ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ : Τόσο οι Ν.Δούληδες όσο και τα Συριζάκια έχουν το ίδιο αφεντικό.Απλώς στην Ν.Δουλοκρατία και ειδικά το Κούλι δεν θέλουν να τους έρθει η "καυτή πατάτα" στα χέρια.Αλλά να ψηφίσει την συμφωνία ο Σύριζα και να το παίξουν μετά πατριώτες προ τετελεσμένων γεγονότων.Αλλιώς θα έβγαιναν με τους 78 Βουλευτές τους και τους αναπληρωματικούς τους να
παραιτηθούν και θα ακολουθούσαν και τα υπόλοιπα διαφωνούντα μικρότερα
κόμματα.Με παραιτημένους 101 βουλευτές, διαλύεται η Βουλή που σύμφωνα με το
άρθρο 53 του Συντάγματος δεν μπορεί να λειτουργήσει με λιγότερους από
200 Βουλευτές και πάμε σε εκλογές.Δεν έχει βγει ούτε ΕΝΑ κόμμα που να βγει και να ζητάει ΔΗΜΟΣΙΩΣ από τον Μητσοτάκη να παραιτηθεί...για να τον ακολουθήσουν και αυτοί.Αυτό μου δηλώνει ότι η Άκυρη Συμφωνία των Πρεσπών θα ψηφιστεί πανηγυρικά στην Βολή των Ανθελλήνων, ότι και να λέμε ότι και να κάνουμε ως αντίδραση. Η Άκυρη Συμφωνία κάποια στιγμή θα καταργηθεί....όπως θα καταργηθεί και το κωλοκρατίδιο.!!! Από την στιγμή που δεν θα υφίσταται ως κρατίδιο, δεν θα υπάρχει και καμμία Συμφωνία. Να θυμάστε δύο ημερομηνίες που σας δίνω.....6/3/2019 και 5/4/2019 ο Ουρανός το ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ στο ίδιο σημείο.!! Από εκεί και μετά θα ξεκινήσει το ξήλωμα του "πουλόβερ" δηλαδή του κωλοκρατιδίου.!! Ποσειδώνας ....10/3/2019 ξανά στην ίδια θέση..
Πλούτωνας .....1/1/2019 αλλά και 1/10/2019 ΘΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ. Μέχρι τέλους του 2024 Σκόπια....ΤΕΛΟΣ.!!
Υ.Γ Αν πέσω έξω, εγώ προσωπικά θα στηθώ σε όποια πλατεία θέλετε...να περνάτε και να με φτύνετε....αλλά δεν θα πέσω έξω.Βάζω και στοίχημα.
Υ.Γ 1 Για τα 23 δις που έδωσε στις τράπεζες και ξέχασε να τα ζητήσει πίσω, με αποτέλεσμα να τα πληρώνουμε εμείς οι μαλάκες της υπόθεσης, έχει να πει τίποτα.;;Αν θέλει να μιλήσει για κάτι ο ρέκορντμαν της ανικανότητος, ας μας πει πως τα κατάφερε, να πάει το δημόσιο χρέος από τα 198 στα 305 δις, μέσα σε 5 μόνο χρόνια.
Ο πρώην πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Όπως έχω ήδη επισημάνει, η κα Μπακογιάννη έχει περιγράψει με ακρίβεια την πολιτική της τότε Κυβέρνησης, που οδήγησε στην απόφαση της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ στο Βουκουρέστι.
Απόφαση που προσέφερε ένα ιδιαίτερα αποτελεσματικό διαπραγματευτικό πλεονέκτημα στη Χώρα μας, το οποίο δυστυχώς δεν αξιοποιήθηκε όπως έπρεπε. Η κριτική της Νέας Δημοκρατίας για την προκείμενη συμφωνία είναι ισχυρή και πλήρως τεκμηριωμένη.
Ιδίως μάλιστα όταν η όλη διαπραγμάτευση έγινε υπό όρους αδικαιολόγητης βιασύνης και όταν, προφανώς, άλλοι είναι εκείνοι που επείγονται για την διευθέτηση του θέματος. Οπωσδήποτε όμως όχι η Ελλάδα.
Τέλος, όφειλε η Κυβέρνηση να σεβαστεί την ευαισθησία και να αφουγκραστεί τις εύλογες ανησυχίες της μεγάλης πλειοψηφίας των πολιτών, αλλά και να διαμορφώσει με δική της πρωτοβουλία συνθήκες στοιχειώδους εθνικής συνεννόησης.
Δεν είναι επιτρεπτό εθνικά θέματα τέτοιας σημασίας να οδηγούν σε οξύτητα που ευνοεί διχαστικό κλίμα».
ΥΓ.Κώστα, ώδινεν όρος! Αουφίντερζεν!
ΠΗΓΗ
Πλούτωνας .....1/1/2019 αλλά και 1/10/2019 ΘΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ. Μέχρι τέλους του 2024 Σκόπια....ΤΕΛΟΣ.!!
Υ.Γ Αν πέσω έξω, εγώ προσωπικά θα στηθώ σε όποια πλατεία θέλετε...να περνάτε και να με φτύνετε....αλλά δεν θα πέσω έξω.Βάζω και στοίχημα.
Υ.Γ 1 Για τα 23 δις που έδωσε στις τράπεζες και ξέχασε να τα ζητήσει πίσω, με αποτέλεσμα να τα πληρώνουμε εμείς οι μαλάκες της υπόθεσης, έχει να πει τίποτα.;;Αν θέλει να μιλήσει για κάτι ο ρέκορντμαν της ανικανότητος, ας μας πει πως τα κατάφερε, να πάει το δημόσιο χρέος από τα 198 στα 305 δις, μέσα σε 5 μόνο χρόνια.
Ο πρώην πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Όπως έχω ήδη επισημάνει, η κα Μπακογιάννη έχει περιγράψει με ακρίβεια την πολιτική της τότε Κυβέρνησης, που οδήγησε στην απόφαση της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ στο Βουκουρέστι.
Απόφαση που προσέφερε ένα ιδιαίτερα αποτελεσματικό διαπραγματευτικό πλεονέκτημα στη Χώρα μας, το οποίο δυστυχώς δεν αξιοποιήθηκε όπως έπρεπε. Η κριτική της Νέας Δημοκρατίας για την προκείμενη συμφωνία είναι ισχυρή και πλήρως τεκμηριωμένη.
Ιδίως μάλιστα όταν η όλη διαπραγμάτευση έγινε υπό όρους αδικαιολόγητης βιασύνης και όταν, προφανώς, άλλοι είναι εκείνοι που επείγονται για την διευθέτηση του θέματος. Οπωσδήποτε όμως όχι η Ελλάδα.
Τέλος, όφειλε η Κυβέρνηση να σεβαστεί την ευαισθησία και να αφουγκραστεί τις εύλογες ανησυχίες της μεγάλης πλειοψηφίας των πολιτών, αλλά και να διαμορφώσει με δική της πρωτοβουλία συνθήκες στοιχειώδους εθνικής συνεννόησης.
Δεν είναι επιτρεπτό εθνικά θέματα τέτοιας σημασίας να οδηγούν σε οξύτητα που ευνοεί διχαστικό κλίμα».
ΥΓ.Κώστα, ώδινεν όρος! Αουφίντερζεν!
ΠΗΓΗ
36 σχόλια:
Χα χα...
Ο μαυριδερός αρχηγός χαυγίτης είπε στην βουλή στον κούλη να παραιτηθούν οι νουδούληδες και θα ακολουθήσουν οι χαυγήτες!
