ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ : Άλλη μια φωτιά σε πολεμικό πλοίο των Η.Π.Α , ΕΊΝΑΙ Η ΔΕΎΤΕΡΗ ΠΥΡΚΑΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, μετά την καταστροφική φωτιά στο USS Bonhomme Richard μόνο που αυτήν την φορά την προλάβανε πριν καταστρέψει το πλοίο. Τελευταία άρχισαν ξαφνικά να συμβαίνουν όλο κάτι τέτοια "ατυχήματα" ...αλλά το περίεργο είναι ότι γίνονται ΜΟΝΟ στα πλοία του πολεμικού ναυτικού, και μάλιστα σε αυτά που θα είναι στο μέλλον χρήσιμα στον πόλεμο με την Κίνα.!! Για να παρέχει συμβατική αποτροπή και διασφάλιση ανάπτυξης προς τα εμπρός, το Πολεμικό Ναυτικό των Η.Π.Α. βασίζεται σε ένα περιορισμένο αριθμό πλοίων δύναμης. Η ομάδα αερομεταφορέων και η εκστρατευτική ομάδα πολεμικών πλοίων είναι, οι βασικοί σχηματισμοί της ναυτικής δύναμης των ΗΠΑ. Τα πλοία στην καρδιά αυτών των σχηματισμών - γνωστά ως «μεγάλα καταστρώματα» - είναι μεγάλα, ικανά, ακριβά και κρίσιμα.
Στην περίπτωση του αερομεταφορέα (USS Bonhomme Richard), τέτοια πλοία είναι τόσο κρίσιμα που το Κογκρέσο έχει ορίσει τουλάχιστον 11, καθώς ο αριθμός των αερομεταφορέων που πρέπει να διατηρήσει το Ναυτικό σύμφωνα με το νόμο.
Λόγω του κεντρικού ρόλου που διαδραματίζει ο περιορισμένος αριθμός αερομεταφορέων και αμφιβίων πλοίων επίθεσης σε διοίκηση και έλεγχο, πολεμικές μάχες και εφοδιαστική, η προσέγγιση του Πολεμικού Ναυτικού για την επιβολή ετοιμότητας βασίζεται στον κύκλο συντήρησης, συντήρησης και εκσυγχρονισμού, εκπαίδευσης και ανάπτυξης αυτά τα πλοία. Σύμφωνα με το «Βελτιστοποιημένο Σχέδιο Απόκρισης Στόλου», οι κύκλοι απασχόλησης των πλοίων σε μια εκστρατευτική ομάδα ή μια ομάδα αερομεταφορέων είναι χτισμένες γύρω από το μεγάλο κατάστρωμα, με το τελικό προϊόν να είναι μια αναπτυσσόμενη ομάδα αποστολής ή ομάδα αερομεταφορέων ικανή να φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα σε αποστολές μάχης.
Όμως όλες αυτές οι πυρκαγιές εγείρουν ένα ερώτημα: Πόσο σκληρό και ανθεκτικό μπορεί να είναι ένα πλοίο σε μάχη εάν καίγεται εκτός ελέγχου στο λιμάνι κατά τη διάρκεια της ειρήνης;;;
Παρόλο που χρειάζονται τρία έως πέντε χρόνια για την κατασκευή ενός σύγχρονου πολεμικού πλοίου, υπάρχουν πολύ λίγα μέρη για να το κάνουν. Και, όπως αποδείχθηκε πρόσφατα από τα δυόμισι χρόνια επισκευών στο USS Fitzgerald μετά τη σύγκρουση του 2017, χρειάζεται χρόνος για την αποκατάσταση σημαντικών ζημιών σε ένα σύγχρονο πολεμικό πλοίο.
Τέλος όλες αυτές οι πυρκαγιές δείχνουν ότι κάτι "σάπιο" υπάρχει στο Ναυτικό των Η.Π.Α.. η ΚΥΡΙΑ και ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ τους αποστολή αυτών των πλοίων είναι η ικανότητά τους να προβάλλουν πολεμική δύναμη και ενέργεια, χιλιάδες μίλια από τις ακτές των ΗΠΑ.
Ο αμερικανικός στρατός υπέστη ένα πλήθος ανεξήγητων πυρκαγιών και "ατυχημάτων" μαζί με το ξέσπασμα των μαζικών αναταραχών σε ολόκληρη την Αμερική...κάποιος προσπαθεί να ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΕΙ τις Η.Π.Α πριν τον πόλεμο με την Κίνα.!!
Στην περίπτωση του αερομεταφορέα (USS Bonhomme Richard), τέτοια πλοία είναι τόσο κρίσιμα που το Κογκρέσο έχει ορίσει τουλάχιστον 11, καθώς ο αριθμός των αερομεταφορέων που πρέπει να διατηρήσει το Ναυτικό σύμφωνα με το νόμο.
Λόγω του κεντρικού ρόλου που διαδραματίζει ο περιορισμένος αριθμός αερομεταφορέων και αμφιβίων πλοίων επίθεσης σε διοίκηση και έλεγχο, πολεμικές μάχες και εφοδιαστική, η προσέγγιση του Πολεμικού Ναυτικού για την επιβολή ετοιμότητας βασίζεται στον κύκλο συντήρησης, συντήρησης και εκσυγχρονισμού, εκπαίδευσης και ανάπτυξης αυτά τα πλοία. Σύμφωνα με το «Βελτιστοποιημένο Σχέδιο Απόκρισης Στόλου», οι κύκλοι απασχόλησης των πλοίων σε μια εκστρατευτική ομάδα ή μια ομάδα αερομεταφορέων είναι χτισμένες γύρω από το μεγάλο κατάστρωμα, με το τελικό προϊόν να είναι μια αναπτυσσόμενη ομάδα αποστολής ή ομάδα αερομεταφορέων ικανή να φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα σε αποστολές μάχης.
Όμως όλες αυτές οι πυρκαγιές εγείρουν ένα ερώτημα: Πόσο σκληρό και ανθεκτικό μπορεί να είναι ένα πλοίο σε μάχη εάν καίγεται εκτός ελέγχου στο λιμάνι κατά τη διάρκεια της ειρήνης;;;
Παρόλο που χρειάζονται τρία έως πέντε χρόνια για την κατασκευή ενός σύγχρονου πολεμικού πλοίου, υπάρχουν πολύ λίγα μέρη για να το κάνουν. Και, όπως αποδείχθηκε πρόσφατα από τα δυόμισι χρόνια επισκευών στο USS Fitzgerald μετά τη σύγκρουση του 2017, χρειάζεται χρόνος για την αποκατάσταση σημαντικών ζημιών σε ένα σύγχρονο πολεμικό πλοίο.
Τέλος όλες αυτές οι πυρκαγιές δείχνουν ότι κάτι "σάπιο" υπάρχει στο Ναυτικό των Η.Π.Α.. η ΚΥΡΙΑ και ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ τους αποστολή αυτών των πλοίων είναι η ικανότητά τους να προβάλλουν πολεμική δύναμη και ενέργεια, χιλιάδες μίλια από τις ακτές των ΗΠΑ.
Ο αμερικανικός στρατός υπέστη ένα πλήθος ανεξήγητων πυρκαγιών και "ατυχημάτων" μαζί με το ξέσπασμα των μαζικών αναταραχών σε ολόκληρη την Αμερική...κάποιος προσπαθεί να ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΕΙ τις Η.Π.Α πριν τον πόλεμο με την Κίνα.!!
WASHINGTON — A rapidly extinguished fire aboard the amphibious assault
ship Kearsarge prompted the Navy to issue a “stop work order” Friday to General Dynamics NASSCO shipyard in Norfolk, Naval Sea Systems Command told Defense News Saturday.
The incident started when a spark from welding landed on nearby
material, which was then quickly put out by the fire watch. Fire watch
is a sailor or contractor who stands nearby with a fire hose and/or
extinguisher to stop a larger blaze in its tracks.
In a statement, Naval Sea Systems Command spokesman Rory O’Connor said
the “stop work” was to ensure the company followed fire safety
protocols.
“On July 17, the Navy was informed of a fire aboard USS Kearsarge (LHD
3), currently conducting a Selected Restricted Availability at General
Dynamics NASSCO – Norfolk,” O’Connor said.
“The fire was quickly extinguished by the fire watch and resulted in
minimal damage. In response to this incident, the Navy has issued a stop
work order for all ships in maintenance availabilities at GD NASSCO
Norfolk to ensure compliance with all established fire protocols and
procedures.”.
In a phone call Saturday, Anthony Paolino, a General Dynamics NASSCO
spokesman, said the incident involved an ember landing on plastic,
causing it to melt and smoke, but said there was no larger fire. NASSCO
was already reviewing its safety protocols prior to the “stop work”
order, and that it fully supported the Navy’s ongoing safety stand down
in the wake of this week’s fire aboard Bonhomme Richard, Paolino said.
GD NASSCO was the lead contractor for the pier-side maintenance aboard
Kearsarge’s sister ship Bonhomme Richard at the time of the fire that
broke out July 12. The Navy said the fire likely originated in the lower
vehicle storage area but that there was no known hot work going on in
that location at the time.
Both Bonhomme Richard and Kearsarge are Wasp-class amphibious assault
ships. Kearsarge has been in maintenance at NASSCO since late last year.
In an interview with Thursday with Defense News,
Chief of Naval Operations Adm. Michael Gilday said the Navy was
preparing to launch dual investigations into the fire on Bonhomme
Richard: A safety investigation, which are generally not released to the
public so that witnesses can feel free to speak openly, and a more
formal administrative investigation, which generally comes with
disciplinary recommendations and are releasable to the public.
Once those investigations are finished, Gilday will determine whether a broader examination of the Navy’s culture is necessary.
“This is a very, very serious incident that I think will force the Navy
to stand back and reevaluate itself,” Gilday said. “We’ve got to follow
the facts, we’ve got to be honest with ourselves and we’ve got to get
after it. My intention, once the investigations are done, is to make
this available for the public to debate, including what we need to do to
get after any systemic problems that we might have.”
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου