ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τετάρτη, 15 Απριλίου 2020

ΗΡΩΕΣ ΧΩΡΙΣ ΕΛΑΦΡΥΝΤΙΚΑ (ΙΙ)

Μηδείας ο Συγγράφων : 

 (ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΔΕΛΦΟΙ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ  Α-ΔΕΛΦΟΣ)

                   (Σωκρατίδης, Ευτυχίδης.)   

 ΕΥΤ: Δύσκολοι καιροί.

ΣΩ: Χρειάζεται προσοχή. Ο Προμηθεύς δέδεται και δεν απεδεσμεύθη έκτοτε ποτέ.

ΕΥΤ: Μα ο Ηρακλής αυτός δεν απελευθέρωσε αυτόν κάποτε κατά τας ελληνικάς Γραφάς;

ΣΩ: Ε Και; Τού  έμεινε φαίνεται συνήθεια, χούι που λένε και ξαναγύρισε στον τόπο του θύματος. Εμείς τον ανασταίνομε κι αυτός εκεί όλο σταυρώνεται.σα να παίζει με τα νεύρα μας!. 

ΕΥΤ:Αντίδοτο, λύσις, κάθαρσις υπάρχει; 

ΣΩ; Η ελληνική Α.Ε.Κ. (Αλήθεια, Κάλλος, Ελευθερία) τι άλλο; Αυτό το ύψιστον συνειδησιακόν του ανθρώπου άλμα και πνευματικόν μυστήριον χωρίς εκ του πονηρού θρησκειολογικάς κατηγοριοποιήσεις,  αποκλεισμούς και περιορισμούς.

ΕΥΤ: Αυτή η ΑΕΚ μού άρεσε πάντως παλιά επί Νεστορίδη και Παπαϊωάννου .Όχι αυτή η σημερινή λεγεώνα των ξένων όπως όλες άλλωστε οι ελληνομπάσταρδες ομάδες. Έλα, για το ελαφρύναι το κλίμα το είπα. Συνέχισον εσύ.     

ΣΩ: Συνεχίζω. Μια συνειδησιακή Ωραία Πύλη, ο ελληνισμός. Και αξεπέραστο πρότυπο ανθρωπισμού. η ελληνικότης.

ΕΥΤ: Ο ελληνικός σου πάλι οίστρος ξύπνησε βλέπω.

ΣΩ: Οίστρος, θεία μανία. Ηλύσιος ζέφυρος πράγματι που όταν φυσά μεθά το πνεύμα, ανακαινίζεται το φως, η πρώτη λάμψις, κι ο κόσμος γεμίζει θεούς..  Όλοι δε οι καλοί χωρούν εδώ τότε, άνθρωποι και θεοί και όλοι ευτυχούν. Δεν είναι πολιτικόν ή θρησκευτικόν κόμμα, βλέπεις, το ελληνικόν ιδεώδες, ανάγκην έχον οπαδών, δογμάτων, ναών και ιερατείων.αλλά ώσπερ άκτιστος ανοικτός ουρανός τους πάντας αμερολήπτως, ανεξαιρέτως και αδιακρίτως, προσκαλεί, επιστεγάζει και φιλοδωρεί, την ευγενή άμιλλα διεγείρον και προάγον του αγαθού και του κάλλους.  

ΕΥΤ: Όλοι οι καλοί είπες. Ακόμα και το εθνικό μας υβρίδιον. τον ελληνοχριστιανισμό μας  υποθέτω,

ΣΩ: Γιατί όχι; Το βλέπεις κι εσύ. Οι καιροί ου μενετοί και άριστος των διδασκάλων ο καιρός. Τα καταχθόνια σατανικά ιερατεία που ήλεγχαν και ελέγχουν αρχαιόθεν θρησκείες και πιστούς των αποκαλύπτουν τώρα μέσα σε μια μαγική απογείωσι της τεχνολογίας το απόκρυφο και πλέον φρικτό πρόσωπό τους και σχέδιο. Την πλήρη του πολιτισμού καταστροφή και καθυποταγή της ανθρωπότητος με τόσον άλυτα και βαρέα δεσμά που μόνο ένας από μηχανής θεός ή Τιτάν μπορεί εφεξής ματαιώσειν ή διαρρήξειν.  Είμαστε πλέον εις το έλεος του απόλυτου κακού και του υποκριτικού καλού του...

ΕΥΤ: Ούτε ο ελληνοχριστιανικός θεός μας ούτε οι αρχαίοι θεοί, ουράνιοι πατέρες της φυλής μας δεν ισχύουν πιά;

ΣΩ; Άσε. Ο πρώτος παντοδύναμος μεν, σατράπης ανατολίτης δε, κοσμοπολίτης και κομμουνολαϊκιστής εξ αποκαλύψεως. Αδιάφορος έως εχθρικός σφόδρα προς τα εθνικά. Τόσον καιρό χρήμα και αξιώματα εξουσίας αγαπούσε και για το λαό και για το έθνος άγια ψίχουλα. Με τον Ρωμαίο και Οθωμανό παλιά, με την Εσπερία και Γερμανία τώρα. 

ΕΥΤ: Θεός της αγάπης σού λέει μετά.

ΣΩ: Ο άθεος πλην ελεύθερος και μη εντεταλμένος προφήτης το είχε προαναγγείλει νομίζω: ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΘΕΟ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ.

ΕΥΤ: Αστεεύεσαι.

ΣΩ: Θεός της κονόμας έχομεν και κατ’ όνομα της αγάπης. Η πιο επικερδής εμπορική επιχείρησι στον πλανήτη η φιλανθρωπία, βλέπε θρησκεία. 

ΕΥΤ: Έλα τώρα!.Μα αυτός δεν εθυσίασε τον μοναχογιόκα του για το καλό μας;

ΣΩ: Και κάποιος άλλος το έκανε, αν και πιο ωμά και απροκαλυπτα. Κρόνο τον έλεγαν. Για το δικό του το καλό βέβαια, το καλό της εξουσίας του παρά της ανθρωπότητος. Από την εποχή του Αγαμέμνονος και του Αβραάμ όλοι έτσι το κάνουν . Δια την οποία εξουσία, ¨ας πάει και το παλιάμπελο¨, Ιφιγένεια και Ισαάκ, που λένε. Η βασιλεία-εξουσία μάλλον αυτή εστί ο πραγματικός υιός του θεού επί γης.

ΕΥΤ: Χούι κι αυτό, αρχαιόθεν. της εξουσίας να τρώει τα παιδιά της. Όλοι οι βασιλικοί οίκοι παιδοφάγοι, ούτε βρικόλακες να ήταν. Και αι πριγκιπικαί έριδες, η απαρχή όλων των εμφυλίων πολέμων. Ούφ! Μα τι θεό στα κομμάτια λατρεύει τότε κι αυτή η ανθρωπότης, αιώνες τώρα;

ΣΩ: Τον ίσκιο της λατρεύει και παίρνει δύναμι, όσο παίρνοι. Το αντικατοπτριζόμενο εν τηι λίμνηι είδωλό της όπως ο ωραιοπαθής Νάρκισσος. Ο μισός θεός άλλωστε κρύβεται μέσα μας και  ο άλλος μισός έξω έχει χαθεί. Ξέρουν τα ιερατεία που τον πουλάνε άφοβα σε θρησκευτικές δόσεις. Ξέρουν ότι δεν θα εμφανισθή ποτέ και πουθενά, για να τους διαψεύση.

ΕΥΤ; Και όλο αυτό το δακρύβρεκτο θρησκευτικό ρομάντζο, το θείον θέατρον της Μεγάλης εβδομάδος πάει στα σκουπίδια κι αυτό;

ΣΩ: Το ιερόν που κατοικεί αμόλυντο έξω από τον χωροχρόνο δεν έχει τίποτα να χάσει ή να κερδίσει από τις ψυχοπνευματικές γυμναστικές ασκήσεις ή τις ψυχώσεις των θρησκευομένων ανθρώπων.  

ΕΥΤ; Και ο εσταυρωμένος Υιός τι λέει για όλα αυτά; Καλά ο πατήρ…

ΣΩ: Αν υπονοείς το αν αγαπούσε και ήθελε θυσιασθήναι για τους ανθρώπους; Η καρδιά του το ήξερε. Όλο ¨Απελθέτω και απελθέτω το πικρόν ποτήριον τούτο¨, Και ¨περίλυπος εστίν η ψυχή μου έως θανάτου¨ έλεγε και ξανάλεγε, ο καημένος απευθυνόμενος στον ουράνιο πατέρα του. . Και δώσ’ του κλάμα. Θα μοί είποις. Και ποιος στραβός, έστω και υιός θεού, δεν θέλει το φως του, την ζωή του;

ΕΥΤ: Ναι αλλά αυτός ήτο αθάνατος θεός εννοείται.. 

ΣΩ: Εννοείται. Αλλά τότε δεν το ήξερε ακόμα. Δεν του είχε ακόμα αποκαλυφθή το σχέδιο.

ΕΥΤ: Κι όταν το έμαθε;

ΣΩ:  Ήταν αργά πια. Έπρεπε να πεθάνη για να επαληθευθή το προφηυικό σενάριο. Άσε, δράμα. Θείον δράμα και δαντική ¨θεία κωμωδία¨ που λένε. Η προδοσία εκ μέρους του  ανθρωποπατρός είναι τραγωδία. Του θεοπατρός, άσε, σχέτη κόλασι.    

ΕΥΤ: Οπότε;

ΣΩ; Θυσία φόβου και υποταγής και όχι υικής αγάπης  ήτο μάλλον αυτό το ¨Γεννηθήτω το θέλημά σου.¨ Καθόλου ηρωικό, ελληνικό, να μη μπορείς να ζης αυτόνομος, να κρέμεσαι όλη την ώρα σαν το βυζανιάρικο αρνί απ’ το βυζί της μάνας του, του θεού σου εν προκειμένω. 

ΕΥΤ: Μα και στις εικονογραφίες φαίνεται αυτό. Ο υιός της παρθένου μανούλας. Ένα θεομαμμόθρεπτο.

ΣΩ: Παναγία βρεφοκρατούσα εξ αντιγραφής της Αιγυπτίας βρεφοκρατούσης θεάς Ίσιδος. Διασώζονται ειδώλια της τελευταίας. Η αρχετυπική στάσις και τάσις της επιστροφής στην προγενετική του εμβρύου μήτρα. Αν έχεις ακουστά.

ΕΥΤ: Έχω. Και γιατί έχει τόση διάδοσι.

ΣΩ: Πουλάει. Χτυπά κατ’ευθείαν προβολές στο ανθρώπινο ασυνείδητο.

ΕΥΤ: Αυτό μόνο;

ΣΩ: Κι ακόμα επειδή η Φήμη ως θεά γράφει τα καλύτερα ¨best sellers,¨ μαζί με τα αγαπημένα της παιδιά, την Πειθώ και την θρησκευτική Πίστι. Έχουν γαρ τις ωραιότερες και πο θαυμαστές εικόνες και εμπειρίες επειδή κατοικούν στα ανάκτορα του χρήματος και της εξουσίας – βασιλείας Διός. Όλοι οι αρχαίοι Έλληνες βασιλείς ελέγοντο ¨διογενείς¨ δηλαδή υιοί θεού Διός. Εκ Διός αι βασιλείαι. Ο ανώτατος θεός ταυτίζεται πάντα από τον ματαιόδοξο άνθρωπο με τα ανώτατα αξιώματα και πλούτη του. Ποιος μπορεί να είπη όχι; Κι ας κάνοι διαφορετικά. Ποιος; Ο θεός που δεν υπάρχει όπως εμείς τον εννοούμε και τον θέλουμε  ή ο υπήκοος και δούλος που δεν μπορεί;

ΕΥΤ: Πάει περίπατο η αγάπη τότε;

ΣΩ: Το χριστιανικό ¨αγαπάτε αλλήλους¨ ελειτούργησε απλώς ως ένα λαϊκίστικο πολιτικό σύνθημα,  βόλεψε κάποτε κάποιες πολιτικές καταστάσεις όπως το κομμουνιστικό  εκείνο         ¨ Προλετάριοι όλου του κόσμου ενωθείτε¨ και το ¨Αλλαγή¨ του σοσιαλπατερούλη μας Α. Θαπανδρέου.  Άλλο αν έκανε θρησκευτική καριέρα και διαιωνίσθη διότι αι θρησκείαι είναι ο μακροβιότερος κοινωνικός θεσμός επί γης. Οπότε, αγάπα τον πλησίον σου και από κοινού όλοι εν φόβω και τρόμω αγάπης υπακούτε στον δυνάστη σας Δία. Και μετά διαφημίσεις. Άντε και καλή ψυχή!.     

ΕΥΤ; Τόσο στραβά αρμενίζομε δηλαδή;

ΣΩ: Αν είχαμε καλή πνευματική όρασι, θα εφθάναμε ποτέ σ’ αυτό το χάλι; Τροφή δούλων, αγνωσία, φόβο και υπακοή, μάς ταϊζουν,αιώνες αιώνων τώρα. Θρησκευτικό και πολτικό σανό.

ΕΥΤ: Ω, αυτή η αγάπη του θεού πόσους απώλεσε!

ΣΩ: Είναι ότι μας αγαπά όλους εξίσου, ζώντες όσο και νεκρούς, τυράννους και δούλους, σφαγείς και εσφαγμένους,  Μόνο τους ελευθέρους δεν αγαπά γιατί τους σέβεται και δεν τους λέει ψέματα αλλά τους μιλά ως ίσος προς ίσον, στη γλώσσα των θεών.

ΕΥΤ: Και τι να κάνωμε; Να γίνωμε όλοι άθεοι;

ΣΩ: Σκέψου αντίστροφα. Αν πιστεύεις  στον άνθρωπο, δεν έχει σημασία το αν πιστεύεις, ει μη, στον θεό. Γιατί κι ο θεός, ο άξιος του ονόματός του θεός, θεός ελευθερίας εστί και στον ελεύθερο άνθρωπο  πιστεύει κι αυτός. Και γι αυτό τον παιδεύει πότε με το καλό και πότε με το κακό για να τον κάνει ελεύθερο κι ανεξάρτητο κι αυτόν, ισότιμό του, ελεύθερο και υπεύθυνο θεό, όσο κι αν, δια των μετεμψυχώσεων, χρειασθή να κρατήσει η μαθητεία του αυτή. 

ΕΥΤ: Έτσι έ;

ΣΩ: Έτσι. Κι όποιος δεν πιστεύει στον ελεύθερο άνθρωπο και δεν τον τιμά και τον λατρεύει, με την δική του ελεύθερη, τίμια και δίκαιη στάσι ζωής, όχι νερόβραστες συμμοριτίστικες, κρυφοσυνωμοτικες αγαπούλες, τον παίρνει αυτόνα ο αρχιδιάολος στην σκοτενή κατηφόρα του, και θεός και υιός θεού κι αν είητο.

ΕΥΤ: Α, κι αυτοί οι διαστημικοί πατέρες θεοί μας, οι εξωγήινοι μεγάλοι παίχτες;   .  

ΣΩ: Δεν έστειλαν πάντως, κανείς, μέχρι στιγμής διαστημικό Ερμή ούτε σαφές προφητικό σήμα.

ΕΥΤ:  Όλες οι προφητείες είναι στημένες, ευλογούν τα θρησκευτικά γένια τους και τα μαντεία έχουν μετακομίσει εις άγνωστον κατεύθυνσιν. Ή όχι. . 

ΣΩ: Μια μορφή προπαγάνδας ανέκαθεν. Όχι ότι και κάποια άτομα, ανεξαρτήτως εθνικότητος και θρησκείας, δεν είναι χαρισματικώς πεπροικισμένα στο είδος αυτό.

ΕΥΤ: Και τι κάνωμε τώρα;

ΣΩ: Σκεπτόμεθα, ελπίζομεν και σκαλίζομε εναρέτως το κηπάριόν μας. Και η ζωή θα μας ευλογεί πάντα. Όσο μπορεί ο άνθρωπος τον άνθρωπο βοηθήσαι και ωφελήσαι ουδείς θεός ουράνιος μπορεί. Η ιδιοτελής, εμπορικοεπαγγελματική ή κομματική, αγάπη εμπόρου και πολιτικού προς τον πελάτη και ψηφοφόρο του δεν είναι αγάπη αλλά συμβιβασμός και συμφέρον. Και δεν αγαπά πραγματικά όποιος δεν μπορεί να σκεφθή τίποτα έξω απ’ αυτά. Πολιτικά, θρησκευτικά και πνευματικά μονοπώλια και πολιτικοθρησκευτικοί ολοκληρωτισμοί αγάπης πάνε πίσω τον άνθρωπο.στον σατανικό μεσαίωνα και την αυτοκαταστροφή.

ΕΥΤ:   Οι παγκοσμιοποιημένοι νόμοι της οικονομικής ζούγκλας και της καταναλωτικής αγέλης. Αλίμονο.

ΣΩ: Ο παλιός μονοθεϊστικός μεσαίων πάντως δεν είναι τίποτα μπροστά στον επικείμενον  τεχνολογικόν αυτόν, την παγκοσμιοποιητική λαίλαπα που έρχεται σαρωτικά καταστροφική. Και το οξύμωρον της υποθέσεως είναι ότι ο νυν μονοθεϊσμός θεωρεί σατανικό αντίπαλο την πανθρησκεία της παγκοσμιοποιήσεως της οποίας όμως, συνειδητά και μη, υπήρξε διδάσκαλος και πρόδρομος.  Διότι και αυτή ερχομένη στην ίδια μισαλλοδοξία και πολιτικοθρησκευτικό αυταρχικό ολοκληρωτισμό επχειρεί υποδουλώσαι αιώνια το άνθρωπο, κυριολεκτικά οικουμενικώς όμως αυτή την φορά, όπως και ο προηγηθείς μονοθεισμός.

ΕΥΤ: Δυστυχώς αυτό είναι μια μεγάλη και ανυπόφορη αλήθεια.

ΣΩ: Έτσι οι μικροί α-δελφοί (Δελφοί και λοιποί) του πολυθεϊσμού και μονοθεϊσμού ήνοιξαν διαχρονικώς τον δρόμο του μεγάλου Αδελφού που επελαύνει τώρα χαοτκώς και γυρεύει να καταπιή σαν νέος Κρόνος την ανθρωπότητα.

ΕΥΤ: Είναι πολλά τα λεφτά.των ιερατείων. Ώστε κράτη, αυτοκρατορίες πολιτικά κόμματα, βασιλείς και πρωθυπουργοί  απλά είναι πιόνια στα παντοδύναμα χέρια τους.

ΣΩ: Δυστυχώς η απόλυτος δύναμι και εξουσία είναι ο χειρότερος σύμβουλος του ανθρώπου. Οδηγεί στην κατάχρησι, την ύβρι και, θάττον ή βράδιον, παρασύρει στην καταστροφή εξίσου νικητάς και ηττημένους. Και προκειμένου για την θρησκεία το τραγικό είναι ότι η μεγάλη πολιτικοοικονομική της ισχύς κατευθύνεται καταστρέψειν πρωτίστως το μυαλό του ανθρώπου αναγκάζοντάς το λειτουργείν αποκλειστικά μόνο μέσα απ’ τα δικά της αγκυλωτικά ιδεοληπτικά στερεότυπα- δόγματα. Όπως ο Κρόνος που έτρωγε τα παιδιά του, αυτή τα λοβοτομεί για να μην της πάρουν την εξουσία. 

ΕΥΤ: Η ομογενοποίησι, αγελοποίησι της ανθρωπότητος μέσω της, όπως ανέφερες, παντί τρόπω ¨εμφυτεύσεως¨ μιας υποχρεωτικής ολοκληρωτικής ιδεοληψίας όπως η θρησκεία ήταν ανέκαθεν ο κρυφός πόθος της τυραννικής εξουσίας.

ΣΩ: Πάντα δε η θρησκεία, δια μέσου των αιώνων, συνεργαζομένη με την εξουσία έδινε το δικό της πειστικό θρησκευτικό αφήγημα ως ψυχολογικό και πνευματικό δόλωμα εις την υπηρεσία των σκοτεινών σκοπών της τυραννκής εξουσίας και εις βάρος των ανθρωπίνων ελευθεριών.

ΕΥΤ: Πάντα έβαζε φρένο και ανέστελλε κάθε βελτιωτική και δημιουργική,  πνευματική και κοινωνική, προσπάθεια της ανθρωπότητος. Όσο δε πιο νέας κοπής η θρησκεία άλλο τόσο και πιο καταπιεστική, απόλυτος και αυταρχκή υπήρξε.

ΣΩ;  Η νεοελληνική καθυστέρησι άλλωστε και κακοδαιμονία, κατά πολύ και εις αυτήν την αλλαγήν θρησκείας που αντεκατέστησε την παλαιά, εις την επικράτησι αυτού του βαρβάρου κομμουνιστικού αβρααμικού μονοθεϊσμού, δεν οφείλεται;

ΕΥΤ: Όπως φαίνεται.

ΣΩ: Ο κατήφορος πάντως, για να είμαστε δίκαιοι, είχε αρχίσει πολύ πριν. Αθηναίοι,  Ίωνες, Σπαρτιάτες, Μεγαλοελλαδίτες, μητροπόλεις και αποικίες, ετρώγοντο σαν τα σκυλιά. Όσο για το σύγχρονο ελληνοχριστιανικό μας κοστούμι,  στενάχωρο, γύφτικο μεν, συγκριτκά με το προηγούμενο αρχοντικό αρχαιοελληνικό μας, όπως άλλωστε και το ιστορικό μας παρόν,  αλλά δεν υπάρχει, καλώς ή κακώς, αρχαιοελληνικό ραφείο.

ΕΥΤ: Είναι και η μόδα, και μάλιστα η θρησκευτική. Χα. Όπως και η φήμη μεγάλη θεά κι αυτή.  

ΣΩ; ¨Α ν ά γ κ α και οι θεοί παραιτούνται.¨

ΕΥΤ: ¨Πείθονται¨ το ήξερα. Αισχύλος.

ΣΩ: Το ίδιο είναι: Σωκρατίδης. 

ΕΥΤ: Ό,τι αν είποις, μεγάλε.

ΣΩ; Μεγάλο Αδελφό μόνο μη με είπης.

ΕΥΤ: Δεν σε λέω. Αλλά λίγο-λίγο δεν ανοίγει η όρεξι. Χα, χα!

ΣΩ; Θυμάμαι τώρα δυο απ’ τα ¨Λακωνικά ανέκδοτα¨ του Πλουτάρχου. Το πρώτο όταν έφθασε στην Σπάρτη αυτοκρατορικό διάταγμα του Μ. Αλεξάνδρου του επικυρώσαι την θεοποίησιν του. Από τούδε και εξής οι Λακεδαιμόνιοι έδει αποκαλείν τον Αλέξανδρον όχι απλά βασιλέα αλλά θεόν!  Μάλιστα. Και μετά της συναφούς λατρείας ενοείται:. Βωμοί, αναθήματα, στέφανοι, θυσίες, κ.λ.π. That;s all the folks γαρ. Και οι οποίοι σκληροί Λακεδαιμόνιοι, (Όχι, αν ήθελαν, ας έκαναν κι αλλιώς), σκιά πια του παλαιού καλού εαυτού των όντες, συνεμορφώθησαν πλήρως,, αν και στενάχωρα προς τας άνωθεν υποδείξεις…. ¨Συγχωρούμεν (επιτρέπομεν) τωι Αλεξάνδρωι, εάν θέλη, θεός (από) καλείσθαι.¨  έλεγεν επιγραμματικά το πνευματώδες όσον και πλήρες λεπτής αλλά και πικράς ειρωνείας ψήφισμα που εξέδωσαν.

ΕΥΤ; Αμ, χέρι που δε μπορείς καταδαγκώσαι, το φιλείς, φίλε μου. Δεν το ξέρεις;

ΣΩ; Όχι μόνο φιλείς, θρησκεία σου το κάνεις όταν μάλιστα κρύβει στην χούφτα του μέσα κι ένα χρυσό νόμισμα. Άκου και το άλλο. Όταν κάποιος συνεβούλευε Λάκωνα στρατηγόν δια πόλεμον κατά περιφήμου βασιλέως Φιλίππου Β΄ο τελευταίος: ¨Οι μεγάλοι λόγοι χρήζουσι  και μεγάλης δυνάμεως¨, απήντα εκείνος  ¨αλλιώς ακούγονται γελοίοι.¨ .

ΕΥΤ: Ιστορικός συμβιβασμός δεν λέγεται;   

ΣΩ: Ο κάθε άνθρωπος, ήρως, Ηρακλής αντιμετωπίζει κι ένα Ευρυσθέα τύραννο στην ζωή του. Εις την ελληνικήν δε, η λέξι άθλος ετυμολογουμένη  σημαίνει δοκιμασία, βάσανος και, κατά μίαν έννοιαν, βασανιστήριο. Ευρυσθεύς δε ο πολύ δυνατός όπως η Ανάγκη.    

ΕΥΤ: Και λοιπόν;

ΣΩ: Κάνε όσο μπορείς την δοκιμασία, το εξουσιαστικό καψώνι του εκάστοτε Ευρυσθέως, ηθικοπνευματική γυμναστική σου και αφετηρία μιας μεγάλης σε βάθος χρόνου νίκης σου. Έτσι χτίζεται η μεγάλη η μεγάλη του ανθρώπου ψυχή. Το γένος και η εποποιϊα των Ελλήνων ηρώων.

ΕΥΤ: Και πώς αυτό; 

ΣΩ: Εντείνεις και ακονίζεις, την ανάγκην φιλοτιμίαν ποιούμενος, τις υλικές και πνευματικές σου δυνάμεις μέχρι να καβαλήσης το κύμα.

ΕΥΤ: Α, χα. Και το θρησκευτικό ¨οβερντόουz¨ την ασιατική θεόλυσσα; Εύκολο είναι; .  

ΣΩ:  Γνώθι τούτο: Οι ουρανοί αφουγκράζονται την φωνή των δικαίων, των δυνατών και των αγωνιστών!

ΕΥΤ: Και τότε;   

ΣΩ: Βρέχει θεούς και ήρωες.

ΕΥΤ: Πώς τα λες!

ΣΩ; Αναβαίνοντες εμείς διανοητικό και πολιτισμικό επίπεδο, συμπαρασύρομε μαζί και την θρησκεία. Διότι έχει κανείς απλά, και ως θρησκεία, ό,τι τώι αξίζει έχειν. Τίποτα περισσότερο ή λιγότερο. Δικαιοσύνη.

ΕΥΤ: Μα εδώ πρόκειται για βάρβαρο γέννημα, ένα μεσαιωνικό, αγκυλωμένο, μισαλλόδοξο, ολοκληρωτικό, αβέλτερο θρησκευτικό δόγμα. Θέλει τον άνθρωπο -απεθνικοποιημένη απρόσωπο και βοσκηματώδη αγέλη. Ένας καθαρά ολοκληρωτικός θεοκρατικός οικουμενισμός-κομμουνισμός όσον και εθνοκαταστροφικός, πολιτισμοκλαστικός  Καλλεργισμός! .

ΣΩ: Καλά. Σκέψου κι αυτό όμως. Η θρησκεία είναι κυρίως επιχείρησι, εταιρία. Δεν έχει περιουσιακά στοιχεία;

ΕΥΤ: Χα. Αυτή κι αν έχοι. 

ΣΩ: Ε τότε, το θρησκευτικό δόγμα είναι καθαρά νομικό θέμα. Ένα είδος άρθρων του ιδρυτικού καταστατικού της. Χάρις σ’ αυτό ενώθηκε, βρήκε χρηματοδότες, (δεν υπάρχουν αχρήματοι παρθενογενέσεις) διαφημίσθηκε κι εξαπλώθηκε. Αν αλλάξει έστω κι ένα κόμμα, παράγει αίρεσι και κινδυνεύει το ιδιοκτησιακό της καθεστώς. Ξέρεις πόσο αξίζει μια σφραγίδα; Μιας χρεωκοπημένης, πλην ονομαστής και πολυδιαφημισμένης, εταιρίας έστω; Πόσο μάλλον θρησκείας. Τι ποσά δίνουν οι Ρώσοι ν’ αγοράσουν την σφραγίδα του Οικουμενικού Πατριαρχείου Κων/πόλεως, ξέρεις; Αμύθητα!

ΕΥΤ: Είναι κι αυτό.

ΣΩ: Αλλά ¨¨ ουκ επ’ άρτω μόνο ζήσεται… δεν λέγουσι και αι Καιναί Γραφαί; Ε λοιπόν, αι θρησκείαι είναι λόγια γλυκά, αποκοιμιστικά  Ο μάχιμος ελληνισμός όμως είναι τα ηρωικά έργα,  ο ενεργός πατριωτισμός, ανθρωπισμός και πολιτισμός, μια ανοικτή φιλοσοφία εθνικής αλλά και κοινωνικοπολιτικής ελευθερίας, αδογμάτιστος και ανεξίθρησκος.

ΕΥΤ: Τα του Καίσαρος τωι Καίσαρι άρα.

ΣΩ: Άρα η θρησκεία την δουλειά της, τους αγίους της, τα κέρδη της και τους δούλους της, Η δε φτωχή φιλοσοφία είη με τους φτωχούς Έλληνες ήρωες της συκοφαντημένης αρετής και αληθείας, με το άυλο χρυσάφι και  τους θεούς της ελευθέρας ψυχής, Έκαστος εφ’ ώ τέτακται.  ¨Ου δύνασαι δυσί κυρίοις υπηρετείν.¨ πάντως. Καταληπτόν;

ΕΥΤ: Όσο πάντως – η γνώμη μου - η θρησκεία θα θριαμβεύει ο άνθρωπος θα κινδυνεύει. Όσο δηλαδή έθνος, πατρίς, φιλοπατρία και η φυσική αντίδρασι και αντίστασι στην εθνοπατριωτική αλλοίωσι και προδοσία, την ειρηνική δια της νομιμοποιημένης λαθροεισβολής εθνική γενοκτονία, θα θεωρούνται  ανεπίπτρεπτος ρατσισμός, ξενοφοβία, φασισμός και ναζισμός. Και όσο  η θρησκεία, αντί του αίρειν τον φιλοσοφικό σταυρό της εθνικής αντιστάσεως, τηρεί την άκρως πιο καιροσκοπική και προσοδοφόρα στάσι του Εφιάλτου και Ιούδα…. 