Μετά τον έβρισε ο δένδιας και χειροκροτάγανε οι τσυριζαίοι...
Έχεις δίκιο! Οι νουδούληδες πανηγυρίζουν που θα πραγματοποιηθούν τα σχέδια των αφεντικών όπως έχουν σχεδιαστεί και ετοιμάζονται να έρθουν στην εξουσία με την σειρά τους...
Α.Α.
Αγαπητή κυρία Α.Α ο μαυριδερός μπουλούκος της ΚΥΠ σας δουλεύει όλους ψιλό γαζί.Γνωρίζω για το τι είπε μέσα στην Βολή των Ανθελλήνων έχω δει το σχετικό βίντεο:
https://tinyurl.com/ya552qsl
Έχει πολύ μεγάλη σημασία ο χρόνος που είπε ότι είπε.!! Όχι πιο πριν που υπήρχε χρόνος αντίδρασης αλλά τώρα. Και φυσικά δεν εννοεί ότι λέει, διότι αυτά που λέει , τα ξεστομίζει με την ΣΙΓΟΥΡΙΑ γνωρίζοντας ότι οι Ν.Δούληδες και φυσικά ο αδελφογιός της αδελφομάνας ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να πάει για παραίτηση τους βολευτές του κομματός του.!!
Αλλά ποιός ομιλεί για Μακεδονία....ο απόγονος των δωσίλογων, μαυραγορητών και ηττημένων του 1945.
Ένας Ναζί...που δεν είναι μόνο Ναζί αλλά κοτόΝαζί διότι δεν έχει τα κάκαλα να το παραδεχτεί.Το πρόβλημα που υπάρχει με τη δωσιλογική Χρυσαυγούλα, είναι που ασπάζεται την ιδεολογία ενός ξένου εθνικισμού, του γερμανικού και όχι του Ελληνικού εθνικισμού.
Όσο ελληνικά κόμματα είναι το Συριζα και η Ν.Δ άλλο τόσο εθνικιστική είναι και η Χ.Α.!!
Το Αλέξι προετοίμασε το έδαφος, για το οριστικό ξεπούλημα Μακεδονίας, Θράκης και Ηπείρου.
Το Κούλι θα τελειώσει τη δουλειά και θα δώσει και την Κρήτη, εξοφλώντας έτσι το γραμμάτιο του πατροπαππού του, που υπήρξε ο αφανής δημιουργός και αόρατος αρχηγός του αυτονομιστικού κινήματος στο νησί.
Συνιστώ στους Έλληνες Εθνικιστές να ξεκαθαρίσουν πρώτα τι πιστεύουν.Γιατί δεν μπορεί ένας Έλληνας εθνικιστής, να ακολουθεί έναν δεδηλωμένο οπαδό του γερμανικού εθνικισμού.
Αγαπητή κυρία Α.Α εθνικισμό η Χ.Α. άρχισε να πουλάει μετά τη 2η δεκαετία από τη σύστασή της.
Μέχρι το '95-96 ήταν δεδηλωμένοι Ναζιστές και απεκήρυτταν τον εθνικισμό.
Όσοι έχουν διαβάσει τα περιοδικά που εξέδιδαν τότε και όποιος έχει νταραβεριστεί μαζί τους, ξέρει και τι πρέσβευαν.
Η εντολή δημιουργίας της Χ.Α ήταν για φακελωθούν όλοι οι εθνικά σκεπτόμενοι, να παραμείνει το εθνικιστικό κίνημα σε καταστολή και να χαρακτηριστούν όλοι οι εθνικιστές ναζί και σπορά των ηττημένων του '45.Γενικά ένας Ναζιστής, δεν μπορεί να είναι Έλληνας εθνικιστής.
Μόνο ένας Γερμανός εθνικιστής, η ένας Γερμανός πράκτορας, η ένας γερμανόψυχος, μπορεί να είναι Ναζιστής.
Η ηγεσία της Χρυσαυγούλας, υποστηρίζει ότι είναι εθνικιστές.
Και λένε αλήθεια.
Μόνο που δεν είναι Έλληνες, αλλά Γερμανοί εθνικιστές.
Γιατί είναι ναζιστές.
Και ο Ναζισμός είναι η ιδεολογία του γερμανικού επεκτατισμού, της υπεροχής της γερμανικής φυλής.
Είναι δυνατόν ένας Κενυάτης να είναι ναζιστής;Η ένας Έλληνας;
Υπάρχουν ναζί και στη Γερμανία και στην Ελλάδα.
Στη Γερμανία εκπροσωπούνται από 2 κόμματα και στην Ελλάδα από την Χ.Α.
Και φυσικά, όσοι είναι ναζιστές, δεν μπορούν να είναι Έλληνες εθνικιστές.
Γιατί όντας ναζιστής, αποδέχεσαι τη θεωρία της ινδοευρωπαϊκής ομοεθνίας μετονομασμένης σε Αρία ομοεθνία, της φυλετικής ανωτερότητας των νορδικών φύλων, της Δωρικής Κατάκτησης, του ζωτικού χώρου, τις μούφες της Θούλης και όλες τις άλλες ναζιστικές παπάτζες.
To ότι ο μαυριδερός μπουλούκος της ΚΥΠ εργάζεται για τα γερμανικά ξένα συμφέροντα είναι γνωστό σε αυτούς που την έχουν σακουλευτεί την υπόθεση.
Εδώ ο Μιχαλολιακος συντροφικός αγκαλιά και με τον Udo Voigt Ευρωβουλευτη του NPD
και Πρόεδρο του, από το 1996 μεχρι το 2011
Το NPD αποτελεί ένα θυγατρικό υποκατάστημα της γερμανικής μυστικής υπηρεσίας Verfassungsschutz
https://tinyurl.com/yce5l7gm
ΟΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΥΤΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΜΥΣΤΙΚΗΣΥΠΗΡΕΣΙΑΣ....
.
Στις 10 Ιουλιου 1995 το Spiegel σε εκτενες ρεπορταζ και επικαλουμενο απορρητες πηγες της Verfassungsschutz,μιας ειδικης υπηρεσιας προστασιας του πολιτευματος,ενα ειδος ΕΥΠ,..καρφωνει τον Althans σαν κοινο, εγκαθετο πρακτορα,προβοκατορα των μυστικων καθεστωτικων υπηρεσιων στον γερμανικο και διεθνη εθνικοσοσιαλιστικο χωρο...οταν πια,ο..μυθος του εχει αποδομηθει...Οι καταγγελιες θα φθασουν σε δικαστικο ακροατηριο του Μοναχου ,την 1η Αυγουστου 1995,οπου ο Althans ,αν και παρων θα αποφυγει να τοποθετηθει.Η μομφη θα αμφισβητηθει απο το δικαστηριο,λογω ελλειψεως στηριξεως της ,απο στελεχη της Verfassungsschutz..Oμως ,παρα ταυτα....
.
Συμφωνα με δημοσιευματα της Berliner Zeitung[[2η Αυγουστου 1995]], και [[ Frankfurter Rundschau 2η Αυγουστου 1995]]ο τοπικος Διευθυντης της βαυαρικης, γερμανικης μυστικης υπηρεσιας προστασιας του πολιτευματος,Gerhard Forster,ανεφερε τα εξης καταπληκτικα.....Ο Althans ,με συναντησε στις 23 Φεβρουαριου 1994,και εξεδηλωσε την θεληση του να αποχωρησει απο τον..νεοναζιστικο χωρο,πραγμα το οποιο σκεπτονταν απο το 1990,και την προθυμια του,να παραδωσει στις αρμοδιες αρχες,εγγραφα,στοιχεια ,ονοματα και διευθυνσεις[[5.000 τον αριθμο]] απο τις επαφες του με ντοπιες αλλα και διεθνεις πολιτικες προσωπικοτητες και οργανωσεις..τις οποιες ειχε φακελλωμενες...με ανταλλαγμα να λαβει απο την υπηρεσια 360.000 μαρκα..Kαι συμπληρωνει ο Forster..Εγινε και δευτερη συναντηση μαζι του,στις 10 Μαρτιου 1994,αλλα η υπηρεσια,ηρνηθη την προσφορα του....Την δηλωση--καταθεση του βαυαρου Διευθυντου της γερμανικης..ΕΥΠ..ουδεποτε διεψευσε ο Althans..Προφανως οι καυτες συνομιλιες του,με κρατικους πρακτορες πρεπει να θεωρουνται..μαγνητοφωνηθεισες.
.
ΟΙ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ALTHANS...
.
Στα 1995 ο γερμανος επαγγελματιας ..νεοναζι αντιμετωπιζει δικαστικες εμπλοκες,λογω της..βλακωδους[[οπως χαρακτηρισε ο ιδιος]]συμμετοχη του σε ενα στημενο ντοκιμαντερ της γερμανικης κρατικης τηλεορασεως..[[Beruf Neonazi]],οπου δια της γνωστης τηλεκοπτοραπτικης..θα προκυψουν κατηγοριες σε βαρος του..για εγκληματα γνωμης..αμφισβητησεως του ολοκαυτωματος.Οι κακες γλωσσες κανουν ,συνεκδοχικως, λογο για ..τιμωρητικο αδειασμα σε ενα καμενο χαρτι...Με συνεπεια ,την φυλακιση του για δυομιση χρονια..Στα 1997 αποφυλακιζεται ,αποκηρυσσει σταδιακως, τον ..ναζισμο και στρεφεται σε αλλου τυπου ..καλλιτεχνικες δρασεις...
Μεχρι και σημερα ο Althans..πληρως και εκουσιως ..αποναζιστικοποιηθεις,ασχολειται επαγγελματικα με την διοργανωση ομοφυλοφυλικων οργιων και εκδηλωσεων.Προπαγανδιζει την ομοφυλοφυλια και συχνα βρισκεται στους δρομους σε διαδηλωσεις και δημοσιες πρωτοβουλιες,καλωντας τους ενδιαφερομενους να ντυθουν και να γδυθουν..σεξι..και να συμμετασχουν σε ..ακολασιες..Δινει συνεντευξεις,καταδικαζοντας το ...ναζιστικο παρελθον του..και αποτελει ενα απο τα γνωστοτερα νουμερα της προπαγανδιστικης και εμπορικης εκμεταλλευσεως του ανορθοδοξου ,ομοφυλοφυλικου πανσεξουαλισμου...Μια πραγματι αλλοπροσαλλη και εντυπωσιακη διαδρομη ζωης,ενος ανθρωπου,ο οποιος εζησε ενα μεγαλο διαστημα του βιου του,με δυστυχη διχασμενη συνειδηση και διαμελισμένη ταυτότητα..
https://tinyurl.com/y7j2kl8k
ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ....
.
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΤΟΣ, ΟΠΟΥ Ο EWALD ALTHANS..ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ...ΤΙΜΗΘΗΚΕ ΣΕ ΕΙΔΙΚΗ,ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ......
.
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ,,Η,,ΣΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΚΟΤΕΙΝΟΥ..ΕΥΑΛΩΤΟΥ ΒΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΩΣ ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΤΟΥ EWALD ALTHANS ,ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΘΕΩΡΟΥΣΕ ΕΠΙΣΗΜΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ..ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΣΤΕΛΝΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ..
.
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ..Η..ΣΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΕΩΝ ΤΟΥ ALTHANS ΜΕ ΤΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ...
--------------------------------------------------------
ΞΥΠΝΑΤΕ ΒΟΥΚΕΦΑΛΕΣ.....ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ.!!
"ο μαυριδερός μπουλούκος της ΚΥΠ σας δουλεύει όλους ψιλό γαζί"!!! Θα τον αποκαλούσα έτσι αν ήμουν οπαδός του; Μία είδηση ανέφερα γιατί όποτε μιλούν στο κυναιδοβούλιο η υπόθεση καταντάει τσίρκο...
Και φυσικά ήταν εκτός τόπου και χρόνου η δήλωση του, όπως και του "κουρασμένου" που δεν καταδέχθηκε να μιλήσει, αλλά έστειλε επιστολή!
"Althans": Δεν τον έχω ξανακούσει, όπως τον περιγράφεις πρόκειται για αρχιχαφιέ μυστικών υπηρεσιών με διεστραμμένα βίτσια ...
Δεν έχω καμία όρεξη να μάθω για τέτοιους βλαμμένους, έψαχνα κάτι στο λεξικό, θα γράψω αργότερα...
Α.Α.
Όχι, η μαζική παραίτηση βουλευτών της αντιπολίτευσης ΔΕΝ ρίχνει την κυβέρνηση
https://www.ellinikahoaxes.gr/2019/01/15/paraitisi-vouleuton/
Αγαπητή κυρία Α.Α δεν έγραψα πουθενά συγκεκριμένα ότι εσείς είστε οπαδός του.!! Δεν θα μπορούσα να το γράψω διότι δεν γνωρίζω καν τίνος οπαδός είστε, τι πιστεύεται η τι ψηφίζεται. ΓΕΝΙΚΑ μιλούσα διότι ακόμα υπάρχουν άτομα που πιστεύουν τον σανό που πουλάει.
Έχετε όμως απόλυτα δίκιο...ότι όποτε ρωτάνε κάτι στην Βολή η υπόθεση καταντά τσίρκο. Πιστεύω όχι τυχαία. Όλοι έχουν τον ρόλο τους εκεί μέσα για αυτό πληρώνονται.
@ Προς ανώνυμο με κεφαλαία γράμματα, το σχόλιο σου δεν θα ανέβει διότι περιέχει λέξεις όπως " ΒΑΡΕΜΕΝΟΙ" κ.λ.π αν θέλεις να ανέβει τροποποίησε το.
Πάντως για να μην διαμαρτυρηθείς σου λέω αυτό...όταν το κόμμα σου ανοίξει τα σχόλια στη σελίδα της και μπορεί ο καθένας να αντικρούσει τα γκεμπελικά ψέματά της, τότε να ζητήσεις το λόγο σε όσους σας κόβουν.
@ Προς ανώνυμο στις 24 Ιανουαρίου 2019 - 8:32 μ.μ
Έγραψες...." Όχι, η μαζική παραίτηση βουλευτών της αντιπολίτευσης ΔΕΝ ρίχνει την κυβέρνηση"
Δεν πέφτει η Κυβέρνηση, αλλά προκηρύσσονται εκλογές σε όλες τις χηρευθείσες έδρες.
Δηλαδή με το σημερινό συσχετισμό, αν παραιτηθούν Νουδούλα, Χρυσυγούλα, Λεβεντομαλάκες και Κιναλήτες, σε όλες τις εκλογικές περιφέρειες, σε όλα τα εκλογικά τμήματα της χώρας.
Συν τους βουλευτές Επικρατείας, που έτσι κι αλλιώς θα προκαλέσουν εκλογές σε όλη την Επικράτεια.
Αλλά...το σημαντικό δεν είναι αυτό..άσχετα αν το κάθε χόαξ σας λέει ότι θέλει...Το σημαντικό είναι, ότι αυτή η διαδικασία θα μπορεί να ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ αενάως, ΜΠΛΟΚΑΡΟΝΤΑΣ τις εργασίες της Βουλής και την ψήφιση νομοσχεδίων, μέχρι να λήξει η θητεία της παρούσας Βουλής και να προκηρυχθούν εθνικές εκλογές.!!!
Το πιάσατε τώρα το νόημα " εξυπνοπούλια" μου;; Κάποια πράγματα δεν πρέπει να τα αναλύουμε πολύ πολύ...μόνο να τα κάνουμε.
Οπότε μπλοκάρεται και η ψήφιση της Συμφωνίας των Πρεσπών.
Και ούτως ούν εχόντων των ξενοκινήτων και ξενομισθάρνων κομμάτων τούτων,
και ουδενός εξ αυτών ημετέρου (ελληνικού) όντος,
(αλλά και μέχρι του καταργήσαι αυτά
και εις αυτά κατ' ανάγκην υπακούοντες),
εάν φροντίσωμεν ίνα ο εις αετός επιπέση επί του άλλου...
ώστε αλληλοεξοντωτικώς αμφοτέρους κατεδαφισθήναι;
Μήπως εδώ απαιτείται επειγόντως οδυσσεϊκή τακτική και ελληνική πανουργία;
Τα ¨ξύλινα πλοία¨ της συμμετοχής και μόνον,
και ουχί τα διασπαστικά ¨ξύλινα τείχη¨ της αποχής,
υπεννόει και ο δελφικός χρησμός
δια το σώσαι αποκλειστικώς την πόλιν...
(Δια το ότι δεν υπάρχουσι άγιοι, αγιογδυτών τούτων απάντων.
Και διότι πολιτική (επ' ωφελεία του έθνους) τέχνη δεν είνε τόσον η χρήσις των τελείων μέσων (αδυνάτων τούτων υπάρχειν) όσον η προσαρμοστική ικανότης-τέχνη δημιουργικού χειρισμού επί ανομοιογενών μέσων.)
Η φύσις των πολιτικών κομμάτων
όπως και της ανθρωπίνης προσωπικότητος
άλλωστε εστί εν πολλοίς ρευστή,
απρόβλεπτος,
Π Ρ Ω Τ Ε Ϊ Κ Η!
" εάν φροντίσωμεν ίνα ο εις αετός επιπέση επί του άλλου...
ώστε αλληλοεξοντωτικώς αμφοτέρους κατεδαφισθήναι;
Μήπως εδώ απαιτείται επειγόντως οδυσσεϊκή τακτική και ελληνική πανουργία; "
Ακριβώς εξοχώτατε φίλε, κατάλαβες τι πρέπει να γίνει.
Η Δημοκρατία είναι το πολίτευμα, στο οποίο ο λαός μπορεί να ψηφίσει και να επιλέξει ελεύθερα, ποιός πουλημένος, εχθρός της πατρίδας του, ιπποκόμος των Εβραίων, θα τον κυβερνήσει. Με το παρόν εκλογικό σύστημα, ότι και να ψηφίσει ο ελληνικός λαός, τα ίδια λαμόγια θα μας κυβερνήσουν.
Δηλαδή όσοι πάνε και ψηφίζουν, ψηφίζουν όχι όποιον θέλουν η γουστάρουν...αλλά όσους εμπεριέχονται στους εκλογικούς καταλόγους των κομμάτων...άρα ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΑΠΟ ΠΡΙΝ....ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΠΑΣ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ.!!
Στην ουσία ψηφίζεις ΜΟΝΟ τα άτομα του συστήματος....διότι αυτοί τα έχουν βάλει στους εκλογικούς καταλόγους.!!!Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ.
Οπότε με αυτό το συγκεκριμένο πολιτικό εκλογικό σύστημα ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
Αν με την ψήφο μας μπορούσαμε να αλλάξουμε κάτι η να αποφασίσουμε εμείς ποιος θα μας κυβερνήσει...θα την είχαν καταργήσει.!! Άλλωστε η πρεσβεία ( α πρεσβείας της θεοτόκου χο χο ) έχει στην διάθεση της 300.000 εκλογικά βιβλιάρια με τα οποία καθορίζει εκείνη ποιος θα γίνει κυβέρνηση.
Kαι επιπροσθέτως, διάπυρε Λ:
Του ενός (συνταγματικού) αετού αδυνάτου και περιθωριοποιημένου όντος,
μήπως δει ούτος εκλογικώς ενισχυθήναι
ώστε ικανός γενέσθαι
δια το συγκρούεσθαι αποτελεσματικώς
μετά του (συνταγματικού) ετέρου
και ούτω ασφαλώς επιτευχθήναι
το αμφιθανάσιμον ποθούμενον,
το δε έθνος τοιουτοτρόπως
ωφεληθήναι και σωθήναι; Χα, χα;
ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ 2019 - 8:32 μ.μ
"προκηρύσσονται εκλογές σε όλες τις χηρευθείσες έδρες"
Ακριβώς, και ΜΟΝΟΝ για αυτές. Ο ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΕΙ τις έδρες του. Οι υπόλοιπες έδρες των παραιτηθέντων όλων, μπορούν να διεκδικηθούν από όλους. Άρα ο ΣΥΡΙΖΑ σίγουρα δαιτηρεί την δύναμη του και μπορεί δυνητικά να την αυξήσει κίολας.
Αυτό που προτείνεις είναι ένα συνεχές "loop", όπου κάθε φορά όλοι οι εκλεγέντες βουλευτές πλην ΣΥΡΙΖΑ θα παραιτούνται, μέχρι τις ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ εκλογές. Δεν γνωρίζω τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση, δλδ να παραιτηθούν καπάκι όλοι όσοι εξελέγησαν μετά την διενέργεια των ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ εκλογών. Και μετά πάλι το ίδιο και ξανά ...
Το ίδιο κατά τη λογική σου μπορεί να συμβεί και μετά την διενέργεια ΚΑΝΟΝΙΚΩΝ εκλογών , όπου τότε θα το κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ με την προυπόθεση πως θα είναι αυτός τότε αντιπολίτευση.
Κάθε αντιπολίτευση μετά από οποιαδήποτε διενέργεια οποιωνδήποτε εκλογών και για οποιοδήποτε λόγο μπορεί να το κάνει.
Πλήρης ακυβερνησία η λήξη της οποίας θα είναι η ψήφιση του όποιου κυβερνητικού κόμματος προκειμένου να σταματήσει το συνεχές "loop" ή η κήρυξη της χώρας σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης με κυβέρνηση αυξημένων αρμοδιοτήτων, φυσικά από την κυβερνητική πλευρά, όποια και αν είναι αυτή τότε ή ακόμη και η μείωση του συνολικού αριθμού βουλευτών ώστε τεχνητά η όποια κυβέρνηση να καταλήξει να έχει την απόλυτη πλειοψηφία.
Δεκάδες τρόπους συνταγματικά νόμιμους μπορώ να σκεφτώ.
Όσο για το αν θα διενεργείται κοινοβουλευτικό έργο, απαραίτητο για την λειτουργία της δημοκρατίας σας, αυτό μια χαρά θα εξυπηρετείται προσωρινά από τους παρόντες κυβερνητικούς βουλευτές και με την αίρεση της νομιμοποίησης αυτού του έργου μόλις λήξει ο ατέρμονος κύκλος των παραιτήσεων, ή μόλις επιτευχθεί ο απόλυτος ελάχιστος αριθμός βουλευτικών εδρών από τους κυβερνητικούς μέσω αυτών των ατέρμονων εκλογών.
Το πιασες τώρα το νόημα "εξυπνοπούλι" . Πολλά πράγματα χρειάζονται πολύ σκέψη πρίν φτάσουμε να τα προτείνουμε ως "μαγικές" δήθεν λύσεις στις μάζες.
Διορθ.
Του ενός (μη συνταγματικού και μη ισοδυνάμου) αετού αδυνάτου και περιθωριοποιημένου όντος,
Ας υποθέσουμε ότι όντως είχαμε παραιτήσεις από ΝΔ ΑΝΕΛ ΚΙΝΑΛ ΕΝΩΣΗ ΧΑ
όλων και των αναπληρωματικών τους, ας υποθέσουμε ότι για μία φορά στην ζωή τους θα στέκονταν στο ύψος των περιστάσεων.
Θα είχαμε εκλογές στους αντίστοιχους νομούς έτσι;
Εκεί βουλευτές δεν θα είχε ο ΣΎΡΙΖΑ ;
Εάν είχε, που θα είχε οι έδρες τους θα ήταν αναλλοίωτες ;
Ο αγώνας θα αφορούσε όλους τους άλλους ;
Εάν στην πραγματικότητα είχε τόσο μεγάλη παραίτηση βουλευτών δεν θα επηρέαζε το σύνολο της βουλής ;
Εάν ήθελαν θα μπορούσαν να γυρίσουν τα πάνω κάτω αλλά δεν......
Όταν θέλω κάτι τόσο πολύ και έχω το δίκαιο και το ηθικό έρεισμα δεν υπάρχει δεν μπορώ υπάρχει δεν θέλω και αυτοί δεν ήθελαν αυτή είναι η πικρή αλήθεια .
Αυτό το έγκλημα τους βόλευε όλους για διαφορετικούς λόγους βέβαια, αλλά μια χαρά τους έκατσε.
Θα έρθει και ο Προκόπης που προκοπή δεν έχει να βάλει και την υπογραφή του ,και σε 10χρόνια ποιος θα θυμάται.
Οι Μακεδόνες σίγουρα δεν θα το αφήσουμε σίγουρα έτσι .
Άντε να δω πως θα περάσουν οι τυφλοί από το γεφύρι...
Εδώ θα ήμαστε να τους περιμένουμε....
Aγαπητή Οργισμένη ΜΑΚΕΔΟΝΙΣΑ απαντήσατε με τον καλύτερο τρόπο στον ανώνυμο σχολιαστή πιο πάνω.!! Όταν γράψατε...
1- " Θα είχαμε εκλογές στους αντίστοιχους νομούς έτσι;
Εκεί βουλευτές δεν θα είχε ο ΣΎΡΙΖΑ ;
Εάν είχε, που θα είχε οι έδρες τους θα ήταν αναλλοίωτες ;"
2- " Ο αγώνας θα αφορούσε όλους τους άλλους ;
Εάν στην πραγματικότητα είχε τόσο μεγάλη παραίτηση βουλευτών δεν θα επηρέαζε το σύνολο της βουλής ;"
ΌΧΙ ΟΙ ΕΔΡΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΝΑΛΟΙΩΤΕΣ....ΚΑΙ ΝΑΙ ΘΑ ΕΠΗΡΡΕΑΖΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ.
θΑ ΕΤΡΩΓΑΝ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ....ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΑΓΓΙΖΑΝ ΤΟΝ ΤΑΡΤΑΡΟ.!!
Αλλά δεν είναι ότι δεν μπορεί να καταλάβει, αλλά δεν θέλει έχει διαφορά.
Συμφωνώ τώρα θα δουν τι έχει να γίνει...σήμερα κοντά σε μένα έπεσαν οι πρώτες "ψιλές".
Όλοι αυτοί οι προδότες , και οι λοιποί τρομοκράτες και τρομονόμοι της Βουλής θα ήταν καλό για αυτούς να προσέχουν όταν κυκλοφορούν αμέριμνοι, περιχαρής και χαμογελαστοί, εκτός των οικείων τους ορίων… στην εποχή μας συμβαίνουν πολλά ατυχήματα αλλά και δυστυχήματα.
Αγαπητή μου Μακεδόνισα...σήμερα και εγώ είμαι οργισμένος Μακεδόνας.
" Όταν θέλω κάτι τόσο πολύ και έχω το δίκαιο και το ηθικό έρεισμα δεν υπάρχει δεν μπορώ υπάρχει δεν θέλω και αυτοί δεν ήθελαν αυτή είναι η πικρή αλήθεια ."
Ακριβώς...στο χωριό μου λένε..." όποιος δεν θέλει να ζυμώσει, δέκα χρόνια κοσκινίζει".
Αν το Κούλι και το υπόλοιπο σκυλολόϊ μέσα στην Ανθελληνική Βολή , νομίζουν ότι θα ξεχάσουμε, πως δεν έκαναν τίποτα, για να εμποδίσουν τους ανθέλληνες κατσαπλιάδες να προδώσουν την Μακεδονία, ας ξαναμαντέψει.
Όλοι ΑΒΑΝΤΑΡΑΝΕ το ΣΥΡΙΖΑ για να κάνει την βρωμοδουλειά και η Χρυσή Άχνη μέσα σε αυτούς.!!
@ 25 Ιανουαρίου 2019 - 1:38 μ.μ.
Και έρχομαι σε σένα ανώνυμε...ανέβασα και τα 2 προηγούμενα σχόλια σου....για να τα δουν οι αναγνώστες. Μου αρέσει πάντα να υπάρχει και η αντίθετη άποψη, και δεν με χαλάει όταν κάποιος έχει διαφορετική άποψη από μένα.
Με την προϋπόθεση βέβαια να κάνει ΚΑΛΟΠΙΣΤΗ κριτική, κάτι που δεν ισχύει στην περίπτωση σου. Ανέβασα τα σχόλια σου διότι δεν ήταν υβριστικά, και γιατί ήθελα να σου απαντήσω...για να σου δείξω ότι κάτι τύπους σαν εσένα αν έχω όρεξη τους έχω για ελαφριά μαρμελάδα για πρωινό.
Όταν σου γράφω ότι είσαι "εξυπνοπούλι" σε ενοχλεί..!!
Για τις έδρες επικρατείας, διενεργούνται αναπληρωματικές εκλογές...οι βουλευτές Επικρατείας δεν είναι βουλευτές δηλαδή;;Αναπλήρωση των εδρών Επικρατείας σημαίνει εκλογές σε όλη την επικράτεια, για όσους δεν το καταλαβαίνουν.
Δηλαδή, ουσιαστικά εθνικές εκλογές.Το κάθε κόμμα κατεβάζει κάπου 15 άτομα.
Αλλά οι εκλογές θα αφορούν μόνο τα κόμματα, που έχουν αναδείξει βουλευτές Επικρατείας.Δηλαδή, αν παραιτηθούν οι βουλευτές των 3-4 κομμάτων, 50-60 άτομα.
Η λίστα επικρατείας και μόνο έπρεπε και πρέπει να παραιτηθεί.Αναπληρωματικές εκλογές για έδρες Επικρατείας, σημαίνει ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
Γράφεις..." Αυτό που προτείνεις είναι ένα συνεχές "loop", όπου κάθε φορά όλοι οι εκλεγέντες βουλευτές πλην ΣΥΡΙΖΑ θα παραιτούνται, "
Ας πούμε ότι η Νουδούλα έχει εκλέξει βουλευτές σε όλες τις περιφέρειες, οπότε η αναπλήρωσή τους, θα επιφέρει εκλογές σε όλες τις περιφέρειες, σε όλα τα εκλογικά τμήματα.Μου λες ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα χάσει βουλευτές....Δεν χρειάζεται να χάσει.
Η διαδικασία παραίτησης μπορεί να επαναλαμβάνεται αενάως.
Μόλις ορκιστούν οι αναπληρωτές να παραιτούνται εκ νέου, οπότε θα έχουμε εκλογές κάθε 5 εβδομάδες και εν τω μεταξύ η Βουλή δεν θα λειτουργεί.Μέχρι να λήξει η θητεία της και να προκηρυχθούν εθνικές εκλογές για νέα Βουλή.
ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ...αλλά όπως είπα όποιος δεν θέλει να ζυμώσει δέκα χρόνια κοσκινίζει.
Η λίστα επικρατείας και μόνο έπρεπε και πρέπει να παραιτηθεί.Αναπληρωματικές εκλογές για έδρες Επικρατείας, σημαίνει ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
Μαζί με τους αναπληρωματικούς εννοείται.
ΛΥΚΑΣΤΡΕ
Δίπλα σου έπεφταν "ψιλές". Εσύ έριξες ?
Άσε τους άλλους, εσύ έχεις το δίκιο και το ηθικό έρεισμα μαζί σου, για σένα δεν υπάρχει "δεν μπορώ" ? Αν μπορείς και δεν έκανες, τότε ούτε εσύ ήθελες. Διαφορετικά μια χαρά ισχύει το δεν μπορώ.
Αν όλοι φταίνε τι θα ψήφιζες στις αναπληρωματικές εκλογές που θα γίνονταν ? Αφού όλοι θέλουν να ξεπουλήσουν την Μακεδονία και αφού όλοι τα έχουν βρεί μεταξύ τους, γιατι ζητούσες παραιτήσεις ? Τι θα εμπόδιζαν αυτές ?
25 Ιανουαρίου 2019 - 5:56 μ.μ ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ
Απάντησα στη οργισμένη ΜΑΚΕΔΟΝΙΣΣΑ αλλά δεν έχω πρόβλημα να το ξαναγράψω για σένα.
Ούτε οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΘΑ ΕΧΑΝΑΝ ΤΗΝ ΤΩΡΙΝΗ ΤΟΥΣ ΕΔΡΑ.
Οι επικρατείας δεν βγαίνουν από την κάλπη , αλλά με λίστα και με υπολογισμό των εδρών από τα συνολικά ποσοστά των κομμάτων. Το ποσοστό του ΣΥΡΙΖΑ δεν τίθεται σε αμφισβήτηση, όσοι και να παραιτηθούν από την αντιπολίτευση.
Η μαρμελάδα ανεβάζει το ζάχαρο που με τη σειρά του κάνει νωθρό τον νού. Πουθενά δεν γράφω πως το "εξυπνοπούλι" με πείραξε, ίσα-ισα στο ανταπέδωσα με το ίδιο πνεύμα που το χρησιμοποίησες και εσύ.
" Η μαρμελάδα ανεβάζει το ζάχαρο που με τη σειρά του κάνει νωθρό τον νού."
Για τα πληρωμένα παππούδια σαν και σένα από το σύστημα ναι.
Και όχι μόνο το ζάχαρο, αλλά και άνοια του νου.
και εγώ να σου το ξαναγράψω αφού δεν μπορείς να καταλάβεις τα ελληνικά.....
Η λίστα επικρατείας και μόνο έπρεπε και πρέπει να παραιτηθεί.Αναπληρωματικές εκλογές για έδρες Επικρατείας, σημαίνει ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
Βάλε τώρα και τα γυαλιά σου για να μπορέσεις να το διαβάσεις...όχι ότι θα καταλάβεις....διότι εκτός απο την μαρμελάδα που δεν τρως λόγω ζάχαρου....δεν μπορείς να δεις και λόγω κομματικής μυωπίας.
Υ.Γ το σχόλιο σου προς την Μακεδόνισα το έσβησα διότι δεν είμαι καθόλου δημοκρατικός τύπος....μην ξεχνάς άλλωστε ότι εσύ ήρθες στο ηλεκτρονικό μου σπίτι....όχι εγώ στο δικό σου. Το πλάγια και "λοξό" ειρωνικό σου σχόλιο προς εμένα δεν περνάει....σε άλλα ιστολόγια ίσως είναι πιο δημοκρατικοί , δυστυχώς με μένα ψώνισες από σβέρκο που λένε.
Προς τον ανώνυμο
25 Ιανουαρίου 2019 - 6:27 μ.μ.
Ένα θα πω για τα κοπρόσκυλα της βουλής και αφορά το σύνολο τους ,στην παρούσα βουλή, καθώς και στις προηγούμενες όλες ,χρόνια πριν .
Από τις πράξεις μας κρινόμαστε θα έπρεπε λοιπόν για την ΤΙΜΗ ΤΩΝ ΟΠΛΩΝ να παραιτηθούν ανεξάρτητα με το τι θα γινόταν μετά στις επαναληπτικές, για να καταστήσουν σαφές ότι ήταν αδιανόητο για αυτούς να παραμείνουν στις θέσεις τους δείχνοντας ότι τα αργύρια 30 ή και παραπάνω δεν θα έχουν θέση εδώ.
Επιπλέον σε λίγους μήνες έχουμε εκλογές ας τα κάναν μπάχαλο έστω και μία φορά για την χώρα αυτή.
΄Είναι άριστοι στις μεθοδεύσεις όταν πρόκειται για την πάρτη τους εκεί βρίσκουν λύσεις σε όλα .
Όταν κάποιος σε προσβάλει ,όπως διαρρηγνύουν τα ιμάτια τους πως ένιωσαν με αυτό το κ.....χαρτο που έφεραν οι άλλοι στην βουλή ΤΟΤΕ ΔΕΝ κάθεσαι να φας στο ίδιο τραπέζι μαζί τους γιατί πολύ απλά θα σου καθίσει στο στομάχι το φαγητό.
Αααα ξέχασα αυτά αφορούν άτομα τα οποία έχουν χαρακτηριστικά όπως αξίες ,αρχές,ιδανικά ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ βασικότατο και το μέτρο τους δεν είναι χρηματικό .
Είπες" Αυτό που δεν είναι κατανοητό είναι να αποδέχεσαι ακρίτως συμβουλές για το τι και πως να πράξεις, όπως και να στηρίζεις φρούδες ελπίδες σε απίθανους ισχυρισμούς όπως του ΛΥΚΑΣΤΡΟΥ. Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΜΕΡΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΩΣ ΑΠΟΦΡΑΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗ ΤΗΣ (ΑΝ)ΙΚΑΝΟΤΗΤΟΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΕΙ."
Πως τολμάς να μου λες πως το σχόλιο μου είναι αποτέλεσμα συμβουλών;
Ποιος σου είπε πως στην χώρα αυτή υπάρχουν μόνο λοβοτομημένοι ;
Για σένα δηλαδή η πιθανότητα σκέψης και αποριών δεν υπάρχει, πρέπει να δεχόμαστε απριόρι ότι συμβαίνει.
Σου έχω νέα εδώ είναι ΕΛΛΑΔΑ και θα κρίνονται όλα δεν θα μας εξαλείψετε και την σκέψη μας.
Τις ελπίδες μου θα μου τις αφαιρέσεις εσύ;
Χωρίς ελπίδα ο άνθρωπος δεν ζει, δεν είναι σε θέση να κάνει όνειρα και φυσικά να τα φέρει από τον άυλο κόσμο στην πραγματικότητα του και να τα κάνει πράξη.
Θα βόλευε πολλούς να καθίσουμε στα αυγά μας κοινώς αλλά δεν .......
Σου έχω και άλλο νέο η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ ΔΟΜΕΙ ΚΑΙ ΚΙΝΕΙ ΣΥΜΠΑΝΤΑ και τώρα θα κάνει αυτό που πρέπει
το ξέρετε, και αυτό είναι που φοβάστε ..και καλά κάνετε ...
Άμα πια..
υγ:
Συγνώμη για την κατάχρηση της φιλοξενίας Λύκαστρε ,για μένα βέβαια οι συμβουλές δεν έχουν κάτι κακό αρκεί να είναι από σωστούς ανθρώπους με σκοπό την βελτίωση μας.
Παρεμπίπτοντος Λύκαστρε
Οι διευθύνσεις των δρόμων π.χ Καπετάν Άγρα ή Καπετάν Καραβαγγέλη θα αλλάξουν;
Εάν ναι να μου το πουν γρήγορα να ξέρω που μένω επειδή σαν οδό έχω ΜΑΚΕΔΟΝΟΜΑΧΟ μη με συλλάβουν κιόλας που δεν την κατέβασα από μόνη μου.
Μην ξεχάσω να στείλω μήνυμα στον παππού μου κατά παράδεισο μεριά, που ήταν υπασπιστής του Παύλου Μελά πως τα δεδομένα άλλαξαν και αυτός δεν απελευθέρωσε αλλά κατέκτησε την Μακεδονία ,και γενικά ενημερώστε τον κόσμο ειδικά αυτούς που έφυγαν πως τα πράγματα άλλαξαν εδώ κάτω μη τυχόν ξαναέρθουν να έχουν καινούργιο χάρτη και μπλέξουν και αυτοί.
" Συγνώμη για την κατάχρηση της φιλοξενίας Λύκαστρε ,για μένα βέβαια οι συμβουλές δεν έχουν κάτι κακό αρκεί να είναι από σωστούς ανθρώπους με σκοπό την βελτίωση μας."
Αγαπητή Μακεδόνισα...καμμία κατάχρηση δεν έχεις κάνει ίσα ίσα που τα σχόλια σου είναι δείχνουν τι γυναίκες βγάζει η Μακεδονία. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ- ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ-ΑΤΡΟΜΗΤΕΣ- στην σκέψη και στον τρόπο ζωής....σαν Μακεδόνας το γνωρίζω πολύ καλά από πρώτο χέρι.
Οι δύο γιαγιάδες μου μεγάλωσαν ΜΟΝΕΣ τους τα μωρά που είχαν όταν οι Βούλγαροι κομιτατζήδες σκότωσαν τους προπαππούδες και παππούδες μου.
Τώρα για αυτό που ρωτάς για τους δρόμους, αν θα αλλάξουν όνομα....τους έχω ικανούς για όλα.!! Τα βιβλία ιστορίας άλλαξαν στους δρόμους θα σταματήσουν;;
Αλλά ακόμα και να τους αλλάξουν...τα σπρέι και οι μπογιές γιατί υπάρχουν;; Κάθε βράδυ θα γράφουμε μόνοι μας τα σωστά ονόματα, ξανά και ξανά .
Την ψήφιση της προδοτικής Συμφωνίας των Πρεσπών ήμουν βέβαιος ότι θα την ψήφιζαν στον προδοτική Βολή των Ανθελλήνων....αλλά όπως ήμουν σίγουρος για αυτό, έτσι είμαι σίγουρος και ότι ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ.
Οι Εβραίοι σε όλον τον κόσμο σήμερα πανηγυρίζουν και χορεύουν...το όνειρο τους για μια δεύτερη Ιερουσαλήμ νομίζουν ότι θα γίνει πραγματικότητα.Δεν γνωρίζουν όμως τι εστί Βούλγαρος.!!
Προς επίρρωση του τελευταίου σχολίου σου.
Από το Ισραήλ η πρώτη αναγνώριση των Σκοπίων ως «Βόρεια Μακεδονία»
Ο γερμανικός τύπος γράφει "άξιος ηγέτης που κατάφερε να επιβάλει την λύση" η λέξη επιβάλει τα λέει όλα
Τι πόνος στην ψυχή ... είναι σα να΄χάσαμε ,μάνα ,πατέρα και όλες τις ρίζες μας σε μία μέρα καιδεν φτάνει
Τα ήξερα ότι θα γίνουν όλα αυτά αγαπητή Μακεδόνισα.
Τα έλεγα...τα έγραφα και εδώ αλλά και σε άλλα ιστολόγια ως απλός σχολιαστής.Δες τι έλεγα εδώ :
https://zeys-elaynon.blogspot.com/2018/09/2.html
Αλλά και εδώ :
https://zeys-elaynon.blogspot.com/2018/02/blog-post_47.html
" Σε αρχικό στάδιο δεν θα διαμελύσουν την Γερμανία, αλλά εμάς!! Θα παραχωρήσουν και θα βοηθήσουν τα μέγιστα τις όποιες συμμαχικές ως προς αυτούς χώρες, και μη ελεγχόμενες απο την Γερμανία γειτονικές χώρες , να μας αρπάξουν αυτά τα εδάφη που κρύβουν τον όποιο ορυκτό πλούτο.Θα βοηθήσουν σε οποιεσδήποτε αποσχιστικές τάσεις στο εσωτερικό της Ελλάδος (Κρήτη-Μακεδονία) ,διαίρει και βασίλευε...Θράκη...Αιγαίο...Κρήτη....Μακεδονία....Ήπειρος, κατά την εκκλησία "ΝΕΕΣ ΧΩΡΕΣ" θα χαθούν από τον κεντρικό κορμό του νεώτερου Ελληνικού κράτους, που παραδόθηκε αμαχητί στο 4ο ΡΑΙΧ."
Πολλοί δεν έχουν καταλάβοι ότι η Μακεδονία είναι ο στυλοβάτης της Πατρίδας μας.....χωρίς Μακεδονία να ανήκει στην Ελλάδα...η Θράκη μένει ξεκρέμαστη και ΑΠΟΚΟΠΤΕΤΑΙ απο τον Εθνικό Κορμό.!!! Γεωγραφικά μένει ξεκρέμαστη και φυσικά καταλαβαίνουμε όλοι τι θα συμβεί....χωρίς Μακεδονία δεν μπορεί να σταθεί και η Ήπειρος.!! Χωρίς Θράκη να υπερασπίζεται με τον όγκο της....το Αιγαίο και την έξοδο των Τούρκων εκεί χάνουμε και τα νησιά.!!
Ελλάδα ΜΟΝΟ με Αθήνα και Πελοπόννησο ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ. Η αν υπάρξει θα είναι ένα παλιοκούρελο τύπου Τιμπουκτού η ακόμα χειρότερα.
Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΔΕΤΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ...ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ.
Δύο Βαλκανικοί Πόλεμοι έγιναν...με σκοπό την αρπαγή της.
ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΟΤΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Μία Μακεδονία στην οποία είχαμε ΔΙΠΛΗ ΚΑΤΟΧΗ...και Γερμανούς αλλά και Βούλγαρους.!! Σε κανένα άλλο σημείο της Ελλάδος οι κάτοικοι δεν πέρασαν και δεν τράβηξαν τόσες σφαγές, και βάσανα από ΔΥΟ ταυτόχρονα βάρβαρούς κατακτητές. Τα κομμένα κεφάλια των Ελλήνων αγωνιστών από τους Βουλγάρους, και η κοινή δημόσια θέα τους στις πλατείες...ήταν σε καθημερινή βάση.
Λύκαστρος
25 Ιανουαρίου 2019 - 8:55 μ.μ.
Διαβάζω τις αναρτήσεις σου σχεδόν από την αρχή ,και με επαναλήψεις κάποιες φορές επειδή η επιβεβαίωση έρχεται μετά από ένα διαστημα και είναι καλό να δημιουργείς μία σφαιρική εικόνα ,αναρωτιέμαι όμως πως θα το αντέξουμε μέχρι να το ανατρέψουμε.
Στη Θεσσαλονίκη εδώ και δύο χρόνια έχουν τρελαθεί τα Ισραηλινά να αγοράζουν ακίνητα και μάλιστα φιλέτα της πόλης ,αυτό για όσους κατοικούν εδώ και ξέρουν ήταν γνωστό γιατί συνέβαινε η άλλη Σιών .
Ενός κακού μύρια έπονται ,θα έρθουν και άλλα και μάλιστα γρήγορα προτού αλλάξει η κυβέρνηση και χαλάσει η συνταγή.Δεν τους νοιάζει αυτοί θα φύγουν στο εξωτερικό η καταστροφή δεν θα τους αγγίζει.
Ο σκοπός είναι να μην υπάρχει ενωμένη ΕΛΛΑΔΑ ,εύκολες διαχειρίσιμες επαρχίες που μια ΜΚΟ θα αρκεί για να τους αγοράσει όλους.
Τέτοιος διαμελισμός χωρίς πόλεμο είναι αδιανόητος για μένα και ας μην έχω πάει στρατό.
Ωραία τότε αφού διαβάζεις απο την αρχή σχεδόν ότι γράφω...θα βλέπεις ότι σε αυτά που λέω, πέφτω μέσα...άσχετα σε πόσο χρονικό διάστημα θα επιβεβαιωθώ.
ΣΟΥ ΓΡΑΦΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΛΟΙΠΟΝ...ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΜΕΝΟΥΝ...ΌΤΙ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ.!!
ΣΟΥ ΔΙΝΩ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΜΟΥ.!!
Για να σου δίνω δημόσια τον λόγο μου...πάει να πει ότι γνωρίζω τι θα γίνει.Αν βγω ψεύτης σου δίνω το ελεύθερο να έρθεις και να με φτύσεις και με αποκαλέσεις όπως εσύ νομίζεις.!!
ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΟΥΝ...ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ....ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ...ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΨΕΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ...ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ.
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΟΣ.!!
ΗΔΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ "ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ"..ΤΗΣ ΔΙΑΛΥΣΗΣ...ΑΛΛΟΣ ΘΑ ΒΑΛΕΙ..ΤΟ ΤΣΟΥΚΑΛΙ...ΑΛΛΟΣ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ...ΑΛΛΟΣ ΤΗΝ ΚΟΥΤΑΛΑ.
Εμείς πρέπει να είμαστε ενωμένοι δυνατοί και οπλισμένοι.
Έτοιμοι για όλα αν χρειαστεί.
" Του ενός (συνταγματικού) αετού αδυνάτου και περιθωριοποιημένου όντος,
μήπως δει ούτος εκλογικώς ενισχυθήναι
ώστε ικανός γενέσθαι
δια το συγκρούεσθαι αποτελεσματικώς
μετά του (συνταγματικού) ετέρου
και ούτω ασφαλώς επιτευχθήναι
το αμφιθανάσιμον ποθούμενον,
το δε έθνος τοιουτοτρόπως
ωφεληθήναι και σωθήναι; "
Ακριβώς αγαπημένε μου φίλε....αυτή την φορά η σύγκρουση τους θα είναι ΣΦΟΔΡΟΤΑΤΗ ....το βλέπουμε καθημερινά να συμβαίνει σε όλον τον πλανήτη. Μόνο που για την ΕΛΛΑΣ θα συγκρουστούν όσο για κανέναν άλλο..βλέπεις είμαστε το ΜΗΛΟ από το οποίο ξεκίνησε ο Τρωικός η Γ.Π.Π πόλεμος για κάποιους.
Συμφωνώ ότι έτσι θα γίνουν όπως τα λες καταλαβαίνω ακόμη πως θα κρατήσεις τον λόγο σου επειδή....αυτός είναι ο ρόλος που επέλεξες.
Ευτυχώς για όλους μας ,για το έθνος των ΕΛΛΗΝΩΝ ,για τις μελλοντικές γενιές που ακόμη υπάρχουν ψυχές που επιλέγουν να δώσουν αυτές τις μάχες στον πολύπαθο αυτό τόπο.
Ας αξιωθούμε όλοι όσοι έχουμε αυτόν τον στόχο να ζήσουμε τους καρπούς αυτής της μάχης
ο κάθε ένας από το πόστο του.Ησυχάζει λίγο η καρδιά όταν ξέρει πως δεν είναι μόνη ........και ελπίζει να λουστεί στο φως της ελευθερίας που της πρέπει.
"Τώρα για αυτό που ρωτάς για τους δρόμους, αν θα αλλάξουν όνομα....τους έχω ικανούς για όλα.!! "
Θυμάμαι ότι όταν ανέβηκε ο τσύριζα, άλλαξε τις πινακίδες στις εθνικές οδούς στην Μακεδονία με σλάβικες επιγραφές, ονομάζοντας πολλές πόλεις με την σλάβικη ονομασία!
Όσοι είμαστε μεγαλύτεροι θυμόμαστε τον λιάνη της μιμής να βγάζει "δεκάρικους" υπέρ των σκοπίων και έλεγε για Μακεδονική μειονότητα στην Φλώρινα, στρώνοντας το χαλί στο "ουράνιο τόξο". Μάλιστα πρόσφατα δήλωσε ότι οι Έλληνες έκαναν "εθνοκάθαρση" και ΣΚΟΤΩΣΑΝ πολλούς "Μακεδόνες"!!!
Είναι τόσο ελεεινός που τον κράζουν ακόμα και από το "ουράνιο τόξο".
Α.Α.
Ακριβώς αγαπητή Α.Α έτσι όπως τα λέτε είναι. Η 5η φάλαγγα μας έχει ξεπουλήσει δίχως πόλεμο.!!
Όλα αυτά τα χρόνια με την σταθερή ανθελληνική πολιτική που προωθούν στην Ελλάδα, εκτρέφουν τον εθνικισμό και την επεκτατικότητα, σε όλο το εύρος των συνόρων μας, σε όλους τους γείτονες μας. Στο τέλος θα θεωρεί ο άλλος, ότι θα είναι πολύ μαλάκας να μην πάρει με εύκολο πολιτικό τρόπο, για την "ειρήνη" και την "αλληλεγγύ" των λαών, ένα τμήμα από την πατρίδα μας.!!
Δημοσίευση σχολίου