Γράφει ο ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ:
Είναι εκπληκτικό και απογοητευτικό το γεγονός, ότι ακόμα και σε αυτές τις τρομερά κρίσιμες στιγμές, το μόνο που ενδιαφέρει κάποια ξεφτυλισμένα κωλογραίκυλα είναι πως να ρίξουν τα σκουπίδια της ψυχής τους όπου βρουν. Βρίζουν και κατηγορούν τους άλλους, αλλά δεν ασχολούνται με την σαπίλα της ψυχής τους. Χθες αυτήν την αποφράδα μέρα για τον Ελληνισμό, για την Μακεδονία.....βρέθηκε ένα κωλογραίκυλο το οποίο αντί αυτή την τόσο δύσκολη μέρα, για όλους τους Έλληνες να βρει να πει μια λέξη που να δώσει θάρρος και ελπίδα , στις δύσκολες μέρες που έρχονται για όλους και όχι μόνο για την Μακεδονία μας...είχε το θράσος να έρθει στο ηλεκτρονικό μου σπίτι να με βρίσει και να με απειλήσει...διότι δίνω " φρούδες ελπίδες" και " κάνω απίθανους ισχυρισμούς " , αλλά δεν σταμάτησε εκεί....μου έγραψε σε σχόλιο :
" Τράβα τώρα να δεις τι λένε τα άστρα , γιατί μόλις σε πετύχω, που θα σε πετύχω, μόνος σου θα μου πεις από που είσαι, ήδη το κανες, με τους ναούς και τις άλλες μαλακίες που ανεβάζεις, θα σε κάνω εγώ να δεις άστρα και θα σε βάλω και μια κολώνα στην χοντροκολάρα σου. Αιντε χαμένε... Δείτε ρε καραγκιόζη που το παίζει και συμβουλάτορας. Ψώνιο εεε ψώνιο."
Aν την χθεσινή πένθιμη μέρα είχε το θράσος να γράψει σε έναν Μακεδόνα αυτό το σχόλιο...τότε σίγουρα είναι ένα αποτυχημένο κωλογραίκυλο. Ένα αποτυχημένο, ανίκανο ανθρωπάκι, που δε δίνει σέντσι για τη Μακεδονία η την Ελλάδα και που το μόνο το οποίο τον ενδιαφέρει, είναι να ρίξει τα σκουπίδια της ψυχής του όπου ...νομίζει ότι τον παίρνει.!!
Ο οποίος έσκασε μύτη, μόλις αναφερθήκαμε στον μαυριδερό εβραίο μπουλούκο αρχηγό του, η την Χρυσή Άχνη που πάει και ψηφίζει. Ένα κωλογραίκυλο το οποίο με ηλίθιες ερωτήσεις όπως..
1) .." Αν όλοι φταίνε τι θα ψήφιζες στις αναπληρωματικές εκλογές που θα γίνονταν ? "
2)..." Αφού όλοι θέλουν να ξεπουλήσουν την Μακεδονία και αφού όλοι τα έχουν βρεί μεταξύ τους, γιατι ζητούσες παραιτήσεις ? Τι θα εμπόδιζαν αυτές ?"
Όταν μιλούσα και έλεγα ότι τα κόμματα είναι εξ' ορισμού η χέουσα πληγή των κοινωνιών, και ειδικά της Ελληνικής κοινωνίας...αυτό δεν το έβλεπε ,διότι η ύπαρξη τους βασίζεται στην επιβίωση του παρόντος εξουσιαστικού μοντέλου, της κοινοβουλευτικής δικτατορίας....και ότι είτε το κράτος θα επιβιώσει και τα κόμματα είτε το έθνος...εκεί μούγκα στην στρούγκα.
Όπως έχω γράψει πολλές φορές , πρέπει να κρατηθούμε στην απ'έξω και ότι η αναστροφή της κατεύθυνσης των πραγμάτων και η ανατροπή του σάπιου πολιτικού συστήματος...θα έρθει από έξω και όχι δια της ψήφου μας.!! Αν με την ψήφο μας μπορούσαμε να αλλάξουμε τα πράγματα στην Ελλάδα....θα την είχαν απαγορέψει.!!
Η αλλαγή του πολιτεύματος θα έρθει από χώρες στις οποίες υπάρχουν οι απαιτούμενες προϋποθέσεις. Στην παρούσα φάση, καθήκον των εθνικιστών είναι η αυτοοργάνωση με δημιουργία ανεξάρτητων πυρήνων, η παρακολούθηση και ανάλυση των εξελίξεων, η επικράτηση στην ιδεολογική μάχη και η προώθηση και εφαρμογή της ευγονικής.
Ώστε στην κατάλληλη στιγμή, να επέλθει η συνένωση των πυρήνων σε έναν ενιαίο, συμπαγή δεσμό, ικανό να καβαλήσει το γιγάντιο εθνικιστικό κύμα, που σύντομα θα σαρώσει συθέμελα το αντιλαϊκό, αντεθνικό κατεστημένο.
Και τότε θα δούμε που θα πάνε και οι Συμφωνίες και οι προδότες της Βολής.Το σίγουρο είναι ότι η Χρυσή Άχνη δεν δημιουργήθηκε στην υπόγα της Στοάς και της πρεσβείας για την προώθηση του Ελληνικού Εθνικισμού....αλλά για την ποδηγέτηση και καταστροφή του.Διότι δεν είναι ούτε κόμμα ούτε απόκομμα...αλλά ΠΑΡΑΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ.
ΜΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΟΣ, ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΕΝΤΟΣ ΕΥΠ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ!! Ο ΔΕ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ ΤΟΥ ΑΚΟΜΗ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ ΜΕ ΜΙΣΘΟ ΚΑΙ "ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ"!!! ΠΟΙΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ;; ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΕΙΝΑΙ!!!
ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ...ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ.
Η απάντηση μου λοιπόν σε όλα τα κωλογραίκυλα που ασχολούνται ακόμα με κόμματα....είναι αυτή .
Όσο εσύ και οι όμοιοι σου, τα υπόλοιπα κωλογραίκυλα θα είστε σαν τα λύματα μέσα στις διάφορες παραταξιακές πολύχρωμες κομματικές στρούγκες ,υποταγμένοι σε κάθε είδους αφεντικά.. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΞΑΣΚΟΥΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
Όσο τα κωλογραίκυλα σαν του λόγου σου, θα αναρωτιέστε και θα σέρνεστε μέσα στο αδιέξοδο της ανοησίας σας, τόσο οι ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΥΝ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. Φυσικά και σαν κωλογραίκυλο που είσαι μπορείς να συνεχίσεις αυτήν σου την συμπεριφορά, ώστε να την βλέπουν οι νέοι Ελληνες και να την έχουν ως παράδειγμα προς αποφυγή.
Υ.Γ Όσο για το ποιος είμαι ...και που μένω για να μην ζορίζεσαι να ψάχνεις...είμαι ο ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ... γιος του Όσιρι.... και κατοικώ στην πόλη του Όσιρι. Ήρθα εδώ στις πιθηκούσες νήσους για να σας θαυμάσω.!!
Εκδηλώθηκα με σάρκα αυτήν την δεδομένη χωροχρονική στιγμή για να στηρίξω , να εμψυχώσω ,να δώσω ελπίδα, και να πολεμήσω μαζί με τους αγαπημένους μου Μακεδόνες.
Είναι εκπληκτικό και απογοητευτικό το γεγονός, ότι ακόμα και σε αυτές τις τρομερά κρίσιμες στιγμές, το μόνο που ενδιαφέρει κάποια ξεφτυλισμένα κωλογραίκυλα είναι πως να ρίξουν τα σκουπίδια της ψυχής τους όπου βρουν. Βρίζουν και κατηγορούν τους άλλους, αλλά δεν ασχολούνται με την σαπίλα της ψυχής τους. Χθες αυτήν την αποφράδα μέρα για τον Ελληνισμό, για την Μακεδονία.....βρέθηκε ένα κωλογραίκυλο το οποίο αντί αυτή την τόσο δύσκολη μέρα, για όλους τους Έλληνες να βρει να πει μια λέξη που να δώσει θάρρος και ελπίδα , στις δύσκολες μέρες που έρχονται για όλους και όχι μόνο για την Μακεδονία μας...είχε το θράσος να έρθει στο ηλεκτρονικό μου σπίτι να με βρίσει και να με απειλήσει...διότι δίνω " φρούδες ελπίδες" και " κάνω απίθανους ισχυρισμούς " , αλλά δεν σταμάτησε εκεί....μου έγραψε σε σχόλιο :
" Τράβα τώρα να δεις τι λένε τα άστρα , γιατί μόλις σε πετύχω, που θα σε πετύχω, μόνος σου θα μου πεις από που είσαι, ήδη το κανες, με τους ναούς και τις άλλες μαλακίες που ανεβάζεις, θα σε κάνω εγώ να δεις άστρα και θα σε βάλω και μια κολώνα στην χοντροκολάρα σου. Αιντε χαμένε... Δείτε ρε καραγκιόζη που το παίζει και συμβουλάτορας. Ψώνιο εεε ψώνιο."
Aν την χθεσινή πένθιμη μέρα είχε το θράσος να γράψει σε έναν Μακεδόνα αυτό το σχόλιο...τότε σίγουρα είναι ένα αποτυχημένο κωλογραίκυλο. Ένα αποτυχημένο, ανίκανο ανθρωπάκι, που δε δίνει σέντσι για τη Μακεδονία η την Ελλάδα και που το μόνο το οποίο τον ενδιαφέρει, είναι να ρίξει τα σκουπίδια της ψυχής του όπου ...νομίζει ότι τον παίρνει.!!
Ο οποίος έσκασε μύτη, μόλις αναφερθήκαμε στον μαυριδερό εβραίο μπουλούκο αρχηγό του, η την Χρυσή Άχνη που πάει και ψηφίζει. Ένα κωλογραίκυλο το οποίο με ηλίθιες ερωτήσεις όπως..
1) .." Αν όλοι φταίνε τι θα ψήφιζες στις αναπληρωματικές εκλογές που θα γίνονταν ? "
2)..." Αφού όλοι θέλουν να ξεπουλήσουν την Μακεδονία και αφού όλοι τα έχουν βρεί μεταξύ τους, γιατι ζητούσες παραιτήσεις ? Τι θα εμπόδιζαν αυτές ?"
Όταν μιλούσα και έλεγα ότι τα κόμματα είναι εξ' ορισμού η χέουσα πληγή των κοινωνιών, και ειδικά της Ελληνικής κοινωνίας...αυτό δεν το έβλεπε ,διότι η ύπαρξη τους βασίζεται στην επιβίωση του παρόντος εξουσιαστικού μοντέλου, της κοινοβουλευτικής δικτατορίας....και ότι είτε το κράτος θα επιβιώσει και τα κόμματα είτε το έθνος...εκεί μούγκα στην στρούγκα.
Όπως έχω γράψει πολλές φορές , πρέπει να κρατηθούμε στην απ'έξω και ότι η αναστροφή της κατεύθυνσης των πραγμάτων και η ανατροπή του σάπιου πολιτικού συστήματος...θα έρθει από έξω και όχι δια της ψήφου μας.!! Αν με την ψήφο μας μπορούσαμε να αλλάξουμε τα πράγματα στην Ελλάδα....θα την είχαν απαγορέψει.!!
Η αλλαγή του πολιτεύματος θα έρθει από χώρες στις οποίες υπάρχουν οι απαιτούμενες προϋποθέσεις. Στην παρούσα φάση, καθήκον των εθνικιστών είναι η αυτοοργάνωση με δημιουργία ανεξάρτητων πυρήνων, η παρακολούθηση και ανάλυση των εξελίξεων, η επικράτηση στην ιδεολογική μάχη και η προώθηση και εφαρμογή της ευγονικής.
Ώστε στην κατάλληλη στιγμή, να επέλθει η συνένωση των πυρήνων σε έναν ενιαίο, συμπαγή δεσμό, ικανό να καβαλήσει το γιγάντιο εθνικιστικό κύμα, που σύντομα θα σαρώσει συθέμελα το αντιλαϊκό, αντεθνικό κατεστημένο.
Και τότε θα δούμε που θα πάνε και οι Συμφωνίες και οι προδότες της Βολής.Το σίγουρο είναι ότι η Χρυσή Άχνη δεν δημιουργήθηκε στην υπόγα της Στοάς και της πρεσβείας για την προώθηση του Ελληνικού Εθνικισμού....αλλά για την ποδηγέτηση και καταστροφή του.Διότι δεν είναι ούτε κόμμα ούτε απόκομμα...αλλά ΠΑΡΑΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ.
ΜΕ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΟΣ, ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΕΝΤΟΣ ΕΥΠ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ!! Ο ΔΕ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ ΤΟΥ ΑΚΟΜΗ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ ΜΕ ΜΙΣΘΟ ΚΑΙ "ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ"!!! ΠΟΙΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ;; ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΕΙΝΑΙ!!!
ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ...ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ.
Η απάντηση μου λοιπόν σε όλα τα κωλογραίκυλα που ασχολούνται ακόμα με κόμματα....είναι αυτή .
Όσο εσύ και οι όμοιοι σου, τα υπόλοιπα κωλογραίκυλα θα είστε σαν τα λύματα μέσα στις διάφορες παραταξιακές πολύχρωμες κομματικές στρούγκες ,υποταγμένοι σε κάθε είδους αφεντικά.. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΞΑΣΚΟΥΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
Όσο τα κωλογραίκυλα σαν του λόγου σου, θα αναρωτιέστε και θα σέρνεστε μέσα στο αδιέξοδο της ανοησίας σας, τόσο οι ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΥΝ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. Φυσικά και σαν κωλογραίκυλο που είσαι μπορείς να συνεχίσεις αυτήν σου την συμπεριφορά, ώστε να την βλέπουν οι νέοι Ελληνες και να την έχουν ως παράδειγμα προς αποφυγή.
Υ.Γ Όσο για το ποιος είμαι ...και που μένω για να μην ζορίζεσαι να ψάχνεις...είμαι ο ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ... γιος του Όσιρι.... και κατοικώ στην πόλη του Όσιρι. Ήρθα εδώ στις πιθηκούσες νήσους για να σας θαυμάσω.!!
Εκδηλώθηκα με σάρκα αυτήν την δεδομένη χωροχρονική στιγμή για να στηρίξω , να εμψυχώσω ,να δώσω ελπίδα, και να πολεμήσω μαζί με τους αγαπημένους μου Μακεδόνες.
31 σχόλια:
Kαι να εισαι σιγουρος Γενναιε μου,
οτι και οι Μακεδονες εχουν καρδια Λιονταριου!!
Μην συγχύζεσαι, τόσα καταλαβαίνουν τόσα λένε...
Κοίτα όμως τι βρήκα:
ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΤΟΥ 17
Τι θα πει αυτό ΕΦΙΑΛΤΕΣ, καλύτερα να μην το ξέρετε. 3 Χ 17 = 51, 3 Χ 51 = 153 και συνολικά 9 Χ 17 = 153. Ήλπιζα να είστε τόσοι. Το 17 δεν κάνει ψηφοφορίες ούτε εύσπλαχνο είναι.
http://perixpangaionepeiros.blogspot.com/2019/01/asterios-tsintsifos-2-17.html
Τι είναι το 17; Δεν μπόρεσα να βρω τίποτα στα λεξικά αρχαιολογίας, Ησύχιου κ.λ.π. Μήπως ξέρεις κάτι;
Α.Α.
ΥΓ Υποψιάζομαι ότι η Νέμεσις θα ανταμείψει όσους διέπραξαν ύβριν
@ 26 Ιανουαρίου 2019 - 9:08 μ.μ
Αγαπητέ σχολιαστή σαφέστατα και οι Μακεδόνες έχουν καρδιά λιονταριού , το έχουν αποδείξει εξάλλου σε δύο Βαλκανικούς Πολέμους. Να είσαι καλά φίλε μου.
Αγαπητή Α.Α ο λεξάριθμος 153 = ΚΟΙΛΗ ΓΑΙΑ.!! Ενδιαφέρων αυτό...διότι πρόσφατα μιλούσαμε για τους ΥΠΟΧΘΟΝΙΟΥΣ.
Άνοιξα και είδα τον σύνδεσμο που έστειλες...ο κύριος Τσίντσιφος έχει σχέση με την περιοχή της Αμφίπολης...με τον λόφο Καστά...και την ΑΜΦΊΠοΛΗ η Άκρα η την Πόλη του Άρεος δηλαδή τον κόσμο που προϋπήρχε της Κυκλώπειας πόλης (αμφι+πόλις). Μιλάμε για την αρχαία ονομασία του λόφου Καστά (Κάστρου) την ΑΚΡΑ πού σήμαινε Ακρόπολις και ήταν το θρησκευτικό κέντρο της αρχικής πόλεως του Άρεως (Θρακική) γύρω από την οποία χτίστηκε αργότερα (κυκλικώς/αμφί) ή γνωστή Αμφίπολις (βλ. Αρποκρατίωνα περί Αμφιπόλεως).
Το Κυκλώπειο (κυκλικό) κτίσμα στον Δίδυμο λόφο είναι πανάρχαιο και επεκτείνεται ΥΠΟΓΕΙΩΣ στα πρότυπα των αρχαίων Λαβυρίνθων και Σινάτων.
(Βλέπε Λυκόφρονα γιά υπόγειες σήραγγες της Θράκης που έφταναν μέχρι την Μέμφιδα των Σφιγγών).
Λύκαστρε είπες
¨"Το σίγουρο είναι ότι η Χρυσή Άχνη δεν δημιουργήθηκε στην υπόγα της Στοάς και της πρεσβείας για την προώθηση του Ελληνικού Εθνικισμού....αλλά για την ποδηγέτηση και καταστροφή του"
Και όχι μόνο αυτή το ΚΚΕ από την μία και η ΧΑ από την άλλη είναι το ίδιο πράγμα τα εξαπτέρυγα, που μοναδικό τους ρόλους είναι να κρατούν μέσα στο μαντρί τα ζώα και να τα ελέγχουν με τους σχετικούς βέβαια αυτοπεριορισμούς που τους βάζει το σύστημα πχ τα ποσοστά τους και την διακύμανση τους.
Η χθεσινή μέρα ήταν δύσκολη θα έχει και άλλες προεκτάσεις ,τα αργύρια θα πολλαπλασιάζονται ,οι εξαγορές των συνειδήσεων θα εντατικοποιηθούν ,οι παροχές θα πέσουν στο τραπέζι για να ησυχάσουν τα πνεύματα ,και οι πρόθυμοι πια ψηφοφόροι θα προστρέξουν για να επιβεβαιώσουν για άλλη μια φορά την ανοησία τους.
Εμείς οι άλλοι πρέπει να διαχειριστούμε την οργή μας και τον θυμό μας ,προετοιμαζόμενοι να δράσουμε την κατάλληλη στιγμή .Επιλέξαμε να ζήσουμε στο χρονικό αυτό σημείο έχοντας ένα σκοπό και πάση θυσία πρέπει να τον επιτελέσουμε ,πρέπει να γίνουμε το φρένο αυτής της σαπίλας.
Ως Μακεδόνες έχουμε πραγματικά μεγάλο πόνο δεχθήκαμε επίθεση στο σπίτι μας, γιατί για μένα το τόπος που γεννήθηκα είναι το σπίτι μου και καλούμε να το υπερασπιστώ...είμαι διαχειριστής εδώ και πρέπει να τον παραδώσω στους επόμενους ....αν τον χάσω....τι θα πω λυπάμαι αλλά δεν....
Μακάρι να είμαστε εδώ........ όλοι για να δρέψουμε τους καρπούς των κόπων μας.
" Όσο για το ποιος είμαι ...και που μένω για να μην ζορίζεσαι να ψάχνεις...είμαι ο ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ... γιος του Όσιρι.... και κατοικώ στην πόλη του Όσιρι."
Ανασύνταξη ,συστράτευση λοιπόν με τις δυνάμεις του φωτός
Αυτή η γη πάντα καλωσορίζει/αναγνωρίζει τα παιδιά της
" Και όχι μόνο αυτή το ΚΚΕ από την μία και η ΧΑ από την άλλη είναι το ίδιο πράγμα τα εξαπτέρυγα, που μοναδικό τους ρόλους είναι να κρατούν μέσα στο μαντρί τα ζώα και να τα ελέγχουν με τους σχετικούς βέβαια αυτοπεριορισμούς που τους βάζει το σύστημα πχ τα ποσοστά τους και την διακύμανση τους. "
Σαφέστατα αγαπητή Μακεδόνισα...είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος. Αλλάζει μόνο το χρώμα...κόκκινος φασισμός και μαύρος φασισμός....μόνο που η λέξη φασισμός δεν αντιπροσωπεύει τους Έλληνες.
Συμφωνώ σε ΟΛΑ όσα έγραψες....εδώ θα είμαστε και ότι κάνουμε θα το κάνουμε μόνοι μας.Για αρχή δημιουργούμε μικρές ομάδες-πυρήνες όχι πάνω από 4-5 άτομα και ας πούμε "οικογενειακά" οργανωνόμαστε ,παρατηρούμε τις εξελίξεις, και όσοι μπορούν κάνουν πολλά παιδιά.!!
Τα υπόλοιπα εν καιρώ...αλλά το βασικό είναι ότι ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ.
Λύκαστρε είπες
"και όσοι μπορούν κάνουν πολλά παιδιά.!!"
Αυτό και αν δεν είναι μεγάλη πληγή , για να φτάσουμε εκεί πρέπει πρώτα από όλα να
ΞΑΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.Γιατί για μένα υπάρχουν δύο φύλα με σαφείς θέσεις και ρόλους και δεν είναι σίγουρα ο αχταρμάς της εποχής.
Οι άνδρες να αποκτήσουν την αρρενωπότητα τους, να γίνουν κυνηγοί,έχουν ξεχάσει να φλερτάρουν, να ζητούν, μεγάλη έλλειψη πίστεψε με ,έχουν απεμπόληση την πραγματική τους φύση, να επικοινωνούν με τον σύντροφό τους,να δίνουν ασφάλεια ,να δείχνουν σεβασμό ,και ένα σορό άλλα που θα γράφαμε σελίδες -'όταν κάνουμε το εγχειρίδιο των φύλων, ρόλων καλέστε με .
Οι γυναίκες -για να μην λένε μερικοί πως θα τις διαχωρίσω- πρέπει να πάψουν να είναι ανταγωνιστικές ως προς τους άνδρες ,μπορεί να μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα δικά τους ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ,όμως να το κάνουμε είμαστε ίσοι αλλά όχι ίδιοι.
Δεν είμαστε SUPER WOMEN ζαλωθήκαμε πράγματα άλλων και ξεχάσαμε να ήμαστε γυναίκες .
Να ήμαστε υποστηρικτικές και........... τελειωμό δεν έχει η λίστα.
Το σύστημα άλλαξε μέχρι και την φύση μας για να πραγματοποιήσει μία ύβρη ακόμη ,αυτό διορθώνεται όταν κατανοήσουμε και από τις δύο πλευρές τα λάθη μας ,όταν οι γυναίκες νοιώσουν πως το να κυοφορούν είναι το ύψιστο αξίωμα που μπορούν να αποκτήσουν, μάλιστα χωρίς να απεμπολήσουν άλλα και ταυτόχρονα οι άνδρες να σταματήσουν βολικά να ξεχνούν πως σε μια εγκυμοσύνη χρειάζονται δύο , δεν είναι φιλική συμμετοχή .
Κάθε μία ψυχή που διαλέγει να ενσαρκωθεί εδώ ειδικά στην ΕΛΛΑΔΑ ,έχει κάνει μία επιλογή πολύ πριν εμείς δούμε τα ορατά αποτελέσματα της, έχει επιλέξει το οικογενειακό της περιβάλλον για να εκτελέσει το συγκεκριμένο έργο ,άρα εμείς πρέπει να είμαστε προσεκτικοί και ουχ απορριπτικοί στις εγκυμοσύνες .
Αυτό πρέπει να το διδαχτούμε ΌΛΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ είναι μάθημα που ξεκινάει από το δημοτικό ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ,έτσι έρχεται ο σεβασμός στον άνθρωπο ,και κατ επέκταση , η εξέλιξη του ΕΘΝΟΥΣ.
Αγαπητή Μακεδόνισα, υποκλίνομαι στην μεγαλειότητα του πνεύματος σου.!! Όλο όμως το γυναικείο τμήμα του ΖΕΥΣ ΕΛΑΥΝΩΝ είναι καταπληκτικό....και η αγαπητή Αθηνά, και η αγαπητή Α.Α είναι φοβερά πανέξυπνες με δυνατό νου.
Είστε όλες πραγματικά ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ η κάθε μια με τον δικό της ξεχωριστό "σπινθήρα".!!
Συμφωνώ απόλυτα σε ότι έγραψες, ακριβώς το σύστημα προωθεί την ομοφυλοφιλία , την χορτοφαγία (παίζει πολύ μεγάλο ρόλο και η διατροφή) και την "αλληλεγγύη" ...διότι με αυτό τον τρόπο προάγουν όχι ΑΝΘΡΩΠΟ αλλά υπανθρωποειδή( κατόπιν διαταγών).
Όλα αυτά προάγουν την μείωση της βιολογικής αντοχής, ειδικά του αντρικού πληθυσμού.Και σταδιακά, την μετάπτωση στον βιολογικό ερμαφροδιτισμό.Σε συνδυασμό με την καταπίεση των ορμέμφυτων ενστίκτων, την προώθηση εκφυλιστικών της ανδρικής ιδιότητας προτύπων και την καλλιέργεια του υπερσυναισθηματισμού.
Διότι έτσι διαχειρίζονται τα υποανθρωποειδή καλύτερα απο ότι έναν σκεπτόμενο και ελεύθερο ΑΝΘΡΩΠΟ.
Στην αρχαία Αίγυπτο τους δούλους τους τάιζαν κουκιά...τα κουκιά έχουν ένα συστατικό το οποίο σε καθιστά αποβλακωμένο....όσο και να σε χτυπούν δεν αντιδράς.!! Είναι όπως η φθορίωση που κάνουν σήμερα στο νερό.
Επίσης αγαπητή ΜΑΚΕΔΟΝΙΣΑ γράφεις : ...." Αυτό και αν δεν είναι μεγάλη πληγή , "
Η Ελλάδα είναι ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ στις εκτρώσεις εδώ και δεκαετίες.Όπως και στις καισαρικές.Με αποτέλεσμα οι αχρείαστες καισαρικές και οι εκτρώσεις χωρίς ουσιαστικό λόγο να γίνουν περισσότερες από τους φυσιολογικούς τοκετούς και τις γέννες.
Κάθε χρόνο περίπου 500.000 αγέννητα ελληνόπουλα πετιούνται στα σκουπίδια κλινικών και νοσοκομείων.!!
Ενώ η πατρίδα και το Έθνος τα έχουν τόσο πολύ ανάγκη.
Λύκαστρος: Μιλάμε για την αρχαία ονομασία του λόφου Καστά (Κάστρου) την ΑΚΡΑ πού σήμαινε Ακρόπολις και ήταν το θρησκευτικό κέντρο της αρχικής πόλεως του Άρεως (Θρακική) γύρω από την οποία χτίστηκε αργότερα (κυκλικώς/αμφί) ή γνωστή Αμφίπολις (βλ. Αρποκρατίωνα περί Αμφιπόλεως).
-----------------------------------------------------------------------
-Νομίζω αγαπητέ Λύκαστρε ότι ο Λόφος Καστά θα πρέπει να προστέθηκε και υιοθετήθηκε ως μεταγενέσερο τοπωνύμιο στους Ρωμαϊκούς χρόνους με σαφή αναφορά σε κάποιο ιερό (ναό), διότι μόνο σε αυτή την γλώσσα, δηλαδή την Λατινική ετυμολογείται η λέξη Καστά. Castus σημαίνει "ιερό".
