ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2019

ΠΑΤΜΟΣ ΥΠ’ΑΤΜΟΝ (ή ΚΑΖΑΝ ΚΑΖΑΝ)

 ( Ιδού Ποιός Άνοιξε την Κερκόπορτα και Έγινε Γραμματόσημο το 1953 από την Τουρκία)

ΜΕΙΔΙΑΣ ο Συγγράφων :

(Ιωαννίδης –Δαιμονιάδης)

ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ : Κάθου τέκνον μου.

ΔΑΙΜΟΝΙΑΔΗΣ: Έχε την ευλογίαν μου, άγιε. (Κάθεται.)

ΙΩ: Εγώ; Χα.Αστειεύεσαι τέκνον μου. Αλλά πρόσεχε. Ο μετανοών έχει εικόνα συντριβής και ουχί γελάκια όπως η φιλομειδής πόρνη Αφροδίτη.  

ΔΑΙ: Εγώ ειμί η Αφροδίτη;

ΙΩ: Συ είπας. Λοιπόν λέγε. Το ποινικό σου, έεε το αμαρτωλό σου μητρώο.

ΔΑΙ: Είναι προσωπικά δεδομένα αυτά. Μη ανακοινώσιμα εις άλλον πλην θεού.

ΙΩ: Αλλά εγώ ειμί ο εξομολογητής τού και σού.  Λέγε, ο θεός ακούει.

ΔΑΙ: Εσύ τότε περισσεύεις. Άπαγε εκτός.

ΙΩ: Έξω υπάρχει πολλή ανεργία. Κι εγώ έχω μια ολόκληρη μοναστηριακή επιχείρησι να συντηρήσω. Ακούω.

ΔΑΙ: Προπάντων μεταξύ κατεργαρέων συναδέλφων ειλικρίνεια, έτσι;.

ΙΩ: Ειπέ μου.

ΔΑΙ: Εσύ πρώτα. Τι παριστάνετε εδώ στο όρος πάνω;

ΙΩ: Μαγεύουμε τα σύννεφα, γοητεύουμε τους ουρανούς. Τι θες;

ΔΑΙ. Χμ. Με το αζημίωτο πάντως.

ΙΩ: Ο θεός ξέρει.

ΔΑΙ: Το μπαλάκι στην εξέδρα ήγουν. Παλιό κόλπο. Πιασάρικο.

ΙΩ: Εσύ τι νομίζεις;

ΔΑΙ: Θα σού είπω. Εγώ βλέπω ένα μεταφυσικό τσίρκο. Το τσίρκο των αγίων του θεού. Άγιοι όπως τα άγρια σπάνια θηρία. Όπως είπε κι ο σοφός: Άνθρωπος μόνος, ή θηρίον ή θεός. Αν και δεν είστε μόνοι εδώ κανείς σας. Κανονικός στρατώνας. Τα Λ.Ο.Κ. της θρησκείας.

ΙΩ: Χα, χα. Έχεις πλάκα. Για συνέχιζε.

ΔΑΙ: Περάστε κόσμε. Εκτός από αέρα του βουνού κοπανιστό σερβίρομεν, εκθέματα αρωματικών λειψάνων, προσευχάς αέρος αέρος και ψαλμωδίες έξτρα. Ένα κερί το εισιτήριο για την παράστασι, αφιερώματα, δωρεαί, κληρονομιαί  και επί πλέον εξυπηρετήσεις στο βάθος δεξιά. Δίδομεν και απόδειξιν δια την εφορίαν.

ΙΩ: Φυλάμε την πίστιν, δαίμονα, το δόγμα.

ΔΑΙ: Σιγά μη φυλάτε και τον θεό.  Απλά στην αυλή του κρεμασμένου, εσείς κόβετε εισιτήρια.   

ΙΩ: Τι είπες;

ΔΑΙ: Το χρήμα φυλάτε λέω. Όπως και η Αθηνά στην Ακρόπολι και ο Απόλλων στους Δελφούς και η αγία Σιών στην Ελβετία.


ΙΩ: Είπα και ελάλησα. Την ορθήν πίστιν.

ΔΑΙ: Καλά τραγούδα εσύ;  

ΙΩ: Με τον θεό μιλάμε και τους πιστούς ανθρώπους κάνουμε συνομιλητάς των αγίων. Αιχμαλωτίζουμε την αθανασία.

ΔΑΙ: Υβριδικό πόλεμο κάνετε. Ψυχολογικάς ειχειρήσεις. Και επί του προκειμένου κανονική ψυχοκλοπή. Ή αλλιώς το ¨κινέζικο μαρτύριο της επαναλαμβανομένης σταγόνας.¨ Δροσιά στην αρχή. Μαρτύριο και κατάρρευσις στο τέλος. Μπίγκο!

ΙΩ: Τώρα κάτι μας είπες.

ΔΑΙ: Είπαμε μεταξύ κατεργαρέων ειλικρίνεια.  Όλα αυτά τα μονότονα επαναλαμβανόμενα υπνωτιστικά τελετουργικά και τυπικά της θρησκείας αυτό τον απώτερο ψυχολογικό σκοπό έχουν. Με την απόλυτη βαρεμάρα και πλήξι που σε μπουκώνουν εξ απαλών ονύχων και υποχρεωτικά σε εθίζουν κουρελιάζοντάς σου  ανεπαίσθητα τα νεύρα της ψυχής. Και μετά γίνεσαι άβουλο ρομπότ, βλέπεις αγγελάκια ό,τι διατάξτε όπως με τα ναρκωτικά. Και ορίστε πώς κατασκευάζεται ο τέλειος δούλος και τέλειος μαζί πιστός. Δύο σε ένα.

ΙΩ; Σσσσστ! Μάς ακούνε, διάολε.

ΔΑΙ: Ιδίως αι γυναίκες και τα γραϊδια. Πολλή πίστι.

ΙΩ: ( Έξαλλος.) Σκάσε διάολε με κόλασες.

 ΔΑΙ: (Απτόητος.) Και όσων τρέμει ο πισινός να εκβή η ψυχή τους.  Άγια όντως η πίστι του φόβου.

ΙΩ: Προσφέρουμε κοινωνικό έργο. Ηρεμία και ασφάλεια που σπανίζουν σ’ αυτό τον αμαρτωλό κόσμο.

ΔΑΙ: Η πρώτη ασφαλιστική βέβαια. Όσο για την ηρεμία την προσφέρει δωρεάν και μόνο του το ωραίο ορεινό περιβάλλον, η μητέρα φύσις,  όπως εδώ. Και αν δεν ήσασταν εσείς τα μιάσματα του θεού θα την έκανε αυτή την δουλειά καλύτερα.

ΙΩ: Ποια φύσις ποια μητέρα. Η Παναγία και μόνο αυτή.

 ΔΑΙ: Μη μου μιλάς για γυναίκες. Έχουν όλες τον διάολο μέσα τους. Δηλαδή εμένα. Κι όπως κι εσύ ξέρεις γυναίκα έξω απ’ το σπίτι, κλάψε την οικογένεια. Ή φορδέλο αυτή θ’ ανοίξει ή θρησκεία θα στήσει. Το σπίτι της πάντως θα το κλείσει. 

ΙΩ: Εδώ όμως βρίσκουν την ουράνια γαλήνη. 

ΔΑΙ: Ψυχοπαγίδες, καταλαβαίνω, για χαμένες θηλυκές ψυχές. Παλιά δοκιμασμένη επιτυχημένη συνταγή. Αξίζει το πλυντήριο.

ΙΩ:  Για την σωτηρία της ψυχής των.

ΔΑΙ: Πιο συμφεροντολόγοι απ’ τους πιστούς σας δεν υπάρχουν.

ΙΩ: Μην το λες.

ΔΑΙ: Το λέω. Και την πίτα της μάσας ακέραια και τον σκύλο της ψυχής χορτάτο. Έτοιμοι να σφάξουν αλλήλους για μια θέσι στο δημόσιο-παράδεισο του θεού.

ΙΩ: Όταν θίγεται το θρησκευτικό τους συναίσθημα…

ΔΑΙ: Πολύ εύθικτο και ευέξαπτο, ρατσιστικό συναίσθημα αυτό το θρησκευτικό. Φωνή λογικής ή άλλου συναισθήματος δεν ακούει.

ΙΩ; Όταν έχεις τον θεό τι να την κάνοις την λογική;

ΔΑΙ: Το αντίθετο μάλλον ισχύει. Λογικής μη ούσης τι να τον κάνεις τον θεό;   Προφτάινεις καταστραφήναι και από μόνος σου πριν προλάβη καταφθάσαι ο θεός. .

ΙΩ: Εμείς…

ΔΑΙ: Μια συγκεκαλυμμένη τράπεζα των ναυαγών του θεού είστε κι εσείς όπως κι εμείς. Ας μη κρυβόμαστε. Στην ανικανότητα και βλακεία του ανθρώπου επενδύουμε.

ΙΩ: Βλασφημάς την αγία τράπεζα;

ΔΑΙ: Ό,τι βλέπω λέω.

ΙΩ: Γεμάτοι οι άγιοι από πνεύμα θεού. Δωρεάν λάβετε, δωρεάν δότε. Αλλά οι άπιστοι αγρόν αγοράζουσι.

ΔΑΙ: Διουρητικό συνιστώ για το πρήξιμο. Όσο για το ¨δωρεάν¨μην παίρνεις και όρκο. ¨Δεν το λέει η γίδα¨, το λεν αι τράπεζαι και αι ιδιοκτησίαι της. 

ΙΩ: Αφιερωμένοι….

ΔΑΙ: Μαγεμένοι εθελόδουλοι απλήρωτοι. Ο θεός είναι ο πιο κακοπληρωτής φειδωλός εργοδότης.

ΙΩ: Στρατιώτες του θεού είμαστε. Έοιμοι αποθανείν γι αυτόν.

ΔΑΙ: Υποκριταί, ε υποκριταί! Πολεμήστε και θυσιαστήτε πρώτα για την πατρίδα σας και αφήστε τον θεό. Και η πατρίς του θεού είναι. Το καλύτερο δώρο για τα παιδιά του, τους ανθρώπους. Κι έπειτα σιγά μην έχει ο θεός την θυσία σας. Τι είδους θεός θα ήταν τότε;

ΙΩ: Ο εθνικισμός φέρνει πόλεμο.

ΔΑΙ: Η θρησκεία να δης τι ολοκαυτώματ και γενοκτονίες.  Αλλά στρατιώτες δεν είπες. Και πού είναι τα όπλα σας;

ΙΩ: (Βγάζει ένα σταυρό.)  Ξέρεις τι σημαίνει αυτό;

ΔΑΙ: Ξέρω. Το Πρώτων βοηθειών των ουρανών . Αλλέως ¨Φέξε μου και γλίστρησα.¨ ή ¨Σφάξε με, πασά μ’, ν’ αγιάσω.¨

ΙΩ: Έχομεν τα όπλα του θεού εμείς. Αμέ. Ο θεός κάνει θαύματα.

ΔΑΙ: Το χρήμα αν ίδοις. 

ΙΩ: Τι κάνει αυτό;

ΔΑΙ: Τα θαύματα του θεού κάνει .  Όπλα, στρατούς, πιστούς, αγοράζει και εξαγοράζει. Εξάλλου νηστικό αρκούδι δεν πιστεύει.

ΙΩ: ¨Δεν χορεύει¨ λέγεται.

ΔΑΙ: Εκεί θα κολλήσωμε τώρα;

ΙΩ: Τι;

ΔΑΙ: Βαριακούς κιόλας. Άσε. Ψιλά γράμματα.  Μια προσευχή από μέσα μου έκανα.

ΙΩ: Πού προσεύχεσαι εσύ;

ΔΑΙ: Και οι διαόλοι εχουν ψυχή.

ΙΩ: (Ειρωνικά.) Και τι ψυχήηηη! 

ΔΑΙ: Καλύτερη πάντως αυτής των υποκριτών και θεοκαπήλων.

ΙΩ: Εάν δεν ήσουν μαύρος συνάδελφος και εγώ υπάλληλος της αγάπης, θα σε ξωπέταγα τόση ώρα, βλάσφημε. Αλλά έχω την περιέργεια για το πού θα καταλήξεις.

ΔΑΙ: Ψύχραιμα, άγιε, δεν θα καθυστερήσω. Με περιμένει πολλή βρώμικη δουλειά εδώ πάνω, στο τσίρκο των αγίων  που ήρθα. 

ΙΩ: (Από μέσα του) Ωχ, μας πιάσανε. (Ξεροβήχει.) Μεταξύ ημών και ημών χάσμα εστί.

ΔΑΙ: Το ξέρω. Αφού εσείς μαθαίνετε τον κόσμο γυρεύειν την αλήθεια κλείνοντας τα μάτια, εμείς ανοίγοντάς τα. Όσο για την αλήθεια, ένας θεός ξέρει.  (Προτείνει χείραν χειραπτικής γνωριμίας.) Ξέχασα. Δαιμονιάδης.        

ΙΩ: Δεν γίνονται κοσμικαί συστάσεις εδώ.

ΔΑΙ: Τότε να σού δείξω τα κέρατά μου.

ΙΩ: Λάθος κατάστημα εισέβαλες, δαίμον.

ΔΑΙ: (Αποσύρει την χείρα.) Χαίρω μονομερώς τότε.

ΙΩ: Λοιπόν;

ΔΑΙ: Εξομολογείς δαίμονες;

ΙΩ: Πώς πως! Και δαίμονες και δαιμονισμένους. Η σπεσιαλιτέ του καταστήματος. (Αναθαρρεύει.) Και μόνο με τους περσινούς  εξορκισμούς χτίσαμε την δυτική μάντρα της μονής που είχε καταρρεύσει απ’ την εποχή των Σταυροφόρων.  Μεγάλο σουξέ. Δαιμονισμένοι. Σχέτη απόλαυσι να τους ακούς να ξεδαιμονιάζονται!

 ΔΑΙ: Αλλά εγώ να ίδης που παριστάνω τον βουρλισμένο και χτυπιέμαι μέχρι αίματος τι γέλια κάνω. Αλλά ύστερα σκέπτομαι ότι δωρεάν δουλεύω στο θέατρο του θεού, τους κόπους  μου θερίζουν άλλοι και κυλιέμαι στο πάτωμα βγάνοντας αφρούς απ’  το στόμα.

ΙΩ: Άαα, γι αυτό έχουν τέτοια γλοιώδη συμπεριφορά τα σατανοπιασμένα ε; Πάντως, γιατί είμαι δίκαιος άνθρωπος ο άγιος, το παραδέχομαι, κερατά μου έχεις όντως σκληρό επάγγελμα. Βαρέα και ανθυγεινά.

ΔΑΙ:Βαρέα και σατανικά δεν λες καλύτερα; Και ούτε ένσημο και ευρώφραγκο κανένα.  Γελάς έ; Δεν με φοβάσαι , ρε αθεόφοβε;

ΙΩ: Μα αν δεν υπήρχατε κι  εσείς…

ΔΑΙ: Αυτό να είπης. Πελατεία μηδέν και ξούρισμα κομμουνιστικό θα είχατε. Βλέπεις; Πολλά, αν όχι τα πάντα,  οφείλετε στον σατανικό κλάδο μας.

ΙΩ: Είστε καταραμένοι γι αυτό.

ΔΑΙ: Και υπερχρεωμένοι, αυτό μετράει περισσότερο. Άσε και το χειρότερο όνομα στην επενδυτική αγορά.

ΙΩ: Αυτό αξίζετε.

ΔΑΙ: Που όμως βγαίνει το καλύτερο, το υπερκέρδος για σας.

ΙΩ: Μπάα, κεσάτια. Μνημόνια. Αχ (αναστενάζει.) Που είναι οι παλιές καλές εποχές!

 ΔΑΙ: Ξέρω περνάτε κρίσι. Κάτι οι μασώνοι, κάτι οι Ιλουμινάτοι και τα σατανάκια έβαλαν κάτω τα χριστιανάκια. Έσπασε το μονοπώλιο. Αλλά για να το παίζετε ελεύθερα εσείς άγιοι, τρώμε ολη την μοναξιά και το περιθώριο εμείς οι δαίμονες, το ξέρεις;

ΙΩ: Ας προσέχατε.

 ΔΑΙ: Κι όμως όλη την βρώμικη δουλειά του θεού εμείς την κάνουμε.

ΙΩ: Τι κάνετε δηλαδή;

ΔΑΙ: Συσπείρωσις ποιμνίου δια φόβου, βίας, απάτης. Και ομολογιακή απόδοσι μηδέν.  Γαμώ τα σπρεντοκέρατά μου.

ΙΩ: Και τι θα ήθελες δηλαδή;

ΔΑΙ: Τα κέρδη σας μισά μισά, καζάν καζάν (τουρκιστί)  μαζί μας. Θα ήταν μια θεοδικαία λύσις.

ΙΩ: (Τινάζεται όρθιος.)  Όξω Ερντογάν, απ’ την υφαλοκρηπίδα μου!

ΔΑΙ: Προς τΊ αυτός ο θυμός, άνθρωπε του θεού; 

ΙΩ: (Κάθεται.) Χωρίς ισχυρή οικονομία ακόμα κι ο θεός χάνει το γόητρό του.

ΔΑΙ: Δεν εξηγείστε εντάξει πάντως. 

ΙΩ: Έλα τελείωνε. Ττι άλλο έχεις ειπείν, δαίμονα;

ΔΑΙ: ¨ Έχω πολλά παράπονα¨ απ’ τα ιερατεία γενικώς ¨που θα καούν στην κόλασι.¨

ΙΩ: ¨Που θα τα φάει το χώμα¨ είναι το σωστό κατά το δημώδες άσμα.

ΔΑΙ: Έστω.

ΙΩ: Τι άλλο;

ΔΑΙ: Ήλθα για μια μεταξύ μας συμφωνία .

ΙΩ: Τι συμφωνία;

ΔΑΙ: Μας πήρατε το χρήμα όλο απ’ την δαιμονική δουλειά. Κι εσείς καλοπερνάτε.  Ροχαλίζετε όρθιοι και λέτε πώς προσεύχεστε, τραγουδάτε και τρομοκρατείτε τα ζωντόβολα πουλώντας αέρα προστασία-σαν το άϋλο χρήμα - και καρπώνεστε όλες τις εισπράξεις. Ενώ εμείς ιδρώνουμε και πεθαίνουμε στην ψάθα. Αυτό είναι άδικο.

ΙΩ: Και λοιπόν; 

ΔΑΙ: Τι λοιπόν; Να, όλοι αμαρτάνουν και περνούν καλά, όσο περνούν δηλαδή, λόγω ημών. Αλλά όταν τούς πιάνουν αι στενοχώριαι και αι τύψεις κατά σάς έρχονται και πληρώνουν ακριβά ψυχοασφάλιστρα και συγχωροδόσεις. Εσείς οι θιασάρχαι στο θέατρο του θεού, εμείς οι θεατρίνοι, εσείς ταμείο κι εμείς μηδέν μερίδιο επί των εσιπράξεων.

ΙΩ: Η γνώμη σου. (Στοχαστικά.) Αλλά είναι ψυχοφθόρο και το δικό μας έργον να ξέρης. Ο θεός μόνο ξέρει τι τραβάμε. Πολλοί δαίμονες είναι λίαν ζόρικοι σαν εσένα. Αλλά αφού ο θεός ο παντοδύναμος εγκρίνει και αποδέχεται την κατάστασι ως έχει ας βολευθώμεν μέχρι νεωτέρας.

ΔΑΙ: Αυτό να μου είπης. Ο θεός ο παντοδύναμος. Χμ. Παντού τα κάνει μούσκεμα αυτός ο τύπος αλλά ποιος να τού γυρίσει κουβέντα; Τολμά; Θεός παντοδύναμος σού λέει ο άλλος.  

ΙΩ: (Τρίβει την κοιλιά του κοιτάζοντας το άνω χάος.) Είδες, χα, χα. Ο θεός, παιδί μου, ο θεόοοοος...

ΔΑΙ: Φτού! Εμείς οι δαίμονες, παντάπασιν κερατάδες και ζημιωμένοι, άσε και το κακό όνομα στην κοινωνία. Και κέρδος, ορατότης μηδέν, για παρηγοριά. Κι εσείς από χέρι όλα τα καλά. Θεός σού λέει. Άαααα. Δεν παίζω. Μαμάααα.

ΙΩ: Ήρεμα τέκνον μου. Ξέρω σού λείπει η Παναγία.

ΔΑΙ: πράγματι. Είναι το μητρικό μας απωθημένο. Αμνιακός σάκος. Καλωδιωμένος εκεί, εισαγωγαί εξαγωγαί ενσωματωμέναι στον μητρικό οργανισμό, δωρεάν όλα, ούτε στόμα κουνάς  ούτε καν πρωκτό, ο απωλεσθείς παράδεισος.

ΙΩ: Αλλά όπου θεός καμιά ανάγκη.

ΔΑΙ: Όπως και το χρήμα.

