Γράφει ο Μαύρος Αετός :
Η λειτουργία του ζωοδότη ήλιου μας, επηρεάζει τα μέγιστα το μαγνητικό πεδίο του πλανήτη, και κατά επέκταση το μαγνητικό πεδίο του εγκεφάλου μας, ακόμα και την μαγνητική εγγραφή των κυττάρων μας. Σίγουρα το νευροφυτικό μέρος του σώματος μας (τμήμα του παλαιοεγκέφαλου, η της φυτοψυχής και των κέντρων της ζωής – Fleur de Lys – Ηούς, όπως της αναπνοής, κυκλοφορίας του αίματος, της θερμορύθμισης και κατά συνέπεια του κιρκαδικού ρυθμού), αλλά και του ανοσοποιητικού συστήματος, η ακόμα την αντίληψη η και την διάθλαση για την φωτονική μετρική του παρόντα γήινου χώρου – χρόνου, της στιγμής που περνάει και χάνεται, το συνειδητό μέρος (νοοψυχή), η επίφυση, η καρδιά κ.λ.π. δέχονται ισχυρές δυνάμεις και δεν μένουν αμέτοχα σε αυτά τα νέα δεδομένα, ενεργοποιούμενος έτσι ο μυθολογικός θυμός, ο τρομερός δαίμονας που ψαλιδίζει τους κβαντικούς δεσμούς απελευθερώνοντας σκλαβωμένες μορφές…. μέρος του ασυνειδήτου και της θυμοψυχής, λικνίζοντας και ξεχωρίζοντας έτσι τους Αιγοβοσκούς (Έλληνες) με κατσούνες (το άδυτο των άδυτων εντός του εγκεφάλου μας). Όπως από τόπο σε τόπο ποικίλη η μαγνητική ισχύς της Γαίας – Αίγας, έτσι ακριβώς με αυτή την τοπολογική τάξη, ποικίλει η μαγνητική ισχύς από άνθρωπο σε άνθρωπο. Σε εμάς εδώ στην Ελλάδα περνάει ένα μεγάλο «ρεύμα» γήινου μαγνητικού τούνελ.. αυτό είναι γνωστό.
Στα λατινικά capricorn, σημαίνει το κέρατο της κατσίκας …Το κέρατο της επουράνιας κατσίκας αγγίζει τον ήλιο… (Δάντης Θεία Κωμωδία).
….Άρτεμις αγρώσσουσα καρήατα συνεχές αιγών Κυνθιάδων φορέεσκεν, ο δ᾽ έπλεκε βωμόν Απόλλων, δείματο μεν κεράεσσιν εδέθλια, πήξε δε βωμόν εκ κεράων, κεραούς δε πέριξ υπεβάλλετο τοίχους. ωδ᾽ έμαθεν τα πρώτα θεμείλια Φοίβος εγείρειν…. (βλ. και Καλλίμαχος Ύμνον εις Απόλλωνα 60 – 64).
Σήμερα είναι γενικά παραδεκτό ότι ο Ήλιος, ανεξάρτητα από την δράση του στον φυσικό τομέα, επιδρά σημαντικά και στον ψυχισμό του ανθρώπου. Η δράση αυτή παρατηρείται ιδιαίτερα όταν εμφανίζονται οι κηλίδες του Ήλιου που προκαλούν όχι μόνον μαγνητικές θύελλες, αλλά δημιουργούν συχνά και μεγάλα κοινωνικά προβλήματα ακόμη και πολέμους. Η θετική επιστήμη, μέχρι τα πολύ τελευταία χρόνια, δεν έχει κατορθώσει να παρατηρήσει τον Ήλιο, παρά μόνο μέσα από τον Τριτόκοσμο και τον Μεσόκοσμο.
Στην κέλτικη γλώσσα Ar – Goat σημαίνει το τόξο, η κέρατο του τράγου – κατσίκας, έχοντας άμεση σχέση με την Αργώ (Arg). Το Άρμα (A u R i G a e) και η Αργώ έχουν κοινή ρίζα. Οι πρόγονοι μας θεωρούσαν ποιο εύχρηστη την λέξη άρμα για να περιγράψουν τα ηλιακά σκάφη, έτσι το άλλοτε Άρμα, η μετέπειτα Αργώ αποκαθιστά την επικοινωνία με την Γαία – Αίγα. Αυτό το Γάμμα είναι παράξενο Γράμμα… πέραν της εμφανής αριθμητικής σειράς στο αλφάβητο, από την μια ως μικρό (γ), συμβολίζει την κεφαλή της Αίγας, ενώ ως κεφαλαίο (Γ), δημιουργεί από το πουθενά τρία σημεία… ένα ορθογώνιο τρίγωνο…
Η Γαία – Αίγα με την κόρη της Θέμις, ήτο η πρώτη θηλυκή αρχή όπου κατείχε εξ αρχής το μαντείο των Δελφών. Το άστρο του τόξου, δηλαδή ο Σείριος, κλείνει μέσα του το σπέρμα των όντων. Όπως η λειτουργία του ήλιου μας διαθέτει λευκές (άρρενες) και μαύρες (θήλαιες) οπές, έτσι και ο Σείριος κατά την περιοδική λειτουργία του εκφράζεται άλλοτε ως μήτρα και ενίοτε ως φαλλός αυτού του κόσμου.
*Δείξε μου την Δακτυλοπόα σου (Πο Τόλο), να σου πω αν έχεις εκ φύσεως και κατά ηλιακή αναλογία, ηγετικήν ωλενίνην αίγα.
Στον άνθρωπο κάποια δισεκατομμύρια φωτονικών αμυντικών ενδονευρώνων, συνδέουν μεταξύ τους μερικά εκατομμύρια πολιτικά επιθετικούς κινητήριους νευρώνες, που αυτοί με την σειρά τους ενεργοποιούν μερικές χιλιάδες οπλικούς μυς, διαμέσου περίπου μερικών εκατομμύριων αποχαυνωμένων και ασύντακτων λαϊκών αισθητηρίων κυττάρων που βρίσκονται διάσπαρτα ως υποδοχείς σε διάφορες περιοχές της πολιτείας ενός σώματος.
Ανάμεσα στους κινητήριους και τους αισθητήριους νευρώνες παρεμβάλλεται ο εγκέφαλος, ένα είδος γιγάντιας συσσωμάτωσης αμυντικών ενδονευρώνων που τους αλληλοσυνδέει σχέση γνωμικών (γεωμετρική ορολογία που φέρει μουσικούς ρυθμούς) κλειδιών. Παρουσιάζοντας έτσι στην ιατρική επιστήμη, την διαφορά μεταξύ του Έλληνος και ενός βαρβάρου, καθ’ ότι ο Έλληνας είναι πολιτισμένος(γνωμικών κλειδιών). Αυτός… ο εγκέφαλος με την σειρά του λειτουργεί με μαθηματικές (μαθηματική ορολογία) μονάδες, δεκάδες, εκατοντάδες, και χιλιάδες, σύμφωνα με μια διαρκώς μεταβαλλόμενη δυναμική του βιοηλεκτρικού συστήματος, (η μεταβαλλόμενη δυναμική δεν εκτρέπεται από τα όρια του ρυθμού), που προδίδει έτσι στον εσωτερικό μας μικρόκοσμο ένα ειδικό μαθηματικό επιθετικό η αμυντικό πρόσημο, ζωικού μαγνητισμού. Όπου μυθολογικά αυτό το προσωπικό πρόσημο καλείται ως το αίνιγμα της Σφιγγός. Η συνεργασία για αυτό, της θυμοψυχής και της φυτοψυχής είναι εμφανή. Η μυθολογική Ωλένη, η άλλως Αμάλθεια (τροφός του Διός), είναι στην ιατρική μέλος οστούν του βραχίονα, που αυτός με την σειρά του αποτελεί ένα πολύπλοκο αισθησιοκινητήριο όργανο νευρώνων όπου μετέχει στην γλώσσα του σώματος, κυρίως δια της αφής.
Η λέξει αφή, έχει διπλή έννοια….
Η βασική έννοια της αφής παρουσιάζεται ως μια από τις πέντε αισθήσεις, έχει ως έδρα τον πρόσθιο εγκέφαλο, εκεί βρίσκεται με την σειρά της η θυμοψυχή… και τα κέντρα των συγκινήσεων. Πριν χάσουμε (από την πράξει του… Οδυσσέα να εκβάλλει τον τρίτο οφθαλμό από τον Πολύφημο) τον τρίτο οφθαλμό και την εν – όραση, δεν είχαμε αναπτύξει στον σημερινό βαθμό την αφή που έχει ως βασικό αισθητήριο όργανο το δέρμα, όπου αυτό με την σειρά του «αντιλαμβάνεται» τις αισθήσεις όπως της θερμότητος, του ψύχους, της πιέσεως, του πόνου κ.λ.π. διότι αυτές οι συγκινήσεις γίνονταν αντιληπτές από τον οφθαλμό του πνεύματος και αυτού με την φυσική τάξει, μετά της ψυχής οφθαλμού.
….και τοτ᾽ εγώ τον μοχλόν υπό σποδού ήλασα πολλής, είος θερμαίνοιτο• έπεσσι δε πάντας εταίρους θάρσυνον, μη τις μοι υποδδείσας αναδύη. αλλ᾽ ότε δη ταχ᾽ ο μοχλός ελάϊνος εν πυρί μέλλεν άψασθαι, χλωρός περ εών, διεφαίνετο δ᾽ αινώς, και τοτ᾽ εγών άσσον φέρον εκ πυρός, αμφί δ᾽ εταίροι ίσταντ᾽• αυτάρ θάρσος ενέπνευσεν μέγα δαίμων. οι μεν μοχλόν ελόντες ελάϊνον, οξύν επ᾽ άκρω, οφθαλμώ ενέρεισαν• εγώ δ᾽ εφύπερθεν ερεισθείς δίνεον, ως ότε τις τρυπά δόρυ νήϊον ανήρ τρυπάνω, οι δε τ᾽ ένερθεν υποσσείουσιν ιμάντι αψάμενοι εκάτερθε, το δε τρέχει εμμενές αιεί• ως του εν οφθαλμώ πυριήκεα μοχλόν ελόντες δινέομεν, τον δ᾽ αίμα περίρρεε θερμόν εόντα…. (βλ. και Ομήρου Οδύσσεια Ι.375 – 388).
Η φράση: ο μοχλός ελάϊνος εν πυρί μέλλεν άψασθαι, είναι απίστευτα σημαντική τόσο για τον άνθρωπο όσο και για τον Έλληνα. Διότι σηματοδότη το εκ πυρωμένο έλαιον του αίματος (θερμορύθμιση) και τα Ηλιακά δικαιώματα αυτού, στο γαλαξιακό γίγνεσθαι λόγο γονιδιόματος, την φώτιση του όφεως της φυτοψυχής και τα κέντρα της Ζωής (όχι την ίδια την Ζωή). Θα πρέπει να τονιστεί ότι ο Κρης το γένος Οδυσσέας είχε ως προστάτιδα την θεά Αθηνά.
Η έτεροι έννοια της λέξεως «αφή», προδίδει την…. αφή φωτός! Διά της ωλενίνης αίγας, εκ του άπτω, ανάπτω, συνάπτω (ενώνω, η γεφυρώνω), βάζω φωτιά, εκ πυρώνω τι, κ.λ.π. τα κέντρα της φυτοψυχής (έσχατος εγκέφαλος) με τα κέντρα της θυμοψυχής (μέσος εγκέφαλος).
Το πόσο σημαντική είναι η… αφή, ειδικά στο νευρολογικό μέρος που αναφέρουμε, μας το λέγουν αναλυτικότερα ο Πλάτωνας, ο Αριστοτέλης, ο Πλούταρχος, και ο Θεόφραστος όταν σε συγκεκριμένα έργα τους αναφέρουν ότι:
….Η αίσθηση της αφής είναι, πολύ ακριβέστερη στον άνθρωπο από ότι στα άλλα ζώα και η γεύση έρχεται δεύτερη· ως προς τις άλλες αισθήσεις υστερεί από πολλά ζώα…
…και κατά τον ίδιο τρόπο και η αφή για το πάχος η την λεπτότητα, την μαλακότητα και την σκληρότητα; Και οι άλλες αισθήσεις δεν φανερώνουν άραγε ανεπαρκώς τα αντίστοιχα; Η καθεμιά από αυτές ενεργεί κατ΄ αυτό τον τρόπο· πρώτα και κύρια η αίσθηση που έχει ταχθεί για την αντίληψη του σκληρού έχει ταχθεί αναγκαστικά για την αντίληψη του μαλακού και στέλνει τα μηνύματα στην ψυχή, πως το ίδιο πράγμα το αισθάνεται και σκληρό και μαλακό;…
….όπως έχουν όμως τώρα τα πράγματα, για το σκληρό και το μαλακό, για το βαρύ και το ελαφρό δημιουργεί κάποια ουσία – πράγματα που εξίσου θα μπορούσε να θεωρηθεί ότι ορίζονται σε σχέση προς εμάς -, ενώ για το θερμό, το ψυχρό και τα υπόλοιπα για κανένα…
…Ότι η ρητορική, όπως διδάσκει ο Πλάτων, η διαμορφώτρια της ψυχής, και ότι το μέγιστων έργων αυτής είναι η περί τα ήθη και τα πάθη μέθοδος, ως αν ήσαν τόνοι της ψυχής και φθόγγοι, τους οποίους πρέπει να θίγη κανείς και κρούει με πολύ μεγάλην επιτηδειότητα. Αίτια δε της επιτυχίας του δε ήτο απλώς η δύναμις του λόγου του αλλά, καθώς λέγει ο Θουκυδίδης, και η υπόληψις του βίου του και η εμπιστοσύνη, την οποίαν ενέπνεεν ο ανήρ δια την περιφανή του αφιλοκέρδειαν και διότι ήτο ανώτερος δωροδοκίας….
….η ζωική διαδικασία είναι γνωστική διαδικασία (η ζωή είναι αποτελεσματική δράση μέσα στο πεδίο ύπαρξης του έμβιου όντος). Καταρχάς, αυτό επαρκεί για να εξηγήσει τη συμμετοχή του νευρικού συστήματος σε όλες γενικά τις διαστάσεις του γνωστικού φαινομένου. Εάν, όμως, θέλουμε να κατανοήσουμε τη συμμετοχή του νευρικού συστήματος σε κάθε συγκεκριμένη μορφή της ανθρώπινης γνώσης, πρέπει, βέβαια, να περιγράψουμε κάθε εξειδικευμένη και συγκεκριμένη διεργασία που επιτελείται κατά τη διάρκεια της γένεσης κάθε ανθρώπινης συμπεριφοράς μέσα στα διαφορετικά πεδία της δομικής της σύζευξης….
Η επερχόμενη μάλλον ολική διασάλευση φωτός και σκότους, θα επιδράσει συντριπτικά και σε αυτό το μέρος…
Ο μαθηματικός τύπος αυτού που έχει μοχλό ελάϊος, δηλαδή ειδικού τύπου εύκρατη θερμοδυναμική κράση – βράση, η θερμορύθμιση σώματος (ελαιοπαραγωγά Ηλιακά δικαιώματα κατά Κυράγγελο Π.), η διαφορετικά ωλενίνην αίγα, δηλαδή ορισμένου είδους κατά ηλιακή αναλογία, ζωικού τύπου μαγνητισμό, είναι ο 0,5236 (λάθος; Δεν νομίζω!), εκφράζοντας έτσι την σχέση του μήκους της περιφέρειας ως προς το διπλάσιο της ακτίνας, στα άγια των αγίων του Νου και του Ναού.
Αυτός όπου έχει ωλενίνην αίγα, προορίζεται εκ των θεών να πορευτεί στα άδυτα του Ναού του Βασιλιά, και κατά συνέπεια – συνέχεια της αυτής πορείας του, στα Ηλύσια Πεδία, είναι αυτός όπου θα γνωρίζει, αυτός όπου στα άγια των αγίων, θα την έχει ακούσει… (κατά τον Πασσά Ι. σε Χαμηλούς ήχους)… και θα την έχει δει σε Υψηλή χάρη. Το Χειμερινό Τρίγωνο με τους Σείριο – Μπετελγκέζ – Πρόκυων, μεσουρανεί στον ουράνιο στερέωμα… ακολουθεί ο πλανήτης Άρης, όπου μαζί με τους άλλους τρεις Ήλιους, σχηματίζουν το Ουράνιο Διαμάντι – κρυσταλλικός άνθρακας.
Δια της «ακτίνας» σηματοδοτείται στο οπλικό πεδίο το Δόρυ, η το Ξίφος και κατ’ επέκταση η δόξα των Ελλήνων στα πεδία μαχών του Άδου, δηλαδή και του γαλαξία μας. Προφανώς δια της εκάστου προσωπικής ταχύτητας αφής δια των χειρών και βαδίσματος με τους πόδες… σηματοδοτούνται τα μυστήρια του φωτός, και οι ηγετικές, οι ηρωικές μορφές, στις κατά τόπους μυθολογίες των πολιτισμών…. Ω! Ναι! και εκτός του πλανήτου Αίγα.
Ο αριθμός 0,5236 κατά βάση και ουσία σε ανθρώπινο επίπεδο ναού, αναφέρεται σε νευρονικές αντανακλαστικές χωροχρονικές καθ’ ύψος (Ζ) και μήκος (Ν) πληρωτικές κινήσεις της φυτοψυχής, που αποτελούν μέρος της φυσιολογίας και του κλάδου της κινησιολογίας, ώστε: …ψυκτήρια δένδρεα φίλαισιν ωλέναισι λέξεται…
Η λειτουργία του ζωοδότη ήλιου μας, επηρεάζει τα μέγιστα το μαγνητικό πεδίο του πλανήτη, και κατά επέκταση το μαγνητικό πεδίο του εγκεφάλου μας, ακόμα και την μαγνητική εγγραφή των κυττάρων μας. Σίγουρα το νευροφυτικό μέρος του σώματος μας (τμήμα του παλαιοεγκέφαλου, η της φυτοψυχής και των κέντρων της ζωής – Fleur de Lys – Ηούς, όπως της αναπνοής, κυκλοφορίας του αίματος, της θερμορύθμισης και κατά συνέπεια του κιρκαδικού ρυθμού), αλλά και του ανοσοποιητικού συστήματος, η ακόμα την αντίληψη η και την διάθλαση για την φωτονική μετρική του παρόντα γήινου χώρου – χρόνου, της στιγμής που περνάει και χάνεται, το συνειδητό μέρος (νοοψυχή), η επίφυση, η καρδιά κ.λ.π. δέχονται ισχυρές δυνάμεις και δεν μένουν αμέτοχα σε αυτά τα νέα δεδομένα, ενεργοποιούμενος έτσι ο μυθολογικός θυμός, ο τρομερός δαίμονας που ψαλιδίζει τους κβαντικούς δεσμούς απελευθερώνοντας σκλαβωμένες μορφές…. μέρος του ασυνειδήτου και της θυμοψυχής, λικνίζοντας και ξεχωρίζοντας έτσι τους Αιγοβοσκούς (Έλληνες) με κατσούνες (το άδυτο των άδυτων εντός του εγκεφάλου μας). Όπως από τόπο σε τόπο ποικίλη η μαγνητική ισχύς της Γαίας – Αίγας, έτσι ακριβώς με αυτή την τοπολογική τάξη, ποικίλει η μαγνητική ισχύς από άνθρωπο σε άνθρωπο. Σε εμάς εδώ στην Ελλάδα περνάει ένα μεγάλο «ρεύμα» γήινου μαγνητικού τούνελ.. αυτό είναι γνωστό.
Στα λατινικά capricorn, σημαίνει το κέρατο της κατσίκας …Το κέρατο της επουράνιας κατσίκας αγγίζει τον ήλιο… (Δάντης Θεία Κωμωδία).
….Άρτεμις αγρώσσουσα καρήατα συνεχές αιγών Κυνθιάδων φορέεσκεν, ο δ᾽ έπλεκε βωμόν Απόλλων, δείματο μεν κεράεσσιν εδέθλια, πήξε δε βωμόν εκ κεράων, κεραούς δε πέριξ υπεβάλλετο τοίχους. ωδ᾽ έμαθεν τα πρώτα θεμείλια Φοίβος εγείρειν…. (βλ. και Καλλίμαχος Ύμνον εις Απόλλωνα 60 – 64).
Σήμερα είναι γενικά παραδεκτό ότι ο Ήλιος, ανεξάρτητα από την δράση του στον φυσικό τομέα, επιδρά σημαντικά και στον ψυχισμό του ανθρώπου. Η δράση αυτή παρατηρείται ιδιαίτερα όταν εμφανίζονται οι κηλίδες του Ήλιου που προκαλούν όχι μόνον μαγνητικές θύελλες, αλλά δημιουργούν συχνά και μεγάλα κοινωνικά προβλήματα ακόμη και πολέμους. Η θετική επιστήμη, μέχρι τα πολύ τελευταία χρόνια, δεν έχει κατορθώσει να παρατηρήσει τον Ήλιο, παρά μόνο μέσα από τον Τριτόκοσμο και τον Μεσόκοσμο.
Στην κέλτικη γλώσσα Ar – Goat σημαίνει το τόξο, η κέρατο του τράγου – κατσίκας, έχοντας άμεση σχέση με την Αργώ (Arg). Το Άρμα (A u R i G a e) και η Αργώ έχουν κοινή ρίζα. Οι πρόγονοι μας θεωρούσαν ποιο εύχρηστη την λέξη άρμα για να περιγράψουν τα ηλιακά σκάφη, έτσι το άλλοτε Άρμα, η μετέπειτα Αργώ αποκαθιστά την επικοινωνία με την Γαία – Αίγα. Αυτό το Γάμμα είναι παράξενο Γράμμα… πέραν της εμφανής αριθμητικής σειράς στο αλφάβητο, από την μια ως μικρό (γ), συμβολίζει την κεφαλή της Αίγας, ενώ ως κεφαλαίο (Γ), δημιουργεί από το πουθενά τρία σημεία… ένα ορθογώνιο τρίγωνο…
Η Γαία – Αίγα με την κόρη της Θέμις, ήτο η πρώτη θηλυκή αρχή όπου κατείχε εξ αρχής το μαντείο των Δελφών. Το άστρο του τόξου, δηλαδή ο Σείριος, κλείνει μέσα του το σπέρμα των όντων. Όπως η λειτουργία του ήλιου μας διαθέτει λευκές (άρρενες) και μαύρες (θήλαιες) οπές, έτσι και ο Σείριος κατά την περιοδική λειτουργία του εκφράζεται άλλοτε ως μήτρα και ενίοτε ως φαλλός αυτού του κόσμου.
*Δείξε μου την Δακτυλοπόα σου (Πο Τόλο), να σου πω αν έχεις εκ φύσεως και κατά ηλιακή αναλογία, ηγετικήν ωλενίνην αίγα.
