ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ : Αληταράδες Ούννοι...Αποζημίωση για τα αεροδρόμια που πήρε σχεδόν δωρεάν ...ζητάει η γερμανική Fraport. Τούτοι εδώ είναι Γερμανοί που πήραν τα αεροδρόμια δωρεάν από τον ΣΥΡΙΖΑ και θέλουν και αποζημίωση από την Ελλάδα.
Αλλεπάλληλες παρουσιάσεις σε υπηρεσίες του
υπουργείου Oικονομικών έχει πραγματοποιήσει το τελευταίο δίμηνο σύμφωνα
με αξιόπιστες πληροφορίες η Fraport Greece, η οποία, ακολουθεί μία πολύ
συγκεκριμένη διαδικασία στο πλαίσιο της «κατανομής κινδύνων», όπως αυτού
της πανδημίας, που προβλέπει η σύμβαση παραχώρησης προκειμένου να
εξασφαλίσει κρατική στήριξη.
Και ενώ οι διεθνείς πτήσεις προς τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που διαχειρίζεται επιτρέπονται και πάλι από σήμερα, οι εκτιμήσεις μιλούν για απώλειες κύκλου εργασιών της τάξεως των 175 εκατομμυρίων μόνον κατά το πρώτο εξάμηνο και ενδεχομένως άνω των 200 εκατ. στο επτάμηνο. Και όπως προκύπτει από τη σύμβαση παραχώρησης η Fraport Greece μπορεί να τα διεκδικήσει. Ομως η Fraport εμφανίζεται να επιδιώκει να βρεθεί μια κοινά αποδεκτή λύση χωρίς να χρειαστεί να προσφύγει στις πρόνοιες της διαιτησίας και των άλλων έννομων μέσων που προβλέπονται, σημειώνουν κύκλοι που γνωρίζουν λεπτομέρειες των σχετικών προσπαθειών.
Ωστόσο, κάτι τέτοιο εκτιμάται πως θα είναι εξαιρετικά δύσκολο δεδομένου πως το Δημόσιο υποχρεούται να εξαντλήσει όλα τα έννομα περιθώρια που έχει για να μειώσει και να μεταθέσει πιθανή αποζημίωση.
Η απόλυτη κατάρρευση της επιβατικής κίνησης, με την παράλληλη διατήρηση των λειτουργικών εξόδων αφού τα αεροδρόμια όφειλαν να είναι πλήρως λειτουργικά και ασφαλή ακόμα και χωρίς επιβάτες, προκάλεσαν συντριπτικό χτύπημα στις οικονομικές τους επιδόσεις. Προς το παρόν αυτή η «μαύρη τρύπα» χρηματοδοτείται με την ανάλωση κερδών των προηγούμενων τριών ετών, ενώ οι μέτοχοι δεν λαμβάνουν μερίσματα.
Τα στοιχεία από την αεροπορική κίνηση του Απριλίου και του Μαΐου στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια είναι συγκλονιστικά: η κίνηση των επιβατών μειώθηκε κατά 99,3% σε μόλις 10.000 άτομα από ενάμιση εκατομμύριο περίπου τον αντίστοιχο μήνα του 2019 τον Απρίλιο και κατά 98,4% τον Μάιο (23.146 από 1.437.682). Για ολόκληρο το πρώτο πεντάμηνο δηλαδή από την 1η Ιανουαρίου έως την 31η Μαΐου η μείωση της επιβατικής κίνησης είναι 84% (394.148 επιβάτες από 2.466.641) με τα αντίστοιχα ποσοστά για τον αριθμό των πτήσεων στο 99,9% για τις πτήσεις από το εξωτερικό και κατά 63,1% για αυτές από το εσωτερικό.
Σύμφωνα με τη μητρική Fraport AG, η θυγατρική της στην Ελλάδα παρουσίασε στους πρώτους έξι μήνες του 2019 έσοδα 206,2 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 45,5% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2018. Παράλληλα, τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε 46,8 εκατ., σημειώνοντας αύξηση κατά 13,3%. Τα καθαρά αποτελέσματα, ωστόσο, ήταν ζημίες, ύψους 19,2 εκατ. έναντι ζημίας 20,7 εκατ. που ήταν στο α΄ εξάμηνο του 2018. Οι ζημίες αποδόθηκαν στις υψηλές κεφαλαιουχικές δαπάνες που γίνονται στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας.
Η «κατανομή κινδύνων» που προβλέπει η σύμβαση παραχώρησης προκύπτει μέσα από τη σχετική αναφορά της σύμβασης σε γεγονότα ανωτέρας βίας. Πρόκειται για μια πολύ συγκεκριμένη διαδικασία που αποσκοπεί να βρεθεί μια κοινά αποδεκτή λύση που θα ρυθμίζει τις συνέπειες της πανδημίας COVID-19 στην εκτέλεση της σύμβασης. Με βάση τα όσα αυτή αναφέρει, γεγονός ανωτέρας βίας σημαίνει: (α) όλα εκείνα τα γεγονότα ή τα περιστατικά ή τις συνέπειές τους που δεν υπόκεινται στον έλεγχο ή την επιρροή των μερών και που δεν θα μπορούσαν να προβλεφθούν ή να αποτραπούν ή να παρεμποδιστούν ακόμα και αν τα μέρη είχαν επιδείξει ιδιαίτερη σύνεση και (β) κάθε συμβάν ή περιστατικό για την επέλευση του οποίου κανένα μέρος δεν είναι υπόλογο.
ΠΗΓΗ
Και ενώ οι διεθνείς πτήσεις προς τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που διαχειρίζεται επιτρέπονται και πάλι από σήμερα, οι εκτιμήσεις μιλούν για απώλειες κύκλου εργασιών της τάξεως των 175 εκατομμυρίων μόνον κατά το πρώτο εξάμηνο και ενδεχομένως άνω των 200 εκατ. στο επτάμηνο. Και όπως προκύπτει από τη σύμβαση παραχώρησης η Fraport Greece μπορεί να τα διεκδικήσει. Ομως η Fraport εμφανίζεται να επιδιώκει να βρεθεί μια κοινά αποδεκτή λύση χωρίς να χρειαστεί να προσφύγει στις πρόνοιες της διαιτησίας και των άλλων έννομων μέσων που προβλέπονται, σημειώνουν κύκλοι που γνωρίζουν λεπτομέρειες των σχετικών προσπαθειών.
Ωστόσο, κάτι τέτοιο εκτιμάται πως θα είναι εξαιρετικά δύσκολο δεδομένου πως το Δημόσιο υποχρεούται να εξαντλήσει όλα τα έννομα περιθώρια που έχει για να μειώσει και να μεταθέσει πιθανή αποζημίωση.
Η απόλυτη κατάρρευση της επιβατικής κίνησης, με την παράλληλη διατήρηση των λειτουργικών εξόδων αφού τα αεροδρόμια όφειλαν να είναι πλήρως λειτουργικά και ασφαλή ακόμα και χωρίς επιβάτες, προκάλεσαν συντριπτικό χτύπημα στις οικονομικές τους επιδόσεις. Προς το παρόν αυτή η «μαύρη τρύπα» χρηματοδοτείται με την ανάλωση κερδών των προηγούμενων τριών ετών, ενώ οι μέτοχοι δεν λαμβάνουν μερίσματα.
Τα στοιχεία από την αεροπορική κίνηση του Απριλίου και του Μαΐου στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια είναι συγκλονιστικά: η κίνηση των επιβατών μειώθηκε κατά 99,3% σε μόλις 10.000 άτομα από ενάμιση εκατομμύριο περίπου τον αντίστοιχο μήνα του 2019 τον Απρίλιο και κατά 98,4% τον Μάιο (23.146 από 1.437.682). Για ολόκληρο το πρώτο πεντάμηνο δηλαδή από την 1η Ιανουαρίου έως την 31η Μαΐου η μείωση της επιβατικής κίνησης είναι 84% (394.148 επιβάτες από 2.466.641) με τα αντίστοιχα ποσοστά για τον αριθμό των πτήσεων στο 99,9% για τις πτήσεις από το εξωτερικό και κατά 63,1% για αυτές από το εσωτερικό.
Σύμφωνα με τη μητρική Fraport AG, η θυγατρική της στην Ελλάδα παρουσίασε στους πρώτους έξι μήνες του 2019 έσοδα 206,2 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 45,5% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2018. Παράλληλα, τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε 46,8 εκατ., σημειώνοντας αύξηση κατά 13,3%. Τα καθαρά αποτελέσματα, ωστόσο, ήταν ζημίες, ύψους 19,2 εκατ. έναντι ζημίας 20,7 εκατ. που ήταν στο α΄ εξάμηνο του 2018. Οι ζημίες αποδόθηκαν στις υψηλές κεφαλαιουχικές δαπάνες που γίνονται στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας.
Η «κατανομή κινδύνων» που προβλέπει η σύμβαση παραχώρησης προκύπτει μέσα από τη σχετική αναφορά της σύμβασης σε γεγονότα ανωτέρας βίας. Πρόκειται για μια πολύ συγκεκριμένη διαδικασία που αποσκοπεί να βρεθεί μια κοινά αποδεκτή λύση που θα ρυθμίζει τις συνέπειες της πανδημίας COVID-19 στην εκτέλεση της σύμβασης. Με βάση τα όσα αυτή αναφέρει, γεγονός ανωτέρας βίας σημαίνει: (α) όλα εκείνα τα γεγονότα ή τα περιστατικά ή τις συνέπειές τους που δεν υπόκεινται στον έλεγχο ή την επιρροή των μερών και που δεν θα μπορούσαν να προβλεφθούν ή να αποτραπούν ή να παρεμποδιστούν ακόμα και αν τα μέρη είχαν επιδείξει ιδιαίτερη σύνεση και (β) κάθε συμβάν ή περιστατικό για την επέλευση του οποίου κανένα μέρος δεν είναι υπόλογο.
ΠΗΓΗ
3 σχόλια:
F(r)apa και passaport.
Ούστ, Ουνοτουρκοσπορά!
Νομίζω υπήρχε ρήτρα που έλεγε για απεργιες αν γίνονταν και χάνονταν έσοδα θα τα πλήρωνε το κράτος. Αλλά φωνάζουμε για αυτούς ενώ θα έπρεπε πρώτα να φωνάζουμε τους δικούς μας που τα υπογραφαν σε μια νύχτα με πράξεις νομοθετικού περιεχομένου. Εδώ δεν μπορούμε να απαλλαγούμε από τους ντόπιους προδότες θα απαλλαγούμε από τους ξένους; ΚΑΛΆ ΜΑΣ ΚΆΝΟΥΝ ΑΥΤΆ ΜΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ
" Αλλά φωνάζουμε για αυτούς ενώ θα έπρεπε πρώτα να φωνάζουμε τους δικούς μας "
Δεν είναι δικοί μας...αυτό φωνάζω και λέω τόσο καιρό. Κανείς από τους 300 μέσα στην Βουλή δεν είναι Έλληνας. Έχεις όμως ένα δίκιο ότι φταίει και ο κάτοικος της χώρας....που πάντα πήγαινε και ψήφιζε μνημονιακά κόμματα και ήταν υπέρ του ευρώ.
Αν βγαίναμε από το € πως θα ζούσαν οι συνταξιούχοι, οι δημοτικοί και κρατικοί υπάλληλοι, εις βάρος των νεκρών, των ζώντων και των αγέννητων; Αν βγαίναμε από το € πως θα έφευγαν 600.000 νέοι για το εξωτερικό; Αν βγαίναμε από το € πως ερχόντουσαν εδώ τόσα εκατομμύρια λαθραίοι με επιδόματα για μόνιμη διαμονή; Εάν βγαίναμε από το € θα μπορούσαμε να καταστρέψουμε όλες τις περιοχές natura για την πράσινη ανάπτυξη; Εάν βγαίναμε από το € πως θα μπορούσαμε να παραδώσουμε την Μακεδονία στα Σκόπια, τα Επτάνησα στην Ιταλία, το Αιγαίο στην Τουρκία, την Κρήτη στο Ισραήλ κ.λ.π. για την ειρήνη και την ασφάλεια όχι μόνο της περιοχής αλλά προπάντων της Ε.Ε.... τότε τσάμπα μιλούσε η Μπενάκη στον πουστόγερο;...
Δημοσίευση σχολίου