ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ : Δεν είναι τυχαίος ο όρος retribution.!!! Αν αυτό δεν είναι ανάληψη ευθύνης τότε τι είναι;;; Και δεν το λένε πουθενά.
...."A poster created by an ISIS affiliated propaganda wing shows the cathedral engulfed by flames with the words “have a good day” and describes the inferno as “retribution and punishment”
Σύμφωνα με τους νόμους της Σαρία η Notre-Dame ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να επισκευασθεί.! Αυτό ήταν ένα σημάδι από τους μουσουλμάνους ότι η Γαλλία πρέπει να κατακτηθεί...και ότι έφτασε η ώρα της τελικής τους εκδίκησης απέναντι στους Φράγκους...για τις Σταυροφορίες.!! Οι Γάλλοι να περιμένουν ένα "θερμό" καλοκαίρι.Η Παναγία των Παρισίων, είναι ένα από τα σύμβολα του Γαλλικού έθνους... γίνονται πολύ σοβαρές ανακατατάξεις στο εσωτερικό της Γαλλίας.
Notably, they didn’t claim responsibility. Contrary to media myth, the Islamic State does not have a record of claiming responsibility for jihad attacks in which it was not involved. But they’re cheering nonetheless: “It’s time to say goodbye to your oratory polytheism.”
The bemused pursuers of “Muslim-Christian dialogue” may find this puzzling, thinking that Muslims recognize Christians as fellow monotheists, and will dismiss it as “extremism.” However, the Qur’an itself, which any Christian involved in “interfaith dialogue” should read and study, but which none will, is quite clear that Christians are polytheists:
Those who believe in the divinity of Christ are unbelievers: “They have certainly disbelieved who say that Allah is Christ, the son of Mary.” — Qur’an 5:17 (cf. 5:72)
Jesus is not the Son of God and belief in the Trinity is “excess”: “O People of the Book! Do not exaggerate in your religion nor utter anything concerning Allah save the truth. The Messiah, Jesus son of Mary, was only a messenger of Allah, and his word which he conveyed to Mary, and a spirit from him. So believe in Allah and His messengers, and do not say ‘Three.’ Cease! It is better for you! Allah is only One Allah. It is far removed from his transcendent majesty that he should have a son. His is all that is in the heavens and all that is in the earth. And Allah is sufficient as Defender.” — Qur’an 4:171
And: “It is not befitting to Allah that he should beget a son. Glory be to him! When He determines a matter, he only says to it, ‘Be,’ and it is.” — Qur’an 19:35
Notre Dame FIRE: ISIS fanatics praise blaze and call it ‘RETRIBUTION,'” by Rebecca Perring, Express, April 16, 2019:
Πηγή
...."A poster created by an ISIS affiliated propaganda wing shows the cathedral engulfed by flames with the words “have a good day” and describes the inferno as “retribution and punishment”
Σύμφωνα με τους νόμους της Σαρία η Notre-Dame ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να επισκευασθεί.! Αυτό ήταν ένα σημάδι από τους μουσουλμάνους ότι η Γαλλία πρέπει να κατακτηθεί...και ότι έφτασε η ώρα της τελικής τους εκδίκησης απέναντι στους Φράγκους...για τις Σταυροφορίες.!! Οι Γάλλοι να περιμένουν ένα "θερμό" καλοκαίρι.Η Παναγία των Παρισίων, είναι ένα από τα σύμβολα του Γαλλικού έθνους... γίνονται πολύ σοβαρές ανακατατάξεις στο εσωτερικό της Γαλλίας.
Notably, they didn’t claim responsibility. Contrary to media myth, the Islamic State does not have a record of claiming responsibility for jihad attacks in which it was not involved. But they’re cheering nonetheless: “It’s time to say goodbye to your oratory polytheism.”
The bemused pursuers of “Muslim-Christian dialogue” may find this puzzling, thinking that Muslims recognize Christians as fellow monotheists, and will dismiss it as “extremism.” However, the Qur’an itself, which any Christian involved in “interfaith dialogue” should read and study, but which none will, is quite clear that Christians are polytheists:
Those who believe in the divinity of Christ are unbelievers: “They have certainly disbelieved who say that Allah is Christ, the son of Mary.” — Qur’an 5:17 (cf. 5:72)
Jesus is not the Son of God and belief in the Trinity is “excess”: “O People of the Book! Do not exaggerate in your religion nor utter anything concerning Allah save the truth. The Messiah, Jesus son of Mary, was only a messenger of Allah, and his word which he conveyed to Mary, and a spirit from him. So believe in Allah and His messengers, and do not say ‘Three.’ Cease! It is better for you! Allah is only One Allah. It is far removed from his transcendent majesty that he should have a son. His is all that is in the heavens and all that is in the earth. And Allah is sufficient as Defender.” — Qur’an 4:171
And: “It is not befitting to Allah that he should beget a son. Glory be to him! When He determines a matter, he only says to it, ‘Be,’ and it is.” — Qur’an 19:35
Notre Dame FIRE: ISIS fanatics praise blaze and call it ‘RETRIBUTION,'” by Rebecca Perring, Express, April 16, 2019:
ISIS fanatics have posted a chilling message bidding “au revoir” to Notre Dame after the historic cathedral was ravaged by a devastating fire.
A poster created by an ISIS affiliated propaganda wing shows the cathedral engulfed by flames with the words “have a good day” and describes the inferno as “retribution and punishment”. According to the Terrorism Research & Analysis Consortium, the Al-Muntasir group created the poster, which reads: “Its construction began in the year 1163 and ended in 1345. It’s time to say goodbye to your oratory polytheism.”
This is not the first time the Al-Munatsir media organisation has revelled in terror attacks that have rocked France over the years.
The Paris prosecutor’s office have ruled out terror-related motives for now and say they are treating the fire as an accident….
Πηγή
60 σχόλια:
Ο μέγας ναός της Σελήνης, στο Παρίσι ακολουθεί πιστά την μοίρα του προτύπου.
Οι Μουσουλμάνοι γνωρίζουν πολύ καλύτερα την βαθύτερη ιστορία αυτού του δαιμονικού ναού απ’ ό,τι οι κατ’ όνομα μόνον Χριστιανοί.
Ο πόλεμος κατά της Σεληνολατρείας φαίνεται ότι καλά κρατεί.
ΕΡΙΩΠΑΣ
Τι εννοείς ο πόλεμος κατά της σεληνολατρειας ? Μα και αυτοι που τα σχεδιάζουν ολα αυτά , δλδ οι παγκοσμιοι εξουσιαστές, του ίδιου ιερατείου είναι, άρα πως γίνεται να χτυπούν τα δικά τους πιστεύω? Προφανώς σκοπτικα έγινε η ολη ενέργεια αλλά για κάποιον άλλον λογο. Επίσης οι μουσουλμάνοι και αυτοί σεληνολατρες δεν είναι? Άλλωστε διακρίνεται ξεκάθαρα ακομη και απο τις σημαίες τους... Αν μπορείς βοήθησε με και εξήγησε μου τον συλλογισμό σου να βοηθηθω και γω.
Ο ναός αυτός ήταν αφιερωμένος στην Ανάγκη. Κάτι που επιβεβαιώνει και ο Βίκτωρ Ουγκώ. Αν γνωρίζεις τι ήταν η Ανάγκη θα καταλάβεις αμέσως τι εννοώ.
ΕΡΙΩΠΑΣ
ΕΡΙΩΠΑΣ:Αν γνωρίζεις τι ήταν η Ανάγκη θα καταλάβεις αμέσως τι εννοώ.
«Ανάγκα ουδέ θεοί μάχονται»....Πιττακος
Αναγκη = δυναμη επιβολης ,μεσω βιας , πιεση ...
= το αναποφευκτο ,το αναποδραστο...λογω εξωτερικων συνθηκων.
Ο Πλατων την θεωρει μητερα των Μοιρων (και αυτο εχει διτη εννοια),και περιγραφει την υποσταση της ως θεα, που κρατα στα γονατα της μια αδαμάντινη;; άτρακτο ,μέσα ή γυρω απο την οποία περιστρέφεται το Σύμπαν.
Μας λεει επισης, οτι πριν κυριαρχησει ο ΕΡΩΣ στα δημιουργικα τεκταινομενα ,ολα παιρναν σχημα και ζωη κατω απο την κυριαρχια της Αναγκης!
Αρα τι πρεπει να υποθεσουμε αγαπητε ΕΡΙΩΠΑ , για την σχεση της (Αναγκης) με την... "Παναγια των Παρισιων" ή σε πιο ακριβη μεταφραση.."η δικη μας Κυρα".
Ποια ειναι η σχεση της Σεληνης και της Λατρειας της με την Αναγκη;
O πολεμος ειναι κατα της Σεληνολατρειας ,η αναμεσα στους δυο πολους της;
Νομιζω οτι ηταν και κορη του Κρονου...
ΑΝΩΝΥΜΟΣ στις 18 Απριλίου 2019 - 12:00 μ.μ. : Επίσης οι μουσουλμάνοι και αυτοί σεληνολατρες δεν είναι? Άλλωστε διακρίνεται ξεκάθαρα ακομη και απο τις σημαίες τους...
Σαφέστατα και είναι Σεληνολάτρες ΚΑΙ οι μουσουλμάνοι.!! Όποιος πει το αντίθετο ας μας πει ποια είναι η Al'Lat η Al-Uzza η Manat που λατρεύουν και το σύμβολο της υπάρχει στις σημαίες διαφόρων μουσουλμανικών κρατών.
https://www.dhushara.com/book/orsin/flags.jpg
Η τριπλή θεά που λατρευόταν στον προισλαμικό κόσμο με τα ονόματα Al'Lat που μετέπειτα έδωσε το όνομα Αλλάχ, Qure .Η λέξη Άλλαχ σημαίνει " ΘΕΆ" και όχι θεός . Επίσης η Καάμπα είναι προσανατολισμένη σε σχέση με την σελήνη και το άστρο Κάνωπος (δεύτερο λαμπρότερο άστρο μετά το Σείριο) και ο συνδυασμός αυτός απεικονίζεται στις σημαίες πολλών ισλαμικών κρατών. Υπάρχει σχέση και με την αρχαία πόλη Κάνωπος της Αιγύπτου, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Η μηνιαία νηστεία του Ραμαζανιού αρχίζει και τελειώνει με τη νέα σελήνη. Το αραβικό ημερολόγιο είναι αποκλειστικά σεληνιακή, αγνοώντας πλήρως τον ηλιακό κύκλο.
ΑΘΗΝΑ : Ο Πλατων την θεωρει μητερα των Μοιρων (και αυτο εχει διτη εννοια),και περιγραφει την υποσταση της ως θεα, που κρατα στα γονατα της μια αδαμάντινη;; άτρακτο ,μέσα ή γυρω απο την οποία περιστρέφεται το Σύμπαν.
Ο Πλάτωνας μας λέει :
Πλάτωνος Πολιτεία Κεφάλαιο 10 -616
"Ηλακάτην τέλος και το άγκιστρον είναι έξ αδάμαντος, τον δε σφόνδυλον μεικτόν εκ τε τούτου (αδάμαντος) και άλλων γενών."
Αδάμας: γένος σιδήρου, ο χάλυβα [Ησύχιος]
Η ΑΝΑΓΚΗ που μετέφερε σ' αυτή την γη κάποιους έγινε με το πέρασμα του χρόνου ΑΔΡΑΣΤΕΙΑ και τελικά ΝΕΜΕΣΙΣ.
Η μεταλλική ΑΝΑΓΚΗ έτσι όπως την περγράφει ο Πλάτων εξελίχθηκε σε παγίδα κόλαση με όλα τα χαρακτηριστικά της Σελήνης.
ΕΡΙΩΠΑΣ : Οι Μουσουλμάνοι γνωρίζουν πολύ καλύτερα την βαθύτερη ιστορία αυτού του δαιμονικού ναού απ’ ό,τι οι κατ’ όνομα μόνον Χριστιανοί.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποιος δημιούργησε το Ισλάμ;;; Διότι όλες οι θρησκείες πλέον επάνω στον πλανήτη έχουν γίνει ένα "εργαλείο" για να χειραγωγούν κάποιοι τα πρόβατα.!!
Ξέρουμε ποιοι δημιούργησαν αυτό που κατ'ονομα σήμερα ονομάζεται Χριστιανισμός, αλλά ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΣΑΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ.;;;;
Μήπως και οι Μουσουλμάνοι είναι κατ΄όνομα Μουσουλμάνοι και αυτοί...και όλες οι θρησκείες πάνω στον πλανήτη έχουν καταντήσει ένα βδέλυγμα για όλους τους Ένθεους Ελεύθερους Ανθρώπους;;;
Αγαπητέ Ανώνυμε για να σε βοηθήσω...όταν ο σεβαστός Ερίωπας σου λέει ότι ..." Ο ναός αυτός ήταν αφιερωμένος στην Ανάγκη. Κάτι που επιβεβαιώνει και ο Βίκτωρ Ουγκώ."
Εννοεί ότι ο Ουγκώ στον πρόλογο της πρώτης έκδοσης του βιβλίου, αναφέρει πως στη σκοτεινή πλευρά ενός από τους πύργους του ναού, είδε σκαλισμένη μια μικρή ελληνική λέξη. Τη λέξη «ανάγκη».
«Πριν από μερικά χρόνια, κατά την επίσκεψή του στην Παναγία των Παρισίων, ο συγγραφέας του βιβλίου αυτού θα βρει σε μια σκοτεινή γωνιά ενός από τους πύργους αυτή τη λέξη σκαλισμένη με το χέρι στον τοίχο: Ανάγκη», γράφει ο Ουγκώ στο σημείωμα που προλογίζει το βιβλίο με ημερομηνία Μαρτίου του 1831.
Εξηγώ ποιο πάνω στην Αθηνά τι είναι η Ανάγκη.! Δηλαδή π Ναός ήταν αφιερωμένος στην...Σελήνη.
Αγαπητή μας Αθηνά η πολυώνυμη Ανάγκη, σύμφωνα με τον Πλάτωνα ήταν ένα τεράστιο ιπτάμενο μεταλλικό όχημα διαμορφωμένο σε δεσμωτήριο ανθρώπων από το οποίο ουδείς μπορούσε ποτέ να αποδράσει. Μόνο ένας άνθρωπος λέγεται ότι κατόρθωσε και δραπέτευσε, ίσως και δημιούργημα του Πλάτωνος, ο οποίος τελικά διηγήθηκε τι ακριβώς συνέβαινε μέσα σε εκείνη την κόλαση.
Η τακτική του Πλάτωνος μοιάζει σε αυτή την περίπτωση με τα σύγχρονα ιστολόγια, και τους Γκουρού του Youtube, εξαιρείται σαφώς και αδιαπραγμάτευτα ο « Ζευς Ελαύνων». ‘Όλοι αυτοί κλέβουν και παραχαράσσουν από παντού θέματα και τα παρουσιάζουν ως δικά τους υψηλά διανοήματα μαζί με τις οχληρές φαντασιώσεις τους χωρίς να αναφέρουν ποτέ οι αθεόφοβοι σπερμολόγοι τις πηγές τους.
Οι Ορφικοί, αρκετά μετρημένοι στις δηλώσεις τους έλεγαν λιτά και πολύ ορθά ότι η Ανάγκη ακολούθησε ένα «ανυπόστροφο οίμο» δηλαδή ένα δρόμο χωρίς επιστροφή.
Η Ανάγκη αναφέρεται επίσης ως Αδράστεια και ως Νέμεσις και αναφέρεται από τον φιλόσοφο Αθηναγόρα ότι στην Τροία λατρευόταν σαν μεγάλη θεά δίπλα στον Έκτορα.
Το όνομα της Ανάγκης μαρτυρά ακριβώς στην Ελληνική γλώσσα και την ιδιότητά της. Καμία σχέση όμως με την «χρεία» αυτή που στην εποχή μας λέμε ανάγκη.
Ο Καθεδρικός ναός που κάηκε στο Παρίσι, είναι ναός αφιερωμένος στην Ανάγκη όπως ακριβώς ήταν αρχικά και ο έτερος της Ais Temple και γι’ αυτό φέρει στην πρόσοψή του το μέγα σύμβολο του Άξονος ή Άτλαντος ήτοι τον Οκτάκτινο Τροχό, ή άλλως Ρόδακα. Ψιλά γράμματα για τους κατ’ όνομα μόνο Χριστιανούς της Ευρώπης. Αντιθέτως οι Μουσουλμάνοι γνωρίζουν πολύ καλά τι είναι η Ανάγκη και τίνος είδωλο αντιπροσωπεύει ο ναός της γι’ αυτό και δείχνουν ότι δέχονται με ικανοποίηση την πρόσφατη καταστροφή.
Όσον αφορά τώρα το όνομα Notre Dame που λένε ότι σημαίνει «Η Κυρία μας» γράψε στο ημερολόγιό σου καλύτερα: Notre Adame ή Notre Adama.
Νομίζω ότι απ’ εκεί αν αρχίσεις την έρευνά σου απ’ αυτό το σημείο θα έχεις καλύτερα τελικά αποτελέσματα. Φαρέτρα σου το όνομά σου.
ΕΡΙΩΠΑΣ
Ερώτηση από τον Λύκαστρο: Ποιος δημιούργησε το Ισλάμ;;; Διότι όλες οι θρησκείες πλέον επάνω στον πλανήτη έχουν γίνει ένα "εργαλείο" για να χειραγωγούν κάποιοι τα πρόβατα.!!
Ξέρουμε ποιοι δημιούργησαν αυτό που κατ' ονομα σήμερα ονομάζεται Χριστιανισμός, αλλά ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΣΑΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ.;;;;
Μήπως και οι Μουσουλμάνοι είναι κατ΄ όνομα Μουσουλμάνοι και αυτοί...και όλες οι θρησκείες πάνω στον πλανήτη έχουν καταντήσει ένα βδέλυγμα για όλους τους Ένθεους Ελεύθερους Ανθρώπους;;;
-Αγαπητέ Λύκαστρε, το Ισλάμ του αρχιερέα της Μέκκας Μουστάφα, γνωστού αργότερα και ως προφήτου Μοχάμεντ ξεκίνησε όταν ο τελευταίος «Γαβριήλ» δηλαδή ο θεματοφύλακας του Νόμου του Ηλίου, μύησε τον Μουστάφα στον πανάρχαιο Ελληνικό θεσμό ή Νόμο του Ηλίου ο οποίος όπως γνωρίζεις πολεμά διαρκώς τον Νόμο της Σελήνης των Τυφωνίων.
Είναι γνωστό πόσο υπέφερε ο προφήτης Μοχάμεντ στα χέρια των Τυφωνίων που είχαν την έδρα τους πάνω και μέσα στο όρος Ταΐφ κοντά στην Μέκκα. Η Ισλαμική παράδοση αναφέρει ότι όταν ο άκακος προφήτης ανέβηκε στο βουνό οι Ταϊφούν, οι Τυφώνιοι Φύλακες όρμησαν να το σκοτώσουν και μόλις που γλύτωσε την ζωή του αφού πρώτα κακοποιήθηκε βάναυσα απ’ αυτούς.
Ο τελευταίος Γαβριήλ, απλούστατα αγωνιζόταν να αφαιρεθεί ο έλεγχος της «Φαρέτρας» δηλαδή της Γκάαμπα στην Αραβική γλώσσα, γνωστή σήμερα απλώς ως Κάαμπα, από τους Τυφωνίους και γι’ αυτόν τον λόγο ξεσήκωσε όσους μπορούσε πολεμώντας και ο ίδιος μαζί τους για τον έλεγχο της «Φαρέτρας» Κάαμπα κάτι που πέτυχε τελικά, δίνοντας εντολή για τον έλεγχο και των υπολοίπων 6 Βυσσών.
Στρατηγείο των Γαβριήλ όπως και του τελευταίου Γαβριήλ της εποχής του Μοχάμεντ ήταν το χωριό Μπεθ-Γκαμπαρίν ή Βεθ Γκιμπραήλ, (ο οίκος των Γαβριήλ) από το οποίο καταγόταν και η γιαγά του Ιησού η Βετογαβρίτισα. Στους Έλληνες η πόλη ήταν γνωστή αργότερα ως «Ελευθερούπολις».
Γκαμπαρίν, ή και Γκαουαρίν, ήταν η ονομασία που έδιναν οι κάτοικοι της Αραβικής χερσονήσου στους Γκιαούρι Έλληνες, τους Ελεύθερους, ή Γραικούς, τους θεματοφύλακες του Νόμου του Ηλίου. Γλωσσικός βαρβαρισμός του Γαυρού Ηλίου δηλαδή του Γαυρι-ηλίου ή Γαβρι- ηλίου.
Η Φαρέτρα λοιπόν αυτή όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν βρίσκεται ακριβώς εκεί όπου ήταν κάποτε η 3η Βύσσα του Ωγυγίου Κύκλου. Πρίν λίγο καιρό, όταν ο πρίγκιπας Σαλμάν (σύντμηση του ονόματος Σολομών) άρχισε να σκαλίζει τα υπόγεια του ναού, χιλιάδες πιστοί έχασαν την ζωή τους από τους ανεξέλεγκτους «σπινθήρες» της Φαρέτρας Κάαμπα. Χρειάστηκε να κατέβουν Ρώσοι ατομικοί επιστήμονες μετά από παράκληση του Σαλμάν για να εξουδετερωθεί η ενεργοποιημένη Κιβωτός του Γαβριήλ, όπως θέλουν να την ονομάζουν, και να την μεταφέρουν επειγόντως στην Ανταρκτική και εκεί να την κατέβασαν σε μεγάλο βάθος προς φύλαξη.
Για ποια θρησκεία λοιπόν μιλάμε φίλε Λύκαστρε; Εδώ έχουμε κάτι πολύ πιο σοβαρό ακόμα και από όλους τους πολέμους που έγιναν μαζί. Και γνωρίζεις πολύ καλά τι ετοιμάζουν εκεί στα κλαρίνα του Πάνα στην Ελβετία.
Το μήνυμα που άφησε ο Προφήτης στους πιστούς του ήταν κρατήστε σε πολιορκία όσο μπορείτε τους Τυφωνίους και περιμένετε μέχρι να ανοίξει το ιερό βιβλίο «Ήλιον» .
Τότε θα πολεμήσει για τελευταία φορά ο Έλληνας τον «Μονόφθαλμο» Σατανά και θα τον συντρίψει ολοκληρωτικά. Οι Έλληνες μια μέρα θα επανέλθουν εκεί που ήταν κάποτε.
Κάτι παρόμοιο αναφέρει και ο Νοστράδαμος για την Εξουσία του ψευτοϊερέα των Τυφωνίων, δηλαδή του Πάπα. Κάποια στιγμή λέει ότι οι Σοφία των Ελλήνων θα στείλει τον ποντίφικα των Ατλάντων οριστικά στον βυθό της Θάλασσας, ίσως μεταφράζοντας τα λόγια της Αποκάλυψης ότι όταν εμφανισθεί πάλι ο Νόμος του Ηλίου-Ιησού, ο Νόμος της Θάλασσας δεν θα υπάρχει πλέον πάνω στην γη.
(συνεχίζεται)
ΕΡΙΩΠΑΣ
(συνέχεια από το προηγούμενο)
Καμία λοιπόν σχέση οι Ισλαμιστές μισθοφόροι δημιουργήματα Δυτικών και Σοβιετικών μυστικών υπηρεσιών με τους απλούς Μουσουλμάνους οι οποίοι έχουν σε μεγάλη εκτίμηση τον Έλληνα και περιμένουν πολλά απ’ αυτόν.
Καλά είναι να πούμε ότι Θρησκείες δεν υπάρχουν, και αυτό πρέπει να το χωνέψουμε όλοι επιτέλους. Θεσμοί όμως υπάρχουν και όταν λέμε θεσμοί εννοούμε Νομοθεσία, Νομοθέτες, Νομικοί, Δικαστήρια, Νόμισμα, εκτελεστική εξουσία, στρατός, και όπλα(όλα υπό ξένη διοίκηση).
Η Ελλάδα αυτή την εποχή βρίσκεται σε καθεστώς ετερονομίας, δηλαδή άλλοι (ξένοι εξουσιαστές) φτιάχνουν νόμους για τους Έλληνες. Οι Έλληνες δεν μπορούν να νομοθετήσουν μόνοι τους απολύτως τίποτα.
Όλες λοιπόν εκλογές στην χώρα, λογικά από την στιγμή που ισχύει η Ετερονομία, και κάτω απ’ αυτές τις συνθήκες, θα πρέπει να θεωρούνται παράνομες, γελοίες και ανήθικες.
ΕΡΙΩΠΑΣ
"Καμία λοιπόν σχέση οι Ισλαμιστές μισθοφόροι δημιουργήματα Δυτικών και Σοβιετικών μυστικών υπηρεσιών με τους απλούς Μουσουλμάνους οι οποίοι έχουν σε μεγάλη εκτίμηση τον Έλληνα και περιμένουν πολλά απ’ αυτόν."
Μα είναι οφθαλμοφανές το βλέπεις κάθε μέρα. Δεν αναφέρω χωρες οπως Αγγλία, Σουηδία, Νορβηγία, Γερμανια κλπ όπου οι μουσουλμάνοι οι "απλοι" έχουν παγιωθεί ως πλειοψηφία και εφαρμοζουν σαριες, μπουργκες και φέρονται στις γυναίκες σαν σκουπίδια, θα σταθώ εδώ στην Ελλάδα. Εχουνωσε εκτίμηση τον Έλληνα?? Εχεις έρθει ποτέ σε επαφή με μουσουλμάνους και μαλιστα για μεγάλο χρονικό διάστημα? Βλέπεις γυρω σου τι γίνεται ή μήπως ολοι ειναι πράκτορες? Η κουλτούρα τους είναι μεσαιωνικη και χειρότερη. Ζηλοφθονουν τους δυτικούς και θελουν να επιβληθούν πανω μας. Τι σχέση εχει ο τρόπος ζωης τους με τον ελληνικό? Καμία απολύτως. Καθε μέρα σφάζονται μεταξύ τους και θα σεβαστούν εμάς? Αναπαραγονται χωρίς όριο ακόμη και χωρις να έχουν τα μεσα να επιβιώσουν. Το ιερό τους βιβλίο είναι το ευαγγέλιο γι'αυτούς και μεσα είναι ξεκάθαρο ότι εστω και δόλια πρεπει να επιβάλουν την θρησκεία -πολιτικο νομο σε ολους τους απιστους. Πραγματικά δεν στεκουν αυτα που λες με τα γεγονότα.
ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑΪΣΜΟΥ ΑΛΛΑ Η ΙΔΙΑ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΩΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΟΝΟMA. ΟΛΑ ΓΙΑ ΧΑΡΗΝ ΤΟΥ ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΧΟΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ. ΤΑ ΠΕΡΙ ΚΑΛΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΔΗΛΩΝΟΥΝ ΣΚΟΠΤΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΩΣ ΔΟΥΡΕΙΟ ΙΠΠΟ.
Εξ όσων ανέγνωσα, και ει κατέγνωσα, η πυρπόλησις της Π.τ.Π. δει αποτελείν προφανώς έργον ενδοσεληνιακής αντιζηλίας και διαμάχης μεταξύ των θρησκευτικώς καθαρών σεληνολατρών (Ισλάμ) έναντι των, κατά την άποψιν των πρώτων, μη καθαρών- κρυπτο-σεληνιακών (εθνικών-χριστιανών- δυτικών).
Ως προς δε την Ερίωπος ερμηνείαν περί κατά βάθος φιλελλήνων Μουσουλμάνων διατηρώ ζωηράς αμφιβολίας και απορίαν οίαν και του Ανωνύμου.
Υ.Γ.
¨Είναι γνωστό πόσο υπέφερε ο προφήτης Μοχάμεντ στα χέρια των Τυφωνίων που είχαν την έδρα τους πάνω και μέσα στο όρος Ταΐφ κοντά στην Μέκκα. Η Ισλαμική παράδοση αναφέρει ότι όταν ο άκακος προφήτης ανέβηκε στο βουνό οι Ταϊφούν, οι Τυφώνιοι Φύλακες όρμησαν να το σκοτώσουν και μόλις που γλύτωσε την ζωή του αφού πρώτα κακοποιήθηκε βάναυσα απ’ αυτούς.¨ (Ερίωπας.)
Καθόλου γνωστό αλλά μάλλον πρωτάκουστα όλα αυτά, εμβριθέστατε Ερίωπα, δι' εμέ τουλάχιστον. Πηγαί;
(Και τι υπαινίσσεται ο ποιητής; Σουφιστικά απόρρητα μήπως; Πολλοί γαρ οι ψευδέλληνες όπως και οι ψευδοφιλέλληνες, πλαστογράφοι και εφετερισταί της ελληνικής ιστορίας και πολιτισμικής κληρονομίας, τα φοινικικά ψεύδη εις (ψευδ)επιστήμην ανάγκης ανάγοντες και μετερχόμενοι.)
ΕΡΙΩΠΑΣ : Για ποια θρησκεία λοιπόν μιλάμε φίλε Λύκαστρε; Εδώ έχουμε κάτι πολύ πιο σοβαρό ακόμα και από όλους τους πολέμους που έγιναν μαζί. Και γνωρίζεις πολύ καλά τι ετοιμάζουν εκεί στα κλαρίνα του Πάνα στην Ελβετία.
Αγαπητέ Ερίωπα ....μιλάμε για την θρησκεία του Ισλάμ...." το Ισλάμ του αρχιερέα της Μέκκας Μουστάφα," που έγραψες και εσύ. Διότι εγώ εκλαμβάνω την λέξη ΑΡΧΙΕΡΕΑΣ κυριολεκτικά, ΙΕΡΕΑΣ και μάλιστα πάνω πάνω στην Ιεραρχία.!! Έχει δει κανείς κανέναν ιερέα χωρίς την ύπαρξη ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ;; Εγώ τουλάχιστον όχι.!!Για να υπάρξει ΑΡΧΙΕΡΕΑΣ θα πρέπει να υπάρχει και υπόβαθρο θρησκείας.!!
Η μουσουλμανική θρησκεία από την φύση της ίδρυση της, δεν αφομοιώνεται… αλλά αφομοιώνει συνήθως κάτω από το σπαθί.
Τώρα θα μπορούσε κανείς να πει, ότι το Ισλάμ έχει πειρατευθεί προ πολλού (όπως και ο Χριστιανισμός) και έχει αλωθεί εκ των έσω.....ακριβώς για αυτό το λόγο το Ισλάμ πλέον είναι ένα "εργαλείο" στα χέρια κάποιων για να προωθήσουν τα δικά τους συμφέροντα. Τα οποία όμως συμφέροντα ΠΛΕΟΝ είναι ΑΝΤΙΘΕΤΑ με αυτά του Ελληνισμού.
Το Ισλάμ ΔΕΝ είναι μόνο μια θρησκεία, είναι και ΠΟΛΙΤΙΚΗ...για να είμαι ακριβής θα πρέπει να πω...Πολιτικό Δίκαιο, διότι για να πάρει ένας μουσουλμάνος πτυχίο από Νομική Σχολή, πρέπει να μπει πρώτα στην Θεολογική Σχολή, σε μια Ισλαμική χώρα.!! Κάνεις Ιερό Δίκαιο ...και μάλιστα στο Ισλάμ η μόνη επιστήμη που μπορεί να υπάρξει είναι το Ισλάμ το ίδιο.!! Δεν υπάρχουν άλλες επιστήμες για αυτό.
Μιλάμε για ένα ΤΕΛΕΙΩΣ ΘΕΟΚΡΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ .
Το πρόβλημα λοιπόν το οποίο σηκώνει ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ είναι ότι βλέπουμε να εισέρχεται στην Ελλάδα όχι μόνο με τους λαθροεισβολείς που έρχονται, αλλά και με την πρόθεση της Τουρκίας να εκτουρκίσει μέσω του Ισλάμ , όχι ΜΟΝΟ την μειονότητα της Θράκης , που από θρησκευτική θέλει να την κάνει ΕΘΝΙΚΗ, αλλά να καλύψει και ΟΛΟΥΣ τους μουσουλμάνους εντός της Ελλάδος.
Μιλάμε για ΕΝΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ...αυτό το λέω διότι ένας ΜΗ μουσουλμάνος, είναι πάρα πολύ δύσκολο να αντιληφθεί τον ρατσισμό και τον τρόπο σκέψης και τις κοινωνικές αναπαραστάσεις που έχει ένας απλός μουσουλμάνος για τον ΜΗ μουσουλμάνο....δηλαδή ο Μη μουσουλμάνος δεν μπορεί να αντιληφθεί τον τρόπο με τον οποίο σκέφτεται ο μουσουλμάνος για αυτόν.Έχει ενδιαφέρον να μπει κανείς σε ένα απλό τουρκικό κανάλι, η να ακούσει 2 μουσουλμάνους να μιλάνε για το ΠΩΣ βλέπουνε τους Χριστιανούς γενικότερα .
Για να το πω με απλά λόγια...ο πρώτος στην τάξη Χριστιανός, έπεται ακόμα και του τελευταίου μουσουλμάνου.Αυτή είναι μια ΙΕΡΑΡΧΙΑ η οποία καθορίζεται και από το Κοράνι το ίδιο (το οποίο πιστεύουν και εφαρμόζουν με θρησκευτική ευλάβεια) .
ΕΡΙΩΠΑΣ : "Καμία λοιπόν σχέση οι Ισλαμιστές μισθοφόροι δημιουργήματα Δυτικών και Σοβιετικών μυστικών υπηρεσιών με τους απλούς Μουσουλμάνους οι οποίοι έχουν σε μεγάλη εκτίμηση τον Έλληνα και περιμένουν πολλά απ’ αυτόν."
Εδώ αγαπητέ Ερίωπα θα διαφωνήσω μαζί σου....δεν μιλάμε για τους πληρωμένους μισθοφόρους , αλλά για τους απλούς πολίτες μουσουλμάνους, σαν αυτούς που πήραν μέρος στα Σεπτεμβριανά...τα γεγονότα της νύχτας της 6ης προς 7η Σεπτεμβρίου 1955 στην Κωνσταντινούπολη (και κατά δεύτερο λόγο στη Σμύρνη), σε βάρος των Ελλήνων (και κατά δεύτερο λόγο εναντίον άλλων μη μουσουλμάνων), που είχαν σαν αποτέλεσμα τον ξεριζωμό της ευημερούσας ελληνικής μειονότητας από την Πόλη. Ξέρεις φόνοι, βιασμοί, λεηλασίες, και ληστείες των Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης....αυτά ΔΕΝ τα έκαναν οι μισθοφόροι του ΙSIS αλλά ο απλός μουσουλμάνος κάτοικος της πόλης.!! Ορισμένα από αυτά, αποτελούν προσβολή όχι μόνο για τους μουσουλμάνους όλους και την Τουρκία αλλά και για το ανθρώπινο γένος…
Η κεντρική φράση-σύνθημα, που φώναζαν οι απλοί μουσουλμάνοι ήταν: «Η Τουρκία για τους Τούρκους». Δες με τι μανία και μίσος καταστρέφουν κάθε τι Ελληνικό.!!
https://i2.prth.gr/files/2017/09/07/ks/septemb4.jpg
Αλλά ας πάμε σε κάτι ποιο πρόσφατο.....Λονδίνο Φεβρουάριος 2006 διαδήλωση απλών μουσουλμάνων πολιτών, διότι τους έθιξαν το θρησκευτικό αίσθημα, σύμφωνα με το δικό τους τρόπο σκέψης.
Τα συνθήματα που φώναζαν ήταν :
1- Σφάξτε όσους προσβάλλουν το Ισλάμ.
2- Ευρώπη θα το πληρώσεις, έχει ξεκινήσει ήδη η κατεδάφιση.
3- ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΤΕ όσους προσβάλλουν το Ισλάμ.
4- ΚΑΤΑΚΡΕΟΥΡΓΗΣΤΕ όσους διακωμωδούν το Ισλάμ.
5- Ευρώπη η ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΣΗ σου έχει ξεκινήσει.!!
6- Η Ευρώπη είναι το καρκίνωμα, το Ισλάμ είναι το ΑΝΤΙΔΟΤΟ.!!
7- Το Ισλάμ θα κυριαρχήσει στον κόσμο.!!(αυτός βέβαια είναι και ο στόχος τους το λένε μόνοι τους,το έλεγε και ο Καντάφι).
8- Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ (πως μπορώ να είμαι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΛΛΗΝ όταν μου το ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ;;)
Η φωτογραφία είναι από αυτή την διαδήλωση των απλών μουσουλμάνων που μας έχουν σε μεγάλη "υπόληψη" εμάς τους Έλληνες.
http://booksjournal.gr/media/k2/items/cache/f2e391971507dca75ef45bfd45c36064_L.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-wPr7xqfFdJU/Wr_FGnYbBlI/AAAAAAAADtU/NeOY2PUGWdkq1Ce4w2JFnghfcCmzIKRgACLcBGAs/s320/%25CE%25A4%25CE%25B1_%25CE%25B6%25CE%25B1_%25CF%2584%25CE%25BF%25CF%2585_%25CE%25BC%25CF%2589%25CF%2587%25CE%25B1%25CE%25BC%25CE%25AD%25CF%2584%25CE%25B7.jpg
Ας συλλογιστούμε για λίγο...αυτοί οι απλοί και "φιλήσυχοι" μουσουλμάνοι που μας έχουν σε μεγάλη εκτίμηση εμάς τους Έλληνες, θα μας επέτρεπαν να διαδηλώσουμε με αυτόν τον τρόπο στην χώρα τους;;;Θα μας επέτρεπαν ακόμη και να διαδηλώσουμε με ΕΙΡΗΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ενάντια σε οποιαδήποτε απόφαση η τον τρόπο ζωής τους;;;Η απάντηση είναι ένα μεγάλο.... ΟΧΙ.
Μας έχουν σε τόσο μεγάλη "εκτίμηση" εμάς τους Έλληνες, που ενώ έρχονται παράνομα και με το έτσι θέλω στην χώρα μας...ενώ τους ταΐζουμε, τους ποτίζουμε, τους ντύνουμε και τους δίνουμε δωρεάν σπίτια και λεφτά, ΠΩΣ μας το ξεπληρώνουν;;; ΧΕΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΟΥΡΟΝΤΑΣ, μέσα στις Εκκλησίες των Ελλήνων, και ΚΛΕΒΟΝΤΑΣ τα υπάρχοντά τους.!! Αυτή είναι η πραγματική εκτίμηση που μας έχουν.!!
Η αποδόμηση στην Ευρώπη έχει ήδη ξεκινήσει, ειδικά στην Ελλάδα από εποχής του εβραίου Σημίτη μέχρι σήμερα έχουμε γίνει σχεδόν άλλη χώρα.!!Η αλήθεια είναι ότι η Ελλάς βρίσκεται ΥΠΟ ΚΑΤΟΧΗ πάνω από 2000+ χρόνια...και κάθε θρησκεία που ήρθε ποτέ εδώ στην χώρα των Ελλήνων, είτε ως Δωδεκαθεισμός, είτε ως Χριστιανισμός, είτε ως Αθεισμός, είτε ως Οφιολατρεία, είτε ως Μουσουλμανισμός....στρέφεται ΕΝΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.!!
Δεν έχουμε συμμάχους εμείς οι Έλληνες , ούτε και φίλους....και καλά θα κάνουμε αν θέλουμε να επιβιώσουμε αυτοί που έχουμε μείνει Έλληνες....να ετοιμαζόμαστε για μεγάλη σύγκρουση.
ANΩΝΥΜΟΣ στις 19 Απριλίου 2019 - 1:21 μ.μ. : Η ΙΔΙΑ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΩΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΟΝΟMA.
Μέχρι στιγμής δεν έχω συναντήσει Δρακονιανό.!! Άτλαντες όμως ναι έχω δει...εσύ έχεις δει ποτέ σου δρακονιανό;;;
ΑΡΡΙΩΝ : Εξ όσων ανέγνωσα, και ει κατέγνωσα, η πυρπόλησις της Π.τ.Π. δει αποτελείν προφανώς έργον ενδοσεληνιακής αντιζηλίας και διαμάχης μεταξύ των θρησκευτικώς καθαρών σεληνολατρών (Ισλάμ) έναντι των, κατά την άποψιν των πρώτων, μη καθαρών- κρυπτο-σεληνιακών (εθνικών-χριστιανών- δυτικών).
Aγαπητέ ΑΡΡΙΩΝ διεξάγεται ένας αδυσώπητος πόλεμος , πίσω από τα παρασκήνια , ανάμεσα στους δύο Βασιλικούς Σεληνιακούς Οίκους, έχουν μοιράσει τον πλανήτη στην μέση. Η πυρπόληση της Παναγίας των Παρισίων...ήταν ένα μήνυμα.!! Η Γαλλία θα βρεθεί στην μέση ενός ...Τυφώνα.!!Προσωπικά δεν θέλω να τα βρούνε, να συμβιβαστούν αυτοί οι δύο Σεληνιακοί Βασιλικοί Οίκοι μεταξύ τους...θέλω να αλληλοεξοντωθούν μεταξύ τους.!!
Αγαπητέ αρθογραφε. Οχι δεν εχω δει δρακονιανο οπως προσωπικως φεν εχω δει και Ατλαντα τουλαχιστον με αποδείξεις. Τα συμπεράσματα μου βγαίνουν εξ αυτων που διαβάζω και βλεπω γυρω μου οπως θεωρώ και εσυ το ιδιο. Λέγοντας δρακονιανους αναφέρομαι στην γνωστή κίτρινη φυλή, που βασει των συμβολων της η δρακοχελωνα ειναι το ιερο τους "ζωο" να το πω ετσι επιφανειακα. Αλλα συγχρονως ειναι και άρρηκτα δεμενη με την σεληνολατρεια. Αν μπορεις εσυ που το κατέχεις θα ηταν θεμιτό να κανεις μια σχετική ερευναωεπι τούτου. Θα ανεβάσω αν μπορέσω και βρω χρονο οτιδηποτε μπορει να σε βοηθήσει.
¨Προσωπικά δεν θέλω να τα βρούνε, να συμβιβαστούν αυτοί οι δύο Σεληνιακοί Βασιλικοί Οίκοι μεταξύ τους...θέλω να αλληλοεξοντωθούν μεταξύ τους.!!¨ (Λύκαστρος)
Και βεβαίως συγκρουσθήσονται, φίλτατε Λύκαστρε.
Ουκ εισίν μόνον σεληνιακοί και κρυπτοσεληνιακοί επί γης
αλλά και κρυπτοηλιακοί αμφοτέρωθεν. Το γένος των ηρώων γαρ
ουδέποτε εξέλιπεν μηδέ η αέτιος τροφή αυτών.
Τα γένη των υβριδίων εισίν γεννήματα ενός αποστάτου αντιθεού,
φοβερά μεν αλλά και στείρα και θνησιγενή όπως τα τέρατα
και ημίαιμα (ημίονοι.)
Η θεία Δίκη καραδοκεί. Εάν δεν έχη αποδοθή εισέτι
τούτο οφείλεται εις το ότι το κακό αυτό δεν έχει
απολύτως ταυτοποιηθή. Διότι και ημείς οι θεωρούμενοι
κληρονόμοι και διαχειρισταί του καλού, άρα και της θείας Δίκης,
αποτελούμεν ως ηθικώς ανεπαρκείς και μέρος,
ει και ολιγότερον, αυτού του κακού.
Οπότε η Δίκη αυτή, υποχρεωτικώς και κατ' ανάγκην
(πάλι αυτή η ανάγκη), αργεί (αργοπορεί)...
ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ: Η ΑΝΑΓΚΗ που μετέφερε σ' αυτή την γη κάποιους έγινε με το πέρασμα του χρόνου ΑΔΡΑΣΤΕΙΑ και τελικά ΝΕΜΕΣΙΣ.
Η μεταλλική ΑΝΑΓΚΗ έτσι όπως την περγράφει ο Πλάτων εξελίχθηκε σε παγίδα κόλαση με όλα τα χαρακτηριστικά της Σελήνης.
Η Αναγκη ,σκαφος/ατρακτος που μετεφερε ψυχες,
κατοπιν Αδραστεια -αυτη που δεν μπορει να ξεφυγει-
εγκλωβιστηκε μαζι με τις ψυχες , μαλλον στην ιδια φυλακη που βρισκομαστε και μεις!
Η αναγκη ειναι η Σεληνη που βλεπουμε σημερα;
Η Νεμεσις μαλλον πρεπει νομοτελειακα να προεκυψε απο την υβρι που προηγηθηκε με την φυλακιση και εκμεταλευση των ψυχων,σαν αντι-δραση στην δραση και οχι οτι η ιδια η Αναγκη μεταβληθηκε ...
ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ: Αδάμας: γένος σιδήρου, ο χάλυβα [Ησύχιος]
Ο αδαμ(αντας),ειναι καθαρος ανθρακας (θεμελιωδες συστατικο του σωματος μας) και παραπεμπει σε μια αήττητη, ακατανίκητη ποιοτητα, λογω του οτι πολυ δυσκολα μπορει να τον δαμασεις.... κρυσταλοποιειται σε κυβικο συστημα με οκταεδρικους κρυσταλλους!(πυραμιδοειδους μορφης)
Μεταστοιχειωση..
ΕΡΙΩΠΑΣ: όπως ακριβώς ήταν αρχικά και ο έτερος της Ais Temple και γι’ αυτό φέρει στην πρόσοψή του το μέγα σύμβολο του Άξονος ή Άτλαντος ήτοι τον Οκτάκτινο Τροχό, ή άλλως Ρόδακα.
Ποιος ηταν ο ετερος ναος, και που βρισκεται στην Κων/λη ή στην Ιερουσαλημ;
Και, ροδακες συνανταμε σε ολη την αρχαια, και οχι μονο, Ελλαδα ,
απο τους Μακεδονικους ταφους και τους αρχαιους ναους , μεχρι τις σημερινες εκκλησιες , ο αριθμος των πεταλων κανει τη διαφορα; Eν προκειμενω τα οκτω πεταλα΄;
EΡΙΩΠΑΣ: γράψε στο ημερολόγιό σου καλύτερα: Notre Adame ή Notre Adama..
"O δικος μας ΑΔΑΜ" ;; ή "Αδαμ Αδαμ";; δεν θα το πιστεψεις αλλα το βρηκα στα Περσικα!
ΕΡΙΩΠΑΣ: η ενεργοποιημένη Κιβωτός του Γαβριήλ...
Υπαρχουν ακομη στη Γη ενσαρκοι ..του οικου των "ΓΑΒΡΙΗΛ¨"
Ειναι η γνωστη σε ολους "Κιβωτος της Διαθηκης" ; Aσχετα με το τι πιστευουμε οτι εχει μεσα!
Και υποτιθεται οτι βρισκεται στα χερια των Εβραιων,ενω βρισκεται στα χερια των Τυφωνιων ιερεων!
O Τυφων ειναι ο Θεος των Σεληνιακων Ατλαντων.
Υπαρχουν και Ηλιακοι Ατλαντες ; ειναι διαφορετικοι απο τους Ελληνες ;
ΕΡΙΩΠΑΣ: Το μήνυμα που άφησε ο Προφήτης στους πιστούς του ήταν κρατήστε σε πολιορκία όσο μπορείτε τους Τυφωνίους και περιμένετε μέχρι να ανοίξει το ιερό βιβλίο «Ήλιον»
Δημιουργειται εδω το ευλογο ερωτημα, γιατι ο θεματοφυλακας του Νομου του Ηλιου επελεξε εναν Αραβα για την αναληψη ενος τοσο σημαντικου εργου και οχι εναν Ελληνα ,δεδομενου οτι την χρονικη περιοδο που συνεβησαν ολα αυτα , ναι μεν ο Ελληνισμος ηταν υπο διωγμο αλλα και παλι.....καποιες μικρες εστιες Ελληνων υπηρχαν.
Γιατι μπορει οι αρχικες διδασκαλιες να ηταν οι Φωτεινες Ηλιακες παναθρωπινες διδασκαλιες , που επι αιωνες διδασκαν και καλλιεργουσαν οι Ελληνες...αλλα δες πως αλλοτριωθηκαν ,πως παραχαραχτηκαν και πως κατεληξαν , στα χερια τους!!
Γιατι προφανως μαζι με την διδασκαλια,δινεται και η "Δυναμη" ,που χρειαζεται για να την διαφυλαξει!!
Και ...κρατησαν την "Δυναμη" και πεταξαν τα υπολοιπα στα σκουπιδια!
Ισως να υπαρχει μια μικρη πνευματικη σεχτα πιο καθαρη και πιο φιλανθρωπη (Σουφισμος) , απ'οτι η εκλαικευμενη εκδοχη του Μουσουλμανισμου που συνανταμε διπλα μας ,
αλλα ειναι κοκκος αμμου , μπροστα στα εκατομυρια που πιστευουν οτι η ζωη(των αλλοθρησκων) ειναι ενα Τιποτα και αυτοι οι εντεταλμενοι να αποκαταστησουν την ανισορροπια!
Θρησκειες πραγματι δεν υπαρχουν,ειναι ολες τους πολιτικοκοινωνικα συστηματα που χειραγωγουν τους ανυποψιαστους θρησκευομενους.
Υπαρχουν ομως ,εκτος απο τους Θεσμους, και..
Ιδανικα ,Ιδεες, Αξιες παναθρωπινες ,συμπαντικες που ζουν και εργαζονται πισω απο συμβολα,σχηματα , ηχους και κυματα και ειναι τοσο Ζωντανα
και ενεργα ..οσο και η ιδια η Ζωη!
Από την έντυπη έκδοση της ναυτεμπορικής.
Της Κατερίνας Τζωρτζινάκη
ktzor@naftemporiki.gr
Κατέρρευσε το «βέλος», η οροφή του καμπαναριού και τα δύο τρίτα της στέγης. Ο δρύινος σκελετός, που χρονολογείται από το 1220, έγινε στάχτη. Σε απευθείας μετάδοση. Τη Μεγάλη Δευτέρα των Ρωμαιοκαθολικών.
«Η Παναγία καίγεται, η Γαλλία κλαίει και δακρύζει η υφήλιος». Η ανθρωπότητα παρακολουθεί σοκαρισμένη. Κάτοικοι και τουρίστες θλιμμένοι, έμπλεοι αγωνίας, κάποιοι γονατιστοί, άλλοι βουβοί, κάμποσοι σπάνε τη σιωπή, ψάλλοντας το «Ave Maria» στην πόλη, η οποία έχει ως σύνθημά της τη λατινική φράση «κλυδωνίζεται, αλλά δεν καταποντίζεται».
Από τη μοίρα συγκλονίζεται. Δεν είναι τυχαία η λέξη «μοίρα». «Με αφορμή αυτήν γράφτηκε το βιβλίο τούτο», γράφει στον πρόλογο της «Παναγίας των Παρισίων» ο Ουγκό. Όπως λέει, όταν εξερευνούσε τη Νοτρ Νταμ, σε μια εσοχή βρήκε χαραγμένη τη λέξη ananke, την αρχαία ελληνική ΑΝΑΓΚΗ. Στο μεταξύ, όμως, η λέξη από τον αδυσώπητο χρόνο σβήστηκε.
Η ananke έχει τη σημασία της μοίρας, του πεπρωμένου, όπως εξηγεί ο νεαρός φοιτητής στη σκηνή με τον αρχιδιάκονο Φρολό και τσιμπά ένα φιορίνι από τον μεγάλο αδελφό.
Από χθες «πλημμύρα» δωρεών, γιατί «είναι στη φύση μας να θρηνούμε όταν χάνουμε την ιστορία μας, αλλά είναι επίσης στη φύση μας να ανοικοδομούμε για το αύριο, όσο πιο δυνατά μπορούμε».
Είχε γίνει και κατά τη μεγάλη ανακαίνιση του 19ου αιώνα, που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην απήχηση που είχε το μυθιστόρημα του Ουγκό. Άλλωστε, αυτός ήταν ο σκοπός. Πρωταγωνιστής ήταν ο εμβληματικός καθεδρικός και η φωτιά έστεκε λογοτεχνικώς.
«Κάτω απ’ τη φλόγα, οι τεράστιοι πύργοι, που καθένας τους πρόβαλε δύο όψεις τραχιές και απότομες, τη μια κατάμαυρη, την άλλη κατακόκκινη, φαίνονταν ακόμα μεγαλύτεροι με το πελώριο μάκρος της σκιάς που έριχναν ίσαμε τα ουράνια. Τ’ αμέτρητα ανάγλυφά τους, παραστάσεις δαιμόνων και δρακόντων, έπαιρναν μια πένθιμη όψη. Το ταραγμένο φέγγισμα της φλόγας τα ‘δειχνε να σαλεύουνε στο μάτι».
Η Παναγία των Παρισίων δεν υπέκυψε στην ανάγκη.
Αθηνά: Eν προκειμενω τα οκτω πεταλα΄;
-Αγαπητή Αθηνά, τα οκτώ (8) πέταλα είναι οι οκτώ θάλαμοι της Ανάγκης- Αδράστειας - Ελένης σε μορφή (μπαμπούσκας). Και όλα αυτά σύμφωνα πάντοτε με την περιγραφή της Ανάγκης που μας κληροδότησε ο Πλάτων.
Θα εκπλαγείς πολύ όταν εμβαθύνεις την έρευνά σου στον αριθμό 8. Ιδιαίτερα όταν ανακαλύψεις ποιοί και πόσες φορές αναφέρονται στον αριθμό 8. Τεράστιο κεφάλαιο!!!
ΕΡΙΩΠΑΣ
Αγαπητή Αθηνά με ρώτησες "Υπαρχουν ακομη στη Γη ενσαρκοι ..του οικου των "ΓΑΒΡΙΗΛ" υποθέτω.
Θα σου πω κάτι που ελάχιστοι για να μην πω κανένας σχεδόν Έλληνας δεν γνωρίζει:
Οι Μουσουλμάνοι λένε ότι κάποτε η Κάαμπα ονομαζόταν Beit el Ateeq, το οποίο μεταφράζουν σε «οίκο των Αρχαίων ή των Ελευθέρων».
Δεν λένε βεβαίως ότι ήταν κάποτε αρχαίος ναός των Ελευθερωτών Ελλήνων.
Μία αναφορά που αγγίζει την Ελευθερούπολη ή των Οίκο των Ελληνοπρεπών Γαβριήλ ή Beth Gibril που ήδη αναφέραμε σε προηγούμενα σχόλια.
Μπορεί να βρείς αυτή την πληροφορία πολύ χρήσιμη κάποια μέρα καθώς θα προχωράς στις αναλύσεις και έρευνές σου σχετικά με τον διαχρονική παρουσία του Γαβριήλ που συντρίβει τους Τιτάνες ή Γίγαντες στις παραδόσεις των λαών της Αραβικής χερσονήσου. Ή του Γαβριήλ που φυλάσσει τα ανοίγματα που οδηγούν στον καταχθόνιο κόσμο.
ΕΡΙΩΠΑΣ
ΕΡΙΩΠΑΣ
ΕΡΙΩΠΑΣ : Οι Μουσουλμάνοι λένε ότι κάποτε η Κάαμπα ονομαζόταν Beit el Ateeq, το οποίο μεταφράζουν σε «οίκο των Αρχαίων ή των Ελευθέρων».
Δεν λένε βεβαίως ότι ήταν κάποτε αρχαίος ναός των Ελευθερωτών Ελλήνων.
Φυσικά και δεν λένε τίποτε για Έλληνες είναι διότι μας έχουν σε "εκτίμηση"....απλά λένε ότι ΚΑ'ΒΑ , AL-BAYT η ΑL-ATIQ σημαίνει " My House" (bayti) , "Your Sacred House" (bay-tika al haram) και al-bayt al-atiq (the Ancient House).
H λέξη ka'ba στα αραβικά βγαίνει από την ελληνική ΚΥΒΟΣ.!
https://tinyurl.com/yxjhud4u (σελ.336)
Έχω ξαναγράψει ότι ότι οι προϊσλαμικοί Άραβες λάτρευαν την Σελήνη , και ότι η Κάαμπα ήταν ανέκαθεν ιερό προσκύνημα με το ίδιο περίπου με το σημερινό τελετουργικό , αλλά το ότι υπήρξε Ινδουιστικός ναός , και ότι το μαύρο υφασμάτινο κάλυμμα τοποθετήθηκε για να καλύψουν τις παραστάσεις , υπάρχουν κάποιοι που δεν γνωρίζουν .
Παραδοσιακές αναφορές , λέγουν ότι μία από τις θεότητες μεταξύ των 360 που καταστράφηκαν όταν η χώρα κατακτήθηκε , ήταν αυτή του Κρόνου . Μία άλλη ήταν της Σελήνης και ακόμη μία ήταν μία που την αποκαλούσαν Αλλάχ . Αυτό δείχνει ότιστην Kaaba οι Άραβες λάτρεψαν τους εννέα πλανήτες στις προϊσλαμικές ημέρες.
Στην Ινδία, η πρακτική της “Navagraha” puja , που είναι η λατρεία των εννέα πλανητών, εξακολουθεί να υπάρχει . Δύο από αυτές τις θεότητες είναι ο Κρόνος και η Σελήνη.
Στη σανσκριτική γλώσσα οι λέξεις Αλλάχ , Akka και AmbA είναι συνώνυμες...Allah (Αλλάχ) σημαίνει στα Σανσκριτικά « ή μητέρα » και « η Θεά μητέρα »
https://haribhakt.com/kaaba-a-hindu-temple-stolen-by-muslims/
ΑΣ ΤΡΑΒΗΞΟΥΝ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΥΦΑΣΜΑΤΙΝΟ ΚΑΛΥΜΜΑ ,ΠΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΙΣ ΜΗ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ , ΚΑΙ ΑΣ ΔΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΙΝΟΣ ΕΠΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ.!!
ΕΡΙΩΠΑΣ : Ή του Γαβριήλ που φυλάσσει τα ανοίγματα που οδηγούν στον καταχθόνιο κόσμο.
Aγαπητέ Ερίωπα...ξέρεις πόσες Πύλες υπάρχουν που οδηγούν στον Καταχθόνιο Κόσμο;;; Πολλές, ειδικά στην Μακεδονία ,γιατί νομίζεις έχουν λυσσάξει με την Μακεδονία;; Έχω βρει πολλές από αυτές....εκτός όμως από τις Πύλες η ανοίγματα που οδηγούν κάτω, υπάρχουν και αυτές που οδηγούν....ΕΞΩ.!! Και αυτές οι δεύτερες είναι πολύ σημαντικό για την ανθρωπότητα, να παραμείνουν "σφραγισμένες" ως έχουν.!!
ΑΝΩΝΥΜΟΣ στις 19 Απριλίου 2019 - 10:02 μ.μ. : Λέγοντας δρακονιανους αναφέρομαι στην γνωστή κίτρινη φυλή, που βασει των συμβολων της η δρακοχελωνα ειναι το ιερο τους "ζωο" να το πω ετσι επιφανειακα. Αλλα συγχρονως ειναι και άρρηκτα δεμενη με την σεληνολατρεια.
Aγαπητέ Ανώνυμε...δες λίγο την φωτογραφία του Ζισκάρ Ντ' Εστέν ,παρατήρησε το πρόσωπο του, κοίταξε το καλά, αναλυτικά.Ειδικά τα μάτια του.
https://tinyurl.com/y43e539b
Μετά πρόσεξε το πρόσωπο του Ρότσιλντ, κοίταξε καλά το πρόσωπο του, τα μάτια του.
https://tinyurl.com/y42ubnzp
Μην σε ξεγελά το λευκό τους δέρμα...αυτοί είναι οι πραγματικοί "Δρακονιανοί".....αυτοί ελέγχουν και την Κίνα.Μπορείς να τους αποκαλέσεις και Λευκούς Μανδαρίνους αν θέλεις. Είναι Khazarian Ashkenazis η πατρίδα τους η Khazaria, βρισκόταν μεταξύ της Μαύρης Θάλασσας και της Κασπίας Θάλασσας, η οποία σήμερα καταλαμβάνεται κυρίως από τη Γεωργία. Μέσα τους έχουν ασιατικά μογγολικά γονίδια, και δεν ανήκουν στην Λευκή Φυλή.
Όποιος θέλει να ελέγξει να νικήσει την Κίνα, πρώτα θα πρέπει να ...νικήσει αυτούς. Μετά η Κίνα είναι υπόθεση 3 ωρών.!!
Επίσης αγαπητέ ανώνυμε στις 19 Απριλίου 2019 - 10:02 μ.μ.
Μια πληροφορία....το Σινικό τείχος έχει λάβει το όνομα του από τους Σίνες, αλλά αρχικά δεν το έκτισαν ούτε Σίνες, αλλά ούτε Κινέζοι… οι Κινέζοι όμως το τελείωσαν.Λίγο αν παρατηρήσει κανείς την τεχνοτροπία και τον τρόπο με τον οποίο χτίστηκε, θα παρατηρήσει.....ΦΡΥΚΤΩΡΙΕΣ.!! Δηλαδή γραμμή....ΠΥΡΓΟΣ...γραμμή ...ΠΥΡΓΟΣ.!! Για ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ.!! Δες.
https://fanpage.gr/pictures/siniko-teixos.jpg
Όπως οι Σίνες δεν δημιούργησαν αλλά οικειοποιήθηκαν το Σινικό τείχος, έτσι και οι Εβραίοι έκαναν το ίδιο με την ΣΙΩΝ.!!Το αρχαίο βασίλειο του ΙΣ-ΡΑ-ΕΛ η Ισραήλ, και οι Ισραηλινοί της Π.διαθήκης, ήταν μια αποτυχημένη -κλεμμένη κόπια του πραγματικού και κραταιού Ισραηλινού βασιλείου που δεν είχε καμία γεωγραφική σχέση με την Μέση Ανατολή.!!Κλέβουν πράγματα...που δεν είναι δικά τους.!!
" ἔστι τις ΣΙΩΝ τίσις·
ὁ δ᾽ ὄλβιος, ὅστις εὔφρων
ἁμέραν [δι]απλέκει
ἄκλαυτος· ἐγὼν δ᾽ ἀείδω
40 Ἀγιδῶς τὸ φῶς· ὁρῶ "
ΠΗΓΗ : https://tinyurl.com/yyvhmcs2
ΑΛΚΜΑΝ περί Σιών....Οπωσδήποτε δεν πρόκειται λόγο πολιτικής να γράψω περαιτέρω πράγματα, μιας και στην πολιτική κάποια πράγματα δεν πρέπει να λέγονται, η να γράφονται.
Υ.Γ Αααα για να μην το ξεχάσω μια και αναφέρθηκε το όνομα του Ουγκώ...ο Βίκτωρ Ουγκώ, ήταν ο 24ος Μάγιστρος του Κοινόβιου της Σιών… δηλαδή αρχισιωνιστής! χαχαχαχαχαχαχα Για αυτό και γνω΄ριζε κάποια πράγματα...περί "Ανάγκης" και Σελήνης.!!
Παρατηρήσεις:
H λέξη ka'ba στα αραβικά βγαίνει από την ελληνική ΚΥΒΟΣ.!(Λύκαστρος.)
Πρβ. και Κυβέλη, ΚΥΒ-ερνήτης, Κάβειροι, Κρόνος, κιβώτιον, Κιμπούτζ, μπουτίκ, βυτίον, byte.
Έστι τις σιών τίσις: (Λύκαστρος. Σιών...)
Έστι τις σιών (δωρικόν αντί ¨θεών¨), τίσις.
σιών, το ωμέγα περισπάται (γεν.πληθ.) ενώ Σιών, το ωμέγα τονίζεται
Ουδεμία όθεν σχέσις αμφοτέρων προκύπτει.
τίσις, (ουσ. θηλ. εν. αρ., όπως το ρ. απο-τίω (= αποπληρώνω χρέος ή φόρον (πραγματικόν ή τιμής ή και δίκης.)
Οι αρχαίοι Σπαρτιάται ορκιζόμενοι έλεγον ¨νή τωι σιώ¨ (δυικός αριθμός) (=μα τους (δύο) θεούς..) ήτοι τους Διοσκούρους καταστερισθένας ήρωας, Κάστορα και Πολυδεύκην. Κατάλοιπον και τούτο της αστρολατρίας-ηρωολατρίας-ανθρωπολατρίας, της φυσικής ¨απειρατεύτου¨ (Λυκάστρειος όρος) πλανητικής θρησκείας του χρυσού αιώνος της επιγείας των Ελλήνων θεών παρουσίας και ΔΙΑ-ΚΥΒ-ερνήσεως της ανθρωπότητος!
ΕΡΙΩΠΑΣ:Ιδιαίτερα όταν ανακαλύψεις ποιοί και πόσες φορές αναφέρονται στον αριθμό 8. Τεράστιο κεφάλαιο!!!
Καλα μη μου πεις πόσες φορές.... αλλά τουλάχιστον πες μου ΠΟΙΟΙ! 'Η καλύτερα που θα βρω την άκρη.
ΕΡΙΩΠΑΣ: τη διαχρονική παρουσία του Γαβριήλ που συντρίβει τους Τιτάνες ή Γίγαντες στις παραδόσεις των λαών της Αραβικής χερσονήσου. Ή του Γαβριήλ που φυλάσσει τα ανοίγματα που οδηγούν στον καταχθόνιο κόσμο.
Ο Γαβριήλ εδώ έχει τη θέση του Ηρακλή και του Αλέξανδρου μαζί,
δρα, πολεμά, οργανώνεται, παίρνει σαφή θέση... και οχι (τη θέση) του ενός από τους τέσσερις Αγγέλους που φυλουν μόνο τα περάσματα, χωρίς να εμπλέκονται στα των ανθρώπων δρώμενα.
ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ: του πραγματικού και κραταιού Ισραηλινού βασιλείου που δεν είχε καμία γεωγραφική σχέση με την Μέση Ανατολή.!!Κλέβουν πράγματα...που δεν είναι δικά τους.!!
Υπονοείς ότι το πραγματικό και κραταιο
Ισ-ρα-ηλ ήταν Ελληνικό, κι αν δεν ήταν η περιοχή του ή Μέση Ανατολή τότε γιατί το όρος των Ελαίων είναι ο οίκος της Αθηνας?
Εκτός αν δεν μιλάμε για επίγειο προσδιορισμό.
ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ: ΑΣ ΤΡΑΒΗΞΟΥΝ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΥΦΑΣΜΑΤΙΝΟ ΚΑΛΥΜΜΑ ,ΠΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΙΣ ΜΗ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ , ΚΑΙ ΑΣ ΔΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΙΝΟΣ ΕΠΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ.!!
Των Δραβιδων?
Αγαπητοί σχολιαστές και αναγνώστες, ανέφερα ότι η Κάαμπα που βρίσκεται στην Μέκκα είναι η αρχαία Γκάαμπα (جعبة ) και ότι αυτή η θηλυκού γένους Αραβική λέξη σημαίνει «Φαρέτρα» και όχι «Κύβος» όπως συνηθίζεται να λέγεται και να γράφεται στην Wiki τα τελευταία χρόνια.
Επιτρέψτε μου να σας εξηγήσω γιατί βαραίνει η ετυμολογία της «Φαρέτρας» σε βάρος του λογικοφανούς «Κύβου» βάσει κάποιων ιστορικών αναφορών στην ετυμολογία του ονόματος Κάαμπα ή Γκάαμπα.
Ο «Κύβος» όπως και στην Ελληνική θεωρείται στην Αραβική γλώσσα ως Αρσενικού γένους και γράφεται απλά ως «Κάαμπ» δηλαδή δίχως το τελικό «α» που χαρακτηρίζει τα θηλυκά ονόματα. Οπότε αποκλείεται η ερμηνεία του Κύβου, παρ’ όλω που συνηθίζεται πολύ. Τέτοιο γραμματικό λάθος νομίζω δεν θα επέτρεπαν οι Άραβες στην γλώσσα τους, Είναι σαν να λέμε η «κύβα».
Τόσο στην Αιγυπτιακή όσο και στην Αραβική το «κ» συχνά εναλλάσσεται φωνητικά με το «γκ» κάτι που επιτρέπει εύκολα στην Γκάαμπα να καταλήξει σε Κάαμπα.
Αν θελήσει κανείς τώρα να εμβαθύνει στο πρότυπο που ετυμολόγησε την Γκάαμπα ή Κάαμπα την οποία μεταφράζω ως «Φαρέτρα» μετά από μια μικρή έρευνα θα διαπιστώσει ότι πράγματι ήταν η «Φαρέτρα» ή Γκάαμπα του Σεληνοθεού Χουμπάλ ό οποίος έριχνε παντού βέλη.
Η Ισλαμική Παράδοση (Χαντίθ) είναι πλούσια σε αναφορές και περιγραφές της Γκάαμπα ή Κάαμπα πριν την επισημοποίηση του Ισλάμ. Εκεί αναφέρεται ότι αρχικά η κάαμπα ήταν ένα κυβικό βάθρο πάνω στο οποίο έστεκε το άγαλμα του Σεληνοθεού Χουμπάλ με μια στοίβα βέλη στα πόδια του. Άλλοι λένε ότι ήταν μόνο 7 τα βέλη κάτι που οι έρευνές μου, μου επιτρέπουν να δηλώσω ότι είναι και το πιο ορθό διότι ανταποκρίνεται σε κάποιο φυσικό πρότυπο που δεν είναι άλλο από το τεράστιο υποχθόνιο Τυφώνιο της περιοχής.
Κάποιοι επίσης συνταυτίζουν τον Σεληνοθεό θεό Χουμπάλ με τον Δουσάρη ή Ζου ελ σάρη στην Αραβική γλώσσα που σημαίνει «ο θεός των Τυφωνικών σπινθήρων».
Για τους Άραβες ο θεός αυτός ήταν Τυφώνιος και είχε έλθει από τον Τυφώνιο Καύκασο. Στην εποχή μας θεωρείται συνώνυμο του Σατανά (του σπινθηροβόλου) από τους Μουσουλμάνους και πολλές φορές με αυτό το επίθετο στολίζουν τις Η.Π.Α.
Δεν υποχρεώνω κανένα να υιοθετήσει την άποψή μου, μιάς και απ’ ό,τι έχει φανεί μέχρι τώρα από τα σχόλιά μου είμαι τελείως «άσχετος» με αυτόν τον κόσμο εκεί κάτω.
Απλά καταθέτω μία ακόμη άποψη.
Παρατηρήσεις δεκτές.
ΕΡΙΩΠΑΣ
Φίλε Λύκαστρε η σελίδα που αναφέρεις δεν εμφανίζει κάτι σχετικό.
https://tinyurl.com/yxjhud4u (σελ.336)
ΕΡΙΩΠΑΣ
Σε αυτή την ιστοσελίδα αναφέρεται ότι ακόμη και στην εποχή του Προφήτη τα αφιερώματα στην φαρέτρα Γκάαμπα (Κάαμπα) στον θεό Hubal ήταν βέλη.
https://whitedeathofislam.deathofcommunism.com/the-moon-god-hubal/
Abdul-Muttalib [father of muhammad] said that he would make two arrows for the Ka’ba, two for them, and two for himself. The two arrows which came out from the quiver would determine to whom the property belonged. This was agreed, and accordingly he made two yellow arrows for the Ka’ba, two black ones for himself, and two white ones for Quraysh. They were then given to the priest in charge of the divinatory arrows, which were thrown beside Hubal. (Hubal was an image in the middle of the Ka’ba,
ΕΡΙΩΠΑΣ
ΕΡΙΩΠΑΣ : Δεν υποχρεώνω κανένα να υιοθετήσει την άποψή μου, μιάς και απ’ ό,τι έχει φανεί μέχρι τώρα από τα σχόλιά μου είμαι τελείως «άσχετος» με αυτόν τον κόσμο εκεί κάτω.
Απλά καταθέτω μία ακόμη άποψη.
Παρατηρήσεις δεκτές.
Αγαπητέ Ερίωπα ουδείς είπε ότι είσαι "άσχετος" ούτε και ότι προσπαθείς είτε εσύ είτε άλλος να επιβάλλει την άποψή του σε κάποιον άλλον. Οι υπόλοιποι σχολιαστές έγραψαν επί λέξη ότι διατηρούν επιφυλάξεις και αμφιβολίες για το κατά πόσο οι απλοί Μουσουλμάνοι μας έχουν σε εκτίμηση, και είναι φιλέλληνες.
Ο μοναδικός που σου έγραψε ότι ΔΙΑΦΩΝΕΙ σε αυτό το ένα και συγκεκριμένο ήμουν εγώ.!!
Και θα συνεχίσω να διαφωνώ διότι ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΩ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΣΥ. Ότι και να μου πεις, πάντα θα έχω μέσα στο νου μου την εικόνα άπo τα κομμένα δάχτυλα του αποθανόντα πατέρα μου από μαχαίρι τούρκων.!! Το "έγκλημα" του πατέρα μου ήταν ότι προσπάθησε να βοηθήσει έναν άλλο Έλληνα στον οποίο έστησαν παγίδα για να τον σκοτώσουν με ύπουλο τρόπο.
Θυμάμαι και θα θυμάμαι πάντα ότι σαν παιδί, κάθε φορά που καθόμασταν να φάμε όλοι μαζί στο τραπέζι σαν οικογένεια...έβλεπα τα κομμένα του δάχτυλα (δείκτης και αντίχειρας , ο αντίχειρας του ήταν μισός). Μπορεί η δική σου οικογένεια να έχει καλύτερα βιώματα από αυτούς....εμείς όμως σαν οικογένεια, σαν Οίκος....εδώ και αιώνες έχουμε νεκρούς από αυτούς.
Κατάγομαι από οικογένεια ΠΟΛΕΜΙΣΤΩΝ...και ο Οίκος μου έχει πάρει μέρος σε όλες τις μάχες που έδωσε το Έθνος μας. Πίνδος...Οχυρά...Κύπρος...Μ.Ασία....Α-Β Βαλκανικούς Πολέμους, και και και και.!!Οπότε καταλαβαίνει πόσους νεκρούς έχουμε στην οικογένεια μου, τους τελευταίους νεκρούς μας τους είχαμε στην Κύπρο...δεν γνώρισα κανέναν παππού από τους δύο....τους σκότωσαν Βούλγαροι με τον άγριο και βάρβαρο τρόπο....ακόμα και οι γυναίκες όμως στην οικογένεια μας βοηθούσαν και έπαιρναν μέρος στους διάφορους πολέμους με τον δικό τους τρόπο...οι προγιαγιάδες μου...μετέφεραν όπλα και πυρομαχικά για τον στρατό μας επάνω στα βουνά της Πίνδου.
Οπότε καταλαβαίνεις τίνος το D.N.A κυλάει μέσα μου...αν πω ότι οι μουσουλμάνοι μας έχουν εμάς τους Έλληνες σε εκτίμηση...θα τρίζουν τα άγια κόκαλα των προγόνων μου....η μάνα μου κρατούσε σαν κόρη οφθαλμού το σκισμένο και ματωμένο πουκάμισο του πατέρα μου από το μαχαίρι του τούρκου .
Για μένα δεν υπάρχουν καλοί μουσουλμάνοι, και δεν υπάρχουν διότι η θρησκεία τους...τους ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ να σκοτώνουν , να σφάζουν τον άπιστο...αυτόν που δεν είναι μουσουλμάνος.Όταν θα αλλάξουν θρησκεία...και θα πάνε σε κάτι πιο "λάιτ" ίσως, λέω ίσως τους δω με άλλα μάτια. Μέχρι τότε θα τους θεωρώ καλό λίπασμα για τις ντομάτες μου.!!
Υ.Γ Και με τον αγαπητό Αρρίωνα διαφωνήσαμε σε κάτι πρόσφατα, και μάλιστα το ευχαριστηθήκαμε και γελάσαμε διότι όπως είπαμε, είναι κουραστικό και συνάμα βαρετό να συμφωνούμε συνέχεια σε όλα.
Αγαπητέ Λύκαστρε, αντιλαμβάνομαι μετά από τα τελευταία σχόλιά σου ότι για σένα το θέμα «Μουσουλμάνοι» είναι μονόδρομος. Κάτι που θα έχω υπ’ όψη μου αν τυχόν αποφασίσω να συνεχίσω να σχολιάζω στο αρκετά φιλόξενο ιστολόγιό σου. Αφαιρείς όμως κάποιες μονάδες από το μέτρο του διαλόγου διότι κάθε φορά που θα ανεβάζεις κάποιο θέμα με Μουσουλμανισμό, εκ των πραγμάτων πλέον οι σχολιαστές σου που γνωρίζουν για το οικογενειακό σου δράμα θα είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικοί στην διαμόρφωση κάποιου σχολίου. Καταλαβαίνεις πιστεύω τι εννοώ.
Τα όσα περιέγραψες είναι τρομακτικά και μουδιάζουν το μυαλό του κάθε ανθρώπου. Αυτό μόνο λέω.
Έχεις διαβάσει μπορώ να πω εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες, σχόλιά μου σε διάφορα μπλόγκ που πάνε πίσω στο 2006. Νόμιζα ότι κάτι θα είχες αντιληφτεί για το «Έν όλον» μου μέχρι σήμερα. Τώρα γιατί ξαφνικά διάλεξες να με μετατρέψεις εκόντα άκοντα σε συνήγορο του Τουρκικού Μουσουλμανικού Διαβόλου ακόμα δυσκολεύομαι να το καταλάβω. Δεν είναι θέμα διαφωνούμε ή διαφωνούμε σε αυτή την περίπτωση. Μπορώ να κρατήσω ένα αρκετά καλό διάλογο παίρνοντας την θέση του ερευνητού και αναλυτού μόνο και τίποτα περισσότερο. Όταν παίρνει προσωπικό χαρακτήρα ο διάλογος το παραμερίζω ευγενικά. Διότι στην πραγματικότητα αυτό και μόνο με ενδιαφέρει να κάνω στην ζωή μου και όχι να εντάσσομαι σε κάποιο σχήμα ή να βρίσκομαι σε προσωπική αντιπαράθεση με κάποιον άνθρωπο. Υπάρχουν πολλά καλύτερα πράγματα στην ζωή για να ασχοληθεί κανείς.
Το θέμα του Ισλάμ και δη του Κορανίου το κατέχω καλύτερα και από τον πλέον διαβασμένο Ευρωπαίο ερευνητή αλλά αυτό δεν με κάνει σε τίποτα καλύτερο μέσα σε ένα διάλογο που έχει θέμα το Ισλάμ. Το ειδικό βάρος φαίνεται από τον εκάστοτε τεκμηριωμένο σχολιασμό και τίποτα περισσότερο.
Στο παρελθόν μου έγιναν επίσημες προσκλήσεις να συμμετάσχω σε κάποιο συνέδριο σε μία από τις μεγαλύτερες Μουσουλμανικές χώρες με θέμα κάποιες πρωτόγνωρες θέσεις μου σχετικά με το πραγματικό και όχι το χειραγωγημένο Ισλάμ. Φυσικά αρνήθηκα να πάω διότι δεν με ενδιαφέρουν καθόλου οι προβολές, δέχτηκα όμως να έχω κάποια επικοινωνία αν εκείνοι επιθυμούσαν και με αυτό τον τρόπο να τους παρουσιάζω κατά διαστήματα τις θέσεις της έρευνάς μου και ποτέ τις προσωπικές μου απόψεις.
Φίλε Λύκαστρε, αφού διάλεξες να μου πεις δημόσια κάποια πράγματα για χάρη και μόνο μίας διαφορετικής άποψης, εγώ απλούστατα σε πληροφορώ ότι ούτε χαλάω ούτε μου κόβεται η όρεξη όταν κάποιος γράφει την άποψή του.
Λίγο μετά την έναρξη της Ελληνικής επανάστασης ο Σουλτάνος διέταξε τον Σεχουλισλάμη της Μέκκας να εκδώσει Φετφά για την εξόντωση όλων των Ελλήνων της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Ο Άραβας Σεχουλισλάμης όμως αρνήθηκε παρ’ όλες τις απειλές του καταραμένου Σουλτάνου. Το αποτέλεσμα; Οδηγήθηκε στην αγχόνη αρνούμενος μέχρι τελευταία στιγμή να υπογράψει την Φετφά. Είναι και άλλα πολλά που μπορούμε να αναφέρουμε για την συμπεριφορά των Αράβων Μουσουλμάνων απέναντί μας που διαφέρουν παρασάγγας από την συμπεριφορά των Τούρκων. Είναι όμως περιττό να ασχολούμαστε άλλο μαζί τους, νομίζω.
Στην περίπτωση του Ιστολογίου σου, εσύ διαλέγεις το μενού απ’ εδώ και εμπρός και όποιος προσέλθει. Ιδιαίτερα τώρα που γνωρίζουμε κάποια πράγματα.
ΕΡΙΩΠΑΣ
Των οικιών ημών (ισλαμολαθροεισβολιστί) εμπιμπραμένων
(μήπως) ημείς άδομεν (ισλαμοεξιδανικευτικώς-προδοτικώς);
Ου μην αλλά και των παρακολουθούντων εκ των ξένων μυστικών υπηρεσιών
δικαίως επί τούτω επιχαιρόντων;
Παρατήρησις εις Ερίωπα:
Ότε ο Ιμπραήμ (Αιγύπτιος Άραψ μουσουλμάνος αυτός)
κατακαίων, ερημών και δενδροτομών άπασαν την επαναστατημένην Πελοπόννησον,
είχε κατά νουν δια το καταπνίξαι την επανάστασιν, εξαλείψαι παν το εκεί ελληνικόν, μεταφέρων άπαντα τον πληθυσμόν αυτής ες Αίγυπτον
και αποικίσαι αυτήν δι' αμιγώς αραβικού πληθυσμού...
(τούθ' όπερ και απεφεύχθη τελικώς, και ευτυχώς, τη αντιδράσει
- πολιτικοί οι λόγοι και συμπτωματικώς και θρησκευτικοί -
των ομοδόξων τότε Ρώσων...)
Από συμφώνου μετά των Οθωμανών και των Αράβων μουσουλμάνων ου μη εσχεδιάζετο αυτό;
Η αγαπητή Αθηνά με ρωτάει..." τίνος είναι οι αναπαραστάσεις , τα Έπη που υπάρχουν κάτω από το μαύρο κάλυμμα στην Κάαμπα,τα οποία κάλυψαν οι Άραβες για να μην φαίνονται" ;;;;
Θα ήθελα ο αγαπητός Ερίωπας να μας πει την απάντηση, την οποία γνωρίζει αφού όπως μας είπε ....:
" Οι Μουσουλμάνοι λένε ότι κάποτε η Κάαμπα ονομαζόταν Beit el Ateeq, το οποίο μεταφράζουν σε «οίκο των Αρχαίων ή των Ελευθέρων».
Δεν λένε βεβαίως ότι ήταν κάποτε αρχαίος ναός των Ελευθερωτών Ελλήνων. "
Άρα οι κρυμμένες αναπαραστάσεις είναι τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΠΗ....αφού η Καάμπα ήταν το Σπίτι των Ελεύθερων...και εδώ εγώ αναρωτιέμαι αφού μας έχουν σε εκτίμηση οι Άραβες εμάς τους Έλληνες ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΣΚΕΠΑΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΝ;;;;
Βέβαια εγώ επειδή έχω " οικογενειακό δράμα" ίσως να μην είμαι αντικειμενικός. Αλλά εσείς οι υπόλοιποι που δεν έχετε οικογενειακά δράματα...όταν κάποιος σας σέβεται και σας εκτιμάει....σας κουκουλώνει την ιστορία σας;;; ΣΑΣ ΣΒΥΝΕΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΑΤΕ ΕΚΕΙ ΠΟΤΈ;;; Τι είδους "εκτίμηση" στους ΕΛΕΥΘΕΡΩΤΕΣ σας είναι αυτή;;
Ο ίδιος ο μοχάμετ δεν επιτέθηκε στην Αλεξάνδρεια;Οι άραβες δεν επιτέθηκαν στην Κρήτη;Οι άραβες μουσουλμάνοι που έρχονται εδώ ως "μετανάστες" τι συμπεριφορά έχουνε;Αν σου αρέσουν τα παραμύθια,μπορείς να κατασκευάσεις ό,τι θες για το ισλάμ."Η Χιονάτη και οι μουσουλμάνοι","Ο Τζακ και η μαγική τζιχάντ" κλπ.Αν όμως κρίνεις το ισλάμ με βάση την ιστορία,είναι οδηγός γενοκτονίας.Ρώτα τους Χριστιανούς Άραβες γι'αυτό.
¨Οδηγός γενοκτονίας!" Τέλειος επιγραφικός ορισμός.
Έγραψες, Δημήτριε.
Αν και το θέμα ανέκαθεν ήτο και είνε, υπό θρησκευτικήν επικάλυψιν-συγκάλυψιν, φυλετικόν.
Ως φαίνεται τα μνημικά ληθαργούντα φυλετικά κύτταρα των φυλών ενεργοποιούνται σήμερον εκατέρωθεν πλήρως και επί τη βάσει της γενετικής προδιαγραφής και προδιαθέσεως αυτών παρά των δημιουργών-θεών αυτών.
Όθεν αι φυλετικαί συγκρούσεις αναπόφευκτοι, της τεχνολογίας ¨Νόκια¨ φερούσης ημάς πλησιέστατα και δημιουργούσης ούτω πολλαπλά εγκεφαλικά κρούσματα εις τον δυσανεκτικόν και μονομανή ισλαμικόν ψυχισμόν. Και όπου ¨Ισλαμιστής¨ ο τέλειος ακυρωτικός του ανθρ-ώπου εθελόδουλος αυτοκτονικός ¨βόμβ-ωπος¨ (ανθρωποβόμβα).
Επειδή και μία φυλακή ως ο πλανήτης γη δύναται γενέσθαι κόλασις ή παράδεισος αναλόγως του θείου-ηλιακού-ελληνικού ή σατανικού-σεληνιακού πολιτεύματος αυτής.
EΡΙΩΠΑΣ : Φίλε Λύκαστρε η σελίδα που αναφέρεις δεν εμφανίζει κάτι σχετικό.
Αφού δεν άνοιγε η σελίδα από εκείνο το βιβλίο, έχω εδώ το ίδιο το Κοράνι που στην σελίδα 336 το κεφάλαιο που μιλάει για ΚΑ'ΒΑ , AL-BAYT η ΑL-ATIQ σημαίνει " My House" (bayti) , "Your Sacred House" (bay-tika al haram) και al-bayt al-atiq (the Ancient House).
Και εκεί γράφει ότι η λέξη Ka'ba προέρχεται από την ρίζα (cube) που σημαίνει Κύβος.
https://books.google.gr/books?id=UarUm4QXGWAC&pg=PA336&lpg=PA336&dq=Ka+ba+Bait+Al+Atiq&source=bl&ots=glXNP5QdTl&sig=ACfU3U3qVfgIXvJAr8RNLknxK99yz9cTBg&hl=el&sa=X&ved=2ahUKEwjDjOC-zOHhAhWQC-wKHVidBLoQ6AEwAHoECAgQAQ#v=onepage&q&f=true
Ο ναός του Shiva δεν λέγεται Κάαμπα, που σημαίνει και ΚΥΒΟΣ;;
Ναι λέγεται ,ποιός ΚΥΒΟΣ όμως;; Σίγουρα όχι εδώ στην Γη...αλλά εκεί που κατοικεί ο θεός Shiva , εκτός Γης. Σίγουρα δεν έχει πάει ποτέ εκεί κανένας μουσουλμάνος, αν και θα πρέπει να πούμε ότι όταν μιλάμε για μουσουλμάνους δεν μιλάμε για ένα ΕΝΙΑΙΟ πράγμα.
Βεβαίως υπάρχουν βασικές διαφορές μεταξύ των χριστιανών όσο αφορά το δόγμα… ομοίως δε και μεταξύ των μουσουλμάνων. Το 1204 με την 4η Σταυροφορία ήταν μια από αυτές τις βασικές διαφορές μεταξύ Ορθοδόξων και Καθολικών, και οπωσδήποτε υπάρχουν ανάλογες και ποιοι ΒΙΑΙΕΣ ΜΕΤΑΞΥ των μουσουλμάνων.
Αυτές οι βασικές διαφορές είναι όπου κατά καιρούς στο ρου της ιστορίας έχουν βάψει με το αίμα τόσο μεταξύ των χριστιανών, αλλά και μεταξύ των μουσουλμάνων, αλλά και μεταξύ χριστιανών και μουσουλμάνων.
Πολλοί μιλάνε για Ισλάμ και για Μαχντί....ο Μαχντί των «μουσουλμάνων» δεν είναι ο «μεσσίας» των μουσουλμάνων… αλλά το ανάλογο του «Μαρμαρωμένου» των Ορθοδόξων όσο αφορά ΜΟΝΟ τους Σιίτες και τις υποδιαιρέσεις αυτών. Εδώ θα πρέπει να πούμε ότι ο πληθυσμός των Σιιτών επί του μουσουλμανικού κόσμου, ανέρχεται μόλις στο 15%!! Το 85% αποτελείται από Σουνίτες.. ανάμεσα σε αυτούς και ο πρώην σκουράντζας Πρόεδρος των Η.Π.Α.
Οπότε είναι λίγο ΔΥΣΚΟΛΟ για τον μουσουλμανικό κόσμο, το 15% να επιβάλει την άποψη του στο 85%… και μάλιστα σε χώρες όπως Σ. Αραβία, Κατάρ, Μπαχρέιν, Η.Α.Ε. κ.λ.π. μιλάμε για τον ΑΡΑΒΙΚΟ ΚΟΣΜΟ .... Και κάπου εκεί θα γίνει της Πόπης.!!!
Ναι ο επερχόμενος πόλεμος θα είναι ΦΥΛΕΤΙΚΟΣ , για το ποιος θα καταλάβει και θα κυβερνήσει στον πλανήτη. Όποιος κερδίσει θα δημιουργήσει και τα νέα δεδομένα-βάσεις θρησκείας και πολιτισμού για τα επόμενα...1000 χρόνια. Εάν και εφόσον δεν τα πάρουμε στο κρανίο οι Έλληνες και δεν τους γανώσουμε το κέρατο της αρκούδας όλων για να καθίσουν στα αυγά τους ήσυχοι.
Είναι ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΥΤΑΝΑ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ...ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ.!!
ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ: αν και θα πρέπει να πούμε ότι όταν μιλάμε για μουσουλμάνους δεν μιλάμε για ένα ΕΝΙΑΙΟ πράγμα.
Aυτο ακριβως νομιζω οτι εννοουσε και ο ΕΡΙΩΠΑΣ ,και οχι μονο στη βαση που το τοποθετησες,αλλα και σε μια ακομη .
Υπηρξαν χρονοι σκοτεινοι και δυσκολοι για τους Ελληνες και το δυσκολο Εργο,
που ειχαν αναλαβει...
Κατα τον 7ο και 8ο αιωνα οι Αραβες μουσουλμανοι,
διεσωσαν πολλα απο τα Αρχαιοελληνικα γραπτα ,πληρωνοντας αδρα λαθρεμπορους και αρριβιστες της εποχης..
και αφου τα μετεφρασαν στα Αραβικα, οχι μονο τα διαφυλαξαν και τα εσωσαν απο τον αφανισμο ,
αλλα δουλεψαν πανω σ'αυτα με αγαπη και αφοσιωση!
Δεν θα μπω σε περισσοτερες λεπτομερειες ,ειμαι σιγουρη οτι τις γνωριζεις.
Αλλα οταν ηρθε η ωρα της Αναγεννησης, μεταφραστηκαν στα Λατινικα και ακολουθησαν το δρομο που ολοι γνωριζουμε ....χαρις στην δικη τους αγαπη και εκτιμηση για την λαμπερη Ελληνικη Γνωση!
Καποιοι απο τους Αραβες μουσουλμανους επιστημονες της εποχης ηταν οι..
.... Αβικέννας ( 980-1037) στην Ιατρική, ο Αβερρόης στην φιλοσοφία και την αστρονομία, ο Al Farabi, ο Al Kvarizmi στα μαθηματικά ως δημιουργός της Άλγεβρας και πολλοί άλλοι.
Ο Αβερρόης μαλιστα, Άραβας ιατρός και φιλόσοφος ,ηταν ο μακράν πιο έγκυρος σχολιαστής του Αριστοτέλη, όχι μόνο για τους Άραβες αλλά και για τους Ευρωπαίους Χριστιανούς του ύστερου Μεσαίωνα, οι οποίοι έμαθαν τον Αριστοτέλη σε μεγάλο βαθμό, μέσ’ από τις Αραβικές μεταφράσεις και τα υπομνήματα του.
Υπαρχουν και αυτοι οι Αραβες οπως ακριβως υπαρχουν και οι αλλοι...Αλλα αυτο το συνανταμε παντου,σε ολα τα μηκη και πλατη της Γης!
Και σιγουρα οι Φωτεινοι ειναι μειονοτητα ,οπως πολυ σωστα επεσημανες πιο πανω,
μην ξεχνας ομως οτι πολλες φορες αρκει ενας μικρος κοκκος πυτιας για να κανει πολλα λιτρα γαλακτος τυρι ή λιγα γραμμαρια μαγιας το βαρυ ζυμαρι ..αφρατο ψωμι!
Τελος ο C.S. LEWIS ελεγε... "pride is spiritual canser!!"
So....watch out my friends !!
Αθηνά δεν σε ξέρω οπότε συγγνώμη αν σου απευθύνομαι. Ειμαι ο ανώνυμος που έγραψε στην αρχή περι αμφιβολιών οσον αφορά τους μουσουλμάνους. Ο Λυκαστρος έγραψε οπως και ο Ερριωπας πως δεν Είναι ολοι το ίδιο με την διαφορά ομως οτι αναφερθηκε σε ποσοστά. Δεν έχει σημασία αν κάποιοι μορφωμένοι ειδαν την αξια στον ελκηνικο πολιτισμό και την εκτιμησαν. Εδω μιλάμε για τον τυπικο μέσο μουσουλμάνο που αποτελεί υημ πλειονότητα. Όλοι οξ λαοί μπορεί να έχουν αξιους και αναξιους εξισου, ομως οχι στον ιδιο βαθμό και στην ιδια ποσοτητα κατα αναλογια. Είναι στην νοοτροπία τους η οποία είναι αρρηκτα δεμενη με την θρησκευτική πίστη τους να επιβαλλουν τα πιστεύω τους. Ειτε με το μαχαίρι ειτε βαθμιαία και με έμμεσο τρόπο. Ετσι τους διατάζει η θρησκεία τους και ετσι πράττουν. Αναρωτιέμαι γιατί δεν εχουν δεχτεί οι αραβες τοσους πονεμενους "μεταναστες" οσους εμεις.. Τα είδα και στην Αγγλία που ημουν , μου τα λένε και μου τα δειχνουν φίλοι και στην Γερμανία. Θέλουν να κατακτησουν και μέσα τους το γνωρίζουν πολύ καλά. Και κάτι τελευταίο, δεν ειναι θέμα περηφανειας αλλά πλέον θέμα επιβίωσης.
Όταν ερευνήσετε και διαπιστώσετε ότι ο Ιμπραχίμ ήταν γιός του Αλβανού-Ντολμέ «Μοχάμεντ Άλι» από την Καβάλα ο οποίος πραξικοπηματικά κατέλαβε την εξουσία στην Αίγυπτο σκοτώνοντας όλους τους Μαμελούκους εγκάθετους του Σουλτάνου και όταν μάθετε ότι η εισβολή του Ιμπραχίμ είχε μοναδικό στόχο την κατάληψη και μόνο της Κωνσταντινούπολης σε συνεργασία και με πολλούς κυρίως φαναριώτες Έλληνες κάτι που εμπόδισαν οι Άγγλοι να συμβεί όχι μόνο μιά φορά στην Ελλάδα αλλά και στην συνέχεια όταν ο Ιμπραχίμ προσπάθησε για δεύτερη φορά να ανέβει από την Συρία προς την Κωνσταντινούπολη, τότε να μιλήσουμε για τον πραγματικό Αλβανό-Ντολμέ Ιμπραχίμ και τα σχέδια του πατέρα του μαζί με τους Γάλλους πάτρωνές του. Τότε θα ανακαλύψετε πόσο είχε αντιδράσει ο γηγενής Αιγυπτιακός λαός στην επιστράτευσή του από τον Αλβανό Ιμπραχίμ ο οποίος απογοητευμένος από τις συνεχείς λιποταξίες των Αιγυπτίων δημιούργησε τελικά σώμα στρατού από Απχάζιους, Μαροκινούς, Σουδανούς και άλλους Ασιάτες μισθοφόρους για να αλώσει την Κωνσταντινούπολη. Αυτό το άθλιο κατεστημένο των Αλβανών Ντολμέδων εκθεμελίωσε ο Νάσερ το 1953 στην Αίγυπτο.
Παρόμοιας φάρας ήταν και ο Κεμάλ Σκατατούρκ, Αλβανός Ντολμές και αυτός ο οποίος τελικά έλεγξε την Τουρκία για χάρη και πάλι των υψηλών πατρώνων του.
ΕΡΙΩΠΑΣ
Και κάτι που ξέχασα. Εκτός απο θέμα επιβίωσης είναι και θέμα αναβάθμισης, αρρηκτα δεμενου με το DNA και τον κώδικά του , πολλά εκ του οποίου μας τα έχουν κλειδώσει . Οπως και να το κάνουμε κάποιες φυλες-λαοι ειναι διαφορετικοί, αλλοι ανώτεροι άλλοι καπου στα ιδια και άλλοι κατώτεροι. Ναι μεν είμαστε όλοι άνθρωποι αλλά δεν εχουν ολοι τον ίδιο πνευματικό να το πω έτσι κόσμο. Εξου και θέλουν οι διεθνιστουληδες με επιμειξιες να μας κανουν μια ωραία ελεγχόμενη σουπιτσα.
Για να το θέσω στην σωστή του βάση...δεν με ενδιαφέρει αν ο άλλος είναι μουσουλμάνος, καθολικός, βουδιστής, άθεος, πολυθειστής, σκατατζής, ινδουιστής κ.λ.π. άσπρος , μαύρος, κίτρινος, λαμέ φωσφοριζέ....ντονμές, κεφτές, σουρουκλεμές και πάει λέγοντας...άπαξ και επιτεθεί , εισβάλλει στην ΄χωρα μου στον ΖΩΤΙΚΟ ΜΟΥ ΧΩΡΟ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ για μένα προσωπικά είναι ΕΧΘΡΟΣ.!!! Και θα πολεμήσουμε οι Έλληνες με ότι έχουμε και δεν έχουμε...ακόμα και οι πεθαμένοι μας θα πάρουν μέρος στην μάχη.
Η αλήθεια είναι ότι ένας μουσουλμάνος ΔΕΝ αφομοιώνεται απο τις ευρωπαϊκές κοινωνίες, γιατί είναι τεράστια η διαφορά στην κουλτούρα, στα έθιμα, στην θρησκεία, στα πιστεύω τους και στην ψυχολογία τους. Από εκεί και μετά αφού ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΟΥΝ ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΕΣ;;; Άρα το κάνουν σκόπιμα...για λόγους ΚΑΤΑΚΤΗΣΗΣ.!! Το θέμα με τους λαθροεισβολείς τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΟΡΙΟ.!!
Σέβομαι τα πιστεύω του καθενός, καθώς και την θρησκεία του...ΑΡΚΕΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΝΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. Μου αρέσει η διαφορετικότητα, θέλω να υπάρχει ο Γάλλος, ο Γερμανός, ο Ιταλός, ο Ρώσσος, ο Μουσουλμάνος Άραβας...οο κάθε ένας....ΑΡΚΕΙ ο καθένας να είναι στην ΧΩΡΑ του και να είμαστε ο καθένας μακριά και αγαπημένοι.
Όσο για εμάς τους Έλληνες...... στους Έλληνες το ΕΘΝΟΣ η ΦΥΛΗ η ΡΑΤΣΑ όπως θέλετε πείτε το είναι η μαγιά, η κόλα που ενώνει και δένει όλους τους Έλληνες και όχι οι θρησκείες, ΤΟ ΑΙΜΑ "μιλάει".!
Διότι ενώ τα τελευταία 2000 χρόνια οι Έλληνες στο μεγαλύτερο ποσοστό τους είναι χριστιανοί, πριν από αυτό ήταν κάτι άλλο.!! Πριν ήταν δωδεκαθειστές η ΙΔΕΟΛΑΤΡΕΣ, και πριν από αυτό κάτι άλλο...και πιο πριν κάτι άλλο και πάει λέγοντας.
Μετά τον μεγάλο πόλεμο...και όσοι από τους Έλληνες επιζήσουν θα φτιάξουν-δημιουργήσουν εδώ κάτι που θα είναι το ΦΩΣ του πλανήτη για χίλια χρόνια..Αυτός ο χώρος πάντα θα γεννάει Έλληνες...είναι άρρηκτα δεμένος με το DNA μας που είπε και ο ανώνυμος σχολιαστής. Διότι μια ελληνική ψυχή για να ενσαρκωθεί θέλει και το κατάλληλο ελληνικό σώμα....και όχι μπασταρδεμένα σκύβαλα...φανταστείτε τώρα αν μια ελληνική ψυχή θέλει ελληνικό σώμα....τι θέλει ένα μεγάλο πλήθος από ελληνικές ψυχές...για να ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΦΩΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ....όπως η ψυχή δίνει μορφή στο σώμα που κατοικεί...έτσι και ο χώρος Ελλάς λειτουργεί όπως μια γενετική μηχανή...ακόμα και η αρχιτεκτονική του χώρου επηρεάζει δίνει σχήμα στις ψυχές..μορφοποιεί τον άνθρωπο, δεν είναι τυχαίο ότι εδώ γεννήθηκε το καλύτερο είδος ανθρώπου στον πλανήτη.!!
Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΥΤΕ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΘΡΗΣΚΕΙΑ Η ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ...ΟΥΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ.
Για μένα "θρησκεία" μου είναι ο Ελληνισμός, και όποιος τολμήσει να τον πειράξει ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΕΧΘΡΟΣ ΜΟΥ, ότι θρησκεία η χρώμα και να έχει.
@ Ανωνυμον..
Δεν χρειαζεται να ζητας συγγνωμη, ολοι γνωριζομαστε στο βαθμο που μας επιτρεπει ο συγκεκριμμενος διαυλος επικοινωνιας, αυτο ομως δεν σημαινει οτι δεν μπορουμε να ανταλασουμε αποψεις ,γνωμες και γνωσεις!
Για σενα λοιπον το προβλημα ειναι η ποσοστωση ;
Καλο και συνετο ειναι να ξεκαθαρισουμε καποιες βασεις /θεσεις ,πριν προχωρησουμε , γιατι υπαρχει κυνδινος να διαφωνουμε συμφωνοντας και τουμπαλιν!
Οταν μιλαμε για εθνοτικες ,φυλετικες ,θρησκευτικες κλπ ομαδες ανθρωπων ,συνηθως τους βαζουμε ολους μαζι σ'ενα σακκι και κολαμε επανω τους χρωματιστες ετικεττες.
Ομως δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα..
Υπαρχουν οι καλοι , οι κακοι και οι ασχημοι....... μεσα σε καθε σακκι .
Στο Ισλαμ κατ 'αναλογια θα μπορουσαμε να πουμε οτι ειναι..... οι Αλεβιτες ,οι Σιιτες και οι Σουνιτες.
(παρομοια ισχυουν σε ολες τις θρησκειες ,και υπαρχει λογος γιαυτο).
Αυτο που εγραψα λοιπον παραπανω ηταν μια ιστορικη αληθεια ,που εχει καποια βαρυτητα ,σε οτι αφορα τμημα των Αραβων μουσουλμανων και μαλιστα μορφωμενων και αρκετους αιωνες πριν
(οι οποιοι ισως να ηταν Αλεβιτες..) ,
χωρις να εξωραιζει ,ουτε πολυ περισσοτερο να αθωωνει , ολους τους μουσουλμανους , οι οποιοι σκεφτονται και δρουν ακριβως οπως τα περιγραφεται και εσυ και ο ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ, δεδομενου οτι , το συγκεκριμενο θρησκευτικο συστημα δεν αφηνει και πολλα περιθωρια για συμπαθειες , και αγαπες με αλλοθρησκους!
Αυτο που ειπε , λοιπον ο ΕΡΙΩΠΑΣ και περιμενω καποια στιγμη ,να μας το εξηγησει ,οπως αλλωστε το συνηθιζει , ηταν..
-"Καμία λοιπόν σχέση οι Ισλαμιστές μισθοφόροι δημιουργήματα Δυτικών και Σοβιετικών μυστικών υπηρεσιών με τους απλούς Μουσουλμάνους οι οποίοι έχουν σε μεγάλη εκτίμηση τον Έλληνα και περιμένουν πολλά απ’ αυτόν."
Ο διαχωρισμος εγινε μεταξυ των πραγματικων θρησκευομενων και των κλωνων τους, νομιζω , με σκοπο να διαχωριστουν οι πιστοι απο τους εγκαθετους.
Ας περιμενουμε λοιπον την θεση του....
Υπαρχουν αγαπητε ανωνυμε ,δυναμεις ισχυροτερες και σατανικοτερες απο ολες τις θρησκεις μαζι , ειναι αυτες που τις φτιαχνουν και τις χρησιμοποιουν σαν οπλα εναντιον μας ...
Αυτες τις δυναμεις πρεπει να στοχοποιησουμε και να νικησουμε ,πρωτα μεσα στου νου και στην καρδια και μετα με οτι ΟΠΛΟ δωθηκε στον καθενα μας!!!
Ο ΛΥΚΑΣΤΡΟΣ σε καποια αλλη αναρτηση εγραψε οτι οι ισλαμιστες ειναι το σπαθι ...και οτι αυτο που πρεπει να κοψουμε ειναι το χερι ,που το κραταει
Αθηνά. Το πρόβλημα μου δεν είναι η ποσόστωση, το πρόβλημά μου είναι η υπέρμετρη ευαισθητοποίηση για κοινωνικές ομαδες, λαούς έθνη πες το οπως θες, οι οποίοι έρχονται εδω πλέον ως εισβολείς. Καταλαβαίνω τον διαχωρισμό πρακτόρων που δημιουργούν προβοκάτσια για να ετικετοποιησουν το σύνολο της εκάστοτε ομαδος αλλά αυτό δεν δίνει άφεση αμαρτιών ή δεν ακυρώνει τον τρόπο σκέψης του απλου μέσου μουσουλμανου που μέσα του έχει σκοπό την επιβολή στους αλλόθρησκους, είτε το δείχνει ξεκάθαρα είτε δεν το παραδέχεται έτσι εχουν τα πράγματα. Την αναλογία την ανέφερα ως παράγοντα που συμβάλλει στην ενσωμάτωση ή οχι στον τοπικό πληθυσμό. Παντού υπάρχουν καλοί και κακοί αλλά υπάρχει διαφορά στο να δεχτείς για παράδειγμα 2 μύρια Ισπανών π.χ και αλλο 2 μύρια μουσουλμάνων. Ούτε εμείς έχουμε την δυνατότητα ,ακόμα και να το θέλαμε, να κάνουμε διαλογη να δούμε ποιος αξίζει και ποιός οχι. Ο Έλληνας είναι φιλόξενος αλλά είπαμε ως ενα σημειο, γιατί στο τελος θα αποκτησουμε το σύνδρομο της Στοκχολμης
Αγαπητέ ανώνυμε στις 22 Απριλίου 2019 - 10:21 μ.μ
Έχεις απόλυτο δίκιο και συμφωνώ μαζί σου. Με την μόνη διαφορά ότι εγώ πλέον ΔΕΝ είμαι φιλόξενος.!! Και δεν κατάλαβα γιατί να είμαστε οι Έλληνες φιλόξενοι;;; Αυτό είναι το αδύνατο σημείο μας...εκεί μας πατάνε και μας την φέρνουνε, παίζουν με την ψυχή μας.....γιατί να τους σεβαστώ εγώ όταν αυτοί ΔΕΝ σέβονται τις ίδιες τους τις γυναίκες για παράδειγμα.Το Ισλάμ σκοτώνει την γυναίκα. Δεν υπάρχει πια η γυναίκα ως τέτοια. Υπάρχει το αιδοίο της. Η γυναίκα δεν είναι παρά ένα όργανο προορισμένο να ικανοποιεί τις επιθυμίες του άντρα.
Δεν υπάρχει καλό Ισλάμ η καλός μουσουλμάνος....δεν υπάρχουν μετριοπαθείς μουσουλμάνοι ούτε μουσουλμάνοι που σέβονται και εκτιμούν κάποιον άλλο η λαό που δεν είναι μουσουλμάνος....θα έρθει η στιγμή που η ίδια η θρησκεία του θα τον ωθήσει να πάρει το μαχαίρι και να βγει να σφάξει τους Καφίρ (απίστους).
Κάποιοι ίσως πουν ότι μας "αγαπάνε" μας "σέβονται" ...ναι το ΒΛΕΠΟΥΜΕ ....και έχουμε υπ'όψιν μας ότι οι "ισλαμιστές" δεν είναι μωαμεθανοί, διότι ο Μωαμεθανισμός είναι η θρησκεία της "ΑΓΑΠΗΣ" .!!
Κλασσικό παράδειγμα επιτυχίας είναι η Μωαμεθανική κατάκτησις της Παλαιστίνης και Συρίας! Γιατί δεν το διδάσκουμε στα σχολεία;;
Μα είναι δυνατόν;;; Και άλλος "σοβαρός" Μωαμεθανός που διόλου δεν κατάλαβε ότι ο Μωαμεθανισμός είναι «Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ»!
New post (Sri Lanka: Jihad murderer Mohamed Azzam Mohamed blew himself up in busy Easter Sunday hotel buffet line) has been published on Jihad Watch
https://tinyurl.com/y4so9l2p
Ο ΜΩΑΜΕΘΑΝΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΙΝ ΤΩΝ ΙΜΑΜΗΔΩΝ ΚΑΙ ΜΟΥΦΤΗΔΩΝ ΤΟΥ!!!!
ΕΔΩ, ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΙΜΑΜΗΣ ΠΟΥ ΔΙΟΛΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΟΤΙ Ο ΜΩΑΜΕΘΑΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ «Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ»!
New post (Sri Lanka: One jihad mass murderer was well-known Muslim preacher who said "Allah created this land for Muslims") has been published on Jihad Watch
https://tinyurl.com/y6o65pmp
Είπαμε όταν "ΑΓΑΠΑΣ" ΤΟΝ ΆΛΛΟ...ΘΈΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΚΆΝΕΙΣ "ΣΕΞ" ΚΟΙΝΩΣ ΤΟΝ ΜΑΜΑΣ.!!Για αυτούς είστε όλοι....κρέατα.!! Το 1.000.000 λευκών σκλάβων που άρπαξαν οι Άραβες το αποδεικνύει.Μέσα σε αυτούς βάλτε και σχεδόν όλο τον πληθυσμό της Πελοποννήσου (ελάχιστοι γλύτωσαν στα ορεινά μόνο) όσους δεν σκότωσε ο φυλετικά μπάσταρδος Ιμπραήμ...τους πούλησε σκλάβους στα σκλαβοπάζαρα της Ανατολής ..πως νομίζετε ότι ΑΣΠΡΙΣΑΝ ΟΙ ΑΡΑΒΕΣ;; Βέβαια ακόμα σκουράντζες είναι αλλά δείτε μια εικόνα από έναν άραβα και μάλιστα από την φυλή του ίδιου του Μωάμεθ ο οποίος ανήκε στην πατριά Χασίμ, της φυλής Κουραΐς (Quraysh).
https://tinyurl.com/yypmjer5
Και δείτε τώρα πως άσπρισαν με τις επιμειξίες....αιώνων απο τους λευκούς σκλάβους.
https://tinyurl.com/yyjs96g2
Λυκαστρε ούτε εγω ειμαι φιλόξενος πλέον αλλά δεν θελω να δημιουργήσω διένεξη στα σχόλια και να χαλάσω το κλίμα στο ιστολογιο οποτε το λεω οσο πιο επιεικώς μπορώ. Είχα μια φίλη στην Αγγλια, με την οποία εχω κοψει παρτιδες. Φεμινιστρια που έτρεχε στις διαδηλωσεις με ολο αριστερό συφερτο, ξερεις lgtbq και τα τοιαυτα, φωναζοντας και διαδηλώνοντας υπερ των μουσλιμ και της σαριας. Αρχισα να της εξηγω τι παιζεται και την συνεχεια την φανταζεσαι. "Φασιστας" , "ρατσιστης", εισαι επικίνδυνος μου ειπε. Εσεις ειστε λεω επικίνδυνοι τοσο για εμας οσο και για τους εαυτους σας. Έπειτα απο καιρο πηγε στο Μάλμε στην Σουηδία. Εχεις παει εκει προσφατα? Χαχα την εκανε με ελαφρά λυκαστρε
@Ανωνυμε , νομιζω οτι το θεμα το εξαντλησαμε ,
γιατι ειναι φανερο οτι πουθενα δεν εχω πει οτι υποστηριζω τους μουσουλμανους για την κουλτουρα τους ,
ουτε οτι τους θελω μεσα στην Ελλαδα να αλωνιζουν ,οποιας εθνικοτητος και αν ειναι, και για οποιους λογους κι αν εχουν ερθει.
Και να εισαι σιγουρος οτι ειμαι απο αυτους που εχουν και τη θεληση και τη δυναμη να αντισταθουν, οταν ερθει η ωρα !
Αυτο που θα ηθελα ομως να κατανοησω , ειναι... γιατι ο Εριωπας εγραψε αυτο που εγραψε ,
γνωριζοντας οτι ΤΙΠΟΤΕ κυριολεκτικα δεν γραφεται απο αβλεψια η λαθος.... .
Αρα κατι υπαρχει πισω απο αυτο ,που κρινει σημαντικο να ειπωθει πριν , ετσι ωστε η επομενη πληροφορια να κλεισει το κενο του παζλ... ,
και εμενα με ενδιαφερει πολυ να ολοκληρωσω την εικονα!!
Πως θα μπορουσα αλλοιως , να κρινω σωστα και με ευρυγωνια οπτικη;
Αθηνά συμφωνώ οτι το εξαντλήσαμε το θέμα. Δεν είχα κάποιο σκοπό να σε κριτικαρω ή να υπαινισω οτι τους υποστηριζεις, οπως ειπες απόψεις ανταλλασουμε και εγω απλώς θέλησα να εκφέρω και την δική μου. Να'σαι καλά
Αγαπητέ ανώνυμε στις 23 Απριλίου 2019 - 2:48 μ.μ.
Μπορείς να εκφέρεις την άποψη σου, να λες την γνώμη σου ακόμα και να κριτικάρεις εφόσον είσαι ευγενικός και δεν προσβάλλεις κανέναν, κάτι που φυσικά ισχύει για σένα, είσαι φοβερά ευγενικός και προσεκτικός στις εκφράσεις σου.
Προσωπικά μου αρέσει η κριτική , ειδικά όταν είναι καλόβουλη και με επιχειρήματα, ξέρεις είναι βαρετό να λέμε συνέχεια ΝΑΙ μεταξύ μας. Δεν δημιουργείς καμιά διένεξη στα σχόλια...αυτό σου το λέω με σιγουριά.
Όσο για την Σουηδία και τους Σουηδούς που λες έχεις απόλυτο δίκιο.!! Αλλά αυτοί κάποτε ήταν Βίκιγκς και μεταλλάχτηκαν σε Σουηδούς.!!! Αν θέλουν να πάρουν πίσω την χώρα τους πρέπει να ξαναγίνουν ΒΙΚΙΓΚΣ.!! Και εμείς ΕΛΛΗΝΕΣ...ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
Υ.Γ Μια παράκληση αν σου είναι εύκολο (που νομίζω ότι είναι) βάλε ένα ψευδώνυμο ένα nic name για να μιλάμε πιο ανθρώπινα. Θα χαρώ να διαβάσω και άλλα σου σχόλια.Με ενδιαφέρει η άποψη σου....ο τρόπος που βλέπεις τα πράγματα.
Λυκαστρε είμαι ευγενικός εκει που θεωρώ οτι το αξίζει κάποιος. Γενικότερα μου λένε οτι εείμαι ευγενικός μεχρι να ανοίξω θέμα για την Ελλάδα και γενικότερα για την κατάσταση που ζούμε. Εκει με πιανει το πατριωτικο και με λένε τρελό. Ψευδώνυμο κράτα το 25αρης αν και μπορεί ο οποιοσδήποτε να γράψει υποδυομενος εμένα οπότε μάλλον θα πρέπει να χρησιμοποιήσω μειλ.
Να και μια είδηση για να περνά η ώρα… διασκεδαστικά…
Ukraine Just Elected Its First Jewish President. Here’s Why It’s Not an Issue
Jewish comedian Volodymyr Zelensky won by a landslide according to an exit poll Sunday. Does this suggest the anti-Semitism of yore is fading?
https://www.haaretz.com/world-news/europe/.premium-ukraine-may-elect-a-jewish-president-here-s-why-it-s-not-an-issue-1.7142407
ΕΡΙΩΠΑΣ
Φίλε Ερίωπα την είχα δει την είδηση...αλλά για εμάς εδώ στο Ελλάντα, αυτό δεν είναι είδηση ούτε κάτι παράξενο.!! Εδώ στο Ελλάντα όλοι οι πολιτικοί που μπαίνουν στην Βολή και όχι Βουλή ανήκουν στην συγκεκριμένη φυλή.Και τα 300 "μπουμπούκια" μας.
Οπότε καταλαβαίνεις , έχουμε ξεπεράσει ΚΑΙ τους Ουκρανούς, εκείνοι έχουν Πρόεδρο και Πρωθυπουργό Εβραίο, και μάλιστα χαζαροεβραίο...εμείς εδώ τους έχουμε ΟΛΟΥΣ.!!!Τι να μας πούνε και οι Ουκρανοί...και νάταν μόνο στην Ουκρανία καλά θα ήταν.
Την είδηση την διάβασα χθες στην ιστοσελίδα "JEWISH TELEGRAPHIC AGENCY"....οι Εβραίοι σε όλον τον κόσμο πανηγυρίζουν και το λένε δημόσια.!!
https://tinyurl.com/y6aewq9g
Φίλε Ερίωπα ...Ούτε το μίσος ούτε η αντεκδίκηση είναι σύμφυτη με τον ελληνικό εθνικισμό και τους Έλληνες.Αντίθετα, η ιδεολογία μας βασίζεται στην υποχρέωση του ελληνικού έθνους, να περατώσει τον εξανθρωπισμό των βαρβάρων και να εκπολιτίσει την ανθρωπότητα.
Μεταφέροντας τον ελληνικό ανθρωπιστικό πολιτισμό, μέσω του παραδείγματος και όχι της βίας. Την βία την χρησιμοποιούν οι άλλοι και όχι εμείς.
Εμείς όμως είμαστε ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ για τους νεκρούς και τους αγέννητους ακόμα δικούς μας να υπερασπιστούμε με κάθε τρόπο τόσο τον Ελληνισμό όσο και την πατρίδα μας.Οι αδογμάτιστοι και ελεύθεροι Έλληνες, δεν μπορούμε να χωρέσουμε σε δεσποτικούς κανόνες αυταρχισμού και εξουσιομανίας.Είχαμε και θα έχουμε πάντα την ελευθερία να επιλέγουμε διαρκώς το καινοτόμο. Χωρίς ενδοιασμούς και ενοχές....για αυτό και θρησκείες ιδιαίτερα βάρβαρες και απολυταρχικές όπως το Ισλάμ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ.!
ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΣ.
Δημοσίευση σχολίου