ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Παρασκευή 21 Μαΐου 2021

"Ποιος χέζει ποιόν σε αυτόν τον τόπο;;"

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

"Ποιος χέζει ποιόν σε αυτόν τον τόπο;;"
(παραφράζοντας τον Κωνσταντίνο Καραμανλή, λίγα τα ψωμιά του... )
 
Ξέρεις τι είναι να σε έχουν για παπιέ ντε κωλ οι εφοπλισταράδες χορηγοί σου, εκείνοι που σου έλεγαν "δώσε τα όλα συνεκμετάλλευση τώρα, μόνο κράτα πίσω εκείνον τον EastMed για να κάνουμε" Πράσινη Ανάπτυξη" του στόλου μας;;
Μη σου τύχει!
 
Ότι γράφεται σε αυτό το ιστολόγιο τεκμηριώνεται κιόλας. Όλα κι όλα 😜 

 
Και εγώ χεσμένους τους έχω...όλους αυτούς τους ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ στις πλάτες αλλονών.....και χωρίς να πληρώνουν φόρους πουθενά.....νταβατζήδες κανονικοί..κι εγώ τους νταβάδες πουρέ δεν τους συμπάθησα....ούτε το χρήμα τους λιμπίστηκα. Όσο για το τι είναι και το Λασκαριδι, ο χορηγός της ΝΔ, το αποκαλύπτει το ρεπορτάζ. Οι μαύρες κηλίδες των αδελφών Λασκαρίδη. Και με βίντεο το χέσιμο.
 
Όταν ο υπουργός αυτοθαυμάζεται ότι είναι ο ποιο σημαντικός του πλανήτη οι εφοπλιστές του θυμίζουν ότι χωρίς αυτούς θα ήταν με την Μανταλένα άλλος με την βάρκα μας! Καλή όρεξη Κυριάκο !!!😂 
 
Με μία κυνική ομολογία ή μάλλον με μία κυνικότατη προσέγγιση, ο εφοπλιστής Πάνος Λασκαρίδης απογύμνωσε τη γνωστή επιχειρηματολογία περί ελληνικής ναυτιλίας με τέσσερις σκληρές κουβέντες.
1. Η διεθνής ναυτιλία δεν έχει τίποτα να κάνει με την Ελλάδα.
2. Οι εφοπλιστές δεν έχουν ανάγκη τον πρωθυπουργό, «they can shit on the Prime Minister» είπε αγγλιστί, που σημαίνει «μπορούν να χέσουν τον πρωθυπουργό».
3. Δεν έχουν ανάγκη την κυβέρνηση.
4. Στην πλειοψηφία τους οι πλοιοκτήτες χρησιμοποιούν ξένη σημαία και όχι την ελληνική.
Πιο απλά και κατανοητά δεν γίνεται.
Τέτοιο "άδειασμα" Κυριάκο μου, ούτε ο Τσίπρας έφαγε....κάτι πήρε το αυτί μου ότι το Βερολίνο συμφώνησε να αφήσει την Ουάσινγκτον να ρίξει την κυβέρνηση στην Αθήνα που το Βερολίνο προστάτευε μέχρι τώρα.
 

6 σχόλια:

ΗΛΊΟΥ ΑΛΚΗ είπε...

Αφου μυρισε που μυρισε αστο παρει και αυτο!!

Παλιο αλλα καλο !!!

Χιχιχιχι...!!!
Αχαχαχα..!!

Τα ζωτικά όργανα και μέλη του ανθρώπινου σώματος μια μέρα αποφάσισαν να βγάλουν αρχηγό.

Λέει λοιπόν η καρδιά:

– Εγώ πρέπει να γίνω αρχηγός, γιατί εγώ τροφοδοτώ όλο το σώμα με αίμα για να ζει..!

Πετάγετε τότε το μυαλό και λέει:

– Όχι εγώ θα γίνω αρχηγός γιατί εγώ δίνω τις εντολές για κάθε λειτουργία στο σώμα…!

Τότε λέει και το στομάχι:

– Λάθος κάνετε, εγώ να γίνω αρχηγός γιατί εγώ είμαι αυτό που επεξεργάζομαι την τροφή και δίνω ενέργεια στο σώμα…

Τα πόδια πάλι διαφώνησαν λέγοντας:

– Μάλλον εμείς πρέπει να είμαστε οι αρχηγοί διότι εμείς κρατάμε όλο το σώμα όρθιο…!

Εκεί που τσακωνόντουσαν για την αρχηγία, πετάγεται κι η κουράδα και λέει:

– Εγώ πρέπει να γίνω αρχηγός, μου πάει καλύτερα…!

Τα υπόλοιπα μέλη κοιτάχτηκαν και έσκασαν στα γέλια χλεύαζοντας την κουράδα που ήθελε να γίνει αρχηγός….

Η κουράδα τότε θύμωσε και αρνήθηκε να βγει για 4 μέρες!!!

Η καρδιά άρχισε να χτυπάει γρήγορα, το μυαλό θόλωσε, το στομάχι φούσκωσε κι άρχισε να πονάει και τα πόδια άρχισαν να λυγίζουν και να τρέμουν….!

Τότε ΟΛΟΙ αποφάσισαν να κάνουν την κουράδα ΑΡΧΗΓΟ!!

Κάπως έτσι γίνεται και με το κόμμα των πολιτικών κομμάτων…….

Άντε βρε και καλή ΨΗΦΟ……….

ΠΗΓΗ
https://ellas2.wordpress.com/2009/09/17/%CE%B1%CE%BD%CE%AD%CE%BA%CE%B4%CE%BF%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CF%8C-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%AC-%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B1-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%BF/

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα Μύρισε "ανάπτυξη" βλέπω.!!!

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Λάβε και απο μένα ένα ανέκδοτο φίλε Ρόκκο. χα χα χα

F-16: Το αεροπλάνο μου έχει πολυβόλο.
Α-10: Το πολυβόλο μου έχει αεροπλάνο.

ΗΛΊΟΥ ΑΛΚΗ είπε...

Α-10 οντως!!!


Αγορι- Για κοιτα δεν εχεις απαυτο το σκουλικακι!! ναναναναα...!!!
Κοριτσι- Για κοιτα! Εχω απαυτη την τρυπιτσα οποτε μπορω να εχω οσα σκουλικακια θελω...

Ντοινγκ!!!

Ανώνυμος είπε...

Ειλικρινά, απορώ με τους "ψαγμένους" αναγνώστες του Διαδικτύου (σε σχέση με τα γερόντια που βλέπουν Εισαγγελάτο, δηλαδή). Τί "ψαγμένοι", που δεν ξέρουν βασικά πράγματα;
Αυτά που μας είπε αυτός ο μπάρμπας είναι πασίγνωστα, αφού είναι γνωστό πως το διεθνές ναυτιλιακό δίκαιο (που καλύπτει τους εφοπλιστάδες) λίγο απέχει της καθαρής πειρατείας. Ελεύθερες αλλαγές έδρας της ναυτιλιακής εταιρείας, όσο το πλοίο βρίσκεται εν πλώ. Ελεύθερη αλλαγή ονόματος του πλοίου εν πλώ. Ελεύθερες αλλαξοχεριές σε ναυλοσύμφωνα. Και τα ρέστα.
Απορώ, που όσα είπε ο μπάρμπας έγιναν θέμα συζήτησης, λες κι είναι εξωγήϊνος, και δεν είχαμε ξαναδεί τέτοια πράγματα μέχρι σήμερα. (Ή είμαστε εμείς εξωγήϊνοι.)

Αυτά όλα δεν θα μας ένοιαζαν καθόλου, αλλά δυστυχώς, φόρο πληρώνουν μόνο τα (μονίμως εγκατεστημένα στεριανά) κορόϊδα, που δεν μπορούν ν' αλλάζουν "έδρα" κάθε τρείς και λίγο και να πηγαίνουν σε φορολογικούς παραδείσους.
Όποιος ελπίζει να πληρώσουν ποτέ φόρους οι εφοπλιστές, καλύτερα να καλέσει λαγό στο γάμο του γιά κουμπάρο.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

@ 22 Μαΐου 2021 - 11:03 π.μ.

Οι εφοπλισταράδες με μια τους φράση "they can shit on the Prime Minister" είπαν τα αυτονόητα. Εξήγησαν ότι αυτοί ελέγχουν τα κόμματα, την πολιτική και τους πολιτικούς τους έχουν χεσμένους. Οι πολιτικοί είναι μόνο για να εξυπηρετούν τα δικά τους συμφέροντα και μόνο.! Και όχι του λαού η του έθνους και της χώρας.

Αυτό για όσους ελπίζουν ότι μέσα από την επαγγελματική πολιτική και τα πολιτικά κόμματα θα έρθει το "μάνα εξ ουρανού" και θα εμφανιστεί ο ηγέτης - Μεσσίας που θα λύσει τα προβλήματα τους.

Οι πολιτικοί και η πολιτική που επιλέγουν δεν είναι τίποτα παραπάνω από το ίδιο το είδωλό τους του κοινωνικού και πολιτικού καθρέπτη τους τόσο σε ιδεολογικό όσο και σε πρακτικό πολιτικό επίπεδο.

Κυριάκο ή Αλέξη επιλέγουν;

Ένας Κυριάκος ή ένας Αλέξης είναι και αυτοί. Αν ήταν κάτι άλλο, αυτό το άλλο θα επιλέγανε. Τόσο απλά τόσο κυνικά τόσο "αρχαιοελληνικά"