Στον άνθρωπο κάποια δισεκατομμύρια φωτονικών αμυντικών ενδονευρώνων, συνδέουν μεταξύ τους μερικά εκατομμύρια πολιτικά επιθετικούς κινητήριους νευρώνες, που αυτοί με την σειρά τους ενεργοποιούν μερικές χιλιάδες οπλικούς μυς, διαμέσου περίπου μερικών εκατομμύριων αποχαυνωμένων και ασύντακτων λαϊκών αισθητηρίων κυττάρων που βρίσκονται διάσπαρτα ως υποδοχείς σε διάφορες περιοχές της πολιτείας ενός σώματος.
Ανάμεσα στους κινητήριους και τους αισθητήριους νευρώνες παρεμβάλλεται ο εγκέφαλος, ένα είδος γιγάντιας συσσωμάτωσης αμυντικών ενδονευρώνων που τους αλληλοσυνδέει σχέση γνωμικών (γεωμετρική ορολογία που φέρει μουσικούς ρυθμούς) κλειδιών. Παρουσιάζοντας έτσι στην ιατρική επιστήμη, την διαφορά μεταξύ του Έλληνος και ενός βαρβάρου, καθ’ ότι ο Έλληνας είναι πολιτισμένος(γνωμικών κλειδιών). Αυτός… ο εγκέφαλος με την σειρά του λειτουργεί με μαθηματικές (μαθηματική ορολογία) μονάδες, δεκάδες, εκατοντάδες, και χιλιάδες, σύμφωνα με μια διαρκώς μεταβαλλόμενη δυναμική του βιοηλεκτρικού συστήματος, (η μεταβαλλόμενη δυναμική δεν εκτρέπεται από τα όρια του ρυθμού), που προδίδει έτσι στον εσωτερικό μας μικρόκοσμο ένα ειδικό μαθηματικό επιθετικό η αμυντικό πρόσημο, ζωικού μαγνητισμού. Όπου μυθολογικά αυτό το προσωπικό πρόσημο καλείται ως το αίνιγμα της Σφιγγός. Η συνεργασία για αυτό, της θυμοψυχής και της φυτοψυχής είναι εμφανή. Η μυθολογική Ωλένη, η άλλως Αμάλθεια (τροφός του Διός), είναι στην ιατρική μέλος οστούν του βραχίονα, που αυτός με την σειρά του αποτελεί ένα πολύπλοκο αισθησιοκινητήριο όργανο νευρώνων όπου μετέχει στην γλώσσα του σώματος, κυρίως δια της αφής.
Η λέξει αφή, έχει διπλή έννοια….
Η βασική έννοια της αφής παρουσιάζεται ως μια από τις πέντε αισθήσεις, έχει ως έδρα τον πρόσθιο εγκέφαλο, εκεί βρίσκεται με την σειρά της η θυμοψυχή… και τα κέντρα των συγκινήσεων. Πριν χάσουμε (από την πράξει του… Οδυσσέα να εκβάλλει τον τρίτο οφθαλμό από τον Πολύφημο) τον τρίτο οφθαλμό και την εν – όραση, δεν είχαμε αναπτύξει στον σημερινό βαθμό την αφή που έχει ως βασικό αισθητήριο όργανο το δέρμα, όπου αυτό με την σειρά του «αντιλαμβάνεται» τις αισθήσεις όπως της θερμότητος, του ψύχους, της πιέσεως, του πόνου κ.λ.π. διότι αυτές οι συγκινήσεις γίνονταν αντιληπτές από τον οφθαλμό του πνεύματος και αυτού με την φυσική τάξει, μετά της ψυχής οφθαλμού.
….και τοτ᾽ εγώ τον μοχλόν υπό σποδού ήλασα πολλής, είος θερμαίνοιτο• έπεσσι δε πάντας εταίρους θάρσυνον, μη τις μοι υποδδείσας αναδύη. αλλ᾽ ότε δη ταχ᾽ ο μοχλός ελάϊνος εν πυρί μέλλεν άψασθαι, χλωρός περ εών, διεφαίνετο δ᾽ αινώς, και τοτ᾽ εγών άσσον φέρον εκ πυρός, αμφί δ᾽ εταίροι ίσταντ᾽• αυτάρ θάρσος ενέπνευσεν μέγα δαίμων. οι μεν μοχλόν ελόντες ελάϊνον, οξύν επ᾽ άκρω, οφθαλμώ ενέρεισαν• εγώ δ᾽ εφύπερθεν ερεισθείς δίνεον, ως ότε τις τρυπά δόρυ νήϊον ανήρ τρυπάνω, οι δε τ᾽ ένερθεν υποσσείουσιν ιμάντι αψάμενοι εκάτερθε, το δε τρέχει εμμενές αιεί• ως του εν οφθαλμώ πυριήκεα μοχλόν ελόντες δινέομεν, τον δ᾽ αίμα περίρρεε θερμόν εόντα…. (βλ. και Ομήρου Οδύσσεια Ι.375 – 388).
Η φράση: ο μοχλός ελάϊνος εν πυρί μέλλεν άψασθαι, είναι απίστευτα σημαντική τόσο για τον άνθρωπο όσο και για τον Έλληνα. Διότι σηματοδότη το εκ πυρωμένο έλαιον του αίματος (θερμορύθμιση) και τα Ηλιακά δικαιώματα αυτού, στο γαλαξιακό γίγνεσθαι λόγο γονιδιόματος, την φώτιση του όφεως της φυτοψυχής και τα κέντρα της Ζωής (όχι την ίδια την Ζωή). Θα πρέπει να τονιστεί ότι ο Κρης το γένος Οδυσσέας είχε ως προστάτιδα την θεά Αθηνά.
Η έτεροι έννοια της λέξεως «αφή», προδίδει την…. αφή φωτός! Διά της ωλενίνης αίγας, εκ του άπτω, ανάπτω, συνάπτω (ενώνω, η γεφυρώνω), βάζω φωτιά, εκ πυρώνω τι, κ.λ.π. τα κέντρα της φυτοψυχής (έσχατος εγκέφαλος) με τα κέντρα της θυμοψυχής (μέσος εγκέφαλος).
Το πόσο σημαντική είναι η… αφή, ειδικά στο νευρολογικό μέρος που αναφέρουμε, μας το λέγουν αναλυτικότερα ο Πλάτωνας, ο Αριστοτέλης, ο Πλούταρχος, και ο Θεόφραστος όταν σε συγκεκριμένα έργα τους αναφέρουν ότι:
….Η αίσθηση της αφής είναι, πολύ ακριβέστερη στον άνθρωπο από ότι στα άλλα ζώα και η γεύση έρχεται δεύτερη· ως προς τις άλλες αισθήσεις υστερεί από πολλά ζώα…
…και κατά τον ίδιο τρόπο και η αφή για το πάχος η την λεπτότητα, την μαλακότητα και την σκληρότητα; Και οι άλλες αισθήσεις δεν φανερώνουν άραγε ανεπαρκώς τα αντίστοιχα; Η καθεμιά από αυτές ενεργεί κατ΄ αυτό τον τρόπο· πρώτα και κύρια η αίσθηση που έχει ταχθεί για την αντίληψη του σκληρού έχει ταχθεί αναγκαστικά για την αντίληψη του μαλακού και στέλνει τα μηνύματα στην ψυχή, πως το ίδιο πράγμα το αισθάνεται και σκληρό και μαλακό;…
….όπως έχουν όμως τώρα τα πράγματα, για το σκληρό και το μαλακό, για το βαρύ και το ελαφρό δημιουργεί κάποια ουσία – πράγματα που εξίσου θα μπορούσε να θεωρηθεί ότι ορίζονται σε σχέση προς εμάς -, ενώ για το θερμό, το ψυχρό και τα υπόλοιπα για κανένα…
…Ότι η ρητορική, όπως διδάσκει ο Πλάτων, η διαμορφώτρια της ψυχής, και ότι το μέγιστων έργων αυτής είναι η περί τα ήθη και τα πάθη μέθοδος, ως αν ήσαν τόνοι της ψυχής και φθόγγοι, τους οποίους πρέπει να θίγη κανείς και κρούει με πολύ μεγάλην επιτηδειότητα. Αίτια δε της επιτυχίας του δε ήτο απλώς η δύναμις του λόγου του αλλά, καθώς λέγει ο Θουκυδίδης, και η υπόληψις του βίου του και η εμπιστοσύνη, την οποίαν ενέπνεεν ο ανήρ δια την περιφανή του αφιλοκέρδειαν και διότι ήτο ανώτερος δωροδοκίας….
….η ζωική διαδικασία είναι γνωστική διαδικασία (η ζωή είναι αποτελεσματική δράση μέσα στο πεδίο ύπαρξης του έμβιου όντος). Καταρχάς, αυτό επαρκεί για να εξηγήσει τη συμμετοχή του νευρικού συστήματος σε όλες γενικά τις διαστάσεις του γνωστικού φαινομένου. Εάν, όμως, θέλουμε να κατανοήσουμε τη συμμετοχή του νευρικού συστήματος σε κάθε συγκεκριμένη μορφή της ανθρώπινης γνώσης, πρέπει, βέβαια, να περιγράψουμε κάθε εξειδικευμένη και συγκεκριμένη διεργασία που επιτελείται κατά τη διάρκεια της γένεσης κάθε ανθρώπινης συμπεριφοράς μέσα στα διαφορετικά πεδία της δομικής της σύζευξης….
Η επερχόμενη μάλλον ολική διασάλευση φωτός και σκότους, θα επιδράσει συντριπτικά και σε αυτό το μέρος…
Ο μαθηματικός τύπος αυτού που έχει μοχλό ελάϊος, δηλαδή ειδικού τύπου εύκρατη θερμοδυναμική κράση – βράση, η θερμορύθμιση σώματος (ελαιοπαραγωγά Ηλιακά δικαιώματα κατά Κυράγγελο Π.), η διαφορετικά ωλενίνην αίγα, δηλαδή ορισμένου είδους κατά ηλιακή αναλογία, ζωικού τύπου μαγνητισμό, είναι ο 0,5236 (λάθος; Δεν νομίζω!), εκφράζοντας έτσι την σχέση του μήκους της περιφέρειας ως προς το διπλάσιο της ακτίνας, στα άγια των αγίων του Νου και του Ναού.
Αυτός όπου έχει ωλενίνην αίγα, προορίζεται εκ των θεών να πορευτεί στα άδυτα του Ναού του Βασιλιά, και κατά συνέπεια – συνέχεια της αυτής πορείας του, στα Ηλύσια Πεδία, είναι αυτός όπου θα γνωρίζει, αυτός όπου στα άγια των αγίων, θα την έχει ακούσει… (κατά τον Πασσά Ι. σε Χαμηλούς ήχους)… και θα την έχει δει σε Υψηλή χάρη. Το Χειμερινό Τρίγωνο με τους Σείριο – Μπετελγκέζ – Πρόκυων, μεσουρανεί στον ουράνιο στερέωμα… ακολουθεί ο πλανήτης Άρης, όπου μαζί με τους άλλους τρεις Ήλιους, σχηματίζουν το Ουράνιο Διαμάντι – κρυσταλλικός άνθρακας.
Δια της «ακτίνας» σηματοδοτείται στο οπλικό πεδίο το Δόρυ, η το Ξίφος και κατ’ επέκταση η δόξα των Ελλήνων στα πεδία μαχών του Άδου, δηλαδή και του γαλαξία μας. Προφανώς δια της εκάστου προσωπικής ταχύτητας αφής δια των χειρών και βαδίσματος με τους πόδες… σηματοδοτούνται τα μυστήρια του φωτός, και οι ηγετικές, οι ηρωικές μορφές, στις κατά τόπους μυθολογίες των πολιτισμών…. Ω! Ναι! και εκτός του πλανήτου Αίγα.
Ο αριθμός 0,5236 κατά βάση και ουσία σε ανθρώπινο επίπεδο ναού, αναφέρεται σε νευρονικές αντανακλαστικές χωροχρονικές καθ’ ύψος (Ζ) και μήκος (Ν) πληρωτικές κινήσεις της φυτοψυχής, που αποτελούν μέρος της φυσιολογίας και του κλάδου της κινησιολογίας, ώστε: …ψυκτήρια δένδρεα φίλαισιν ωλέναισι λέξεται…
4 σχόλια:
Ωραία...πως θα ξέρω εγώ ο απλός αναγνώστης αναζητητής,αν είμαι για τα μπάζα η προορίζομαι για κάτι καλύτερο. Ποιος θέτει και ποια τα κριτήρια για κάτι τέτοιο.Δηλαδή πως θα ξέρω τι ακολουθεί για εμένα μετά απο εδώ..
Κανενας εμψυχος δεν προοριζεται για τα μπαζα...
Ολοι εχουν το δικαιωμα και την υποχρεωση να εξελιχθουν!
Ο βαθμος της εξελιξης εξαρταται απο την ηλικια της ψυχης ...και τον αγωνα της ....στη ροη του χρονου!
Ο αγωνας αυτος ειναι πολυεπιπεδος και πολυπλευρος...σκληρος και καποιες φορες αγονος, μα πανω απο ολα μοναχικος.. (ακομη κι αν στη ζωη εισαι συντροφευμενος)
Υπαρχουν πολλα κλειδια ....ενα απο αυτα η γνωση και η φιλοσοφια,ενα αλλο η προσφορα και η αγαπη καποιο τριτο η αφιερωση (ισως και αλλα αναλογα με το επιπεδο).......τιποτα ομως δεν ειναι αποτελεσματικο αν δεν μπει σε πρακτικη εφαρμογη στην καθημερινοτητα μας...σ'άυτη την Ζωη που σημερα μας δοθηκε η δυνατοτητα να διαχειριστουμε και να εξελιξουμε !!
ΗΛΙΑΚΟΣ ΑΝΕΜΟΣ
Πολύ σωστά αγαπητέ ΗΛΙΑΚΕ ΑΝΕΜΕ....ο αγώνας είναι πολυεπίπεδος και πολυδιαστατικός....και σίγουρα μοναχικός.Τουλάχιστον για κάποιους που το επιλέγουν συνειδητά.
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον..
Δημοσίευση σχολίου