ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2025

Η ΣΚΑΛΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ "ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ" (Μέρος Πρώτο)

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Η ΣΚΑΛΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ "ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ" (Μέρος Πρώτο)

Άκουγα σήμερα το πρωί το τραγούδι Stairway to Heaven και θυμήθηκα την εποχή που οι "Θεοί" είχαν κατέβει στην Γη. Σήμερα, θεωρούμε δεδομένη την πτήση στο διάστημα. Μπορούμε να διαβάσουμε σχέδια για διαστημικούς οικισμούς σε μόνιμη τροχιά χωρίς να γουρλώσουμε τα μάτια μας. Η ανάπτυξη ενός επαναχρησιμοποιήσιμου διαστημικού λεωφορείου δεν αντιμετωπίζεται με απορία, αλλά με εκτίμηση των δυνατοτήτων εξοικονόμησης κόστους. 

Όλα αυτά, φυσικά, γιατί έχουμε δει με τα μάτια μας, έντυπα και τηλεοπτικά, αστροναύτες να πετούν στο διάστημα και μη επανδρωμένα σκάφη να προσγειώνονται σε άλλους πλανήτες.Δεχόμαστε διαστημικά ταξίδια και διαπλανητικές επαφές επειδή ακούσαμε με τα αυτιά μας έναν θνητό ονόματι Neil Armstrong, διοικητή του διαστημικού σκάφους Apollo 11, να αναφέρει στο ραδιόφωνό του - για να ακούσει όλος ο κόσμος - την πρώτη προσγείωση από τον άνθρωπο σε άλλο ουράνιο σώμα, η Σελήνη: "Χιούστον! Βάση Ηρεμίας εδώ. Ο Αετός προσγειώθηκε!"

Αετός (Eagle) δεν ήταν μόνο η κωδική ονομασία για το Lunar Module, αλλά το επίθετο με το οποίο ονομαζόταν το διαστημόπλοιο Apollo 11 και το περήφανο ψευδώνυμο με το οποίο οι τρεις αστροναύτες αυτοπροσδιορίστηκαν.

Μέχρι πριν από μερικές δεκαετίες, η αντίληψη ότι ένας κοινός θνητός μπορεί να φορέσει κάποια ειδικά ρούχα, να δεθεί στο μπροστινό μέρος ενός περίεργου μακρουλού αντικειμένου και μετά να κάνει μεγέθυνση από το πρόσωπο της Γης, φαινόταν παράλογη ή χειρότερη. Πριν από έναν ή δύο αιώνες, μια τέτοια ιδέα δεν θα είχε καν προκύψει, γιατί δεν υπήρχε τίποτα στην ανθρώπινη εμπειρία ή γνώση που να πυροδοτεί τέτοιες φαντασιώσεις. 

Ωστόσο, όπως μόλις περιγράψαμε, οι Αιγύπτιοι πριν από 5.000 χρόνια μπορούσαν εύκολα να οραματιστούν όλα αυτά που συνέβαιναν στον Φαραώ τους: Ότι θα ταξίδευε σε μια τοποθεσία εκτόξευσης ανατολικά της Αιγύπτου. Θα έμπαινε σε ένα υπόγειο σύμπλεγμα τούνελ και θαλάμων. θα περνούσε με ασφάλεια από την ατομική εγκατάσταση και τον θάλαμο ακτινοβολίας της εγκατάστασης. Θα φορούσε τη στολή και τον εξοπλισμό ενός αστροναύτη, θα έμπαινε στην καμπίνα ενός ιπτάμενου αντικειμένου  και θα καθόταν δεμένος ανάμεσα σε δύο Θεούς. Και τότε, καθώς οι διπλές πόρτες θα άνοιγαν και οι ουρανοί της αυγής θα αποκαλύπτονταν, οι κινητήρες αεριωθουμένων θα αναφλέγονταν και ο Αναλήπτης θα μεταφερόταν στην Ουράνια Σκάλα με την οποία ο Φαραώ θα έφτανε στην Κατοικία των Θεών στον «Πλανήτη των Εκατομμυρίων Ετών » .

Σε ποιες τηλεοπτικές οθόνες είχαν δει οι Αιγύπτιοι να συμβαίνουν τέτοια πράγματα, που πίστευαν τόσο ακράδαντα ότι όλα αυτά ήταν πραγματικά δυνατά;;

Ελλείψει τηλεόρασης στα σπίτια τους, η μόνη εναλλακτική θα ήταν είτε να πάνε στο Διαστημικό λιμάνι και να παρακολουθήσουν τους πυραύλους να έρχονται και να φεύγουν, είτε να επισκεφτούν ένα ινστιτούτο "Smithsonian" και να δουν το σκάφος στην οθόνη, συνοδευόμενο από έναν ενημερωμένο οδηγό ή να παρακολουθούν πτήση σε προσομοιώσεις. Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι αρχαίοι Αιγύπτιοι είχαν πράγματι κάνει αυτό: είχαν δει τον τόπο εκτόξευσης, το υλικό και τους αστροναύτες με τα μάτια τους. Αλλά οι αστροναύτες δεν ήταν Γήινοι που πήγαιναν αλλού: ήταν, μάλλον, αστροναύτες από αλλού που είχαν έρθει στον Πλανήτη Γη.  

Ευτυχώς  οι αρχαίοι Αιγύπτιοι απεικόνιζαν στους τάφους τους όσα είχαν δει και βιώσει στη ζωή τους.Τα αρχιτεκτονικά λεπτομερή σχέδια των υπόγειων διαδρόμων και των θαλάμων του Ντουάτ προέρχονται από τον τάφο του Σέτι Ι. Μια ακόμη πιο εντυπωσιακή απεικόνιση έχει βρεθεί στον τάφο του Χιού, ο οποίος ήταν αντιβασιλέας στη Νουβία και στη χερσόνησο του Σινά κατά τη διάρκεια της βασιλείας του φημισμένου Φαραώ  Tut-Ankh-Amon.

Διακοσμημένος με σκηνές ανθρώπων, τόπων και αντικειμένων από τους δύο τομείς των οποίων ήταν αντιβασιλέας, ο τάφος του διατηρεί μέχρι σήμερα μια απεικόνιση με ζωηρά χρώματα ενός πυραυλοκίνητου αντικειμένου : ο άξονας του περιέχεται σε ένα υπόγειο σιλό, η πάνω σκηνή του με την εντολή. Η μονάδα βρίσκεται πάνω από το έδαφος (Εικόνα άνωθεν). Ο άξονας είναι υποδιαιρεμένος, σαν πύραυλος πολλαπλών σταδίων. Στο κάτω μέρος του, δύο άτομα προσέχουν τους σωλήνες και τους μοχλούς. υπάρχει μια σειρά κυκλικών καντράν από πάνω τους. Η αποκοπή του σιλό δείχνει ότι περιβάλλεται από σωληνοειδείς κυψέλες για ανταλλαγή θερμότητας ή κάποια άλλη λειτουργία που σχετίζεται με την ενέργεια. 

Πάνω από το έδαφος, η ημισφαιρική βάση της άνω σκηνής απεικονίζεται καθαρά στην έγχρωμη ζωγραφική ως καμένη, σαν από μια επανείσοδο στην ατμόσφαιρα της Γης. Η καμπίνα εντολών - αρκετά μεγάλη για να χωράει τρία έως τέσσερα άτομα - είναι κωνικού σχήματος και υπάρχουν κάθετες "στρογγυλές τρύπες" γύρω από το κάτω μέρος της. Η καμπίνα περιβάλλεται από θαυμαστές, σε ένα τοπίο από φοίνικες και καμηλοπαρδάλεις. 

Ο υπόγειος θάλαμος είναι διακοσμημένος με δέρματα λεοπάρδαλης, και αυτό παρέχει μια άμεση σύνδεση με ορισμένες φάσεις στο Ταξίδι του Φαραώ στην Αθανασία. Το δέρμα λεοπάρδαλης ήταν το χαρακτηριστικό ένδυμα που φορούσε συμβολικά ο ιερέας Shem καθώς εκτελούσε την τελετή του ανοίγματος του στόματος. Ήταν το χαρακτηριστικό ένδυμα που φορούσαν συμβολικά οι Θεοί που οδηγούσαν τον Φαραώ μέσω του "The Secret Path of the Hidden Place" του Duat - ένας συμβολισμός που επαναλαμβάνεται για να τονίσει τη συγγένεια μεταξύ του ταξιδιού του Φαραώ και του πυραύλου στο υπόγειο σιλό. 

Όπως διευκρινίζουν τα Κείμενα των Πυραμίδων, ο Φαραώ, στη μεταφορά του σε μια αιώνια μετά θάνατον ζωή, ξεκίνησε ένα ταξίδι που προσομοιώνει τους Θεούς. Ο Ρα και ο Σεθ, ο Όσιρις και ο Ώρος και άλλοι Θεοί είχαν ανέβει στους ουρανούς με αυτόν τον τρόπο. Αλλά, πίστευαν και οι Αιγύπτιοι, ήταν από την ίδια Ουράνια Βάρκα/όχημα που οι Μεγάλοι Θεοί είχαν κατέβει αρχικά στη Γη. Στην πόλη Αν (Ηλιόπολη), το αρχαιότερο κέντρο λατρείας της Αιγύπτου, ο Θεός Πτα έχτισε μια ειδική κατασκευή κάτι σαν ένα «Ίδρυμα Σμιθσόνιαν», αν θέλετε ,όπου μια πραγματική διαστημική κάψουλα μπορούσε να δει και να σεβαστεί ο λαός της Αιγύπτου! 

Το μυστικό αντικείμενο (the Ben-Ben/Μπεν-Μπεν) στο Χετ Μπένμπεν( ο Πύργος του Οβελίσκου), τον «Ναό του Μπένμπεν». Γνωρίζουμε από την ιερογλυφική ​​απεικόνιση του ονόματος του τόπου ότι η κατασκευή έμοιαζε με έναν τεράστιο πύργο εκτόξευσης από τον οποίο ένας μυτερός πύραυλος ήταν τοποθετημένος προς τον ουρανό . Το Μπεν-Μπεν( ήταν, σύμφωνα με τους αρχαίους Αιγύπτιους, ένα συμπαγές αντικείμενο που στην πραγματικότητα είχε έρθει στη Γη από τον Ουράνιο Δίσκο. Ήταν ο «Ουράνιος Θάλαμος» στον οποίο ο ίδιος ο μεγάλος Θεός Ρα είχε προσγειωθεί στη Γη. Η λέξη Μπεν/Ben-Ben προέρχεται από την ελληνική λέξη Βαίτυλος (bet-el) δηλαδή το σπίτι του Θεού.


 

Όπως οι τουρίστες σήμερα συρρέουν στο Ινστιτούτο Smithsonian για να δουν, να θαυμάσουν, ακόμη και να αγγίξουν τα πραγματικά οχήματα που πετάχτηκαν στο διάστημα, έτσι και οι ευσεβείς Αιγύπτιοι έκαναν προσκυνήματα στην Ηλιούπολη, για να σεβαστούν και να προσευχηθούν στο Μπεν-Μπεν - πιθανώς με θρησκευτική ζέση παρόμοιο με αυτό. των πιστών μουσουλμάνων που κάνουν προσκυνήματα στη Μέκκα, εκεί για να προσευχηθούν στην Κάαμπα μια μαύρη πέτρα που πιστεύεται ότι είναι ένα αντίγραφο του «Ουράνιου Θαλάμου» του Θεού.

Στο ιερό υπήρχε μια βρύση ή πηγάδι, τα νερά της οποίας είχαν αποκτήση φήμη για τις θεραπευτικές τους δυνάμεις, ιδιαίτερα σε θέματα στειρότητας και γονιμότητας. Ο όρος Ben και η ιερογλυφική ​​απεικόνισή του Δ εν καιρώ απέκτησαν πράγματι τις έννοιες αρρενωπότητα και αναπαραγωγή. και θα μπορούσε κάλλιστα να ήταν η πηγή της έννοιας "αρσενικός απόγονος" που έχει ο Ben στα εβραϊκά 

Το ιερό απέκτησε επίσης τις ιδιότητες της αναζωογόνησης· αυτό με τη σειρά του έδωσε αφορμή για τον θρύλο του πουλιού Ben, που οι Έλληνες  το ονομάζουμε  Φοίνικα, και όπως έλεγαν αυτοί οι θρύλοι, ο αετός/Φοίνικας ήταν εν μέρει κόκκινος και εν μέρει χρυσός* για 500 χρόνια, και όταν επρόκειτο να πεθάνει, πήγαινε στην Ηλιούπολη και εκεί με  κάποιο τρόπο αναγεννιόταν  ξανά από τις στάχτες του εαυτού του (ή του πατέρα του). 

Η Ηλιούπολη και τα ιαματικά της νερά παρέμειναν σεβαστά μέχρι τους πρώτους χριστιανικούς χρόνους. Οι τοπικές παραδόσεις υποστηρίζουν ότι όταν ο Ιωσήφ και η Μαρία δραπέτευσαν στην Αίγυπτο με το παιδί Ιησού, ξεκουράστηκαν δίπλα στο πηγάδι του Ιερού. Αλλά και έμειναν στο ιερό που υπήρχε εκεί.Το ιερό στην Ηλιούπολη, λένε οι αιγυπτιακές ιστορίες, καταστράφηκε πολλές φορές από εχθρικούς εισβολείς. Δεν έχει απομείνει τίποτα από αυτό στις μέρες μας. Αλλά απεικονιζόταν στα αιγυπτιακά μνημεία ως ένας κωνικός θάλαμος (φωτο άνωθεν) μέσα στον οποίο μπορούσε να δει κάποιος τον Θεό. Τώρα αν σας πω ότι ο Ιησούς μεγάλωσε μέσα στο Ιερό αυτό με τον κωνικό θάλαμο θα με πιστεύατε;;

Στην πραγματικότητα, οι αρχαιολόγοι βρήκαν μια πέτρινη κλίμακα-μοντέλο του Ben-Ben. δείχνει έναν Θεό στην ανοιχτή του πόρτα σε μια χειρονομία καλωσορίσματος . 

* Ο Ήλιος στα πρώτα του Συμπαντικά χρόνια  έχει χρυσό χρώμα, και όταν "γεράσει" και πλέον ξεκινά η πορεία προς τον "θάνατο" του παίρνει ένα κόκκινο χρώμα. Η γέννηση και ο θάνατος ενός Ήλιου δεν απολύτως καμία σχέση με τον γήινο χρόνο. Και στην πραγματικότητα ένας Ήλιος πάντα αναγεννάτε από τις "στάχτες" του. 

Συνεχίζεται. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: