ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2023

Καφεδάκι δίπλα στην θάλασσα η θετική σκέψη της ημέρας.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Με καλεί ο Φώντας στο τηλέφωνο χθές. Έχω ήδη τσακωθεί με δυο - τρεις παπάρες αλλά δεν έχω φάει τα μουστάκια μου ένεκα της ασύρματης τηλεπικοινωνίας.
 
- Πες μου του λέω μια θετική σκέψη
- Φραπε με γάλα στον ήλιο ... μου απαντά
- Αυτή μάλιστα είναι μια θετική σκέψη. Σε 10 έλα να με πάρεις..και πάμε να πιούμε τον φραπέ μας δίπλα στην θάλασσα.

Την καλημέρα μου μόνο σε όσους κάνουν θετικές σκέψεις σήμερα.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα , έτσι πρέπει γιατί η μαυρίλα έχει πλημμυρίσει παντού . Βρε δεν ρίχνετε και μια βουτιά μια που θα πάτε ευκαιρία είναι, αύριο θα πάω και εγώ για μια γρήγορη βουτιά , τις κυριακάτικες βουτιές τις διατηρώ μέχρι να αρχίσουμε τις ελιές . Και πάρτε και ένα φρέντο σκέτο και για εμένα (τριπλή δόση παρακαλώ ) . Καλημέρα σε όλους και υπομονή με τους τρελούς και όχι μόνο .............:)

kakos04

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Καλημέρα φίλε Κακέ...καλή η ιδέα σου , αλλά αύριο όλη μέρα θα είμαι με τους Λύκους στο βουνό. Θάλασσα δεν προβλέπεται. Εμείς να τον πάρουμε τον φρέντο τριπλό για σένα...αλλά σκέτο θα είναι σκέτο δηλητήριο μωρέ φίλε δεν θα πίνεται...εγώ θέλω τριπλή δόση ζάχαρης στον καφέ μου για να τον απολαύσω.!!!

Τον θέλω βαρύ γλυκό σαν και μένα...χα χα χα χα