Ο απλός άνθρωπος δύσκολα αλλάζει τα τοπωνύμια που έμαθε από μικρή ηλικία και σε αυτή την περίπτωση οι Ρωμιοί έκαναν το θαύμα τους.
Ένα δεύτερο στοιχείο είναι η επόμενη ονομασία, της Αμφίπολης, η οποία στην αρχαιότητα ήταν γνωστή ως ΆΚΡΑ.
Νομίζω ότι αυτό ενισχύει το όνομα Καστά/Castus διότι και τα δύο μαζί δίνουν την έννοια της Ιερής Ακρόπολης, η οποία όπως γνωρίζουμε και από την Ακρόπολη των Αθηνών ήταν Μέγα Θησαυροφυλάκιο.
Η ΑΚΡΑ είχε και ένα συνώνυμο την Άρκα. Παράγωγα στην Ελληνική γλώσσα τα Άρκλα, δηλαδή τα θησαυροφυλάκια, και τα ταμεία. Λέξη που υιοθέτησαν και οι γειτονικοί λαοί. Οι Αλβανοί (Ιλλυριοί) ακόμη ονομάζουν το θησαυροφυλάκιο ARKE, οι δε Τούρκοι και Αλβανοί τα σπέρματα της Αλβανά/Σελήνης έχουν τον ARKETAR που σημαίνει θησαυροφύλακας. Οι δικές μας πηγές επιβεβαιώνουν ότι η Αμφίπολις ήταν πράγματι ένα Θησαυροφυλάκιο το οποίο άλλαζε συνέχεια χέρια.
Επίσης πιστεύω ότι ένα βήμα πίσω μέσα στον χρόνο η Αμφίπολις κατακτήθηκε από τους Καδμείους η οποίοι επαναλειτούργησαν και το σιγασμένο υποχθόνιο Τυφώνειο ή Περσεφονείο, ή Χαρώνειο ή Χαιρώνιο, το οποίο είχε σύμβολο τον Λέοντα ή Χ ά ρ ω ν στην Μακεδονική γλώσσα.
Ο Χ ά ρ ω ν βέβαια εμφανίζεται ως Καδμεία λέξη και σήμαινε Ιερό Θησαυροφυλάκιο...και με πρωτομάστορα τον Ααρών, αλλά ως αρχικό έτυμο ήταν πάλι Ελληνική λέξη. Σε αφήνω να το βρείς και να το απολαύσεις με τους σχολιαστές του Ιστολογίου σου.
Ο Χαραμής ή Ερμής Κάδμος λοιπόν ήταν ένας χρυσόρραπις Θησαυροφύλακας, αρκετά ελαφροχέρης, όπως λένε οι παραδόσεις αλλά και ένας ιερεε-ύς Ααρών στα Τυφώνεία της Σκότιας Περσεφόνης.
Απομένει τώρα το τοπωνύμιο Εννέα Οδοί το οποίο σχετίζεται άμεσα με την αρχαία Ωγυγία και τα υπόγεια περάσματα του Ωγυγίου Κύκλου. Όσοι γνωρίζουν τι αντιπροσωπεύει η Ωγυγία γνωρίζουν και σε τι ακριβώς αναφέρονται και οι Εννέα Οδοί. Οι Άγγλοι στρατιώτες γιά παράδειγμα το 1913-14 εμφανίστηκαν ως δια μαγείας μέσα από την Αμφίπολη και αφού την γέμισαν πάλι χώματα έφυγαν φορτωμένοι.
Πως λέμε λοιπόν οι Εννέα Μιναρέδες κοντά στο όρο Ταϊφούν. Κάτι τέτοιο. Εσύ πρέπει να τα θυμάσαι καλά αυτά τα μέρη και τι φυλάσσουν μέσα στο βουνό.
Κάποτε κινδύνεψες πολύ εκεί κάτω...χαχά....είχες και ένα ντζούκ μπόξ ή ήταν του Ερμόλυκου και εσύ έριχνες τα κέρματα ...γιά να κάθεται καλά ο Δράκος;
Αξέχαστα ταξίδια στα καταχθόνια τυφώνεια και με άνεση τουρίστα. χαχα...
ΕΡΙΩΠΑΣ
Αγαπητέ Λύκαστρε
Η υιοθέτηση του δυτικού τρόπου ζωής έχει φέρει στην ζωή μας άπειρα δεινά,η κατάσταση στην οποία έχουμε βρεθεί είναι αποτέλεσμα αυτής της θέσης .
Η αναγνώριση του λάθους ,η μετάνοια όχι με την θρησκευτική της έννοια αλλά με την αναδρομολόγηση της σκέψης προς την σωστή κατεύθυνση είναι τα όπλα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τώρα, όλα για τι κοινό μας καλό.
Πόσες φορές δεν οδηγήθηκαν οι γυναίκες προς την έκτρωση επειδή η διάθεση ανάληψης ευθυνών από γονείς, συντρόφους,καριέρα και πάνω από όλα αυτό το μισερό κράτος ήταν η μόνη λύση .
Να ΄χα μονάχα ένα μαγικό ραβδί ........
Οργισμένη Μακεδόνισα: Το σύστημα άλλαξε μέχρι και την φύση μας για να πραγματοποιήσει μία ύβρη ακόμη ,αυτό διορθώνεται όταν κατανοήσουμε και από τις δύο πλευρές τα λάθη μας ,όταν οι γυναίκες νοιώσουν πως το να κυοφορούν είναι το ύψιστο αξίωμα που μπορούν να αποκτήσουν, μάλιστα χωρίς να απεμπολήσουν άλλα και ταυτόχρονα οι άνδρες να σταματήσουν βολικά να ξεχνούν πως σε μια εγκυμοσύνη χρειάζονται δύο , δεν είναι φιλική συμμετοχη.
----------------------------------------------------------------------------
Θεϊκά λόγια γράφεις αγαπητή Ο.Μ. και από εμένα το παρακάτω:
----------------------------------------------------------------------------
καὶ ἡ γυνὴ ἦν περιβεβλημένη πορφυροῦν καὶ κόκκινον καὶ κεχρυσωμένη χρυσίῳ καὶ λίθῳ τιμίῳ καὶ μαργαρίταις, ἔχουσα ποτήριον χρυσοῦν ἐν τῇ χειρὶ αὐτῆς, γέμον βδελυγμάτων, καὶ τὰ ἀκάθαρτα τῆς πορνείας τῆς γῆς,
καὶ ἐπὶ τὸ μέτωπον αὐτῆς ὄνομα γεγραμμένον, μυστήριον· Βαβυλὼν ἡ μεγάλη, ἡ μήτηρ τῶν πορνῶν καὶ τῶν βδελυγμάτων τῆς γῆς.
--------------------------------------------------------------------------
Χρυσός και πορνεία, τα μεγάλα όπλα των επικυριάρχων.
Μοναδικό αυτό το "δεν είναι φιλική συμμετοχη"... Συγχαρητήρια!!!
Σύντομα πολύς κόσμος θα μιλήσει μαζί σας.
ΕΡΙΩΠΑΣ
Αγαπημένε μου Δάσκαλε.....Αμφίπολις (κυκλικώς/αμφί) χτισμένη ΚΥΚΛΙΚΑ είναι και η ΥΠΟΓΕΙΑ πόλη στην Σελήνη.!!
Τα εδώ Τυφώνεία της Σκότιας Περσεφόνης (δηλ.Σελήνης) είναι χτισμένα κατά το πρότυπο της "Ασημένιας" υπόγειας πόλης που υπάρχει στην Σελήνη.!!
Η Σελήνη όπως ξέρουμε δεν υπήρχε εδώ από πάντα...αλλά μας ήρθε σαν ουράνια ναύς η διαστημόπλοιο.....δεν γίνεται να ταξιδεύεις στο διάστημα, και στην επιφάνεια να έχεις χτισμένες πόλεις η κτίρια....θα καταστραφούν από τους μετεωρίτες, από την ταχύτητα του ταξιδιού από ένα σωρό άλλες αιτίες.. Χτίσανε λοιπόν ΕΝΤΟΣ του διαστημοπλοίου την πόλη ΚΥΚΛΙΚΑ για να έχουν μοιρασμένα το βάρος,και για να είναι προστατευμένοι. Όπως σε ένα πλοίο δεν γίνεται να βάλεις όλο το φορτίο μπροστά η πίσω διότι το πλοίο θα φουντάρει.
" Κάποτε κινδύνεψες πολύ εκεί κάτω...χαχά....είχες και ένα ντζούκ μπόξ ή ήταν του Ερμόλυκου και εσύ έριχνες τα κέρματα ...γιά να κάθεται καλά ο Δράκος;
Αξέχαστα ταξίδια στα καταχθόνια τυφώνεια και με άνεση τουρίστα. χαχα..."
χα χα χα ο μόνος που είχε άνεση τουρίστα ήσουν εσύ.!! Εγώ όπως γνωρίζεις ίδρωσα να ξεμπερδέψω με τον Δράκο....μέχρι το τζουκ-μπόξ του πετάξαμε στο κεφάλι.!! Μετά τραγουδούσαμε μόνοι μας.!! χα χα χα
Και μια και είπα τζουκ-μπόξ άκουσε ένα τραγούδι.
https://tinyurl.com/yd3cpwmm
Παλιές καλές μέρες, χαχα
Πολύ καλό το μουσικό κομμάτι.
Το έστειλα σε ένα φιλικό ζευγάρι αμέσως με το εξής σχόλιο: Τώρα κατάλαβα γιατί κάθε δυό και τρείς ο δικός μας χάνεται για υποβρύχιες περιπέτειες. Αμ δεν μας τα' λεγε αυτά ο δύτης.
Φαίνεται ότι η Αρκώ στέλνει πάλι σήματα φίλε Λύκαστρε.
Αυτή την φορά όμως οι Αργοναύτριες θα είναι αυτές που θα πρωταγωνιστήσουν στην Ελλάδα διότι την τελευταία φορά οι Αργοναύτες αλλού πηγαίνανε και αλλού με άλλες μας βρεθήκανε. Καλή ώρα με τους σύγχρονους Έλληνες και τις γεναιόδωρες φιλικές συμμετοχές τους σε διαπολιτιστικές επαφές και τώρα κλαίμε τα ψιλά που χαθήκανε.
ΕΡΙΩΠΑΣ
" Φαίνεται ότι η Αρκώ στέλνει πάλι σήματα φίλε Λύκαστρε.
Αυτή την φορά όμως οι Αργοναύτριες θα είναι αυτές που θα πρωταγωνιστήσουν στην Ελλάδα διότι την τελευταία φορά οι Αργοναύτες αλλού πηγαίνανε και αλλού με άλλες μας βρεθήκανε."
Φυσικά και μας στέλνει πάλι σήματα..άλλωστε το d.n.a μας είναι "διασυνδεδεμένο" με το δικό της.!!!
Οικογενειακή υπόθεση σου λέω....όντως αυτήν την φορά οι Αργοναύτριες θα βγάλουν το φίδι από την τρύπα, διότι την τελευταία φορά όπως θα θυμάσαι...μπλέξαμε με Μήδειες φαρμακερές.χα χα χα
Πάρτε τώρα και από μένα, παιχταράδες μου, ένα άγριο παοκτζίδικο-αφιέρωσι.
Ετοιμάζω γαρ μεγάλον τι κι έχω ανάψει μηχανάς:
ΠΑΟΚΤΖΙΔΙΚΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ
(χορός γηπεδικός, γλεντιστός, Μαϊμουδονογαμιστός.)
Σιγοβράζει, σιγοβράζει κι έρχεται η πυρκαγιά
που θα κάψη μέχρι την Αθήνα τα εβραίικα προδοταριά.
Πουστρολοκαυτώματα, ραγιαδοσκατώματα ξέρουνε μόνο
οι ανοικτόπρωκτοι πουτανόσποροι να γιορτάζουν
κι όταν ακούνε έθνος και τιμή αναγουλιάζουν.
Μα έρχεται κοντοζυγώνει του εθνολαού η ευκαιρία
που θα σαρώση όλη την δημοκρατική κουρελαρία
που θα κάνει Πρέσπες, Αλαφούζους και Κοντομηνάδες λιώμα
που το ξύλο από πίσω τους θα φτάση ως το στόμα!
Πίσω και σας φάγαμε, σκουληκόψυχα, μουλοψοφίμια!
Του Καραϊσκάκη τρίχα απ' τ' κλέφτικα τ' αρχίδια!
Χα,Χα! Και πολλά γκολ!
Που είσαι φίλτατε σε έχασα....φοβερό αυτό που έγραψες.
Πως τα σκέφτεσαι απορώ;;Περιμένω και το μεγάλο που ετοιμάζεις για να το γλεντήσουμε παρέα.
Θα τα τσακίσουμε τα προδοτικά σκουλήκια....είναι τα τελευταία τους.
@ ΕΡΙΩΠΑΣ 27 Ιανουαρίου 2019 - 11:56 π.μ.
Το χιούμορ βασικό συστατικό στη ζωή μας ειδικά όταν μπορείς να το συνδυάσεις με τα πλέον σοβαρά πράγματα.
" Καλή ώρα με τους σύγχρονους Έλληνες και τις γεναιόδωρες φιλικές συμμετοχές τους σε διαπολιτιστικές επαφές και τώρα κλαίμε τα ψιλά που χαθήκανε."
Το θέμα γίνετε ακόμη καλύτερο όταν από εκεί που το αφήνεις το πιάνει κάποιος άλλος για να το απογειώσει.
Καλημέρα
@ Λύκαστρος 27 Ιανουαρίου 2019 - 10:47 π.μ.
"Όλο όμως το γυναικείο τμήμα του ΖΕΥΣ ΕΛΑΥΝΩΝ είναι καταπληκτικό....και η αγαπητή Αθηνά, και η αγαπητή Α.Α είναι φοβερά πανέξυπνες με δυνατό νου.
Είστε όλες πραγματικά ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ η κάθε μια με τον δικό της ξεχωριστό "σπινθήρα".!!"
Αγαπητέ Λύκαστρε να σε ευχαριστήσω για τις φιλοφρονήσεις σου , και για λογαριασμό των άλλων κυριών επίσης ,η συμβολή τους πραγματικά είναι πολύ μεγάλη και φυσικά έχουν γράψει χιλιόμετρα με τα σχόλια τους,άξιες.
Η δική μου συμμετοχή ήταν ένα λιθαράκι ,σε μια συζήτηση που πραγματικά έχει πολύ βάθος καθώς και ουσία ,ευχαριστούμε και τον Ερίωπα για τις επισημάνσεις του διαφωτιστικότατος όπως πάντα.
Η αλήθεια είναι πως παρακολουθώ πολύ τα γραφόμενα σας τα οποία είναι όχι απλά ενδιαφέροντα.........
Καλή συνέχεια
Τι σημαίνουν όλα αυτά; Στο φως του 21ου αιώνα ποια θα μπορούσε να είναι η ερμηνεία της φιδολατρείας στην αρχαία Αθήνα; Μήπως ο αρχέγονος φόβος για το ερπετό αυτό που φαίνεται πως ζούσε σε μεγάλη αφθονία στην Αθήνα και αλλού και η εκμετάλλευση του φόβου για απόκτηση ισχύος και εξουσίας οδήγησε σε όλη αυτή τη μυθολογία;
Η λατρεία των φιδιών στην Αρχαία Ελλάδα - Αρχαία Αθήνα μια πραγματική φιδοφωλιά
http://antexeistinalitheia.gr/latria-ton-fidion-stin-archea-ellada-archea-athina-mia-pragmatiki-fidofolia/
Βρήκα βέβαια σήμερα έναν αποσυμβολισμό για τον αετό και το φίδι:
Ο Ζαρατούστρα έχει κοντά του μόνο δυο ζώα, το φίδι και τον αετό. Όπως θα δειχθεί στην πορεία της ιστορίας του Ζαρατούστρα, αυτά είναι οι σύμβουλοί του και οι βοηθοί του. Πώς θα μπορούσε να μη συμβαίνει τούτο, όταν αυτά τα δυο ζώα λογίζονται, στον συμβολικό τους ρόλο, ως μοναδικοί αξιόπιστοι φίλοι του; Τι συμβολίζουν; Σε [και για] μια ζωή που είναι προσδεμένη στη γη συμβολίζουν ό,τι το ύψιστο και το πιο βαθύ χαρακτηρίζει τούτη τη ζωή: ο αετός είναι το ζώο που ανεβαίνει στα ύψη και είναι πολύ κοντά στον ήλιο· αντιπροσωπεύει έτσι το πνευματικό φως, τον άνθρωπο που κινείται σε πνευματικούς κόσμους. Το φίδι, απεναντίας, είναι το ζώο, που έρπει στη γη με το σώμα του και χάνεται στις σχισμές και τις ρωγμές της: αντιπροσωπεύει την ενδημία του ανθρώπου στα απειράριθμα διαμερίσματα του εμπειρικού κόσμου.
http://hegel-platon.blogspot.com/2019/01/nietzsche.html#more
Αλλά ο καλός αυτός αποσυμβολισμός δεν μπορεί να καλύψει την εκτεταμμένη φιδολατρεία στην αρχαία Αθήνα και Ελλάδα. Εμένα τουλάχιστον δεν με καλύπτει.
Μήδεια
Αγαπητή Μήδεια, διάβασα με προσοχή όσα αναφέρονται στο φιλικό ιστολόγιο http://antexeistinalitheia.gr/latria-ton-fidion-stin-archea-ellada-archea-athina-mia-pragmatiki-fidofolia/
Προσπάθησα να αντιγράψω (copy) κάποια πολύ ενδιαφέροντα αποσπάσματα από το εν θέματι κείμενο για να το μεταφέρω εδώ προς συζήτηση αλλά δεν μου επετράπη.
Αν έχεις πρόσβαση στο ιστολόγιο κάνε τον κόπο και ανάρτησε κάποια κεφάλαια που νομίζεις ότι μπορούμε να σχολιάσουμε εδώ σαν αρχή.
ΕΡΙΩΠΑΣ
Αγαπητέ ΕΡΙΩΠΑ...αυτό το σάιτ είναι το πρωτότυπο..και απο εδώ μπορείς να κάνεις copy ότι θέλεις.
https://tinyurl.com/l33nlab
ΕΡΙΩΠΑΣ
28 Ιανουαρίου 2019 - 2:05 μ.μ.
Βοήθεια: όταν θέλουμε να πάρουμε ένα κομμάτι από σελίδα ή από ένα pdf και δεν μας επιτρέπετε
πηγαίνουμε στα Βοηθήματα των windows ,
εργαλείο αποκομμάτων έχει ένα ψαλιδάκι για σύμβολο,
το καρφιτσώνουμε στην μπάρα κάτω και όταν βρούμε το κομμάτι που θέλουμε κλικάρουμε.
Ανοίγει ένα παραθυράκι πατάμε ΝΕΟ .
Πάμε τον κέρσορα ΄πάνω στο θέμα από πάνω αριστερά κάτω δεξιά μαρκάρει το κομμάτι σε μορφή πλαισίου η συνέχεια γνωστή αρχείο όνομα αποθήκευση .
Χρηστικότατο εργαλείο για αποδελτιώσεις προστατευμένες .
Αγαπητή Μακεδόνισα και συμπατριώτισσα είδες που είχα δίκο για σένα.!! Η συμβολή σου στο ιστολόγιο είναι καθοριστική...και πολύτιμη.!
Τόσο ο ΕΡΙΩΠΑΣ όσο και εγώ σε ευχαριστούμε για την βοήθεια σου.
Επειδή ο σύνδεσμος του Λύκαστρου δεν ανοίγει σε μένα, τον δίνω κι εγώ.
Η ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΩΝ ΦΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ - ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΦΙΔΟΦΩΛΙΑ - ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ: Η ΑΛΗΘΕΙΑ
https://sites.google.com/site/archaiaelladaealetheia/home/archaia-athena-mia-pragmatike-phidopholia
Μήδεια
Ότι φαίνεται δεν σημαίνει ότι είναι έτσι όπως φαίνεται. Η Μυθολογία είναι κρυμμένη Ιστορία, χρειάζεται αποκρυπτογράφηση και επειδή πολλά κείμενα χάθηκαν (καταστράφησαν) προσπαθούμε να ενώσουμε τα κομμάτια του παζλ και να καταλάβουμε τι μας λένε οι αρχαίοι μας πρόγονοι...
Ψάχνουμε στα λεξικά και προσπαθούμε να ερμηνεύσουμε...
Στο Liddl & Scott βλέπουμε ότι ὄφις, ὁ, γεν. ὄφεως, ποιητ. επίσης ὄφεος, Δωρ. και Ιων. ὄφιος• ερπετό, φίδι, σε Ομήρ. Ιλ., Ηρόδ.,[Η πρώτη συλλαβή μερικές φορές γινόταν μακρά, όταν προφερόταν (και πιθ. όφειλε να γράφεται) ὄπφις, βλ. ὀχέω].
Αν πάμε στο Μέγα Ετυμολογικό λεξικό:όφις: παρά τω όπτω, το βλέπω, οπτικόν γαρ, ότι κοιμώμενον ανεωγμένους έχειν τους ώπας.
Άρα δεν μιλάμε πιά για το "φιδάκι τον διαμαντή", αλλά για εκείνον που ενώ κοιμάται έχει ανοικτά τα μάτια!!! Ή για εκείνον που βλέπει αυτά που δεν μπορούν να δουν όσοι είναι χωμένοι βαθιά στο matrix!
Δηλαδή δεν μιλάμε για ερπετά, αλλά για εκείνους που είναι ικανοί να έχουν ανοικτά μάτια ακόμα και κοιμώμενοι...
Η Αθηνά προστατεύει τον όφιν με την ασπίδα της και είχα δει κάποιες ερμηνείες ότι ο όφις είναι ο Έλληνας (επειδή βλέπει τα πάντα) και η Αθηνά θα τον προστατεύει πάντα...
Και αν πάμε στην παλαιά διαθήκη τι έδωσε ο όφις στην Εύα; Το μήλο μήπως αντιπροσώπευε την "Γνώση" που ο άνθρωπος δεν έπρεπε να έχει για να είναι δούλος του γιαχβέ;
Ο όφις ή "όπφις" σημαίνει και μεταφέρω, αλλά ας αφήσουμε τον Λουκιανό για κάποια άλλη φορά...
Α.Α.
" Άρα δεν μιλάμε πιά για το "φιδάκι τον διαμαντή", "
Αγαπητή Α.Α έχετε απόλυτο δίκιο.
Δεν υπάρχει όφις έτσι όπως τον καταλαβαίνουν οι άνθρωποι. Παρανόηση της λέξης ΩΠΗΙΣ είναι ο ΟΦΙΣ....ΠΗ το αρχαίο Φ
Αγαπητή Μήδεια, ίσως να μην έμεινες τελικά ικανοποιημένη από την ανταπόκριση που περίμενες από την ανάρτησή σου.
Σε συμπουλεύω να μην απογοητευτείς απ' αυτό το αποτέλεσμα και να επανέλθεις με κάποια δική σου σκέψη ή απορία συνοδευόμενη έστω και από κάποιο κείμενο από άλλο ιστολόγιο.
Κριτική εμείς (οι σχολιαστές) δεν θα ασκήσουμε σε καμία περίπτωση στις εργασίες άλλων ιστολογίων. Μιλάω βέβαια για τον εαυτό μου αλλά πιστεύω ότι και οι υπόλοιποι σχολιαστές κινούνται περίπου στην ίδια συχνότητα.
Η Οφιολατρεία, εν ολίγοις, κατά την άποψή μου, είναι εισαγόμενη. Την έφεραν στην Ελλάδα οι Καδμείοι Φοίνικες και Βαβυλώνιοι ιερείς, οι διαχειριστές του ολέθριου Τυφωνικού πυρός, από την Ατλαντίδα και την Ωγυγία.
Αυτό επιβεβαιώνεται από αρκετούς αρχαίους Έλληνες συγγραφείς. Η παρουσίαση και η διά της βίας επιβολή της Οφιολατρείας και των συμβόλων της στις Ελληνικές πόλεις είναι και αυτή εξακριβωμένη από τους αρχαίους συγγραφείς.
Αν το θέμα σου είναι ποιοί και γιατί επέβαλαν την Οφιολατρεία στην Ελλάδα σου απάντησα ήδη τηκεγραφικά. Ρίξε μιά ματιά και στα θέματα με τον Αχιλλέα και τον Οφιολάτρη Καδμείο Αγαμέμνονα.
Αν είναι πάλι κάτι άλλο γράψε μας.
ΕΡΙΩΠΑΣ
Οργισμένη Μακεδόνισα, δεν βιάστικα να σε ευχαριστήσω για τις τεχνικές συμβουλές, διότι ευσεβής μου πόθος ήταν και είναι να σε βαπτίσω Υπερήφανη Μακεδόνισα μόλις ηρεμήσεις, έτσι όπως ήταν η γιαγιά μου η Ελένη από την Αμπφίπολη.
Οργισμένοι είμαστε πραγματικά όλοι, αλλά άκου με, μπόρα είναι και θα περάσει. Το ψεύδος που είναι μία από τις μεγαλύτερες κακίες είναι καταδικασμένο από τον Συμπαντικό Νόμο να αυτοκαταστραφεί, και αν το παραβλέψει ο Νόμος και δεν αυτοκαταστραφεί εμείς οι Ελεύθεροι Έλληνες ως θεματοφύλακές του θα φροντίσουμε το θέμα δεόντως, χωρίς να πάρει είδηση ούτε ο πολιτικός κόσμος ούτε τα Τυφωνικά ιερατεία.
Σε ευχαριστώ πολύ πάντως για τον κόπο σου και τον χρόνο σου.
ΕΡΙΩΠΑΣ
Καλά λένε ότι με την πολλή ζέστη το μυαλό δεν πάει... και το μάτι θολώνει...σαν του ΚΥΚΛΩΠΑ που έβρασε μέσα στην φωτιά και ας λέει ο Σωκράτης τα αντίθετα.
Μέσα σε δύο σχόλια, την Αμφίπολη την έκανε "Αμπφίπολη", το "συμβουλεύω" το έκανε "συμπουλεύω" και το "τηλεγραφικά" το έκανε "τηκεγραφικά".
Εκτός και αν το παραβατικό θεϊκό π θέλει κάτι σύντομα να μας πει στον ποιητικό πόλεμο του Ώπα με τον ψευδό τον Όφι στο θέμα Ο ΕΛΛΗΝ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΣ ΘΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ 888 αρχίζοντας τα γύρω γύρω υπονοούμενα μετά την παραβατική του είσοδο στα πέριξ και υποκάτω της κυκλικής "Αμφι Άστα" σαν μην του αρέσει η παρουσία του "μ" και θέλει να το διώξει και να το κάνει Α-Α--Α με έξ στύλους
σμιλευτούς από τα χέρια του --------!!!
ΕΡΙΩΠΑΣ
"Το 17 δεν κάνει ψηφοφορίες ούτε εύσπλαχνο είναι"
Μου "κόλλησε" αυτή η φράση από τότε που το διάβασα...
Δεν ξέρω αν είναι σωστή η σκέψη μου, αλλά βρίσκοντας τον λεξάριθμο της λέξης: "ο αριθμός δεκαεπτά" δίνει 916. Ποιά άλλη λέξη έχει ίδιο λεξάριθμο;
Η "κρυπτεία"!!!
Και φυσικά δεν κάνει ψηφοφορίες, ούτε ευσπλαχνίες! Μπορεί να χρειάστηκαν 10 χρόνια να βρουν τον εφιάλτη, αλλά τον βρήκαν και τον πλήρωσαν όπως του άξιζε!
Α.Α.
Δημοσίευση σχολίου