ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Δευτέρα 9 Μαρτίου 2020

ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΚΟΠΟ..ΘΕΛΕΙ ΤΡΟΠΟ.!

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ : Γυρνάω σπίτι κουρασμένος, και πάνω που ετοιμάζομαι να ξεκουραστώ , μου χτυπούν Ιεχωβάδες το κουδούνι, με την Σκοπιά ανα χείρας και ζήτησαν να τους δεχθώ για ενημέρωση για τον κορονοιό. Μόλις τους είπα βεβαίως αλλά χρεώνω 100 ευρώ την ώρα, ακόμα ανεβαίνουν...😁...Δεν θέλει κόπο θέλει τρόπο.!!  Λόγω της εργασίας μου  τον διάβολο τον έχω μέσα μου, αφού συναλλάσσομαι καθημερινά μαζί του. Αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι άθεος ή δεν ακολουθώ ηθικές αξίες. Θα ήθελα όμως ώρες - ώρες πραγματικά να σατιρίσω τα κατά καιρούς λεγόμενα, αλλά και τις πράξεις, των υψηλόβαθμων πατέρων της Εκκλησίας, όμως το αποφεύγω σεβόμενος μόνο την άδολη πίστη του ποιμνίου τους.




4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σατανα.!!! ακόμα γελω.

Μμ. είπε...


Χα,χα! Κατά το ¨είδε ο τρελός τον μεθύοντα,
και ο γιαχωβάς τον δικηγόρο και φοβήθηκε...¨


Εδώ παίρνεις όλα τα λεφτά μαζί με τα στοιχήματα.

Είσαι όντως δύθκολο παιδί. Και προπαντός άδολο.
Καλή πρόοδο και μέλλον έχοις.

Μπάμπης είπε...

Καλό κοπέλι είμαι'γω
μα είμαι και διαολακι
με τρόπο βαζω το νερό
να τρέχει μες τ' αυλάκι.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

Φίλε μου Μπάμπη...εκτός από κρασί και λάδι αυτή η χώρα απ'ανέκαθεν έβγαζε και σκληρούς καριόληδες.!! Δεν χαμπάριαζαν από τίποτε και δεν κώλωναν πουθενά..ούτε σε θρησκείες....ούτε σε πολιτικές ιδεολογίες...ούτε σε πληρωμένα φούμαρα και αηδίες. Βέβαια τότε παλαιότερα είχαμε περισσότερους σκληρούς καριόληδες....για παράδειγμα μια ολόκληρη γενιά Ελλήνων η οποία μεγάλωσε μέσα στον τριακονταετή καταστροφικό εμφύλιο πόλεμο μεταξύ Αθήνας και Σπάρτης, και δεν μπορούσε να συμβιβαστεί με την ιδέα ενός ειρηνικού τρόπου ζωής. Παρά όλα αυτά ακόμα και σήμερα όταν αρχίσουμε και γινόμαστε όπως τότε...(βλ. ξύλο που έπεσε μεταξύ ΜΑΤ και νησιωτών , και λούφαξαν από τον τρόμο οι λαθροκατσαρίδες) είμαστε πολύ Δύθκολα παιδιά για να μας χειριστεί άλλος.

Πάντως η παρέλαση και επίδειξη του Ελληνικού στρατού, απέναντι στα στρατεύματα του Κύρου στην Κιλικία, που τους πήραν στο κυνήγι, και το δούλεμα που έπεσε μετά από τους Έλληνες, αποδεικνύει ότι από τότε είχαμε φοβερή αίσθηση του χιούμορ.!! χα χα χα