ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ : Tο γνωρίζαμε, το ξέραμε και περιμέναμε ότι θα συμβεί. Για αυτό και λέγαμε ΕΔΩ : ... "Oι Τούρκοι έπαιξαν και έφεραν ντόρτια. Στο τέλος θα παρακαλάνε να τους
δώσουνε τεχνολογία οι Κλίνγκονς, και μέσω της προπαγάνδας τους θα
προσπαθήσουν να ψήσουν μέχρι και τον Νταρθ Βέϊντερ.".
Απλά η καλοστημένη προπαγάνδα των μογγόλων σας "ταΐζει" ταραμά πολλές φορές.
Δύο από τα κορυφαία εγχώρια τουρκικά αμυντικά προγράμματα, αυτά το άρματος μάχης Altay και αυτό του επιθετικού ελικοπτέρου T-129 ATAK μπορεί να καθυστερήσουν δραματικά καθώς οι συνεργαζόμενες ευρωπαϊκές εταιρείες δεν δίνουν κινητήρες. Το άρμα Altay θα καθυστερήσει σίγουρα καθώς η γερμανική ΜΤU έχει παραδώσει στους Τούρκους μόλις τέσσερις κινητήρες.
“Αν δεν υπάρξει λύση για τους κινητήρες η παραγωγή δεν μπορεί να ξεκινήσει”, δήλωσε ο επικεφαλής της Διεύθυνσης Αμυντικής Βιομηχανίας της Τουρκίας Ισμαήλ Ντεμίρ. Όμως το ίδιο συμβαίνει με το ελικόπτερο ΑΤΑΚ – εκ των οποίων το Πακιστάν έχει παραγγείλει 30 έναντι τιμήματος 1,5 δισ. δολαρίων – με τους Τούρκους να ξεκινούν τις εργασίες για την παραγωγή τους δικού τους κινητήρα LHTEC T800-4A, αλλά να να μην λαμβάνουν την αναγκαία άδεια από τις ΗΠΑ.
Το πρόγραμμα του άρματος Altay που αποτελεί κοινή προσπάθεια Τουρκίας και Κατάρ,
αποτελεί το πλέον φιλόδοξο του τουρκικού στρατού. Η αρχική παραγγελία
αφορούσε 250 άρματα, αλλά δεν θα εκτελεστεί τόσο λόγω έλλειψης κινητήρων, αλλά και συστημάτων μετάδοσης της κίνησης από τη γερμανική RENK.
Η Τουρκία εξετάζει εναλλακτικούς κινητήρες για τα Altay και τα ΑΤΑΚ. Για τα δεύτερα αφορά τους κινητήρες TS1400 που όμως αναμένεται να τεθούν σε παραγωγή το 2024. Μπορεί το Πακιστάν να περιμένει τόσο πολύ; Οι αμυντικές συμφωνίες της Τουρκίας με ευρωπαϊκές αμυντικές βιομηχανίες καταρρέουν η μια μετά την άλλη μετά την αγορά των ρωσικών S-400.
Πηγή
Απλά η καλοστημένη προπαγάνδα των μογγόλων σας "ταΐζει" ταραμά πολλές φορές.
Δύο από τα κορυφαία εγχώρια τουρκικά αμυντικά προγράμματα, αυτά το άρματος μάχης Altay και αυτό του επιθετικού ελικοπτέρου T-129 ATAK μπορεί να καθυστερήσουν δραματικά καθώς οι συνεργαζόμενες ευρωπαϊκές εταιρείες δεν δίνουν κινητήρες. Το άρμα Altay θα καθυστερήσει σίγουρα καθώς η γερμανική ΜΤU έχει παραδώσει στους Τούρκους μόλις τέσσερις κινητήρες.
“Αν δεν υπάρξει λύση για τους κινητήρες η παραγωγή δεν μπορεί να ξεκινήσει”, δήλωσε ο επικεφαλής της Διεύθυνσης Αμυντικής Βιομηχανίας της Τουρκίας Ισμαήλ Ντεμίρ. Όμως το ίδιο συμβαίνει με το ελικόπτερο ΑΤΑΚ – εκ των οποίων το Πακιστάν έχει παραγγείλει 30 έναντι τιμήματος 1,5 δισ. δολαρίων – με τους Τούρκους να ξεκινούν τις εργασίες για την παραγωγή τους δικού τους κινητήρα LHTEC T800-4A, αλλά να να μην λαμβάνουν την αναγκαία άδεια από τις ΗΠΑ.
Η Τουρκία εξετάζει εναλλακτικούς κινητήρες για τα Altay και τα ΑΤΑΚ. Για τα δεύτερα αφορά τους κινητήρες TS1400 που όμως αναμένεται να τεθούν σε παραγωγή το 2024. Μπορεί το Πακιστάν να περιμένει τόσο πολύ; Οι αμυντικές συμφωνίες της Τουρκίας με ευρωπαϊκές αμυντικές βιομηχανίες καταρρέουν η μια μετά την άλλη μετά την αγορά των ρωσικών S-400.
Πηγή
2 σχόλια:
Επιτέλους συν-Έλληνα, λέγε τα πράγματα με το όνομά τους!.... Μας έχουν ζαλίσει τα "@ρχίδια" με την Τουρκία. Προπαγάνδα φθηνή!... Όλοι στο πέι ρολ της ΜΙΤ.... Διαγγελέας
ΤΟΣΥΝΤΥΧΗΙΑΓΑΘΗΙΕΥΓΕΝΟΙΤΟ
Έν φύσημα,
ο σπινθήρ της αλλαγής μιας μεγάλης πνοής,
αρκεί
δια το λήξαι το εθνικόν ημών κώμα
και εκβήναι το ελληνικόν πτώμα
εκ της πολιτικής, κατοχικής του, εντατικής.
και υψώσαι και πάλιν το αρχαίον του ανάστημα,
το εχθροίσι και φίλοισι συντριπτικά τρομερόν.
το σήμαντρον αήττητον των τε ηρώων και θεών.
Δημοσίευση σχολίου