Το γραφείο μελετών Καμοφ φαίνεται να διέρρευσε λεπτομέρειες σχετικά με το μελλοντικό ελικοπτερο υψηλής ταχύτητας που πρόκειται να αναπτύξει για τις Ένοπλες Δυνάμεις της Ρωσικής Ομοσπονδίας
Στα Ρωσικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι εικόνες που δημοσιεύθηκαν από το έργο του στρατιωτικού ελικοπτέρου δείχνουν μια νέα ιδέα που μπορεί να παρέχει αυξημένη ταχύτητα και μικρότερη αντίσταση.
Η ιδέα διαθέτει μια σταθερή πτέρυγα σχήματος “δέλτα”, ομοαξονικό σύστημα στροφείου και στροβιλοκινητήρες διπλής ροής ώθησης στο πίσω μέρος παρόμοιας φιλοσοφίας με αυτήν που χρησιμοποιούνται στα Sikorsky S-97 Raider και Bell V-280 Valor τα οποία όμως διαθέτουν ελικοφόρους κινητήρες ώθησης. Το ομοαξονικό σύστημα στροφείου θα κινείται από δύο κινητήρες.
Επίσης, η ιδέα του ελικοπτέρου υψηλής ταχύτητας θα εφοδιαστεί με συστήματα καταστολής υπέρυθρης ακτινοβολίας (IR), διάφορες κατασκευές πάνω στην άτρακτο με εσωτερικές αποθήκες οπλών καθώς και “αόρατη” τεχνολογία για την αποφυγή του εντοπισμού.
Σύμφωνα με την παρουσίαση, η Καμοφ πιστευει ότι η νέες τεχνολογίες θα παρέχουν μεγαλύτερη ταχύτητα και αυτονομία με καλύτερη οικονομία καυσίμου. Αναμένεται οτι το νέο ελικοπτερο θα φτάνει ταχύτητες άνω των 435 μιλίων ανα ώρα (700 χλμ/ώρα), περίπου τρεις φορές την ταχύτητα ενός συμβατικού ελικοπτέρου.
Σύμφωνα με το Scramble Magazine, η ιδέα του νέου Ρωσικού ελικοπτέρου υψηλής ταχύτητας διαθέτει νέους κινητήρες, εσωτερικές αποθήκες οπλών, πιλοτήριο διπλά-διπλά, τα φημισμένης αλλά βελτιωμένης σχεδίασης ομοαξονικά στροφεία, ριναία πηδάλια ανόδου/καθόδου (canards) και πτέρυγα σχήματος μαχητικού αεροσκάφους.
Σύμφωνα με εμπειρογνώμονα του κλάδου το Ρωσικό ελικόπτερο υψηλής ταχύτητας έχει Δυτικές επιρροές.
“Οι δύο στροβιλοκινητήρες διπλής ροής με βοηθητικά κιβώτια ταχυτήτων κινούν τα κεντρικά στροφεία, και παράγουν ώση για πτήση υψηλών ταχυτήτων. Αυτό μιμείται την ιδέα ώσης του Sikorsky S-97, που νωρίτερα δοκιμάστηκε στο Lockheed AH-56 Cheyenne, αλλά χρησιμοποιούσε στροβιλοκινητήρα διπλής ροής αντί έλικας,” – δήλωσε ο εμπειρογνώμων.
Επίσης, ο εμπειρογνώμων επεσήμανε ότι το συγκρότημα canards/δελτοειδούς πτέρυγας ειναι ασυνήθιστο και αναντίστοιχο για χαμηλές υποηχητικές ταχύτητες, ειναι για πλατφόρμα που θα περίμενε κάνεις με υπερηχητική πτέρυγα, και αυτή σαφώς δεν ειναι μια υπερηχητική σχεδίαση.
Όσο για τις μεγάλες εσωτερικές αποθήκες όπλων – αναμένει διάφορες προκλήσεις.
“Συνολικά φαίνεται οτι στην ατζέντα ειναι η υψηλή ταχύτητα, προσπαθούν να επεκταθούν απο προηγούμενες ερευνητικές ιδέες που δουλεύτηκαν σε Δυτικές χώρες,” συνόψισε ο εμπειρογνώμων.
Το έργο του μελλοντικού Ρωσικού ελικοπτέρου υψηλής ταχύτητας παρουσιάστηκε απο τον Σεργκέι Μικχέγιεφ, αρχισχεδιαστή του Γραφείου Μελετών Καμόφ. Ο Σεργκέι Μικχέγιεφ είναι ακαδημαϊκός, ερευνητής και σχεδιαστής ελικοπτέρων. Υπηρετεί στην θέση του αρχισχεδιαστή του Γραφείου Μελετών Καμόφ από το 1987.
Απόδοση/Μετάφραση απο το defence-blog.com για την Προέλαση.
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου