ZEYΣ ΕΛΑΥΝΩΝ


Τρίτη 18 Ιουνίου 2024

ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ το ρημάδι και πάτε σπιτάκια σας....αν δεν μπορείτε.

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ :

Έχετε σκεφτεί όσοι ασχολείστε στο Π.Ν με τις LCS να βαρέσετε παραίτηση;;. Πόσοι ξεφτίλα να αντέξει ένα ναυτικό έθνος για χάρη της αμερικάνικης πρεσβείας και κάποιων ηλίθιων συμβούλων του ΠΘ;; Ντροπή με αυτό το αίσχος μια 5ετια τώρα.

Τίποτα δεν χρειάζεται να εξετάσει το ΠΝ, όλα είναι γνωστά. Ας τις πάρει. Αλλά τουλάχιστον να μην μας το πλασάρει σαν αποτέλεσμα ενδελεχούς αναλύσεως και ερεύνης. Ας πούνε αντρίκια μας τις φόρτωσαν και δεν κάναμε κιχ γιατί που να τρέχεις τώρα. Πιο τίμιο.

Από το να σοβαροκαμώνεται το ΠΝ ότι τις εξετάσεις επιστημονικώς, ή να πει ευθέως "μας τον φόρεσαν", να τρώμε παπά Constellation μέχρι το 30, μετά LCS μέχρι του Αγίου Πούτσου Ανήμερα 2050-2060, την πλήρη ναυτική εξηλιθιωση της κοινωνίας, δεν το κλείνουμε καλύτερα;;

Στο αρχαιότερο ναυτικό έθνος του κόσμου, εδώ που έχουν γραφτεί τα ΙΕΡΑ και τα ΟΣΙΑ της ναυτικής ισχύος, επιτρέψατε σε μια  χούφτα πολιτικά λμόγια να λένε καλημέρα με LCS. ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ το ρημάδι και πάτε σπιτάκια σας....αν δεν μπορείτε.


7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο Κλάουντιο Γκρατσιάνο βρέθηκε νεκρός με ένα περίστροφο πλάι από τη σορό του - Το αποχαιρετιστήριο μήνυμα της Τζόρτζια Μελόνι. Φέρεται να αυτοκτόνησε, στο σπίτι του στην Ρώμη, ο στρατηγός Κλάουντιο Γκρατσιάνο, πρόεδρος του κρατικού ομίλου ναυπηγείων Fincantieri στην Ιταλία.

και ένα άρθρο για τα πόσα - και τι είδους - ραντάρ βάζουν στα πλοία διάφορες χώρες

https://hellenicdefencenet.blogspot.com/2024/06/blog-post_18.html

ΞΕΝΟΔΟΧΩΦ

Ανώνυμος είπε...

https://hellenicdefencenet.blogspot.com/2024/06/blog-post_18.html

Στο σιτε που αναφέρεις κύριε ΞΕΝΟΔΟΧΩΦ γράφει και για ποιο λoγo θα πάρουμε τις LCS

Ανώνυμος είπε...

και εμένα μου έκανε εντύπωση, γιατί κάτω από το άρθρο που αναφέρω βρίσκεται το άρθρο που αναφέρετε εσέις...
Ωστόσο ο οικοδεσπότης, πάρα πολλοί άλλοι αρθρογράφοι έλληνες και ξένοι, στρατιωτικοί και μή, καθώς και το ΠΝ των ΗΠΑ ουσιαστικά έχουν βγάλει τις ΕλΕςΣι άχρηστες, προβληματικές και με τεράστιο κόστος χρήσης και συντήρησης.....
Ειδικός δεν είμαι, αλλά απ'όσα έχω διαβάσει, το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να μαζεύουν "επενδυτές" από κάποιο στενό θαλάσσιο πέρασμα, ή να φορτωθούν με τα μπούνια με όπλα και ραντάρ, αλλά να παραμένουν σε κάποιο λιμάνι,γιατί αν βάλουν μπρος τη μηχανή,όλο και κάτι θα χαλάσει,ενώ αρκετές φορές θα χρειαστούν και ρυμουλκό για να γυρίσουν πίσω.....
Και αυτό που με ξενίζει ακόμα περισσότερο είναι ότι το άρθρο χρησιμοποιεί επιχειρήματα που είναι ίδια με των κυβερνητικών.
Εχω ακούσει ότι Ολλανδία και Αγγλία μας έδιναν τις παλιές τους γρτεγάτες ως ενδιάμεση μέχρι να έφτιαχναν τις νέες δικές μας, αλλά αυτά προ Ουκρανίας, και πριν το συμβόλαιο πάει στους Γάλλους.
Αλλη ενδιάμεση λύση ήταν κάποιες Αυστραλέζικες.
Τέλος πάντων γνώμη μου (ταπεινή και ψιλοάσχετου) είναι πως είναι πεταμένα λεφτά χωρίς αντίκρισμα, και εμμέσως αφοπλισμός για ευκολότερη εφαρμογή των επεκτατικών τουρκικών σχεδίων της Τουρκίας που προμοτάρουν οι Δημοκρατικοί-και το Βαθύ Κράτος των ΗΠΑ...
Αν θέλει στο τελευταίο να σχολιάσει ο κ.Λύκαστρος, θα ήμουν ευγνώμων

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

" Αν θέλει στο τελευταίο να σχολιάσει ο κ.Λύκαστρος, θα ήμουν ευγνώμων"

Ακριβώς ότι έγραψες...Κανένας εχέφρων άνθρωπος του ΠΝ δεν θα δώσει το ΟΚ για αυτές τις νεκροφόρες αλουμινοτράτες. Πέρα απ' την σωρεία μηχανολογικών προβλημάτων, το budget που απαιτούν για ανελαστικά κόστη συντήρησης είναι εξωφρενικό για τις ανύπαρκτες δυνατότητες που προσφέρουν.

Οι LCS δεν είναι τίποτα περισσότερο από ταφόπλακα για τις επιχειρησιακές δυνατότητες του ΠΝ. Πλοίο της Αγάπης θέλουν το Πολεμικό Ναυτικό.

Ανώνυμος είπε...

3 χρονάκια έμειναν μόνο. Πρέπει να κλείσουν όλες τις εκκρεμότητες...

Ανώνυμος είπε...

"Ένα εξαιρετικά σημαντικό πρόβλημα παρουσίασε πυραυλάκατος του Πολεμικού Ναυτικού ενόσω βρίσκονταν σε αποστολή στην Ανατολική Μεσόγειο. Η πυραυλάκατος τύπου «La Combattante IIIΒ» έπαθε αυτοδιάτρηση με αποτέλεσμα το πλοίο να βρεθεί σε μεγάλο κίνδυνο. Ειδικότερα, τα ελάσματα της γάστρας του πλοίου λόγω της διάβρωσης από το αλάτι και παλαιότητας του πλοίου (η πυραυλάκατος είναι 44 ετών) παρουσίασαν τη λεγόμενη «αυτοδιάτρηση» με αποτέλεσμα το πλοίο να κινδυνεύει να δεχθεί νερά στο εσωτερικό του προκαλώντας προβλήματα στην ευστάθεια του. Σημειώνεται ότι η αυτοδιάτρηση αποφεύγεται και προλαμβάνεται με παχυμέτρηση του πάχους των ελασμάτων στα πλαίσια της συντήρησης των πλοίων. Φυσικά δεν είναι η πρώτη που φορά που σημειώνεται τέτοιο περιστατικό και τέτοια περιστατικά αντιμετωπίζονται με τσιμέντο υπερταχείας πήξεως ή με άλλες τεχνικές προκειμένου να μην υπάρχει εισροή υδάτων στο πλοίο. "


ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΟΝΟ ΑΚΟΜΑ....

ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ είπε...

@ 20 Ιουνίου 2024 στις 7:00 μ.μ

Ναι το γνωρίζω....θέλουν να έχουμε ναυτικό Ελβετίας.!! Τι πως;; Σεν έχει θάλασσα η Ελβετία;; Μικρή μόνο λεπτομέρεια.

Τώρα για πρόβλημα που παρουσίασε η πυραβλάκατος... Τα ΤΠΚ επειδή πρέπει να είναι γρήγορα έχουν ελαφρύ σκάφος και πιο λεπτή κατασκευή. Αυτό με τα χρόνια φθείρεται και σε πολλές περιπτώσεις οι ρωγμές δεν είναι μόνο σε ένα σημείο .Ο χρόνος είναι αμείλικτος.

Για αυτό και η λαμαρίνα πρέπει να αντικαθίσταται.Ο έλεγχος γίνεται με παχυμέτρηση υπερήχων.απλό και εύκολο.Όλα τα combattante παιζει να έχουν αλλάξει 4-5 φόρες όλο το βρεχάμενο.Η αντικατάσταση ισχύει για όλα ταπλοία,πλην ΥΒ εκεί είναι άλλο πράμα.