ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ : Καρκίνος πατόκορφος σε Μητσοτάκη και Δένδια.Δηλαδή η THALES λέει ότι υπάρχει ρίσκο που δεν μπορεί να προσδιοριστεί, η TKMS λέει τα ίδια, αλλά κάποιοι επιμένουν να έχουμε δεύτερη φορά P3... (που και εκεί η Lockheed είχε προειδοποιήσει). Ο χρόνος του ΕΜΖ τέλειωσε. Συντήρηση και απόδοση ευθυνών σε όσους τον άφησαν να περάσει. Οι απέναντι ναυπηγούν ταυτόχρονα φρεγάτες, κορβέτες, opv, τορπιλάκατους, υποβρύχια, ελικοπτεροφόρα, πλοία γενικής υποστήριξης, μέχρι και αεροπλανοφόρο ενώ θα φτιάξουν διοίκηση μη επανδρωμένων σκαφών. Εδώ 10 χρόνια δεν μπορούμε να αναβαθμίσουμε 4 φρεγάτες και πανηγυρίζουμε την αγορά 4 περιπολικών 35-40 ετών.
Κλαυσίγελος. Δηλαδή για γέλια και για κλάματα μαζί. Αυτή είναι η πλέον ορθή φράση προκειμένου να περιγράψει τα νέα επεισόδια που εξελίσσονται στον εκσυγχρονισμό των φρεγατών ΜΕΚΟ του Πολεμικού Ναυτικού. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Thales Netherlands δεν φέρεται να αναλαμβάνει την υλοποίηση του προγράμματος εκσυγχρονισμού δίχως τη συνεργασία των Γερμανών της TKMS και προτείνει να παραδώσει στο Πολεμικό Ναυτικό τα νέα συστήματα (ηλεκτρονικά, αισθητήρες, σύστημα μάχης) και ακολούθως το Πολεμικό Ναυτικό να τα τοποθετήσει και να τα ενσωματώσει με τη συνεργασία κάποιας ιδιωτικής εταιρείας ή κάποιου ναυπηγείου.
Παραμένει αβέβαιο το που θα γίνει το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού δηλαδή που θα γίνουν οι εργασίες εκσυγχρονισμού ενώ η επικρατέστερη επιλογή προβάλει ο Ναύσταθμος Σαλαμίνας. Με λίγα λόγια η Thales θα παραδώσει σε «κούτες» τα νέα συστήματα και θα πρέπει το ΠΝ να τα ενσωματώσει και να τα ολοκληρώσει στο τακτικό σύστημα ενδεχομένως με τη συνεργασία κάποιας ελληνικής εταιρείας. Οι Γερμανοί της TKMS έχουν αποκλειστεί και πλέον τα τελευταία νεότερα είναι πως το ΠΝ θα είναι ο κύριος υπεύθυνος για την εκτέλεση των εργασιών εκσυγχρονισμού και συνολικά την υλοποίηση του προγράμματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου