Γράφει ο ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ : Καλά θα κάνουν οι Έλληνες να βγάλουν τις κομματικές τσίμπλες από τα μάτια τους, και να κάνουν επανεκκίνηση εγκεφάλου. Μετά και το χθεσινό φιάσκο του δήθεν "πατριωτικού" συλλαλητηρίου, όπου ο λαός την πάτησε και πάλι....διότι η λαϊκή αντίδραση δεν ήταν ποτέ αυθόρμητη και ακαθοδήγητη. Σας χωρίζουν σε ομάδες, σας χωρίζουν σε κόμματα, σας χωρίζουν σε ιδεολογίες.....παντού βλέπεις άτομα να δηλώνουν φασίστες, άλλους να δηλώνουν κομμουνιστές, άλλοι είναι ΝΔημοκράτες, άλλοι Πασόκοι, άλλοι Βασιλικοί , άλλοι Χουντικοί, άλλοι Κεντρώοι....έχετε καταντήσει σαν τους ροζ-μπλε-και πράσινους κόκκους που βάζουν στα πλυντήρια ιδεών και ανθρώπων.!! Όλα αυτά είναι ονόματα πάνω από κάθε ένα κεφάλι της Λερναίας Ύδρας (Ατλάντιος Θεσμός και μανούλες σε αυτά οι Άτλαντες ).!!
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΙΔΡΥΜΕΝΗ ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ....ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ.!
Για να μάθετε όμως να είστε ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ θα πρέπει να σταματήσετε να σκέφτεστε με τον τρόπο που θέλουν αυτοί, ΔΕΝ θα σκέφτεστε σαν Φασίστες, ΔΕΝ θα σκέφτεστε ως κομμουνιστές, ΔΕΝ θα σκέφτεστε ως Ν.Δημοκράτες, ΔΕΝ θα σκέφτεστε σαν Χ.Αυγήτες ΔΕΝ θα σκέφτεστε με κανένα άλλο πολιτικό πρόσημο και φίλτρο μέσα στο κεφάλι σας....παρά μόνο ΕΛΕΥΘΕΡΑ....όπως σκέφτονται οι ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.
Μόνο τους ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ...κανέναν άλλο.!! Τους υπόλοιπους τους έχουν για μαρμελάδα για ελαφρύ πρωινό. Πλησιάζει η στιγμή που θα πρέπει να φερθούμε έξυπνα, να μην πέσουμε παλι στην παγίδα τους όπως τόσες και τόσες φορές κατά το παρελθών.
Μας έχουν ξεπατώσει από την κοιτίδα μας την Αίγυπτο....μας έχουν ξεπατώσει από την κοιτίδα μας την Μ.Ασία η αλλιώς Ιωνία...μας έχουν ξεπατώσει απο την κοιτίδα μας την Κωνσταντινούπολη, μας έχουν ξεπατώσει από την κοιτίδα μας Ίμβρο και Τένεδο...μας έχουν ξεπατώσει και το προσπαθούν για τελειωτικά από την κοιτίδα μας την Β.Ήπειρο....μας έχουν ξεπατώσει από την κοιτίδα μας στον Αίμο (Βαλκάνια)....μας έχουν ξεπατώσει από την κοιτίδα μας την Κύπρο (η μισή είναι κατεχόμενη)..μας ξεπατώνουν όπου μπορούν και όπου υπάρχουμε.!!!
Τώρα θέλουν να μας ξεπατώσουν και από το ΜΗΤΡΙΚΟ ΜΑΣ ΛΙΚΝΟ....τον τόπο που μας γεννά, τον τόπο που είναι η μήτρα μέσα στην οποία φυλάσσεται το ελλάνιο γονίδιο μας.!! Για να πάψουμε να είμαστε εμπόδιο για αυτούς, για να σταματήσουμε να υπάρχουμε ως Έθνος. Ε λοιπόν η το Έθνος θα επιζήσει...είτε τα ελεεινά σας κόμματα. Που ΟΛΑ ανεξαιρέτως είναι το ίδιο...καμμία απολύτως διαφορά...διότι όλα ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΤΛΑΝΤΕΣ.!! ΑΝΟΙΞΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ.!!
Υ.Γ Το βιβλίο είναι ΓΝΗΣΙΟ 100% και μαρτυρά τους λόγους και προθέσεις της η Fed. B.N.Y. όταν ανέλαβε να χρηματοδοτήσει τον Ελληνικό εμφύλιο.
ΣΧΟΛΙΟ ΕΡΙΩΠΑΣ :
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΙΔΡΥΜΕΝΗ ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ....ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ.!
Για να μάθετε όμως να είστε ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ θα πρέπει να σταματήσετε να σκέφτεστε με τον τρόπο που θέλουν αυτοί, ΔΕΝ θα σκέφτεστε σαν Φασίστες, ΔΕΝ θα σκέφτεστε ως κομμουνιστές, ΔΕΝ θα σκέφτεστε ως Ν.Δημοκράτες, ΔΕΝ θα σκέφτεστε σαν Χ.Αυγήτες ΔΕΝ θα σκέφτεστε με κανένα άλλο πολιτικό πρόσημο και φίλτρο μέσα στο κεφάλι σας....παρά μόνο ΕΛΕΥΘΕΡΑ....όπως σκέφτονται οι ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.
Μόνο τους ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ...κανέναν άλλο.!! Τους υπόλοιπους τους έχουν για μαρμελάδα για ελαφρύ πρωινό. Πλησιάζει η στιγμή που θα πρέπει να φερθούμε έξυπνα, να μην πέσουμε παλι στην παγίδα τους όπως τόσες και τόσες φορές κατά το παρελθών.
Μας έχουν ξεπατώσει από την κοιτίδα μας την Αίγυπτο....μας έχουν ξεπατώσει από την κοιτίδα μας την Μ.Ασία η αλλιώς Ιωνία...μας έχουν ξεπατώσει απο την κοιτίδα μας την Κωνσταντινούπολη, μας έχουν ξεπατώσει από την κοιτίδα μας Ίμβρο και Τένεδο...μας έχουν ξεπατώσει και το προσπαθούν για τελειωτικά από την κοιτίδα μας την Β.Ήπειρο....μας έχουν ξεπατώσει από την κοιτίδα μας στον Αίμο (Βαλκάνια)....μας έχουν ξεπατώσει από την κοιτίδα μας την Κύπρο (η μισή είναι κατεχόμενη)..μας ξεπατώνουν όπου μπορούν και όπου υπάρχουμε.!!!
Τώρα θέλουν να μας ξεπατώσουν και από το ΜΗΤΡΙΚΟ ΜΑΣ ΛΙΚΝΟ....τον τόπο που μας γεννά, τον τόπο που είναι η μήτρα μέσα στην οποία φυλάσσεται το ελλάνιο γονίδιο μας.!! Για να πάψουμε να είμαστε εμπόδιο για αυτούς, για να σταματήσουμε να υπάρχουμε ως Έθνος. Ε λοιπόν η το Έθνος θα επιζήσει...είτε τα ελεεινά σας κόμματα. Που ΟΛΑ ανεξαιρέτως είναι το ίδιο...καμμία απολύτως διαφορά...διότι όλα ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΤΛΑΝΤΕΣ.!! ΑΝΟΙΞΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ.!!
Υ.Γ Το βιβλίο είναι ΓΝΗΣΙΟ 100% και μαρτυρά τους λόγους και προθέσεις της η Fed. B.N.Y. όταν ανέλαβε να χρηματοδοτήσει τον Ελληνικό εμφύλιο.
ΣΧΟΛΙΟ ΕΡΙΩΠΑΣ :
Φίλε Λύκαστρε, πάνω εκεί που ήμουν έτοιμος να
πάρω το αριθμολογημένο ΙΩΤΑ σε 1111
και να φτιάξω ένα καλό και στέρεο τραπέζι με τέσσερα πόδια για ώρα «Ανάγκης»
για την Αργώ, ξαφνικά ένα παλιό
Διϊπετές σφραγισμένο βιβλίο, που είχα κάποτε περισυλλέξει μέσα από κάποιο
σιγασμένο Τυφώνειο, έπεσε μόνο του από το ράφι της βιβλιοθήκης και έτσι όπως
είχε μείνει ανοιχτό στην πρώτη του σελίδα έδειχνε σαν να ήθελε κάτι να πει στο
Υ.Γ. σου με τον Άνουβι, τον αδελφό του Μακεδόνα.
Δεν το θεώρησα τυχαίο το γεγονός διότι αμέσως
σκέφτηκα ότι ο Άνουβις πάνω στην «Αιθερική Βάριν» του, που κάποτε εθεωρείτο
Τυφωνικό Όν, ίσως κάτι σημαντικό ήθελε να μας εξομολογηθεί για το
«Μακεδονικό θέμα» και τους
σύγχρονους χρηματοδότες του.
Διαβάζοντας το Διϊπετές Τυφωνικό κατάλοιπο
κείμενο ίσως καταλάβεις εσύ κάτι περισσότερο από εμένα μιας και έχεις εκφράσει
αρκετές επιφυλάξεις για το εκείνο το Τυφωνικό κάθαρμα τον Αγαμέμνονα και για τις
προθέσεις του.
ΕΡΙΩΠΑΣ
48 σχόλια:
Αγαπητέ ΕΡΙΩΠΑ σε ευχαριστώ για τις φωτογραφίες που έστειλες από το βιβλίο, και εδώ να πούμε στους αναγνώστες ότι το βιβλίο είναι γνήσιο 100% και μαρτυρά τους λόγους και προθέσεις της η Fed. B.N.Y. όταν ανέλαβε να χρηματοδοτήσει τον Ελληνικό εμφύλιο.
Αυτό το Τυφωνικό κάθαρμα ο Αγαμέμνων μας τυραννάει ακόμα...αλλά που θα μας πάει θα έρθει η ώρα που θα ξεμπερδέψουμε μαζί του μια και καλή.!! Άλλωστε να μην ξεχνάμε με τι τρόπο πέθανε και ΠΟΥ;;; χα χα
Γιοί του Όσιρι, ήταν ο Μακεδόνας και ο Άνουβις...βλέπεις είναι "οικογενειακή" μας υπόθεση.
Είναι πράγματι πολύ ενδιαφέρουσα η ιστορία της σύγκρουσης των δύο "αδελφών". Μακάρι οι σύγχρονοι κάτοικοι της Μακεδονίας να αντιληφτούν αυτή την διαμάχη και τους λόγους που την γέννησαν. Από την δεύτερη κίολας σελίδα (ii) ομολογείται μία τιτανοτεράστια αλήθεια για τους Έλληνες:
(the spiritual qualities of the Greek people whose traditional defiance of foreign aggression, whether overt or disguised, has so often and so well served the cause of Western civilization)
ΕΡΙΩΠΑΣ
Φίλτατε και Ελεύθερε ΕΡΙΩΠΑ ...όλες αυτές οι Τράπεζες και κυρίως η Fed. B.N.Y είναι Καδμειακοί/Ναοί/Τράπεζες που ονομάζονταν και Πέτραι , δηλαδή πέτρινα χτίσματα ...και Φύλακες τους ήσαν οι Dragen ή Dragon.
Αντίπαλοι των Ελλήνων Ελευθερωτών της ανθρωπότητας ήσαν οι λειτουργοί τους.
Εδώ ένας σύγχρονος Dragen η Dragi....λειτουργός σε έναν τέτοιο Τυφώνειο Ναό/Τράπεζα.
https://i1.prth.gr/images/963x541/files/2018-11-16/Dragi.jpg
http://oimaskespeftoun.blogspot.com/2019/01/blog-post_38.html#more
Ένας αφρικανός σε ρόλο Έλληνα εθνικιστή στα επεισόδια στο Σύνταγμα - Πόσο πάει το μαλλί;
Είπαμε όλοι αυτοί που το παίζουν αναρχικοί , ελέγχονται από την πρεσβεία, και ανάμεσα τους δεν είναι μόνο σκουράντζες αλλά και άσπροι στην επιδερμίδα.
Απλά έπρεπε τα Σώματα Ασφαλείας απο την στιγμή που το γνώριζαν αυτό, ότι αυτοί δηλαδή είναι πληρωμένοι πράκτορες , να έδειχναν αυτοσυγκράτηση προς τους Έλληνες διαδηλωτές, να έδειχναν ανοχή και να μην έριχναν χημικά στα γυναικόπαιδα.
Να άφηναν τους ΕΛΛΗΝΕΣ διαδηλωτές να τσακίσουν αυτά τα κωλόπαιδα της πρεσβείας, και να έκαναν τα στραβά μάτια.
Στο κάτω κάτω...και αυτοί κέρδος θα είχαν.
Όλοι αυτοί οι κουκουλοφόροι πράκτορες ανήκουν στην Ομάδα Προστασίας του Πολιτεύματος , και νομίζω έχει την κωδική ονομασία "Ξίφος"...και βοηθούνται από άτομα της ΕΥΠ για να μπορούν να διαλύουν τις συγκεντρώσεις των Ελλήνων.
Αφού τα σώματα ασφαλείας-αναρχικοί είναι μαζί στο παρασκήνιο,πως θα άφηναν τους Έλληνες διαδηλωτές να δράσουν ελεύθερα....
Αγαπητέ Ρένο δεν είναι αναρχικοί...έτσι μπορεί να τους βάφτισαν, αλλά πίστεψε με μόνο αναρχικοί δεν είναι.Δες
https://imgur.com/a/W53yAWJ
Είναι φανερό ότι συνεργάζονται...η φώτο δεν είναι από χθες...αλλά από άλλη διαμαρτυρία.Υπάρχει ειδική μυστική υπηρεσία καταστολής διαδηλώσεων , που υπηρετεί την εκάστοτε κυβέρνηση.!!
Πραγματικα αποκαλυπτικες οι σελιδες αυτες...οχι οτι ειναι εντελως αγνωστα ,αλλα γραμμενα απο τους δημιουργους ,αποκτουν αλλη υποσταση.
Εκτος απο τις σειρες που "αποδελτιωσε" ο ΕΡΙΩΠΑΣ,και που ειναι τοσο αποκαλυπτικες για τον τροπο που χειριστικαν την ιδιοσυσταση μας..εναντιον μας! , συγκρατω και τις παρακατω
"..the Greek aid experiment.." και
"..the effective coordination of Greek and Αmerican resources,was attributable,on the American side..."
που δειχνουν οτι, παντα θα πειραματιζονται επανω μας για να καθορισουν τις καινοτομες πιθανες πολιτικες επιβολης, στους Λαους που ξερουν να μαχονται,(το ιδιο γινεται και σημερα) ,και οτι παντα θα υπαρχουν Εφιαλτες ,στον Ελληνικο Χωρο ,που θα στηριζουν αυτα τα "πειραματα".
Οσο για τον Αννουβι και τον Μακεδονα...δεν ηξερα καθολου γιαυτη την εκδοχη,Ο ενας κεφαλι Σκυλου και ο αλλος κεφαλι Λυκου,ο ενας οδηγος στις σκοτεινες στρατες του Αδη και ο αλλος ανοιγει τις οδους του φωτος,ιδια αφετηρια OS-IRIS ,αντιθετες διαδρομες ,μοιαζουν πολικα αντιθετα..ειναι;
Αγαπητή Αθηνά...
Σύμφωνα με τον Διόδωρο λέγεται στον Ηρόδοτο .... "Τώρα ο Όσιρις είναι ακολουθούμενος στην εκστρατεία του από τους δύο γιους του, τον Ανούβι και τον Μακεδών, που είχαν διαφορετικά χαρίσματα. Και οι δύο διέθεταν αξιοπρόσεκτα χαρακτηριστικά, τα οποία τα έμοιαζαν με των ζώων. Ο Ανούβις φορούσε δέρμα σκύλου και ο Μακεδών γούνα ΛΥΚΟΥ. Και γι'αυτό το λόγο αυτά τα ζώα είναι ιδιαίτερα τιμημένα ανάμεσα στους Αιγυπτίους. Ο Μακεδών έγινε αργότερα ο βασιλιάς της Μακεδονίας, η οποία ονομάστηκε από αυτόν.
Ήταν κάτοικος του Κάτω Κόσμου (υπόγειου) και ονομαζόταν και Ερμάνουβις.Κύριος του υπόγειου κόσμου χμ χμ χμ εδώ να ρίξω στην κουβέντα και τον Βύζα....Ο Βύζας λένε ότι ήταν γιός του Ποσειδώνα, άρα πολύ σημαντική φυσιογνωμία για εκείνη την εποχή στην Ατλαντική Κοινοπολιτεία.
Το όνομά του μαρτυρά "βυσσόν" δηλαδή κόκκινο. Επίσης σημαίνει υποχθόνιο, βυθό και υπόγειο άντρον. Ο βυσσόφρων είναι ο κρυψίνους.
Έχουμε επίσης Βυσσοδομέω= χτίζω υποχθονίως!!!!
Βύζας...Βυζάντιο....Βύσσα επίσης στην αρχαία Αιγυπτιακή γλώσσα (Κοπτική) σημαίνει "Εστία Πυρός" και "Διάκονος του Άνουβι" .!!
Μιλάμε για υπόγειο Τυφώνειο Ναό....και τζιζζζζζ κατασκευές.
" Πραγματικα αποκαλυπτικες οι σελιδες αυτες...οχι οτι ειναι εντελως αγνωστα ,αλλα γραμμενα απο τους δημιουργους ,αποκτουν αλλη υποσταση."
Ακριβώς άλλο να το λέμε εμείς, και άλλο να το λένε αυτοί και μάλιστα να το έχουν και γραμμένο.!!! Τα γραπτά κείμενα πάντα μένουν.Το μεγαλύτερο ποσοστό των κατοίκων της χώρας το θεωρούν ηλίθιο...όχι επικίνδυνο και εύκολο στην χειραγώγηση.Δυστυχώς τα γεγονότα το επιβεβαιώνουν απόλυτα.
Εεε... οχι και ηλιθιους,ευκολα χειραγωγησιμους ναι!
Αλλα αυτο προκυπτει απο την συναισθηματικη φυση των Ελληνων ,και ειναι ΑΥΤΗ η δυναμη και η αδυναμια τους μαζι!
Δεν θα ξοδευαν τοσο χρονο και χρημα για λιγους ηλιθιους!
Και μην ξεχνας ...ΕΙΜΑΣΤΕ ακομη εδω ,υστερα απο τοσους αιωνες διωγμων,γενοκτονιων,και συνομοσιων!!
" Εεε... οχι και ηλιθιους,ευκολα χειραγωγησιμους ναι!"
χα χα χα χα και όμως είμαστε είμαστε..τους αφήσαμε 4 φορές να μας πάνε για εμφύλιο....όπως γράφει και ο Μειδίας ..." Τρεις ελληνικούς εμφυλίους εγέννησεν γαρ ο περίφημος, πλην δια περσικού ως φαίνεται χρυσωθείς, ¨χρυσούς δημοκρατικός αιών του Περικλέους,¨ Σαμιακόν,¨ Πελοποννησιακόν¨ και ¨Σικελική εκστρατεία¨ "
Ο τέταρτος έγινε πρόσφατα...ελπίζω να μην έχει πέμπτο.!!
Διότι θα μας πάρει και θα μας σηκώσει όλους μαζί, και εμάς και εκείνους.
" ΕΙΜΑΣΤΕ ακομη εδω ,υστερα απο τοσους αιωνες διωγμων,γενοκτονιων,και συνομοσιων!! "
Αυτό οφείλετε στο ότι έχουμε ανθεκτικό γονίδιο...αλλά δεν θα μας σώσει αυτό. Φέτος δίχως να έχουμε πόλεμο είχαμε 335.000 Έλληνες λιγότερους.!!
Η υπογεννητικότητα έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο.
Φίλε Λύκαστρε γράφεις:
Εδώ ένας σύγχρονος Dragen η Dragi....λειτουργός σε έναν τέτοιο Τυφώνειο Ναό/Τράπεζα.
https://i1.prth.gr/images/963x541/files/2018-11-16/Dragi.jpg
21 Ιανουαρίου 2019 - 12:49 μ.μ.
----------------------------------------------------------------------------
...Και σύμβολό του το C με τις δύο παράλληλες γραμμές γιά να φαίνεται Ε, συμπληρώνω.
Το σύμβολο της σιγασμένης Σελήνης. Το σύμβολο του Βαβυλωνιακού ιερατείου του Νεβρώδ (Nimrod). Η Ημισέληνος. Το σατανικό νόμισμα που προσκυνούν οι σύγχρονοι Έλληνες καλύτερα και από θεό.
Η Sharia σε όλο της το μεγαλείο καθ' οδόν.
Πράγματι ο Δράκων είναι ο Der Ako, ήτοι ο καταχθόνιος Der (ναός, οίκος) της Ako (Σελήνης, μεγάλης θεάς).
Στρατηγός της Μεγάλης Καταχθόνιας Πέτρας (Μεγάλου Ναού) ο Δαυίδ Πετρεύς. O σκανδαλιάρης στρατηγός David Petraus του τελευταίου αισχρού πολέμου γιά της ανάκτηση της χαμένης Μητροπόλεως της Βαβυλώνος.
https://www.usatoday.com/story/news/nation/2015/04/23/timeline-general-david-petraeus-paula-broadwell-jill-kelley/26245095/
ΕΡΙΩΠΑΣ
ΕΡΜΗΣ + ΑΝΟΥΒΙΣ και οι δυο ειχαν καλες σχεσεις με τον Κατω Κοσμο..μονο που ο Ερμης ειχε εξ'ισου καλες σχεσεις και με τον Ανω Κοσμο.....
για την ακριβεια ηταν ο Θεος/ενεργεια που δεν ειχε χρωμα και σχημα παρα μονο οταν ενεργοποιειτο ....τα αποκτουσε σε συναφεια με τη δυναμικη του περιβαλοντος.
Ο Βυζας ομως τι σχεση εχει;
Ηταν ατλαντογενης,αυτο μας λεει κατι..(τοσους αιωνες αργοτερα) για την μετεπειτα καταντια του συγκεκριμενου Χωρου, και βεβαια αναφερομαι στην δυσοσμη και παρακμιακη Βυζαντινη αυτοκρατορια .
Ο οποίος (David Petraus ) αγαπητέ ΕΡΙΩΠΑ υπήρξε αρχηγός της CIA από το 2011 ως τον Νοέμβριο του 2012. Αλλά και διοικητής των δυνάμεων του ΝΑΤΟ (ISAF)στο Αφγανιστάν.! Μάλιστα αρχίζει και "δένει" το γλυκό.Πάντως είναι τρελή χαζαρόφατσα.!!
" ...Και σύμβολό του το C με τις δύο παράλληλες γραμμές γιά να φαίνεται Ε, συμπληρώνω.
Το σύμβολο της σιγασμένης Σελήνης. Το σύμβολο του Βαβυλωνιακού ιερατείου του Νεβρώδ (Nimrod). Η Ημισέληνος. "
Ακριβώς αγαπητέ ΕΡΙΩΠΑ το σύμβολο της σελήνης.Μη ξεχνάμε ότι το αρχαίο σίγμα ήταν (C). Αυτό που έχουν οι μουσουλμάνοι στις σημαίες τους, και συμβολίζει την Σελήνη.
" μήνη το καλόν ουρανού νέον σίγμα,"
Το διαβάζουμε εδώ σελίδα 275
https://tinyurl.com/yd24db5b
Επίσης εδώ σελίδα 27 διαβάζουμε για το Σίγμα ότι σύμφωνα με τον Αγάθωνα σήμαινε ΕΛΙΚΟΕΙΔΗ (δηλαδή περιστροφή) γραμμή.Και ότι ο Αισχρίων ωνόμαζε την πρωτοφανή σελήνην, ντό, καλόν ουρανού νέον σίγμα .
https://tinyurl.com/y8wgqk2j
"ΕΡΜΗΣ + ΑΝΟΥΒΙΣ και οι δυο ειχαν καλες σχεσεις με τον Κατω Κοσμο..μονο που ο Ερμης ειχε εξ'ισου καλες σχεσεις και με τον Ανω Κοσμο....."
-----------------------------------------------------------------------------
Σεβαστή Αθηνά, Ερμής και Άνουβις για τους ερευνητές και σχολιαστές της Μυθολογίας είναι μυθικά πρόσωπα και ίσως και ανύπαρκτα.
Η άποψή μου είναι ότι ο Ερμής, ο Είρωμος, ο Ίμβραμος και διάφορα άλλα γνωστά συνώνυμα είναι εν και το αυτό. Σημαίνει Θησαυροφύλακας.
Τώρα, ο Άνουβις, ή Ανούβις ή Anubi ή Άνωπος ή Ανώπας είναι πάλι εν και το αυτό και σημαίνουν Θησαυροφυλάκιο και Ναός Τράπεζα (Ob) στην τάξη του ολέθριου θεού Anu.
Ob, στην γλώσσα των Καδμείων, Φοινίκων και Εβραίων σημαίνει Μαντείο, μάντης, ιερεέας της Σελήνης και του Τυφώνος.
Ο Ιησούς στην Αποκάλυψη που παρέδωσε στον Ιωάννη συνταυτίζει τον Anu με το Αντίχριστο Θηρίο.
ΕΡΙΩΠΑΣ
Aγαπητε ΕΡΙΩΠΑ,σ'ευχαριστω για τις πληροφοριες και για τις νυξεις,
αλλα ξερεις πως γινεται παντα ,ενα λυνεις δεκα ξεπηδουν.
" Ερμής και Άνουβις για τους ερευνητές και σχολιαστές της Μυθολογίας είναι μυθικά πρόσωπα και ίσως και ανύπαρκτα."
Ως φυσικα προσωπα ναι,συμφωνω ειναι ανυπαρκτα ,ομως σκεφτομαι οτι, υπαρχουν ως ενεργειακα πεδια, με δυναμη και νοημοσυνη αντιστοιχη του σχεδιασμου τους....και σαν τετοια (ισως) να εχουν δημιουργησει μεσα απο τις ανθρωπινες διανοιες σκεπτομορφικες οντοτητες με δυναμεις ευθεως αναλογες των ενεργειων που τις διεπουν.
"στην τάξη του ολέθριου θεού Anu."
Η ριζα ειναι η ιδια ,Ανου-βις , Ανου-νακι , αλλα και Ουρ-ανος ,
αρα και εδω μιλαμε για τον ιδιο θεο;
Αυτον που ηρθε απο -ανω ..
"Ο Ιησούς στην Αποκάλυψη που παρέδωσε στον Ιωάννη συνταυτίζει τον Anu με το Αντίχριστο Θηρίο."
Eξ'ου και το γνωστο βιντεακι με τον Αντιχριστο στη βαρκα που στην πλωρη εχει το κεφαλι του Ανουβι! Τωρα ομως πρεπει να δουμε γιατι αυτος ερχεται απο τον Ωριωνα;
Γράφω στο προηγούμενο σχόλιο:
"ιερεέας της Σελήνης και του Τυφώνος"
Το είχα στο νού μου να εξηγήσω γιατί ιερεέας ή Ιερεεύς αντι του γνωστού ιερέας, ιερεύς και μου διέφυγε.
Ιέρεε και Αλβανά: η Σελήνη σύμφωνα με τον Επιφάνιο [Κατά Φαρισαίων]
ΕΡΙΩΠΑΣ
Φίλη Αθηνά γράφεις:
"Ως φυσικα προσωπα ναι,συμφωνω ειναι ανυπαρκτα ,ομως σκεφτομαι οτι, υπαρχουν ως ενεργειακα πεδια, με δυναμη και νοημοσυνη αντιστοιχη του σχεδιασμου τους....και σαν τετοια (ισως) να εχουν δημιουργησει μεσα απο τις ανθρωπινες διανοιες σκεπτομορφικες οντοτητες με δυναμεις ευθεως αναλογες των ενεργειων που τις διεπουν."
-Το επίθετο Anu, το συναντούμε κυρίως στις Βαβυλωνιακές παραδόσεις περί κακού ή ολέθριου θεού κλπ, ενώ αυτό καθ' εαυτό το επίθετο Ανούς έχει Καδμειακή ήτοι Φοινικική, και αργότερα Εβραϊκή προέλευση.
Στην Εβραϊκή γλώσσα ο Ανούς, προφέρεται Anush και γρφεται אןוש , μεταφράζεται δε ως καταστροφικός, ολέθριος, θανατηφόρος, (στα παλιότερα Γαλλο-Εβραϊκά λεξικά).
Οι σύγχρονοι εκδότες της Αγίας Γραφής ευθύνονται γιά πολλές λαθροχειρίες που διεπράχθησαν πάνω στούς αρχικούς Κώδικες και ένα τρανό παράδειγμα αυτής της τακτικής είναι το Δέκατο τρίτο κεφάλαιο της Αποκάλυψης.
Εμείς διαβάζουμε στις σύγχρονες εκδόσεις...
" Ώδε η σοφία εστίν, ο έχων νούν ψηφισάτω τον αριθμόν του θηρίου, αριθμός γαρ ανθρώπου εστί και ο αριθμός αυτού Χξς΄"
...ενώ στον ίδιο τον αρχαίο κώδικα του Βατικανού γράφει "Αριθμός γαρ Ανού θεού" αντί ανθρώπου.
Στην εποχή μας είναι αρκετά εύκολο να βρείς στο διαδίκτυο τον Κώδικα Του Βατικανού και να διαπιστώσεις ιδίοις όμμασι ότι γράφει "όνομα θεού Ανού".
Ο אןוש ο οποίος προφέρεται και Enosh θεωρείται ο πρωτότοκος υιός του Seth, αυτόν που εμείς γνωρίζουμε ως καταστροφικό Τυφώνα. Υιός του Seth Τυφώνος ήταν και ο Ανούβις ή Ανού Όμπα.
Ομπ (Ob) σημαίνει όφις η ο Πύθων στην Εβραϊκή γλώσσα, εξ' ού και ο Ελληνοποιημένος Ουβαίος, ήτοι ο Βασιλίσκος ή Βασιλικός Όφις [Ώρου Απόλλωνος Νειλώου]
Την καλύτερη εξήγηση βεβαίως μας την δίνει πάντοτε ο θεματοφύλακας της κάθε γλώσσας ήτοι ο χρήστης λαός.
Οι Κόπτες της Αιγύπτου λοιπόν ονομάζουν τον Κάνωπο Κάχ Ανούμπ και έλεγαν όπως και συνεχίζουν να υποστηρίζουν ότι σημαίνει το Θησαυροφυλάκιο του Άνουβι ή Ανούμπι ή ο χρυσός του Ανούμπι
Ερμανούβις λοιπόν και ο λεβέντης ο Ερμής ο Χρυσόρραπις που σημαίνει στην αρχαία Σκυθική και Ατλαντική του γλώσσα "Κύριος του Θησαυροφυλακίου του Ομπ (ναού/μαντείου του Όφι)". Οι Φοίνικες τον ονόμαζαν Κάμιλλο ήτοι Θησαυροφύλακα. Το ίδιο σημαίνει και το όνομα Ίμβραμος που του έδιναν πάλι οι Φοίνικες και Κάρες.
Μιλάμε για Θησαυροφυλάκια αγαπητή Αθηνά. Γιά ένα τέτοιο Θησαυροφυλάκιο έκανε τον πόλεμό του και ο Αγαμέμνων και ας λένε ότι θέλουν οι ρομαντικοί. Ο Θησαυρός της Ελένης.... και άλλες εκατό παρόμοιες ιστορίες όλες μιλάνε για ένα δράκο Dragi που φύλαγε ένα Θησαυρό...μόνο που ο θησαυρός του κ. Ντράγγι είναι σκέτη μούφα και το κρυπτονόμισμά του ευτελέστερο όλων των κρυπτονομισμάτων που υπάρχουν.
ΕΡΙΩΠΑΣ
...και κάτι ακόμη για τον Ατλαντιάδη Ερμή.
Οι Ορφικοί τον τοποθετούν ως θεράποντα, δηλαδή υπηρετούντα, μέσα στα Τυφώνεια ιερά της Περσεφόνης.
ΕΡΙΩΠΑΣ
" Οι Ορφικοί τον τοποθετούν ως θεράποντα, δηλαδή υπηρετούντα, μέσα στα Τυφώνεια ιερά της Περσεφόνης."
Αγαπητέ ΕΡΙΩΠΑ...θα μπορούσαμε να πούμε τα Υποχθόνια Τυφώνεια ιερά της Περσεφόνης;;
Αυτό το αναφέρω διότι στον Ορφικό Ύμνο της Περσεφόνης μας λέει :
" ἣ κατέχεις Ἀίδαο πύλας ὑπὸ κεύθεα γαίης, Πραξιδίκη, ἐρατοπλόκαμε, Δηοῦς θάλος ἁγνόν, Εὐμενίδων γενέτειρα, ΥΠΟΧΘΟΝΙΩΝ βασίλεια, ".
Σύζυγος του Πλούτωνα, που κατέχει της Πύλες του Άδη στα έγκατα της γαίας....και ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΩΝ ΥΠΟΧΘΟΝΙΩΝ.!!
Η Περσεφόνη όμως είχε και άλλα ονόματα. Ένα απ’ αυτά ήτα η «Φερσέφαττα» ή «Φερσέφασσα». Τα δύο τελευταία περιέχουν την λέξη «άττα» ή «άσσα».
Αν δεν κάνω λάθος είναι το θηλυκό του «Άττων» το οποίο σημαίνει ουράνιο σώμα περιστρεφόμενο. Σε μετάφραση θα τολμούσαμε να λέγαμε ότι η Περσεφόνη είναι η «κατεστραμμένη σφαίρα», δηλαδή ο κατεστραμμένος πλανήτης.
Για να δούμε πως μπορούμε να συνδέσουμε όλα αυτά με τον Βύζα..το Βυζάντιο...τις Σκαιές Πύλες χα χα ναι εκεί που δολοφόνησαν τον καλύτερο των Ελλήνων...και τα ΥΠΟΧΘΟΝΙΑ ιερά της Δήμητρας και Περσεφόνης.
Ξέρουμε ότι ο Βύζας έκτισε το Βυζάντιο, ναι αλλά ο Βύζας είχε καταγωγή από τα Μέγαρα.!!
Μέγαρα ή μάγαρα, ονομάζονταν επίσης τα ΥΠΟΓΕΙΑ σπήλαια, ιερά της Δήμητρας και της Περσεφόνης, στα οποία κατέβαζαν γουρούνια κάποια ορισμένη ημέρα των Θεσμοφορίων, τα οποία ονομάζονταν "μυστηριακά" και "μυστικά χοιρία". (Αριστοφ. Αχαρνής 747) .
Μεγαρίζω ή μαγαρίζω = επισκέπτομαι τα μέγαρα δηλαδή τα ΥΠΟΓΕΙΑ σπήλαια, τα ιερά της Δήμητρας κατά τα Θεσμοφόρια.
Σύμφωνα με το λεξικό Liddell & Scott.
Ένα Βυζάντιο (μιλάω για την Κωνσταντινούπολη όταν ονομαζόταν έτσι) με κάτι περίεργες ομίχλες...που συσσωρεύονται από πάνω του και που κάθεται πάνω στην περιφέρεια του Σεληνιακού Κύκλoυ τον οποίο κόβει ακριβώς στα δύο (ημισέληνο) σε ευθεία γραμμή με την Μέκκα..όπως μας έχεις πληροφορήσει κατά το παρελθών αγαπητέ ΕΡΙΩΠΑ.
Μέχρι και ο Φίλιππος ο πατέρας του Αλέξανδρου το πολιόρκησε..και δέχτηκε κάτι περίεργους "κεραυνούς"....και έλυσε την πολιορκία.
Άρα μπορούμε να υποθέσουμε ότι αφού Δήμητρα = Γη
και Περσεφόνη = Σελήνη
ότι υπάρχουν αντίστοιχα ΥΠΟΧΘΟΝΙΕΣ πόλεις με τους αντίστοιχους κατοίκους ;;
Αγαπητε Λύκαστρε, νομίζω ότι είναι τώρα η πλέον κατάλληλη στιγμη για να μας αναπτύξεις το περιβόητο θέμα των Σκαιών Πυλών.
ΕΡΙΩΠΑΣ
Aγαπητέ ΕΡΙΩΠΑ γράφεις..." το περιβόητο θέμα των Σκαιών Πυλών."
Γιατί αναφέρεις την λέξη "περιβόητο";; Αφού κανείς δεν μιλάει αναφέρεται στις Dardanies η Δαρδάνιες Πύλες;;
Η αλλιώς Σκαιές Πύλες... τις οποίες διαβαίνει ο ο Ερμής, η αλλιώς Ερμάνουβις.
Σκαιές Πύλες είναι οι Δυτικές Πύλες (εξ αριστερών, καθώς οι αρχαίοι προσευχόταν στραμμένοι προς τον βορά )Ιλ. α'500 .
Και εδώ σελίδα 488 βλέπουμε ότι Δαρδάνιες Πύλες =Σκαιές Πύλες.
https://tinyurl.com/yaxklwrj
Βέβαια κατά έναν περίεργο τρόπο τα τραγούδια όλων των UCKάδων ομιλούν για Δαρδάνιες Πύλες...μπορεί ίσως διότι όπως έγραψες και εσύ..." Ιέρεε και Αλβανά: η Σελήνη σύμφωνα με τον Επιφάνιο [Κατά Φαρισαίων]"
Αλβανά και οι UCKάδες....απόγονοι των Τρώων θυμούνται την καταγωγή τους.!!
Λύκαστρος ειπών:
Ένα Βυζάντιο (μιλάω για την Κωνσταντινούπολη όταν ονομαζόταν έτσι) με κάτι περίεργες ομίχλες...που συσσωρεύονται από πάνω του και που κάθεται πάνω στην περιφέρεια του Σεληνιακού Κύκλoυ τον οποίο κόβει ακριβώς στα δύο (ημισέληνο) σε ευθεία γραμμή με την Μέκκα..όπως μας έχεις πληροφορήσει κατά το παρελθών
Μέχρι και ο Φίλιππος ο πατέρας του Αλέξανδρου το πολιόρκησε..και δέχτηκε κάτι περίεργους "κεραυνούς"....και έλυσε την πολιορκία.
Όντως, Λύκαστρε ευγενές,
προσφάτως καγώ επισκεφθείς την Κων/πολιν την αυτήν απεκόμισα μυστηριακήν αίσθησιν: ομιχλώδης πόντος και ουρανός, και τόπος ενεργειακώς ακάθαρτος ωσεί αόρατα υπερφυσικά αμαξοστάσια λειτουργούντα υποχθονίως και επουρανίως, τον ατμικόν αναβρασμόν των μηχανών αυτών εκπέμποντα και μολύνοντα σταθερώς το επίγειον και ουράνιον περιβάλλον.
Πιθανόν υποχθονία τυφωνεία τις βάσις υπάρχειν δει εκεί, άντρον ακαθάρτων σεληνιακών δυνάμεων, (παρεμππτόντως και οι βυζαντινοί καθιέρωσαν εις την μεγαλογράμματον αυτών γραφήν το λατ.σεληνιακόν ¨C¨ αντί του ηλιακού ελληνικού ¨Σ¨)...
ο ίδιος μεμολυσμένος αήρ πλανάται και εις την Τροίαν ενώ μόλις ξανοίγεσαι εις Αιγαίον, ( μια στάλα φυσική απόστασις ) αίφνης ευρίσκεσαι εις άλλην καθαράν πνευματικήν-ατμοσφαιρικήν διάστασιν,
ο περικυκλαδικός αιγαιακός χώρος (Κυκλάδες = κύκλω, εκτός του Άδου) ευλογημένος και υπό την σταθεράν επίδρασιν φωτεινών δυνάμεων, (π.χ. Δήλος= πατρίς του Έλληνος-ηλικαού Απόλλωνος και ουχί του σεληνιακού Ασιάτου προστάτου της Τροίας)
ωσεί η γη μεμοιρασμένη αν είη υπό των υπερφυσικών ουρανίων και υποχθονίων πλανητικών κυριάρχων. Προφανώς αυτή η γη έχει ουράνιον ιδιοκτήτην, ουχί πάντοτε τον ίδιον ούτε και αγαθόν...
(όντως το Αιγαίον, κατά Λύκαστρον, αποτελεί το άγιον γεωφυσικόν και υπερφυσικόν δισκοπότηρον του πλανήτου ημών)
αείποτε διεκδικούμενον και ουδέποτε ευρισκόμενον,
η Τροία ως εάν μη έπεσε ποτέ,
ούτε το Βυζάντιον ως νέα Τροία κατεκτήθη ποτέ,
καθόλου τυχαίον ότι οι επήλυδες τυφώνιοι Τουρανομογγόλοι κατακτηταί ερρίζωσαν τόσους αιώνες εκεί... ως εάν κάποιοι, άνωθεν εντολείς, ετοποθέτησαν αυτούς επίτηδες ως φύλακας τινος σκοπού εκεί...
και οι Έλληνες εξ αντιθέτου πάντα εκεί,
θεματοφύλακες άλλων, των αιωνίων μυστικών του Αιγαίου,
(δια τούτο και οι σεληνΆτλαντες εβύθισαν πρωτίστως αυτό,
την καρδιάν-έδραν-πρωτεύουσαν μεταβολιστικήν-εξανθρωπιστικήν
του ηλιακού ελληνικού καθαρού φωτός!),
ο δε Αλλάχ συνιστά τοις Οθωμανοίς προσέχειν ¨η θάλασσα ανήκει τοις Έλλησιν, αρκέσθητε εις όσα αφηρέσατε εξ αυτών ίνα μην ταπεινωθήτε...¨
είνε μεμοιρασμένη,
είνε μεμοιρασμένη η γη αυτή,
έως πότε όμως;
ο ελληνατλάντιος πόλεμος συνεχίζεται
οι Τυφώνειοι δια του αβρααμιστικού μονοθεϊστικού δουρείου ίππου ήλωσαν την Ελλάδα ήδη από δισχιλιετίας,
παρέβησαν την ουρανίαν συμφωνίαν...
εισήλασαν ιεροσύλως εις τα ηλύσια άδυτα των Ελλήνων...
όθεν έσσεται ήμαρ και ΄Δίκη της ανθεληνικής Ύβρεως...
Οι Ελληνες ηλιακοί διεσπασμένοι,
σεληνιακοί κρυπτοηλιακοί, ηλιακοί κρυπτοσεληνιακοί...
ιδού η Ρόδος...
ο αγών οσονούπω αποκτά τρομακτικόν ιστορικόν και μεταφυσικόν ενδιαφέρον...
.
"Οι Κόπτες της Αιγύπτου λοιπόν ονομάζουν τον Κάνωπο Κάχ Ανούμπ και έλεγαν όπως και συνεχίζουν να υποστηρίζουν ότι σημαίνει το Θησαυροφυλάκιο του Άνουβι .."
Καχ Ανουμπ ομως σημαινει και Χρυση Γη,και αυτη η Χρυση Πολη κτιστηκε στο δελτα του Νειλου,απο τον Μενελαο οταν στο ταξειδι της επιστροφης του απο την Τροια ξεβραστηκε σ'εκεινα τα χωματα,
μπορει να μην εφερνε πισω την Ελενη αλλα απ'οτι φαινεται εφερνε αρκετο χρυσαφι,για να κτισει μια ολοκληρη πολη!
" Γιά ένα τέτοιο Θησαυροφυλάκιο έκανε τον πόλεμό του και
ο Αγαμέμνων .."
Θησαυροφυλακιο ..μπορει να φυλαει εναν θησαυρο η και να τον φυλακιζει ,αναλογα με τον Θησαυρο.
Τι ειδους θησαυρος ηταν λοιπον αυτος ,που ειχε τοσο εμμονικους και πανισχυρους θησαυροφυλακες;
Παρολο που ο χρυσος ειναι συμβολο δυναμης και θεικης εξουσιας....δεν πειθομαι.
Ολος ο χρυσος του πλανητη δεν μπορει να αγορασει η ακομη χειροτερα να φτιαξει μια Ψ Υ Χ Η!
"...ότι υπάρχουν αντίστοιχα ΥΠΟΧΘΟΝΙΕΣ πόλεις με τους αντίστοιχους κατοίκους.."
Υπαρχουν οντως;
Kαι αυτο το "ΥΠΟΧΘΟΝΙΕΣ" σημαινει υπο την Χθονα, η εντος της Χθονος ;;
Δηλαδη στις "κατωτερες" σπειρες /σφαιρες/πεδια η απλα καποια μετρα κατω απο τα ποδια μας;;
" Καχ Ανουμπ ομως σημαινει και Χρυση Γη,και αυτη η Χρυση Πολη κτιστηκε στο δελτα του Νειλου,απο τον Μενελαο οταν στο ταξειδι της επιστροφης του απο την Τροια ξεβραστηκε σ'εκεινα τα χωματα,"
Αγαπητή Αθηνά....θυμάσαι που έγραφα στο θέμα "Ποιος Δολοφόνησε τον Αχιλλέα" για την καταγωγή των Ατρείδων;; Μενελάου και Αγαμέμνονα;; Ότι είχαν καταγωγή απο τον Πλυνό της Λιβύης...όπου ήταν το οικητήριο του Άτλαντα...και τα δύο αδέλφια ήταν Σεληνολάτρες και ΜΗ Έλληνες;;
Συνδύασε το με το γεγονός ότι ο Σετ η Τυφώνας κατά τους Έλληνες ...ήρθε απο την "Χρυσή Πόλη" "golden city of Ombos " στην οποία λατρευόταν.
Hur-nubi σημαίνει " the Golden Horus" το επίθετο " nubi" σημαίνει χρυσός.Το όνομα του Nubi or Ombos δηλαδή η Χρυσή Πόλη στην οποία λατρευόταν ο Σετ.
Τι περίεργη σύμπτωση να έχει σχέση με αυτήν την πόλη...την πόλη του ΣΕΤ ο Μενέλαος.!!!
" Σκαιές Πύλες είναι οι Δυτικές Πύλες (εξ αριστερών, καθώς οι αρχαίοι προσευχόταν στραμμένοι προς τον βορά ).."
Κατ'αναλογια δηλαδη πρεπει να υπαρχουν και οι Φαεινες Πυλες εκ δεξιων,
η κατ'αξονα ...
Αλλα αυτο που θα επρεπε να μας ενδιαφερει περισσοτερο ειναι πως θα ταξιδεψουμε μεσα απο αυτες ,
δεν εννοω τις Σκοτεινες..αυτο δεν θα ηταν ταξειδι αλλα καταδιωξη,
με τι οχημα , με τι καυσιμα και πανω απο ολα με ποιον οδηγο!!
Αρρίων: ο αγών οσονούπω αποκτά τρομακτικόν ιστορικόν και μεταφυσικόν ενδιαφέρον..
22 Ιανουαρίου 2019 - 10:37 μ.μ.
Γιατί να έχει μ ε τ α φ υ σ ι κ ό ενδιαφέρον, διερωτώμαι αγαπητέ Αρρίων, την στιγμή που η Ελληνική γλώσσα μας καταθέτει όλη την συμβατική αλήθεια;
Σκαιαί Πύλαι, μας λένε οι παλιοί, και εμείς τρέχουμε αβασάνιστα να υιοθετήσουμε αυτά τα παιδαριώδη που γράφουν κάποιοι λεξικογράφοι του Μεσαίωνα. Ότι τάχα ήταν οι Αριστερές Πύλες.
Λίγο να "σκάβαμε" θα βρίσκαμε νομίζω τον Σ Ι Κ Ο ή τον Σ Ι Γ Ο, τον θεό των ΤΡΩΩΝ,
λίγο να ψάχναμε θα συναντούσαμε και το Σ Ι Γ Ε Ι Ο Ν της Τροίας,
και όλα αυτά τα ονόματα κάπως θα μας βοηθούσαν.
Λίγο να στριμώχναμε τον ΣΚΑΜΑΝΔΡΟΝ να μας πει τι σημαίνει, και αμέσως όλοι θα καταλαβαίναμε ότι οι ΣΚΑΙΕΣ ΠΥΛΕΣ δεν ήταν όρθιες πόρτες για να μπαινοβγαίνουν τα άλογα. Θα μας έλεγε επίσης και ότι κάποιοι άνθρωποι (οι Σκαιοί) με πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά τις κατασκεύασαν.
Ο Έκτωρ όπως είπαμε και στο παρελθόν δεν είναι άνθρωπος αλλά Hayk Tur, (Τύρις: πύργος) δηλαδή βασιλικός Πύργος. Ένας πολεμικός πύργος ο οποίος αν δεν ξέρναγε Τυφωνική φωτιά δεν θα ήταν πύργος του Τυφωνείου στρατού.
Κάθε φορά που βγαίνει ο τεράστιος κινητός Hayk Tur χρειάζεται να χρησιμοποιηθούν αι τεράστιαι Σκαιαί Πύλαι. Τόσες μικρότερες Πύλες είχαν τα τείχη της Τροίας, γιατί να χρειάζεται άραγε να ανοίξουν οι κύριες Πύλες για ένα πολεμιστή.
Ο Λυκόφρων μας πληροφορεί ότι ο Έκτωρ είναι τεράστιος πύργος, μας λέει επίσης ότι πάνω από την Τροία συνέβη κάποια χρονική στιγμή ένα τρομερό γεγονός όταν ενεργοποιήθηκαν οι τρείς Πέτρες.
Ο Πόλεμος του ΖΕΥ με τον ΤΥΦΩΝΑ στην λεγόμενη και Τυφωνία (Τροία) πάνω από την έκτη χαβούσσα ή Βύσσα της ΤΡΟΙΑΣ σαφώς και δεν έμοιαζε με τις γνωστές επιγραφές.
Τίποτα το μεταφυσικό, Τίποτα μα τίποτα.
Απλά το παραμύθι που μας έχουν σερβίρει οι επικυρίαρχοί μας και αναμασούμε διαρκώς είναι πολύ ωραίο για να το χαλάσουμε.
Λίγο να σκύψουμε πάνω στην ΤΡΙΩΠΙΚΗ (888) γλώσσα μας και τότε τα μάτια μας και τα αυτιά μας θα καταλάβουν "με τι όχημα , με τι καύσιμα και πάνω από όλα με ποιον οδηγό;" όπως ρωτά η αγαπητή Αθηνά, έγινε ο Τρωικός πόλεμος μεταξύ Ιευός (Ζευ) και Τυφώνος.
ΕΡΙΩΠΑΣ
Φίλε Λύκαστρε, γράφεις: Και εδώ σελίδα 488 βλέπουμε ότι Δαρδάνιες Πύλες =Σκαιές Πύλες.
https://tinyurl.com/yaxklwrj
Στο σχόλιο V 194, περιγράφει πράγματι τον Αχιλλέα να κρατά την εσωτερική τροχιά και να μην επιτρέπει στον Hayk Tur να εισέλθει στην οριζόντια Δαρδάνια Πύλη του, αυτή που ονόμαζαν και Σκαιά Πύλη.
Άντε σου τα είπα όλα νομίζω, αρκεί να θυμάσαι τι σημαίνει Δάρδανος. χαχα...
Και άσε τον κόσμο να χαίρεται με το παραμύθι.
ΕΡΙΩΠΑΣ
Επέμεινα πολύ φίλε Λύκαστρε, όπως βλέπεις, στο παρόν θέμα, και ο λόγος είναι αρκετά σοβαρός.
Εδώ και κάμποσο καιρό μέσα από ένα άλλο διϊπετές έγγραφο πληροφορήθηκα για την δημιουργία ενός νέου ιμπεριαλιστικού υπερκράτους στα βαλκάνια το οποίο έχει κύριους χρηματοδότες του όλη την αφρόκρεμα της παλιάς Τουρκικής και Αλβανοεβραϊκής ελίτ της Αιγύπτου. Τα κεφάλαια γύρω στα 250 δις προήλθαν από την Αίγυπτο των πρώην βασιλέων και πασάδων (γύρω στα 80 δις) και τα υπόλοιπα από την Τουρκία του Αφγανού Ερντογάν. Στο πρότζεκτ συμμετείχε και η οικογένεια Μουμπάρακ αντιπροσωπεύοντας σχεδόν όλα τα Αιγυπτιακά κεφάλαια και με πρότζεκτ μάναντζερ τον κ. Σόρος τον οποίο ξεφώνισε πρόσφατα η καμένη Μπουγάτσα. Φαίνεται κατάλαβε ότι πιάστηκε κορόιδο και έβαλε τις φωνές να χαλάσει την δουλειά. Αδίκως όμως φωνάζει. Τώρα δεν τον πιστεύει πια κανένας.
Αρχικά καλλιεργούσαν το κλασσικό όνομα Μακεδονία πιστεύοντας ότι θα ήταν εύκολα αποδεκτό από την παγκόσμια κοινωνία. Τα παιδιά της Αβύσσου που μας κυβερνούσαν από το 1974 δέχτηκαν αμέσως να χαρισθεί το όνομα στους λέτσους λες και ήταν οικογενειακή τους περιουσία. φαίνεται όμως ότι μετά τις έντονες αντιδράσεις του Ελληνικού λαού και κάτω από την πίεση των Ρώσων θα καταλήξουν στην εναλλακτική λύση του ονόματος Δαρδανία. Μία Δαρδανάι όμως που θα είναι με το καλημέρα εχθρικότατη ιδιαίτερα απέναντι στον Ελληνικό λαό.
Ό,τι έχει συμβεί από το 1990 με την διάλυση της Γιουγκοσλαβίας, το πνίχιμο της Σερβίας, το χάϊδεμα των Μουσουλμάνων, την μαζική μετακίνηση Αφγανών, και Καρχηδονίων (Αργερινών, Μαροκινών) προς το Κόσσοβο και την Βοσνία Ερζεγοβίνη με πλήρεις έντυπους οδηγούς και χάρτες για το που να πάνε να εγκατασταθούν, μέχρι τους χρηματισμούς των δικών μας αλητήριων έχει συντονιστεί μεθοδικότατα από το Τυφωνικό ιερατείο το οποίο καβαντζάρει σε περίπτωση που τα πράγματα εκεί κάτω ζορίσουν πολύ. Μιλάμε για μια νέα καδμεία εκστρατεία με σκοπό τον πλήρη αφανισμό των Ευρωπαίων.
Καταλαβαίνεις ότι το όνομα της Μακεδονίας για αυτούς τους αλήτες δεν σημαίνει τίποτα γι’ αυτό και το έχουν κάνει κλοτσοσκούφι. Δυστυχώς, και το τονίζω αυτό, οι Έλληνες εκτός από το να δείξουν θυμωμένοι τα δόντια τους δεν μπορούν να κάνουν τίποτα σε αυτό το πρόντζεκτ. Καταλαβαίνεις τώρα γιατί ενεπλάκησαν οι Ρώσοι στο θέμα και μίλαγαν πρόσφατα για μαζικούς χρηματισμούς των Σκοπιανών.
Καταλαβαίνεις επίσης γιατί οι Αλβανοί έχουν σφραγίσει το στόμα τους και από μέσα τους πανηγυρίζουν περιμένοντας την Μεγάλη Δαρδανία ενώ θα έπρεπε να σχίζουν τα ιμάτιά τους όταν ένα κράτος με το όνομα Μακεδονία τους αγνοεί τελείως.
Λυπάμαι τον κόσμο που σπαταλιέται με αυτούς τους βρωμοαλήτες από το 1992 και γίνεται πιόνι στο μεγάλο φαγοπότι της Δαρδανίας. Τρομάζω όμως όταν βλέπω όρι το σχέδιό τους ενεργοποιείται πλέον με τον χαρακτηρισμό «κατεπείγον».
Η ιστορία μπορεί να επαναληφθεί αγαπητέ Λύκαστρε, αλλά για πες μου με αυτή την σύγχυση που επικρατεί στα κεφάλια των Ελλήνων, τι γίνεται αν απαιτήσουν οι Πασάδες και οι Αφγανοί να συμπεριληφθεί και η Βόρεια Ελλάδα σε αυτό το διαβολογέννημα;
ΕΡΙΩΠΑΣ
Αγαπητέ και βαθυνούστατε, Ερίωπα
(νομίζω, και άνευ παρεξηγήσεως, ότι ίσως Ερίωψ, κλ. Ερίοψ, ή Εριώπας, τίθεται μουσικότερον ή Ερίωπας, κατά την Μακ./Λακ. διάλεκτον, π.χ. Φιλώτας)
¨Μεταφυσικόν¨ εννοώ το υπερβατικόν, μυθολογικόν υπόβαθρον ενός φαινομένου υπερβαίνοντος την κοινήν φαινομενικήν, φυσικήν, ιστορικήν αντίληψιν και ερμηνείαν.
το αυτό όπερ και συ εννοείς.
άρα εις την χρήσιν της επιχειρηματικής αμφοτέρωθεν ορολογίας υπάρχει διάστασις και ουχί ουσιαστική.
¨Όταν λέγω ότι ¨το Βυζάντιον και ή Τροία ως εάν δεν έπεσε ποτέ¨ εννοώ ότι
υποχθονίως αι βάσεις του Τυφώνος παραμένουσιν ενεργοί και ισχυροί δια τούτο και η παλαιά και η νέα Τροία (Κων/πολις), περιοχαί, επανεκτήθησαν και υπεργείως υπό των αρχαίων υποχθονίων τυφωνείων κυριάρχων
(Τούρκοι, Τρώες, Ετρούσκοι, Τυρρηνοί-Τυρσηνοί, λατ. turris,-is= πύργος, πρβ. ελλην. τύραννος, η παρά τω Άργει Τύρινς(η),γεν. Τύρινθος μετά του πυργωτού τείχους αυτής; ο Πίνδαρος ομιλεί δια τας νήσους των Μακάρων ως πύργους του Κρόνου, περιπεπλεγμένα πράγματα, μήπως ήγγικεν η ώρα του πολεμικώς-αποκαλυπτικώς διασαφηνισθήναι ως και εσύ συνωμοσιολογικώς επισημαίνεις;
Λέγεις Ερίωπα:
Ο Έκτωρ όπως είπαμε και στο παρελθόν δεν είναι άνθρωπος αλλά Hayk Tur, (Τύρις: πύργος) δηλαδή βασιλικός Πύργος. Ένας πολεμικός πύργος
Και λέγω εγώ:
Μήπως ο ¨Έκτωρ¨ ήτο και τα δύο, τουτέστιν και πρόσωπον και εργαλείον, ο εξειδικευμένος χειριστής του τερατώδους τυφωνείου Πύργου όστις πύργος ετροφοδοτείτο, ως και η Αθηνά διερωτάται, αντλών καύσιμα υπό υποχθονίων δεξαμενών, υπάρχοντος ούτω μυστικού διαύλου και πύλης επικοινωνίας μεταξύ των άνω και κάτω υπερφυσικών όντων και δυνάμεων, γνωστού μόνο εις τα επιστημονικώς μεμυημένα ιερατεία;
" Η ιστορία μπορεί να επαναληφθεί αγαπητέ Λύκαστρε, αλλά για πες μου με αυτή την σύγχυση που επικρατεί στα κεφάλια των Ελλήνων, τι γίνεται αν απαιτήσουν οι Πασάδες και οι Αφγανοί να συμπεριληφθεί και η Βόρεια Ελλάδα σε αυτό το διαβολογέννημα; "
Αγαπητέ Ερίωπα...οι Πασάδες και οι Αφγανοί είναι ένα τίποτα μπροστά στα πραγματικά αφεντικά τους.Αυτοί που ζητάνε συνέχεια την Μακεδονία και την θεωρούν δεύτερη Ιερουσαλήμ για αυτούς είναι οι Χαζαροεβραίοι.Ακόμα και οι Γυφτοσκοπιανοί είναι οι μαριονέτες των πραγματικών εχθρών.
Βούλγαροι είναι οι παπούδες τους και το ξέρουνε. Τους το έχουνε πει οι ίδιοι.
Και δε δίνουνε σέντσι για τη Μακεδονία, η για το όνομα και την ιστορία.Άλλοι τους υποκινούνε και άλλοι τους πατρονάρουνε.Οι "Έλληνες" πολιτικοί, επίσης πιστά σκυλάκια. Απλώς εφαρμόζουν πιστά τις έξωθεν εντολές.
Όποιος είναι αρκούντως αφελής, ώστε να πιστεύει ότι οι Γυφτοσκοπιανοί είχαν η έχουν την οικονομική και πολιτική ισχύ, να εξαπολύουν μια αποτελεσματική προπαγάνδα αυτού του μεγέθους, ας συνεχίσει να το πιστεύει.Οι Εβραίοι είναι από πίσω. Οι Γερμανοί μπορεί να χρησιμοποιούνται από αυτούς.Ελάχιστοι κατανοούν, ότι ακόμα και αν οι Γυφτοσκοπιανοί αποδεχθούν όλους τους υπόλοιπους όρους μας και στο τέλος ονομαστούν Δημοκρατία της Μπανάνας Τσικίτα, ούτε ο αλυτρωτισμός θα πάψει, ούτε η προπαγάνδα θα καταλαγιάσει. Ακόμα και αν ονομαστούν Δαρδανία όπως λες.Ότι και τίποτα να μην έχουν, θα γυρνάνε και θα κλαίγονται σε όλον τον κόσμο, ότι οι καταπιεστές Έλληνες μας ανάγκασαν εκβιαστικά να αλλάξουμε το όνομά μας, αλλά εμείς είμαστε Μακεδόνες.Και όσο η προπαγάνδα τους, χρηματοδοτείται και υποστηρίζεται από τους πραγματικούς υποκινητές, θα γίνονται πιστευτοί.
Δεν υπάρχει λύση στο θέμα, μόνο η εκθετική αύξηση της συνολικής κρατικής ισχύος της Ελλάδος, μπορεί να εξασφαλίσει την ελληνική Μακεδονία.
Οι Εβραίοι έχουν σκυλομετανιώσει, που έδωσαν την Ελλάδα στους Έλληνες.
Ειδικά μετά την επικράτηση του μπολσεβικισμού στην Ρωσσία.
Από τότε δεν έχουν σταματήσει την προσπάθεια, να διορθώσουν το λάθος τους.
Ποιοι Αλβανοί και ποιοι πασάδες....ξέρεις γιατί δεν μας έδωσαν την Β.Ήπειρο μετά τον 2.Π.Π ενώ την είχαμε ελευθερώσει, και είμασταν με την πλευρά των νικητών;;;
Γιατί δεν δεχόντουσαν οι σιγανοπαπαδιές οι Φρατέλλοι, οι Βελγοολλανδοί, οι Γερμανοί, η οι Αυστριακοί.
Όσο για τους Αμερικάνους μας το ξεκόψανε, γιατί ο ΥΠΕΞ τους ήτανε τσιράκι των Εβραίων.O James E. Byrnes υπήκουε στις εντολές του Εβραίου μεγιστάνα και συμβούλου του Ρούσβελτ Bernard Baruch (δεν ξέρουμε αν έχει σχέση με τον δικό μας Βαρουφάκη), ο οποίος υπήρξε μέντορας, σπόνσορας και προστάτης του και τον ανέδειξε σε Βουλευτή και Υπουργό.
Το 1944, οι Αλβανοί ζητούσαν να ενωθούν με την Ελλάδα, σε συνομοσπονδιακό Κράτος.
Ίσως, αν επιμείνουν, το όνειρό τους να εκπληρωθεί κάποια στιγμή.χα χα Ίσως να τους κάνουμε την χάρη...μετά την λήξη του Γ'Βαλκανικού Γύρου με απ'όλα και με τζατζίκι.
" Ό,τι έχει συμβεί από το 1990 με την διάλυση της Γιουγκοσλαβίας, το πνίχιμο της Σερβίας, το χάϊδεμα των Μουσουλμάνων, την μαζική μετακίνηση Αφγανών, και Καρχηδονίων (Αργερινών, Μαροκινών) προς το Κόσσοβο και την Βοσνία Ερζεγοβίνη με πλήρεις έντυπους οδηγούς και χάρτες για το που να πάνε να εγκατασταθούν, μέχρι τους χρηματισμούς των δικών μας αλητήριων έχει συντονιστεί μεθοδικότατα από το Τυφωνικό ιερατείο το οποίο καβαντζάρει σε περίπτωση που τα πράγματα εκεί κάτω ζορίσουν πολύ. Μιλάμε για μια νέα καδμεία εκστρατεία με σκοπό τον πλήρη αφανισμό των Ευρωπαίων."
Σαφέστατα αγαπητέ Ερίωπα ΣΥΜΦΩΝΩ αλλά έμαθα να βλέπω όχι το "σπαθί" δηλαδή τα εκατομμύρια σκουράντζες που στέλνουν στην Ευρώπη....αλλά το χέρι που κρατάει το σπαθί. Αν κόψεις το "χέρι" το σπαθί...θα πέσει, μόνο του ΔΕΝ μπορεί να κινηθεί.
Το Μακεδονικό ζήτημα είναι τεράστιο και πολύπλοκο.
Οι Εβραίοι έπεισαν - μέσω δωροδοκίας, κάποιοι άλλοι μέσω επιρροής- τον Ταχσίν Πασά να παραδώσει την Θεσσαλονίκη στον Διάδοχο.
Γιατί θα μπορούσε κάλλιστα να είχε αντισταθεί, με αποτέλεσμα να έμπαιναν πρώτα η ταυτόχρονα οι Βούλγαροι.
Καταλυτικό ρόλο έπαιξε ο Αρχιραβίνος. Αν και σε αυτό συνηγόρησαν και οι πρέσβεις των ευρωπαϊκών Δυνάμεων.
Κοινός στόχος, Εβραίων, Ευρωπαίων και Βενιζέλου, να μην πατήσει στην πόλη ποδάρι Σλάβου, γιατί όλοι ήξεραν, ότι δεν θα έφευγε ποτέ.
Οι Εβραίοι το μετάνοιωσαν φυσικά, μετά την Οκτωβριανή Επανάσταση και τον κλονισμό της παντοδυναμίας του Βενιζέλου στην Ελλάδα.
Αλλά έκτοτε, δεν έπαψαν ποτέ να την επιβουλεύονται. Γιατί θεωρούσαν ανέκαθεν και θεωρούν ότι τους ανήκει.
Μια μικρή πληροφορία αγαπητέ ΕΡΙΩΠΑ....Κατά τη διάρκεια της Κατοχής, ο Σιωνιστής δωσίλογος Πρωθυπουργός Ιωάννης Ράλλης και ο επίσης Σιωνιστής, αρχηγός της Αστυνομίας Άγγελος Έβερτ, εξέδωσαν χιλιάδες πλαστά δελτία ταυτότητος με ελληνικά ονόματα, σε Εβραίους της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να τους σώσουν από τους Γερμανούς.
Από τότε, αυτοί και οι απόγονοί τους κυβερνούν αφανώς την Ελλάδα, παρουσιαζόμενοι ως Έλληνες.
Παραδείγματα τέτοιων εισοδιστών Σιωνιστών, είναι ο Βενιζέλος-Τούρκογλου και ο Λοβέρδος.Τσίπρας εβραίος, κούλης εβραίος....Μιχαλολιάκος εβραίος (ναι όλη η Μέσα Μάνη ήταν γεμάτη εβραίους).
Αυτή η 5η φάλαγγα είναι που μας προδίδει συνέχεια...οι Έλληνες εξολοθρευόμαστε συνέχεια με αφανή και πολιτική γενοκτονία. Φέτος είχαμε λιγότερους 332.000 Έλληνες λιγότερους μόνο μέσα σε μια χρονιά ....πόλεμο να είχαμε δεν θα είχαμε τόσους σκοτωμένους.!!
Γράφεις αγαπητέ ΕΡΙΩΠΑ...
" Το σύμβολο της σιγασμένης Σελήνης. Το σύμβολο του Βαβυλωνιακού ιερατείου του Νεβρώδ (Nimrod). "
" Τα κεφάλαια γύρω στα 250 δις προήλθαν από την Αίγυπτο των πρώην βασιλέων και πασάδων (γύρω στα 80 δις) και τα υπόλοιπα από την Τουρκία του Αφγανού Ερντογάν. Στο πρότζεκτ συμμετείχε και η οικογένεια Μουμπάρακ αντιπροσωπεύοντας σχεδόν όλα τα Αιγυπτιακά κεφάλαια και με πρότζεκτ μάναντζερ τον κ. Σόρος τον οποίο ξεφώνισε πρόσφατα η καμένη Μπουγάτσα."
Ο Χαζαροεβραίος Σόρος δεν είναι το πιστό σκυλάκι του Ρότσιλντ;; Αυτού που κοκορεύεται ότι προγονός του είναι ο Νεβρώδ (Nimrod);;; Αυτός δεν φαίνεται ότι ελέγχει και την Federal Reserve Bank.;;;
Ναι αλλά ο Ρότσιλντ δεν είναι παρά ο θησαυροφύλακας, και όχι ο πραγματικός κάτοχος του θησαυροφυλακίου....εν μέρει φαίνεται αυτός αλλά ΔΕΝ είναι το μεγάλο αφεντικό...που έδωσε την άδεια και όλα αυτά τα δις για την άλωση της Μακεδονίας και του Ελληνισμού.
" Στο πρότζεκτ συμμετείχε και η οικογένεια Μουμπάρακ "
Η Ανώτατη αρχηγική τάξη των Ατλάντων είναι ΛΕΥΚΟΙ , και όχι σκουράντζες σαν τον Μουμπάρακ. Ο Μουμπάρακ είναι απλά ένας υπάλληλος που φαίνεται προς τα έξω.
Ο Πρίαμος ναι μεν ήταν βασιλιάς σε μια πολυεθνική πόλη, αλλά ήταν λευκός και κοκκινοτρίχης...."πυρρόχρωο" Πρίαμο γράφει μέσα στην Ιλιάδα.
https://tinyurl.com/y8rqtsfs
https://tinyurl.com/y7xqpbcg
https://tinyurl.com/ybl64k8r
Δες τι χρώμα έχουν τα μαλλιά του Ραμσή .
Σου θυμίζουν Σόρος και Ρότσιλντ στις φάτσες.
Αγαπητέ Λύκαστρε,
Αν είναι οι Rothchilds θεωρούνται γνήσιοι απόγονοι του Νεβρώδ (Nimrod) στην πραγματικότητα δεν ψεύδονται καθόλου ούτε προσπαθούν να κρύψουν το μακρινό σκουρόχρωμο Αφγανικό Χαζάρικο Βαβυλωνιακό Κουσίτικο παρελθόν τους.
Τώρα, το ότι θα έπρεπε να ήταν όλοι σκουρόχρωμοι διότι έχουν πρόγονο τον Νεβρώδ (Nimrod) σύμφωνα τουλάχιστον με την Παλαιά Διαθήκη είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Οι πρόγονοι του Νεβρώδ ήταν οι σκουρόχρωμοι Κουσίτες ή ΜιξοΑιθίοπες οι οποίοι πέρασαν από την Αιθιοπία, ήτοι τις Ατλαντίδες πόλεις, αρχικά στην Αραβία και απ’ εκεί μετέφεραν την λατρεία και εξουσία του Νεβρώδ ήτοι της Ελάφου Σελήνης μέχρι τα βάθη τα Ασίας.
Όλοι οι Χαζάροι πληρώνουν αδρά για την λευκή γυναικεία σάρκα που θα θρέψει το Σφήκειο γένος τους. Βλέπε Ομπάμα. Οι λευκές Σφήκες αποστέλλονται διαρκώς στην Ευρώπη για την άλωσή της.
Παραμύθια της Χαλιμάς μας λένε λοιπόν αυτοί οι παραχαράκτες της ιστορίας. Το πραγματικό τους όνομα εκείνη την εποχή ήταν Hazalla, το οποίο με τον καιρό εξελίχθηκε σε Hazarra.
Όσοι γνωρίζουν καλά τις διαλέκτους της Αραβικής χερσονήσου θα σου πουν ότι αυτό το όνομα هزاله (hazallah) σημαίνει «Ψεύτικος θεός», «τεχνητός θεός», «αναπαραγωγή θεού».
Ο κερασφόρος λοιπόν Νεβρώδ ο οποίος εμφανίζεται διαρκώς με την έλαφο (Hazalla η Ghazalla, η γαζέλλα/νεβρό/έλαφο) στα χέρια του, έλεγαν οι παραδόσεις των Βαβυλωνίων, είχε μητέρα του την τυκτή Κερασφόρο Σελήνη. Μιλάμε εδώ για θεσμούς πλέον και όχι για πρόσωπα.
Πάλι από τους ίδιους γνώστες πραγμάτων, αντλούμε άλλη μία σπουδαία πληροφορία. هزاله (hazallah) ονόμαζαν την τυκτή, δηλαδή την κατασκευασμένη ολέθρια Πανδώρα με όλες τις συνιστώσες του μύθου της. Δεν είναι λίγοι οι οποίοι μέσα στον Πύργο της Βαβέλ διακρίνουν την ολέθρια τυκτή Πανδώρα με όλες τις ιδιότητές της.
Όταν αναφερόμαστε στον Νεβρώδ (Nimrod) καταλήγουμε υποχρεωτικά στους Κούρδους οι οποίοι καυχώνται ότι γενάρχης τους είναι ο Nimrod. Τρομάρα τους.
Αντιθέτως οι Αιγύπτιοι διατήρησαν αυτό το όνομα στην γλώσσα τους σαν κάτι κακό, αυθάδες και αχάριστο απέναντι στον θεό. Όταν θέλουν να αποκαλέσουν κάποιον άνθρωπο ταυτοχρόνως και κακό και αχάριστο τον λένε Nemrud.
Η δυναστεία των Τούρκων Χαζάρων βασιλέων και πασάδων της Οθωμανικής αυτοκρατορίας είναι όλοι Κούρδοι Σεληνολάτρες με πρώτο και καλύτερο τον Σαλάχ Ελ Ντίν, τον νικητή των Σταυρικών πολέμων και Σταυροφόρων και ιδρυτή αυτής της νέας έκδοσης που φτάνει μέχρι τις μέρες μας όπως και τον Αφγανοχαζάρο Γκάζνι πρώτο σουλτάνο των Τούρκων. Η Sharia, ο Νόμος των Δέκα και της Θάλασσας σε αυτόν οφείλει την επιστροφή της.
Το ότι η Ελλάδα αυτή την στιγμή συνθλίβεται μεταξύ ενός μελλοντικού θανάσιμου εχθρού, την Κωνσταντινούπολη των 8 εκατομμυρίων Κούρδων των πιστών του Nimrod, του Αφγανοτούρκου Ερντογάν και της Νέας Δαρδανίας των ομοτράπεζων απογόνων του Σατανολάτρη Κάδμου-Ερμού, του πατριάρχη της Σεληνολατρείας, του Πατριάρχη των Ιλλυριών Δαρδάνων φορέων της Ημισελήνου, και των παλιών Κούρδων Χαζάρων πασάδων δεν είναι ευχάριστα νέα.
Το ίδιο σαρίκι που φορά ο απατεώνας Πάπας φορούσε και ο Νεβρώδ με την ημισέληνο στον λαιμό του.
Εμείς καθημερινά αναπαράγουμε τον μύθο, πηγαίνουμε τακτικά στα συλλαλητήρια, εκτονωνόμαστε, τρώμε τα χημικά για ορεκτικό και μετά πάμε στο Μοναστηράκι για «κεμπάμπ» και περιμένουμε τα παιδιά του κερασφόρου Πάνα να μας σώσουν από τους «οχτρούς».
Να μην παραπονιόμαστε λοιπόν φίλε Λύκαστρε, «διότι έχει και χειρότερα» κατά το ανέκδοτο.
ΕΡΙΩΠΑΣ
Με αποδαιμονοποίση, και ποτέ συνωμοσιολογικώς, επιχειρώ διαρκώς, αγαπητέ Αρρίων, να προσεγγίσω λογικά πολλά θέματα που απασχολούν τον Ελληνισμό, και αυτό γίνεται κατά δύναμιν βεβαίως και με όσα διαθέτει το φτωχό μου μπαούλο. Ουδείς τέλειος.
Επιχειρώ πάντοτε με βάση τις συμβατικές γνώσεις που είναι διαθέσιμες, και με κύριο αρωγό την Ελληνική γλώσσα, τον Λόγο 888 ή ΩΠΗ του σύμπαντος όπως υποστήριζαν οι Πυθαγόρειοι. Χρησιμοποιώ όχι μόνο τις αποδεκτές ως γνήσιες συμβατικές πηγές, ήτοι τους αρχαίους συγγραφείς, έστω και λογοκριμένους, τις επιγραφές, τα σπαράγματα χαμένων έργων, αλλά και με την γλώσσα και τις παραδόσεις άλλων λαών, οι οποίοι κατά την γνώμη μου είναι οι Θεματοφύλακες της κάθε γλώσσας κατά τον Ροϊδη (βλέπε Γλωσσικά Θέματα).
Καμιά φορά φαίνεται ότι ερωτοτροπώ με το μεταφυσικό, παρατήρηση που μου έχει γίνει και από άλλους φίλους, και φέρνω ως παράδειγμα την πρόσφατη αναφορά μου στις Ερινύες, που σεβόντουσαν ακόμη και οι θεοί.
