ ΟΜΗΡΙΑ το μπλόγκ και είναι ΠΟΝΗΡΗ περίπτωση..και λέει με τι "καλόπαιδα" έκανε παρέα.
Αυτά παραδόξως δεν τα διαβάσατε σας ξεφύγανε...η δεν θέλετε να τα δείτε . Δικαίωμα σας...αλλά δικαίωμα μου και εμένα να κάνω ότι θέλω και θεωρώ σωστό. Διότι ναι μεν δικό τους είναι το μπλόγκ...και κάνουν ότι γουστάρουν...αλλά δικαίωμα μου και μένα να μην ανέχομαι προσβολές και ύβρεις από άτομα....που αυτά που κατηγορούνε σε άλλους, τα έχουν διαπράξει αυτοί.
Τώρα το ΠΩΣ και με ΤΙ τρόπο ο παλιοσαβούρας ελέγχει τον μπλόγκ και τον εργάκια αυτό δεν το γνωρίζω....αλλά δεν έχει και μεγάλη σημασία. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι ΟΝΤΩΣ αυτό συμβαίνει.!!
Πολύ καλά κάνουν και τον ελέγχουν...δεν με αφορά...αυτό όμως που με αφορά, όπως και ΟΛΟΥΣ τους σχολιαστές είναι όταν μας βρίζουν ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ με ψευδείς κατηγορίες, και αφήνουν έναν ημιπαράφρωνα (εργαλείο ξένων και ντόπιων μυστικών υπηρεσιών )να τρομοκρατεί με σχόλια και βίντεο, τους σχολιαστές που δεν συμφωνούν με τον παλιοσαβούρα.!
Εκτός αυτού έχω στα χέρια μου και άλλο μέιλ της Φωτεινής...που όταν της είπα ότι θα κάνω ανάρτηση και θα μάθει όλο το πανελλήνιο τις γίνεται εκεί...που με τα λόγια της παραδέχεται αυτά που σας έγραψα εδώ.!! Ο γράφων 2 φορές τους είχε προειδοποιήση εκεί μέσα...ότι δεν είμαι καλός, ούτε αγαπούλης...όπως θα δείτε το μέιλ της Φωτεινής (το πρώτο) είναι στις 12 Σεπτεμβρίου και η ανάρτηση μου έγινε στις 7 Οκτωβρίου.!!! Είχα δώσει πολλές μέρες περιθώριο...την ανάρτηση την είχα γράψει και την είχα στο συρτάρι...αλλά άφησαν τον παλιοσαβούρα να συνεχίζει με λέξεις και εκφράσεις όπως "ψυχικά άρρωστος"..."ποδίτσας"...."σκοτεινές και αλλότριες υπηρεσίες" και ένα σωρό άλλα.Μόνο που τις σκοτεινές και αλλότριες υπηρεσίες τις έχουν αυτοί στον μπλόγκ τους, όπως και τα άτομα που είχαν μπλέξει με μασόνους.
Δεν είμαι καλός, και τους το είπα....που σημαίνει αν κάποιος μου δώσει ένα χτύπημα ΔΕΝ θα γυρίσω και το άλλο μάγουλο.!! Θα του του κόψω σύριζα το χέρι για να μην το ξανακάνει.
δεν κατέβασαν τα άρθρα.. απλά τα μετακίνησαν στον Κανονισμό Λειτουργίας, επάνω δεξιά. Ο εργ έχει κάνει κάποιες επιλογές.. και σίγουρα δεν είναι αφελής. Εύχομαι να ανταπεξέλθετε στην τρικυμία.. κάποιος που σας εκτιμά όλους πολύ
"Έκλεισαν το μπλογκ για ένα διάστημα και αυτό αποκλείεται να ήταν ιδέα του Παλαιού που ξημεροβραδιάζεται στο ίντερνετ.Πως το βλέπετε αυτό; "
Πως βλέπουμε τι ακριβώς;Τι μας απασχολεί αν κάποτε έκλεισαν ή ξανά άνοιξαν το ιστολόγιο ή ποιανού ιδέα ήταν ;
Τι σημαίνει "ξημεροβραδιάζεται στο ίντερνετ" ποια ιδιότητα προσδίδεται σε έναν άνθρωπο επειδή είναι συνεχώς μπροστά στον Η/Υ ;
"Κάποιος μπορεί να ελέγχεται και λόγω του υπερβολικού θαυμασμού που έχει και αυτό θα εννοούσε η Φωτεινή. Σιγά μη σου έλεγε εσένα ότι ελέγχεται με τις μεθόδους των μασόνων."
Ενήλικες άνθρωποι δεν μπορούν να επικαλούνται αυτό το επιχείρημα όπως καταλαβαίνεις .Η αγαπητή Φωτεινή δεν πιέστηκε να το αναφέρει το παραπάνω γεγονός ,προσπάθησε πολύ επειδή κατάλαβε τα κατά σωρεία ν ατοπήματα του Παλαιού ,αυτό είναι η μια ανάγνωση .Η άλλη μπορεί και να είναι πως λειτουργούσε σαν ανάχωμα στις πρώτες αντιδράσεις.
Υπάρχει και τρίτη αλλά αυτήν θα την κρατήσω ακόμη στο συρτάρι μου , γνωρίζουν ακριβώς πως λειτουργεί η σχέση τους και δεν μας απασχολεί τι κάνουν μεταξύ τους .
Αυτό που εμένα προσωπικά με έκανε να βγω εκτός εαυτού είναι πως συλλήβδην μπήκα στους μπαχαλάκηδες των ιστολογιών ,και μάλιστα στην διατύπωση αφήνετε να εννοηθεί πως το κάνω ,κάνουμε ,από σύστημα .
Κατακεραυνώθηκα επειδή έκανα μια άσχετη ερώτηση σε άσχετο κείμενο σε έναν άλλον σχολιαστεί ,είχα μάλιστα και πρόθεση ,όπως απεφάνθη η ΙΕΡΑ ΕΞΕΤΑΣΗΣ .
Τι υποκριτικό ;
Εδώ το ζητούμενο ήταν να πετροβοληθώ άμεσα, και έμμεσα άλλοι , "στον ιδιωτικό χώρο " και αυτό μπορεί να το δει κάποιος ως τέτοιο ,αν διαβάζει συστηματικά, θα δει πως τον τελευταίο χρόνο σε άσχετα άρθρα ,είχαμε άσχετα σεμινάρια κρυπτονομισμάτων ,ραντεβού για αγορά καταστήματων προπο και άλλα ευτράπελα.
Δεν έχω βέβαια απολύτως τίποτα με τους σχολιαστές που τα αναρτούσαν ,έχω όμως με τους υποκριτές ,που ως σκοπό έχουν τον βιασμό μου ,και αυτό δεν υπάρχει περίπτωση να το αποδεχτό.
Ο Κάθε ένας ιδιοκτήτης ιστολογίου μπορεί να κάνει ότι θέλει ,οι σχολιαστές επίσης όμως που δέχονται την λάσπη , έχουν το δικαίωμα να υπερασπιστούν την θέση τους .
Το σκεπτικό αυτής της επαναλαμβανόμενης υστερίας του συνιδιοκτήτη έχει άλλο λόγο για όποιον θέλει να δει την εικόνα ολόκληρη !!!!!!
Θα είχε βέβαια και την σχετική πλάκα, αν κάποια στιγμή έβγαινε ο κατάλογος των σχολιαστών του ΚΔ .Να βλέπαμε ποιοι και γιατί προκάλεσαν το μπάχαλο ,και με ποιο Nicname γράφουν τώρα στον εργοδότη.Φυσικά υπάρχουν και αλλού τα αποτυπώματα τους επειδή πολύ απλά εκεί είναι η ζωή τους .
Σίγουρα εμένα εκεί δεν θα με βρει κανείς τους !!!!!!!!!!!!
Μπορούμε πάντα Παλαιέ να λέμε Αλφα αλλά εσύ να λες Γάμα ,το έχεις ανάγει σε τέχνη αυτό .
ΕΚ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΚΡΙΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ !!!
Φαίδρα
Έκανα μια ερώτηση πρίν καιρό στον εργάκια απάντηση άμεση δεν πήρα και η δήθεν απάντηση τελείωνε έτσι: καλά δεν τα λέω παλαιέ!!!Κάποιος έπρεπε να τους βάλει στην θέση τους, το "παιχνίδι" είναι πολύ βρώμικο γενικός, ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΑΙ.
@ Ανώνυμο στις 9 Οκτωβρίου 2019 - 12:24 μ.μ.
Έχω και άλλα στοιχεία στα χέρια μου...δεν τα έχω βγάλει ΟΛΑ στην δημοσιότητα. Κρατάω και άλλους "άσσους" στο μανίκι μου. Αν θέλουν ας κάνουν κάτι..εδώ θα είμαστε να τα ξαναπούμε.
Τι σημαίνει "ξημεροβραδιάζεται στο ίντερνετ"
Σημαίνει την έχει καταβρεί με τα άρθρα και το σχολιασμό και δεν μπορεί από μόνος του να σταματήσει αυτή την μανιώδη ενασχόληση (με δεδομένο και το παρορμητισμό του που φαίνεται όταν αυτοπυροβολείται λέγοντας κουβέντες που δεν το συμφέρουν, ότι του 'ρθει) άρα κάποιος άλλος του έκοψε τη συνήθεια παρά τη θέλησή του και δεν ελέγχει ο παλιοσαβούρας το μπλογκ. Το ελέγχει ο ΕργΔημΕργ ή υπάρχει άγνωστος που τους ελέγχει όλους. Ή απλά ήρθε στον ΕργΔημΕργ κανά εξώδικο ή προφορική προειδοποίηση για συκοφαντική δυσφήμιση για κάτι που γράφτηκε και τα μάζεψαν μη τρέχουν στα δικαστήρια, και δεν υπάρχει καμία ιεραρχία. ´Ή υπάρχουν χαλαρές γνωριμίες και πάει να το παίξει δίπορτο, μία έτσι μία γιουβέτσι, και με το παρακράτος και με τους πατριώτες, και γράφτηκαν στα 10 χρόνια πράγματα που έπρεπε να γυρίσουν στην αφάνεια οπότε του ζητήθηκε να τα εξαφανίσει όλα για να μη φανεί ποια καίνε.
αν δεν βαριεσαι μπες τωρα στο ΕΡΓ και δες σχολιο του παλιου,δες ποσο χαιρεκακο και κακοηθες ειναι,που θα επρεπε τωρα αυτες τις δυσκολες ωρες να μην μιλαει καθολου ακομα και εαν εχει δικιο με την ψυχρη λεγομενη λογικη.
Ποιο είναι λοιπόν το συμπέρασμα ή και το ηθικό δίδαγμα από όλη αυτή την περιπέτεια; Έστω οτι σε κάποιο blog μας συμπεριφέρονται με απρέπεια. Κάποιοι άλλοι με την συναίνεση του blogger ή και ο ίδιος. Ποια είναι η ενδεδειγμένη στάση που πρέπει να κρατήσουμε ώστε να είμαστε άψογοι για μας τους ίδιους αλλά και τον παρατηρητή;
Θα ήθελα πολύ την γνώμη την δική σου, Λύκαστρε, αλλά και του Ερίωπα και όποιου άλλου θέλει από τους εκλεκτούς σχολιαστές σου.
Φρανσουάζ
@ Ανώνυμο στις 10 Οκτωβρίου 2019 - 5:28 μ.μ
Από έναν σκατόψυχο τι μπορεί να περιμένει κανείς;;; Από έναν Επειό Τελχίνα και ΜΗ Έλληνα με μαύρα στίγματα γύρω από την αύρα του, τι περιμένεις καλοσύνη και μεγαλείο ψυχής;;; Αυτός ΧΑΙΡΕΤΑΙ με ότι θα γίνει...το λέει και μόνος του ότι δεν του καίγεται καρφάκι για κανέναν..." το μεγαλύτερο, για να μην ‘πώ σχεδόν το σύνολο του γελαδολαού, ΒΑΡΙΔΙΑ είναι … και ας δούμε πώς θα την βολέψουμε εμείς οι λίγοι,".
ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ ΚΟΙΤΑΕΙ...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ...αυτό νομίζω τα λέει όλα.!! Πόσο πιο καθαρά να το πω..το ότι έχει ελληνικό όνομα στην ταυτότητα αυτό δεν σημαίνει και ότι είναι Έλληνας.!!
@ Φρανσουάζ
Το συμπέρασμα και το ηθικό δίδαγμα από όλο αυτό είναι ότι δεν μπορείς να κάνεις κάποιον να καταλάβει κάτι, αν αυτός ΔΕΝ είναι σε θέση να καταλάβει αυτά που του λες.! Σαν ψυχές οι άνθρωποι δεν είναι όλοι ίδιοι...δεν είμαστε όλοι γραμμένοι στο ίδιο Ληξιαρχείο Ψυχών...το μόνο που ο γράφων πάντα ήθελε ήταν να μπορεί να κοιμάται πάντα ήσυχος τα βράδια. Διότι στους καιρούς τους άδικους, ήμουν με το δίκαιο, στους καιρούς τους ψεύτικους, ήμουν με την αλήθεια, ότι στους καιρούς τους κάλπικους, ήμουν ατσάλι.
Ρωτάς..." Ποια είναι η ενδεδειγμένη στάση που πρέπει να κρατήσουμε ώστε να είμαστε άψογοι για μας τους ίδιους αλλά και τον παρατηρητή; "
Οι Έλληνες χαρακτηριζόμαστε από....ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ....ΕΥΨΥΧΙΑ....ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ...ΑΥΤΟΠΕΙΘΑΡΧΙΑ...ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ...ΛΟΓΙΚΗ....ΚΑΛΛΟΣ....ΕΥΚΑΡΔΙΑ...ΣΑΤΥΡΑ...και ΜΑΧΗΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Η φυσική αξία του «ηγείσθαι» μπορεί να αναζητηθεί μόνον εκεί που είναι αληθινή – συνδυαζόμενη με Πνευματικότητα , Τόλμη και υψηλή επίγνωση του Καθήκοντος προς την Κοινότητα. Δεν μπορεί κανείς να προσφέρει, ό,τι δεν κατέχει.
Υ.Γ Ο καθένας αντιδρά σύμφωνα με αυτό που έχει μέσα του...αλλά σε γενικές γραμμές τα παραπάνω γνωρίσματα του Έλληνα...του δείχνουν τον δρόμο.
@ Φρανσουάζ....: " Ποια είναι η ενδεδειγμένη στάση που πρέπει να κρατήσουμε ώστε να είμαστε άψογοι για μας τους ίδιους αλλά και τον παρατηρητή; "
Είτε θα αντιδράς για να είσαι άψογος και σύμφωνα τα πιστεύω και τα ιδεώδη σου, είτε θα αντιδράς και θα συμπεριφέρεσαι για να μην σε κακοχαρακτηρίσουν οι παρατηρητές.! Δεν γίνεται κάποιες φορές αυτά να συμβαδίζουν. Και θέλεις να σου πω τι πραγματικά με ενδιαφέρει εμένα;; Με ενδιαφέρει η γνώμη των λίγων και όχι των πολλών.
Θέλω να πω, πώς θα γίνει η συμπεριφορά και η αντίδραση μας, πρότυπο για τους άλλους.
Φρανσουάζ
Φρανσουάζ
(Και καλωσορίζων άμα τε και χαίρων ειλικρινώς επί τη γνωριμία εις τον Ξένιον ιστοχώρον μας)
Κράτει πάντα μικρό καλάθι για τα ολίγα, εκλεκτά και χρήσιμα πράγματα. Ούτως ή άλλως τα ποιοτικά και αξιόλογα, όπως και οι άνθρωποι, είναι σπάνια αλλά όχι και, θεία οικονομία, πολύ ακριβά και δυσεύρετα, αν βάλης το μυαλό σου να δουλέψη και το ήθος σου να διαπρέψη.
Και, καθάπερ ο Ηράκλειτος ήλεγχε τον τρόφιμον των τότε στοών, τον ¨πολύ¨ Πυθαγόρα, η σοφία δε έγκειται εις την πολυμάθειαν, πολλώ μάλλον εις την ημιμάθειαν, αλλά εις τα κίνητρα και τον σκοπόν της μαθήσεως.
Σκοπός όστις άλλωστε είναι ευγενής, φιλόθεος και φιλόπατρις, άλλοτε δε, προσχηματικώς και παραπλανητικώς εμφανίζων τα ανωτέρω, κατά βάθος ιδιοτελής και φίλαρχος και άρα τυχοδιωκτικός, αρνησίπατρις και δεσποτικός.
Το ψέγειν και αγανακτείν και ερίζειν εύκολον όσο και δύσκολον και ευγενές και σοφόν το, επιμόνως αλλά και μετριοπαθώς, συμπάσχειν, κατανοείν και εξηγείν.
Δια δε τον αυθεντικόν, καθαρόν Έλληνα η πατριωτική φιλοτιμία υπήρξεν ανέκαθεν η κορωνίς της ανθρωπιστικής του αγωγής και του εξημερωτικού και εκπολιτιστικού του ήθους, η επιτομή των αρετών και το πάνθεον της σοφίας.
Δια τον Έλληνα αυτόν προέχει η ηθική ικανοποίησις η εκ της αισθήσεως της πληρότητος απορρέουσα, πληρότητα ήν προσφέρει η αίσθησις του έχειν εκπληρώσας την αποστολήν αυτού εν τω κόσμω ως ολοκληρωμένου κατά φύσιν ανθρώπου.
Έλλην σημαίνει ολοκληρωμένος άνθρωπος και ελευθέρα προσωπικότης. ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ.
Εβραίος, ο περιτετμημένος Προκρούστειος άνθρωπος, ο μυστικιστής ΘΕΟΔΟΥΛΟΣ.
Ο πόλεμος μεταξύ των δύο ανωτέρω τύπων ανθρώπου εις ούς πολούται ανέκαθεν η ανθρωπότης ώσπερ και ο πόλεμος κακού και καλού έσσεται μέχρις εσχάτων.
Ο κακός εν τούτοις είναι χρήσιμος όσον και ο καλός, άνευ του οποίου και μαχόμενος εναντίον του αυτός ο καλός, αδύνατον αν είη κατακτήσαι την θείαν αυτογνωσίαν και τον ιερόν σκοπόν της ζωής του.
Όθεν ¨θνητά φρόνει.¨
Καλημέρα , το στυλ στο blog του ergdhmerg έχει αλλάξει πολύ καιρό τώρα , τα άρθρα είναι πολλά διαπιστώσεις και στα σχόλια κυριαρχούν τα σεντόνια άνευ ουσίας-κατάληξης και ο 'εξυπνακισμός' κατά των Ελλήνων από κάποιους σχολιαστές . Εποικοδομητικές απόψεις και προσφορά γνώσης και οδηγιών έχει εκλείψει .Π.χ. το άρθρο για τους ιδιωτικούς στρατούς εκεί είναι κατά των ιδιωτικών στρατών σε σχέση με τις απόψεις π.χ. στο https://diodotos-k-t.blogspot.com/2019/10/blog-post_27.html και εδώ. Όλες οι χώρες θα το γυρίσουν και σε ιδιωτικούς ολιγομελείς στρατούς γιατί πλέον θα απαιτείται υψηλή εξειδίκευση και μακροχρόνια γνώση σε κάποιους τομείς, + ότι μεγάλο μέρος στρατιωτικών παγκοσμίως τώρα είναι στην νοοτροπία του δημοσίου υπαλλήλου ' (+τις ποσοστώσεις με τις γυναίκες).Γνωστή μου 18χρονη θέλει αεροπορία μόνο για το χαλαρό μόνιμο της δουλειάς. Τα υπόλοιπα δεν την ενδιαφέρουν (όπλα, άμυνα πατρίδας , φυσική κατάσταση , στρατιωτικά και κατασκοπευτικά σενάρια , αδρεναλίνη κτλ)_και πιστεύει ότι δεν θα χρειαστούν ποτέ.
@kakos04
Φίλε κακέ,οι ίδιοι οι ιδιωτικοί στρατοί δεν έχουν πάντα χαρακτήρα συμμορίας;Βραχυπρόθεσμα,μισθοφόροι στην Ελλάδα σημαίνει εξάρτηση από τη μαμά-πατρίδα τους και τα συμφέροντά της που είναι αυτοκτονία.Μακροπρόθεσμα,το να επιδιώκεις την ύπαρξη μισθοφορικών στρατών για λόγους πολιτικών ελιγμών,σημαίνει ότι είσαι εκτεθειμένος απέναντι στην κοινή γνώμη και στις συνέπειες που μπορεί να έχει αυτή σε σένα.Είναι σα να προσπαθείς να ξεφύγεις απ'τον ίδιο σου τον εαυτό.Όταν έχεις δίκιο κι ισχύ δεν υφίσταται πρόβλημα με το ενεργοποιήσεις τον τακτικό Εθνικό ατρατό.
Η έννοια του πολίτη-οπλίτη στρατιωτικά,οικονομικά,ηθικά και κοινωνικά είναι ανώτερη από κάθε μισθοφόρο.
Φίλε Δημήτρη , σε όσα αναφέρεις συμφωνώ πλήρως και για την κατάληξη ως συμμορία , σίγουρα ο τακτικός στρατός από Έλληνες είναι η μόνη λύση και για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο,δεν αντιλέγω σε αυτό και μακάρι στο μέλλον να εμβαθύνουμε στην έννοια οπλίτη - πολίτη .Όταν ο ντόπιος είναι συνειδητοποιημένος είναι ασυναγώνιστος γιατί μάχεται για το σπίτι του.Πέρα από την Κρήτη που είμαι εδώ αρκετοί νοιαζόμαστε και για όλη την Ελλάδα ,όπου έχουν τώρα το πρόβλημα που αργότερα θα έρθει παντού . Στον ιδιωτικό στρατό αναφέρομαι σαν "κάλυψη" ένα εξειδικευμένο πολύ μικρό εργαλείο σε σχέση με το σύνολο του εννοείτε τακτικού στρατού , το οποίο με την κάλυψη τύπου security θα κάνει κρατική πολιτική εκτός συνόρων και πολλές φορές δολιοφθορές ,σήμανση στόχων και παγίδευση του εχθρού πριν ξεκινήσει ο πόλεμος με τον κανονικό στρατό (ή φύλαξη επιχειρηματιών εκτός χώρας για να κλείσουν δουλειές χωρίς ατυχήματα όταν έχει πολύ ανταγωνισμό ).Κακά τα ψέματα επίτηδες αποδεσμεύουν όλες οι χώρες στρατιωτικούς πολύ πριν τα 45 για academi κτλ, η εκπαίδευση τους κοστίζει αρκετά και μπορεί να γίνει μόνο από κράτος και λόγω υλικού που δεν θα βρεις αλλιώς .Να αναφέρω στην Ελλάδα και αλλού οι κεφαλές όλων των εταιρειών δουλεύουν για τις μητρικές τους χώρες. Ο υπάλληλος π.χ. στο αεροδρόμιο μιας εταιρείας είναι απλός (ας μου επιτραπεί χαμάλης της).Το πρόβλημα στον τακτικό στρατό είναι επίσης η αδιαφορία των στελεχών , η διαφθορά στις προμήθειες και το βασικό ότι δεν δίνονται κίνητρα σε όσους πρέπει να ηγούνται των εξελίξεων (μισθολογικά και καταξίωσης).Με το δείγμα μισθού που παίρνουν όχι μόνο ο στρατός αλλά και το δημόσιο το μισό εργάσιμο οκτάωρο ψάχνουν πως θα συμπληρώσουν το εισόδημα τους. Με την μισθολογική ισοπέδωση οι αξιόλογοι τα παράτησαν βλέποντας τους τεμπέληδες να πληρώνονται.Το δημόσιο όταν δουλεύει σωστά είναι ασυναγώνιστο και σε κόστος .
ΝΙΚΟΛΑΣ : Καλημέρα , το στυλ στο blog του ergdhmerg έχει αλλάξει πολύ καιρό τώρα , τα άρθρα είναι πολλά διαπιστώσεις και στα σχόλια κυριαρχούν τα σεντόνια άνευ ουσίας-κατάληξης και ο 'εξυπνακισμός' κατά των Ελλήνων από κάποιους σχολιαστές . Εποικοδομητικές απόψεις και προσφορά γνώσης και οδηγιών έχει εκλείψει .Π.χ. το άρθρο για τους ιδιωτικούς στρατούς εκεί είναι κατά των ιδιωτικών στρατών σε σχέση με τις απόψεις π.χ. στο https://diodotos-k-t.blogspot.com/2019/10/blog-post_27.html και εδώ.
Καλησπέρα αγαπητέ Νικόλα...συμφωνώ απόλυτα σε ότι γράφεις, έτσι ακριβώς είναι εκεί μέσα η κατάσταση, στην καλύτερη των περιπτώσεων, είναι τραγέλαφος.!! Διότι ανεβάζουν άρθρο από τον Διόδοτο..(ο οποίος ΣΥΜΦΩΝΕΙ με την δημιουργία ιδιωτικού στρατού στην Ελλάδα), αλλά το βάζουν μόνο και μόνο για να ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΤΟΥΣ.!! Και ενώ διαφωνούν μαζί του...αυτός συνεχίζει να σχολιάζει εκεί μες την τρελή χαρά....αλλά αυτό δεν είναι και το ποιο "περίεργο"...το περίεργο είναι ότι ενώ μου έστειλε το δεύτερο μέιλ ο ιδιοκτήτης του Διόδοτου για το ποιόν του Παλαιού...και ενώ από πίσω του τον λούζει με ένα σωρό κοσμητικά...από μπροστά του/τους τους γλύφει και συνεχίζει τους χαζοχαρούμενους σχολιασμούς του εκεί μέσα.!!!
Μάταια προσπάθησε και ο σχολιαστής με το όνομα Μισθοφόρος να τους εξηγήσει το γιατί πρέπει να δημιουργήσουμε ιδιωτικό στρατό και μάλιστα , αυτό έπρεπε να το είχαμε κάνει χθές.!! Είμαι της άποψης ότι στο μέλλον οι περισσότεροι εθνικοί στρατοί των περισσοτέρων στρατών θα καταργηθούν.!! Το ίδιο θα συμβεί και με τον Ε.Σ ...διότι για αυτόν τον σκοπό δημιουργούνται οργανισμοί όπωσ το Ν.Α.Τ.Ο ....στο οποίο υπάρχει το Αμερικάνικο και το Γερμανικό του σκέλος...για να απορροφήσουν τους εθνικούς στρατούς των χωρών που βρίσκονται μέσα σε αυτό. Στο μέλλον όποιος θα έχει ιδιωτικό στρατό θα μπορεί να επιβιώσει....διότι ένας ιδιωτικός στρατός είναι ΑΝΩΝΥΜΟΣ δεν σχετίζεται ΝΟΜΙΚΑ με το Ελληνικό Κράτος, και μπορεί να κάνει ότι θέλει. Να χρησιμοποιήσει μεθόδους και τρόπους αντίδρασης που για έναν Εθνικό Στρατό θα υπήρχαν συνέπειες (βλ. περίπτωση Ράντοβαν Κάρατζιτς και τον στρατηγό στρατηγό Ράτκο Μλάντιτς)....επίσης μπορεί να κινηθεί γρηγορότερα , καλύτερα και αποτελεσματικότερα.!! Δίχως τα κωλύματα του σημερινού Ε.Σ.
Δηλαδή οι Ρώσσοι και οι Αμερικάνοι πατριώτες που έχουν ιδρύσει ιδιωτικές πατριωτικές ομάδες...και μάλιστα με την σύμφωνη γνώμη και μυστική έγκριση τόσο από τον Πούτιν όσο και από τον Τράμπ, είναι χαζοί και οι "εξυπνάκηδες" του Εργοδότη είναι οι φωστήρες.!! Ο Ε.Σ είναι η Ελλάδα...είναι το όνομα της Ελλάδος όχι μόνο τυπικά αλλά και ουσιαστικά....και ΔΕΝ θα πρέπει να μπορεί κανείς να τον εμπλέξει σε όσα γίνουν (εκκαθαρίσεις λαθροορκς) και να τον σύρουν σε τίποτε διεθνή δικαστήρια.
Οι Έλληνες χαρακτηριζόμαστε από....ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ....ΕΥΨΥΧΙΑ....ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ...ΑΥΤΟΠΕΙΘΑΡΧΙΑ...ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ...ΛΟΓΙΚΗ....ΚΑΛΛΟΣ....ΕΥΚΑΡΔΙΑ...ΣΑΤΥΡΑ...και ΜΑΧΗΤΙΚΟΤΗΤΑ. Συμφωνώ με αυτά!.... Πάντως κάτι δεν πάει καλά με το εργ, και την χυδαία φρασεολογία!.... Και κυρίως εναντίων των Ελλήνων!... Διαγγελέας
@ Διαγγελέας
" Πάντως κάτι δεν πάει καλά με το εργ, και την χυδαία φρασεολογία!.... Και κυρίως εναντίων των Ελλήνων!."
Το ιστολόγιο Εργ. έχει μεταλλαχθεί και αλλάξει από την στιγμή που μπήκε ξένο σώμα-ξενιστής που δεν είναι Έλληνας. Βέβαια έχουν τεράστια ευθύνη και ο ιδιοκτήτης, και η άλλη που το παίζει γραμματέας. Η ζημιά που έγινε εκεί πλέον είναι μη ανατρέψιμη , και από ότι έχω καταλάβει....όλο έγινε βάση σχεδίου. Υπάρχει σχέδιο να εισχωρούν κακόβουλα και ανθελληνικά στοιχεία σε μπλογκς και ιστολογόγια Εθνικιστικού περιεχομένου στην Ελλάδα με κύριο στόχο με τις βρισιές, την λάσπη,τα εσκεμμένα ψέμματα, τις ασυναρτησίες και τις ηλιθιότητες που γράφουν επώνυμα και ανώνυμα...να κάνουν τον κόσμο να ΣΙΧΑΘΕΙ τους πάντες και τα πάντα. Τα καθάρματα θέλουν να χαθεί η αξιοπιστία ΟΛΩΝ των πατριωτικών και εθνικιστικών μπλόγκ. Εδώ δημιούργησαν "εθνικιστικό" δήθεν κόμμα την Χρυσή Πορδή για να καπελώσουν τον ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ...στα μπλόγκς και στα ιστολόγια θα κολλήσουν;; Επίσης είναι γνωστό ότι ο Εργ. είχε κλείσει το μπλόγκ του....και το άνοιξε κατόπιν ΠΙΕΣΗΣ από τον Παλιοσαβούρα που τον ΕΛΕΓΧΕΙ.
Δημοσίευση σχολίου