ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :
ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ISO ΕΦΟΠΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΆΛΗΡΑ ΓΙΑ ΤΕΛΑΛΗΔΕΣ FAKE ΕΙΔΉΣΕΩΝ (Κυριακάτικο χρονογράφημα Tsiforos style)
Λίγο μετά τη μάχη του Μαραθώνα, που λες ανέτειλε στην Αθήνα το άστρο του Θεμιστοκλή του original. Αρχομανής και φιλόδοξος ο αρχαίος Τόλης ο ορίτζιναλ, φρόντισε να εξοριστούν ο ένας μετά τον άλλο οι πολιτικοί του αντίπαλοι.
Predator τότε δεν είχε, δούλευε αλλιώς το σύστημα bypass της δημοκρατίας. Αρκούσε να δώσεις 5 οβολούς και να βγει έκτακτο παράρτημα στην Αγορά από 3 τελάληδες κύρους. Αυτοί ήταν κάτι τύποι που τα έπαιρναν καλύτερα και από τον Πρετεντερη και τον Ζούκη μαζί ένα πράγμα, για να διαλαλίσουν τις πομπές του αντιπάλου, της άλλης τότε ιδεολογικής τάσης του κόμματος των Δημοκρατικών. Και ας άκουγαν και οι Ρεμπουμπλικάνοι του Αριστοκρατικού, λίγο πείραζε αυτό τότε.
Open source ήταν τότε τα νέα και τα fake news, όπως και κάθε επιστημονική ανακάλυψη, κρίνονταν μετά της αναγγελίας τους από τους τελάληδες με εξοντωτικό διάλογο στην Αγορά.. Όλα έβγαιναν προς δημοσίευση στον τελάλη, και τελικός κριτής ο λαός ανάλογα με τα επιχειρήματα εφαρμογής της λογικής του καθενός για το τι είναι αληθές και τι ψεύτικος τσίγκος ξεγάνωτος.
Δεν μπορούσες να συμμετέχεις, μάνα μου, στο έτσι παιζόμενο παίγνιο και δεν συμμετείχες στα κοινά;; Σου κόλλαγαν την ταμπέλα του ιδιώτη, you know, αυτό που βγαίνει από το αρχαιοελληνικό idiot, και σε στέλνανε να κάνεις παρέα στα ζώα.
Θιγόσουν από τον αντίπαλο;; Ξυδακι! Ρίξε και εσύ ένα τάλαρο οβολούς να πεις την αλήθεια σου και να κινηθεί έτσι η αγορά και οι νόμοι της χωρίς"αόρατες χείρες" και άλλες τέτοιες μεταφυσικές αηδίες που ανακαλύφθηκαν 24 αιώνες αργότερα. Αν είσαι σωστός εσύ και πείσεις, θα πέσει το όστρακο με του αλλουνού το όνομα, κάτι σαν να τον κάνανε ban όλοι μαζί. Ξηγημένα πράγματα ή μείνε να τραγουδάς μόνος σου στην μάντρα σου στον Κεραμεικό..
Μετά και την εξορία δια εξοστρακισμού και του Αριστείδη του Δικαίου, (που μάλλον είχε καβούρια στην τσέπη του για οβολούς και τελάληδες) το 482 π.Χ., ο Θεμιστοκλής ο original μπόρεσε απερίσπαστος να φροντίσει για τη δημιουργία του ισχυρού ναυτικού της Αθήνας, στα πλαίσια της προετοιμασίας για την απόκρουση της επόμενης επίθεσης των εξ Ανατολών μας τότες γειτόνων, των Περσών,. Επίθεση που έδειχνε σίγουρη αν παρατηρούσες τα πάρε δώσε του Ξερξη με τους με τούς σατράπηδες της Ιωνίας, που το έπαιζαν τότε κάτι σαν ΕΛΙΑΜΕΠ και Γερναπετρίτης μαζί, έτοιμοι να αποστρατιωτικοποιηθούν για 5 χρυσά τάλαντα και μια συνεκμετάλλευση βοοειδών, τα ζώα.
Παραγγελία 150 τριήρεις extra προς εφοπλισμό έδωσε ο Θέμης σε ισάριθμους πλούσιους Αθηναίους, που μόνο έτσι είχαν δικαίωμα να συνεχίσουν να απολαμβάνουν προνόμια εμπορίου στην τότε ΕΕ, στην ζώνη της Αθηναικής δραχμής, έχοντας τον τίτλο του "εφοπλιστή", δηλαδή αυτού που φρόντισε να οπλιστούν τα πλοία.. Με προδιαγραφές όμως έπρεπε να φτιάξουν τις τριήρεις και την αρματωσιά τους, αυτές που αναρτήθηκαν σε στήλη στον Κολωνό. Το πρώτο ISO της ιστορίας, όπως αυτό το σεντόνι στην φωτό πιο πάνω που το έκλεψα από το Επιγραφικό Μουσείο της Αθήνας.
Και κάνε μετά εσύ κανένα αστείο να το μαϊμουδέψεις για να αγοραστούν τίποτα Belhares χωρίς την σωστή αρματωσιά τους από την Γαλατία, ξερωγώ, ή να φτιάξεις μετρό που στάζει επειδή τα έσταξες χοντρά στην Μενδωνη για να πάει το κόστος του επί τρία. Μαύρος όφις που σε έφαγε!
Όχι όπως τώρα που γίνεσαι εφοπλιστής τζάμπα, χωρίς να πληρώνεις φόρους, για να μπορείς να αγοράζεις και τα ναυπηγεία με κλεμμένα από δάνεια μαϊμού στις Τράπεζες, για να μπορείς μετά να εφοπλίζεις τα πολιτικά κόμματα με τις δικές σου προδιαγραφές μέσω βαρωνιών ή ιδεολογικών τάσεων στα μουλωχτά.
Και αφού στα είπα όλα αυτά τα παρακάνω για να σε βάλω στο κλίμα κάνοντας σου παρέα στον καφέ σου αυτό το κρύο κυριακάτικο πρωινό, ας μπούμε και στο ψητό του θέματος μας.
Μετά τη μάχη των Θερμοπυλών οι Πέρσες κατηφόριζαν προς την Αθήνα και ο στόλος τους βρέθηκε στα ανοιχτά της Εύβοιας. Οι Αθηναίοι πρότειναν για αρχηγό του συμμαχικού Ελληνικού στόλου το Θεμιστοκλή. Αλλά οι Σπαρτιάτες αντιπρότειναν τον Ευρυβιάδη, επειδή λέει ήταν από σόι και είχε κονέ με το τότε Μητσοτακέικο της Σπάρτης που γνώριζε κάποιους στην αυλή της Αστόρια του Ξέρξη που είχαν βγάλει το Κωλέγιο Αθηνών. Όπερ άριστος κατά την ίδια λογική που συνεχίζει να κυριαρχεί στα καθυστερημένα μέρη μέχρι σήμερα.
Στις γεμάτες ένταση συζητήσεις για το αν θα ναυμαχήσουν τους Πέρσες στον Ισθμό ή στη Σαλαμίνα, ο Ευρυβιάδης σήκωσε τη μαγκούρα του απειλητικά κι ο Θεμιστοκλής είπε το ιστορικό "Πάταξον μεν, άκουσον δε".
Το μεγαλείο της Αθηναϊκής Δημοκρατίας στη δυνατότητα ελεύθερης διατύπωσης της γνώμης, αποτυπώθηκε μετά ως τσιτάτο μέχρι και στην Κίνα, από εκείνον τον Σουν Τσου, αυτόν που νόμιζε ότι κατείχε την γνώση της Τέχνης του Πολέμου. Την τύφλα του κατείχε, δεν θα τον ήξερε ούτε ο θυρωρός της πολυκατοικίας του αυτόν, αν δεν τον ανακάλυπταν ως reference κάτι χαζο-γιαπηδες της Wall Street για να διαβάζουν κάτι σοφόν οι ινβέστορες με την εισαγόμενη αρχαία σοφία από το Φαρ Ηστ. Μέχρι που το γύρισαν και αυτοί στο "πάταξον δεν",' αφού ο Ερμής ο Αγοραίος τους φταίει όταν σκάνε τα σιγουράκια τους στον Ιππόδρομο με τους Αστραχάν που ποντάρουν στην Wall Street.
Από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού ήταν και και ο Φρανσουά Μαρί Αρουέ (François-Marie Arouet, 21 Νοεμβρίου 1694 – 30 Μαΐου 1778), ευρύτερα γνωστός στα καθ' ημάς με το ψευδώνυμο Βολταίρος (Voltaire), το σπίτι του οποίου κατέχει σήμερα offshore αγνώστου πατρός αλλά γνωστής μητρός. Αυτός ήτο, που λέτε, Γάλλος συγγραφέας, ιστορικός και φιλόσοφος. Τρία σε ένα, σαν το Vidal Sassoon ένα πράγμα. Στον 21ο αιώνα έγινε γνωστός επειδή κάποιος κορυφαίος Έλληνας πολιτικός αγόρασε το σπίτι του στο Παρίσι, ως συνήθως με σκοτεινό "πόθεν έσχες". Αλλιώς θα ήταν και αυτός όσο γνωστός θα ήταν και ο Σουν Τζους χωρίς τους γιάπηδες.
Στο 18ο αιώνα πάντως είχε γίνει διάσημος για το πνεύμα του, αλλά και τις επιθέσεις του εις βάρος της Καθολικής Εκκλησίας για την υπεράσπιση της ανεξιθρησκίας και της ελευθερίας του λόγου. Έγινε επίσης διάσημος μέχρι τις μέρες μας για τη φράση "Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες", (αν και η wikipedia, που τα πανθ' ορά, λέει πως στην πραγματικότητα η φράση αυτή γράφτηκε πρώτη φορά από γυναίκα! Την Evelyn Beatrice Hall στο βιογραφικό βιβλίο της The Friends of Voltaire. Ο Βολταιράκος πάντως, όπως και να το είπε, θεωρείται κεντρική μορφή και ενσάρκωση του Διαφωτισμού του 18ου αιώνα, αφού το Εβελινάκι δεν του ζήτησε ποτέ κοπιράϊτια για ότι είπε δημόσια, τηρώντας τις αρχές της Αθήνας της Αρχαίας, που όλα τα ανακάλυψε εκτός από τα copyrights.
Εδώ τελειώνουν οι αναδρομές και αν θες και άλλες, να πας αλλού, σε δίπλα ιστολόγια μεταχειρισμενων, γιατί εμείς εδώ έχουμε ως πολιτισμική μας κληρονομιά το "Πάταξον μεν, άκουσον δε" από την Αθηναϊκή Δημοκρατία και το "Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες" απ' τον Ευρωπαϊκό Διαφωτισμό. Εύλογο είναι να έχουμε κάθε απαίτηση απ' τους πολιτικούς μας να σέβονται την πολιτισμική μας κληρονομιά και να μην αποκλείουν βάζοντας security στις πόρτες στα Συνέδρια τους, για να μην μπουν στον κόπο να διαφωνήσουν, οι τεμπέλες, που διαιωνίζουν το εδώ είναι Βαλκάνια, δεν είναι παίξε-γέλασε. Οπότε στου κουφού την βρόντα όσο θέλεις πόρτα αν δεν είσαι τίποτε κατά δικός τους, με petigree καθαρόαιμου.
Εδώ όμως, επί αυτού του ιστολογίου διαφώνα όσο θες. Αρκεί μόνο να μην ρίξεις κανένα "εγώ όμως πιστεύω ότι..." αντί για τεκμηρίωση μιας άποψης σου, γιατί την έβαψες! Η πίστη δεν έχει καμία σχέση ούτε με την λογική ούτε με την κόρη της την επιστήμη, που θέλει, λέει, το κάθε τι να μπορεί να αποδειχτεί ότι είναι λάθος για να το κάνει δεκτό για να δημοσιευτεί στις δικές της στήλες με τα σύγχρονα ISO.
Συμφωνούμε ή διαφωνούμε, αδιάφορο, αν έρθεις εδώ ατεκμηρίωτος ή με πιστεύω, έφυγες με συνοπτικό ban, και πήγαινε να ιδιωτεύσεις με τα πιστεύω σου όπου αγαπάς για να σε μεταλάβουν, πριν έρθεις εδώ για να σε περιλάβω, Κυριακάτικα. Εδώ αυτά δεν περνάνε, όσο και να προσπαθείς να περάσεις κάτι τέτοια "δικαιωματικά" πιστεύω σαν κάτι το προοδευτικό του δικαιωματισμού της Ακρίτα, αφού δεν διαφέρει αυτό και πολύ από τον δήθεν Free speach τραμπισμό επί των δικαιωμάτων του πίστευε και μη ερεύνα. Όλα αυτά βρωμάνε δεξιά από μακριά και ουδεμία σχέση δεν έχουν με τον Διαφωτισμό τον αρχαίων ή τον νεώτερο, που είναι δύο λαμπρές εφαρμογές του ορθολογισμού, του θεμέλιου δηλαδή της δημοκρατίας.
Κομπρί η θες να πω του Τσιφόρου να βάλει τις φωνές;;
1 σχόλιο:
Μιας και αναφέρατε τον Βολταίρο,ήρθε στο μυαλό μου σάητ Βολταίρ.νετ που έχει φτιάξει ο γάλλος δημοσιογράφος Τιερρύ Μισσάν, που από το 2001 έλεγε ότι κάτι δεν του αρέσει στις τρομοκρατικές επιθέσεις στις Η.Π.Α., και που μένει μόνιμα στην Συρία απόπ τότε που ξέσπασε ο πόλεμος..........
ΧΟΣΤ
Δημοσίευση σχολίου