ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :
ΓΙΑΤΙ Ο MUSK ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΤΙΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΤΩΝ ΗΠΑ
Είναι πολύ γνωστή στην βιβλιογραφία η περίεργη συμπεριφορά ενός φυσικού ισοτόπου του λιθιου, το Li8, που με συμπεριφορά εκτός των γνωστών νόμων της φυσικής, είναι το κύριο ύποπτο και για μια σειρά ανεξήγητων εκρήξεων μπαταριών λιθιου αεροσκαφών της Boing, που επαναλαμβάνονται από το 2009, ή για τις συχνές αυτοαναφλέξεις αυτοκινήτων της Tesla.
Όταν το εν λόγω ισότοπο βρεθεί κάτω από ορισμένες συνθήκες, προκαλεί εκρήξεις όπως αυτές που σημειώνονται στους αυτοκινητοδρόμους των ΗΠΑ, και που μάλλον προκαλούνται από τον ίδιο μηχανισμό που προκάλεσε και τις εκρήξεις στους ασυρμάτους και στα pagers της Χεζμπολάχ το περασμένο καλοκαίρι!
Η ανεύθυνη συμπεριφορά των αυτοκινητοβιομηχανιών να αμολάνε στους δρόμους κινητές βόμβες, είναι το καλά κρυμμένο μυστικό της επιτυχίας του Mr Tesla και των λοιπών συναδέλφων του. Και αντί να συνεργαστεί ο Musk με τις αρχές για να αυξήσει την ασφάλεια των προϊόντων του (πχ χρηματοδοτώντας την έρευνα για την εξήγηση του φαινομένου ή με μέτρα παθητικής ασφαλείας σε κάθε αυτοκίνητο -ας ρωτήσουν την Μοσαντ πως το "έκανε"), βάλθηκε να καταργήσει τις Ομοσπονδιακές υπηρεσίες ασφαλείας οδικών μεταφορών των ΗΠΑ, μαζί με όλες τις αντίστοιχες αρχές αδειοδότησης βιομηχανικών εγκαταστάσεων, προϊόντων και των μεταφορών τους, με πρόσχημα την μείωση του κρατικού χρέους των ΗΠΑ και της υπεράσπισης της ...επιχειρηματικότητας (του).
Όχι, ακόμα δεν τον έχουν πάρει με τις πέτρες αυτόν και τον πολιτικό προστάτη του.
Αφήνουν εκείνη την ανύπαρκτη χείρα ρύθμισης των "ελεύθερων" αγοριών για να λυσει το πρόβλημα, λέει.
Τεκμηρίωση για πιο διαβαστερούς/ες ΕΔΩ.
Conflicts of interests;; ΤΙ είναι αυτό;; ΕΔΩ.
Η
μέθοδος διαχωρισμού του Li8 από τα μεταλλεύματα για να λυθεί το
πρόβλημα είναι μεν τεχνικά εφικτή αλλά οικονομικά ασύμφορη, αφού θα
τριπλασιάσει το ήδη ψηλό κόστος κτήσης και συντήρησης των ηλεκτρικών
τουτού που θα "σώσουν", λέει, τον πλανήτη.
Σχετικό και ΕΔΩ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου