Γράφει ο Μαύρος Αετός :
Η περίπτωση των Μυρμιδόνων, που ήταν οι Ειδικές Δυνάμεις στον στρατό των Αργείων... έχει μεγάλο ενδιαφέρον .Υπάρχουν πολλές αναφορές στον Όμηρο που πρέπει να μας βάλουν σε σκέψεις.Οι Μυρμιδόνες είναι το ΠΡΩΤΟ ΑΙΓΑΙΚΟ δηλ. ελληνικό φύλο που αναφέρεται με την επωνυμία " Έλληνες". Όμως μόνο ο Αχιλλέας σχετίζεται από τον Όμηρο άμεσα με τον λαό που φέρει την επωνυμία "Έλληνες", αυτός και το βασίλειο του έχει περιοχή που ονομάζεται "Ελλάς" και μόνο ο δικός του λαός οι Μυρμιδόνες ονομάζονται " Έλληνες".
Οι στρατιώτες όμως του Αχιλλέα παρ' ότι ένα μέρος τους προέρχεται απο την Φθία το βασίλειο του Πηλέα ,ποτέ δεν ονομάζονται " Φθίοι", αλλά πάντοτε " Μυρμιδόνες-Έλληνες".
«Οι τ’ είχον Φθίην ηδ’ Ελλάδα καλλιγύναικα, / Μυρμιδόνες δε καλεύντο και Ελληνες και Αχαιοί». (ραψωδία Β, στίχος 684),
" όσοι κατοικούσαν το ΠΕΛΑΣΓΙΚΟ ΑΡΓΟΣ
την Άλο, την Αλόπη και την Τραχίνα
και αυτοί που είχαν την Φθία και την Ελλάδα την καλλιγύναικα
ονομαζόντουσαν Μυρμιδόνες, Έλληνες και Αχαιοί…"
Άλλο το Αχαικό Άργος και άλλο το Πελασγικό, επίτηδες τα μπερδεύουν οι αρχαιολόγοι του σάπιου κατεστημένου σήμερα , σίγουρα θα έχουν τους λόγους τους.Η Φθία ήταν η έδρα το κέντρο διοίκησης του Πηλέα (πατέρα του Αχιλλέα) και υπήρχε πόλη με αυτό το όνομα .Μας το λέει και ο Στράβων πως διατηρούσε αυτό το όνομα και μνήμες για....χίλια χρόνια.!! Ο κατάλογος των νέων ( η στρατολογία της εποχής της Φθίας) στην Ιλιάδα Β (Β681) μας λέει τις πιο σημαντικές πόλεις που είχε το βασίλειο του Αχιλλέα, ΠΕΛΑΣΓΙΚΟ ΑΡΓΟΣ , Αλόη Αλόπη,Τραχίνα, ΕΛΛΑΣ και Φθία.!!
Ενώ το ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟ ΑΡΓΟΣ που βρίσκεται νότια αποτελούσε μια ένωση πόλεων του νότου, το ΠΕΛΑΣΓΙΚΟ ΑΡΓΟΣ του Αχιλλέα περιελάμβανε μια ένωση πόλεων (περιοχών) του βορρά. Ο Στράβων σχολιάζοντας στην ομηρική αναφορά (Πελασγικόν Άργος) μας λέει πως η ονομασία αφορά γενικότερα την περιοχή της Θεσσαλίας η Θετταλίας (Θετ και αλία η μητέρα του Αχιλλέα) ...." την μεν Θεσσαλία Πελασγικόν Άργος καλών (ο Όμηρος)" συνεπώς ένα κομμάτι του βασιλείου του Αχιλλέα και του Πηλέα είναι Θεσσαλικό, όχι όμως όλο...υπάρχουν και άλλα κομμάτια.
Ο Φερεκύδης μας λέει ότι η Φθία ήταν πόλη και μάλιστα η αρχαία Φάρσαλος, κάτι που μας επαναλαμβάνει και ο Ευριπίδης στην " Ιφιγένεια εν Αυλίδι" όταν συνδέει την πόλη της Φθίας με τον ποταμό Απιδανό που είναι δίπλα στην Φάρσαλο. Ο Όμηρος χρησιμοποιεί 17 φορές !!!! τους όρους ΕΛΛΑΣ-ΦΘΙΑ για το βασίλειο του Αχιλλέα κάτι που δεν το κάνει για κανέναν άλλο βασιλιά που πήρε μέρος στον Πόλεμο της Τροίας.Και ο τρόπος που το μνημονεύει η το συνδυάζει μαζί μας φανερώνει ότι το βασίλειο του Αχιλλέα είχε ...ΔΥΟ ΕΠΑΡΧΙΕΣ.....που η μια ήταν η έδρα του βασιλείου, όπου υπήρχε το ανάκτορο και λεγόταν Φθία......και η άλλη περιοχή ΟΝΟΜΑΖΟΤΑΝ ΕΛΛΑΣ.!!!!! Γιατί άραγε, και που ακριβώς βρισκόταν η περιοχή με το όνομα ΕΛΛΑΣ;;;
Στον Όμηρο είπαμε ότι αναφέρονται (οι Μυρμιδόνες).....ως το μόνο Αχαϊκό φύλο που αναφέρεται ξεχωριστά ως Έλληνες, ενώ ο όρος Αργείοι είναι για όλους τους άλλους.Με άλλα λόγια οι Μυρμιδόνες μοιάζουν να έχουν έρθει "εμβόλιμοι" αναμεταξύ όλων των άλλων στρατών των άλλων βασιλείων . Αν σε αυτό προσθέσουμε ότι ο Αχιλλέας με το ΖΟΡΙ πήγε στην εκστρατεία, και ΚΡΥΒΕΤΑΙ ( κάτω από γυναικεία ρούχα) φιλοξενούμενος στο παλάτι του βασιλιά της Σκύρου .
Όλη η Ιλιάδα στηρίζεται στον ΘΥΜΟ του Αχιλλέα εναντίων του Αγαμέμνων και τον καυγά μεταξύ τους , δηλαδή ο Όμηρος πραγματεύεται τον καυγά μεταξύ του Αχαικού Άργους και του Πελασγικού Άργους.....τον καυγά μεταξύ Αχαιών και Δωριέων..... Ο "άναξ" λοιπόν Αγαμέμνων βρίζεται χυδαιότατα δημόσια από τον Αχιλλέα
Βρίζει δηλαδή χυδαιότατα τον αρχηγό της τότε ΝΑΤΟικής Συμμαχίας....σίγουρα όχι για μια αιχμάλωτη γυναίκα.
Και είναι ο μόνος που μπορεί να τολμήσει να το κάνει αυτό, λόγο ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ, είναι πιο ευγενικής καταγωγής και πιο πάνω από τον Αγαμέμνων λόγο ΑΙΜΑΤΟΣ-ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ, είναι ΦΥΛΕΤΙΚΑ ΑΝΩΤΕΡΟΣ....Και το καυχιέται μέσα από το στόμα του Ομήρου:
Ο Όμηρος περιγράφει τους Μυρμιδόνες ως φύλο πολεμικό με χαρακτηριστικά που αποδόθηκαν αργότερα στους Δωριείς και στους βόρειους δηλαδή τους Μακεδόνες.Οι Μακεδόνες γενετικά- βιολογικά είναι οι συνεχιστές των Μυρμιδόνων...για αυτό και ο
Αχιλλέας εκτιμούνταν ως επι το πλείστον από τους Δωριείς (Αλέξανδρος) και ειδικότερα απο τους Μακεδόνες και τους Ηπειρώτες (Ολυμπιάδα).
Η περίπτωση των Μυρμιδόνων, που ήταν οι Ειδικές Δυνάμεις στον στρατό των Αργείων... έχει μεγάλο ενδιαφέρον .Υπάρχουν πολλές αναφορές στον Όμηρο που πρέπει να μας βάλουν σε σκέψεις.Οι Μυρμιδόνες είναι το ΠΡΩΤΟ ΑΙΓΑΙΚΟ δηλ. ελληνικό φύλο που αναφέρεται με την επωνυμία " Έλληνες". Όμως μόνο ο Αχιλλέας σχετίζεται από τον Όμηρο άμεσα με τον λαό που φέρει την επωνυμία "Έλληνες", αυτός και το βασίλειο του έχει περιοχή που ονομάζεται "Ελλάς" και μόνο ο δικός του λαός οι Μυρμιδόνες ονομάζονται " Έλληνες".
Οι στρατιώτες όμως του Αχιλλέα παρ' ότι ένα μέρος τους προέρχεται απο την Φθία το βασίλειο του Πηλέα ,ποτέ δεν ονομάζονται " Φθίοι", αλλά πάντοτε " Μυρμιδόνες-Έλληνες".
«Οι τ’ είχον Φθίην ηδ’ Ελλάδα καλλιγύναικα, / Μυρμιδόνες δε καλεύντο και Ελληνες και Αχαιοί». (ραψωδία Β, στίχος 684),
" όσοι κατοικούσαν το ΠΕΛΑΣΓΙΚΟ ΑΡΓΟΣ
την Άλο, την Αλόπη και την Τραχίνα
και αυτοί που είχαν την Φθία και την Ελλάδα την καλλιγύναικα
ονομαζόντουσαν Μυρμιδόνες, Έλληνες και Αχαιοί…"
Άλλο το Αχαικό Άργος και άλλο το Πελασγικό, επίτηδες τα μπερδεύουν οι αρχαιολόγοι του σάπιου κατεστημένου σήμερα , σίγουρα θα έχουν τους λόγους τους.Η Φθία ήταν η έδρα το κέντρο διοίκησης του Πηλέα (πατέρα του Αχιλλέα) και υπήρχε πόλη με αυτό το όνομα .Μας το λέει και ο Στράβων πως διατηρούσε αυτό το όνομα και μνήμες για....χίλια χρόνια.!! Ο κατάλογος των νέων ( η στρατολογία της εποχής της Φθίας) στην Ιλιάδα Β (Β681) μας λέει τις πιο σημαντικές πόλεις που είχε το βασίλειο του Αχιλλέα, ΠΕΛΑΣΓΙΚΟ ΑΡΓΟΣ , Αλόη Αλόπη,Τραχίνα, ΕΛΛΑΣ και Φθία.!!
Ενώ το ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟ ΑΡΓΟΣ που βρίσκεται νότια αποτελούσε μια ένωση πόλεων του νότου, το ΠΕΛΑΣΓΙΚΟ ΑΡΓΟΣ του Αχιλλέα περιελάμβανε μια ένωση πόλεων (περιοχών) του βορρά. Ο Στράβων σχολιάζοντας στην ομηρική αναφορά (Πελασγικόν Άργος) μας λέει πως η ονομασία αφορά γενικότερα την περιοχή της Θεσσαλίας η Θετταλίας (Θετ και αλία η μητέρα του Αχιλλέα) ...." την μεν Θεσσαλία Πελασγικόν Άργος καλών (ο Όμηρος)" συνεπώς ένα κομμάτι του βασιλείου του Αχιλλέα και του Πηλέα είναι Θεσσαλικό, όχι όμως όλο...υπάρχουν και άλλα κομμάτια.
Ο Φερεκύδης μας λέει ότι η Φθία ήταν πόλη και μάλιστα η αρχαία Φάρσαλος, κάτι που μας επαναλαμβάνει και ο Ευριπίδης στην " Ιφιγένεια εν Αυλίδι" όταν συνδέει την πόλη της Φθίας με τον ποταμό Απιδανό που είναι δίπλα στην Φάρσαλο. Ο Όμηρος χρησιμοποιεί 17 φορές !!!! τους όρους ΕΛΛΑΣ-ΦΘΙΑ για το βασίλειο του Αχιλλέα κάτι που δεν το κάνει για κανέναν άλλο βασιλιά που πήρε μέρος στον Πόλεμο της Τροίας.Και ο τρόπος που το μνημονεύει η το συνδυάζει μαζί μας φανερώνει ότι το βασίλειο του Αχιλλέα είχε ...ΔΥΟ ΕΠΑΡΧΙΕΣ.....που η μια ήταν η έδρα του βασιλείου, όπου υπήρχε το ανάκτορο και λεγόταν Φθία......και η άλλη περιοχή ΟΝΟΜΑΖΟΤΑΝ ΕΛΛΑΣ.!!!!! Γιατί άραγε, και που ακριβώς βρισκόταν η περιοχή με το όνομα ΕΛΛΑΣ;;;
Στον Όμηρο είπαμε ότι αναφέρονται (οι Μυρμιδόνες).....ως το μόνο Αχαϊκό φύλο που αναφέρεται ξεχωριστά ως Έλληνες, ενώ ο όρος Αργείοι είναι για όλους τους άλλους.Με άλλα λόγια οι Μυρμιδόνες μοιάζουν να έχουν έρθει "εμβόλιμοι" αναμεταξύ όλων των άλλων στρατών των άλλων βασιλείων . Αν σε αυτό προσθέσουμε ότι ο Αχιλλέας με το ΖΟΡΙ πήγε στην εκστρατεία, και ΚΡΥΒΕΤΑΙ ( κάτω από γυναικεία ρούχα) φιλοξενούμενος στο παλάτι του βασιλιά της Σκύρου .
Όλη η Ιλιάδα στηρίζεται στον ΘΥΜΟ του Αχιλλέα εναντίων του Αγαμέμνων και τον καυγά μεταξύ τους , δηλαδή ο Όμηρος πραγματεύεται τον καυγά μεταξύ του Αχαικού Άργους και του Πελασγικού Άργους.....τον καυγά μεταξύ Αχαιών και Δωριέων..... Ο "άναξ" λοιπόν Αγαμέμνων βρίζεται χυδαιότατα δημόσια από τον Αχιλλέα
“οινοβαρές,
κυνός όμματ’ έχων
καρδίην δ’ ελάφοιο…….
δημοβόρος βασιλεύς, επεί ουτιδανοίσιν
ανάσσεις” Α 225-236.
(“μεθύστακα,
που έχεις τα
μάτια σκύλου και
καρδιά ελαφιού…
είσαι λαοφάγος
βασιλιάς, γιατί κυβερνάς τιποτένιους”)Βρίζει δηλαδή χυδαιότατα τον αρχηγό της τότε ΝΑΤΟικής Συμμαχίας....σίγουρα όχι για μια αιχμάλωτη γυναίκα.
“…………………………….σηκώθη ευθύς
ο ήρως,
πολλών κυρίαρχος λαών, ο
Ατρείδης Αγαμέμνων…” Α-101,2Και είναι ο μόνος που μπορεί να τολμήσει να το κάνει αυτό, λόγο ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ, είναι πιο ευγενικής καταγωγής και πιο πάνω από τον Αγαμέμνων λόγο ΑΙΜΑΤΟΣ-ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ, είναι ΦΥΛΕΤΙΚΑ ΑΝΩΤΕΡΟΣ....Και το καυχιέται μέσα από το στόμα του Ομήρου:
"
από γενιά καυχώμαι
εγώ (κατάγομαι) του
υπερτάτου Δία
ο Αιακίδης γέννησε
εμένα , ο βασιλιάς
των Μυρμιδόνων,
ο Πηλεύς, τον Αιακόν
ο Δίας" Φ 187-9Ο Όμηρος περιγράφει τους Μυρμιδόνες ως φύλο πολεμικό με χαρακτηριστικά που αποδόθηκαν αργότερα στους Δωριείς και στους βόρειους δηλαδή τους Μακεδόνες.Οι Μακεδόνες γενετικά- βιολογικά είναι οι συνεχιστές των Μυρμιδόνων...για αυτό και ο
Αχιλλέας εκτιμούνταν ως επι το πλείστον από τους Δωριείς (Αλέξανδρος) και ειδικότερα απο τους Μακεδόνες και τους Ηπειρώτες (Ολυμπιάδα).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου