ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ : Τόσο η Αφγανογενείς Αλ Κάιντα όσο και η Τουρκία έχουν βρεθεί άσχημα μπλεγμένοι σε ένα πόλεμο
στον οποίο η Τουρκία προσπάθησε να εκμεταλλευτεί οικονομικά αποδεχόμενη τα
κλοπιμαία πετρέλαια του Χαλιφάτου το οποίο είχε περάσει πλέον σε Αφγανικά και
Τσετσένικα χέρια αμείλικτων μισθοφόρων.Με την επέμβαση των Ρώσσων το ΑφγανοΤσετσένικο μισθοφορικό σώμα αρκετά τραυματισμένο υποχώρησε στην αρχική του έδρα στο Αφγανιστάν απ'οπου ξεκίνησε και απ' εκεί ένας θεός ξέρει που θα βρεθεί. Άσχημα εκτεθειμένοι σε όλη αυτήν την ιστορία βρέθηκαν οι Τούρκοι και κυρίως η κλίκα του Ερντογάν, και αρκετά ζημιωμένοι όλοι οι Μουσουλμάνοι.
Η Τουρκία πολύ σύντομα θα έχει την τύχη της Συρίας, με αποτέλεσμα τον διαχωρισμό της σε 3 διαφορετικά ομόσπονδα κράτη. Το ίδιο θα συμβεί και στην Συρία αλλά σε μικρότερη κλίμακα. Οι Δυτικοί τρίβουν τα χέρια τους για όσα συμβαίνουν και βιάζονται όσο κανένας άλλος για να τελειώνουν μια ώρα νωρίτερα με τους μισθοφόρους και να επαναπροσδιορίσουν τα ΝΕΑ ΣΥΝΟΡΑ.
Η Σ.Αραβία έχει μπει και αυτή στο στόχαστρο τους (βλ. υπόθεση διαμελισμού Σαουδάραβα δημοσιογράφου) και όλα δείχνουν ότι και αυτή θα μπει στο......σχεδιαστήριο, κάτι που ήδη το έχει μυριστεί το ιερατείο της και τρέχει και δεν προλαβαίνει να κλείσει συμμαχίες , όπως έκλεισε η Αίγυπτος με την Ελλάδα και κατ' επέκταση με την Ε.Ε.
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΚΕΙ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΤΑΙ ΤΩΡΑ.!!
Η Τουρκία πολύ σύντομα θα έχει την τύχη της Συρίας, με αποτέλεσμα τον διαχωρισμό της σε 3 διαφορετικά ομόσπονδα κράτη. Το ίδιο θα συμβεί και στην Συρία αλλά σε μικρότερη κλίμακα. Οι Δυτικοί τρίβουν τα χέρια τους για όσα συμβαίνουν και βιάζονται όσο κανένας άλλος για να τελειώνουν μια ώρα νωρίτερα με τους μισθοφόρους και να επαναπροσδιορίσουν τα ΝΕΑ ΣΥΝΟΡΑ.
Η Σ.Αραβία έχει μπει και αυτή στο στόχαστρο τους (βλ. υπόθεση διαμελισμού Σαουδάραβα δημοσιογράφου) και όλα δείχνουν ότι και αυτή θα μπει στο......σχεδιαστήριο, κάτι που ήδη το έχει μυριστεί το ιερατείο της και τρέχει και δεν προλαβαίνει να κλείσει συμμαχίες , όπως έκλεισε η Αίγυπτος με την Ελλάδα και κατ' επέκταση με την Ε.Ε.
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΚΕΙ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΤΑΙ ΤΩΡΑ.!!
«Αεροδρόμιο Ιστανμπούλ» είναι το νέο
όνομα του αερολιμένα της Κωνσταντινούπολης, όπως ανακοίνωσε ο Τούρκος
Πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν κατά τη διάρκεια της σημερινής τελετής
εγκαινίων.
Στην τελετή των εγκαινίων παραβρέθηκαν περισσότεροι από 50 ηγέτες, υπουργοί ξένων κρατών και υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι.
Ο Ερντογάν ανέφερε ότι το υφιστάμενο αεροδρόμιο «Ατατούρκ» θα διατηρήσει τη λειτουργία του, αλλά θα κλείσει για εμπορικές πτήσεις, όταν το «Ιστανμπούλ» καταστεί πλήρως λειτουργικό.
Εκτίμησε ότι το νέο αεροδρόμιο θα συνεχίσει να αναπτύσσεται κατά τη διάρκεια της επόμενης δεκαετίας εωσότου ολοκληρωθεί το 2028.
Ο Τούρκος Πρόεδρος έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο ύψος της επένδυσης, που έφτασε, όπως είπε. στα 11,6 δισεκατομμύρια δολάρια και σημείωσε: «Βλέπουμε το Istanbul Airport ως μία επένδυση όχι μόνο για τη χώρα μας αλλά και για την περιοχή και ολόκληρο τον κόσμο».
Χαρακτήρισε επίσης το νέο αεροδρόμιο ως πρότυπο για τον κόσμο, όσον αφορά στην αρχιτεκτονική του, την κατασκευή, τη λειτουργικότητα και τη χρηματοδότηση.
Το νέο αεροδρόμι θα έχει αρχικά δυνατότητα υποδοχής 90 εκατομμυρίων επιβατών ετησίως.
Ο πρόεδρος Ερντογάν παρακολούθησε στενά την κατασκευή του αεροδρομίου στην ευρωπαϊκή ακτή της Κωνσταντινούπολης, κοντά στην Μαύρη Θάλασσα, που σημαδεύθηκε από καθυστερήσεις και από μία απεργία εργατών που ζητούσαν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας τους.
Η σημερινή τελετή εγκαινίων συμπίπτει μάλιστα με την 95η επέτειο της ίδρυσης της Τουρκικής Δημοκρατίας από τον Κεμάλ Ατατούρκ.
Η κατασκευή του αεροδρομίου έγινε με βήμα ταχύ , αλλά έχει καθυστερήσει να ολοκληρωθεί. Ετσι η πλήρης λειτουργία του θα ξεκινήσει στις 29 Δεκεμβρίου. Μέχρι τότε, μόνο πέντε πτήσεις ημερησίως θα εξυπηρετούνται εκεί και το αεροδρόμιο Ατατούρκ θα παραμείνει εν λειτουργία.
Η δίμηνη μετάβαση θα επιτρέψει να δοκιμασθεί το νέο αεροδρόμιο και να εντοπισθούν τα σημεία που πρέπει να βελτιωθούν, εξήγησε ο Καντρί Σαμσουνλού, ο επικεφαλής της IGA , της μελλοντικής διαχειρίστριας εταιρείας, κατά τη διάρκεια της χθεσινής ξενάγησης των ξένων δημοσιογράφων.
Στόχος: 200 εκατομμύρια επιβάτες
Οταν θα έχουν ολοκληρωθεί τα τέσσερα στάδια κατασκευής και επέκτασης, περί το 2028, το αεροδρόμιο θα διαθέτει έξι πίστες και δύο τερματικούς σταθμούς σε μία έκταση 76 τετραγωνικών χιλιομέτρων, σύμφωνα με την IGA.
Το νέο αεροδρόμιο θα έχει τότε τη δυνατότητα να υποδέχεται 200 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως, δηλαδή σχεδόν τον διπλάσιο αριθμό των επιβατών που εξυπηρετεί το αεροδρόμιο της Ατλάντα που σήμερα έχει την πρώτη θέση παγκοσμίως με 103,9 εκατομμύρια επιβάτες.
Το οικοδόμημα, αξίας 10,5 δισεκατομμυρίων ευρώ, έχει φουτουριστική εμφάνιση με πολλά γυάλινα ανοίγματα, καμπύλες γραμμές και εξοπλισμό της τελευταίας λέξης της τεχνολογίας.
Τεράστια πρόκληση θα είναι η μεταφορά του εξοπλισμού του αεροδρομίου Ατατούρκ στο νέο αεροδρόμιο που θα γίνει με μία επιχείρηση που θα διαρκέσει 45 ώρες στο τέλος του Δεκεμβρίου.
Η Turkish Airlines θα εγκαινιάσει την Τετάρτη το νέο αεροδρόμιο με την πρώτη εμπορική πτήση με προορισμό την Αγκυρα, θα επιδιώξει να επωφεληθεί από το νέο αεροδρόμιο για να αυξήσει την προσφορά.
«Τον επόμενο χρόνο, θα προσθέσουμε 40 αεροσκάφη στον στόλο μας. Μέχρι το 2023, θα μεταφέρουμε 120 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως», εξήγησε στέλεχος της εταιρείας που είναι ο ανθός της τουρκικής οικονομίας.
Μαζί με την τρίτη γέφυρα του Βοσπόρου και το τούνελ, που εγκαινίασθηκαν το 2016, το αεροδρόμιο περιλαμβάνεται στα μεγάλα έργα υποδομής με τα οποία ο Ταγίπ Ερντογάν θέλει να μεταμορφώσει το πρόσωπο της Τουρκίας για την εκατονταετία της Τουρκικής Δημοκρατίας το 2023.
Αλλά με ποιο τίμημα; Η κατασκευή του αεροδρομίου συνοδεύθηκε από πολεμική σχετικά με το περιβαλλοντικό του κόστος.
Τον περασμένο μήνα, μεγάλες επικρίσεις προκάλεσε η κατάσταση των 34.000 εργατών που εργάζονται υπό πολύ δυσμενείς συνθήκες για να προλάβουν τις προθεσμίες.
Εκατοντάδες εργάτες συνελήφθησαν ότι διαδήλωσαν για να ζητήσουν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας και να καταγγείλουν τις καθυστερήσεις στην καταβολή των μισθών τους. Οι περισσότεροι αφέθησαν ελεύθεροι, αλλά 20 εξακολουθούν να κρατούνται.
Σύμφωνα με την διαχειρίστρια IGA, 30 εργάτες έχασαν την ζωή τους στα εργοτάξια του νέου αεροδρομίου από την έναρξη των εργασιών. Ο αριθμός είναι πολύ υποτιμημένος σύμφωνα με τα συνδικάτα.
Στην τελετή των εγκαινίων παραβρέθηκαν περισσότεροι από 50 ηγέτες, υπουργοί ξένων κρατών και υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι.
Ο Ερντογάν ανέφερε ότι το υφιστάμενο αεροδρόμιο «Ατατούρκ» θα διατηρήσει τη λειτουργία του, αλλά θα κλείσει για εμπορικές πτήσεις, όταν το «Ιστανμπούλ» καταστεί πλήρως λειτουργικό.
Εκτίμησε ότι το νέο αεροδρόμιο θα συνεχίσει να αναπτύσσεται κατά τη διάρκεια της επόμενης δεκαετίας εωσότου ολοκληρωθεί το 2028.
Ο Τούρκος Πρόεδρος έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο ύψος της επένδυσης, που έφτασε, όπως είπε. στα 11,6 δισεκατομμύρια δολάρια και σημείωσε: «Βλέπουμε το Istanbul Airport ως μία επένδυση όχι μόνο για τη χώρα μας αλλά και για την περιοχή και ολόκληρο τον κόσμο».
Χαρακτήρισε επίσης το νέο αεροδρόμιο ως πρότυπο για τον κόσμο, όσον αφορά στην αρχιτεκτονική του, την κατασκευή, τη λειτουργικότητα και τη χρηματοδότηση.
Το νέο αεροδρόμι θα έχει αρχικά δυνατότητα υποδοχής 90 εκατομμυρίων επιβατών ετησίως.
Ο πρόεδρος Ερντογάν παρακολούθησε στενά την κατασκευή του αεροδρομίου στην ευρωπαϊκή ακτή της Κωνσταντινούπολης, κοντά στην Μαύρη Θάλασσα, που σημαδεύθηκε από καθυστερήσεις και από μία απεργία εργατών που ζητούσαν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας τους.
Το σχέδιο εντάσσεται στην βούληση του προέδρου της Τουρκίας να μεταβάλει την πρώην πρωτεύουσα της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας σε παγκόσμιο σταυροδρόμι ανάμεσα στην Ασία, την Ευρώπη και την Αφρική.#LIVE | Turkish president Erdogan attends opening ceremony of Istanbul's new airport https://t.co/6cTAXn7VOH— ANADOLU AGENCY (ENG) (@anadoluagency) 29 Οκτωβρίου 2018
Η σημερινή τελετή εγκαινίων συμπίπτει μάλιστα με την 95η επέτειο της ίδρυσης της Τουρκικής Δημοκρατίας από τον Κεμάλ Ατατούρκ.
Η κατασκευή του αεροδρομίου έγινε με βήμα ταχύ , αλλά έχει καθυστερήσει να ολοκληρωθεί. Ετσι η πλήρης λειτουργία του θα ξεκινήσει στις 29 Δεκεμβρίου. Μέχρι τότε, μόνο πέντε πτήσεις ημερησίως θα εξυπηρετούνται εκεί και το αεροδρόμιο Ατατούρκ θα παραμείνει εν λειτουργία.
Η δίμηνη μετάβαση θα επιτρέψει να δοκιμασθεί το νέο αεροδρόμιο και να εντοπισθούν τα σημεία που πρέπει να βελτιωθούν, εξήγησε ο Καντρί Σαμσουνλού, ο επικεφαλής της IGA , της μελλοντικής διαχειρίστριας εταιρείας, κατά τη διάρκεια της χθεσινής ξενάγησης των ξένων δημοσιογράφων.
Στόχος: 200 εκατομμύρια επιβάτες
Οταν θα έχουν ολοκληρωθεί τα τέσσερα στάδια κατασκευής και επέκτασης, περί το 2028, το αεροδρόμιο θα διαθέτει έξι πίστες και δύο τερματικούς σταθμούς σε μία έκταση 76 τετραγωνικών χιλιομέτρων, σύμφωνα με την IGA.
Το νέο αεροδρόμιο θα έχει τότε τη δυνατότητα να υποδέχεται 200 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως, δηλαδή σχεδόν τον διπλάσιο αριθμό των επιβατών που εξυπηρετεί το αεροδρόμιο της Ατλάντα που σήμερα έχει την πρώτη θέση παγκοσμίως με 103,9 εκατομμύρια επιβάτες.
Το οικοδόμημα, αξίας 10,5 δισεκατομμυρίων ευρώ, έχει φουτουριστική εμφάνιση με πολλά γυάλινα ανοίγματα, καμπύλες γραμμές και εξοπλισμό της τελευταίας λέξης της τεχνολογίας.
Τεράστια πρόκληση θα είναι η μεταφορά του εξοπλισμού του αεροδρομίου Ατατούρκ στο νέο αεροδρόμιο που θα γίνει με μία επιχείρηση που θα διαρκέσει 45 ώρες στο τέλος του Δεκεμβρίου.
Η Turkish Airlines θα εγκαινιάσει την Τετάρτη το νέο αεροδρόμιο με την πρώτη εμπορική πτήση με προορισμό την Αγκυρα, θα επιδιώξει να επωφεληθεί από το νέο αεροδρόμιο για να αυξήσει την προσφορά.
«Τον επόμενο χρόνο, θα προσθέσουμε 40 αεροσκάφη στον στόλο μας. Μέχρι το 2023, θα μεταφέρουμε 120 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως», εξήγησε στέλεχος της εταιρείας που είναι ο ανθός της τουρκικής οικονομίας.
Μαζί με την τρίτη γέφυρα του Βοσπόρου και το τούνελ, που εγκαινίασθηκαν το 2016, το αεροδρόμιο περιλαμβάνεται στα μεγάλα έργα υποδομής με τα οποία ο Ταγίπ Ερντογάν θέλει να μεταμορφώσει το πρόσωπο της Τουρκίας για την εκατονταετία της Τουρκικής Δημοκρατίας το 2023.
Αλλά με ποιο τίμημα; Η κατασκευή του αεροδρομίου συνοδεύθηκε από πολεμική σχετικά με το περιβαλλοντικό του κόστος.
Τον περασμένο μήνα, μεγάλες επικρίσεις προκάλεσε η κατάσταση των 34.000 εργατών που εργάζονται υπό πολύ δυσμενείς συνθήκες για να προλάβουν τις προθεσμίες.
Εκατοντάδες εργάτες συνελήφθησαν ότι διαδήλωσαν για να ζητήσουν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας και να καταγγείλουν τις καθυστερήσεις στην καταβολή των μισθών τους. Οι περισσότεροι αφέθησαν ελεύθεροι, αλλά 20 εξακολουθούν να κρατούνται.
Σύμφωνα με την διαχειρίστρια IGA, 30 εργάτες έχασαν την ζωή τους στα εργοτάξια του νέου αεροδρομίου από την έναρξη των εργασιών. Ο αριθμός είναι πολύ υποτιμημένος σύμφωνα με τα συνδικάτα.
.
4 σχόλια:
Βάρβαροι, βάρβαροι αλλά αυτοί τουλάχιστον επενέδυσαν τα αιματωμένα άφθονα κλεμμένα των και εις την οικονομικήν-βιομηχανικήν ανάππτυξιν του έθνους των ενώ ημείς τα δανεικά εκείνα αποκλειστικώς εις το μετατρέψαι την πατρίδα μας εις οίκον ανοχής αρσενοκοιτών και επαύλεις, θαλαμηγούς και χολυγουδιανούς γάμους και ερωμένας πορνοπολιτικών.
Κατάντια.
Αγαπημένε μου ΑΡΡΙΩΝ....έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που λες, διότι οι Τούρκοι μπορεί να όλη την κλίμακα του πολιτικού και στρατιωτικού τους συστήματος να είναι διεφθαρμένοι....αλλά είναι πατριώτες.!!
Σε αντίθεση με τους εδώ "έλληνες" πολιτικούς που ναι μεν είναι διεφθαρμένοι και παίρνουν τεράστιες μίζες ,αλλά είναι ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ.!!
Γεγηθώς χαίρω καγώ ωσαύτως φίλε μου ακούων σε.
Και ως εκ των ανωτέρω και εκ προσφάτου πείρας ομιλών, οι τουρανομόγγολοι αποκτούσι τώρα δι' ημάς συναρπαστικόν ενδιαφέρον. Μέλλομεν γαρ επιστρέψειν
εις τα πανάρχαια πατρώα χώματά μας, χρυσήν ημέραν τινα, ευρίσκοντες αυτά τουλάχιστον επαρκώς ηξιοποιημένα ως το αξίζουσι και ανεπτυγμένα.
Τούτο γαρ εστί και το ενοίκιον όπερ αυτοί οφείλουσιν ημίν υπό της θείας Δίκης δια την υπεξαίρεσιν και εκμετάλλευσιν αυτών επί αιώνας.
" Μέλλομεν γαρ επιστρέψειν
εις τα πανάρχαια πατρώα χώματά μας, χρυσήν ημέραν τινα, "
Ομόθυμε και Υψηλόφρονε ΑΡΡΙΩΝ αληθώς λέγεις....οι δύο ακτές του Αιγαίου θα ενωθούν.!!
Το Χαλιφάτο του Έρντογαν μπαίνει στη συνήθη διαδικασία αποδόμησης και διάσπασης, που ακολουθήθηκε για όλες τις αραβικές και μουσουλμανικές χώρες της περιοχής, πριν καν προλάβει να συσταθεί και να αποκτήσει υπόσταση. What goes around comes around.
Δημοσίευση σχολίου