Στην πραγματικότητα, οι κακοποιημένες Ερινύες, από τους ποιητές, σύμφωνα με τον Ηράκλειτο ήταν η αυτόνομη επέμβαση του Συμπαντικού Νόμου, τον οποίος εκείνος ονόμαζε και Αρμονία των Ροών. Μιλάμε για καθαρή Φυσική και Αστροφυσική.
Αγνοώ το πυρ, βάζω το χέρι μου πάνω του, καίγομαι. Το αποτέλεσμα είναι επέμβαση της Ερινύας του Φυσικού και Αστροφυσικού Νόμου.
Απλά υπενθυμίζω τι έγραφε ο Ηράκλειτος:
«Ο κόσμος αυτός, που είναι κοινός για όλους, δεν δημιουργήθηκε από κανένα άνθρωπο ούτε θεό, αλλά ήταν. Είναι και θα είναι Πυρ με αιώνια ύπαρξη που ανάβει και σβήνει σύμφωνα με κάποιο ΜΕΤΡΟ, ήτοι με κάποιο φυσικό ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ»
Διάλεξα το όνομα ΕΡΙΩΠΑΣ διότι κάποτε το άκουγα συχνά στο σπίτι μας. Ο πατέρας μου ονόμαζε χαριτολογώντας την μητέρα, όποτε εκείνη θύμωνε Εριώπιδα. Άναψε πάλι η Εριώπις μου έλεγε και μου έκλεινε το μάτι.
Όταν τον ρώτησα γιατί την ονόμαζε ΕΡΙΩΠΙΝ, μου είπε διότι ΏΠΙΣ το πυρ και ΕΡΙΩΠΙΣ το δυνατό πυρ, αφού το έρι σημαίνει πολύ και δυνατό. Σήμερα λέμε έγινε μπαρούτι. Ώπιδες βεβαίως συναντώνται και οι ιέρειες του πυρός στην αρχαιότητα.
Η μητέρα βέβαια τα γνώριζε αυτά αλλά περνούσε στην αντεπίθεση και κλείνοντας μου το μάτι έλεγε « Πότε θα γνωρίσουμε αυτή την κ. Καλιώπη ή Εριώπη όπως μας την λες να της περιποιηθούμε δεόντως το μαλλάκι;
Ο ΕΡΙΩΠΑΣ είναι το ΜΕΓΑ ΠΥΡ. ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΤΡΙΩΠΑΣ είναι ο ΙΕΥΣ ή ΖΕΥΣ που κατατρόπωσε την συμπαντική αταξία του ΤΥΦΩΝΟΣ, αγαπητέ Αρρίων.
Δεν μπορούμε λοιπόν να τον πούμε Τρίοψ αντί ΕΡΙΩΠΑΣ ή ΤΡΙΩΠΑΣ διότι στις συμβατικές γραφές από τους αρχαίους συγγραφείς καταγράφτηκε ΤΡΙΩΠΑΣ, και κρατάει στο χέρι του το τριπλό συμπαντικό πυρ, τους τρείς Κύνες.
ΕΡΙΩΠΑΣ
Διόρθωση από :
Αν είναι οι Rothchilds θεωρούνται γνήσιοι απόγονοι του Νεβρώδ (Nimrod)
σε:
Αν οι Rothchilds θεωρούνται γνήσιοι απόγονοι του Νεβρώδ (Nimrod)
ΕΡΙΩΠΑΣ
Αγαπητέ Εριώπα.
(Δια το μη γλωσσολογικώς και μεταφυσικώς φλυαρείν-βυζαντινολογείν, δίκην Ανδρονίκου Παλαιολόγου, των Oθωμανών, και ου μόνον, και πάλιν όντων ante portas.)
Και εάν με βοηθώσι τι αι φιλολογικαί σπουδαί μου:
όμμα (οπ+μα) = μάτι. πρβ. ομματογυάλια.
όψις (όπ+σ+ις) = το μετά των ομμάτων εμπρόσθιον μέρος της κεφαλής.
Πρβ. πρόσοψις, πρόσωπον, προσόψιον (= πετσέτα προσώπου.)
Εριώπις (η), γεν.-ώπιδος (Έρις+ώψ) κατά το Μέγα Ελληνικόν Λεξικόν LIDELL-SCOTT.) = η μεγαλόφθαλμος, η έχουσα μεγάλους οφθαλμούς.
Πρβ ερίτιμος (η μεγάλης αξίας, πολύτιμος άρα και αξιέραστος) δεσποινίς.
έρις (θηλ). γεν-(-ιδος)= η (περί κτήσεως του πολυτίμου αγαθού) διαμάχη.
έρι-ον (το)= το (μεγάλης ποιοτικής εμπορικής αξίας) μαλλί προβάτου.
Γλαυκώπις (θεά Αθηνά)=
η την όψιν (Λαυρίας) γλαυκός-κουκουβάγιας έχουσα (παναρχαίας τοτεμικής πελασγικής ίσως λατρείας απόηχος, γλαυκός της εν Λαυρίω Αττικής πληθούσης...) Εξ ού και το παροιμιώδες ¨κομίζειν γλαύκα εις Αθήνας.¨
Το δε Λαύριον (<Γλαύριον) εκ της γλαυκός ταύτης ετυμολογείται και ουχί εκ του λάρος = γλάρος.)
Κυνώπις (κύων+ οψ-ις)= η έχουσα όμματα-όψιν (και μεταφορικώς την αναίδειαν του κυνός (σκύλου.)
βλ. Ομ. ¨είνεκ' εμείο κυνώπιδος¨ (= λόγω-ένεκα εμού της παλιοσκυλούς, θα ελέγομεν σήμερον) λέγει η Ελένη περί εαυτής. (Ιλ. Γ 180)
κώνωψ (ο), (κών-ος + οψ-ις)= το έχον αιχμήν κώνου φλεβοτόμον έντομον .
" Τώρα, το ότι θα έπρεπε να ήταν όλοι σκουρόχρωμοι διότι έχουν πρόγονο τον Νεβρώδ (Nimrod) σύμφωνα τουλάχιστον με την Παλαιά Διαθήκη είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Οι πρόγονοι του Νεβρώδ ήταν οι σκουρόχρωμοι Κουσίτες ή ΜιξοΑιθίοπες οι οποίοι πέρασαν από την Αιθιοπία, ήτοι τις Ατλαντίδες πόλεις, αρχικά στην Αραβία και απ’ εκεί μετέφεραν την λατρεία και εξουσία του Νεβρώδ ήτοι της Ελάφου Σελήνης μέχρι τα βάθη τα Ασίας. "
Αγαπητέ ΕΡΙΩΠΑ αυτό που έγραψες συμφωνεί με αυτό :
"… καὶ προήλθοσαν ἐκ μὲν Χοῦς Χουσαῖοι· Αἰθίοπες οὗτοί εἰσι."
Eustathius Scr. Eccl., Theol., Commentarius in hexaemeron [Sp.]
Joannes Zonaras Gramm., Hist., Epitome historiarum (lib. 1-12) Volume 1, page 23, line 28
" Εἰσὶ δὲ υἱοὶ τοῦ Χὰμ οἵδε· Χοῦς, ἐξ οὗ Χουσαῖοι, οἱ νῦν Αἰθίοπες…"
Ο Χούς είναι ένας γιος του Χαμ, και ο πατέρας του Nimrod του μεγάλου γίγαντα κυνηγού.
H Γη του Χους ή του όρους Χους στην Παλαιά Διαθήκη δηλώνει το νότιο όριο της Αιγύπτου την Αιθιοπία ή Cush με την οποία συνδέεται…Ενώ Αιθιοπία ή Χους ονομάζεται γενικότερα από τους Έλληνες η Ασία αλλά και η γνωστή σε μας ως Νουβία και την Αβησσυνία.
Στις αρχαίες αιγυπτιακές επιγραφές η Αιθιοπία ονομάζεται Kesh.
ΟΜΩΣ ΕΧΩ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ διότι μετά γράφεις :
" Όλοι οι Χαζάροι πληρώνουν αδρά για την λευκή γυναικεία σάρκα που θα θρέψει το Σφήκειο γένος τους. "
Οι Χαζάροι όμως η Άλυβες η Χάλυβες η Κηφήνες κατοικούσαν στην Χαλδία που ήταν χώρα στην Αρμενία.!!Το διαβάζουμε εδώ σελίδα 245:
https://tinyurl.com/yct8lw6l
Επίσης για το παλουκάρι (διότι ήταν μεγάλο παλούκι) τον Νεμβρώδ μια άλλη πληροφορία :
" ἐκαλεῖτο δὲ ὁ Νεβρὼδ καὶ Εὐήχιος"
Georgius Cedrenus Chronogr., Compendium historiarum
Volume 1, page 21, line 23
" …ἐξ αὐτοῦ καὶ τὴν τότε τῶν Χαλδαίων βασιλείαν, ἧς πρῶτος Εὐήχιος ὁ καὶ Νεβρὼδ ἡγήσατο, φαμὲν κατάρξασθαι καὶ τὴν τῶν Αἰγυπτίων, ἧς καὶ αὐτῆς πρῶτος ὁ οἰκιστὴς Αἰγύπτου Μεστραῒμ ἐβασίλευσε·"
Χους σημαίνει και χωμάτινος...ο γήινος εκτός από μαύρος...άρα όχι ΛΕΥΚΟΣ.Αν δεν είναι λευκός ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΤΛΑΝΤΑΣ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ.!!
ΑΙΘΙΟΠΙΑ η ΑΡΜΕΝΙΑ;;; Ιδού η απορία...ποια η πραγματική πατρίδα του Νεμβρώδ;; Διότι πολύ μας τα έχουν μπερδέψει.!!
Γράφεις αγαπητέ Λύκαστρε:
" ἐκαλεῖτο δὲ ὁ Νεβρὼδ καὶ Εὐήχιος"
Georgius Cedrenus Chronogr., Compendium historiarum
Volume 1, page 21, line 23
" …ἐξ αὐτοῦ καὶ τὴν τότε τῶν Χαλδαίων βασιλείαν, ἧς πρῶτος Εὐήχιος ὁ καὶ Νεβρὼδ ἡγήσατο, φαμὲν κατάρξασθαι καὶ τὴν τῶν Αἰγυπτίων, ἧς καὶ αὐτῆς πρῶτος ὁ οἰκιστὴς Αἰγύπτου Μεστραῒμ ἐβασίλευσε·"
-Μεγάλη ζημιά μας έκανε ο κ. Κεδρηνός, ο οποίος δεν φρόντισε να μας πει τι σημαίνει Ευήχιος ή Ευήχοος, αλλά μόνο μας λέει ότι ήταν ο Νεβρώδ.
Ο Ευήχιος ή Ευήχοος αν σε ενδιαφέρει να γνωρίζεις είναι ο Ιεχωβάς.
Στην Ελλάδα οι Καδμείοι Αργείοι, Λάκωνες και Ωρ(ώπιοι) τον έλεγαν .....!!!
Υ.Γ. πολύ γνωστή φατσούλα σου λέω ο κύριος...
ΕΡΙΩΠΑΣ
Δημοσίευση σχολίου