ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Κυριακή 14 Απριλίου 2024

O Tριημεράκιας κύρηξε την έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου .....

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

O Tριημεράκιας κύρηξε την έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου .....

Εδώ ο κόσμος καίγεται, κυριολεκτικά όμως και το μοιιιινί χτενίζεται που έλεγε και ο Κλύν.  Θα μου πείτε γιατί σκάει για τίποτε;; Μας έχεις όλους και όλα γραμμένους. Μη τον βλέπετε έτσι δήθεν cool μόνος με την συμβία στη φωτο της παραλίας , 25 σωματοφύλακες ασφάλεια έχει εκεί γύρω .

Με ήλιο τα μπάζουμε με ήλιο τα βγάζουμε που έλεγε και η γιαγιά μου. Κήρυξε και επισήμως την έναρξη της εποχής της ρόγας. Το μότο του που επαναλαμβάνει συνέχεια μπροστά στον καθρέφτη είναι : " Μετά από μένα εγώ, μετά από εγώ εμένα, μετά από εμένα εγώ, ύστερα εγώ...μετά πάλι εμένα και πάει λέγοντας".

Αν δεν φάει σφαλιάρα επιπέδου hard reset η ΝΔ στις ευρωεκλογές....τότε μας αξίζει να γίνουμε Ισλαμαμπάντ. Ότι δεν τιμωρείται, επαναλαμβάνεται. Ότι επαναλαμβάνεται, ενδυναμώνεται.
Ότι δυναμώνει, θα σε νικήσει.  Η ΝΔ και οι ψηφοφόροι της, είναι υπεύθυνοι για την κατάντια και την συνέχεια μας. Υπάρχουν πολλά απόβλητα με δύο πόδια που χαραμίζουν το οξυγόνο σ’ αυτή την χώρα.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χεσμενη την εχει τη σφαλιαρα. το αποτελκεσμα του ειναι γνωστο και γραμενο στη χαρτοπετσετα οπως και περσι. σιγα μην ασχοληθει η παρεα για το τι κουκια θα βγαλει το κουτι την κυριακη . χεστηκανε.βλεπεις να τραβαει κανα ζορι;! μπανακι μανακι και τσαρκες και μπιζνες και ο λογαριασμος στους ηλιθιους μεσω ααααδδδ. χαχα

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Αυτός μπορεί να την έχει χεσμένη την σφαλιάρα, αλλά δεν την έχουν όλοι οι άλλοι στην Ν.Δουλοκρατία. Και επειδή ή δεν τα πιάνεις τα υψηλά νοήματα η δεν θες να τα καταλάβεις...να σου το κάνουμε πενηνταράκια. Το ζητούμενο είναι μετά τις ευρωεκλογές να γίνουν ...μαλλιά κουβάρια μεταξύ τους.

Από την προηγούμενη έκλειψη στις 25 Μαρτίου ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για την ΝΔούλα...και ξέρουν πολύ καλά εκεί στην ΝΔ ότι αν δεν τον κατεβάσουν από την καρέκλα η ΝΔούλα δεν θα υπάρχει για πολύ ακόμα.Από τον Σεπτέμβρη και μετά θα φάνε "μπιφτέκι". Και είναι σίγουρο ότι θα τεθεί θέμα αρχηγίας...καρατσεκαρισμένο, αλλά και ανασχηματισμοί θα γίνουν και αυτό σίγουρο...αλλά το πουλάκι πάει πέταξε για αυτούς.

Αλλά από τον Σέπτέμβριο που θα έχουμε και έκλειψη εκεί θα γίνει το μεγάλο πανηγύρι για αυτούς...διότι αυτή η έκλειψη χτυπάει αστρολογικά ειδικά τον Κούλη, και στο καπάκι έρχεται μετά και η έκλειψη του Οκτωβρίου στις 10 του μήνα ακριβώς πάνω στον Ήλιο της Ν.Δούλας. Και από τον Οκτώμβριο θα ξεκινήσει η ΚΑΘΟΔΟΣ και η ΠΤΩΣΗ της Ν.Δούλας και θα της δωθεί η χαριστική βολή.

Κάπου εκεί το λοιπόν η Ν.Δουλακρατία θα γίνει ΠΑΣΟΚ εννοώ στα ποσοστά ψήφων που παίρνει το ΠΑΣΟΚ. Αν δεν γίνει ΠΑΣΟΚ θα γίνει ΣΥΡΙΖΑ...γιου νοου στα τρία κομμάτια θα την ψάχνουνε.

Οπότε ναι...αυτός στα παπάρια του όλα...αλλά τα υπόλοιπα λαμόγια μέσα στο κόμμα ΔΕΝ έχουν την ίδια άποψη.

Ανώνυμος είπε...

μαλλον δεν προσεξες που εγραψα οτι τις εχει γραμενες στη χαρτοπετσετα! τον ιουνιο θα με θυμηθεις τι εννοωαω χαρτοπετσετα. η θα στο θυμησω εγω. τσιμπας μια χαρτοπετσετουλα και γραφεις οττι θες επανω. αυτα