Γράφει ο Μαύρος Αετός :
Έγραφα σε ένα μου σχόλιο στον αγαπητό και φίλτατο ΑΡΡΙΩΝ εδώ ότι .." Δεδομένου ότι το ταξίδι του δεν έγινε στην Γη...αλλά στο διάστημα...γιατί Σερήν, αστήρ, πλανήτης, seren, star, axtar, εν και το αυτό.Άρα σε ποιές σειρήνες αναφέρεται ο άγνωστος συγγραφέας της Οδύσσειας, και γιατί ο Οδυσσέας ζητά οδικό χάρτη από την Κίρκη για να επιστρέψει στην γη του;;; "
"σειρήν χρυσείην εξ ουρανόθεν κρεμάσαντες
πάντες τ' εξάπτεσθε θεοί, πασαί τε θέαιναι"
(ΙΛΙΑΔΑ, ΡΑΨΩΔΙΑ Θ)
Έγραφα σε ένα μου σχόλιο στον αγαπητό και φίλτατο ΑΡΡΙΩΝ εδώ ότι .." Δεδομένου ότι το ταξίδι του δεν έγινε στην Γη...αλλά στο διάστημα...γιατί Σερήν, αστήρ, πλανήτης, seren, star, axtar, εν και το αυτό.Άρα σε ποιές σειρήνες αναφέρεται ο άγνωστος συγγραφέας της Οδύσσειας, και γιατί ο Οδυσσέας ζητά οδικό χάρτη από την Κίρκη για να επιστρέψει στην γη του;;; "
"σειρήν χρυσείην εξ ουρανόθεν κρεμάσαντες
πάντες τ' εξάπτεσθε θεοί, πασαί τε θέαιναι"
(ΙΛΙΑΔΑ, ΡΑΨΩΔΙΑ Θ)
Ζηρύνθια: Νομίζω ότι είναι μιά πάρα πολύ παλιά
ονομασία της Αφροδίτης/Σελήνης/Εκάτης. Διότι
πολύ παλιά Ζηρ ονόμαζαν την Αφροδίτη
στην Θράκη.[Διάφορα λεξικά]
Η Ζήρυνθος στην αρχαία Θράκη λένε ότι είχε ένα σπήλαιο στο
οποίο λατρευόταν η Σελήνη/Εκάτη [Λυκόφρων77]
Στην Μακεδονία επίσης ονόμαζαν την Αφροδίτη Ζειρήν, [Ησύχιος]
ενώ οι Ορφικοί την καταγράφουν Σειρήν.
Σειρήν όμως σημαίνει πλανήτης.
Νομίζω λοιπόν ότι η Ζηρύνθια προέρχεται από το
Ζήρ ή Ζειρ δηλαδή την Αφροδίτη/Σελήνη/Εκάτη
και το “ίνθος” που προσδιορίζει “πόλη”, όπως
Κόρη+ίνθος, Κόρινθοςκλπ.
Πράγματι υπάρχει πόλη Ζήρυνθος με άντρο της Εκάτης ή Σάον των Κυρβάντων στην εποχή του νασμού (κατακλυσμού). Βλέπε Λυκόφρονα 77 " Ζήρυνθον άντρον της κυνοσφαγούς θεάς...κ.λ.π ".
Βλέπετε τι θησαυρός είναι ο Λυκόφρων ιδιαίτερα για τα μέρη μας;;
Πράγματι υπάρχει πόλη Ζήρυνθος με άντρο της Εκάτης ή Σάον των Κυρβάντων στην εποχή του νασμού (κατακλυσμού). Βλέπε Λυκόφρονα 77 " Ζήρυνθον άντρον της κυνοσφαγούς θεάς...κ.λ.π ".
Βλέπετε τι θησαυρός είναι ο Λυκόφρων ιδιαίτερα για τα μέρη μας;;
8 σχόλια:
Φίλη κεφαλή Μ.Α.
Χαίρε διαμπερές και λαμπρύνου ες το διηνεκές.
ΙΛΙΑΣ Θ΄ (¨Κόλος μάχη¨ διακεκομμένη λόγω νυκτός μάχη. πολεμικά γεγονότα της 25ης ημέρας.)
Εν αρχή της ραψωδίας αυτής ο Ζεύς αγορεύει εις την συνέλευσιν των θεών και απαιτεί άπαντας, θεούς και θεάς, φιλέλληνας ή μη, απέχειν του τρωικού πολέμου πειθαρχούντας εις το θέλημά του. Δι' ευθείας απειλής δε και επικαλούμενος την συντριπτικήν ισχύν του έναντι των άλλων θεών δηλοί ότι οι απειθήσοντες υποστήσονται την ποινήν των Τιτάνων βυθισθησόμενοι εις τα αφεγγή διό και κρυερά Τάρταρα (πρβ, ν.ε. ρ. τουρτουρίζειν) ήτοι τον σκοτεινόν αχανή πόλον του σύμπαντος (συμπαντικόν λυματικόν βόθρον-καθαρτήριον αυτού, κατά την εμήν ταπεινήν γνώμην), πόλος όστις ευρίσκεται υποκάτω του γηίνου Άδου τόσον όσον απέχει εκ του ουρανού η γη.
Περιγράφων ουν ο Ζευς την ακατανίκητον δύναμίν του λέγει ότι είνε τηλικαύτη ώστε δύναται ωσπερεί, δεδεμένων όλων υπολοίπων των ολυμπίων θεών μετά της γης και της θαλάσσης εις το εν άκρον δια μιας ¨ χρυσής σειράς-αλυσίδος (πρβ. ουσ. σειρήτι) και ελκόντων κάτω, του δε Ζηνός έλκοντος αντιθέτως εκ του ουρανού δια του άλλου ουρανίου άκρου αυτής, ουκ αν έσυρον θεοί και θεαί κάτω τον Ζήνα όπως αυτός ανέτως όλους τους θεούς-θεάς, γην, Όλυμπον και θάλασσαν έλκων άνω.
¨ει δ' άγε πειρήσεσθε (εάν αποπειραθήτε) θεοί, ίνα είδετε πάντες,
σειρήν (σειράν-αλυδίδα) χρυσείην εξ ουρανόθεν κρεμάσαντες (συνδέσαντες)
πάντες εξάπτεσθε (έλκετε, τραβάτε ) θεοί πάσαι τε θέαιναι,
αλλ' ουκ αν ερύσαιτ'(κατεβάσαιτε) εξ ουρανόθεν πεδίονδε (προς την γην)
Ζήν,' ύπατον μήστωρ'(ουσ. πρωτομάστορα,αν και αισθητικώς υποβλαχίζει, άσε ότι θυμίζει Ελύτην, Μ.Θεοδωράκην και μασωνικήν ποδίτσα, υπερτάτη διάνοια πάει καλύτερον προς τον αρχηγόν των πάντων) ουδέ ει μάλα πολλά κάμοιτε.(κάμνω-αποκάμνω)
(Θ 18-22)
Όθεν ουδεμία εμφανής σχέσις προκύπτει εκ των ανωτέρω (σειρήν-σειράν) προς τας γνωστάς σειρήνας. Αλλά της ελληνικής ούσης πιθανότατα γλώσσης διαγαλαξιακής επικοινωνίας ανδρών τε θεών τε των ανωτέρων φωτεινών συμπαντικών διαστάσεων, ίσως και κατά μίαν έννοιαν, υποκρύπτεται εις τας λέξεις ¨σειρήν,γεν. -ος¨ και ¨σειρή¨ ή ¨σειρά¨ η σειριακή-σειρηνική-αλυσιδωτή σχέσις-καταγωγή της αυθεντικής ανθρωπότητος-Ελλήνων αλλά και η της γης ημών εξάρτησις (γέννησις Απόλλωνος εν Δήλω Αιγαίου= έγγισις-επιρροή του Σειρίου)προς το αστρικόν σύστημα του Σειρίου.
Φίλε της καρδιάς μου...αργώ αλλά δεν λησμονώ. Βλέπεις κάποιες φορές λειτουργώ με χρονοκαθυστέρηση .!!Με είχες ρωτήσει ..." Μένω δε απορών δια τα ως κατωτέρω:
¨Βόδια¨ ως πλήθος πεσόντων μήλων εκ του δέντρου της ζωής..."
Ο Νόννος στα Διονυσιακά, μας αναφέρει ότι: ….Ζευς Κρονίδης συν Έρωτι πόλον δινωτόν εάσσας φοιταλέω μαστήρι δι᾽ ούρεος ήντετο Καδμω πλαζομένω, ξυνήν δε πολύτροπον ήρτυε βουλήν ραψάμενος Τυφώνι δυσηλακάτου λίνα Μοίρης. και Διί παμμεδέοντι συνέμπορος ΑΙΓΙΒΟΤΟΣ ΠΑΝ δώκε ΒΟΑΣ και ΜΗΛΑ και ΕΥΚΕΡΑΩΝ ΣΤΙΧΑΣ ΑΙΓΩΝ…
Ενώ ο Ευστάθιος αρχιεπίσκοπος Θεσσαλονίκης, στα Σχόλια στην Ομήρου Οδύσσεια, επιμένει ότι: ….Το δε επ᾽ ήματι ερμηνεία εστί του αιεί, ίνα είη αεί το καθ᾽ έκαστον ήμαρ. ΜΗΛΟΝ ΔΕ ΝΥΝ ΦΑΝΕΡΩΣ ΕΠΙ ΑΙΓΟΣ ΗΡΜΗΝΕΥΤΑΙ…
Στην ετυμολογία του ονόματος κρύβεται το «μυστικό» του.
ΕΝΩ ΞΕΠΟΥΛΗΘΗΚΕ ΠΑΤΡΙΣ, ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΕΠΙΓΩΝΤΟΣ ΕΙΚΟΣΑΕΔΡΟΙ ΑΙΓΟΒΟΣΚΟΙ ΜΕ "ΚΑΤΣΟΥΝΕΣ".
Αυτό έχει σχέση με τους 2 ναούς(ημισφαίρια του εγκεφάλου) και τις 7 εκκλησίες (τα 7 τσάκρα).
Με τον όρο «Αιγοβοσκοί με κατσούνες», εννοούμε: τους διάσπαρτους και άγνωστους ενσαρκωμένους συλλέκτες σύζευξης του πεδίου ακτινοβολίας των υπερφορτισμένων (πλέον) σωματιδίων των φ1 και φ2 Αιγών αντίστοιχα, αυτοί είναι οι εικοσάεδροι κλειδούχοι που θα συντονιστούν με τα επερχόμενα τελλουρικά ρεύματα, αυτοί είναι όπου εκ φύσεως θα καλεστούν να περπατήσουν στο ουράνιο τόξο…. στο μονοπάτι του ουρανού. Τα παλαιότερα χρόνια, πολλοί αιγοβοσκοί έβγαιναν στην ορεινή Αρκαδία και ορεινή Κρήτη, το γιατί συνέβαινε αυτό… απλά είναι θέμα πεδίου μήτρας… Ναααα ένα Matrix…. ξέρει τι κάνει ο Ζευς… από μικιό κοπέλι ένιωθε και που να γεννηθεί και που να ανατραφεί… εκδηλώθηκε σε οξέα φλέγματα… και ανατράφηκε σε πλέγματα, έτσι ζει μέσα μας.
….δώδεκ᾽ εν ηπείρω αγέλαι• τόσα πώεα οιών, τόσσα συών συβόσια, τοσ᾽ αιπόλια πλατέ᾽ αιγών βόσκουσι ξείνοί τε και αυτού βώτορες άνδρες• ενθάδε τ᾽ αιπόλια πλατέ᾽ αιγών ένδεκα πάντα εσχατιή βόσκοντ᾽, επί δ᾽ ανέρες εσθλοί όρονται…. (Όμηρος Οδύσσεια Ξ.100 – 104).
Μου γράφεις φίλε της καρδιάς μου...
" Εν αρχή της ραψωδίας αυτής ο Ζεύς αγορεύει εις την συνέλευσιν των θεών και απαιτεί άπαντας, θεούς και θεάς,"
Όταν λέμε Ζεύς εννοούμε τον Ήλιο.
" Άλλοι δέ Δία μέν νομίζουσι τόy ήλιον, άκολούθως τώ Πλάτων, δς έν Φαίδρφ φησίν, ό μέν δή, μέγας εν ουρανώ Ζεύς, ό ΕΣΤΙΝ Ο ΗΛΙΟΣ, πτηνόν άρμα έλαύνων,"
ΠΛ Φαιδρ 243e–247c
ΖΕΥΣ
Ζ= ζωοποιός
Ε=ελλάνιος
Υ=υιός
Σ=συμπαντικότητας
Ο Ήλιος είναι ζωοποιός δίνει ζωή, χωρίς αυτόν δεν υπάρχει γέννηση....είναι ελλάνιος γιατί είναι φωτεινός....είναι ο υιός του Σύμπαντος.
"ο μέν δη μέγας ηγεμών εν ουρανώ Ζεύς ελαύνων πετεινόν άρμα..."
Ανίχνευσε το κείμενο στο οποίο περιγράφεται το σύμπαν
..." πρώτος πορεύεται, διακοσμών πάντα και επιμελούμενος, τω δ" έπεται στρατιά θεών τε και δαιμόνων, κατά ΕΝΔΕΚΑ ΜΕΡΗ ΚΕΚΟΣΜΗΜΕΝΗ.!!!!Μένει γαε η ΕΣΤΙΑ( Κεντρικό Πυρ) εν θε'ων οίκω μόνη, Των δε άλλων όσοι εν τω των δώδεκα αριθμώ τεταγμένοι θεοί(πλανήτες)..κ.λ.π "
Όπου Ζεύς βάλε ΗΛΙΟΣ...όπου θεοί/θεές ΠΛΑΝΗΤΕΣ .Αστροφυσική και μάλιστα για λίγους αγαπητέ μου φίλε.
https://tinyurl.com/y7r5fpby
" Όθεν ουδεμία εμφανής σχέσις προκύπτει εκ των ανωτέρω (σειρήν-σειράν) προς τας γνωστάς σειρήνας"
Σαφέστατα αγαπητέ φίλε και δεν έχει καμμία σχέση με τις γνωστές ψαρίσιες σειρήνες...διότι και ο Πρόκλος και οι Ορφικοί ήξεραν ότι :
Σειρήν = Μέλιττα η Αφροδίτη (Ησύχιος)
Ζειρήν= Αφροδίτη (Ησύχιος)
Σειραί =Πλέγματα,ηνίαι, η πλεκτοί ιμάντες
Επίσης οι Ορφικοί ξέρανε τι λέγανε και κυρίως τι γράφανε...." "[Νὺξ γένεσις πάντων, ἣν καὶ Κύπριν καλέσωμεν]"
Η Κυπρίδα δηλαδή η Αφροδίτη/Έρωτας καθότανε ως γλυκόφωνη νηκτερία (σκότους/Νύξ ) ΣΕΙΡΗΝ και ως ΖΕΥΚΤΗΡΑ ΜΗΤΕΡΑ στην περιφέρεια του Κύκλου που ΔΙΕΧΕΕ ΖΩΗ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΠΛΑΝΗΤΕΣ.
Ο Ορφικός Ύμνος συνδιάζεται με τον Πρόκλου Ύμνο Εις Αφροδίτη .
" πάσιν δ' έργα μέμηλεν ερωτοτόκου Κυθερείης.
αλλά, θεά, πάντη γάρ έχεις αριήκοον ούας,
είτε περισφίγγεις μέγαν ουρανόν, ένθα σέ φασι
ψυχήν αενάοιο πέλειν κόσμοιο θεείην,
είτε καί επτά κύκλων υπέρ άντυγας αιθέρι ναίεις
ΣΕΙΡΑΙΣ υμετέραις δυνάμεις προχέουσ' αδαμάστους, "
Για τους Έλληνες αντιπροσωπεύει την "Αγνή Πηγή", που κάποτε βρισκόταν αραγμένη πέρα από τον έβδομο ουρανό και μας έδωσε αδάμαστες δυνάμεις.
Βλέπε 4ο Ορφικό 4ο προς Αφροδίτη Β.
"Υμνέομεν σειρήν (πλανήτη) πολυώνυμον Αφρογενείης και πηγήν μεγάλην βασιλήϊον… είτε και επτά κύκλων (επτά ουρανών) υπέρ άντυγας αιθέρι ναίεις, σειραίς ημετέραις (στους δικούς μας πλανήτες) δυνάμεις προσχέουσα αδαμάστους."
ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΠΛΑΝΗΤΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΜΑΣ ΗΛΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.!!ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ ΑΥΤΟ.
" είτε και επτά κύκλων (επτά ουρανών) "
Μιλάμε για τα όρια των συμπαντικών κύκλων μέσα στο διάστημα. Αυτούς τους κύκλους τους ονόμαζαν οι παλιότεροι και ουρανούς, εξ ού και 7ος ουρανός κλπ.
" Όπου Ζεύς βάλε ΗΛΙΟΣ...όπου θεοί/θεές ΠΛΑΝΗΤΕΣ .Αστροφυσική και μάλιστα για λίγους...¨
¨ είτε και επτά κύκλων (επτά ουρανών) "
Διαφωτιστικότατος.
Αλλά αυτό πάλι;
¨...Τα παλαιότερα χρόνια, πολλοί αιγοβοσκοί έβγαιναν στην ορεινή Αρκαδία και ορεινή Κρήτη, το γιατί συνέβαινε αυτό… απλά είναι θέμα πεδίου μήτρας… Ναααα ένα Matrix…. ξέρει τι κάνει ο Ζευς… από μικιό κοπέλι ένιωθε και που να γεννηθεί και που να ανατραφεί… εκδηλώθηκε σε οξέα φλέγματα… και ανατράφηκε σε πλέγματα, έτσι ζει μέσα μας...¨
Τι εννοεί αν ο ποιητής;
Το Σύμπαν είναι ένα μεγάλο έμψυχο όν που περικλείει μέσα του όλα τα στοιχεία της Ζωής και της Νόησης,που είναι σκορπισμένα μέσα στα κατά μέρους όντα.Αυτό το μέγα όν ,υπέρτατο έμψυχο και υπέρτατο νοητικό ,είναι επίσης Θεός, δηλαδή Θεός Λόγος η Νόηση, Πνεύμα η Παγκόσμια Ζωή.
Η Παγκόσμια ψυχή χαρακτηριζόμενη με το όνομα Spiritus και συγκρινόμενη με το πνεύμα της ζωής που εμψυχώνει όλη την Φύση διαμοιραζόταν κυρίως σε ΕΠΤΑ ΟΥΡΑΝΙΕΣ ΣΦΑΙΡΕΣ των οποίων η συνδυασμένη δράση μπορούσε να ρυθμίζει το πεπρωμένο του ανθρώπου και να σκορπάει τα σπέρματα της ζωής σε οτιδήποτε γεννιέται εδώ κάτω.
Οι αρχαίοι χαρακτηριστικά περιέγραφαν αυτή την μοναδική ΠΝΟΗ που προκαλεί την Αρμονία στις σφαίρες με έναν "Αυλό" με ΕΠΤΑ ηχητικούς σωλήνες που τον τοποθετούσαν μέσα στα χέρια του Πανός (Παντός)...απο εκεί προέρχεται η γνώμη ότι η Ψυχή του Κόσμου ήταν κλεισμένη μέσα στον αριθμό 7 (αριθμός της θεάς Αθηνάς)...η αλλιώς μητέρα των 7 Οίκων, που σημαίνει κατά τον Beausobre... ΜΗΤΕΡΑ ΤΩΝ ΕΠΤΑ ΟΥΡΑΝΩΝ.
Οι αρχαίοι χαρακτηριστικά περιέγραφαν αυτή την μοναδική ΠΝΟΗ που προκαλεί την Αρμονία στις σφαίρες με έναν "Αυλό" με ΕΠΤΑ ηχητικούς σωλήνες που τον τοποθετούσαν μέσα στα χέρια του Πανός (Παντός)...απο εκεί προέρχεται η γνώμη ότι η Ψυχή του Κόσμου ήταν κλεισμένη μέσα στον αριθμό 7 (αριθμός της θεάς Αθηνάς)...η αλλιώς μητέρα των 7 Οίκων, που σημαίνει κατά τον Beausobre... ΜΗΤΕΡΑ ΤΩΝ ΕΠΤΑ ΟΥΡΑΝΩΝ.
Ποση σχεση ναχει τωρα αυτος ο Αυλος,με το γεγονος οτι το καθε τι που εκδηλωνεται στον υλικο κοσμο την στιγμη της γεννησης του , συντονιζεται ,αυτοματα,θα μπορουσε να πει κανεις(ισως μεσω της αναπνοης) με τις κοσμικες δονησεις που υφιστανται τη συγκεκριμμενη χρονικη στιγμη.Και αυτο διαρκει σε ολο το ευρος και το βαθος της εκδηλωσης.
Μπορει ..επειδη ηρθε σε "συναφεια" με αυτες τις δονησεις ,που μοιαζουν σαν να ειναι οι διαφορετικες νοτες ..ενος τελεια ρυθμισμενου μουσικου οργανου,που παιχτηκαν σε διαφορετικες στιγμες της ΗΜΕΡΑΣ και την στιγμη της εκδηλωσης παιζοταν πχ. η νοτα .
Απο τη στιγμη εκεινη ,επηρεαζεται και ανταποκρινεται σε μεγαλυτερο βαθμο ( ισως στο μεγιστο) απο οποιαδηποτε αλλη νοτα που θα δονηθει σε ολη τη μουσικη κλιμακα!
Οχι μονο σε κοσμικη κλιμακα αλλα σε ολες τις κατερχομενες.. μεχρι τη Γη.
Ειναι ο λογος που οταν με καποιο τροπο δονηθει αυτη τη ΝΟΤΑ , αυτος που δονειται απο αυτην θα αντηχησει και θα την αναπαραγει με ισοποση ενταση προς τα πισω ,δημιουργοντας μια δευτερη χορδη που δονειται συντονισμενα με την πρωτη....
Τοτε μπορει να ακουστει μια υπεροχη συγχορδια η μπορει .. αναλογα με την αρμονικη της φυσικης νοτας, το υπο-κειμενο σε εναν υψηλοτερο συντονισμο να συντριβει.
Υπαρχουν τοσα που μπορουν να ειπωθουν.. γιαυτο το τοσο φανταστικο και ταυτοχρονα τοσο αληθινο θεμα ..
Ειμαι ομως διαλυμενη απο την κουραση της δουλειας ...
Αυριο..
Δημοσίευση σχολίου