ΣΩ: Εδώ έχεις δίκαιο. Αν και εθνική περιχαράκωσι τύπου κομμουνιστικής Αλβανίας δεν είναι βιώσιμος λύσι, εν τούτοις δεν υπάρχει άλλο σοβαρότερο φρένο και εμπόδιο στην εκφυλιστική αυτή καταιγίδα  και ηθική κατηφόρα της ανθρωπότητος από την ιερά και μεγάλη ιδέα της πατρίδος και της εθνοφυλετικής πίστεως, την κοιτίδα αυτή και πηγή όλων των ανθρωπιστικών, πολιτισμικών και  ηθικών αρχών και αξιών.

ΕΥΤ: Το παγκοσμιοποιημένο εμπόριο νομίζω δεν συμφωνεί σ’ αυτό και τόσο.Δεν στηρίζεται στην εθνική αυτάρκεια και οικονομική ανεξαρτησία.

ΣΩ: Ω αυτοί οι ¨παγκοσμιοποιηημένοι λησταί¨ της μετανεωτερικότητος. Η ληστεία εδώ λέγεται ιδιωτικοποίησις. Και ο ολοκληρωτισμός παγκοσμιοποίησις. Εξαγοράζει και πωλεί έθνη και λαούς, σε μια μέρα όσο και, εν μια νυκτί, εθνολαοί και κράτη αλλάζουν κηδεμόνα, ιδιοκτήτην-ληστήν, προστάτην.

ΕΥΤ: Ο θαυμαστός καινούριος κόσμος του  Χάξλεϋ. Ανοικτά σύνορα, ¨χαράς ευαγγέλια¨ για το διεθνοποιημένο κεφάλαιο και εμπόριο των μεγαλοκαρχαριών. 

ΣΩ; Και ξαφνικά ήρθαν αι μέλισσαι.

ΕΥΤ: Τον κορωνοϊό εννοείς;

ΣΩ: Την Ύβριν,άτην,τίσιν (τιμωρίαν). Το έργο έχει παιχθεί πολλάκις ατλαντικώς και ¨Σισυφικώς¨εις το παρελθόν. Αυτά παθαίνεις όταν συγκρούεσαι προς τας θεμελιώδεις αξίας και αρχάς της φυσικής πραγματικότητος και ηθικής τάξεως. Ούτε θρησκευτικά ευχολόγια μήτε εκκλησιαστικαί συνάξεις και θαύματα σε σώζουν  τότε από την σκλαβιά και τον θάνατο. Όπως και αντικαθιστάν τίποτα δεν μπορεί το ηθικό, κοινωνικό, πατριωτικό καθήκον και την εθνική ευθύνη.  

ΕΥΤ: Τώρα όμως ανθρωποφάγοι μισέλληνες, ύλη και πνεύμα, κρατούν στα χέρια τους την πλανητική μας τύχη. Γι αυτό και παν το ελληνικόν συκοφαντείται και υπο διωγμόν συστηματικόν υπάρχει. 

ΣΩ: Υπάρχει λόγος σοβαρός γι αυτό, δεν νομίζεις; Αυτός ο τόπος είναι νους και καρδιά, η ζώσα αλήθεια, της υφηλίου. Το θησαυροφυλάκιο της μνήμης της καταγωγής και δημιουργίας ανθρώπων και θεών.Ο ελέγχων αυτόν τον τόπον, έδαφος, υπέδαφος, γλώσσαν, γραμματείαν   και ανθρώπους, ελέγχει και διαμορφώνει την μοίρα της ανθρωπότητος. Από εδώ γαρ όλα γεννήθηκαν και ξεκίνησαν, εδώ συναντώνται κι εδώ μια μέρα θα επιστρέψωσι νομοτελειακώς τα πάντα. Όπως και η καθαρά λατρεία και χρυσή εποχή των ηρώων της ελευθερίας που θα συντρίψει τα είδωλα του αντιθεού των τυράννων και των δούλων. 

(Συνεχίζεται)


Δεν υπάρχουν σχόλια: