ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :
"Συλλογιέται καλά όποιος συλλογάται ελεύθερα"...Ρήγας Φεραίος
Η ανάθεση αυτής της δύσκολης δουλειάς σε έναν οποιοδήποτε τρίτο ή σε κάποιο Artificial Intelligence, είναι η απόλυτη υποδούλωση.
Η απόλυτη πνευματική απελευθέρωση του ανθρώπου , απαιτεί πόνο, γνώση, και κόπο του ίδιου .Και όχι μέσω κάποιας τεχνητής "νοημοσύνης" . Δηλαδή όχι με εύκολο τρόπο και κυρίως μηχανικό. Ο μολυσμένος πνευματικά άνθρωπος στις μέρες μας βρίσκεται σε μια πνευματική ένδεια που δεν είχε ποτέ ξανά στο παρελθόν.
Έχει γεμίσει ο τόπος από "φωστήρες" που τα ξέρουν όλα, και τα περισσότερα βιβλία είναι για τα σκουπίδια. Οι άνθρωποι έχουν πάψει να σκέφτονται μόνοι τους, και να παράγουν γνώση και αντιγνώση μέσα στο κεφάλι τους. Αρκούνται στην πεποιημένη γνώση που τους δίνουν έτοιμη άλλοι, για να τους απομακρύνουν τελείως από την ικανότητα του να σκέφτονται μόνοι τους.
Την καλημέρα μου μόνο σε όσους συλλογούνται μόνοι τους και ελεύθερα.
2 σχόλια:
1/2
Θα σας κουράσω, αλλά χτες το πρωί σκεφτόμουν για την "Τεχνητή Νοημοσύνη", ενώ το βράδυ, είχα μια παρεμφερή κουβέντα με έναν φίλο μου 65άρη......
Κατ'αρχήν κατέληξα στο συμπέρασμα ότι ο όρος "νοημοσύνη" είναι καί αδόκιμος, και ύποπτος.Κατά τη γνώμη μου είναι απλά μιά υπολογιστική πράξη,όπου ρωτάς κάτι και η απάντηση έρχεται μέσω των δεδομένων που έχουν εγγράψει στη διάθεση της ΤΝ. Τρανή απόδειξη η γκάφα του Τζέμινι που έβγαλε μέχρι και αφροαμερικάνο στρατιώτη των ςς και 5-6 μαύρους,1-2 ασιάτες, και κάμποσες γυναίκες από τους "Φάουντινγκ Φάδερς" των ΗΠΑ.Και αυτό γιατί τα δεδομένα/αλγόριθμοι των διδύμων είναι "βάλε αφροαμερικάνους, ΛΟΑΤΚΙ+,γυναίκες,όποτε σου ζητάνε να εικονογραφήσεις λευκούς στρέητ χριστιανούς". Άρα δεν μιλάμε για "νοημοσύνη", αλλά για σύνδεση δεδομένων.
Πως φτάσαμε στο χάλι του σήμερα:
Πριν 10-15χρόνια,ένας φίλος καθηγητής στο Μετσόβιο, μου είχε πεί ότι οι φοιτητές του δέν έχουν κριτική σκέψη, και ζορίζεται να ρωτήσει κάτι, πιό πολύ τους παίρνει να καταλάβουν το ερώτημα, παρά να δώσουν την απάντηση.Και ο φίλος ήταν χημικός, δεν είναι και ρητορικό το ερώτημα να θέλει σύνθεση και άποψη.
Έρευνες έχουν δείξει ότι αν κάνεις κάτι επαναλαμβανόμενα 'η μέσω αυτού γίνεται κτήμα σου και πιό εύκολο απ'ότι την 1η φορά, τότε ο εγκέφαλος επαναπαύεται και αδρανεί.Αν ανοίξεις την τηλεόραση όλα τα κανάλια είναι ίδια στα δελτία ειδήσεων.
Αν μπαίνεις σε σελίδες με συγκεκριμμένο περιεχόμενο, τότε θα σου έρχεται πρόταση για παρόμοιες ,κυρίως στα κοινωνικά δίκτυα,από τα οποία οι νεότεροι ενημερώνονται και εξ'αυτού συγκροτούν άποψη,η οποία σιγά σιγά γίνεται δόγμα.
Η γλωσσική πενία. Πριν 15 χρόνια ο -τότε- πρόεδρος ψυχιάτρων (ή παίδοψυχιάτρων) θορυβημένος από την αύξηση της δυσλεξίας στα σχολεία έκανε έρευνα και ανακάλυψε ότι το πολυτονικό τονώνει την μαθησιακή ανάπτυξη,και μάλιστα επί του πρακτέου, αφού χώρισε τάξεις στα 2,και οι "πολυτονικοί" βελτιώσαν τις επιδόσεις τους, ενώ οι μονοτονικοί έμειναν στάσιμοι. Επ'αφορμής αυτού έβγαλε 2 βιβλία τα "
ΚΑΤΑ ΜΟΝΟΤΟΝΩΝ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΟΚΤΟΝΩΝ-ΑΠΟΗΧΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΤΟΝΩΝ»
ΤΣΕΓΚΟΣ Κ. ΙΩΑΝΝΗΣ"και Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΤΟΝΩΝ-Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ «ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ» ΚΑΙ ΤΟΥ «ΜΟΝΟΤΟΝΙΚΟΥ» ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ (ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ)ΤΣΕΓΚΟΣ Κ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ Ν. ΘΑΛΗΣ, ΒΕΚΙΑΡΗ ΔΗΜΗΤΡΑ
Εκδότης: ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
Άλλες μελέτες έδειξαν την βελτίωση των επιδόσεων όχι μόνο στα μαθήματα, αλλά και στον ψυχισμό και την διάθεση των μαθητών που άρχισαν να διδάσκονται τ'αρχαία ελληνικά, και μάλιστα σε μη γάλλους μαθητές.
Άλλη μελέτη που θυμάμαι είναι η βελτίωση του ψυχισμού των παιδιών των φαβελών της βραζιλίας, όταν ήρθαν σ'επαφή διδάχθηκαν και έπαιξαν κλασσική μουσική.
Κοινό πεδίο αρχαίων ελληνικών και κλασσικής μουσικής (ε΄χω διδαχθεί και τα 2!!!) η σφιχτή δομή, οι πολλοί κανόνες και η πολυπλοκότητα, το "καύσιμο" δηλαδή των συνάψεων των νευρώνων, που γεννάει τις σκέψεις του ανθρώπου.
Αναλογιστείτε λίγο το λεξιλόγιο και την κυριαρχούσα τραπ και χαζοποπ μουσική, και δείτε το εύρος της ντεκαντάνς τόσο σε ποιότητα, όσο και σε ποσότητα.
2/2
Άλλη μελέτη στα στρατά της Νορβηγίας έδειξε ότι οι 40 και κάτω, είναι η 1η γενιά μετά από 2 αιώνες που ήταν πιό χαζή από τις προηγούμενες.
Άλλη μελέτη στη Σουηδία -την 1η στις μαθητικές επιδόσεις χώρα στον κόσμο- έδειξε ότι η αποφυγή της γραφής σε χαρτί, κάνει αδύναμους μαθητές, και την οδήγησε στο να πετάξει τα τάμπλετ, και να επαναφέρει τα τετράδια.
Επίσης , έχει παρατηρηθεί ότι από τότε που ξεκίνησε το διαδίκτυο, οι άνθρωποι διαλέγουν όλο και μικρότερης έκτασης κείμενα ή βίντεο,λόγω απόσπασης [προσοχής
Κάπου πρόσφατα, διαβασα ότι η επίπεδη οθόνη λόγω του "μπλέ φωτός" που εκπέμπει, οδηγεί σε διατάραξη του κύκλου του ύπνου.
Βάλτε τώρα στην εξίσωση και την μαγνητική ακτινοβολία από κινητά και κεραίες που "ψήνουν" τον εγκέφαλο
Και γιατί τα γράφεις όλ'αυτά ρε ξενοδόχωφ Κυριακάτικα;;;
Για να καταλήξω στο συμπέρασμα που είπα χτες στον φίλο μου:
Σταματά το σύστημα να παράγει "έξυπνους" ανθρώπους, αφού οι προηγούμενες έξυπνες γενιές έφτιαξαν μηχανήματα για τις περισσότερες δουλειές και δεν χρειάζονται άνθρωποι, οι οποίοι είναι χρήσιμοι - γιά όσο - μόνο ως καταναλωτές ή "χρήσιμοι ηλίθιοι" , ώστε ν'αποτελούν την κρίσιμοι μάζα αποδοχής αδιανόητων μέτρων.Πιό τρανό παράδειγμα , τα εμβόλια.
Υποθέτω επίσης ότι τα άλματα στην νευρολογία σ'ότι αφορά την λειτουργία του εγκεφάλου και τα συνεχή πειράματα ψυχολογίας έχουν δώσει τα όπλα που χρειάζεται η αλήτ για να κάνει τα δικά της.
Και μετά απ'όλο τον πρόλογο,να απαντήσω στον δικό σας επίλογο, την αφορμή που μου έδωσε να γράψω την παραπάνω έκθεση ιδεών για να πω κάπου τον πόνο μου, και να θέσω και κάποια ζητήματα ως αφορμή σκέψης, ή συμπλήρωμα του άρθρου σας:
Ζούμε έναν πόλεμο, όχι απλά ενάντια στην ελεύθερη σκέψη, αλλά στην ΙΔΙΑ την σκέψη.Πως το είπε ο ΚρυφαΚούλης στο Καπουτζίδη;; "Ο κίνδυνος είναι η τυραννία της πλειοψηφίας."
ΥΓ Πέρασα χτες από τα Αττικά Νέα, έχω ένα χαρμόσυνο, αναβλήθηκε το ηβέντ (ειρωνικά έγραψα έτσι την εκδήλωση) με την παρακάτω αφίσα
https://www.instagram.com/colouryouth/p/C4uagFPIsMg/
ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ
Συγγνώμη για το εύρος, είχα 3 χρόνια να σπάσω σχόλιο σε 2 μέρη λόγω όγκου, ελπίζω τουλάχιστον να τα βρείτε ενδιαφέροντα
Δημοσίευση σχολίου