ΙΩ: Ο θεός…

ΔΑΙ: Τι να κάνοις τον θεό όταν δεν έχεις φράγκο; Αν έβανες έναν να επιλέξει το πλούσιος ή θεός, όλοι το πλούσιος, τον επίγειο θεό, δεν θα προτιμούσαν;

ΙΩ: Βλέπω ότι σού λείπει η πίστις. Αλλά είναι του φυσικού σας.¨ Έξεστι Κλαζομενίοις απιστείν¨ παραφραστικώς.  

ΔΑΙ: Πίστι το λες αυτό ή τρέλα;

 ΙΩ: Η τρέλα του θεού σώζει.

ΔΑΙ: Το δικό σας το επάγγελμα σώζει. Όλους τους άλλους τους κάνει αλοιφή στο ψωμί σας. Τικοί πόλεμοι.

ΙΩ: Και όμως…

ΔΑΙ: Βρε από δικαιοσύνη πάσχει η ανθρωπότης. Θεό έχει να φάνε κι οι κότες. Μόνο που δεν χορταίνεις μ’ αυτόν γι αυτό και οι τόσοι θρησκευτικοί πόλεμοι.  Η δικαιοσύνη μόνο χορταίνει, αυτή λείπει κι όσο αυτή λείπει άλλο τόσο ευτροφισμό θεού έχουμε, πληθωριστικό νόμισμα χωρίς αξία κατάντησε όπως βλέπεις. Και γι αυτό εσείς κυρίως ευθύνεσθε. Δικαιοσύνη λοιπόν υπεράνω όλων. Γιατί χωρίς αυτή ούτε ο διάβολος δεν βρίσκει το δίκιο του.

ΙΩ:  Κι όμως ο θεός είναι απαραίτητος.

ΔΑΙ: Ο πραγματικός, ο δίκαιος θεός, όχι ο δικός σας.

ΙΩ: Και ποιος θα το κρίνει αυτό;

ΔΑΙ: Οι εμπλεκόμενοι, άνθρωποι, δαίμονες και κοινωνία.

ΙΩ: Ο άνθρωπος, η σκόνη των υποδημάτων, γίνεται νακρίνει τον παμμέγιστο θεό; Τι μου λες τώρα; 

ΔΑΙ: Εγώ ξέρω ότι και οι αρχαίοι ακόμα παραβατικοί θεοί ετιμωρούντο με δεκαετές κώμα, καθ’ ότι αθάνατοι, στην Στύγα του Άδου. 

ΙΩ: Χε, χε. Γι αυτό χρεωκόπησαν!

ΔΑΙ: Χαιρέκακε. Αυτοί ναι. Όχι όμως και τα ιερατεία τους. Τα οποία παίρνουν μετά μεταγραφή σαν ποντίκια εγκαταλείποντα το βυθιζόμενο σκάφος και όπως οι μεταγραφόμενοι δημοσιογράφοι και οι παίκται σε νέο κανάλι και αθλητική ομάδα. Ο μισθός να τρέχει.

ΙΩ: Αυτού δεν έχεις και πολύ άδικο.

ΔΑΙ: Διαμαρτύρομαι. Καταγγέλλω τον θεό. Και έχω σαν τον Προμηθέα πίσω μου συμμάχους πολλούς λογικούς ανθρώπους.

ΙΩ: Πωπωπωππώς; Θα κάνεις θρησκευτικό πραξικόπημα; Έχω κάποιες οικονομίες. Ν’ αγοράσω μετοχές, τι λες; Αυτή είναι σπουδαία επενδυτική πληροφορία.

ΔΑΙ: Υπάρχει νόμος και νομοτέλεια πάντως. Και όπως αι ποδοσφαιρικαί ομάδες και η εξέδρα αξιολογούν και αντικαθιστούν τον διαιτητή το ίδιο συμβαίνει και με τον θεό. Διαιτητής είναι κι αυτός γι αυτό και απαραίτητος σ’ όλους τους επίγειους αγώνες. Κάποτε ήταν πολλοί. Τώρα παίζει μόνος του ο μοναδικός σ’ όλα τα παιχνίδια. Γι αυτό και υπάρχει αυτή η λάσκα και πάνε κατά διαόλου, του ξέφυγαν όλα τα πράματα. Τι να πρωτοπρολάβοι μόνος του;  Κι έπειτα το βλέπεις κι εσύ, σ’ εμάς τους δαίμονες τα φορτώνουν όλα στο τέλος. Έλεος.

ΙΩ: Λίγα τα λόγια σου, κολασμένε.

ΔΑΙ: Τέλος πάντων. Τι βλέπουμε και τραβάμε κι εμείς οι δαιμόνοι και δεν μιλάμε…Αλλά να ξέρεις. Όταν αυτός ο διαιτητής θεός μεροληπτεί υπέρ της μιας ομάδος δεν είναι ο πραγματικός αλλά ο ψεύτικος, ο εξηγορασμένος. Ένας μαϊμουθεός.  Και τρώει τότε ξύλο της αρκούδας και φεύγει άρον άρον απολυόμενος. Για να μάθη άλλη φορά να μην υποτιμά τον άνθρωπο και την εξέδρα.

ΙΩ: Ώστε έτσι;

ΔΑΙ: Πως όχι; Γι αυτό σού λέω, αν υπάρχει δικαιοσύνη και θεός πραγματικός, χρωστάτε στον γεροδιάολο τα μισά. Αλλά εσείς αντ’ αυτού πήρατε από πλεονεξία και του διαόλου τα κέρδη. Άρα θεός ώρα μηδέν.

ΙΩ: Και τι σημαίνει αυτό;

ΔΑΙ: Ότι έρχεται και η σειρά σας. Ότι θα χάσετε σύντομα όλα τα λεφτά σας. Λοιπόν τι θ’ απολογηθής; Ακούω.

ΙΩ: Σήμερα είναι της Παρθένου, δεν απαντώ.

ΔΑΙ: Και εχθές ήτο της Πολυτέκνου και αύριο της Ατέκνου. Δουλειά δεν είχε ο διάολος προσευχόταν και γιόρταζε κάθε μέρα.

ΙΩ:  Για στάσου, το κόμμα μου υπονοείς; Γιατί εδώ μπερδέψαμε τους ρόλους μας.

ΔΑΙ: Ωρέ τα μπούτια μας μπερδέψαμε και τα πορτοφόλια μας αλλά μη γινέσθω λόγος.

ΙΩ: Πρώτη φορά εξομολογώ δαίμονα απολογητή και υπερασπιστή του θεού και της δικαιοσύνης.     

ΔΑΙ: Είδατε ξεφτίλα; Πώς μας καταντήσατε εμάς τους διαβόλους; .

ΙΩ: Τι πράγμα;

 ΔΑΙ: Ο θεός είναι το στήριγμα των αδυνάτων λέω. Και η δική σας παπαδοδύναμι έφερε την δική μας αδυναμία για στήριξι και δικαίωσι κοντά στο θεό. Τόση σατανοπαρακμή πια!

ΙΩ: Θαύμα, θαύμα, το λέω εγώ. Πάω αμέσως να σημάνω τις καμπάνες.

ΔΑΙ: ¨Το μυαλό σου και μια λίρα¨ θαύματος λέω εγώ.

ΙΩ: Πώς είπατε;

ΔΑΙ: Τίποτα σπουδαίο.

ΙΩ: Τρέχω. (Κάνει σηκωθήναι.)

ΔΑΙ: (Τον τραβά πίσω.) Συγκρατήσουυυυυυ.

ΙΩ: (Κάθεται. Περιχαρής.)  Έχω σχέδια για σένα, τέκνον μου. Αξιώματα, μητροπόλεις, θαύματα, εξορκισμοί. Θα πήξωμεν στα φράγκα.

ΔΑΙ: Προτιμώ εις σατανικά δολάρια.

ΙΩ: Όλος ο κόσμος ευτυχισμένος.

ΔΑΙ: Μαστουρωμένος εννοείς.

ΙΩ: Οι ναοί γεμάτοι.

ΔΑΙ: Γερή κονόμα τουτέστιν.  

ΙΩ: Εσύ το ζωντανό παράδειγμα του μεγαλείου της θρησκείας του παντοδυνάμου θεού. Όστις έφερε τον λύκο δαίμονα πρόβατο μετανοημένο στην στάνη  του. Μέγας είσαι Κύριε. 

ΔΑΙ: (Κολακευμένος.) Ε, είμαστε καλά παιδιά οι δαιμόνοι, τί να λέμε τώρα! Άλλο αν εκτελούμε διαολοεντολές και μπλέκουμε σε κακές παρέες.  Και όλοι μάς φτύνουν σαν αποδιοπομπαίο τράγο μετά, άλλη σκατοδουλειά κι αυτή, για να μη φτύσουν κανονικά τον φάλτσο θεό τους.

ΙΩ: Πώς το είπες αυτόοοο;

ΔΑΙ: Πώς λέμε ¨γαμώ την Πανα….χαϊκή¨ μου.

ΙΩ: Δαίμον, παραφέρεσαιιιι!

ΔΑΙ: Το έπιασες το υπονοούμενο έτσι;

ΙΩ: Θα σε κάψει ο θεός.

ΔΑΙ: Η βρεμένη κότα βροχή δεν φοβάται. (Σηκώνεται.)

ΙΩ: Στάσου μη φύγης.

ΔΑΙ: (Κάθεται.) Δεν φεύγω.

ΙΩ: Ωραία.

ΔΑΙ: Αλλά υπό ένα όρο.  (Στρέφει το πρόσωπο, μύτη με μύτη.)

ΙΩ: Δηλαδή;

ΔΑΙ: Καζάν καζάν, αυτή την φορά, έτσι;

                                                             (Χτυπούν καμπάνες.)



14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...


---..τους γουν δυσσεβείς και αλάστορας Ελληνιστάς και πυρί και σιδήρω και ύδατι και πάσι τρόποις εξαγάγετε τής παρούσης ζωής ... ράβδιζε, είργε, είτα γλώτταν αφαίρει, είτα χείρα απότεμνε καν και ούτω μένη κακός, θαλάττης πέμπε βυθώ---(από τα έργα του τομος 4 σελιδα 486)για όσους αμφιβάλλουν ακόμη.

Για αυτούς που λένε ότι είναι Έλληνες...

Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Γεννάδιος ,νομίζω πως αυτόν δείχνει το γραμματόσημο .Σωστό ;

Δυστυχώς η ιστορία μας έχει να δείξει πάρα πολλούς από δαύτους ...
Οι σφαγές ήταν η επιβεβλημένη στάση για την υποταγή των Ελλήνων ,και ο μοναδικός τρόπος της επιβολή μιας αντίληψης ξένης προς αυτούς.

Άρης

ΑΡ.Ρ. είπε...


Όπου Έλλην και Εβραίος, Θεός και διάβολος, το αντιμαχόμενο αρχέγονο ιστορικό κακό και καλό.
Ο δε Έλλην ως γνήσιος θεού υιός αποστολήν έχει ελευθερώνειν δια της ηρωικής φιλοσοφίας τον άνθρωπον τον οποίον ο Ιουδαίος προδίδει και σκλαβώνει δια της δουλόφρονος θρησκείας, θεόν μοναδικόν έχων - και αποσκοπών εις - το κέρδος.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

ΑΡΗΣ : Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Γεννάδιος ,νομίζω πως αυτόν δείχνει το γραμματόσημο .Σωστό ;

Ολόσωστος αγαπητέ Άρη...αυτόν δείχνει το γραμματόσημο.! Και το απόσπασμα που ανέβασες δείχνει ακριβώς το πόσο ανθέλληνας ήταν και ΜΗ Έλληνας. Όπως και πολλοί αυτοκράτορες της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας...είχαν μάνες από την Χαζαρία. Όπως η αδελφή του χαγάνου αυτοκράτορα των Χαζάρων που παντρεύτηκε το 703 ο Ιουστινιανός Β'. Βέβαια στην συνέχεια πήρε το όνομα Θεοδώρα , αλλά μόνο Ελληνίδα δεν ήτανε. Αλλά και το άλλο το παλουκάρι από την Αλβανία...που έγινε αυτοκράτορας σιγά μην ήταν Έλληνας.!! Για τον Ιουστινιανό λέω...αλβαναριό ήταν.! Ο οποίος ΑΛΒΑΝΟΣ θεωρούσε ότι ο γενάρχης των Χριστιανών ήταν ο Αινείας.Και το πραγματικό του όνομα ήταν Γιουπράδας.

Τα ίδια ακριβώς έχουμε και σήμερα....ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ από αυτούς που έχουν μπει μέσα στην Βουλή ΔΕΝ είναι Έλληνας. Και ο Μιχαλάκης έχει την ίδια καταγωγή με το Κούλι και το Chipra και ας μας το "παίζει" εθνικιστής.

ΜΕΙΔΙΑΣ Β΄ είπε...



¨Γιγνώσκω και μοι ένδον φρενών άλγεα κείται
ορών ΠΡΕΣΒΥΤΑΤΗΝ (=ΠΑΝΑΡΧΑΊΑΝ, βλ. Γιουνάν, Γουάν, Γιουνανιστάν,)
γαίαν Ιαονίας (=Ιωνίας) καινομένην. (=πυρπολουμένην)

(Ξέρω και τα μέσα μου υποφέρουν,
βλέπων την παναρχαίαν ελληνικήν Ιωνίαν καιομένην.)

(Σόλων ο Αθηναίος. 6ος αι. π.χ.ε.)

Ιδού πόσον αρχαία (ΕβραιοΠερσική) εστί και κρατά αυτή η ελληνο-γενο-κτονική ¨κολώνια,¨ αγαπητέ Άρη...
Οι φωτοδόται Έλληνες έκτιζον ανέκαθεν πόλεις πολιτισμού
(¨πόλι-ς¨ εξ ού και ¨πολι-τισμός¨),
οι δε βάρβαροι, (Πέρσαι, Τούρκοι και λοιποί) έκαιγον, ελεηλάτουν, εγενοκτόνουν και απώκιζον αυτάς.

Έκαστος, λόγω πατροφυλετικής άνωθεν καταγωγής και προδιαθέσεως αυτού, εις το είδος του και κατά την γηίνην αποστολήν αυτού...

Υ.Γ. Ως γνωστόν η τραγωδία του Φρυνίχου ¨Μιλήτου άλωσις¨απηγορεύθη τότε εν Αθήναις ως ¨ενθυμίζουσα οικεία κακά!¨ κατ' ουσίαν ίνα μη αυξηθή και τονωθή το πατριωτικόν αίσθημα και απειληθή το καθεστώς των τότε κερδοσκόπων δημοκρατών διεθνιστών. και η πατρίς ¨πυρί μειχθήτω.¨ Το χρήμα των προδοτών έχει πέρασιν παντού.)
Και τότε, όπως βλέπεις, δημοκρατίας ούσης, όπως και σήμερον το δημοκρατικόν πνεύμα των εθνομειοδοτών Αλεξοκούληδων είχε ¨σουξέ¨...

Δημήτρης είπε...

Κατ'αρχάς μπράβο για το άκρως παραστατικό κείμενο.Πραγματικά νιώθεις σα να συνομιλείς με το μέσο ψιλοδιαβασμένο παπά.Τεχνικές εκούσιου
αποπροσανατολισμού για να μη στερηθεί το σανό ο λαός.Έχω μια απορία όμως.

Διαβάζοντας κανείς τα κείμενα του Χριστιανισμού,διαπιστώνει δύο αντίθετες ροπές.Οι "δίκαιοι" της Παλαιάς Διαθήκης (κατά τον "άγιο" Ιωάννη Χρυσόστομο) γίνονται γεννήματα εχιδνών στην Καινή.Γιατί συνέβη αυτό;Πως συνέβη αυτό;Τι προεκτάσεις έχει στο σήμερα;

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Αγαπητέ Δημήτρη...ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος ή Σαπιόστομος έλεγε παραμύθια της Χαλιμάς.!! 'Αλλος ο "Χριστιανισμός" του Χρυσόστομου και άλλος του " Εν-εμ-ει-ήλ"...ο οποίος εχρίσθη Ιήσσων.!
Όλα όσα γνωρίζουν και διαβάζουν οι άνθρωποι σήμερα δεν είναι παρά διεστραβλωμμένη γνώση των πραγματικών γεγονότων του παρελθόντος.
Ο Χρυσόστομος δεν ήταν παρά ένας ανθέλληνας και έμπορος πίστης.Κάτι σαν τον Βελόπουλο του σήμερα.

ΑΡΡ. είπε...



Δημήτρη,
Πολύ ενδιαφέρουσα η παρατήρησίς σου:

Ο Κλαούζεβιτς, ο περίφημος θεωρητικός του πολέμου έφα το περίφημον εκείνο ¨Πόλεμος εστί πολιτική με άλλα μέσα.¨ Εάν δε το εσκέπτετο ολίγον πλέω ίσως συνεπλήρωνεν και το εξής: ¨…και θρησκεία εστί πολιτική με άλλα μέσα.¨
Ο αβρααμικός ούτως ειπείν μονοθεϊσμός εχρησίμευσε ως το ιδανικόν πολιτικόν εργαλείον εις το βαθύ, ανθελληνικόν και υποχθόνιον, ρωμαϊκόν κράτος και ιερατείον προκειμένου ανασχείν το ελληνικόν γόητρον και τον προϊόντα εξελληνισμόν της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, εξελληνισμόν όστις έθετε εν κινδύνω τα εαυτών συμφέροντα και οικονομικοπολιτικάς δικεδικήσεις. Οι Έλληνες γαρ διέθετον τότε την απόλυτον ποιοτικήν (πολιτισμικήν, πνευματικήν και θρησκευτικήν) υπεροχήν πλην όπως εστερούντο αυτό όπερ και οι Εβραίοι προ του Β΄Π.Π. ήτοι το συγκροτημένον ελεύθερον εθνικόν κράτος.
Οι πρακτικοί Ρωμαίοι έπληξαν τον ελληνισμόν εις αυτό αδύνατον σημείον. Ωργάνωσαν ένα θρησκευτικόν πραξικόπημα, ακραία τολμηρόν, επαναστατικόν και ολοκληρωτικόν. Επέβαλαν δηλαδή ένα στυγνόν ανθελληνικόν και αντεθνικόν θεοκρατικόν καθεστώς σταλινοκομμουνιστικού τύπου, εν μονοκομματικόν καθεστώς ίνα ακολουθήση και δια την εδραίωσιν αυτού μια περίοδος αίματος, σφαγών και γενοκτονιών (Σκυθόπολις κ.λ.π.) καθ’ άπασαν την ρωμαϊκήν αυτοκρατορίαν ών ενώπιον ωχριούσιν ίσως αι πρόσφαται σοβιετικού (Στάλιν) και σινικού κομμουνισμού. (Μάο).
Το κυριότερον όμως όπερ εξομοιοί το χριστιανικόν κίνημα προς τα πρόσφατα κομμουνιστικά, εκτός της ασιατικής αγριότητος, εστί η δήμευσις-κατάσχεσις των περιουσιακών στοιχείων των θρησκευτικώς και εθνικώς αντιφρονούντων, (μεταξύ αυτών αρχαίοι ναοί-θησαυροί και ιερά), με συνέπειαν αι μέχρι της επικρατήσεως του χριστιανισμού θρησκείαι τεθήναι αυτομάτως και οριστικώς εις το οικονομικόν και ιστορικόν περιθώρον. (Πολύ εύκολον ήτο αυτό καθ’ ότι θρησκείαι στηρίζονται εις- και εμπιστεύονται - τον αμύθητον πλούτον αυτών περισσότερον και ολιγότερον τον θεόν, οπότε άνευ χρήματος ου μόνον στάσις εμπορίου αλλά και θρησκείας (του ουρανίου εμπορίου...) Εύκολον λοιπόν όσον ευκόλως επεκράτησε και ο αθεϊσμός εις την κομμουυνιστικήν Ρωσίαν έως και Αλβανίαν ότε κατεσχέθησαν αι τεράστιαι περιουσίαι των μέχρι τότε κρατουσών εκεί θρησκειών.
Τα υπόλοιπα υπήρξαν πιο εύκολα. Τα δόγματα και τα ηθικολογήματα έχουσι διπλήν ανάγνωσιν, η Π.Διαθήκη ήτο εθνική εβραϊκή ιστορία και υπόθεσις και δεν βόλευε πολύ ως θρησκευτική ιδεολογία το νέον θεοκρατικόν καθεστώς. Η Κ.Δ. και ο νέος (διεθνοκομμουνιστικός) θρησκευτικός ήρως δέον ήν μη έχειν σχέσιν τινά προς τον επαναστάτην Εβραίον Μεσσίαν, οι δε Εβραίοι εχρησίμευσαν ως και οι Έλληνες ως αποδιοπομπαίοι τράγοι του συστήματος. Τουτέστιν οι ακραίοι, Έλληνες δεξιοί και Εβραίοι αριστεροί, ξύλο, δεδαρμένοι και ικανοποιημένοι, και εις το μέσον, το δημοκρατικόν μετριοπαθές ρωμαϊκόν κέντρον. Μπίγκο!
Η πολιτική αυτή εδικαίωσε το δυτ. ρωμαϊκόν κράτος (εν τη ουσία η αρχαία ρωμ. αυτ/ρία-καισαροπαπισμός ουδέποτε κατελύθη) όπερ διετήρησε και ηύξησε παγκοσμίως ( δι’ αποικιστικού πυρός και σιδήρου εννοείται) την αίγλην του και την χριστιανικήν πρωτοκαθεδρίαν. η ορθοδοξία ίνα αποφύγη την ρωμαικήν Σκύλλα ενέπεσε εις την ισλαμοθωμανικήν Χάρυβδιν, οι δε Εβραίοι εκμεταλλευθέντες την διχόνοιαν των ανωτέρω διετήρησαν την εθνικήν των συνοχήν, αυτονομίαν και οικονομικήν υπεροχήν.
Την αίγλην όμως, το γόητρον και το δημιουργικόν ανθρωπιστικόν έργον του προχριστιανικού ελληνικού πνεύματος και πολιτισμού - τι να λέμε τώρα - ουδεμία νεωτέρα θρησκεία και νεώτερος ελληνοτραφής πολιτισμός ηδυνήθη ποτέ καταργήσαι ή φθάσαι πόσο μάλλον υπερκεράσαι.

Όσο για τον Χρυσόστομο, σανόστομος εν τη ουσία υπήρξε, και εις πνευματικόν επίπεδον εις ό και ο Λύκαστρος ευστόχως κατέταξεν.
Οι αβρααμικοί θεολόγοι άλλωστε ΄λοβοτομημένοι ψευδοφιλόσοφοι¨ υπήρξαν, εκπαιδευτικοί υπάλληλοι εστρατευμένοι εις την υπηρεσίαν της εκάστοτε κρατικής προπαγανδιστικής σανοϊδεολογίας.

Δημήτρης είπε...

Φίλε Αρρ,συνοπτικά δηλαδή,θεωρείς πως αυτή η αντιιουδαΐκή μεταστροφή ήταν απόρροια στοχευμένης κοινωνικοπολιτικής μιας υπερεθνικής θρησκείας;Ότι να μεγαλώσει το κοπάδι αλλά με ακλόνητη την ανώτατη διοικητική πυραμίδα;

Προσωπικά,πίστευα πως η Καινή Διαθήκη ήταν η εμπλοκή των Ελλήνων στην πνευματική λειτουργική διάρθρωση του Χριστιανισμού.Περιληπτικά "εφόσον είμαστε επιβάτες αυτού του τραίνου με συγκεκριμένες στάσεις,ας κάνουμε τη διαδρομή καλύτερη."Αλλά δεν έχω διαβάσει αρκετά για να μπορώ να προσδιορίσω τη γενικότερη στρατηγική αυτού του εγχειρήματος.

Όπως και να'χει,στη νεότερη Ελληνική ιστορία,θα ήταν ψέμματα να ισχυριστούμε πως δεν έχουν βγει παλικάρια απ'τις χαμηλότατες εξουσιαστικά τάξεις της Εκκλησίας.Όπως επίσης,θα ήταν ψευδές να ισχυριστούμε πως η κεφαλή της Εκκλησίας(από μητροπολίτες και πάνω) ακολουθούσε πάντα εθνοκαπηλευτική δράση.Μάλλον πρέπει να διαβάσω περισσότερο εν τέλει.

Δημήτρης είπε...

Φίλε Λύκαστρε,όσον αφορά τον "Εν-εμ-ει-ηλ" πρώτη φορά τον ακούω από εσένα.Πάντως σε πιο "απτά" γεγονότα,το ότι ο Χρυσόστομος κι όλοι οι Χρυσόστομοι της Ορθοδοξίας αποτελούν και σήμερα απ'τους πιο τιμημένους αγίους,μας δείχνει ξεκάθαρα σε ποιανών τα χέρια βρίσκεται η εξουσία.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

ΔΗΜΗΤΡΗΣ : Φίλε Λύκαστρε,όσον αφορά τον "Εν-εμ-ει-ηλ" πρώτη φορά τον ακούω από εσένα.

Οι περισσότεροι τον έχουν/έχετε ακουστά ως "Εμμανουήλ"...βέβαια μετά άλλαξε όνομα. Αν γνώριζαν οι Χριστιανοί σήμερα πάνω σε ΤΙ ΨΕΜΑ στηρίζεται η θρησκεία τους...θα κατέρρεε το σύμπαν τους.

Δημήτρης είπε...

Φίλε Λύκαστρε,το τί σπρώξιμο φάγανε ορισμένα πρόσωπα για να χτιστεί πάνω τους μια θρησκεία του μεγάλου μήνα των Ιχθύων (και του καθρεπτικού τους Θεού) δε λέγεται.

Πάντως,οφείλουμε να είμαστε πραγματιστές.Ο μέσος συνειδητά Χριστιανός της σημερινής Ελλάδος και δεν έχει ιδέα για τα κακώς κείμενα του Χριστιανισμού αλλά και υποστηρίζει την Ελλάδα ως πατριώτης.Διαθέτει πολλές απ'τις αξίες που προσδιορίζουν έναν υγιή πολίτη.

Επομένως,αν είναι να γίνει κάποιο εκτεταμένο ξεσκαρτάρισμα στα της θρησκείας,αυτό θα πρέπει να συμβεί μετά τα γεγονότα που έπονται και σίγουρα όχι πριν.Το πριν θα φέρει μόνο αποξένωση στις τάξεις των πατριωτών.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Αγαπητέ Δημήτρη...η Φυλή η Ράτσα , το Γένος είναι η βάση και όχι η θρησκεία.! Οι θρησκείες για μένα έρχονται και παρέρχονται. Αλλά η Κοινωνική Ομοιογένεια η οποία στηρίζεται στην ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ είναι η κόλλα ...η μαγιά η βάση.

Οι θρησκείες δεν θέλουν να έχεις ΕΘΝΙΚΗ συνείδηση...αλλά θρησκευτική που έχει τεράστια διαφορά. Σήμερα όμως αυτήν την δεδομένη χρονική στιγμή που είναι τόσο κρίσιμη για το έθνος μας...δεν ανέχομαι κανένα πιστεύω του οποιουδήποτε να μετατρέπει τους Έλληνες από μαχητές σε πρόβατα και αμνούς προς θυσία...παράδειγμα όταν μας δίνουν ένα μπάτσο στο ένα μάγουλο να γυρνάμε και το άλλο.!! Εγώ τώρα θέλω ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ.....ΛΥΚΟΥΣ και ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ.
Και όχι αγαπούληδες που γυρνάνε τα μαγουλάκια τους.

Δημήτρης είπε...

Φίλε Λύκαστρε,προφανώς κι έχεις δίκιο για τον υπερεθνικό χαρακτήρα της θρησκείας και τις προτροπές που τη διέπουν.Όπως,επίσης κι ότι το Έθνος είναι η βάση κι όχι η θρησκεία.Είναι πασιφανές πως τα εκατομμύρια των βαπτισμένων αλλοδαπών (παρελθόντα και μέλλοντα) δεν ταυτίζονται (από λίγο έως καθόλου) με τον Ελληνισμό.

Όμως ο σημερινός Έλληνας Ορθόδοξος δεν έχει διαβάσει τις διδαχές του Χριστιανισμού για να υποταχθεί σ'αυτές.Γι'αυτόν ο Χριστιανισμός είναι ένα μαγικό Ελληνικό δημιούργημα που του λέει ότι έχει πάντα δίκιο/προστασία.Αυτό είναι κάτι που μπορούμε κι οφείλουμε να χρησιμοποιήσουμε υπέρ μας.Γιατί ο σημερινός Έλληνας Χριστιανός Ορθόδοξος,δεν είναι ιδιαίτερα Χριστιανός.

ΑΡΡ. είπε...


Αγαπητέ Δημήτρη

¨Τα πάντα ρε;i,πάντα χωρεί και ουδέν μένει¨ κατά τον πάνσοφον ηρωολάτρην φιλόσοφον Ηράκλειτον. Όπως και ¨ουδέν κακόν αμιγές καλού¨ όπερ και αποτελεί την αρίστην της μετριοπαθείας συνταγήν. Παν το καλόν ή κακόν εστί περιοδικόν εν τω βίω του κόσμου τούτου, κόσμος όστις αποτελεί μέρος δοκιμασίας και σχολήν ανθρωπίνης μαθήσεως και ασκήσεως, και ουχί αιθέριον, αμετάβλητον και αιώνιον, αναψυχής θεών, χώρον. Ως εκ τούτου κυοφορεί εντός του το σπέρμα της ανατροπής και μεταβολής του εις το επόμενον εξελικτικόν και σπειροειδώς ανελικτικόν βήμα. Όντως ένιοι βαθμοφόροι της χριστιανικής εκκλησίας υπήρξαν πεφωτισμένα πνεύματα, - λαβέ υπ’ όψιν ότι και ο περίφημος Βολταίρος καρδινάλιος επροτάθη, ο δε Ευστάθιος, βυζαντινός επίσκοπος Θεσσαλονίκης υπήρξεν δεινός ελληνιστής. Οι δε βυζαντινοί λόγιοι έφεραν μέσω Ιταλίας το πνεύμα της ελληνοπνεύστου αναγεννήσεως εις την Δύσιν. Σπάνιαι εξαιρέσεις όμως αυτοί επιβεβαιούντες μάλλον ή καταργούντες τον κανόνα. Οι άνθρωποι αυτοί αντιμετώπισαν τρομακτικα ηθικά διλήμματα και απεφάσισαν πολεμήσαι το σύστημα, το κατά δύναμιν, είτε εκ των έσω είτε φανερώς όπως ο ¨Σκυλόσοφος¨ Ιωαννίνων, Νεόφυτος Βάμβας κ.λ.π.
Η θεολογία και θρησκεία του αβρααμικού μονοθεϊστικού ολοκληρωτισμού εστί φιλοσοφία ουχί τον άνθρωπον ελευθερούσα αλλά μια ¨δουλεύουσα και δουλούσα δοκησισοφία¨.
Η δε ελληνική γη και ο Έλλην άνθρωπος ως αρχαιολογική αρχειοθήκη της ιστορικοβιολογικής αλλά και πολιτισμικής καταγωγής της ανθρωπότητος κρύπτει θανάσιμα δια το κρατούν σύστημα μυστικά. Μυστικά τόσον ανατρεπτικά και επαναστατικά όσον και κοσμογονικά, δυνάμενα εντός μιας ώρας ανατρέψαι κρατούντα φοινικικά ψεύδη χιλιετιών.Μια ελληνική επιγραφή εις εν υλικόν εξωγηίνης τεχνολογίας έργον, φερ’ ειπείν, ανακαλυφθείσα εις ένα πανάρχαιον ελληνικόν τάφον... και όλα τα ιστορικά δεδομένα καταρρίπτονται εν ριπή οφθαλμού. Διακυβεύονται όθεν εν προκειμένω τεράστια οικονομικά, και ουχί μόνο, συμφέροντα και καταρρέουσι ισορροπίαι ισχυραί. Διο και τα ελληνικά αρχαιολογικά μνημεία (όρα Αμφίπολις) και το γήινο ελληνικόν υπέδαφος ευρίσκονται υπό διαρκή ξένην κατοχήν και επίβλεψιν φρουρούμενα προσεκτικώς (αρχαιολογικαί Σχολαί) υπό των ξένων ανθελληνικών μεγάλων δυνάμεων από εποχής βασιλείας Όθωνος. Ο Πλάτων έλεγε τον Έλληνα ουράνιον φυτόν είναι και ο πατήρ θεός παρά τοις αρχαίοις Έλλησιν ουκ είχεν αυτήν την τόσο αφηρημένην και γενικευμένην έννοιαν ως έχει εν των χριστιανισμώ... (Υπήρχε δίαυλος-ρίζα-ουράνια επικοινωνία και εις τον συγκεκριμένον ελληνικόν χώρον. Και τις οίδεν εάν και ακόμα λειτουργεί...)

Κατά τα άλλα, λαέ βασανισμένε, ξένε και καταδιωκόμενε εντός της πατρίδος σου, και εσείς ορφανά τέκνα των λαμπρών προγόνων και των αρχαίων θεών αυτών, φάγετε σανό ως κατωτέρω και σωπαίνετε:

https://jerusalem-patriarchate.info/%CE%BF%E1%BC%B1-%E1%BC%85%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CE%B9-%CF%84%CF%8C%CF%80%CE%BF%CE%B9/%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B1%E1%BD%B6-%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1%CE%B9/

Το ημέτερον ορθόδοξον πατριαρχείον Ιεροσολύμων
ναι, (οποίον θράσος και αναισχυντία) τολμά αναγράφειν, την σήμερον εποχήν των τόσων επιστημονικών φώτων, φαρδιά πλατειά εις το χρονολόγιόν του
¨Ίδρυσις κόσμου 5508π.Χ.!¨

Μάλιστα. Τί Πουλιανός και άνθρωπος των Πετραλώνων Χαλκιδικής ηλικίας τουλάχιστον 500.000 ετών μού λέτε εσείς; Τί απολιθώματα ζώντων οργανισμών επί ελληνικού εδάφους και όχι μόνο, βιούντων προ εκατομυρίων ετών...
Η πίστις έχει άλλο ιδικόν της χρονολόγιον και παρανοϊκόν δρομολόγιον.
Και αγοράζετε ακόμα θεό και πνεύμα, κύριοι εσείς, και περιμένετε έπειτα σωθήναι και προσδοκάτε ανάστασι Ελλάδος, ταλαίπωροι ραγιάδες, από τοιούτους σκοτεινούς, απατεώνες και εξουσιο-μεσαιωνο-λάγνους ανθρώπους; Αυτοί τον θάνατο λατρεύουσιν μόνον και ζώντες νεκρούς θέλουσιν τους πιστούς δούλους των, ζόμπι ευχειράγωγα και ευπώλητα ώσπερ κτήνη.
Αιδώς Αργείοι! Τι ψυχήν εις τον αρχιμάγον συζυγοπροαγωγόν Αβραάμ θα παραδώσετε;